| | |
08.10.2013 20:25 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2625198
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
ten konfigurátor je fakt divnej, nenabízí v příplatkové výbavě navigaci, panoramu, ani xenony
ten konfigurátor je fakt divnej, nenabízí v příplatkové výbavě navigaci, panoramu, ani xenony:nevim
|
|
15.10.2013 07:29 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2627212
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dnes jsem četl, e PSA chce 1,5 miliardy E od Číny. Zda se auta budou prodávat jen ve luté barvě se zatím neuvádí.
Dnes jsem četl, e PSA chce 1,5 miliardy E od Číny. Zda se auta budou prodávat jen ve luté barvě se zatím neuvádí.
|
|
07.11.2013 21:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2635011
|
|
zico
|
|
|
"Citroën DS: SUV ani prémiový sedan se do Evropy nedostanou"
.link.
"Citroën DS: SUV ani prémiový sedan se do Evropy nedostanou"
http://www.auto.cz/citroen-ds-suv-premiovy-sedan-evropy-nedostanou-77689
:-(
|
|
18.11.2013 07:18 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2639168
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Reaguji na tomto lepím místě na diskusi, která se rozhořela kolem výměny xenonových výbojek.
Vechny automobilky se zoufale chytají kadé blbosti, tak je mi divné, e neosloví fan kluby. Tam jsou lidi zapálení, mají o auto nadprůměrný zájem a někteří velmi nadprůměrné znalosti a zkuenosti.
No a marketing C5 - neexistuje. Já jsem za 5 let neviděl jedinou reklamu na tohle auto. Nyní se fest zaměřili na C4.
Reaguji na tomto lepím místě na diskusi, která se rozhořela kolem výměny xenonových výbojek.
Vechny automobilky se zoufale chytají kadé blbosti, tak je mi divné, e neosloví fan kluby. Tam jsou lidi zapálení, mají o auto nadprůměrný zájem a někteří velmi nadprůměrné znalosti a zkuenosti.
No a marketing C5 - neexistuje. Já jsem za 5 let neviděl jedinou reklamu na tohle auto. Nyní se fest zaměřili na C4.
|
|
18.11.2013 11:17 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2639234
|
|
shalafi
|
|
|
zato ja som v Bratislave videl uz aspon 3 bilboardy na C5 [:
zato ja som v Bratislave videl uz aspon 3 bilboardy na C5 [:
|
|
18.11.2013 14:01 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2639264
|
|
jumep
|
|
|
ale zaujimaju, ale podla mna docela malo, musim ich oslovovat ja
samy od seba s nicim nepridu
vid. posledny zraz kde konecne niekto prisiel (o to som sa snazil uz dost dlho)
uvidime ako sa bude teraz riesit to francuzsko, ale je tiez pravda ze nevidime do ich statistik atd.
co som sa bavil s tym clovekom ktoreho nam tam poslali tak fakt moc nemame predstavu o ich datach, akurat sme potom prekvapeny co ponukaju a oni su prekvapeny ze ludia to extra nechcu ...
jedna vec je totiz statistika a prieskum a druha vec je realita
ale zaujimaju, ale podla mna docela malo, musim ich oslovovat ja
samy od seba s nicim nepridu
vid. posledny zraz kde konecne niekto prisiel (o to som sa snazil uz dost dlho)
uvidime ako sa bude teraz riesit to francuzsko, ale je tiez pravda ze nevidime do ich statistik atd.
co som sa bavil s tym clovekom ktoreho nam tam poslali tak fakt moc nemame predstavu o ich datach, akurat sme potom prekvapeny co ponukaju a oni su prekvapeny ze ludia to extra nechcu ...
jedna vec je totiz statistika a prieskum a druha vec je realita
|
|
07.12.2013 12:30 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2644493
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
leak DS4 sedan : .link.
zároveň ukazuje jak bude vypadat přední část DS4 po faceliftu....
tak u to má i jméno DS5 SL .link.
leak DS4 sedan : http://diaporama.autoplus.fr/1477935/Citroen/DS4/i1#viewer
zároveň ukazuje jak bude vypadat přední část DS4 po faceliftu....
tak u to má i jméno DS5 SL https://cs-cz.facebook.com/photo.php?fbid=10152009261667936&set=a.122998172935.102054.117555732935&type=1&theater
|
|
18.12.2013 17:08 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647363
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
v PSA u asi definitivně zeíleli
"PSA announced the assembly of the replacement for the C5 The Janais from 2016. But this issue is no longer on the agenda. "The judgment of the C5 date is not fixed," said the director of the La Janais, Jean-Luc Perrard.
Given the difficulties of the M2 segment and the new positioning of the range of Citroen C5 will have no successor. "
.link.
v PSA u asi definitivně zeíleli :nevim
"PSA announced the assembly of the replacement for the C5 The Janais from 2016. But this issue is no longer on the agenda. "The judgment of the C5 date is not fixed," said the director of the La Janais, Jean-Luc Perrard.
Given the difficulties of the M2 segment and the new positioning of the range of Citroen C5 will have no successor. "
http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.largus.fr%2Factualite-automobile%2Fla-remplacante-de-la-peugeot-5008-sera-produite-a-rennes-a-partir-de-2016-3388382.html
|
|
18.12.2013 18:56 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647390
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Úasný. Nejdřív zruí bez náhrady C6, teď C5... Slyel jsem i o C3 e nechou dělat náhradu. Pěkně si Citroen stlouká rakev. S takovou dopadne jak Fiat. Budou dělat 3 modely a divit se, e neprodávají.
Moná to souvisí s původníma plánama GM, e C5 a Insignia budou mít stejný základ. Kdy pak z toho selo, tak Citroen se rozhodl sám střední třídu nedělat.
A dalí věc budou plány PSA, aby Citroen měl řadu DS, pod ní byly Peugeoty, a nejní Citroeny C. Mít v "sociální" řadě C auto střední třídy je blbost, to je jako by Renault chtěl po Dacii, aby dělala střední třídu. Bohuel teda Citroen klesá na úroveň té Dacie.
No to zruení bude hotová věc, kdy nástupce měl být 2016 a doteď na něm nepracovali, i kdyby chtěli, tak to nestihnou (a navíc nechcou). Ale nechápu to, přece nemusí dělat úplně novej model, stačil by novějí kabát na současnou C5, modernějí výbava (tu stejně dělají do niích modelů), základ naopak osekat, aby mohli jít s cenou ní...
Pro nás to můe mít výhodu "totálního výprodeje" v tom roce 2016, nejspí půjdou s cenou dolů, na skladovky, a zároveň se z C5 stane legenda, poslední klasický Citroen střední třídy
edit: Dalí věc je to opoutění segmentů. Zruení střední třídy je záleitostí pár let, nic nového nevyvíjet. Ale jestli se časem rozhodou do střední třídy vrátit, tak to znamená minimálně 20 let, ne lidi začnou nové auto brát. A těch 20 let to teprve budou ztráty, vyvíjet, vyrábět a neprodávat...
Úasný. Nejdřív zruí bez náhrady C6, teď C5... Slyel jsem i o C3 e nechou dělat náhradu. Pěkně si Citroen stlouká rakev. S takovou dopadne jak Fiat. Budou dělat 3 modely a divit se, e neprodávají.
Moná to souvisí s původníma plánama GM, e C5 a Insignia budou mít stejný základ. Kdy pak z toho selo, tak Citroen se rozhodl sám střední třídu nedělat.
A dalí věc budou plány PSA, aby Citroen měl řadu DS, pod ní byly Peugeoty, a nejní Citroeny C. Mít v "sociální" řadě C auto střední třídy je blbost, to je jako by Renault chtěl po Dacii, aby dělala střední třídu. Bohuel teda Citroen klesá na úroveň té Dacie.
No to zruení bude hotová věc, kdy nástupce měl být 2016 a doteď na něm nepracovali, i kdyby chtěli, tak to nestihnou (a navíc nechcou). Ale nechápu to, přece nemusí dělat úplně novej model, stačil by novějí kabát na současnou C5, modernějí výbava (tu stejně dělají do niích modelů), základ naopak osekat, aby mohli jít s cenou ní...
Pro nás to můe mít výhodu "totálního výprodeje" v tom roce 2016, nejspí půjdou s cenou dolů, na skladovky, a zároveň se z C5 stane legenda, poslední klasický Citroen střední třídy:-((((
edit: Dalí věc je to opoutění segmentů. Zruení střední třídy je záleitostí pár let, nic nového nevyvíjet. Ale jestli se časem rozhodou do střední třídy vrátit, tak to znamená minimálně 20 let, ne lidi začnou nové auto brát. A těch 20 let to teprve budou ztráty, vyvíjet, vyrábět a neprodávat...
|
|
18.12.2013 19:44 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647393
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
souhlasím, po vech těch letech investování do image značky Citroen najednou ve zaříznou a budou prakticky ze dne na den prodávat "finančně dostupné" modely
Bohuel ani s řadou DS to není nikterak slavné. Vechny zatím představené modely DS jsou konstrukčně horí ne C5 a ani hodně chromovaných litiček na autě a led světla nezakryjí to co je pod kapotou a na podvozku.
Klient, který si například v Evropě koupil C5 s motorem V6 a nejvyí výbavou se bude muset nejspíe poohlédnout jinde, protoe u Citroenu si podobné auto nekoupí a těko bude chtít sednout do něčeho horího ne měl ve svém předchozím voze.
Celé toto rozhodnutí PSA managementu udělat z Citroenu levné auta je úplně postavené na hlavu. Tím jakoby vechny předchozí investice vzali a vyhodili je oknem ven..
Bohuel toto "chytré" rozhodnutí bude mít negativní dopad také na image řady DS, která z modelů Citroenu vychází.
Pokud PSA chtějí pozvedávat image Peugeotu, tak a to nedělají na úkor Citroenu. Vůbec není potřeba aby byl Citroen postaven níe ne Peugeot. Obě značky mají beztak naprosto odlinou skupinu klientů, take a nechají Citroen tam kde je, řada DS a je za ty prachy něco opravdu extra a ne chromem nazdobená C4 a Peugeoty můou mezitím pilovat aby byly jetě lepí ne doposud.
Ne začali vymýlet tu alianci s GM, tak měl C5 mít nástupce v roce 2016 a mít hydropneumatický podvozek. Teď kdy bude Picasso vrchol nabídky, tak se opravdu obávám, e hydraulika také skončí...
Moc dobrá strategie pánové z PSA
PS: Rennes má kapacitu 100.000 aut ročně. Ze současné kapacity je to 50/50 Peugeot 508/C5. Kapacitu továrny lze navýit a na 120.000 ks/rok. Pokud 70.000 budou nové Peugeoty 5008 (z toho půlka toho čísla budou budoucí Oply Zafira) tak zbývá nějakých 50.000 vozů kapacity a tam bude asi Peugeot 508....
a co Citroen C5 ?
souhlasím, po vech těch letech investování do image značky Citroen najednou ve zaříznou a budou prakticky ze dne na den prodávat "finančně dostupné" modely :-((((
Bohuel ani s řadou DS to není nikterak slavné. Vechny zatím představené modely DS jsou konstrukčně horí ne C5 a ani hodně chromovaných litiček na autě a led světla nezakryjí to co je pod kapotou a na podvozku.
Klient, který si například v Evropě koupil C5 s motorem V6 a nejvyí výbavou se bude muset nejspíe poohlédnout jinde, protoe u Citroenu si podobné auto nekoupí a těko bude chtít sednout do něčeho horího ne měl ve svém předchozím voze.
Celé toto rozhodnutí PSA managementu udělat z Citroenu levné auta je úplně postavené na hlavu. Tím jakoby vechny předchozí investice vzali a vyhodili je oknem ven..
Bohuel toto "chytré" rozhodnutí bude mít negativní dopad také na image řady DS, která z modelů Citroenu vychází.
Pokud PSA chtějí pozvedávat image Peugeotu, tak a to nedělají na úkor Citroenu. Vůbec není potřeba aby byl Citroen postaven níe ne Peugeot. Obě značky mají beztak naprosto odlinou skupinu klientů, take a nechají Citroen tam kde je, řada DS a je za ty prachy něco opravdu extra a ne chromem nazdobená C4 a Peugeoty můou mezitím pilovat aby byly jetě lepí ne doposud.
Ne začali vymýlet tu alianci s GM, tak měl C5 mít nástupce v roce 2016 a mít hydropneumatický podvozek. Teď kdy bude Picasso vrchol nabídky, tak se opravdu obávám, e hydraulika také skončí...
Moc dobrá strategie pánové z PSA :-(
PS: Rennes má kapacitu 100.000 aut ročně. Ze současné kapacity je to 50/50 Peugeot 508/C5. Kapacitu továrny lze navýit a na 120.000 ks/rok. Pokud 70.000 budou nové Peugeoty 5008 (z toho půlka toho čísla budou budoucí Oply Zafira) tak zbývá nějakých 50.000 vozů kapacity a tam bude asi Peugeot 508....
a co Citroen C5 ? :nevim
|
|
18.12.2013 20:09 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647395
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja by som to tak tragicky nevidel, jednak co je tu nakopirovane je asi google preklad a jednak co bude v roku 2016 je aj tak nejasne
takych PR oznameni o investovani 90 milionov su mozno kecy koli akciam na burze
kto sa v tom trocha vyzna tak tusi co myslim
.link.
pozrite si na grafe jak sa ovplyvnuje cena akcii podla vyhlaseni firmy
ja ked som si to prelozil do anglictiny tak sa tam nikde nepise o skonceni C5, jednoducho idu investovat aby mohli vyrabat na linke C5,P508 a nasledovnika 5008
.link.
problem iba je kolko budu mat objednavok v 2016
Production should begin in mid -2016 and this vehicle assigned to one site of Rennes, will be marketed late 2016.
Production volume will reach 70,000 vehicles per year considered a " first step ," said Denis Martin . The latter relies on a "success" of the new vehicle that would achieve with the 508 and C5 , a production volume of 120,000 units The Janais per year or from 120,000 to 150,000 units .
ja by som to tak tragicky nevidel, jednak co je tu nakopirovane je asi google preklad a jednak co bude v roku 2016 je aj tak nejasne
takych PR oznameni o investovani 90 milionov su mozno kecy koli akciam na burze
kto sa v tom trocha vyzna tak tusi co myslim
http://uk.reuters.com/business/quotes/chart?symbol=PEUP.PA
pozrite si na grafe jak sa ovplyvnuje cena akcii podla vyhlaseni firmy
ja ked som si to prelozil do anglictiny tak sa tam nikde nepise o skonceni C5, jednoducho idu investovat aby mohli vyrabat na linke C5,P508 a nasledovnika 5008
http://www.bfmtv.com/economie/peugeot-5008-va-etre-produite-a-lusine-rennes-la-janais-656366.html
problem iba je kolko budu mat objednavok v 2016
Production should begin in mid -2016 and this vehicle assigned to one site of Rennes, will be marketed late 2016.
Production volume will reach 70,000 vehicles per year considered a " first step ," said Denis Martin . The latter relies on a "success" of the new vehicle that would achieve with the 508 and C5 , a production volume of 120,000 units The Janais per year or from 120,000 to 150,000 units .
|
|
18.12.2013 20:59 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647401
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Tak jsem dnes byl na chalupě u souseda, kterému přijel bratr z Francie, kde ije asi 25let. V září si koupil C5 III 3.0HDi v kombiku - exclusive. Shodou okolností má soused C5 III 2.2HDi z března taky kombi exclusive. Značný rozdíl.
Tak jsem dnes byl na chalupě u souseda, kterému přijel bratr z Francie, kde ije asi 25let. V září si koupil C5 III 3.0HDi v kombiku - exclusive. Shodou okolností má soused C5 III 2.2HDi z března taky kombi exclusive. Značný rozdíl.
|
|
18.12.2013 21:48 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647410
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
na zapade su nove auta vacsinou o dost drahsie, a lepsie vybavene v ramci packetov
u nas by boli uplne nepradajne a preto v ramci znizenia ceny su casto verzie ochudobnene o rozne veci napr. v dobach ked som objednaval C4 lider, mohol som si objednat iba farbu, veci ktore boli v nemecku standart ako ESP sa nedalo ani doobjednat, setrenie na izolaciach, tesneniach atd.....chybajuci kryt motora, predne utesnenia, izolacia na kapote, atd.... to vsetko pomahalo tlacit cenu dole
na zapade su nove auta vacsinou o dost drahsie, a lepsie vybavene v ramci packetov
u nas by boli uplne nepradajne a preto v ramci znizenia ceny su casto verzie ochudobnene o rozne veci napr. v dobach ked som objednaval C4 lider, mohol som si objednat iba farbu, veci ktore boli v nemecku standart ako ESP sa nedalo ani doobjednat, setrenie na izolaciach, tesneniach atd.....chybajuci kryt motora, predne utesnenia, izolacia na kapote, atd.... to vsetko pomahalo tlacit cenu dole
|
|
18.12.2013 22:03 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647419
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Rozdíl v čem?
del42sa: "Pokud PSA chtějí pozvedávat image Peugeotu, tak a to nedělají na úkor Citroenu. Vůbec není potřeba aby byl Citroen postaven níe ne Peugeot. " - Přesně tak, mají teda Peugeot postavit nad Citroen - posunout ho k prémii. Ale jednoduí je Peugeot nechat v mainstreamu a Citroen shodit k lowcostu.
Náhodou ale řada DS se prodává velmi dobře: .link.
Rozdíl v čem?
del42sa: "Pokud PSA chtějí pozvedávat image Peugeotu, tak a to nedělají na úkor Citroenu. Vůbec není potřeba aby byl Citroen postaven níe ne Peugeot. " - Přesně tak, mají teda Peugeot postavit nad Citroen - posunout ho k prémii. Ale jednoduí je Peugeot nechat v mainstreamu a Citroen shodit k lowcostu.
Náhodou ale řada DS se prodává velmi dobře: http://autoperiskop.cz/rada-citroen-ds-ziskala-cenu-motor-award/
|
|
19.12.2013 00:17 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647438
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Jen co jsem stačil v rychlosti zjistit, tak frantík měl plynové vzpěry kapoty, dvojitý sluneční clony, el. clonu zadního okna.
Jen co jsem stačil v rychlosti zjistit, tak frantík měl plynové vzpěry kapoty, dvojitý sluneční clony, el. clonu zadního okna.
|
|
19.12.2013 00:43 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647443
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Dobrý vychytávky,to montujou normálně nebo za příplatek?
Dobrý vychytávky,to montujou normálně nebo za příplatek?
|
|
19.12.2013 09:21 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647471
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Nejspí normálně, ale ve fr mají úplně jiné ceny. Aktuálně nejdraí C5 Exclusive 2,2AT je u nás za 775000Kč. Ve Fr toté za 41090E, tj. asi 1 109 000Kč. Take kdo chce plynové vzpěry kapoty, musí přihodit 300 litrů a koupit exklusive ve Francii
A motor 3,0HDI u nemají v nabídce ani ve Francii, take opravdu C5 pomalu ale jistě zařezávají.
Nejspí normálně, ale ve fr mají úplně jiné ceny. Aktuálně nejdraí C5 Exclusive 2,2AT je u nás za 775000Kč. Ve Fr toté za 41090E, tj. asi 1 109 000Kč. Take kdo chce plynové vzpěry kapoty, musí přihodit 300 litrů a koupit exklusive ve Francii:-))))
A motor 3,0HDI u nemají v nabídce ani ve Francii, take opravdu C5 pomalu ale jistě zařezávají.
|
|
19.12.2013 12:32 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647487
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Má to jednu fajn vlastnost. Popré v ivotě mám auto poslední generace daného typu a zřejmě jetě dlouho mít budu . Z pěti metrů si lidi myslí, e je to nové.
Má to jednu fajn vlastnost. Popré v ivotě mám auto poslední generace daného typu a zřejmě jetě dlouho mít budu :-). Z pěti metrů si lidi myslí, e je to nové.
|
|
19.12.2013 13:13 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2647499
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To c4vyskov: Podle přepočtu v současném kurzu jej auto vylo na 1.029.000,--. Motory 3.0HDi nejsou ve standardní nabídce, pouze na objednávku.
To c4vyskov: Podle přepočtu v současném kurzu jej auto vylo na 1.029.000,--. Motory 3.0HDi nejsou ve standardní nabídce, pouze na objednávku.
|
|
| |
|
|