| | |
27.09.2017 18:25 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097815
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
autodiag napsal(a): pro nekoho je to realita ,pro nekoho nesmysl...a jsem pro realitu tak otevri oci mame rok 2017
evidetně ijete v nějaké vlastní realitě Větina těch věcí které MS02 kritizuje ve svém příspěvku (kromě adaptivního tempomatu/čtyřzonové klimatizace) měla C5 ve výbavě. Take jak klesala výbava ?
Můeme spolu polemizovat, e výběhový model, kterému vedení uměle prodlouilo kariéru (a který měl mít nastupce koncem roku 2014) nemá některé prvky, které mají automobily v roce 2017, ale je docela nesmysl napsat, e od uvedení C5 výbava klesala a proto ji nikdo nekupoval. Jestli si někdo myslí, e vyhřívaný volant nebo vzpěra kapoty by zvedla prodeje C5 na dvojnásobek tak je s prominutím na hlavu.....To je nesmysl non plus ultra. Sorry.
evidetně ijete v nějaké vlastní realitě :-)) Větina těch věcí které MS02 kritizuje ve svém příspěvku (kromě adaptivního tempomatu/čtyřzonové klimatizace) měla C5 ve výbavě. Take jak klesala výbava ?
Můeme spolu polemizovat, e výběhový model, kterému vedení uměle prodlouilo kariéru (a který měl mít nastupce koncem roku 2014) nemá některé prvky, které mají automobily v roce 2017, ale je docela nesmysl napsat, e od uvedení C5 výbava klesala a proto ji nikdo nekupoval. Jestli si někdo myslí, e vyhřívaný volant nebo vzpěra kapoty by zvedla prodeje C5 na dvojnásobek tak je s prominutím na hlavu.....To je nesmysl non plus ultra. Sorry.
|
|
27.09.2017 20:41 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097841
|
|
jumep
|
|
|
on to myslel s tym klesanim ze postupne prestali montovat do novsich aut niektore veci co spominal
on to myslel s tym klesanim ze postupne prestali montovat do novsich aut niektore veci co spominal
|
|
27.09.2017 20:47 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097842
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ve vlastni citroen realite jsi bohuzel v tomto pripade ty
ty jsi videl X7 s komplet vyhrivanim ?? ,ja tedy ne ..to je priklad
porovnej si ceny a vybavu a prostor jednotlivych aut oproti (v novote) X7
nemusis chodit daleko..podivej se napriklad na slepici (skodovka) porovnej prostor SuperB a X7..je to jinde bohuzel..ano slepice je o tridu vejs ale ve srovnatelne cene..jo v aute za mega bych chtel otevrit kapotu a nehledat klacek..takovych drobnosti najdes mnoho a kdyz se sectes je to pruser ...
navic kdyz napriklad C4 Picasso ma lepsi prvky vybavy nez X7
ve vlastni citroen realite jsi bohuzel v tomto pripade ty
ty jsi videl X7 s komplet vyhrivanim ?? ,ja tedy ne ..to je priklad
porovnej si ceny a vybavu a prostor jednotlivych aut oproti (v novote) X7
nemusis chodit daleko..podivej se napriklad na slepici (skodovka) porovnej prostor SuperB a X7..je to jinde bohuzel..ano slepice je o tridu vejs ale ve srovnatelne cene..jo v aute za mega bych chtel otevrit kapotu a nehledat klacek..takovych drobnosti najdes mnoho a kdyz se sectes je to pruser ...
navic kdyz napriklad C4 Picasso ma lepsi prvky vybavy nez X7
|
|
27.09.2017 21:46 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097853
|
|
jruze
|
|
|
No Citroen byl snad odjakiva tak o 10 let napřed a najednou je 10 let pozadu. Jestli takto bude pokrařovat tak zazdí dalí značku (ta se tak troku dostala dopopředí) X7 je s výbavou tam kde byly dříve ostatní automobilky oproti Citroenu.
No Citroen byl snad odjakiva tak o 10 let napřed a najednou je 10 let pozadu. Jestli takto bude pokrařovat tak zazdí dalí značku (ta se tak troku dostala dopopředí) X7 je s výbavou tam kde byly dříve ostatní automobilky oproti Citroenu.
|
|
28.09.2017 08:00 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097912
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jruze napsal(a): No Citroen byl snad odjakiva tak o 10 let napřed a najednou je 10 let pozadu. Jestli takto bude pokrařovat tak zazdí dalí značku (ta se tak troku dostala dopopředí) X7 je s výbavou tam kde byly dříve ostatní automobilky oproti Citroenu.
Tohle je jen dalsi iluze a hlavne poradnej nesmysl. Citroen byl naposledy takhle moderni pred 50ti lety, kdyz uvedli DS. To bylo na svou dobu revolucni auto, jenze od te doby to slo s nema pekne z kopce. Kdyz zkrachovali a prevzalo je PSA, tak doslo k racionalizaci produkce. Vedeni nechalo dobehnout nektere rozpracovane projekty a nektere (SM) zarizlo. V 90 letech kdy se prodavala Xantie a XM tak oba tyto vozy ve vybave zaostavaly za nemeckou i Italskou konkurenci, od motoru pocinaje a vybavou konce. Jejich jedinym naskokem byl jedinecny podvozek, u XM jista davka avandgardy, ale ze by byly 10 let napred pred ostatnima ? Jako v cem presne ? To je proste nesmysl. Pochopte konecne, ze pod vedenim PSA se z Citroenu stala obycejna tuctova automobilka a tento trend evidentne dale pokracuje
Tohle je jen dalsi iluze a hlavne poradnej nesmysl. Citroen byl naposledy takhle moderni pred 50ti lety, kdyz uvedli DS. To bylo na svou dobu revolucni auto, jenze od te doby to slo s nema pekne z kopce. Kdyz zkrachovali a prevzalo je PSA, tak doslo k racionalizaci produkce. Vedeni nechalo dobehnout nektere rozpracovane projekty a nektere (SM) zarizlo. V 90 letech kdy se prodavala Xantie a XM tak oba tyto vozy ve vybave zaostavaly za nemeckou i Italskou konkurenci, od motoru pocinaje a vybavou konce. Jejich jedinym naskokem byl jedinecny podvozek, u XM jista davka avandgardy, ale ze by byly 10 let napred pred ostatnima ? Jako v cem presne ? To je proste nesmysl. Pochopte konecne, ze pod vedenim PSA se z Citroenu stala obycejna tuctova automobilka a tento trend evidentne dale pokracuje ;-)
|
|
28.09.2017 08:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097917
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v cem presne bylo napred ? tebou zminovane XM bylo napriklad prvni auto ktere melo multiplexni vedeni
nebo treba design ?? nebo si skus vyhledat neco o Xantia Activa,,nebo se koukni kolik bylo 7 mistnich kombi,resp aut s tremi radami sedadel v dobe ery CX..nebo se koukni na 2CV...tvar zubu v prevodovkach je v podstate stejny dodnes ...to vse je Citroen
trosku si protirecis
v cem presne bylo napred ? tebou zminovane XM bylo napriklad prvni auto ktere melo multiplexni vedeni
nebo treba design ?? nebo si skus vyhledat neco o Xantia Activa,,nebo se koukni kolik bylo 7 mistnich kombi,resp aut s tremi radami sedadel v dobe ery CX..nebo se koukni na 2CV...tvar zubu v prevodovkach je v podstate stejny dodnes ...to vse je Citroen
trosku si protirecis ;)
|
|
28.09.2017 11:16 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097951
|
|
jumep
|
|
|
takymi standartami ako napr. rozblikanie smeroviek pri prudkom brzdeni, C5 1 to napr mala ako standartnu vec, BMW to v 2006 ci kedy propagovalo ako uzasnu bezpecnostnu novinku
ono toho bolo dost, len oni to nepropagovali, teraz je to bieda
takymi standartami ako napr. rozblikanie smeroviek pri prudkom brzdeni, C5 1 to napr mala ako standartnu vec, BMW to v 2006 ci kedy propagovalo ako uzasnu bezpecnostnu novinku
ono toho bolo dost, len oni to nepropagovali, teraz je to bieda
|
|
28.09.2017 11:20 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097953
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
To je Jumepe asi zbytecne del42sa je nakazenej sipkama v plnem rozsahu a na realny pohled uz proste neni kapacita
To je Jumepe asi zbytecne del42sa je nakazenej sipkama v plnem rozsahu a na realny pohled uz proste neni kapacita :-));)
|
|
28.09.2017 11:25 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097955
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
pořád čekám na tu odpověď v čem byl Citroen 10 let napřed před ostatníma, Kdy vynechám hydropneumatiku o které jsem u psal nebo DS.
PS: speciálně pro tebe autodiagnostiko, mutiplexní sí nevymyslel Citroen, ale pracovalo na ní PSA od roku 1986 ve spolupráci s Renaultem a Boschem
pořád čekám na tu odpověď v čem byl Citroen 10 let napřed před ostatníma, Kdy vynechám hydropneumatiku o které jsem u psal nebo DS.
PS: speciálně pro tebe autodiagnostiko, mutiplexní sí nevymyslel Citroen, ale pracovalo na ní PSA od roku 1986 ve spolupráci s Renaultem a Boschem ;-)
|
|
28.09.2017 12:04 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097963
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no sundej berjle a cti co se ti tu pise...a nebo sio je nasad poradne?
jo multiplex delalo PSA ktere vlastne nema s Citroenem nic spolecneho a delali na tom s Bosch a proto veskere komponenty byli Jeager a Borg a s Renaultem proto aby v renaultech byla prvni miltiplexni sit v Megane 99 ...ale mozna u Bosche delali kabelaze,to by vysvetlovalo proc byla kabelaz jen 4 barevna a vubec ale vybec nebyla poruchova
no sundej berjle a cti co se ti tu pise...a nebo sio je nasad poradne?:nevim
jo multiplex delalo PSA ktere vlastne nema s Citroenem nic spolecneho a delali na tom s Bosch a proto veskere komponenty byli Jeager a Borg ;) a s Renaultem proto aby v renaultech byla prvni miltiplexni sit v Megane 99 ;) ...ale mozna u Bosche delali kabelaze,to by vysvetlovalo proc byla kabelaz jen 4 barevna a vubec ale vybec nebyla poruchova
|
|
28.09.2017 14:13 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3097985
|
|
jruze
|
|
|
Já u se k tomu nebudu vyjadřovat - nemá to smysl - jen e si myslím e Citroen začal upadat a od C5 - od té doby začali jen detajlní úpravy a nic víc jen jisté věci jen zkomplikovali elektronikou , vynechávali dost podstatné věci (jako kontrolu a signalizaci některých komponentů jako nesvítící některá árovka - to u uměla CX a teď to hodili jako novinku do x7,natáčení světel do zatáčky (fantonas a potom a C5II) a toho je spoustu) narozdíl od jiných automobilek které se snaili 10-20let starých plusů u Citroenu dohnat a vylepit. Ale to můe psát jen ten kdo o těchto autech něco ví a v té době se věnoval opravám aut - proč se v tá době kadý bál a utíkal od Citroenů? protoe tam byly prvky které nikde jinde a nikdo o tom nic nevěděl-neuměl to opravit
pro del42sa íjeme v realitě né vlastní ale bez uráky tobě asi ne-vlastní.
Já jsem byl jeden z 5. kdo vlastnil CX v republice, měl jsem kompletní manuál (to co dnes má pomalu kadý)- v tu dobu se platil 5.-10000,- a mne jen dalích 10000,- stál překlad a vytitění - byly tam věci o kterých se kodovkám,igulům,trabantům,varburkům,moskvičům atd.. ani nezdálo (to byly auta co tu v tu dobu jezdili)
A příjde mi e se citroen jen chystá a ne se dochystá tak to jiné automobilky mají dávno zavedené v provozu.
Já u se k tomu nebudu vyjadřovat - nemá to smysl - jen e si myslím e Citroen začal upadat a od C5 - od té doby začali jen detajlní úpravy a nic víc jen jisté věci jen zkomplikovali elektronikou , vynechávali dost podstatné věci (jako kontrolu a signalizaci některých komponentů jako nesvítící některá árovka - to u uměla CX a teď to hodili jako novinku do x7,natáčení světel do zatáčky (fantonas a potom a C5II) a toho je spoustu) narozdíl od jiných automobilek které se snaili 10-20let starých plusů u Citroenu dohnat a vylepit. Ale to můe psát jen ten kdo o těchto autech něco ví a v té době se věnoval opravám aut - proč se v tá době kadý bál a utíkal od Citroenů? protoe tam byly prvky které nikde jinde a nikdo o tom nic nevěděl-neuměl to opravit;-)
pro del42sa íjeme v realitě né vlastní ale bez uráky tobě asi ne-vlastní.
Já jsem byl jeden z 5. kdo vlastnil CX v republice, měl jsem kompletní manuál (to co dnes má pomalu kadý)- v tu dobu se platil 5.-10000,- a mne jen dalích 10000,- stál překlad a vytitění - byly tam věci o kterých se kodovkám,igulům,trabantům,varburkům,moskvičům atd.. ani nezdálo (to byly auta co tu v tu dobu jezdili)
A příjde mi e se citroen jen chystá a ne se dochystá tak to jiné automobilky mají dávno zavedené v provozu.
|
|
28.09.2017 22:18 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3098091
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
@diagnostika: hele brýle si vyměň ty a hlavně si ujasni na co vlastně reaguje. PSA na tom pracovalo s Renaultem, spolu vyvinuli protokol VAN, zatímco Bosh vyvinul vlastní protokol CAN, který byla PSA nucena později přijmout kvůli E-OBD. Kdy v roce 2000 zavedli multiplex ve větím měřítku PSA převedla vechny důleité systémy jako ECU motoru , brzdy, atd. na CAN sběrnici, zatímco ty ostatní na VAN. V podstatě je k tomu donutila Evropská legislativa , protoe GM/VAG začali pouívat OBD, zatímco PSA/Renault zůstaly se svým VAN mimo hlavní proud.
.link.
K tomu multiplexu u XM dodám jen tolik, e navzdory obecnému mínění, e XM toto pouíval jako první je realita poněkud odliná. Na přelomu roku 1994 PSA nechalo vyrobit limitovanou sérii vozů XM, které vybavila multiplexním rozvodem zatímco ostatní vozy nadále pouívaly standartní kabely. V podstatě se jednalo o jakousi testovací sérii nového propojení a jednalo se velmi omezený počet vozů, prodávaných pouze ve Francii.
.link.
později PSA nechala jetě vyrobit několik vozů z této limitované série , viz:
"September 1998 in the description MAN 108931, Ref 0 No. XM 000.00 / 12:
"Vehicles T1
Since 1/95 wid sold a limited series of the Citroen XM Turbo D12 MULTIPLEX."
"Vehicles T2
Since 7/95 wid a limited series of the Citroen XM Turbo D12 sold MULTIPLEX."
"Vehicles T3
Since 7/96 wid a limited series of the Citroen XM 2.5 L Turbo D sold MULTIPLEX."
Each:
"Country of sale: France (excluding)
Chassis numbers within the reserved range from ... to ... "
According to the chassis numbers (ie, when they were run, were given out), it was series of 200, 600 and 200 pieces. For that I would not have to look today for the specific central units and software versions! "
.link.
myslel jsem e zrovna ty bys tohle mohl vedět. XM vůbec nebylo prvním automobilem s touto sběrnicí, ale BMW 8 z roku 1988, které vyuivalo CAN protokol
Je veřejným tajemstvím, e pro PSA opravdová éra multiplexu nastala a v roce 2000 (Citroen C5, Peugeot 407, Peugeot 607) kdy PSA představila BSI
.link.
Xantia Activa bohuel taky nebyla prvním automobilem s aktivním odpruením, moná to pro tebe bude ok, ale jiní to zvládli v sérii dříve ne Citroen. Třeba Toyota Soarer, měl plně aktivní hydraulický podvozek u v roce 1992 ( 7 let před ABC od Mercedesu ) Odpruení Toyoty bylo pokročilejí ne u Xantie Activy, ale také draí na výrobu.
.link.
.link.
Nebo Nissan/Infinity Q45 v roce 1991
.link.
@Jruze: pokud porovnavá CX proti starým kodovkám, igulikům, moskvičům a trabantům a podobné socialistické automobilové verbei tak se pak nediv, e ti vycházejí takové nesmysly
Jak jsem u napsal, Citroen měl kdysi náskok oproti ostatním, ale to bylo před 50ti lety kdy uvedli DS. Od té doby se ale hodně změnilo, po převzetím Peugeotem to lo s nimi z kopce, protoe skoro vechny větí inovace PSA zařízlo a z laboratoře se do série nedostaly nebo měly jepičí ivot, to je realita Citroenu pod vlastnictvím PSA. To píu jako vlastník CX, BX, dvou XM, Xantie, a obou generací C5.
Kdy to řeknu hodně brutálně tak koncem 80tých let se v podstatě jednalo u jen o vozy postavené na platformě Peugeotu vyuivající motory a techniku Peugeotu s tím, e některé modely byly vybavené excluzivně hydropneumatickým podvozkem. Z toho mi logicky vychází pokud nebylo celé PSA 10 let před ostatními automobilkami (o čem silně pochybuji), jak mohl být Citroen ??? Ta otázka je pouze řečnická a není potřeba na ni odpovídat.
@diagnostika: hele brýle si vyměň ty a hlavně si ujasni na co vlastně reaguje. PSA na tom pracovalo s Renaultem, spolu vyvinuli protokol VAN, zatímco Bosh vyvinul vlastní protokol CAN, který byla PSA nucena později přijmout kvůli E-OBD. Kdy v roce 2000 zavedli multiplex ve větím měřítku PSA převedla vechny důleité systémy jako ECU motoru , brzdy, atd. na CAN sběrnici, zatímco ty ostatní na VAN. V podstatě je k tomu donutila Evropská legislativa , protoe GM/VAG začali pouívat OBD, zatímco PSA/Renault zůstaly se svým VAN mimo hlavní proud.
https://imgur.com/pTUwzw6
K tomu multiplexu u XM dodám jen tolik, e navzdory obecnému mínění, e XM toto pouíval jako první je realita poněkud odliná. Na přelomu roku 1994 PSA nechalo vyrobit limitovanou sérii vozů XM, které vybavila multiplexním rozvodem zatímco ostatní vozy nadále pouívaly standartní kabely. V podstatě se jednalo o jakousi testovací sérii nového propojení a jednalo se velmi omezený počet vozů, prodávaných pouze ve Francii.
https://www.lesechos.fr/23/03/1994/LesEchos/16609-129-ECH_multiplexage--psa-joue-les-pionniers.htm
později PSA nechala jetě vyrobit několik vozů z této limitované série , viz:
"September 1998 in the description MAN 108931, Ref 0 No. XM 000.00 / 12:
"Vehicles T1
Since 1/95 wid sold a limited series of the Citroen XM Turbo D12 MULTIPLEX."
"Vehicles T2
Since 7/95 wid a limited series of the Citroen XM Turbo D12 sold MULTIPLEX."
"Vehicles T3
Since 7/96 wid a limited series of the Citroen XM 2.5 L Turbo D sold MULTIPLEX."
Each:
"Country of sale: France (excluding)
Chassis numbers within the reserved range from ... to ... "
According to the chassis numbers (ie, when they were run, were given out), it was series of 200, 600 and 200 pieces. For that I would not have to look today for the specific central units and software versions! "
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.andre-citroen-club.de%2Fforums%2Ftopic%2F34973-multiplex-im-xm-oder-nicht%2F&edit-text=
myslel jsem e zrovna ty bys tohle mohl vedět. XM vůbec nebylo prvním automobilem s touto sběrnicí, ale BMW 8 z roku 1988, které vyuivalo CAN protokol ;-)
Je veřejným tajemstvím, e pro PSA opravdová éra multiplexu nastala a v roce 2000 (Citroen C5, Peugeot 407, Peugeot 607) kdy PSA představila BSI
http://bgdiagnostica.com/PEUGEOT_CITROEN/Peugeot%20and%20Citroen%20BSI%20keystone%20of%20PSA%20Multiplexing.pdf
Xantia Activa bohuel taky nebyla prvním automobilem s aktivním odpruením, moná to pro tebe bude ok, ale jiní to zvládli v sérii dříve ne Citroen. Třeba Toyota Soarer, měl plně aktivní hydraulický podvozek u v roce 1992 ( 7 let před ABC od Mercedesu ) Odpruení Toyoty bylo pokročilejí ne u Xantie Activy, ale také draí na výrobu.
https://www.youtube.com/watch?v=S2QV_PaUWhs
http://planetsoarer.com/UZZ32/uzz32.html
Nebo Nissan/Infinity Q45 v roce 1991
http://www.nicoclub.com/archives/q45-specifications-capacities.html
@Jruze: pokud porovnavá CX proti starým kodovkám, igulikům, moskvičům a trabantům a podobné socialistické automobilové verbei tak se pak nediv, e ti vycházejí takové nesmysly ;-)
Jak jsem u napsal, Citroen měl kdysi náskok oproti ostatním, ale to bylo před 50ti lety kdy uvedli DS. Od té doby se ale hodně změnilo, po převzetím Peugeotem to lo s nimi z kopce, protoe skoro vechny větí inovace PSA zařízlo a z laboratoře se do série nedostaly nebo měly jepičí ivot, to je realita Citroenu pod vlastnictvím PSA. To píu jako vlastník CX, BX, dvou XM, Xantie, a obou generací C5.
Kdy to řeknu hodně brutálně tak koncem 80tých let se v podstatě jednalo u jen o vozy postavené na platformě Peugeotu vyuivající motory a techniku Peugeotu s tím, e některé modely byly vybavené excluzivně hydropneumatickým podvozkem. Z toho mi logicky vychází pokud nebylo celé PSA 10 let před ostatními automobilkami (o čem silně pochybuji), jak mohl být Citroen ??? Ta otázka je pouze řečnická a není potřeba na ni odpovídat.
|
|
29.09.2017 06:48 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3098097
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to del42sa:
mas ve vsem naprostou pravdu
s temi odkazy jsi pobavil...hlavne to video
to del42sa:
:palec:palec mas ve vsem naprostou pravdu:palec:palec
s temi odkazy jsi pobavil...hlavne to video :D
|
|
29.09.2017 08:00 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3098101
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pánové - dělám to tu v krátké době podruhé. Kdy umíte psát, tak jistě umíte i číst a přečtěte si název vlákna!!!
Na ty své hádky si zalote vlákno "Čo bolo, to bolo a ja vemu rozumiem bo som terazky majorom"
Pánové - dělám to tu v krátké době podruhé. Kdy umíte psát, tak jistě umíte i číst a přečtěte si název vlákna!!!
Na ty své hádky si zalote vlákno "Čo bolo, to bolo a ja vemu rozumiem bo som terazky majorom"
|
|
29.09.2017 17:13 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3098205
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Mě teda přijde e vichni máte pravdu a stejně se hádáte Ani jeden diskutující neni mimo.
10 let před ostatními ano nebo ne, je to otázka detailů.
Já jako člověk který té technice nerozumí a jen ho baví to pouívat, to vidím tak, e to byla jedinečná značka ale ukončilo to XM a poslední smrtelný zákub C6.
Multiplex,kabely, blikající směrovky, aktivní kapota,to mě moc nebere.
Já se do toho zamiloval , e ty auta vypadali jako UFO a nádherně houpali.
U Xantia a C5 - hlavně sedany u ( dle mých očí) zbylo jen to houpání. Design extravagance skoro mizí.
V podstatě tuctové auta, vlastně Peugeot s ípy ( a to tvrdí del42sa )
X7 to u je dle mého totální podbízení se usedlým Němcům. Není to oklivé ale já tam vidím Audi a BMW ,extravagance je nula!
Co se týká výbavy, ano líbilo by se mi kdybych zastavil a auto samo zaparkovalo do mezery, kdyby mělo aktivní tempomat, zastavilo před překákou,multimediální výbavu. atd.
Ale tohle vechno jsem ochoten vyměnit za "zadek v bavlnce" a tento výběr u bohuel není ...😥
A Vilousi nepruď
U jsem ti jednou psal e Citroen umřel, tudí nic nového nemůe chystat. Ano můeme zaloit nové " plačky" Ale proč? Naopak je to výstiné, co nového chystá ,nic, zasekl se v minulosti...
Tohle je teď nejlepí vlákno a nemůe to nikomu kodit...
Mě teda přijde e vichni máte pravdu a stejně se hádáte:-o:-)))) Ani jeden diskutující neni mimo.
10 let před ostatními ano nebo ne, je to otázka detailů.
Já jako člověk který té technice nerozumí a jen ho baví to pouívat, to vidím tak, e to byla jedinečná značka ale ukončilo to XM a poslední smrtelný zákub C6.
Multiplex,kabely, blikající směrovky, aktivní kapota,to mě moc nebere.
Já se do toho zamiloval , e ty auta vypadali jako UFO a nádherně houpali.
U Xantia a C5 - hlavně sedany u ( dle mých očí) zbylo jen to houpání. Design extravagance skoro mizí.
V podstatě tuctové auta, vlastně Peugeot s ípy ( a to tvrdí del42sa )
X7 to u je dle mého totální podbízení se usedlým Němcům. Není to oklivé ale já tam vidím Audi a BMW ,extravagance je nula!
Co se týká výbavy, ano líbilo by se mi kdybych zastavil a auto samo zaparkovalo do mezery, kdyby mělo aktivní tempomat, zastavilo před překákou,multimediální výbavu. atd.
Ale tohle vechno jsem ochoten vyměnit za "zadek v bavlnce" a tento výběr u bohuel není ...😥
A Vilousi nepruď :-))
U jsem ti jednou psal e Citroen umřel, tudí nic nového nemůe chystat. Ano můeme zaloit nové " plačky" Ale proč? Naopak je to výstiné, co nového chystá ,nic, zasekl se v minulosti...
Tohle je teď nejlepí vlákno a nemůe to nikomu kodit...:palec
|
|
29.09.2017 21:21 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3098272
|
|
jruze
|
|
|
HELLMUT napsal(a): Mě teda přijde e vichni máte pravdu a stejně se hádáte Ani jeden diskutující neni mimo.
10 let před ostatními ano nebo ne, je to otázka detailů.
Já jako člověk který té technice nerozumí a jen ho baví to pouívat, to vidím tak, e to byla jedinečná značka ale ukončilo to XM a poslední smrtelný zákub C6.
Multiplex,kabely, blikající směrovky, aktivní kapota,to mě moc nebere.
Já se do toho zamiloval , e ty auta vypadali jako UFO a nádherně houpali.
U Xantia a C5 - hlavně sedany u ( dle mých očí) zbylo jen to houpání. Design extravagance skoro mizí.
V podstatě tuctové auta, vlastně Peugeot s ípy ( a to tvrdí del42sa )
X7 to u je dle mého totální podbízení se usedlým Němcům. Není to oklivé ale já tam vidím Audi a BMW ,extravagance je nula!
Co se týká výbavy, ano líbilo by se mi kdybych zastavil a auto samo zaparkovalo do mezery, kdyby mělo aktivní tempomat, zastavilo před překákou,multimediální výbavu. atd.
Ale tohle vechno jsem ochoten vyměnit za "zadek v bavlnce" a tento výběr u bohuel není ...😥
A Vilousi nepruď
U jsem ti jednou psal e Citroen umřel, tudí nic nového nemůe chystat. Ano můeme zaloit nové " plačky" Ale proč? Naopak je to výstiné, co nového chystá ,nic, zasekl se v minulosti...
Tohle je teď nejlepí vlákno a nemůe to nikomu kodit...
30. let se snaili automobilky Citroena dohnat , před 10. lety ho dohnali a posledních 10. let ho začali předhánět. No v dnení době je u skoro utopie někoho dohnat nebo dokonce předhonit.
:palec 30. let se snaili automobilky Citroena dohnat , před 10. lety ho dohnali a posledních 10. let ho začali předhánět. No v dnení době je u skoro utopie někoho dohnat nebo dokonce předhonit.;-)
|
|
03.10.2017 08:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3099391
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Citroen XM ALTO je dalí zajímavý projekt, který v roce 1994 PSA představila veřejnosti a který probíhal pod hlavičkou Evropského programu Prométheus. Prototyp vozidla XM byl vybaven multiplexním rozvodem, antikolizním systémem, adaptivním tempomatem, infračerveným nočním viděním, satelitním naváděcím systémem, kontrolou bdělosti řidiče, atd.
.link.
.link.
bohuel podobně jako ostatní zajímavé projekty ani tento se nedostal do sériové výroby. Něco z výzkumu přece jen PSA nakonec pouila, ideu multiplexního rozvodu nebo hlídání jízdního pruhu, byl to vak jen zlomek z původního nápadu a jetě některé technologie přily s více jak s dvacetiletým zpoděním ( například noční vidění v DS7) nebo adaptivní tempomat ( vozy na platformě EMP2 ) či hlídání bdělosti řidiče.
Těko říct jestli za tím byla příliná opatrnost a příli konzervativní mylení managementu PSA nebo vysoké finanční náklady takovýchto řeení. Tehdy v 80tých a částěčně i v 90 tých letech PSA (moná z nějaké nostalgie k historii značky) umoňovala Citroenu realizovat jeho pokrokové nápady alespoň v laboratořích vývojového oddělení a tak ( na oko ) udrovat technický náskok a pokrok této značky.
Realita byla ale mnohem smutnějí. Jakmile ale mělo dojít na sériovou výrobu, zvítězilo vdy levnějí a konzervativní řeení a hlavně takové, které umoňovalo co největí míru sdílení techniky se sesterským Peugeotem. Toto se táhne jako červená nit historií Citroenu od doby co je převzal Peugeot. Postupně se osekávalo vechno to co bylo u Citroenu jedinečné a co se liilo od Peugeotu, např. přední zavěení CX/SM, Diravi u XM, hydraulické brzdy a zbylo jen hydropneumatické odpruení a nakonec v Peugeotu odstaranili i tuto poslední překáku k dokonalé unifikaci.
Potenciál a kreativitu značka Citroen vdycky měla, bohuel pod vedením Peugeotu nikdy neměla velké ance se projevit. Tipnul bych si, e dneska tam u ani nepracují takoví lidé se zápalem ke značce a kteří v minulosti pomohli prosadit do výroby právě takové vozy jako XM nebo BX nebo pracovali na těch fantastických prototypech jako Activa 1/2 nebo EOLE
na druhou stranu buďme rádi za XM, Xantii Activu i C6 s AMVAREM, e vůbec vznikly. Jednou budou tyto vozy mít obrovskou hodnotu a bude se o nich mluvit s uznáním.
Citroen XM ALTO je dalí zajímavý projekt, který v roce 1994 PSA představila veřejnosti a který probíhal pod hlavičkou Evropského programu Prométheus. Prototyp vozidla XM byl vybaven multiplexním rozvodem, antikolizním systémem, adaptivním tempomatem, infračerveným nočním viděním, satelitním naváděcím systémem, kontrolou bdělosti řidiče, atd.
https://www.youtube.com/watch?v=Z7oCHEMlHzM
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fle-vaisseau.lebonforum.com%2Ft785-xm-finition-alto&edit-text=
bohuel podobně jako ostatní zajímavé projekty ani tento se nedostal do sériové výroby. Něco z výzkumu přece jen PSA nakonec pouila, ideu multiplexního rozvodu nebo hlídání jízdního pruhu, byl to vak jen zlomek z původního nápadu a jetě některé technologie přily s více jak s dvacetiletým zpoděním ( například noční vidění v DS7) nebo adaptivní tempomat ( vozy na platformě EMP2 ) či hlídání bdělosti řidiče.
Těko říct jestli za tím byla příliná opatrnost a příli konzervativní mylení managementu PSA nebo vysoké finanční náklady takovýchto řeení. Tehdy v 80tých a částěčně i v 90 tých letech PSA (moná z nějaké nostalgie k historii značky) umoňovala Citroenu realizovat jeho pokrokové nápady alespoň v laboratořích vývojového oddělení a tak ( na oko ) udrovat technický náskok a pokrok této značky.
Realita byla ale mnohem smutnějí. Jakmile ale mělo dojít na sériovou výrobu, zvítězilo vdy levnějí a konzervativní řeení a hlavně takové, které umoňovalo co největí míru sdílení techniky se sesterským Peugeotem. Toto se táhne jako červená nit historií Citroenu od doby co je převzal Peugeot. Postupně se osekávalo vechno to co bylo u Citroenu jedinečné a co se liilo od Peugeotu, např. přední zavěení CX/SM, Diravi u XM, hydraulické brzdy a zbylo jen hydropneumatické odpruení a nakonec v Peugeotu odstaranili i tuto poslední překáku k dokonalé unifikaci.
Potenciál a kreativitu značka Citroen vdycky měla, bohuel pod vedením Peugeotu nikdy neměla velké ance se projevit. Tipnul bych si, e dneska tam u ani nepracují takoví lidé se zápalem ke značce a kteří v minulosti pomohli prosadit do výroby právě takové vozy jako XM nebo BX nebo pracovali na těch fantastických prototypech jako Activa 1/2 nebo EOLE :-(
na druhou stranu buďme rádi za XM, Xantii Activu i C6 s AMVAREM, e vůbec vznikly. Jednou budou tyto vozy mít obrovskou hodnotu a bude se o nich mluvit s uznáním.
|
|
| |
|
|