| | |
17.09.2017 15:25 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095483
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
asi je na kadém, zhodnotit jak pohodlné to odpruení je (je to poměrně subjektivní záleitost), mně osobně odpruení u X7 přijde pohodlnějí ne u první generace C5, hodně se na komfortu podílí velikost kol a výka pneumatik.
Na druhou stranu, takový Hydractive I v Citroenu XM nebo podvozek Citroenu CX jsou podle mě etalony komfortu a tyhle verze odpruení byly asi nejpohodlnějí.
asi je na kadém, zhodnotit jak pohodlné to odpruení je (je to poměrně subjektivní záleitost), mně osobně odpruení u X7 přijde pohodlnějí ne u první generace C5, hodně se na komfortu podílí velikost kol a výka pneumatik.
Na druhou stranu, takový Hydractive I v Citroenu XM nebo podvozek Citroenu CX jsou podle mě etalony komfortu a tyhle verze odpruení byly asi nejpohodlnějí.
|
|
17.09.2017 15:39 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095485
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ted to zase nechapu ja. Pises ze X7 ti prijde pohodlnejsi diky velikosti kol a vysce pneu. Sak c5I mela vysku pneu 55 resp 65 a u x7 si uz na 55 resp 45 a to uz nemluvim o 19" kde je profil 40. To asi moc komfortu neprida ne ?
Ted to zase nechapu ja. Pises ze X7 ti prijde pohodlnejsi diky velikosti kol a vysce pneu. Sak c5I mela vysku pneu 55 resp 65 a u x7 si uz na 55 resp 45 a to uz nemluvim o 19" kde je profil 40. To asi moc komfortu neprida ne ?
|
|
17.09.2017 20:23 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095602
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Luki_C5 napsal(a): Ted to zase nechapu ja. Pises ze X7 ti prijde pohodlnejsi diky velikosti kol a vysce pneu. Sak c5I mela vysku pneu 55 resp 65 a u x7 si uz na 55 resp 45 a to uz nemluvim o 19" kde je profil 40. To asi moc komfortu neprida ne ?
píu e záleí mimo jiné i na kolech ne jen na opruení samotném. Různými kombinacemi kol lze dosáhnout různé hodnoty u obou generací C5. Co je na tom k nepochopení ?
Kola jsou jen jedním z faktorů, které se podílejí na pohodlí, proto píu e je to subjektivní záleitost.
píu e záleí mimo jiné i na kolech ne jen na opruení samotném. Různými kombinacemi kol lze dosáhnout různé hodnoty u obou generací C5. Co je na tom k nepochopení ?
Kola jsou jen jedním z faktorů, které se podílejí na pohodlí, proto píu e je to subjektivní záleitost.
|
|
17.09.2017 21:06 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095619
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Právě proto bych měl nejraději disky o velikosti pětikoruny a zbytek gumu.
Bohuel je současný trend přesně opačný,disky jako kanály a kolem kousek buírky...
Fakt mi to hlava nebere proč vichni pořád vyrábí závodní speciály a auto na pohodlnou jízdu aby člověk hledal u jen v minulosti.
Ok , nemám nic proti tuningu a autosportu ale proč je jen tento druh a ten druhý přestal existovat?
Proč si člověk nemůe vybrat mezi závoďákem a pohodlném vozítku které komfortně někam v klidu doveze?
Proč existuje u jen závoďák a přitom rychlost se vude omezuje???
Právě proto bych měl nejraději disky o velikosti pětikoruny a zbytek gumu.
Bohuel je současný trend přesně opačný,disky jako kanály a kolem kousek buírky...:-(
Fakt mi to hlava nebere proč vichni pořád vyrábí závodní speciály a auto na pohodlnou jízdu aby člověk hledal u jen v minulosti.
Ok , nemám nic proti tuningu a autosportu ale proč je jen tento druh a ten druhý přestal existovat?
Proč si člověk nemůe vybrat mezi závoďákem a pohodlném vozítku které komfortně někam v klidu doveze?
Proč existuje u jen závoďák a přitom rychlost se vude omezuje???
|
|
17.09.2017 21:08 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095620
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Kdyz nekdo napise toto: mně osobně odpruení u X7 přijde pohodlnějí ne u první generace C5, hodně se na komfortu podílí velikost kol a vyska pneumatik.
Tak si rekl ze x7 je komfortnejsi diky velkym kolum.
Kdyz nekdo napise toto: mně osobně odpruení u X7 přijde pohodlnějí ne u první generace C5, hodně se na komfortu podílí velikost kol a vyska pneumatik.
Tak si rekl ze x7 je komfortnejsi diky velkym kolum. :nevim
|
|
17.09.2017 21:16 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095624
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
X7 je pohodlnejsi tak maximalne diky tem 7 gumovym silentblokum na kazdym kole.
X7 je pohodlnejsi tak maximalne diky tem 7 gumovym silentblokum na kazdym kole. :-((((
|
|
18.09.2017 06:53 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095687
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Luki_C5 napsal(a): Kdyz nekdo napise toto: mně osobně odpruení u X7 přijde pohodlnějí ne u první generace C5, hodně se na komfortu podílí velikost kol a vyska pneumatik.
Tak si rekl ze x7 je komfortnejsi diky velkym kolum.
nic takového jsem neřekl, naopak. Napsal jsem e kola jsou jen jedním z faktorů ovlivňujících komfort, nikoliv jediným ( jak vyznívá z toho cos napsal ty )
PS: napíu to jetě jinak, měl jsem C5 první generace , která měla 16 palcové kola a jetě k tomu komfortní úpravu odpruení ( dotazy Pat a Mat , u to tady nebudu rozmazávat ) a přesto po svezení s novou X7 mi přila nová C5 pohodlnějí a také mnohem lépe tlumila rázy od podvozku. Speciálně V6 opravdu hezky houpe (zřejmě i díky hmotnosti) Celkový dojem lepí ne u staré C5 navzdory velkým kolům
PS1: pokud si myslí e C5 první generace je pohodlnějí, tak ti to brát nebudu...
a tím bych debatu o hydroactive uzavřel, protoe v tomto vlákně je to dost OT
nic takového jsem neřekl, naopak. Napsal jsem e kola jsou jen jedním z faktorů ovlivňujících komfort, nikoliv jediným ( jak vyznívá z toho cos napsal ty ) ;-)
PS: napíu to jetě jinak, měl jsem C5 první generace , která měla 16 palcové kola a jetě k tomu komfortní úpravu odpruení ( dotazy Pat a Mat , u to tady nebudu rozmazávat ) a přesto po svezení s novou X7 mi přila nová C5 pohodlnějí a také mnohem lépe tlumila rázy od podvozku. Speciálně V6 opravdu hezky houpe (zřejmě i díky hmotnosti) Celkový dojem lepí ne u staré C5 navzdory velkým kolům ;-)
PS1: pokud si myslí e C5 první generace je pohodlnějí, tak ti to brát nebudu...
a tím bych debatu o hydroactive uzavřel, protoe v tomto vlákně je to dost OT
|
|
18.09.2017 08:04 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095689
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pánové - přečtěte si název vlákna!!!
Jak fungovaly různé verze hydro je bohuel naprosto historie a porovnání různých verzí C5 je prostě subjektivní tlachání.
Take k poslednímu skutečnému příspěvku - jak má vypadat C5 2018:
Foto krásné, ale bohuel jsem podobných a hezčích viděl a moc. A nějak mi to nepasuje na jiná oficiální vyjádření PSA. e by dělali novou Insignii a nové P 508 a k tomu jetě třetí auto stejné kategorie?? To by byla sebevrada uvnitř koncernu.
Pánové - přečtěte si název vlákna!!!
Jak fungovaly různé verze hydro je bohuel naprosto historie a porovnání různých verzí C5 je prostě subjektivní tlachání.
Take k poslednímu skutečnému příspěvku - jak má vypadat C5 2018:
Foto krásné, ale bohuel jsem podobných a hezčích viděl a moc. A nějak mi to nepasuje na jiná oficiální vyjádření PSA. e by dělali novou Insignii a nové P 508 a k tomu jetě třetí auto stejné kategorie?? To by byla sebevrada uvnitř koncernu.
|
|
18.09.2017 10:26 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095716
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
záleí jak budou ta auta koncipována, Citroen se vyjádřil tak, e chtějí mít i zastoupenou kategorii D, co C5-aircross nesplňuje a z pohledu který uvádí Vilous by u i nová P508 lezla do zelí Insignii a přesto ji chtějí uvést na trh..... Take se necháme překvapit. Pokud by ji ale měli uvést u v roce 2018, tak by to znamenalo, e musí z velké části vycházet z původní neuvedené C5 III nebo pujde o "překapotovanou" P508.....
záleí jak budou ta auta koncipována, Citroen se vyjádřil tak, e chtějí mít i zastoupenou kategorii D, co C5-aircross nesplňuje a z pohledu který uvádí Vilous by u i nová P508 lezla do zelí Insignii a přesto ji chtějí uvést na trh..... Take se necháme překvapit. Pokud by ji ale měli uvést u v roce 2018, tak by to znamenalo, e musí z velké části vycházet z původní neuvedené C5 III nebo pujde o "překapotovanou" P508.....
|
|
18.09.2017 14:57 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095774
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No jistě e má pravdu.
Ale kdyby jsme třeba ve vláknu o spojce probírali stěrače,tak by to bylo na prd. A ty co řeí spojku by to asi dost tvalo.
Ale tady ? Tohle je takový druhý ofline chat
No jistě e má pravdu. :palec
Ale kdyby jsme třeba ve vláknu o spojce probírali stěrače,tak by to bylo na prd. A ty co řeí spojku by to asi dost tvalo.
Ale tady ? Tohle je takový druhý ofline chat :-)))):-))))
|
|
18.09.2017 18:54 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095799
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
del42sa napsal(a):
Kludne tak nejak moze vyzerat, aj ked je to tam dost ... No, ten zadok je dost strihnuty, tak to nebude Jedno je iste, ze to bude liftback, blatniky a boky budu napadne vydute, ako napr. na Volve XC70...
Kludne tak nejak moze vyzerat, aj ked je to tam dost ... No, ten zadok je dost strihnuty, tak to nebude Jedno je iste, ze to bude liftback, blatniky a boky budu napadne vydute, ako napr. na Volve XC70...
|
|
18.09.2017 20:32 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095818
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
eisy811 napsal(a): Kludne tak nejak moze vyzerat, aj ked je to tam dost ... No, ten zadok je dost strihnuty, tak to nebude Jedno je iste, ze to bude liftback, blatniky a boky budu napadne vydute, ako napr. na Volve XC70...
tak na tom obrázku je očividně jen ilustrační foto, konkrétně konceptu Citroen CXperience. Je zřejmé e sériový vůz převezme některé designové prvky konceptu, ale nebude vypadat jako ten koncept. Jediné co víme e to bude liftback.
tak na tom obrázku je očividně jen ilustrační foto, konkrétně konceptu Citroen CXperience. Je zřejmé e sériový vůz převezme některé designové prvky konceptu, ale nebude vypadat jako ten koncept. Jediné co víme e to bude liftback. :-d
|
|
20.09.2017 11:58 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3096058
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Čím ďalej je pravdepodobnejie, e nová C5 bude, samozrejme bez hydroactive. Maximálne dostane "Progressive Hydraulic Cushions" ktorý má aj C5 Aircross.
.link.
Čím ďalej je pravdepodobnejie, e nová C5 bude, samozrejme bez hydroactive. Maximálne dostane "Progressive Hydraulic Cushions" ktorý má aj C5 Aircross.
http://www.auto.cz/citroen-c5-se-pry-do-evropy-vrati-ale-kdy-109997
|
|
20.09.2017 18:51 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3096215
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
No, ja by som koli Progressive Hydraulic Cushions flintu do zita nehadzal. Este nik neporovnaval s H3. Kazde tlmenie ma svoje specifika, negativa.
Mercedes Sko so vzduchovym podvozkom na neopravenych usekoch D1 je tiez pozitok. Proste ani on nedokaze odfiltrovat tie velke priecne nerovnosti, vzhladom na mnozstvo tlmiaceho materialu, by som povedal, ze je na tom horsie, nez auta s konvecnym podvozkom.
No, ja by som koli Progressive Hydraulic Cushions flintu do zita nehadzal. Este nik neporovnaval s H3. Kazde tlmenie ma svoje specifika, negativa.
Mercedes Sko so vzduchovym podvozkom na neopravenych usekoch D1 je tiez pozitok. Proste ani on nedokaze odfiltrovat tie velke priecne nerovnosti, vzhladom na mnozstvo tlmiaceho materialu, by som povedal, ze je na tom horsie, nez auta s konvecnym podvozkom.
|
|
20.09.2017 20:16 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3096272
|
|
máca
|
|
|
.link.
https://m.autorevue.cz/novy-citroen-c5-se-predstavi-v-roce-2020-potvrdila-sefka-znacky
|
|
20.09.2017 21:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3096355
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
máca napsal(a):
to nema v maske ziadne otvory na chladenie, nebude to full v elektrike
to nema v maske ziadne otvory na chladenie, nebude to full v elektrike :nevim
|
|
| |
|
|