Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Co nového chystá Citroen
|< < 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 71 > >|
13.09.2017 20:30 - Re: Co nového chystá Citroen 3094927
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
to platilo pro starý systém H1 a H2, kde čerpadlo běželo neustále a bylo to napojené ještě na řízení a brzdy. Naopak od H3 se to stalo docela dobře porovnatelné se vzduchovým odpružením co se energetické náročnosti týče.


no nejsem si jisty rozdily,ale na 100%:
-BHI urcite nebezelo porad
-BHI urcite nemelo nic spolecneho s brzdami
-BHI melo s rizenim spolecnou jen kapalinu

pokud se bavime o C5

stare vicemene mechanicke (pokud nebudeme brat za vrchol elektroniky 2 ventily ruzene jednotkou z XM nebo xantia je jina liga..mekci a komfortnejsi

hydraktiv tak jak jej vetsina tady zna uz tak pohodlny neni (kdo mel DS,Xantii nebo XM vi o cem mluvim)

14.09.2017 07:51 - Re: Co nového chystá Citroen 3094936
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
@autodiag ale del42sa píše o Hydroactive 1 a Hydroactive 2 - tam bolo mechanické čerpadlo trvalo poháňané drážkovým remeňom, preto malo vyššiu energetickú náročnos.
Pravdu mᚠs tým, že H1 a H2 bolo o niečo komfortnejšie

14.09.2017 15:05 - Re: Co nového chystá Citroen 3094983
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
no nejsem si jisty rozdily,ale na 100%:
-BHI urcite nebezelo porad
-BHI urcite nemelo nic spolecneho s brzdami
-BHI melo s rizenim spolecnou jen kapalinu


kde jsem něco takového napsal ? Mluvili jsme přece o energetické náročnosti hydractive oproti vzduchovému odpružení . H3 má určitě menší nároky než předchozí generace H1 a H2 z důvodů které jsem popsal.

14.09.2017 17:28 - Re: Co nového chystá Citroen 3095015
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tak si to precti...kdyz nevis co jsi napsal je to tezke

14.09.2017 20:30 - Re: Co nového chystá Citroen 3095057
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
tak si to precti...kdyz nevis co jsi napsal je to tezke


já číst umím, ale ty mᚠzřejmě rezervy v chápání textu sqt to pochopil hned narozdíl od tebe

14.09.2017 21:29 - Re: Co nového chystá Citroen 3095070
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak teď jste to tak zamotali že už nevim nic
Ještě na minulé stránce jsem to vše chápal
Ale ono je to buřt ,stejně je to mrtvý a jen mě to rozesmutňuje.
Jak jsem teď jel tím taxíkem Mercedes E na vzduchu,tak mi to přišlo sakra dobrý ,já bych řekl lepší než Citroen.
Ale taky sakra dražší
Ale je to jen můj subjektivní pocit,seděl jsem jako spolujezdec a jen vnímal jak ladně jedeme že nic nedrncá,nic nenaklepává zadek jako v konvenčních autech. Ta obří dlouhá kapota předemnou to umocnila.

Jaký je vlastně rozdíl mezi H1 a H 2 ???

V neděli jsem pro změnu zase byl vezen kamarádem v Opel Astra ,asi 3 roky stará.
Trasa kterou jezdím denně v C5 .
Normálně mě to skoro rozplakalo. To je fakt děs,to mě na staré kolena až C5 doslouží jako čeká ???
Na to E mít nikdy nebudu a normální auta je prostě hrůza.
Jak to že to těm lidem nevadí? Takové rány do zadku.
Nevadí jim to, protože neznají jiné a je to pro ně naprosto normální.
Ale já nechci!!! 😫😫😫😫

14.09.2017 22:38 - Re: Co nového chystá Citroen 3095082
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
pokud se bavime o C5



del42sa napsal(a):
já číst umím, ale ty mᚠzřejmě rezervy v chápání textu sqt to pochopil hned narozdíl od tebe


ja mam vnimani velmi dobre tady chyba nebude ...plest dohromady mechanicke odpruzeni s elektronickym v otazce energeticke narocnosti je tak nejak mimo misku,takze asi tak

psal jsem to uz pred tvou reakci,smirme se s tim ze pneumaticke perovani je proste jednodussi (konstrukcne) a pro zaryte citroenaky bohuzel i pohodlnejsi ..o ekologii se ani nebavme (to jen na okraj)

15.09.2017 08:34 - Re: Co nového chystá Citroen 3095127
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
Jestli nějaké zařízení odebírá výkon z baterie nebo z motoru je úplně jedno, protože i do té baterie se nějak musí ten odebraný výkon dostat zpátky a reagoval jsem na tu část o energetické učinosti odpružení vzduch versus hydraulika nikoliv co je konstrukčně jednodušší nebo pohodlnější.

Napsal jsem poměrně zřetelně, že H1 a H2 mají větší energetickou náročnost z toho důvodu, že mají neustále poháněné čerpadlo, protože hydraulický systém živí kromě pérování ještě řízení a brzdy, zatímco v systému H3 ve kterém jsou řízení a brzdy oddělené čerpadlo živí už jen okruh odpružení takže je logické:

-že neběží stále
-že nemá nic společného s brzdami
-že slouží pouze jako zásobník kapaliny samostatného okruhu řízení

"pokud se bavíme o C5" - páni a o čem jiném bychom se bavili ? o H3 ve škodě favorit ?

že zrovna tobě bude potřeba to vysvětlovat mě skutečně udivuje.

PS: H1 a H2 bylo mechanické odpružení ?

15.09.2017 09:20 - Re: Co nového chystá Citroen 3095146
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1279

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
Panove, ja nevim o cem se tu zase dohadujete

15.09.2017 15:12 - Re: Co nového chystá Citroen 3095213
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
"pokud se bavíme o C5" - páni a o čem jiném bychom se bavili ? o H3 ve škodě favorit ?



paaani tak kdyz se bavime o C5 proc tu cteme o H1 a H2 ??

15.09.2017 17:38 - Re: Co nového chystá Citroen 3095244
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
paaani tak kdyz se bavime o C5 proc tu cteme o H1 a H2 ??


ale my se původně bavili o hydropneumatice obecně A ta má několik generací, takže si nemůžeš účelově vybírat jen jednu A pokud se jedná o H3, je zcela zbytečné dodávat, že se to týká C5 nebo ?

15.09.2017 18:07 - Re: Co nového chystá Citroen 3095245
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A ten rozdíl v H1 a H2 je jaký?

H3 a H4 taky nevím nebo H4 je Amwar?

15.09.2017 18:40 - Re: Co nového chystá Citroen 3095252
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
A ten rozdíl v H1 a H2 je jaký?

H3 a H4 taky nevím nebo H4 je Amwar?


největší rozdíl mezi Hydractive první generace a Hydractive 2 je v režimu sport. U první generace znamenalo přepnutí odpružení do polohy "sport" odpojení středových koulí od systému (vyjma equalizace tlaku např. při nastartování vozidla) a tudíž vozidlo během jízdy pružilo pouze na 4 koulích.

U H2 ani v poloze sport nedochází k trvalému odpojení středových koulí, jen je nastavená odlišná citlivost na vstupní parametry. Systém je citlivější a častěji přitvrzuje podvozek než v režimu auto (comfort)

H3 je poslední generace odpružení, v C6 vylepšená o variabilní tlumiče AMVAR převzaté z Peugeotu.

Po této generaci Citroen ukočil výrobu systému a žádná novější nevznikla.

H4 existovalo jen v laboratořích Citroenu

16.09.2017 07:29 - Re: Co nového chystá Citroen 3095294
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Díky , takže v BX a Xantii jsem teda měl H1 když tam žádný sport nebyl.

16.09.2017 07:33 - Re: Co nového chystá Citroen 3095295
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
Díky , takže v BX a Xantii jsem teda měl H1 když tam žádný sport nebyl.


ne, ptal ses na rozdíl mezi H1 a H2. Pokud jsi v autě neměl žádný přepínač, tak tam nebylo žádné hydractive Byla tam jenom mechanická hydropneumatika ( bez počítače a senzorů řídících činnost počítače )

chronologicky:

Hydropneumatické odpružení 1954 - 2000 (DS, GS, GSA, CX, SM, BX, XM, Xantia, Peugeot 405 MI16 4x4)
Hydractive I 1989-1992 (XM)
Hydractive II 1993-2000 (Xantia, XM)
Hydractive III 2000-2017 (C5, C6, C5II)

konec výroby hydropneumatického odpružení

BUTÉES HYDRAULIQUES PROGRESSIVES - tlumič s progresivními hydraulickými dorazy

16.09.2017 13:52 - Re: Co nového chystá Citroen 3095339
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1302

U??vate? Poslat soukromou zprávu
u H I byla jen jedna elektro cívka co ovládala následně pomocí hydrauliky oba ventily hydractivu.
u H II měl každý hydractivní ventil ( přední a zadní) svoji ovládací elektro cívku

16.09.2017 14:00 - Re: Co nového chystá Citroen 3095340
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Díky za vysvětlení

17.09.2017 08:49 - Re: Co nového chystá Citroen 3095405
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
u H I byla jen jedna elektro cívka co ovládala následně pomocí hydrauliky oba ventily hydractivu.
u H II měl každý hydractivní ventil ( přední a zadní) svoji ovládací elektro cívku


přesně tak, tohle jsem tam zapomněl připsat a také kulička ve středovém hydroactiv ventilu, která při projíždění zatáčkou omezuje proudění kapaliny mezi pravou a levou stranou vozu, ale neomezuje korekci výšky. navíc verze od roku 1994 dostaly SC.MAC, "protipadací" kouli na zadní nápravě a zámky. V témže roce dostala Xantia SC.CAR system, proti naklánění vozidla.

.link.

17.09.2017 09:30 - Re: Co nového chystá Citroen 3095406
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
nová C5 v roce 2018 ?

.link.

17.09.2017 14:41 - Re: Co nového chystá Citroen 3095482
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
del42sa > Buď ty, nebo někdo jiný uváděl, že X7 má Hydractive nejkomfortnější - je tomu skutečně tak? Někdo tvrdí, že X7 je příliš tvrdá, jiný zase, že je komfortnější jak předešlé. Jak to tedy je?

|< < 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 71 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator