| | |
14.09.2017 07:51 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3094936
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
@autodiag ale del42sa píe o Hydroactive 1 a Hydroactive 2 - tam bolo mechanické čerpadlo trvalo poháňané drákovým remeňom, preto malo vyiu energetickú náročnos.
Pravdu má s tým, e H1 a H2 bolo o niečo komfortnejie
@autodiag ale del42sa píe o Hydroactive 1 a Hydroactive 2 - tam bolo mechanické čerpadlo trvalo poháňané drákovým remeňom, preto malo vyiu energetickú náročnos.
Pravdu má s tým, e H1 a H2 bolo o niečo komfortnejie ;-)
|
|
14.09.2017 15:05 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3094983
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
autodiag napsal(a): no nejsem si jisty rozdily,ale na 100%:
-BHI urcite nebezelo porad
-BHI urcite nemelo nic spolecneho s brzdami
-BHI melo s rizenim spolecnou jen kapalinu
kde jsem něco takového napsal ? Mluvili jsme přece o energetické náročnosti hydractive oproti vzduchovému odpruení . H3 má určitě mení nároky ne předchozí generace H1 a H2 z důvodů které jsem popsal.
kde jsem něco takového napsal ? Mluvili jsme přece o energetické náročnosti hydractive oproti vzduchovému odpruení . H3 má určitě mení nároky ne předchozí generace H1 a H2 z důvodů které jsem popsal.
|
|
14.09.2017 17:28 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095015
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak si to precti...kdyz nevis co jsi napsal je to tezke
tak si to precti...kdyz nevis co jsi napsal je to tezke :) :):-p
|
|
14.09.2017 20:30 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095057
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
autodiag napsal(a):
já číst umím, ale ty má zřejmě rezervy v chápání textu sqt to pochopil hned narozdíl od tebe
já číst umím, ale ty má zřejmě rezervy v chápání textu ;-) sqt to pochopil hned narozdíl od tebe
|
|
14.09.2017 21:29 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095070
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tak teď jste to tak zamotali e u nevim nic
Jetě na minulé stránce jsem to ve chápal
Ale ono je to buřt ,stejně je to mrtvý a jen mě to rozesmutňuje.
Jak jsem teď jel tím taxíkem Mercedes E na vzduchu,tak mi to přilo sakra dobrý ,já bych řekl lepí ne Citroen.
Ale taky sakra draí
Ale je to jen můj subjektivní pocit,seděl jsem jako spolujezdec a jen vnímal jak ladně jedeme e nic nedrncá,nic nenaklepává zadek jako v konvenčních autech. Ta obří dlouhá kapota předemnou to umocnila.
Jaký je vlastně rozdíl mezi H1 a H 2 ???
V neděli jsem pro změnu zase byl vezen kamarádem v Opel Astra ,asi 3 roky stará.
Trasa kterou jezdím denně v C5 .
Normálně mě to skoro rozplakalo. To je fakt děs,to mě na staré kolena a C5 doslouí jako čeká ???
Na to E mít nikdy nebudu a normální auta je prostě hrůza.
Jak to e to těm lidem nevadí? Takové rány do zadku.
Nevadí jim to, protoe neznají jiné a je to pro ně naprosto normální.
Ale já nechci!!! 😫😫😫😫
Tak teď jste to tak zamotali e u nevim nic :-d
Jetě na minulé stránce jsem to ve chápal ;-)
Ale ono je to buřt ,stejně je to mrtvý a jen mě to rozesmutňuje.
Jak jsem teď jel tím taxíkem Mercedes E na vzduchu,tak mi to přilo sakra dobrý ,já bych řekl lepí ne Citroen.:nevim
Ale taky sakra draí :-((((
Ale je to jen můj subjektivní pocit,seděl jsem jako spolujezdec a jen vnímal jak ladně jedeme e nic nedrncá,nic nenaklepává zadek jako v konvenčních autech. Ta obří dlouhá kapota předemnou to umocnila.
Jaký je vlastně rozdíl mezi H1 a H 2 ???
V neděli jsem pro změnu zase byl vezen kamarádem v Opel Astra ,asi 3 roky stará.
Trasa kterou jezdím denně v C5 .
Normálně mě to skoro rozplakalo. To je fakt děs,to mě na staré kolena a C5 doslouí jako čeká ???
Na to E mít nikdy nebudu a normální auta je prostě hrůza.
Jak to e to těm lidem nevadí? Takové rány do zadku.
Nevadí jim to, protoe neznají jiné a je to pro ně naprosto normální.
Ale já nechci!!! 😫😫😫😫
|
|
14.09.2017 22:38 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095082
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
autodiag napsal(a): pokud se bavime o C5
del42sa napsal(a): já číst umím, ale ty má zřejmě rezervy v chápání textu sqt to pochopil hned narozdíl od tebe
ja mam vnimani velmi dobre tady chyba nebude ...plest dohromady mechanicke odpruzeni s elektronickym v otazce energeticke narocnosti je tak nejak mimo misku,takze asi tak
psal jsem to uz pred tvou reakci,smirme se s tim ze pneumaticke perovani je proste jednodussi (konstrukcne) a pro zaryte citroenaky bohuzel i pohodlnejsi ..o ekologii se ani nebavme (to jen na okraj)
ja mam vnimani velmi dobre tady chyba nebude ...plest dohromady mechanicke odpruzeni s elektronickym v otazce energeticke narocnosti je tak nejak mimo misku,takze asi tak
psal jsem to uz pred tvou reakci,smirme se s tim ze pneumaticke perovani je proste jednodussi (konstrukcne) a pro zaryte citroenaky bohuzel i pohodlnejsi ..o ekologii se ani nebavme (to jen na okraj)
|
|
15.09.2017 08:34 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095127
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Jestli nějaké zařízení odebírá výkon z baterie nebo z motoru je úplně jedno, protoe i do té baterie se nějak musí ten odebraný výkon dostat zpátky a reagoval jsem na tu část o energetické učinosti odpruení vzduch versus hydraulika nikoliv co je konstrukčně jednoduí nebo pohodlnějí.
Napsal jsem poměrně zřetelně, e H1 a H2 mají větí energetickou náročnost z toho důvodu, e mají neustále poháněné čerpadlo, protoe hydraulický systém iví kromě pérování jetě řízení a brzdy, zatímco v systému H3 ve kterém jsou řízení a brzdy oddělené čerpadlo iví u jen okruh odpruení take je logické:
-e neběí stále
-e nemá nic společného s brzdami
-e slouí pouze jako zásobník kapaliny samostatného okruhu řízení
"pokud se bavíme o C5" - páni a o čem jiném bychom se bavili ? o H3 ve kodě favorit ?
e zrovna tobě bude potřeba to vysvětlovat mě skutečně udivuje.
PS: H1 a H2 bylo mechanické odpruení ?
Jestli nějaké zařízení odebírá výkon z baterie nebo z motoru je úplně jedno, protoe i do té baterie se nějak musí ten odebraný výkon dostat zpátky ;-) a reagoval jsem na tu část o energetické učinosti odpruení vzduch versus hydraulika nikoliv co je konstrukčně jednoduí nebo pohodlnějí.
Napsal jsem poměrně zřetelně, e H1 a H2 mají větí energetickou náročnost z toho důvodu, e mají neustále poháněné čerpadlo, protoe hydraulický systém iví kromě pérování jetě řízení a brzdy, zatímco v systému H3 ve kterém jsou řízení a brzdy oddělené čerpadlo iví u jen okruh odpruení take je logické:
-e neběí stále
-e nemá nic společného s brzdami
-e slouí pouze jako zásobník kapaliny samostatného okruhu řízení
"pokud se bavíme o C5" - páni a o čem jiném bychom se bavili ? o H3 ve kodě favorit ? :-D
e zrovna tobě bude potřeba to vysvětlovat mě skutečně udivuje.
PS: H1 a H2 bylo mechanické odpruení ?
|
|
15.09.2017 09:20 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095146
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
Panove, ja nevim o cem se tu zase dohadujete
Panove, ja nevim o cem se tu zase dohadujete :nevim
|
|
15.09.2017 18:07 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095245
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
A ten rozdíl v H1 a H2 je jaký?
H3 a H4 taky nevím nebo H4 je Amwar?
A ten rozdíl v H1 a H2 je jaký?
H3 a H4 taky nevím nebo H4 je Amwar? :nevim
|
|
16.09.2017 07:29 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095294
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Díky , take v BX a Xantii jsem teda měl H1 kdy tam ádný sport nebyl.
Díky :palec , take v BX a Xantii jsem teda měl H1 kdy tam ádný sport nebyl.
|
|
16.09.2017 07:33 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095295
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
HELLMUT napsal(a): Díky , take v BX a Xantii jsem teda měl H1 kdy tam ádný sport nebyl.
ne, ptal ses na rozdíl mezi H1 a H2. Pokud jsi v autě neměl ádný přepínač, tak tam nebylo ádné hydractive Byla tam jenom mechanická hydropneumatika ( bez počítače a senzorů řídících činnost počítače )
chronologicky:
Hydropneumatické odpruení 1954 - 2000 (DS, GS, GSA, CX, SM, BX, XM, Xantia, Peugeot 405 MI16 4x4)
Hydractive I 1989-1992 (XM)
Hydractive II 1993-2000 (Xantia, XM)
Hydractive III 2000-2017 (C5, C6, C5II)
konec výroby hydropneumatického odpruení
BUTÉES HYDRAULIQUES PROGRESSIVES - tlumič s progresivními hydraulickými dorazy
ne, ptal ses na rozdíl mezi H1 a H2. Pokud jsi v autě neměl ádný přepínač, tak tam nebylo ádné hydractive ;-) Byla tam jenom mechanická hydropneumatika ( bez počítače a senzorů řídících činnost počítače )
chronologicky:
Hydropneumatické odpruení 1954 - 2000 (DS, GS, GSA, CX, SM, BX, XM, Xantia, Peugeot 405 MI16 4x4)
Hydractive I 1989-1992 (XM)
Hydractive II 1993-2000 (Xantia, XM)
Hydractive III 2000-2017 (C5, C6, C5II)
konec výroby hydropneumatického odpruení
BUTÉES HYDRAULIQUES PROGRESSIVES - tlumič s progresivními hydraulickými dorazy
|
|
16.09.2017 13:52 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095339
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
u H I byla jen jedna elektro cívka co ovládala následně pomocí hydrauliky oba ventily hydractivu.
u H II měl kadý hydractivní ventil ( přední a zadní) svoji ovládací elektro cívku
u H I byla jen jedna elektro cívka co ovládala následně pomocí hydrauliky oba ventily hydractivu.
u H II měl kadý hydractivní ventil ( přední a zadní) svoji ovládací elektro cívku
|
|
16.09.2017 14:00 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095340
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Díky za vysvětlení
:palec Díky za vysvětlení
|
|
17.09.2017 08:49 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095405
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
PATaMAT napsal(a): u H I byla jen jedna elektro cívka co ovládala následně pomocí hydrauliky oba ventily hydractivu.
u H II měl kadý hydractivní ventil ( přední a zadní) svoji ovládací elektro cívku
přesně tak, tohle jsem tam zapomněl připsat a také kulička ve středovém hydroactiv ventilu, která při projídění zatáčkou omezuje proudění kapaliny mezi pravou a levou stranou vozu, ale neomezuje korekci výky. navíc verze od roku 1994 dostaly SC.MAC, "protipadací" kouli na zadní nápravě a zámky. V téme roce dostala Xantia SC.CAR system, proti naklánění vozidla.
.link.
přesně tak, tohle jsem tam zapomněl připsat a také kulička ve středovém hydroactiv ventilu, která při projídění zatáčkou omezuje proudění kapaliny mezi pravou a levou stranou vozu, ale neomezuje korekci výky. ;-) navíc verze od roku 1994 dostaly SC.MAC, "protipadací" kouli na zadní nápravě a zámky. V téme roce dostala Xantia SC.CAR system, proti naklánění vozidla.
http://www.citroen-ds-id.com/xm/Hydractive2.pdf
|
|
17.09.2017 09:30 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095406
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
nová C5 v roce 2018 ?
.link.
nová C5 v roce 2018 ?
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fnews.autoplus.fr%2FCitroen%2FC5%2FCitroen-C5-berline-design-gamme-1517697.html&edit-text=
|
|
17.09.2017 14:41 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3095482
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
del42sa > Buď ty, nebo někdo jiný uváděl, e X7 má Hydractive nejkomfortnějí - je tomu skutečně tak? Někdo tvrdí, e X7 je příli tvrdá, jiný zase, e je komfortnějí jak předelé. Jak to tedy je?
del42sa > Buď ty, nebo někdo jiný uváděl, e X7 má Hydractive nejkomfortnějí - je tomu skutečně tak? Někdo tvrdí, e X7 je příli tvrdá, jiný zase, e je komfortnějí jak předelé. Jak to tedy je?
|
|
| |
|
|