| | |
18.05.2017 09:33 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3066715
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
HELLMUT napsal(a): No já se tuhle nechal unést a na Facebooku u stránky CITROEN a reklamy na Picaso jsem napsal, e by to bylo super auto,kdyby mělo Hydroactive. Oni mi odepsali e Hydroactive je zastaralý (take ho nahradili jetě starími pruinami...) a e se mám zkusit svézt. e je to jiné ale taky dobré. No a e chystají nový typ odpruení. Na moje výe uvedené otázky u odpověď nepřila...
Ale byl to CITROEN cz. S Frantíky nemluvím ,na to jsou zde jiní specialisti.
a co taky jiného by měli napsat ? e je to odpruení horí ne originál ? PSA si samo zvolilo tuhle cestu, omezené výdaje na vývoj se někde musí projevit, take spolehají na naletěné pozlátko, to co je vidět z venku, e to bude zákazníkům stačit. Moná to stačit bude, pokud bude i rozumná cena, těko říct. V přímém srovnání s nějakou vyspělejí technikou ale tyhle pozlátka prohrají na plné čáře...
Kdyby stejný postup zvolili BMW/Mercedes/Audi/Lexus/Jaguar tak nikdy nejsou dneska tam kde jsou. PSA si le do vlastní kapsy.
a co taky jiného by měli napsat ? e je to odpruení horí ne originál ? ;-) PSA si samo zvolilo tuhle cestu, omezené výdaje na vývoj se někde musí projevit, take spolehají na naletěné pozlátko, to co je vidět z venku, e to bude zákazníkům stačit. Moná to stačit bude, pokud bude i rozumná cena, těko říct. V přímém srovnání s nějakou vyspělejí technikou ale tyhle pozlátka prohrají na plné čáře...
Kdyby stejný postup zvolili BMW/Mercedes/Audi/Lexus/Jaguar tak nikdy nejsou dneska tam kde jsou. PSA si le do vlastní kapsy.
|
|
04.06.2017 14:02 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3071799
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
.link.
http://www.autoexpress.co.uk/citroen/c5/97967/citroen-c5-to-be-reborn-in-futuristic-style
|
|
04.06.2017 22:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3071888
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
del42sa napsal(a):
hmm a přelo si toto:
Another innovation will be new progressive hydraulic suspension. The system has been developed as part of Citroens Advanced Comfort programme, aimed at improving everything from ride comfort to customer satisfaction. The system will feature hydraulic cushions as well as conventional shock absorbers to soften and smooth body movements.
hmm a přelo si toto:
Another innovation will be new progressive hydraulic suspension. The system has been developed as part of Citroens Advanced Comfort programme, aimed at improving everything from ride comfort to customer satisfaction. The system will feature hydraulic cushions as well as conventional shock absorbers to soften and smooth body movements. :nevim
|
|
05.06.2017 08:11 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3071901
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
a co se ti na tom nezdá ? jde přece o tohle .link.
a co se ti na tom nezdá ? jde přece o tohle https://www.youtube.com/watch?v=qnTDbUCKhME
|
|
06.06.2017 14:12 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072309
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Taky argumentovali tím, e na malé vozy se hydraulika nedá pouít... Bx, Gs ... No, stačilo by opráit staré projekty, tady ten na podvozku Bx by pasoval do jejich modelové řady i teď s tou úzkou maskou a světlama jak mají teď ... rok 1986 vizionáři ... .link.
.link.
.link.
chjo
Taky argumentovali tím, e na malé vozy se hydraulika nedá pouít... Bx, Gs ... No, stačilo by opráit staré projekty, tady ten na podvozku Bx by pasoval do jejich modelové řady i teď s tou úzkou maskou a světlama jak mají teď ... rok 1986 ;-) vizionáři ... http://oldconceptcars.com/1930-2004/citroen-zabrus-concept-1986/
http://www.carstyling.ru/en/car/1986_citroen_zabrus/
http://aventure-citroen-min.forumchti.com/t649-1986-coupe-zabrus-par-bertone
chjo:-((((
|
|
06.06.2017 15:10 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072318
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
no jo, ale to byly jen prototypy a kdy mělo dojít na sériovou výrobu, vdycky to narazilo na vysokou výrobní cenu, take PSA tomu dalo stopku. Údajně i GS/GSA přes vysoká prodejní čísla bylo jako projekt ztrátové (i kdy tomu těko věří při 2.400.000 vyrobených a prodaných kusech) Za těmi ztrátami spíe byly experimenty s wankelem ne samotná HS platforma. Něco výrobně jednoduchého jako byl ZX, přesně to by se PSA líbilo.
To co do Citroenu chtějí dávat teď je jen obyčejné odpruení s mírně modifikovaným hydraulickým tlumičem. Můou to nazývat jak chtějí, pořád to bude horí ne skutečná hydraulika nebo vzduchové odpruení....
no jo, ale to byly jen prototypy a kdy mělo dojít na sériovou výrobu, vdycky to narazilo na vysokou výrobní cenu, take PSA tomu dalo stopku. Údajně i GS/GSA přes vysoká prodejní čísla bylo jako projekt ztrátové (i kdy tomu těko věří při 2.400.000 vyrobených a prodaných kusech) Za těmi ztrátami spíe byly experimenty s wankelem ne samotná HS platforma. Něco výrobně jednoduchého jako byl ZX, přesně to by se PSA líbilo.
To co do Citroenu chtějí dávat teď je jen obyčejné odpruení s mírně modifikovaným hydraulickým tlumičem. Můou to nazývat jak chtějí, pořád to bude horí ne skutečná hydraulika nebo vzduchové odpruení....
|
|
06.06.2017 18:53 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072417
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ono to můe být trochu pohodlnějí, ne klasický tlumiče, ale nikdy to nenahradí vyrovnání výky po naloení, nebo přizvednutí auta při přejezdech nerovností. To je pro mě největí deviza hydractivu.
Ono to můe být trochu pohodlnějí, ne klasický tlumiče, ale nikdy to nenahradí vyrovnání výky po naloení, nebo přizvednutí auta při přejezdech nerovností. To je pro mě největí deviza hydractivu.
|
|
06.06.2017 22:01 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072516
|
|
jruze
|
|
|
Jenitroen pořád jen ,,chystá" ale jiné automobilky vyrábějí a prodávají
Jenitroen pořád jen ,,chystá" ale jiné automobilky vyrábějí a prodávají:-p
|
|
07.06.2017 09:40 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072651
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Tohle se jako červená nit táhne jejich historií od doby co je koupil Peugeot.
Nejdříve zařízli velký Citroen SM, CX byla jetě poctivá Citroenovská konstrukce. U XM a BX u dolo ke sdílení platforem s Peugeotem, take se ve předu objevily poprvé za celou historii vzpěry mcPherson. Ovem jinak je na konstrukci BX i XM i přes tyto ústupky sdílení vidět pořád hodně velký vliv filozofie Citroenu. Ten nejvíce oslabil s uvedením Xantie, v podstatě jde o Peugeot s hydropneumatickým podvozkem. Odklon od Citroenovského designu je vidět i na ostatních modelech značky jako ZX/Xsara/Saxo. Koncem devadesátých let se začíná blýskat na lepí časy, pod vedením Jeana Martina Folze se objevují zajímavé koncepty včetně C6 lignage nicméně sériová produkce se opět nese v duchu průměrnosti (kromě opoděného Citroenu C6). Právě na vzhledu modelové řady je vidět jak během času slábnul nebo sílil vliv Citroenu v PSA. Jediné čím se nová C5 odliuje od zbytku produkce je hydractive 3. Poté se objeví několik dalích zajímavých studií a vynikající nápad na vzkříení DS, který se zpočátku ubírá správným směrem, tedy k posilování image Citroenu. Mluví se o velkém vozu značky Citroen DS coby nástupce C6 se vemi typickými znaky Citroenu a hydropneumatickým podvozkem. Zdá se e je ve na dobré cestě. Také nový CEO Christian Streiff je nakloněn posilování image Citroenu a hodnot značky.
Po vypuknutí krize a vyměně éfů ve vedení PSA dochází k naprostému obratu filozofie, síla značky je uměle oslabena, DS je v roce 2014 vyděleno do samostatného brandu a postupně zrueno vechno, co se odliuje od běných technologií kterými disponuje Peugeot. Dochází k ukončení vývoje a výroby hydropneumatického odpruení s prohláením, e jde o "zastaralou technologii". Vlastní vývojové centrum hydraulických skupin podvozku Asnieres je v roce 2008 zavřeno a v roce 2012 kompletně zbouráno. .link.
PSA hledá strategické spojenectví s GM ze kterého má vzejít několik společných projektů nicméně nakonec celý ambiciózní projekt dopadne jinak. PSA kvůli GM ukončuje spolupráci s Fordem na výrobě a vývoji dieselových motorů, ukončuje prodej osobních vozů v Iránu a dává větí důraz na Asijský trh. GM prodává svůj podíl v PSA a ze čtyř ambiciózních projektů zůstává malý městský crossover a společný nákup dílů v Evropě.
Je ukončena výroba velkých tradičních hatchbacků vyí střední třídy jako C6 (2012) a vozu střední třídy C5(2017). PSA se dokonce ani nesnailo nabízet hydraulické odpruení v Číně aby tím potencionálně navýilo produkci hydraulických komponentů, take vechny prodávané modely v Asii mají konvenční podvozky. Poslední co zbylo z původního Citroenu, jeho due je tímto nenávratně ztracena. A tak se vedení PSA paradoxně z role zachránce Citroenu v 70tých letech pasovalo do role jeho hrobníka..... Větinu zajímavých nápadů a vesměs větinu revolučních technologií se kterými Citroen přiel během posledních 30let PSA vedení zařízlo. Myslím, e tento obrázek vystihuje trefně současný stav .link. Z unikátní automobilové značky zbylo vlastně u jen jméno, ale produkce a současná filozofie značky nemá s původním Citroenem nic společného.
.link.
Tohle se jako červená nit táhne jejich historií od doby co je koupil Peugeot.
Nejdříve zařízli velký Citroen SM, CX byla jetě poctivá Citroenovská konstrukce. U XM a BX u dolo ke sdílení platforem s Peugeotem, take se ve předu objevily poprvé za celou historii vzpěry mcPherson. Ovem jinak je na konstrukci BX i XM i přes tyto ústupky sdílení vidět pořád hodně velký vliv filozofie Citroenu. Ten nejvíce oslabil s uvedením Xantie, v podstatě jde o Peugeot s hydropneumatickým podvozkem. Odklon od Citroenovského designu je vidět i na ostatních modelech značky jako ZX/Xsara/Saxo. Koncem devadesátých let se začíná blýskat na lepí časy, pod vedením Jeana Martina Folze se objevují zajímavé koncepty včetně C6 lignage nicméně sériová produkce se opět nese v duchu průměrnosti (kromě opoděného Citroenu C6). Právě na vzhledu modelové řady je vidět jak během času slábnul nebo sílil vliv Citroenu v PSA. Jediné čím se nová C5 odliuje od zbytku produkce je hydractive 3. Poté se objeví několik dalích zajímavých studií a vynikající nápad na vzkříení DS, který se zpočátku ubírá správným směrem, tedy k posilování image Citroenu. Mluví se o velkém vozu značky Citroen DS coby nástupce C6 se vemi typickými znaky Citroenu a hydropneumatickým podvozkem. Zdá se e je ve na dobré cestě. Také nový CEO Christian Streiff je nakloněn posilování image Citroenu a hodnot značky.
Po vypuknutí krize a vyměně éfů ve vedení PSA dochází k naprostému obratu filozofie, síla značky je uměle oslabena, DS je v roce 2014 vyděleno do samostatného brandu a postupně zrueno vechno, co se odliuje od běných technologií kterými disponuje Peugeot. Dochází k ukončení vývoje a výroby hydropneumatického odpruení s prohláením, e jde o "zastaralou technologii". Vlastní vývojové centrum hydraulických skupin podvozku Asnieres je v roce 2008 zavřeno a v roce 2012 kompletně zbouráno. https://www.youtube.com/watch?v=jF1W_LLtE9E
PSA hledá strategické spojenectví s GM ze kterého má vzejít několik společných projektů nicméně nakonec celý ambiciózní projekt dopadne jinak. PSA kvůli GM ukončuje spolupráci s Fordem na výrobě a vývoji dieselových motorů, ukončuje prodej osobních vozů v Iránu a dává větí důraz na Asijský trh. GM prodává svůj podíl v PSA a ze čtyř ambiciózních projektů zůstává malý městský crossover a společný nákup dílů v Evropě.
Je ukončena výroba velkých tradičních hatchbacků vyí střední třídy jako C6 (2012) a vozu střední třídy C5(2017). PSA se dokonce ani nesnailo nabízet hydraulické odpruení v Číně aby tím potencionálně navýilo produkci hydraulických komponentů, take vechny prodávané modely v Asii mají konvenční podvozky. Poslední co zbylo z původního Citroenu, jeho due je tímto nenávratně ztracena. A tak se vedení PSA paradoxně z role zachránce Citroenu v 70tých letech pasovalo do role jeho hrobníka..... Větinu zajímavých nápadů a vesměs větinu revolučních technologií se kterými Citroen přiel během posledních 30let PSA vedení zařízlo. Myslím, e tento obrázek vystihuje trefně současný stav http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/abandoned/die.jpg Z unikátní automobilové značky zbylo vlastně u jen jméno, ale produkce a současná filozofie značky nemá s původním Citroenem nic společného.
http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/abandoned/abandoned.html
|
|
07.06.2017 18:30 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072710
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
jruze - naprosto skvělé!!!
Francie je jen vanírna. Stejně já mohu říkat, e chystám let na Mars. Stejně nai politici "zvaují". Já mohu zvaovat kandidaturu na prezidenta USA - nic mi v tom nebrání.
Dělám ve francouzské firmě a je to frustrující. Jejich styl je, e se sejde porada, která vytýčí skvělé zítřky. A vichni účastníci porady jsou hrdí a spokojení, jak stanovili pokrok. e by ty jejich cíle pak měl někdo taky realizovat - to je nepodstatný detail.
jruze - naprosto skvělé!!!
Francie je jen vanírna. Stejně já mohu říkat, e chystám let na Mars. Stejně nai politici "zvaují". Já mohu zvaovat kandidaturu na prezidenta USA - nic mi v tom nebrání.
Dělám ve francouzské firmě a je to frustrující. Jejich styl je, e se sejde porada, která vytýčí skvělé zítřky. A vichni účastníci porady jsou hrdí a spokojení, jak stanovili pokrok. e by ty jejich cíle pak měl někdo taky realizovat - to je nepodstatný detail.
|
|
07.06.2017 19:00 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072711
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
.link.
https://www.autorevue.cz/citroen-vyrobil-posledni-c5-druhe-generace-na-ceskem-skladu-je-uz-jen-par-kusu
|
|
07.06.2017 19:09 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072714
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
.link.
http://www.caradisiac.com/citroen-une-nouvelle-c5-pour-2019-114694.htm
|
|
07.06.2017 19:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072717
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
no, ale ádný opravdová hydropneumatika, pouze ty jejich úasné nové tlumiče ...
no, ale ádný opravdová hydropneumatika, pouze ty jejich úasné nové tlumiče ...
|
|
07.06.2017 20:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072727
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
no ale tohle řeení jim naprosto vyhovuje, je to levné na výrobu a nekomplikované. Přesně jak slíbila Linda a bude to prý stejný pocit jako "na koulích"
no ale tohle řeení jim naprosto vyhovuje, je to levné na výrobu a nekomplikované. Přesně jak slíbila Linda a bude to prý stejný pocit jako "na koulích" :palec
|
|
08.06.2017 12:20 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072851
|
|
vos.pe
|
|
|
Jak jsem skalní zastánce koulí,tak musím uznat e Jaguar S type R s aktivními tlumiči (CAT) mě oslnil. "ehlí" naprosto srovnatelně.
Jak jsem skalní zastánce koulí,tak musím uznat e Jaguar S type R s aktivními tlumiči (CAT) mě oslnil. "ehlí" naprosto srovnatelně. :-)
|
|
08.06.2017 14:03 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3072878
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Jaguar trpí rovnakými chorobami ako Citroen.. tie bol kedysi nekompromisný a iel svojou cestou..aj tak dopadol. Dnes je z neho obyčajná audi konkurencia s minimalnym podielom na trhu
Jaguar trpí rovnakými chorobami ako Citroen.. tie bol kedysi nekompromisný a iel svojou cestou..aj tak dopadol. Dnes je z neho obyčajná audi konkurencia s minimalnym podielom na trhu :(
|
|
10.06.2017 17:06 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3073372
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
.link.
prej cestující trpěli mořskou nemocí
http://auto.idnes.cz/posledni-vyrobeny-citroen-c5-hydropneumaticky-podvozek-pka-/auto_testy.aspx?c=A170609_142817_auto_testy_fdv
prej cestující trpěli mořskou nemocí :-d
|
|
| |
|
|