| | |
01.03.2017 19:10 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3045319
|
|
Brzda
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): Nevím,jestli si i snobové,který si kupujou BMW,nebo MB z důvodu "já na to mám" budou myslet,e je DS prémiovka...
Jinak tady: .link. ...podobnost čistě náhodná,nebo dalí důkaz toho,jak se snaí Peugeot zalapat Citroen (aspoň v Evropě) do sraček ?
Kdo by nevěděl,co mi to připomíná: .link.
No, tak numero 9 mělo být auto tak trochu jiné kategorie. Mě tenhle koncept Peugeotu připomíná spí koncept Cxperience .link.
Jinak DS7 nevypadá úplně zle, pokud to má ale být "prémiové" auto, mělo by mít jednoznačně monost volit 4x4 a nějaký silnějí motor (schválně nepíu 6V, protoe to u nemá ani Volvo). Opět se ale vracím ke smysluplnosti samostatné značky DS. Měli to udělat jako Citroen, nejlépe s hydraulikou a prachy které dali do rozjezdu značky DS strčit do mediální masáe, která by lidem co nejdůrazněji připomínala luxusní historii této značky........
No, tak numero 9 mělo být auto tak trochu jiné kategorie. Mě tenhle koncept Peugeotu připomíná spí koncept Cxperience http://www.citroen.com/en/Highlight/19/cxperience-concept
Jinak DS7 nevypadá úplně zle, pokud to má ale být "prémiové" auto, mělo by mít jednoznačně monost volit 4x4 a nějaký silnějí motor (schválně nepíu 6V, protoe to u nemá ani Volvo). Opět se ale vracím ke smysluplnosti samostatné značky DS. Měli to udělat jako Citroen, nejlépe s hydraulikou a prachy které dali do rozjezdu značky DS strčit do mediální masáe, která by lidem co nejdůrazněji připomínala luxusní historii této značky........
|
|
03.03.2017 21:43 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3046173
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
je to hotovo, v pondělí by to měli oficiálně oznámit .link.
je to hotovo, v pondělí by to měli oficiálně oznámit https://www.novinky.cz/ekonomika/431123-psa-se-dohodla-na-koupi-opelu-ma-zelenou-od-predstavenstva.html
|
|
04.03.2017 12:09 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3046319
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak nevím,jestli je to dobře,nebo průser, protoe co jsem měl monost v práci se dostat k Opelu (od Corsy a po rok starou Insignii),tak mě fakt ničím nenadchli, nepřekvapili ani neoslnili...
Prostě tuctovka a konfekce. O nějaký super kvalitě nemůe být ani řeč. Krásnej příklad je zadní nárazník s PDC. Přiel novej original s dírama z výroby a kdy jsem čidla nasadil,tak ani jedno pořádně nesedělo... A takových příkladů je spousta od Opěla...
Tak nevím,jestli je to dobře,nebo průser, protoe co jsem měl monost v práci se dostat k Opelu (od Corsy a po rok starou Insignii),tak mě fakt ničím nenadchli, nepřekvapili ani neoslnili...
Prostě tuctovka a konfekce. O nějaký super kvalitě nemůe být ani řeč. Krásnej příklad je zadní nárazník s PDC. Přiel novej original s dírama z výroby a kdy jsem čidla nasadil,tak ani jedno pořádně nesedělo... A takových příkladů je spousta od Opěla...
|
|
04.03.2017 17:27 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3046421
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
současná C5 (X7) se přestane vyrábět v červnu 2017.
"The model will certainly miss in our registrations but the volumes are low, on the order of 250-300 units a month but the brand does not give up the segment. It's just a matter of time, "says Amaury de Bourmont, Citroën's director of commerce France."
The C84 which will be presented in china in April will only arrive in France in 2018. It is true that at this rate there will have to wait 2025 to have a replacement of the c4
současná C5 (X7) se přestane vyrábět v červnu 2017.
"The model will certainly miss in our registrations but the volumes are low, on the order of 250-300 units a month but the brand does not give up the segment. It's just a matter of time, "says Amaury de Bourmont, Citroën's director of commerce France."
The C84 which will be presented in china in April will only arrive in France in 2018. It is true that at this rate there will have to wait 2025 to have a replacement of the c4
|
|
06.03.2017 08:21 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3046892
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Tak je upečeno
.link.
Peugeot insignia a Citroen astra převálcují Evropu
Tak je upečeno
http://ekonomika.idnes.cz/francouzska-automobilka-psa-koupi-evropskou-divizi-americke-general-motors-1sv-/eko-zahranicni.aspx?c=A170306_074422_eko-zahranicni_nio
Peugeot insignia a Citroen astra převálcují Evropu :-)
|
|
06.03.2017 08:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3046894
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Opel jsem nikdy neměl, ale poslední roky el hodně nahoru. Třeba poslední Astra je moc zajímavá. Tak jsem zvědavý co s tím geniální management PSA udělá.
Opel jsem nikdy neměl, ale poslední roky el hodně nahoru. Třeba poslední Astra je moc zajímavá. Tak jsem zvědavý co s tím geniální management PSA udělá. :-))))
|
|
06.03.2017 09:08 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3046898
|
|
jruze
|
|
|
Světlono napsal(a): Opel jsem nikdy neměl, ale poslední roky el hodně nahoru. Třeba poslední Astra je moc zajímavá. Tak jsem zvědavý co s tím geniální management PSA udělá.
Opela jsem měl jednou = spokojenost , ale novějí u byly podstetně horí.Zajímavé byly a asi i jsou co se týče výbavy ale výdre u určitě ne (alespoň dle mích info) a jak to dopadne? něco mi říká e podobně jako s C5 . Citroen byl průkopník technologii a výsadou bylo pohodlí a i spolehlivost no to zalapali do bahna a těď mi to připadá e ,,tonoucí se stébla chytá" a jak zase začnou ,,etřit" zalapou do bahna dalí značku
Opela jsem měl jednou = spokojenost , ale novějí u byly podstetně horí.Zajímavé byly a asi i jsou co se týče výbavy ale výdre u určitě ne (alespoň dle mích info) a jak to dopadne? něco mi říká e podobně jako s C5 . Citroen byl průkopník technologii a výsadou bylo pohodlí a i spolehlivost no to zalapali do bahna a těď mi to připadá e ,,tonoucí se stébla chytá" a jak zase začnou ,,etřit" zalapou do bahna dalí značku;-)
|
|
06.03.2017 15:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3046964
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Novou C5-III uz lze zakoupit jen "hotovou", objednavku do vyroby ti v CR jiz nevezmou Jsem zvedavy, co nas ceka v budoucnu...
Novou C5-III uz lze zakoupit jen "hotovou", objednavku do vyroby ti v CR jiz nevezmou :-(((( Jsem zvedavy, co nas ceka v budoucnu...:nevim
|
|
06.03.2017 19:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3046992
|
|
jruze
|
|
|
Ty kurvítka u dávno v autech jsou a k tomu Opelu - ano měl jsem jednu a spokojenost ostatní jen z doslechu a asi je to u novějích aut normální a u vech .
Ty kurvítka u dávno v autech jsou;-) a k tomu Opelu - ano měl jsem jednu a spokojenost ostatní jen z doslechu a asi je to u novějích aut normální a u vech .:nevim
|
|
06.03.2017 22:04 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3047044
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
noo pokud pokud PSA doladi Opel Apera tak bych do toho i sel...
noo pokud pokud PSA doladi Opel Apera tak bych do toho i sel...
|
|
07.03.2017 13:43 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3047168
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Nie, je to spravne napisane. Uvolni sa miesto pre 5008.
Nie, je to spravne napisane. Uvolni sa miesto pre 5008.
|
|
07.03.2017 17:06 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3047195
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To Brzda -- taky jsem si toho viml a čekal jsem na reakci. Citroen plánuje inovaci C4 na 2025. A si to vykládám jak chci, tak to je dalí projev zoufalství fabriky, která nyní navíc svoji bezradnost vnutí do dalí moná funkční značce.
Pokud někdo v nynějí době ví, kam bude směřovat automobilismus 2025, tak je genius nebo debil. A obnova jednou za zhruba 15 let - no comment.
To Brzda -- taky jsem si toho viml a čekal jsem na reakci. Citroen plánuje inovaci C4 na 2025. A si to vykládám jak chci, tak to je dalí projev zoufalství fabriky, která nyní navíc svoji bezradnost vnutí do dalí moná funkční značce.
Pokud někdo v nynějí době ví, kam bude směřovat automobilismus 2025, tak je genius nebo debil. A obnova jednou za zhruba 15 let - no comment.
|
|
07.03.2017 17:30 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3047208
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
je to napsáno dobře, bylo to myleno s nadsázkou tak, e s tímhle tempem obnovy modelů u Citroenu bude nová C4 a v roce 2025 Linda Jackson řekla, e jsou teprve na "pomyslném dně" a v souladu se strategií push to pass bude nabídka Citroenu kompletní v roce 2021.....
tu je celý původní text:
For his boss, Citroën is "at the bottom of a cycle"
Linda Jackson, the boss of Citroen, explains why the double-chevron is to the trouble at the commercial level. Interview.
While Peugeot's sales increased slightly in 2016, Citroën's sales fell slightly for the second consecutive year to 1,140 million vehicles sold worldwide (-1.7%). For Linda Jackson, the head of the double-chevron, it is a story of "product cycle," as they say in the automobile. "We do not have a sufficient SUV offer," says the British leader in an interview with "Echos", which still requires a little patience.
For Citroën, the 2016 vintage looks mixed ...
The context is not favorable, it is true. We are at the bottom of our product cycle. But our global sales remain relatively stable compared to last year. We are losing only 20,000 vehicles ... In Europe, we have even posted our best performance in the last five years at 762,000 units (+4.3% year-on-year). We had not reached the 750,000 mark since 2011. In the last quarter, our volumes increased by 7%. This is the C3 effect.
You have actually launched the new version of your small city car in November, on which you bet big ...
The startup is very good. We launched the C3 in November in France, and the car will be available throughout Europe by the end of March. For now, we have already sold 40,000, it's in line with our goals. Two-tone paint works very well: 75% of customers have adopted it!
What is happening in China, where your sales have fallen by about 20% over 12 months, with 249,000 vehicles sold in 2016?
We do not hide it, the situation is quite complicated there. The growth of the Chinese market is initially driven by Chinese manufacturers, and SUVs. Fortunately we have the small C3XR ... Its sales have increased by 10% compared to 2015, to 73,500 units. To get us back on track, we need more SUVs. We will launch a new one in 2017, which will be quite close to the AirCross concept. It will arrive in Europe in 2018.
In France, Dacia has surpassed you last year with individuals, and premium brands are breaking records on record ... As a generalist, is not Citroën stuck in the wrong market segment?
The consumer market is still progressing. Premium brands are coming down, and Korean manufacturers are coming to Europe through this segment. What we are trying to do at Citroën, however, is to go up the line without becoming a premium. We want to sell more sophisticated versions of our models. As on the C3, where we are at 50% of sales in high finish.
Without the good performance of your utilities, which now weigh 30% of sales, your brand would be in worse posture. When will Citroën recover from the PSA crisis in 2013?
We have to wait a little longer. We are going to recover little by little, without making big-bang. In 2020 or 2021, at the end of the group's Push to Pass strategic plan, we should have a full range. The revival of Citroën began last year, with the new C3 and the new Jumpy.
Leechos.co.uk
je to napsáno dobře, bylo to myleno s nadsázkou tak, e s tímhle tempem obnovy modelů u Citroenu bude nová C4 a v roce 2025 ;-) Linda Jackson řekla, e jsou teprve na "pomyslném dně" a v souladu se strategií push to pass bude nabídka Citroenu kompletní v roce 2021.....
tu je celý původní text:
For his boss, Citroën is "at the bottom of a cycle"
Linda Jackson, the boss of Citroen, explains why the double-chevron is to the trouble at the commercial level. Interview.
While Peugeot's sales increased slightly in 2016, Citroën's sales fell slightly for the second consecutive year to 1,140 million vehicles sold worldwide (-1.7%). For Linda Jackson, the head of the double-chevron, it is a story of "product cycle," as they say in the automobile. "We do not have a sufficient SUV offer," says the British leader in an interview with "Echos", which still requires a little patience.
For Citroën, the 2016 vintage looks mixed ...
The context is not favorable, it is true. We are at the bottom of our product cycle. But our global sales remain relatively stable compared to last year. We are losing only 20,000 vehicles ... In Europe, we have even posted our best performance in the last five years at 762,000 units (+4.3% year-on-year). We had not reached the 750,000 mark since 2011. In the last quarter, our volumes increased by 7%. This is the C3 effect.
You have actually launched the new version of your small city car in November, on which you bet big ...
The startup is very good. We launched the C3 in November in France, and the car will be available throughout Europe by the end of March. For now, we have already sold 40,000, it's in line with our goals. Two-tone paint works very well: 75% of customers have adopted it!
What is happening in China, where your sales have fallen by about 20% over 12 months, with 249,000 vehicles sold in 2016?
We do not hide it, the situation is quite complicated there. The growth of the Chinese market is initially driven by Chinese manufacturers, and SUVs. Fortunately we have the small C3XR ... Its sales have increased by 10% compared to 2015, to 73,500 units. To get us back on track, we need more SUVs. We will launch a new one in 2017, which will be quite close to the AirCross concept. It will arrive in Europe in 2018.
In France, Dacia has surpassed you last year with individuals, and premium brands are breaking records on record ... As a generalist, is not Citroën stuck in the wrong market segment?
The consumer market is still progressing. Premium brands are coming down, and Korean manufacturers are coming to Europe through this segment. What we are trying to do at Citroën, however, is to go up the line without becoming a premium. We want to sell more sophisticated versions of our models. As on the C3, where we are at 50% of sales in high finish.
Without the good performance of your utilities, which now weigh 30% of sales, your brand would be in worse posture. When will Citroën recover from the PSA crisis in 2013?
We have to wait a little longer. We are going to recover little by little, without making big-bang. In 2020 or 2021, at the end of the group's Push to Pass strategic plan, we should have a full range. The revival of Citroën began last year, with the new C3 and the new Jumpy.
Leechos.co.uk
|
|
07.03.2017 20:15 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3047290
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no krasny rozhovor, fnuka ze nema SUV , plna obnova portfolia 2021, priznava ze v cine od uplneho failu v predajoch ich zachranuje c3xr, pekny clanok. este ze kupila opel.
We are at the bottom of our product cycle.to my tu na fore vidime snad od 2013 jak to ide dokelu.....
no krasny rozhovor, fnuka ze nema SUV , plna obnova portfolia 2021, priznava ze v cine od uplneho failu v predajoch ich zachranuje c3xr, pekny clanok. este ze kupila opel.
We are at the bottom of our product cycle.to my tu na fore vidime snad od 2013 jak to ide dokelu.....
|
|
07.03.2017 21:17 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3047316
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jasně ta věta navazovala na to prohláení:
We have to wait a little longer. We are going to recover little by little, without making big-bang. In 2020 or 2021, at the end of the group's Push to Pass strategic plan, we should have a full range. The revival of Citroën began last year, with the new C3 and the new Jumpy.
bez nějakého větího rozruchu se Citroen bude vzpamatovávat kousek po kousku..... v roce 2021... by jsme měli mít.... moná....
proto ta reakce s čekáním na C4 v roce 2025
jasně ta věta navazovala na to prohláení:
We have to wait a little longer. We are going to recover little by little, without making big-bang. In 2020 or 2021, at the end of the group's Push to Pass strategic plan, we should have a full range. The revival of Citroën began last year, with the new C3 and the new Jumpy.
bez nějakého větího rozruchu se Citroen bude vzpamatovávat kousek po kousku..... v roce 2021... by jsme měli mít.... moná.... :palec
proto ta reakce s čekáním na C4 v roce 2025 ;-)
|
|
07.03.2017 21:46 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3047322
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
inak to su tie paradoxy, ked bol ten c4 aircrosser ci co tak to trh nechcel, neslo to [bolo to hnusne a drahe] . ked to skoncili , tato kategoria ozila a taha. niektori ako peugeout prerobili tu hnusnu MPV 3008 na celkom peknu 3008 ale SUV . Takze v europe v 2018 bude citroen SUV na koncepte Aircrosseru.
no to su pekne teorie. lenze staci napriklad menova kriza, spotrebitelia prestanu utracat za auta a PSA moze lahko opakovat rok 2013. a to maju na krku unmistakable german znacku - jednoducho Nemka.....
ja som tak nenormalne spokojny s tymto autom, tankujem po dialnicnych 980km, 58litrov, dialnicna stihacka, komfort a uspora phm . najblizsie roky nemenim
inak to su tie paradoxy, ked bol ten c4 aircrosser ci co tak to trh nechcel, neslo to [bolo to hnusne a drahe] . ked to skoncili , tato kategoria ozila a taha. niektori ako peugeout prerobili tu hnusnu MPV 3008 na celkom peknu 3008 ale SUV :) . Takze v europe v 2018 bude citroen SUV na koncepte Aircrosseru.
no to su pekne teorie. lenze staci napriklad menova kriza, spotrebitelia prestanu utracat za auta a PSA moze lahko opakovat rok 2013. a to maju na krku unmistakable german znacku - jednoducho Nemka.....
ja som tak nenormalne spokojny s tymto autom, tankujem po dialnicnych 980km, 58litrov, dialnicna stihacka, komfort a uspora phm . najblizsie roky nemenim
|
|
08.03.2017 09:26 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3047506
|
|
Brzda
|
|
|
No, pokud se opravdu jedná o revival, jak to Linda nazvala, tak doufám, e budou minimálně dret linku toho nového C3 a Jumpy (SpaceTourer). Tyhle dvě auta se moc povedla.
.link.
.link.
Vzhledem k tomu, e s novou C5 to v brzké době reálně nevypadá, začal jsem přemýlet jestli svou pomalu dosluhující C5II vyměnit za dnes ji totálního geronta C5III (i kdy je to pořád pěkné auto) nebo si chvilku počkat na novou C4, která by mi asi stačila a o které se tvrdilo, e přijde na přelomu 2017/2018 v podobném stylu jako současná C3, navíc s novým Advanced Comfort konceptem - nové hyper tlumiče a extra pohodlná sedadla (.link.
Teď, kdy to tak čtu, otočili totálně směřování značky a místo pohodlí se upnuli na SUV. Beru, e je to teď móda a prodává se to jako rohlíky, ale PSA tvrdilo, e Peugeot bude dělat SUV a Citroen MPV a obyč. auta s nekonvenčními nápady (to teď částečně sedí - 3008,5008 kontra Picasso, nová C3 s kamerou a airbump, C4Cactus).
Nechápu, kdy jim v Evropě to SUV tak chybí, proč tady neprodávají tu C3XR - je podle mě hezčí ne 2008. Ale to bude asi ten problém - prostě totální schizofrenie. A jak jim do toho bude zapadat Opel to u si nedokáu vůbec představit. Kdy do toho jetě zamotám v podstatě neúspěné pokusy s DieselHybrid a pořád oddalovaný HybridAir, chybějící 4x4, chybějící plynové auto (přitom první C3 a Berlingo se dělaly na CNG ?!) a zruení H3+, tak nevím kam to spěje.
Buď mají za A fungovat jako koncern, kde si jednotlivé značky budou hrát jen svou roli na trhu a nepolezou si navzájem do zelí (např. Citroen extravagantní luxus s vyuitím H3+ (zruit DS), Peugeot sportovní auta, SUV a Opel běná konfekce, případně deriváty pro ty kdo nechtějí francouze)
nebo za B postavit vechny tři (čtyři) značky vedle sebe jako samostatné, pokrývající celé spektrum a etřit jen na společném vývoji a sdílení techniky (tedy motory PSA, 4x4 Opel a podobně, tak jak to v současnosti provozuje VW).
Aktuálně v enevě nabízejí toto: .link.
No, pokud se opravdu jedná o revival, jak to Linda nazvala, tak doufám, e budou minimálně dret linku toho nového C3 a Jumpy (SpaceTourer). Tyhle dvě auta se moc povedla.
https://www.youtube.com/watch?v=Z3OKB8rb1N4&ab_channel=RastoChvalaGARAZ.TV
https://www.youtube.com/watch?v=eHPP38FRPUc&ab_channel=RastoChvalaGARAZ.TV
Vzhledem k tomu, e s novou C5 to v brzké době reálně nevypadá, začal jsem přemýlet jestli svou pomalu dosluhující C5II vyměnit za dnes ji totálního geronta C5III (i kdy je to pořád pěkné auto) nebo si chvilku počkat na novou C4, která by mi asi stačila a o které se tvrdilo, e přijde na přelomu 2017/2018 v podobném stylu jako současná C3, navíc s novým Advanced Comfort konceptem - nové hyper tlumiče a extra pohodlná sedadla (http://www.autoexpress.co.uk/citroen/c4/96707/all-new-citroen-c4-gets-sharp-look-for-2018).
Teď, kdy to tak čtu, otočili totálně směřování značky a místo pohodlí se upnuli na SUV. Beru, e je to teď móda a prodává se to jako rohlíky, ale PSA tvrdilo, e Peugeot bude dělat SUV a Citroen MPV a obyč. auta s nekonvenčními nápady (to teď částečně sedí - 3008,5008 kontra Picasso, nová C3 s kamerou a airbump, C4Cactus).
Nechápu, kdy jim v Evropě to SUV tak chybí, proč tady neprodávají tu C3XR - je podle mě hezčí ne 2008. Ale to bude asi ten problém - prostě totální schizofrenie. A jak jim do toho bude zapadat Opel to u si nedokáu vůbec představit. Kdy do toho jetě zamotám v podstatě neúspěné pokusy s DieselHybrid a pořád oddalovaný HybridAir, chybějící 4x4, chybějící plynové auto (přitom první C3 a Berlingo se dělaly na CNG ?!) a zruení H3+, tak nevím kam to spěje.
Buď mají za A fungovat jako koncern, kde si jednotlivé značky budou hrát jen svou roli na trhu a nepolezou si navzájem do zelí (např. Citroen extravagantní luxus s vyuitím H3+ (zruit DS), Peugeot sportovní auta, SUV a Opel běná konfekce, případně deriváty pro ty kdo nechtějí francouze)
nebo za B postavit vechny tři (čtyři) značky vedle sebe jako samostatné, pokrývající celé spektrum a etřit jen na společném vývoji a sdílení techniky (tedy motory PSA, 4x4 Opel a podobně, tak jak to v současnosti provozuje VW).
Aktuálně v enevě nabízejí toto: https://www.youtube.com/watch?v=N0_4yFl7sow&ab_channel=RastoChvalaGARAZ.TV
|
|
| |
|
|