| | |
29.10.2016 19:21 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007074
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Taky jsem někde slyel e garantuje na baterky 8 let zaruku i vcetne kapacity 80%´. Nevim jestli nebou po par letech celit pomerne velkemu poctu reklamaci...
Taky jsem někde slyel e garantuje na baterky 8 let zaruku i vcetne kapacity 80%´. Nevim jestli nebou po par letech celit pomerne velkemu poctu reklamaci...
|
|
29.10.2016 19:31 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007081
|
|
Hanz 397
|
|
|
Luki_C5 napsal(a): Taky jsem někde slyel e garantuje na baterky 8 let zaruku i vcetne kapacity 80%´. Nevim jestli nebou po par letech celit pomerne velkemu poctu reklamaci...
Nevím, jak má baterku dělanou Tesla, ale BMW jí má poskládanou z malých článků, který jsou naskladáný do jednotlivých bloků a jdou vyměnit i jednotlivý články, take to zas taková rychta nebude. Nicméně na hybridu E72 jsem jí měnil po cca čtyřech letech provozu. Ale to je hybrid nenabíjí se ze sítě a je v kuse. A jestli si pamatuju, tak stála cca 250000.ale platila jí fabrika... No, jetě budeme se slzou v oku vzpomínat na FAP
Nevím, jak má baterku dělanou Tesla, ale BMW jí má poskládanou z malých článků, který jsou naskladáný do jednotlivých bloků a jdou vyměnit i jednotlivý články, take to zas taková rychta nebude. Nicméně na hybridu E72 jsem jí měnil po cca čtyřech letech provozu. Ale to je hybrid nenabíjí se ze sítě a je v kuse. A jestli si pamatuju, tak stála cca 250000.ale platila jí fabrika... No, jetě budeme se slzou v oku vzpomínat na FAP :-d
|
|
29.10.2016 20:22 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007092
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Luki_C5 napsal(a): ádná tesla ti neudělá 500km na jedno nabytí dálničního provozu. To by si musel jet tak 80km/h.
Kdy bude chtít jet 130-140km/h zaplá klima a dalí spotřebiče má dojezd mezi 250-300km. Take cesta do Chorvat je tak 3-4 nabíjení a to u tráví tak 3 hodiny navíc čekáním. plné dobytí 40min a to musí mít těstí na supercharger.
Zatím je to uplně k ničemu.
Tak zlý to neni. U dělaj 100kWh, take reálně dá i s klimou na baterku 388 km při průměru 130km/h. Rychlejí průměr mám problém udělat i na dálnici kvůli omezením a brzdičům..
Take reálně třeba Praha - Rijeka: 800 km: dobije: Liezen za 20 min 50%, Graz za 40 min 80%.
Take i s uváením rozmístění chargerů a max cestovní rychlosti jsou na 8 hodiny cesty dvě pauzy na jídlo a kafe celkem 1h.
To mi osobně přijde u pouitelné. Ale jde hlavně o to, kde to bude třeba za 2 roky: větí baterka a hustí sí chargerů.
Ta diskuze začala tak, e si Hanz stěoval nad plánem elektrifikovat auta, a mně to naopak přijde super, a e jsme tomu u docela blízko, by to pár let jetě potrvá. Hlavní problém tady vidím tu cenu.
Tak zlý to neni. U dělaj 100kWh, take reálně dá i s klimou na baterku 388 km při průměru 130km/h. Rychlejí průměr mám problém udělat i na dálnici kvůli omezením a brzdičům..
Take reálně třeba Praha - Rijeka: 800 km: dobije: Liezen za 20 min 50%, Graz za 40 min 80%.
Take i s uváením rozmístění chargerů a max cestovní rychlosti jsou na 8 hodiny cesty dvě pauzy na jídlo a kafe celkem 1h.
To mi osobně přijde u pouitelné. Ale jde hlavně o to, kde to bude třeba za 2 roky: větí baterka a hustí sí chargerů.
Ta diskuze začala tak, e si Hanz stěoval nad plánem elektrifikovat auta, a mně to naopak přijde super, a e jsme tomu u docela blízko, by to pár let jetě potrvá. Hlavní problém tady vidím tu cenu.
|
|
29.10.2016 20:31 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007093
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jetě by mohli udělat nad dálniční sítí troleje. Vysunul by se klacek a nemuselo by se nic dobíjet. To by pak byla paráda.. Jinak jsem skeptický, hlavně větina máme auta ojetá, take 10 let stará baterka, to budeme rádi kdy ujedeme 50 km
A hlavně jste ni nevysvětlili ten počet dobijecich stanic,jak píe 2x dobit v Rakousku, kdyby 50% aut na dálnici bylo elektro a 40 minut dobíjeli, jak dlouho budu čekat ne na mě vyjde zásuvka? Nebo jich tam bude 300 vedle sebe???
Jetě by mohli udělat nad dálniční sítí troleje. Vysunul by se klacek a nemuselo by se nic dobíjet. To by pak byla paráda.. Jinak jsem skeptický, hlavně větina máme auta ojetá, take 10 let stará baterka, to budeme rádi kdy ujedeme 50 km :-((((
A hlavně jste ni nevysvětlili ten počet dobijecich stanic,jak píe 2x dobit v Rakousku, kdyby 50% aut na dálnici bylo elektro a 40 minut dobíjeli, jak dlouho budu čekat ne na mě vyjde zásuvka? Nebo jich tam bude 300 vedle sebe???
|
|
29.10.2016 20:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007098
|
|
Hanz 397
|
|
|
myneur napsal(a): Tak zlý to neni. U dělaj 100kWh, take reálně dá i s klimou na baterku 388 km při průměru 130km/h. Rychlejí průměr mám problém udělat i na dálnici kvůli omezením a brzdičům..
Take reálně třeba Praha - Rijeka: 800 km: dobije: Liezen za 20 min 50%, Graz za 40 min 80%.
Take i s uváením rozmístění chargerů a max cestovní rychlosti jsou na 8 hodiny cesty dvě pauzy na jídlo a kafe celkem 1h.
To mi osobně přijde u pouitelné. Ale jde hlavně o to, kde to bude třeba za 2 roky: větí baterka a hustí sí chargerů.
Ta diskuze začala tak, e si Hanz stěoval nad plánem elektrifikovat auta, a mně to naopak přijde super, a e jsme tomu u docela blízko, by to pár let jetě potrvá. Hlavní problém tady vidím tu cenu.
Tak já jsem se hlavně pozastavil nad snahou ekoteroristů nám vem v zájmu lobby výrobců solárních panelů vnutit podle mě slepou cestu automobilismu...
A nejde vůbec o to, zda je elektromobil pohodlný, nebo ne... Jde hlavně o to, e časem těmhle maniakům začne vadit jakákoli individuální (by třeba elektro) automobilová doprava...
A věřte mi, e za 20,30 let si vzpomenete, e "tohle tenkrát někdo říkal "...
Tak já jsem se hlavně pozastavil nad snahou ekoteroristů nám vem v zájmu lobby výrobců solárních panelů vnutit podle mě slepou cestu automobilismu...
A nejde vůbec o to, zda je elektromobil pohodlný, nebo ne... Jde hlavně o to, e časem těmhle maniakům začne vadit jakákoli individuální (by třeba elektro) automobilová doprava...
A věřte mi, e za 20,30 let si vzpomenete, e "tohle tenkrát někdo říkal "...
|
|
29.10.2016 20:48 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007107
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To se nás u natěstí netýká
Za 30 let mi bude 76 a vzhledem k důchodovému zabezpečení u budu za a) mrtvý za b) v ustavu a za c) rozhodně nebudu mít peníze na cestování.
Ale chudáci nae děti, budou vzpomínat, táta měl auto,to pěkně plulo po dálnici a do Dánska jsme dojeli na jednu nádr něčeho tekutého a stavěli jen kvůli čůraní...
To se nás u natěstí netýká :-))
Za 30 let mi bude 76 a vzhledem k důchodovému zabezpečení u budu za a) mrtvý za b) v ustavu a za c) rozhodně nebudu mít peníze na cestování.
Ale chudáci nae děti, budou vzpomínat, táta měl auto,to pěkně plulo po dálnici a do Dánska jsme dojeli na jednu nádr něčeho tekutého a stavěli jen kvůli čůraní... :-((((
|
|
29.10.2016 20:51 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007108
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Za 20, 30 let u hlavně nebudeme vlastnit auta. To u vechna budou jezdit bez řidiče sama autonomě a prostě si jenom přivolá nejblií auto, které tě odveze kam chce, a pak si odjede zase k někomu, kdo chce povozit poblí
... take za 20, 30 let tady bude max banda pamětníků, která bude vzpomínat, jaké to byly časy, kdy jsme jetě vlastnili auta, a museli jsme tady řeit, co se nám na nich pořád vechno rozbíjí
Za 20, 30 let u hlavně nebudeme vlastnit auta. To u vechna budou jezdit bez řidiče sama autonomě a prostě si jenom přivolá nejblií auto, které tě odveze kam chce, a pak si odjede zase k někomu, kdo chce povozit poblí:)
... take za 20, 30 let tady bude max banda pamětníků, která bude vzpomínat, jaké to byly časy, kdy jsme jetě vlastnili auta, a museli jsme tady řeit, co se nám na nich pořád vechno rozbíjí:)
|
|
29.10.2016 21:31 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007122
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Něco v podobném smyslu nám u říkali před 45 ti lety ve kolce a pak to do nás hustily i na základce a pořád se jezdí na benzín a naftu , vrátil bych se zpátky na zem, kolik % lidí by kupovalo nevé elektromobily, kdy nás větina jezdí ve starých plečkách, které jsme rádi e jezdí, nebo je pak budou dávat zadarmo , to nám také říkali od kolky.
Něco v podobném smyslu nám u říkali před 45 ti lety ve kolce a pak to do nás hustily i na základce a pořád se jezdí na benzín a naftu :-d, vrátil bych se zpátky na zem, kolik % lidí by kupovalo nevé elektromobily, kdy nás větina jezdí ve starých plečkách, které jsme rádi e jezdí, nebo je pak budou dávat zadarmo :-)), to nám také říkali od kolky. :-d
|
|
29.10.2016 21:33 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007129
|
|
Hanz 397
|
|
|
myneur napsal(a): ... take za 20, 30 let tady bude max banda pamětníků, která bude vzpomínat, jaké to byly časy, kdy jsme jetě vlastnili auta, a museli jsme tady řeit, co se nám na nich pořád vechno rozbíjí
Tvůj elektrooptimismus ti moná i závidím...
Věř tomu, e i elektromobily se budou srát, jako jakýkoliv jiný auta.
Prostě jsou to pořád JENOM STROJE...
Tvůj elektrooptimismus ti moná i závidím...
Věř tomu, e i elektromobily se budou srát, jako jakýkoliv jiný auta.
Prostě jsou to pořád JENOM STROJE...
|
|
29.10.2016 21:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007133
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
HELLMUT napsal(a): A hlavně jste ni nevysvětlili ten počet dobijecich stanic,jak píe 2x dobit v Rakousku, kdyby 50% aut na dálnici bylo elektro a 40 minut dobíjeli, jak dlouho budu čekat ne na mě vyjde zásuvka? Nebo jich tam bude 300 vedle sebe???
Hlavne bude zaujimave, ako budu tie superchargery napajane, kedze ak sa nemylim, tak tam je vykon snad 150 kW, pri 10 kusoch tychto rychlonabijaciek je to vykon 1.5 MW a to uz neni sranda. Zhruba cely vykon, co sa da poslat po vedeni VN 22kV, takze vybudovanie vacsich poctov rychlonabijacich stanic, znamena investovanie do rozvodnej siete. A som zvedavy, ako chcu riesit tento problem
Ani vybudovanie dobijacej stanice na benzinovej pumpe neni ziadna hracka, kedze tieto aspon je predpoklad, ze su vedla dialnic, z drvivej vacsiny mimo zastavaneho uzemia a nakolko jejich privod a zdroj je dimenzovany s ohladom na jejich potreby, nie na dalsiu zataz v tak enormnej spotrebe, tak je to problem aj pre ne, aj ked by z toho mohli relativne profitovat, lenze to by museli investovat a zaroven by ta investicia musela byt rentabilna
Ak by sa k tomu odhodlali v buducnosti, tak som zvedavy na ekonomicku stranku v porovnani s tankovanim klasickeho paliva.
Schvalili nam povinnost u novostavieb mat dobijaciu stanicu. Som zvedavy na specifikacie a ako zareaguju dodavatelia energie, teda skor spolocnosti, kde sa tie domy pripajaju k sieti. Ake vykony budu povolene. Ako som uz pisal, u nas bolo komicke, ze ak v projekte na stavbu bolo uvedene, ze el. kurenie aj s el. ohrevom uz. vody a elektrarne si dali podmienku, ze max. instalovany vykon 6 kW. Inak by nepripojili k sieti
Takze projekt sa musel prepracovat.
Hlavne bude zaujimave, ako budu tie superchargery napajane, kedze ak sa nemylim, tak tam je vykon snad 150 kW, pri 10 kusoch tychto rychlonabijaciek je to vykon 1.5 MW a to uz neni sranda. Zhruba cely vykon, co sa da poslat po vedeni VN 22kV, takze vybudovanie vacsich poctov rychlonabijacich stanic, znamena investovanie do rozvodnej siete. A som zvedavy, ako chcu riesit tento problem
Ani vybudovanie dobijacej stanice na benzinovej pumpe neni ziadna hracka, kedze tieto aspon je predpoklad, ze su vedla dialnic, z drvivej vacsiny mimo zastavaneho uzemia a nakolko jejich privod a zdroj je dimenzovany s ohladom na jejich potreby, nie na dalsiu zataz v tak enormnej spotrebe, tak je to problem aj pre ne, aj ked by z toho mohli relativne profitovat, lenze to by museli investovat a zaroven by ta investicia musela byt rentabilna
Ak by sa k tomu odhodlali v buducnosti, tak som zvedavy na ekonomicku stranku v porovnani s tankovanim klasickeho paliva.
Schvalili nam povinnost u novostavieb mat dobijaciu stanicu. Som zvedavy na specifikacie a ako zareaguju dodavatelia energie, teda skor spolocnosti, kde sa tie domy pripajaju k sieti. Ake vykony budu povolene. Ako som uz pisal, u nas bolo komicke, ze ak v projekte na stavbu bolo uvedene, ze el. kurenie aj s el. ohrevom uz. vody a elektrarne si dali podmienku, ze max. instalovany vykon 6 kW. Inak by nepripojili k sieti
Takze projekt sa musel prepracovat.
|
|
29.10.2016 22:11 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007140
|
|
jruze
|
|
|
eisy811 napsal(a): Hlavne bude zaujimave, ako budu tie superchargery napajane, kedze ak sa nemylim, tak tam je vykon snad 150 kW, pri 10 kusoch tychto rychlonabijaciek je to vykon 1.5 MW a to uz neni sranda. Zhruba cely vykon, co sa da poslat po vedeni VN 22kV, takze vybudovanie vacsich poctov rychlonabijacich stanic, znamena investovanie do rozvodnej siete. A som zvedavy, ako chcu riesit tento problem
Ani vybudovanie dobijacej stanice na benzinovej pumpe neni ziadna hracka, kedze tieto aspon je predpoklad, ze su vedla dialnic, z drvivej vacsiny mimo zastavaneho uzemia a nakolko jejich privod a zdroj je dimenzovany s ohladom na jejich potreby, nie na dalsiu zataz v tak enormnej spotrebe, tak je to problem aj pre ne, aj ked by z toho mohli relativne profitovat, lenze to by museli investovat a zaroven by ta investicia musela byt rentabilna
Ak by sa k tomu odhodlali v buducnosti, tak som zvedavy na ekonomicku stranku v porovnani s tankovanim klasickeho paliva.
Schvalili nam povinnost u novostavieb mat dobijaciu stanicu. Som zvedavy na specifikacie a ako zareaguju dodavatelia energie, teda skor spolocnosti, kde sa tie domy pripajaju k sieti. Ake vykony budu povolene. Ako som uz pisal, u nas bolo komicke, ze ak v projekte na stavbu bolo uvedene, ze el. kurenie aj s el. ohrevom uz. vody a elektrarne si dali podmienku, ze max. instalovany vykon 6 kW. Inak by nepripojili k sieti
Takze projekt sa musel prepracovat.
Dá si fotovoltajku na střechu a jetě bude mít limit kdy bude moct dobíjet(buď bude topit a nebo dobíjet auto.
Dá si fotovoltajku na střechu a jetě bude mít limit kdy bude moct dobíjet(buď bude topit a nebo dobíjet auto.
|
|
29.10.2016 22:16 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007141
|
|
jumep
|
|
|
elektromobilita je cesta, ale nie na baterky ale na nejaky eko generator / palivovy clanok
pohon na baterku je slepa cesta, elektromobil ako taky nie je ziadna novinka
elektromobilita je cesta, ale nie na baterky ale na nejaky eko generator / palivovy clanok
pohon na baterku je slepa cesta, elektromobil ako taky nie je ziadna novinka
|
|
29.10.2016 22:32 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007159
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
HELLMUT napsal(a): A hlavně jste ni nevysvětlili ten počet dobijecich stanic,jak píe 2x dobit v Rakousku, kdyby 50% aut na dálnici bylo elektro a 40 minut dobíjeli, jak dlouho budu čekat ne na mě vyjde zásuvka? Nebo jich tam bude 300 vedle sebe???
Vichni teď musí k pumpám, protoe nemůou tankovat jinak. Větina jízd je do 300 km. K chargeru pojede jenom, kdy bude potřebovat jet dál. V běném provozu bude dobíjet pomalu přes noc doma. Ale nevypadá to, e by měli problém udělat hodně chargerů vedle sebe: .link.
Něco to seere, no, tak si přidaj drát. Lepí ne to furt vozit cisternama sem a tam.
Vichni teď musí k pumpám, protoe nemůou tankovat jinak. Větina jízd je do 300 km. K chargeru pojede jenom, kdy bude potřebovat jet dál. V běném provozu bude dobíjet pomalu přes noc doma. Ale nevypadá to, e by měli problém udělat hodně chargerů vedle sebe: http://d2odvx3v4cbpyu.cloudfront.net/wp-content/uploads/2016/09/Tesla-Supercharger-Nebbenes-Norway.jpeg
Něco to seere, no, tak si přidaj drát. Lepí ne to furt vozit cisternama sem a tam.
|
|
29.10.2016 22:49 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007166
|
|
Hanz 397
|
|
|
myneur napsal(a): Vichni teď musí k pumpám, protoe nemůou tankovat jinak. Větina jízd je do 300 km. K chargeru pojede jenom, kdy bude potřebovat jet dál. V běném provozu bude dobíjet pomalu přes noc doma. Ale nevypadá to, e by měli problém udělat hodně chargerů vedle sebe: .link.
Něco to seere, no, tak si přidaj drát. Lepí ne to furt vozit cisternama sem a tam.
Ono s tím dobíjením to není zas a tak jednoduchý. Je pravda, e něco, jako paměový efekt u je u moderních aku elektromobilů v podstatě minulostí, nicméně kadý dobíjení provedený ne ve 100% (samozřejmě teoretických 100%) vybití pokozuje aku a sniuje jeho kapacitu. Jedná se o promile z původní kapacity, ale i tak... Nádr se ti s kadým tankováním nezmení
Ono s tím dobíjením to není zas a tak jednoduchý. Je pravda, e něco, jako paměový efekt u je u moderních aku elektromobilů v podstatě minulostí, nicméně kadý dobíjení provedený ne ve 100% (samozřejmě teoretických 100%) vybití pokozuje aku a sniuje jeho kapacitu. Jedná se o promile z původní kapacity, ale i tak... Nádr se ti s kadým tankováním nezmení :-d
|
|
29.10.2016 22:50 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007167
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Fajn ale ví jak to v létě při cestě do Chorvatska vypadá. A kdy mají jetě Němci nějaký ten termín,prazdnin tak je to obzvlá maso. Viděl jsem kilometrovou frontu u benzinky.
Nedovedu si představit e by kadý auto stálo u stojanu 20-40 minut. A dojezd bude cca stejný u vech El aut. Take třeba pár stovek spí tisíců aut například z Mnichova se pak sejdou u jednoho stojanu. Nebo mají dobíjet u třeba po 100 km aby se to rozloilo? Prostě jak jsem psal, na popojidení po městě na nakupy ideální ale dlouhé jízdy na dovolené, kdy jich vyrazí v létě tisíce???
Ale jinak fajn diskuse, Citroën u stejně nic nového nechystá, tak můeme plácat o blbostech
Fajn ale ví jak to v létě při cestě do Chorvatska vypadá. A kdy mají jetě Němci nějaký ten termín,prazdnin tak je to obzvlá maso. Viděl jsem kilometrovou frontu u benzinky.
Nedovedu si představit e by kadý auto stálo u stojanu 20-40 minut. A dojezd bude cca stejný u vech El aut. Take třeba pár stovek spí tisíců aut například z Mnichova se pak sejdou u jednoho stojanu. Nebo mají dobíjet u třeba po 100 km aby se to rozloilo? Prostě jak jsem psal, na popojidení po městě na nakupy ideální ale dlouhé jízdy na dovolené, kdy jich vyrazí v létě tisíce??? :nevim
Ale jinak fajn diskuse, Citroën u stejně nic nového nechystá, tak můeme plácat o blbostech :-)
|
|
29.10.2016 23:15 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007174
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Nie, nie, Citroen toho tiez chysta, ja si snad nepamatam dobu, kedy by sa tak vela chystalo, prerabalo. Lenze kym sa postavia linky, sprevadzkuju, urobia predprodukcne kusy a zavedie seriva vyroba, tak to trva takmer nieco cez rok, skor 18 mesiacov
Mulhause, Sochaux, Rennes, a aj napriklad v Poissy. Ale ako uz bolo spominane hodne krat, hydro uz nie
A C5 iba z casti
Nie, nie, Citroen toho tiez chysta, ja si snad nepamatam dobu, kedy by sa tak vela chystalo, prerabalo. Lenze kym sa postavia linky, sprevadzkuju, urobia predprodukcne kusy a zavedie seriva vyroba, tak to trva takmer nieco cez rok, skor 18 mesiacov
Mulhause, Sochaux, Rennes, a aj napriklad v Poissy. Ale ako uz bolo spominane hodne krat, hydro uz nie
A C5 iba z casti
|
|
30.10.2016 08:27 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007213
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Já myslel Citroën - značka extravagantní a pohodlná. To je mrtvé a nic se nechystá.
To e přichystali C3 s vyměnými kryty zrcátka, moná chystají SŮVU, tlumiče které nevyřeí "plný kufr" a zvednutí podvozku a dalí blbosti které je jen posouvají na smetitě dějin mě nezajímá. Tomu neříkám chystat něco nového
DS,SM,CX,XM,C6 to byl Citroën to bylo UFO na silnici proto jsem ho vdy chtěl mít a volil tu dostupnějí verzi BX,XANTIA,C5. Pojítkem byla hydra. Ta nebude,nebude Citroën.
Proč kupovat C3 kdy můu mít Yarise, Corsu, Soul atd. Proč C4 kdy můe být ,Megan,Astra,Ceed, Y30, 308 atd.atd.
Kadá značka má něco stejného a větinou i lepího.
Je to prostě MRTVÁ ZNAČKA
Já myslel Citroën - značka extravagantní a pohodlná. To je mrtvé a nic se nechystá.
To e přichystali C3 s vyměnými kryty zrcátka, moná chystají SŮVU, tlumiče které nevyřeí "plný kufr" a zvednutí podvozku a dalí blbosti které je jen posouvají na smetitě dějin mě nezajímá. Tomu neříkám chystat něco nového :-((((
DS,SM,CX,XM,C6 to byl Citroën to bylo UFO na silnici proto jsem ho vdy chtěl mít a volil tu dostupnějí verzi BX,XANTIA,C5. Pojítkem byla hydra. Ta nebude,nebude Citroën.
Proč kupovat C3 kdy můu mít Yarise, Corsu, Soul atd. Proč C4 kdy můe být ,Megan,Astra,Ceed, Y30, 308 atd.atd.
Kadá značka má něco stejného a větinou i lepího. :-((((
Je to prostě MRTVÁ ZNAČKA :-((((
|
|
30.10.2016 08:48 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007214
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
To je tazko
Preco kupovat kncern, ked uz frcia na CR motoroch ak ini? Jejich rotacky a PDcka boli istu dobu skvost co sa tyka spolahlivosti a spotrebe paliva, no napriek tomu, ze ta doba uz davno pomynula, stale sa dobre predavaju, aj napriek afere DG. Tak snad aj citroen bude predavat nadalej.
To je tazko
Preco kupovat kncern, ked uz frcia na CR motoroch ak ini? Jejich rotacky a PDcka boli istu dobu skvost co sa tyka spolahlivosti a spotrebe paliva, no napriek tomu, ze ta doba uz davno pomynula, stale sa dobre predavaju, aj napriek afere DG. Tak snad aj citroen bude predavat nadalej.
|
|
| |
|
|