| | |
29.08.2016 20:03 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2989041
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Nevypadá to věru zle ! Jene pokud neudělají kombík ,bude to zase propadák jako C6
Jene takových konceptů u bylo a skutek vdy utek
Nevypadá to věru zle ! Jene pokud neudělají kombík ,bude to zase propadák jako C6 :-))
Jene takových konceptů u bylo a skutek vdy utek :-(
|
|
29.08.2016 22:42 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2989119
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
uz len vyriesit parkovanie na sidlisku pre tento kusok. Zda sa ze na marketing dostali peniaze navyse. Pekne
vsetci zarabaju na SUV, P3008 furt nema cenovku iba citroen ide robit nejaku concept ako BMV I8
uz len vyriesit parkovanie na sidlisku pre tento kusok. Zda sa ze na marketing dostali peniaze navyse. Pekne
vsetci zarabaju na SUV, P3008 furt nema cenovku iba citroen ide robit nejaku concept ako BMV I8
|
|
21.09.2016 18:50 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2996207
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
CITROËN ORIGINS, NEVÍDANÉ MUZEUM, KDE SE MŮETE (ZNOVU) SEZNÁMIT S LEGENDÁRNÍMI MODELY ZNAČKY
.link.
Citroën spoutí nové webové stránky Citroën Origins (www.citroenorigins.fr) věnované historickému odkazu značky, které nabízejí zcela nové záitky a monosti, jak se seznámit s jejími legendárními modely: pohledy 360°, specifické zvuky (motor, klakson atd), dobové broury. Historky atd. Toto opravdové virtuální muzeum je dostupné na vech nosičích (počítače, tablety a mobilní telefony), ve Francii i v zahraničí.
Vozy značky Citroën vdy dokázaly ovlivnit svou dobu: od Typu A po Traction Avant, od kachny 2 CV po Ami 6, od GS po XM, od Xsary Picasso po Novou C3. Toto výjimečné historické dědictví, které máme vichni v paměti, se dnes zcela nevídaným způsobem představuje na stránkách Citroën Origins: www.citroenorigins.fr.
Citroën Origins je virtuální muzeum, v něm se můete seznámit nebo si oivit legendární vozy Citroën od roku 1919 po současnost: sériové modely, ale také závodní vozy a dokonce i koncepční modely. Můete usednout do kabiny vozu ZX Rallye Raid, zaposlouchat se do specifického zvuku motoru vozu 2 CV nebo se začíst do broury věnované vozu Méhari to ve na vás na stránkách Citroën Origins čeká.
Umoní vám to:
- virtuální show-room: kadý model si podobně jako na webových stránkách citroen.cz můete zobrazit v pohledu 360°, a to jak zvenku, tak zevnitř;
- zvukové podpisy kadého modelu: u kadého vozu jsou kromě zvuku startéru k dispozici a 3 jiné zvukové ukázky (klakson, směrovka, ruční brzda, odpruení atd.);
- náladová hudba: s kadým desetiletím je spojený jiný hudební styl (50., 70., 80. léta atd.), abyste se mohli opravdově vcítit do doby, kdy představované vozy jezdily po silnicích;
- výňatky z katalogů: fotografie a videa, historky spojené s vozy či technické údaje: můete si tak prohloubit své znalosti o jednotlivých modelech!
Dohromady se na stránkách Citroën Origins představuje zhruba padesát modelů, v přítích týdnech by měl jejich počet jetě stoupnout.
Pohyb na stránkách je optimalizovaný pro vechny nosiče (počítače, tablety, mobilní telefony). Citroën Origins je nyní k dispozici ve Francii i v zahraničí: anglicky na .link.
CITROËN ORIGINS, NEVÍDANÉ MUZEUM, KDE SE MŮETE (ZNOVU) SEZNÁMIT S LEGENDÁRNÍMI MODELY ZNAČKY
http://www.citroenorigins.fr/en
Citroën spoutí nové webové stránky Citroën Origins (www.citroenorigins.fr) věnované historickému odkazu značky, které nabízejí zcela nové záitky a monosti, jak se seznámit s jejími legendárními modely: pohledy 360°, specifické zvuky (motor, klakson atd), dobové broury. Historky atd. Toto opravdové virtuální muzeum je dostupné na vech nosičích (počítače, tablety a mobilní telefony), ve Francii i v zahraničí.
Vozy značky Citroën vdy dokázaly ovlivnit svou dobu: od Typu A po Traction Avant, od kachny 2 CV po Ami 6, od GS po XM, od Xsary Picasso po Novou C3. Toto výjimečné historické dědictví, které máme vichni v paměti, se dnes zcela nevídaným způsobem představuje na stránkách Citroën Origins: www.citroenorigins.fr.
Citroën Origins je virtuální muzeum, v něm se můete seznámit nebo si oivit legendární vozy Citroën od roku 1919 po současnost: sériové modely, ale také závodní vozy a dokonce i koncepční modely. Můete usednout do kabiny vozu ZX Rallye Raid, zaposlouchat se do specifického zvuku motoru vozu 2 CV nebo se začíst do broury věnované vozu Méhari to ve na vás na stránkách Citroën Origins čeká.
Umoní vám to:
- virtuální show-room: kadý model si podobně jako na webových stránkách citroen.cz můete zobrazit v pohledu 360°, a to jak zvenku, tak zevnitř;
- zvukové podpisy kadého modelu: u kadého vozu jsou kromě zvuku startéru k dispozici a 3 jiné zvukové ukázky (klakson, směrovka, ruční brzda, odpruení atd.);
- náladová hudba: s kadým desetiletím je spojený jiný hudební styl (50., 70., 80. léta atd.), abyste se mohli opravdově vcítit do doby, kdy představované vozy jezdily po silnicích;
- výňatky z katalogů: fotografie a videa, historky spojené s vozy či technické údaje: můete si tak prohloubit své znalosti o jednotlivých modelech!
Dohromady se na stránkách Citroën Origins představuje zhruba padesát modelů, v přítích týdnech by měl jejich počet jetě stoupnout.
Pohyb na stránkách je optimalizovaný pro vechny nosiče (počítače, tablety, mobilní telefony). Citroën Origins je nyní k dispozici ve Francii i v zahraničí: anglicky na http://www.citroenorigins.fr/en
|
|
24.09.2016 14:09 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2996761
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Je to hezké, ale ty stránky jsou dost odfáknuté, chybí tam spousta informací, chybí např. videa od těch prototypů, je to celé takové nedodělané. Na webu toho člověk najde víc ne na těhle stránkách....
Je to hezké, ale ty stránky jsou dost odfáknuté, chybí tam spousta informací, chybí např. videa od těch prototypů, je to celé takové nedodělané. Na webu toho člověk najde víc ne na těhle stránkách....
|
|
14.10.2016 09:13 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3002728
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Včera jsem koukal na Autosalon celé vydání z paříského autosalonu. A jasně tam řekli, e doma se francouzské automobilky tedy nepředvedly. Nejspí prostě nemají čím. Jako jedinou zajímavou novinku tam ukazovali inovované C3 a zejména, e si člověk můe koupit různě barevné kryty na vnějí zrcátka. Jestli toto je konstruktérské úsilí francouzských automobilek za rok, tak zbývá jen smeknout .
Kdy člověk vidí, jak jiní chrlí nové modely, vylepení...tak je to na záduní mi za francouzská auta.
Včera jsem koukal na Autosalon celé vydání z paříského autosalonu. A jasně tam řekli, e doma se francouzské automobilky tedy nepředvedly. Nejspí prostě nemají čím. Jako jedinou zajímavou novinku tam ukazovali inovované C3 a zejména, e si člověk můe koupit různě barevné kryty na vnějí zrcátka. Jestli toto je konstruktérské úsilí francouzských automobilek za rok, tak zbývá jen smeknout :-).
Kdy člověk vidí, jak jiní chrlí nové modely, vylepení...tak je to na záduní mi za francouzská auta.
|
|
14.10.2016 09:32 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3002731
|
|
jumep
|
|
|
taketo tahy skusala aj nokia ...
taketo tahy skusala aj nokia ...
|
|
23.10.2016 01:38 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3005143
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Nové pruení: .link.
Srovnání zatím neexistuje.
R.I.P. hydře.
Nové pruení: http://www.autoevolution.com/news/citroen-progressive-hydraulic-cushions-advanced-comfort-program-explained-108348.html
Srovnání zatím neexistuje.
R.I.P. hydře.
|
|
23.10.2016 09:08 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3005165
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
R.I.P. vemu:
.link.
Citroen a asi i vichni ostatní teď budou mít jiné starosti, ne nějakou hydru...
R.I.P. vemu:
https://www.novinky.cz/auto/418361-svedsko-chce-v-cele-eu-zakazat-auta-na-spalovaci-motor.html
Citroen a asi i vichni ostatní teď budou mít jiné starosti, ne nějakou hydru...
|
|
23.10.2016 16:00 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3005285
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
védi byli vdycky divní.
védi byli vdycky divní. :-))))
|
|
23.10.2016 22:44 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3005465
|
|
Hanz 397
|
|
|
c5vyskov napsal(a): R.I.P. vemu:
.link.
Citroen a asi i vichni ostatní teď budou mít jiné starosti, ne nějakou hydru...
Mě přijde,e za Zelenými v celý EU stojí lobby výrobců solárních panelů a těch zasranejch vrtulí,který kazí výhled skoro z celých Luických hor směrem na sever. Jinak si to neumím představit. Musí jim být přece jasný,e lidi se pohodlnosti jízdy v autě nevzdají. A pokud budeme muset vichni jezdit na elektriku(čemu ani při nejlepí vůli prostě nevěřím),tak kde jí vezmeme? Z jádra jsou vichni zbytečně posraný,spalovaní čehokoliv pro výrobu elektřiny asi taky nepovaují za monost,tak zbývá u jen pokrýt vechnu volnou plochu černejma lesklejma deskama a tam,kam nepůjdou dát nasrat vrtule a bude nám tu fajn. Nebudeme dýchat spaliny z těch smradlavejch spalovacích motorů a o víkendech stejně u teď lidi choděj místo do přírody do obchoďáků,tak co. Kdo bude chtít,můe se projít mezi poli solárních placek a pokochat se na černou,lesklou krajinu,zakončenou na horizontu soustavou větrných elektráren...
A jdou vichni ekoaktivisté a Zelení do prdele.
Mě přijde,e za Zelenými v celý EU stojí lobby výrobců solárních panelů a těch zasranejch vrtulí,který kazí výhled skoro z celých Luických hor směrem na sever. Jinak si to neumím představit. Musí jim být přece jasný,e lidi se pohodlnosti jízdy v autě nevzdají. A pokud budeme muset vichni jezdit na elektriku(čemu ani při nejlepí vůli prostě nevěřím),tak kde jí vezmeme? Z jádra jsou vichni zbytečně posraný,spalovaní čehokoliv pro výrobu elektřiny asi taky nepovaují za monost,tak zbývá u jen pokrýt vechnu volnou plochu černejma lesklejma deskama a tam,kam nepůjdou dát nasrat vrtule a bude nám tu fajn. Nebudeme dýchat spaliny z těch smradlavejch spalovacích motorů a o víkendech stejně u teď lidi choděj místo do přírody do obchoďáků,tak co. Kdo bude chtít,můe se projít mezi poli solárních placek a pokochat se na černou,lesklou krajinu,zakončenou na horizontu soustavou větrných elektráren...
A jdou vichni ekoaktivisté a Zelení do prdele.
|
|
24.10.2016 22:01 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
3005868
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vecerna oddychovka
.link.
smisene manzelstvi
vecerna oddychovka
http://www.auto.cz/test-citroen-c4-picasso-1-6-bluehdi-120-smisene-manzelstvi-99541
smisene manzelstvi
|
|
29.10.2016 12:28 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3006961
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): lidi se pohodlnosti jízdy v autě nevzdají. A pokud budeme muset vichni jezdit na elektriku(čemu ani při nejlepí vůli prostě nevěřím),tak kde jí vezmeme?
Elektromobily jsou pohodlnějí, jde jenom o to sníit cenu, jinak to má samé výhody: nesmrdí, minimální servis, nemusí tam furt něco měnit a opravovat, lepí jízdní vlastnosti (nií těitě a přesná regulace krouáku (lze i nezávisle pro kadé kolo)), tií, má dva kufry, protoe motor je malinký, kdy jezdí málo, nabíjí ze zásuvky.
Celé je to jen o tom sníit cenu baterek natolik, aby se cena za podobný dojezd vyrovnala běnému autu. Baterka je nejdraí část.
I kdyby ta elektřina byla z uhelných elektráren, tak je to lepí, protoe v elektrárně se vyrábí v kontrolovaném stabilním prostředí s velkou mírou čitění spalin (to jsme natěstí i my vyřeili brzy po revoluci a třeba Kruné hory se díky tomu u téměř vzpamatovaly). V autě se spaluje neefektivně kvůli variabilnímu výkonu a otáčkách a důleitosti velikosti/váhy motoru. Znečitění z aut je současný největí problém měst. Zejména z dieslů s common railem jdou prachové mikročástice, které jsou (současná) nejkodlivějí forma znečitění. Co mi přijde smutné, kdy koukám, e C5 u se neprodává jinak ne v dieslu...
Elektromobily jsou pohodlnějí, jde jenom o to sníit cenu, jinak to má samé výhody: nesmrdí, minimální servis, nemusí tam furt něco měnit a opravovat, lepí jízdní vlastnosti (nií těitě a přesná regulace krouáku (lze i nezávisle pro kadé kolo)), tií, má dva kufry, protoe motor je malinký, kdy jezdí málo, nabíjí ze zásuvky.
Celé je to jen o tom sníit cenu baterek natolik, aby se cena za podobný dojezd vyrovnala běnému autu. Baterka je nejdraí část.
I kdyby ta elektřina byla z uhelných elektráren, tak je to lepí, protoe v elektrárně se vyrábí v kontrolovaném stabilním prostředí s velkou mírou čitění spalin (to jsme natěstí i my vyřeili brzy po revoluci a třeba Kruné hory se díky tomu u téměř vzpamatovaly). V autě se spaluje neefektivně kvůli variabilnímu výkonu a otáčkách a důleitosti velikosti/váhy motoru. Znečitění z aut je současný největí problém měst. Zejména z dieslů s common railem jdou prachové mikročástice, které jsou (současná) nejkodlivějí forma znečitění. Co mi přijde smutné, kdy koukám, e C5 u se neprodává jinak ne v dieslu...
|
|
29.10.2016 12:28 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3006962
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): lidi se pohodlnosti jízdy v autě nevzdají. A pokud budeme muset vichni jezdit na elektriku(čemu ani při nejlepí vůli prostě nevěřím),tak kde jí vezmeme?
Elektromobily jsou pohodlnějí, jde jenom o to sníit cenu, jinak to má samé výhody: nesmrdí, minimální servis, nemusí tam furt něco měnit a opravovat, lepí jízdní vlastnosti (nií těitě a přesná regulace krouáku (lze i nezávisle pro kadé kolo)), tií, má dva kufry, protoe motor je malinký, kdy jezdí málo, nabíjí ze zásuvky.
Celé je to jen o tom sníit cenu baterek natolik, aby se cena za podobný dojezd vyrovnala běnému autu. Baterka je nejdraí část.
I kdyby ta elektřina byla z uhelných elektráren, tak je to lepí, protoe v elektrárně se vyrábí v kontrolovaném stabilním prostředí s velkou mírou čitění spalin (to jsme natěstí i my vyřeili brzy po revoluci a třeba Kruné hory se díky tomu u téměř vzpamatovaly). V autě se spaluje neefektivně kvůli variabilnímu výkonu a otáčkách a důleitosti velikosti/váhy motoru. Znečitění z aut je současný největí problém měst. Zejména z dieslů s common railem jdou prachové mikročástice, které jsou (současná) nejkodlivějí forma znečitění. Co mi přijde smutné, kdy koukám, e C5 u se neprodává jinak ne v dieslu...
Elektromobily jsou pohodlnějí, jde jenom o to sníit cenu, jinak to má samé výhody: nesmrdí, minimální servis, nemusí tam furt něco měnit a opravovat, lepí jízdní vlastnosti (nií těitě a přesná regulace krouáku (lze i nezávisle pro kadé kolo)), tií, má dva kufry, protoe motor je malinký, kdy jezdí málo, nabíjí ze zásuvky.
Celé je to jen o tom sníit cenu baterek natolik, aby se cena za podobný dojezd vyrovnala běnému autu. Baterka je nejdraí část.
I kdyby ta elektřina byla z uhelných elektráren, tak je to lepí, protoe v elektrárně se vyrábí v kontrolovaném stabilním prostředí s velkou mírou čitění spalin (to jsme natěstí i my vyřeili brzy po revoluci a třeba Kruné hory se díky tomu u téměř vzpamatovaly). V autě se spaluje neefektivně kvůli variabilnímu výkonu a otáčkách a důleitosti velikosti/váhy motoru. Znečitění z aut je současný největí problém měst. Zejména z dieslů s common railem jdou prachové mikročástice, které jsou (současná) nejkodlivějí forma znečitění. Co mi přijde smutné, kdy koukám, e C5 u se neprodává jinak ne v dieslu...
|
|
29.10.2016 13:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3006976
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To je vechno hezké ale jak jako budu dobíjet ? Večer přijedu z práce,vyběhnu do 4.p hodím prodluovák z okna a dám nabít, ráno odpojím vyběhnu nahoru smotat. Nebo to nechám u Kauflandu v dobíjecí stanici a půjdu domů 3 km pěky,ráno vstanu o hoďku dříve a poběím si pro auto. No potě pánbuh,to bude paráda,to bude fajn motorismus.Ale zase budu mít kondičku kdy budu pořád někam běhat.
Cesta na dovolenou bude taky boí - příklad mého nenáviděného Chorvatska - cestou tak 6 hodin navíc trávit někde u dobíjecích stanic,to je taky paráda,u se teím jak vytáhnu křesílko,knihu a budu číst ne se to nabije...
O tom jestli budou volné zásuvky ani nepřemýlím,představ si kdyby kadé auto u benzínky stálo u stojanu 2 hodiny,jak by jsme asi dlouho čekali na tankování ?
Podle mě je to totální nedomylený nesmysl. Ano do Prahy na nákupy dobrý ale na normální jedění ???
To je vechno hezké ale jak jako budu dobíjet ? Večer přijedu z práce,vyběhnu do 4.p hodím prodluovák z okna a dám nabít, ráno odpojím vyběhnu nahoru smotat.:nevim Nebo to nechám u Kauflandu v dobíjecí stanici a půjdu domů 3 km pěky,ráno vstanu o hoďku dříve a poběím si pro auto. No potě pánbuh,to bude paráda,to bude fajn motorismus.Ale zase budu mít kondičku kdy budu pořád někam běhat.
Cesta na dovolenou bude taky boí - příklad mého nenáviděného Chorvatska - cestou tak 6 hodin navíc trávit někde u dobíjecích stanic,to je taky paráda,u se teím jak vytáhnu křesílko,knihu a budu číst ne se to nabije...:-(
O tom jestli budou volné zásuvky ani nepřemýlím,představ si kdyby kadé auto u benzínky stálo u stojanu 2 hodiny,jak by jsme asi dlouho čekali na tankování ?
Podle mě je to totální nedomylený nesmysl. Ano do Prahy na nákupy dobrý ale na normální jedění ???
|
|
29.10.2016 14:15 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3006998
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ono by uplně stačilo kdyby se lidi o své auta starali jak mají, dodrzovali předepsané intervaly výměn a hned by se lépe dýchalo. V nových autech E6 uz jde z vyfuku jen pára, Stop/Start take tomu vsemu pomůe. Ale co etřivý čech udělá kdy mu řeknou e je potřeba vyměnit FAP,EGR,vsřiky,lambdasondy. Jasně vyřeí to OFF. To samé stop/start. Asi to v tom autě k něčemu je ne. Hlavně e se to dá vypnout na palubovce, v menu a nebo se najde nějaky odborník který to vypne natvrdo.
Elektro si nějak nedovedu představit. Asi by kadý musel jezdit s prodlukou v prd*li.
Ono by uplně stačilo kdyby se lidi o své auta starali jak mají, dodrzovali předepsané intervaly výměn a hned by se lépe dýchalo. V nových autech E6 uz jde z vyfuku jen pára, Stop/Start take tomu vsemu pomůe. Ale co etřivý čech udělá kdy mu řeknou e je potřeba vyměnit FAP,EGR,vsřiky,lambdasondy. Jasně vyřeí to OFF. To samé stop/start. Asi to v tom autě k něčemu je ne. Hlavně e se to dá vypnout na palubovce, v menu a nebo se najde nějaky odborník který to vypne natvrdo.
Elektro si nějak nedovedu představit. Asi by kadý musel jezdit s prodlukou v prd*li.
|
|
29.10.2016 15:48 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3007001
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Současné technologie nabíjí půlku baterky na 250 km za 20 minut. Take do Chorvatska např. s Teslou u teď dojede s jedním nabíjením po 500km s pauzou 20 minut "na oběd".
Tohle je aktuální sí superchargerů: .link.
Kdy to (zatím) nevyjde pozičně, tak nabíjením stráví 40 minut, jako 1000 km do Francie. Z 10+ hodinové cesty (spí delí kvůli dopravě, v případě Francie) mi to přijde zanedbatelné. Pauzy by se měly dělat i na odpočinek.
Vyvést zásuvku před dům není takový problém, kdy kvůli tomu u nikdy nebude muset v Česku na pumpu A jednou za rok si do Chorvatska počká 20 minut. Tohle líp vyřeí indukční nabíjení v parkovacím místě, na kterém stačí jen zastavit, které zatím není dostatečně dostupné, protoe kvůli současné ceně 2M+ míří na lidi s garáemi.
Krom toho (shodou okolností Čei) nedávno představili nanotechnologií, která umoní nabíjení 10x rychleji s ivotností tisíce cyklů.
Je to jenom o ceně. A to budou pouívat vichni, bude to levnějí a my se budem divit, jak to bylo sloité s benzínem.
Současné technologie nabíjí půlku baterky na 250 km za 20 minut. Take do Chorvatska např. s Teslou u teď dojede s jedním nabíjením po 500km s pauzou 20 minut "na oběd".
Tohle je aktuální sí superchargerů: https://supercharge.info.
Kdy to (zatím) nevyjde pozičně, tak nabíjením stráví 40 minut, jako 1000 km do Francie. Z 10+ hodinové cesty (spí delí kvůli dopravě, v případě Francie) mi to přijde zanedbatelné. Pauzy by se měly dělat i na odpočinek.
Vyvést zásuvku před dům není takový problém, kdy kvůli tomu u nikdy nebude muset v Česku na pumpu :) A jednou za rok si do Chorvatska počká 20 minut. Tohle líp vyřeí indukční nabíjení v parkovacím místě, na kterém stačí jen zastavit, které zatím není dostatečně dostupné, protoe kvůli současné ceně 2M+ míří na lidi s garáemi.
Krom toho (shodou okolností Čei) nedávno představili nanotechnologií, která umoní nabíjení 10x rychleji s ivotností tisíce cyklů.
Je to jenom o ceně. A to budou pouívat vichni, bude to levnějí a my se budem divit, jak to bylo sloité s benzínem.
|
|
| |
|
|