| | |
06.06.2016 16:57 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2958957
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jene "odtlumení " podvozku a odtlumení sedačky se nedá vůbec porovnávat, jsou to dvě rozdílné věci, první je komfort, druhou bych do komfortu moc nepočítal.
Jene "odtlumení " podvozku a odtlumení sedačky se nedá vůbec porovnávat, jsou to dvě rozdílné věci, první je komfort, druhou bych do komfortu moc nepočítal. :-d
|
|
06.06.2016 22:35 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959215
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jestli to dobře chápu,tak o vekerý komfort se budou starat jakési (moná) variabilní tlumiče spojené se smotaným drátem....
Tudí by to v budoucnu mohlo být teoreticky spojeno i s relativně jednoduchým vzduchovým pérováním,take by se zachovala funkce nivelace... Kadopádně vzduchový pérování se nikdy nemůe ani přiblíit charakteristice hydropneumatického pérování.
Jestli to dobře chápu,tak o vekerý komfort se budou starat jakési (moná) variabilní tlumiče spojené se smotaným drátem....
Tudí by to v budoucnu mohlo být teoreticky spojeno i s relativně jednoduchým vzduchovým pérováním,take by se zachovala funkce nivelace... Kadopádně vzduchový pérování se nikdy nemůe ani přiblíit charakteristice hydropneumatického pérování.
|
|
06.06.2016 22:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959228
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
blázní ? to je kompresor, hadičky, zásobník, elektronika, výkové korektory a to jsou peníze ! Přestaň snít , soudruzi potřebují aby to bylo co nejlevnějí
blázní ? to je kompresor, hadičky, zásobník, elektronika, výkové korektory a to jsou peníze ! Přestaň snít , soudruzi potřebují aby to bylo co nejlevnějí ;-)
|
|
06.06.2016 22:57 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959236
|
|
Hanz 397
|
|
|
del42sa napsal(a): blázní ? to je kompresor, hadičky, zásobník, elektronika, výkové korektory a to jsou peníze ! Přestaň snít , soudruzi potřebují aby to bylo co nejlevnějí
To je pravda,ale zároveň je pravda i to,e ten kompresor,kterej dělá Waeco pro Citroen je o dóóóóst levnějí,ne dělá pro BMW. Přičem ten Citroeňáckej není na zákazníka adekvátně levnějí. Zbylo mi z doby BMW několik kompresorů a přestavoval jsem pár C4 GP z originálu právě na tyhle. A ten rozdíl je a obludnej...
To je pravda,ale zároveň je pravda i to,e ten kompresor,kterej dělá Waeco pro Citroen je o dóóóóst levnějí,ne dělá pro BMW. Přičem ten Citroeňáckej není na zákazníka adekvátně levnějí. Zbylo mi z doby BMW několik kompresorů a přestavoval jsem pár C4 GP z originálu právě na tyhle. A ten rozdíl je a obludnej...
|
|
07.06.2016 09:28 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959413
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Potí je e tihle lidi co jsou v PSA teď nemají ádnou úctu k historii značky Citroen a k hodnotám, které léta prezentovala. Z těch dvou Peugeot prodá víc aut ne Citroen, take rozhodování bylo jednoduché. Co na tom, e úplně zničíme to o co se jiní snaili moho let, hlavní je e PSA je v zisku
Citroen u nikdy nebude tím co býval, stala se z něj obyčejná značka do počtu a DS ? to je odsouzené k zániku, jen si to ti joudové ve své zaslepenosti jetě nepřipustili. S tímhle přístupem má anci v Evropě se udret tak maximálně designovka DS3. A se ti chytrolíni podívají na to jak se buduje prémiová značka a co je k tomu potřeba (motory, technologie, sluby s tím spojené). Přečtěte si co například chystá Genesis (Hyundai) nebo jaké motory výbavy pouil Marchionne u Maserati. Místo aby nabídli novějí estiválce HDI, tak se raději hned vymluvili, e kvůli emisím Euro 6 to nejde jen aby nemusel investovat dalí peníze. Motor 1,6 THP, na který tak nadávali, e je straně drahý a který dělali společně s BMW, tak ten jim teď zachraňuje prdel jak v Číně tak v Evropě protoe kromě nového tříhrnku Puretech nemají ádný moderní benzínový motor se sluným výkonem. A to ani nemluvím o těch utopených miliardách v hybride HDI.Kdyby ty peníze radi pouili na nový hydractive, tak jsme mohli mít jetě minimálně dvě -tři dalí generace tohoto fantastického odpruení....
Francouzská filzofie je jiná, ádné lepí motory ani technika není potřeba, stačí pár chromovýcg litiček, lepí kůe na sedačkách a nějaké ty cingrlátka a k tomu pěkně prémiová cenovka a voila máme prémiové DS
Ta technika se prostě nedá okecat, zákazníci kupují prémii protoe nabízí něco víc ne mainstream a ta přidaná hodnota je i v té technologii, kterou v mainstreamu nekoupí. Francouzi dělají pořád dokola stejnou chybu, protoe prostě chtějí jen vechno ochcat nebo k něčemu přijít zadarmo a bez práce (viz. spojení s GM, ze kterého nezískali jediný motor nebo převodovku nebo 4x4 platformu, zato vechny svoje patenty na tříválec PureTech, hybride-HDI dali k dispozici GM - tomu se říká dobrej obchod)
Proto celé DS půjde do kopru, protoe jako samostatná značka nebude mít dostatečné prodejní objemy (prodeje veho co je nad DS3 jsou vyloeně tragické i kdy Tavares tvrdí opak. Podle něj právě obchodní "úspěch" značky DS vedl k jejímu oddělení od Citroenu a vzniku samostatné značky) Jedině by museli změnit mylení, ale to je jednoduí chtít po ledním medvědovi aby il na sahaře
Potí je e tihle lidi co jsou v PSA teď nemají ádnou úctu k historii značky Citroen a k hodnotám, které léta prezentovala. Z těch dvou Peugeot prodá víc aut ne Citroen, take rozhodování bylo jednoduché. Co na tom, e úplně zničíme to o co se jiní snaili moho let, hlavní je e PSA je v zisku ;-)
Citroen u nikdy nebude tím co býval, stala se z něj obyčejná značka do počtu a DS ? to je odsouzené k zániku, jen si to ti joudové ve své zaslepenosti jetě nepřipustili. S tímhle přístupem má anci v Evropě se udret tak maximálně designovka DS3. A se ti chytrolíni podívají na to jak se buduje prémiová značka a co je k tomu potřeba (motory, technologie, sluby s tím spojené). Přečtěte si co například chystá Genesis (Hyundai) nebo jaké motory výbavy pouil Marchionne u Maserati. Místo aby nabídli novějí estiválce HDI, tak se raději hned vymluvili, e kvůli emisím Euro 6 to nejde jen aby nemusel investovat dalí peníze. Motor 1,6 THP, na který tak nadávali, e je straně drahý a který dělali společně s BMW, tak ten jim teď zachraňuje prdel jak v Číně tak v Evropě protoe kromě nového tříhrnku Puretech nemají ádný moderní benzínový motor se sluným výkonem. A to ani nemluvím o těch utopených miliardách v hybride HDI.Kdyby ty peníze radi pouili na nový hydractive, tak jsme mohli mít jetě minimálně dvě -tři dalí generace tohoto fantastického odpruení....
Francouzská filzofie je jiná, ádné lepí motory ani technika není potřeba, stačí pár chromovýcg litiček, lepí kůe na sedačkách a nějaké ty cingrlátka a k tomu pěkně prémiová cenovka a voila máme prémiové DS :palec
Ta technika se prostě nedá okecat, zákazníci kupují prémii protoe nabízí něco víc ne mainstream a ta přidaná hodnota je i v té technologii, kterou v mainstreamu nekoupí. Francouzi dělají pořád dokola stejnou chybu, protoe prostě chtějí jen vechno ochcat nebo k něčemu přijít zadarmo a bez práce (viz. spojení s GM, ze kterého nezískali jediný motor nebo převodovku nebo 4x4 platformu, zato vechny svoje patenty na tříválec PureTech, hybride-HDI dali k dispozici GM - tomu se říká dobrej obchod) :-d
Proto celé DS půjde do kopru, protoe jako samostatná značka nebude mít dostatečné prodejní objemy (prodeje veho co je nad DS3 jsou vyloeně tragické i kdy Tavares tvrdí opak. Podle něj právě obchodní "úspěch" značky DS vedl k jejímu oddělení od Citroenu a vzniku samostatné značky) Jedině by museli změnit mylení, ale to je jednoduí chtít po ledním medvědovi aby il na sahaře :-p
|
|
07.06.2016 14:05 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959543
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Pikoka taky je, e od roku 2020 nemají smět do Paříe vjídět benzínové auta starí ne 2010 a naftové vůbec. Citroen u C5 nenabízí jediný benzín, tzn. jeho vlajková loď nebude smět na 4 roky do Paříe...
Pikoka taky je, e od roku 2020 nemají smět do Paříe vjídět benzínové auta starí ne 2010 a naftové vůbec. Citroen u C5 nenabízí jediný benzín, tzn. jeho vlajková loď nebude smět na 4 roky do Paříe...
|
|
07.06.2016 20:41 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959688
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
del42sa, rad citam tie tvoje prispevky, fakt dobre.....
viete co je blbe, ze ani ja sa nechystam kupovat nahradu c3 ani ako nova c3, ani DS3 ale SUV alebo aspon jeho imitaciu.
ked vidim aka doplnkova vybava sa da napchat do znaciek ako nissan qashqai tak citroena s creative tech. mi ostava luto, hlavne toho svojho
ale jedno sa musi nechat ze ten Hdi140 je spickovy motor, po 4 vymene oleja za 55tkm ten motor ma zvuk jak benzin...nenormalne je tichy. dialnicne max a pod 6litrov, fakt nenormalne....z toho som nadseny po 3 rokoch
del42sa, rad citam tie tvoje prispevky, fakt dobre.....
viete co je blbe, ze ani ja sa nechystam kupovat nahradu c3 ani ako nova c3, ani DS3 ale SUV alebo aspon jeho imitaciu.:-))
ked vidim aka doplnkova vybava sa da napchat do znaciek ako nissan qashqai tak citroena s creative tech. mi ostava luto, hlavne toho svojho :-))
ale jedno sa musi nechat ze ten Hdi140 je spickovy motor, po 4 vymene oleja za 55tkm ten motor ma zvuk jak benzin...nenormalne je tichy. dialnicne max a pod 6litrov, fakt nenormalne....z toho som nadseny po 3 rokoch
|
|
08.06.2016 07:01 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959855
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Ono to uhnívání fabriky je vlastně pozorovatelné déle. Jasné je zaspání vývoje a zoufalý marketing u drahně let. Přiznejme si, e X7 nebyl výkřik zdařilého vývoje ani 2008, kdy el do výroby. Podvozek byl bez vývoje převzat z C6 vlastně jen zkrácením rozvoru a vynecháním regulace útlumu. Informační systém bez dotykové obrazovky, mnohdy bez MP3... byl muzejní u v té době. Kastle se podařila vzhledově, ale rozvrení prostoru je propadák. U chladiče mohu vozit bezdomovce, ale místo na zadních sedačkách a v kufru je na danou délku a rozvor zoufalé. A to v době, kdy se konkurence předháněla, jak udělat kufr přes 600 l na výrazně kratích platformách.
No a následný vývoj spočívající za 8 let v přidání plastu a zvednutí podvozku o 15 mm SW úpravou - bez komentáře.
Jen ty 2.0 HDi jsou fakt zdařilé.
Ono to uhnívání fabriky je vlastně pozorovatelné déle. Jasné je zaspání vývoje a zoufalý marketing u drahně let. Přiznejme si, e X7 nebyl výkřik zdařilého vývoje ani 2008, kdy el do výroby. Podvozek byl bez vývoje převzat z C6 vlastně jen zkrácením rozvoru a vynecháním regulace útlumu. Informační systém bez dotykové obrazovky, mnohdy bez MP3... byl muzejní u v té době. Kastle se podařila vzhledově, ale rozvrení prostoru je propadák. U chladiče mohu vozit bezdomovce, ale místo na zadních sedačkách a v kufru je na danou délku a rozvor zoufalé. A to v době, kdy se konkurence předháněla, jak udělat kufr přes 600 l na výrazně kratích platformách.
No a následný vývoj spočívající za 8 let v přidání plastu a zvednutí podvozku o 15 mm SW úpravou - bez komentáře.
Jen ty 2.0 HDi jsou fakt zdařilé.
|
|
08.06.2016 07:59 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959894
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
V tom 2008 se to jetě dalo, ale pak měl přijít pořádný facelift. Informační systém, adaptivní tempomat, víc asistentů, za příplatek amvar... Oni se na to úplně vykalali, neudělali vůbec nic. LED světla jim udělala Hella nebo kdo, kvůli nim nemuseli hnout prstem, sami neudělali nic. Teď po 8 letech přili s tím skvělým hydraulickým tlumením na dorazech tlumiče - na idnesu byly obrázky, spočívá to v několika dírkách ve tlumiči. Ok, tohle mohli vyvinout pro C3, ale pro cokoliv vý u je to k smíchu, kdy ostatní nabízí adaptivní tlumiče, udrování světlé výky.
Stačí se podívat, co za pár let vyvinula Tesla, Alfa (Giulia), jene to by holt museli něco dělat.
Jinak ten zákaz dieselů v Paříi podpoří ekonomiku jen tak, e tím prostě přili o trh cca 10milionů lidí (navíc ne o lidi bůhvíodkud, ale o domorodce, kteří mohli mít ke značce vztah), kteří občas do Paříe zajídí, tak ti si prostě C5 nekoupí. Jestli u PSA má tak krátké prsty a nedovedla ten zákaz zvrátit..nebo je jim to totálně jedno a neřeí, co bude zítra.
V tom 2008 se to jetě dalo, ale pak měl přijít pořádný facelift. Informační systém, adaptivní tempomat, víc asistentů, za příplatek amvar... Oni se na to úplně vykalali, neudělali vůbec nic. LED světla jim udělala Hella nebo kdo, kvůli nim nemuseli hnout prstem, sami neudělali nic. Teď po 8 letech přili s tím skvělým hydraulickým tlumením na dorazech tlumiče - na idnesu byly obrázky, spočívá to v několika dírkách ve tlumiči. Ok, tohle mohli vyvinout pro C3, ale pro cokoliv vý u je to k smíchu, kdy ostatní nabízí adaptivní tlumiče, udrování světlé výky.
Stačí se podívat, co za pár let vyvinula Tesla, Alfa (Giulia), jene to by holt museli něco dělat.
Jinak ten zákaz dieselů v Paříi podpoří ekonomiku jen tak, e tím prostě přili o trh cca 10milionů lidí (navíc ne o lidi bůhvíodkud, ale o domorodce, kteří mohli mít ke značce vztah), kteří občas do Paříe zajídí, tak ti si prostě C5 nekoupí. Jestli u PSA má tak krátké prsty a nedovedla ten zákaz zvrátit..nebo je jim to totálně jedno a neřeí, co bude zítra.
|
|
08.06.2016 08:32 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959899
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
oni u ten nový infotaiment + spoustu nových asistentů představili, ,ale a teď při uvedení nového Peugeotu 3008, co je cca 5 let pozadu za konkurencí. Takhle nějak jsem si představoval infotaiment v C5 ( po faceliftu ) .link.
V rámci modernizace dají do C5 dotykový displej, nový motor 2.0Blue HDI a novou převodovku EAT6, ale vůbec nedoplnili bezklíčový přístup a startování tlačítkem + automatické přepínání dálkových světel (jako má 508) nebo hlídání mrtvého úhlu (C4) A teď si představte, e do mnohem levnějí C4, která je taky neměla ten bezklíčový vstup a startování dodali. Prostě nechápačka, idiocie první třídy....
To auto zase tolik nepotřebovalo, stačilo doplnit tyhle věci a má zase moderní automobil ( ja bych jetě přidal adaptivní tempomat, suround view a LED světlomety ) Ta karoserie zase tolik nezastarala a C5 vypadá na silnici pořád dobře.
oni u ten nový infotaiment + spoustu nových asistentů představili, ,ale a teď při uvedení nového Peugeotu 3008, co je cca 5 let pozadu za konkurencí. Takhle nějak jsem si představoval infotaiment v C5 ( po faceliftu ) http://www.peugeot.cz/novinky/novy-peugeot-3008-advanced-suv/
V rámci modernizace dají do C5 dotykový displej, nový motor 2.0Blue HDI a novou převodovku EAT6, ale vůbec nedoplnili bezklíčový přístup a startování tlačítkem + automatické přepínání dálkových světel (jako má 508) nebo hlídání mrtvého úhlu (C4) A teď si představte, e do mnohem levnějí C4, která je taky neměla ten bezklíčový vstup a startování dodali. Prostě nechápačka, idiocie první třídy.... :nevim
To auto zase tolik nepotřebovalo, stačilo doplnit tyhle věci a má zase moderní automobil ( ja bych jetě přidal adaptivní tempomat, suround view a LED světlomety ) Ta karoserie zase tolik nezastarala a C5 vypadá na silnici pořád dobře.
|
|
08.06.2016 08:43 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959900
|
|
Devilian
|
|
|
Oni ale na ten pariz zareagovali. Je to predsa domace prostredie, takze sa na to aj nalezite pripravili. Peugeot ma teraz vyraznu ofenzivu novych modelov a faceliftov, ktore budu ludia vo FR kupovat. A kedze v PSA je jednoznacne preferovany peugeot (vlastni ho rodina peugeotov), tak preco by mali mysliet na najslabsie predavanu znacku vo FR? Im to vyhovuje. Je to nieco ako fiat a lancia. Lancia ma neuveritelnu historiu, kedysi chrlila naozaj kvalitne a krasne auta, je tvorcom mnohych doteraz pouzivanych rieseni v automobiloch, a skoncila ako preznackovany chrysler. Teraz uz vlastne skoncila uplne. Teraz je to holt vsetko o peniazoch. Zijeme v takej dobe. Aj nove filmy. Vrhnut sa na novy, alebo natocit pokracovanie? Jasne, ze pokracovanie, aj ked je to kravina, ale peniaze z toho predsa treba vytrieskat. Citroen a lancia toho budu mat v buducnosti podla mna vela spolocneho...
Oni ale na ten pariz zareagovali. Je to predsa domace prostredie, takze sa na to aj nalezite pripravili. Peugeot ma teraz vyraznu ofenzivu novych modelov a faceliftov, ktore budu ludia vo FR kupovat. A kedze v PSA je jednoznacne preferovany peugeot (vlastni ho rodina peugeotov), tak preco by mali mysliet na najslabsie predavanu znacku vo FR? Im to vyhovuje. Je to nieco ako fiat a lancia. Lancia ma neuveritelnu historiu, kedysi chrlila naozaj kvalitne a krasne auta, je tvorcom mnohych doteraz pouzivanych rieseni v automobiloch, a skoncila ako preznackovany chrysler. Teraz uz vlastne skoncila uplne. Teraz je to holt vsetko o peniazoch. Zijeme v takej dobe. Aj nove filmy. Vrhnut sa na novy, alebo natocit pokracovanie? Jasne, ze pokracovanie, aj ked je to kravina, ale peniaze z toho predsa treba vytrieskat. Citroen a lancia toho budu mat v buducnosti podla mna vela spolocneho...
|
|
08.06.2016 10:03 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2959926
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Devilian napsal(a): Oni ale na ten pariz zareagovali. Je to predsa domace prostredie, takze sa na to aj nalezite pripravili. Peugeot ma teraz vyraznu ofenzivu novych modelov a faceliftov, ktore budu ludia vo FR kupovat. A kedze v PSA je jednoznacne preferovany peugeot (vlastni ho rodina peugeotov), tak preco by mali mysliet na najslabsie predavanu znacku vo FR? Im to vyhovuje. Je to nieco ako fiat a lancia. Lancia ma neuveritelnu historiu, kedysi chrlila naozaj kvalitne a krasne auta, je tvorcom mnohych doteraz pouzivanych rieseni v automobiloch, a skoncila ako preznackovany chrysler. Teraz uz vlastne skoncila uplne. Teraz je to holt vsetko o peniazoch. Zijeme v takej dobe. Aj nove filmy. Vrhnut sa na novy, alebo natocit pokracovanie? Jasne, ze pokracovanie, aj ked je to kravina, ale peniaze z toho predsa treba vytrieskat. Citroen a lancia toho budu mat v buducnosti podla mna vela spolocneho...
akorát e Lancia skončila globálně a zachovali jen Y10 pro Itálii zatímco Citroen nejspí takhle neskončí, jene u to nebude ta stejná značka jakou zaloil André Citroen ale obyčejná tuctovka která bude bojovat o místo na trhu s Korejcema
\\ jetě taková perlička :
patent Citroenu z roku 1959 " hydraulický tlumič dorazů pérování"
"Citroen is the first patent on the subject:
- Title: hydraulic bump stop
- Publication No.: FR1177426 A
- Date of publication: 24/04/1959 ...
57 years of dust on the record so! : D
akorát e Lancia skončila globálně a zachovali jen Y10 pro Itálii zatímco Citroen nejspí takhle neskončí, jene u to nebude ta stejná značka jakou zaloil André Citroen ale obyčejná tuctovka která bude bojovat o místo na trhu s Korejcema
\\ jetě taková perlička :
patent Citroenu z roku 1959 " hydraulický tlumič dorazů pérování"
"Citroen is the first patent on the subject:
- Title: hydraulic bump stop
- Publication No.: FR1177426 A
- Date of publication: 24/04/1959 ...
57 years of dust on the record so! : D
|
|
08.06.2016 22:03 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2960401
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Vidím dobře ? Novej Jumpy : .link.
- 1.6 BlueHDi 180 S&S EAT6 (130 kW - 400 Nm při 2000 ot/min): 5,8l/100 km a 151 g CO2/km
To se asi uklikli ne ?
EDIT: V ceníku to je správně. Samozřejmě je to ten 2,0 BlueHDI.
Citroen vyjde s novinkou a nedokáe si po sobě ani zkontrolovat článek s nabídkou. No coment
Vidím dobře ? Novej Jumpy : http://www.citroen.cz/vozy/budouci-vozy/novy-citroen-jumpy.html
- 1.6 BlueHDi 180 S&S EAT6 (130 kW - 400 Nm při 2000 ot/min): 5,8l/100 km a 151 g CO2/km
To se asi uklikli ne ? :-))))
EDIT: V ceníku to je správně. Samozřejmě je to ten 2,0 BlueHDI.
Citroen vyjde s novinkou a nedokáe si po sobě ani zkontrolovat článek s nabídkou. No coment
|
|
08.06.2016 22:22 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2960405
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
současnou C5 čeká jetě verze s plug-in hybridním pohonem a nástupce C5 (nový model ) bude SUV
.link.
současnou C5 čeká jetě verze s plug-in hybridním pohonem a nástupce C5 (nový model ) bude SUV :-((((
http://www.autoevolution.com/news/plug-in-hybrid-version-of-peugeot-408-508-3008-and-citroen-c5-coming-in-5-year-107592.html#
|
|
09.06.2016 06:42 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2960474
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Při současném konstruktérském umění firmy to bude průvih jako vrata.
Redaktoři Autosalónu testovali hybrid DS a čistý ropák DS. Jezdili za sebou naprosto stejné trasy stejnou rychlostí. Hybrid měl o 0,7 větí spotřebu ne čistý ropák. To je fakt umění, to nedokáe kadá fabrika
Zaplatit o statisíce více, mít těí a sloitějí krám a navíc vyí spotřebu - no neber to.
Při současném konstruktérském umění firmy to bude průvih jako vrata.
Redaktoři Autosalónu testovali hybrid DS a čistý ropák DS. Jezdili za sebou naprosto stejné trasy stejnou rychlostí. Hybrid měl o 0,7 větí spotřebu ne čistý ropák. To je fakt umění, to nedokáe kadá fabrika :-)
Zaplatit o statisíce více, mít těí a sloitějí krám a navíc vyí spotřebu - no neber to.
|
|
09.06.2016 07:58 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2960488
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak zase tohle bych jim nevyčítal, právě e to dokázala kadá fabrika. Myslím i v Topgearu jeli stejnou trasu Priusem a BMW a to BWM si vzalo míň. Nebo teď Passat GTE, neprostý nesmysl. DS měl aspoň nápad v elektropohonu na zadní kola, byla to částečná čtyřkolka...
Hybridy vyjdou dobře jenom v laboratoři. V reálu moná čistě po městě, ale mimo město se nevyplatí. Pěkný byl teď test Octavie s litrovým motorem na auto.cz, píou e zvuk jak wartburg a spotřeba 9 Je to teď in, stlačí tím flotilové emise
Tak zase tohle bych jim nevyčítal, právě e to dokázala kadá fabrika. Myslím i v Topgearu jeli stejnou trasu Priusem a BMW a to BWM si vzalo míň. Nebo teď Passat GTE, neprostý nesmysl. DS měl aspoň nápad v elektropohonu na zadní kola, byla to částečná čtyřkolka...
Hybridy vyjdou dobře jenom v laboratoři. V reálu moná čistě po městě, ale mimo město se nevyplatí. Pěkný byl teď test Octavie s litrovým motorem na auto.cz, píou e zvuk jak wartburg a spotřeba 9:) Je to teď in, stlačí tím flotilové emise:)
|
|
09.06.2016 10:08 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2960526
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Hybridy mají anci na nií spotřebu jen ve městě (nebo jiných místech, kde se často zpomaluje a zrychluje), na dlouhých dálničních trekách je to jen mrtvá váha navíc.
Hybridy mají anci na nií spotřebu jen ve městě (nebo jiných místech, kde se často zpomaluje a zrychluje), na dlouhých dálničních trekách je to jen mrtvá váha navíc.
|
|
| |
|
|