| | |
03.03.2016 19:10 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925076
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Přesně, jsou to jenom kecy. Měli jsme něco unikátního a přili jsme o to.
Vdy si uívám jak někomu můu ukázat stisknout tlacitko v kufru,spustit na zem . Naloit těkou věc, zavřít víko a auto se dorovná do normální výky. Vichni čumí jako Puk
Najedu do polní cesty a up tlačítko nahoru a jdeme bez obav o výfuk
To ve mi to jejich nové unikátní odpruení nabídne?
Asi ne, tak a si ho strčí do...
Přesně, jsou to jenom kecy. Měli jsme něco unikátního a přili jsme o to.
Vdy si uívám jak někomu můu ukázat stisknout tlacitko v kufru,spustit na zem . Naloit těkou věc, zavřít víko a auto se dorovná do normální výky. Vichni čumí jako Puk :-)
Najedu do polní cesty a up tlačítko nahoru a jdeme bez obav o výfuk :palec
To ve mi to jejich nové unikátní odpruení nabídne?
Asi ne, tak a si ho strčí do...
|
|
03.03.2016 19:19 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925081
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no hej a potom ti ho da niekto na zdvihak, nepovoli vicko a mozes kupovat piestnice. 300Eur/ks
nieco za nieco, ale ano je to unikat.
no hej a potom ti ho da niekto na zdvihak, nepovoli vicko a mozes kupovat piestnice. 300Eur/ks
nieco za nieco, ale ano je to unikat.
|
|
03.03.2016 19:25 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925084
|
|
jumep
|
|
|
to je vymozenost X7 a myslim si ze je to cele o tom ze je tam bezprepadovy system a viacmenej je to hlavne preto ze sa to snazili robit univerzalne na pruziny / hydra ....
to je vymozenost X7 a myslim si ze je to cele o tom ze je tam bezprepadovy system a viacmenej je to hlavne preto ze sa to snazili robit univerzalne na pruziny / hydra ....
|
|
04.03.2016 09:32 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925271
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
TomasT napsal(a): Včetně dorovnání světlé výky při zatíení?
popravdě jedinou moností je pouít vzduchový podvozek, pokud chtěji zachovat i tuhle featuru, to je ale v rozporu s prohláením "drahých leaderů" PSA, e půjde o jedinečný systém, odliný ode veho co je ny trhu... I kdy se můe jednat z velké části o marketing, aka nae vzuchové odpruení je lepí ne těch druhejch Vzhledem k finančnímu stavu PSA bych ale čekal spíe víc těch marketingovejch keců a méně té opravdové techniky....
Popravdě jedinou smysluplnou variantou bylo nadále rozvíjet a vylepovat stávající HS a dát ho i do řady DS, s tím e tam mohlo být to odpruení v nějaké lepí sofistikovanějí verzi, kdy u to DS tak nesmyslně oddělili od Citroenu. Nakonec kdy ta strategie nebude fungovat tak Tavares pěkne vyletí vychechtanej se zlatým padákem a s ním i ta pí.. Jackson, horí to bude pro ty, co ten bordel po nich budou muset dávat zase dohromady (bude-li to vůbec jetě moné) a jestli v té době nebude Citroen (nebo celé PSA) u dávno patřit číňanům
popravdě jedinou moností je pouít vzduchový podvozek, pokud chtěji zachovat i tuhle featuru, to je ale v rozporu s prohláením "drahých leaderů" PSA, e půjde o jedinečný systém, odliný ode veho co je ny trhu... I kdy se můe jednat z velké části o marketing, aka nae vzuchové odpruení je lepí ne těch druhejch :-d Vzhledem k finančnímu stavu PSA bych ale čekal spíe víc těch marketingovejch keců a méně té opravdové techniky....
Popravdě jedinou smysluplnou variantou bylo nadále rozvíjet a vylepovat stávající HS a dát ho i do řady DS, s tím e tam mohlo být to odpruení v nějaké lepí sofistikovanějí verzi, kdy u to DS tak nesmyslně oddělili od Citroenu. Nakonec kdy ta strategie nebude fungovat tak Tavares pěkne vyletí vychechtanej se zlatým padákem a s ním i ta pí.. Jackson, horí to bude pro ty, co ten bordel po nich budou muset dávat zase dohromady (bude-li to vůbec jetě moné) a jestli v té době nebude Citroen (nebo celé PSA) u dávno patřit číňanům ;-)
|
|
04.03.2016 13:17 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925302
|
|
risomas
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 72 |
|
|
A nemalo by byt to nove odpruzenie zalozene na linearnych motoroch? Tam by nemalo byt problem tiez menit svetlu vysku.
Co sa mysly tymto "no hej a potom ti ho da niekto na zdvihak, nepovoli vicko a mozes kupovat piestnice." ?
A nemalo by byt to nove odpruzenie zalozene na linearnych motoroch? Tam by nemalo byt problem tiez menit svetlu vysku.
Co sa mysly tymto "no hej a potom ti ho da niekto na zdvihak, nepovoli vicko a mozes kupovat piestnice." ?
|
|
04.03.2016 22:08 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925441
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
risomas napsal(a): A nemalo by byt to nove odpruzenie zalozene na linearnych motoroch? Tam by nemalo byt problem tiez menit svetlu vysku.
Lineární motory jsou předevím náhrada tlumičů, ne pruin - pokud je auto zaparkované, nejsou aktivní, auto drí polohu na pruinách - třeba systém Bose obsahuje zkrutné tyče.
Take sice má tlumení s libovolnou charakteristikou, ale chybí tam trvalá změna základní výky, tu by muselo zajistit něco jiného.
Pokud by např. lineární motory měly delí dobu dret auto v "terénní poloze" bylo by to energeticky hodně náročné.
Lineární motory jsou předevím náhrada tlumičů, ne pruin - pokud je auto zaparkované, nejsou aktivní, auto drí polohu na pruinách - třeba systém Bose obsahuje zkrutné tyče.
Take sice má tlumení s libovolnou charakteristikou, ale chybí tam trvalá změna základní výky, tu by muselo zajistit něco jiného.
Pokud by např. lineární motory měly delí dobu dret auto v "terénní poloze" bylo by to energeticky hodně náročné.
|
|
05.03.2016 09:09 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925475
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
přesně tak, vlastně samotné odpruení bylo u toho prototypu Lexusu hodně primitivní, stejné zkrutné tyče jako Citroen ZX/Xsara na zadní nápravě.
Elektromagnetické linearní motory, které nahradily běné tlumiče udělaly z toho auta ten "technický zázrak" a to tak, e to doteď nikdo na ádném autě nepouil (kvůli ceně)
To jen dokazuje, jak bylo vlastně hydropneumatické odpruení geniální, daly se s tím jetě dělat hoodně zajímavé věci (rozpracované H4 vypadalo hodně zajímavě) a kdyby v PSA nebyli hloupí, tak toho mohli krásně vyuít mimo jiné i v propagaci jedinečnosti řady DS. Zahodit 50 let vývoje .....Teď je ta jedinečnost v tahu a zbývá jen pozlátko
Bravo, nějaký ten cent uetřili i kdy vyvíjet teď tři ruzná odpruení musí být fakt levnějí Takhle nakakat si do vlastní pusy umí jen frantíci .
přesně tak, vlastně samotné odpruení bylo u toho prototypu Lexusu hodně primitivní, stejné zkrutné tyče jako Citroen ZX/Xsara na zadní nápravě. :-d
Elektromagnetické linearní motory, které nahradily běné tlumiče udělaly z toho auta ten "technický zázrak" a to tak, e to doteď nikdo na ádném autě nepouil ;-) (kvůli ceně)
To jen dokazuje, jak bylo vlastně hydropneumatické odpruení geniální, daly se s tím jetě dělat hoodně zajímavé věci (rozpracované H4 vypadalo hodně zajímavě) a kdyby v PSA nebyli hloupí, tak toho mohli krásně vyuít mimo jiné i v propagaci jedinečnosti řady DS. Zahodit 50 let vývoje .....Teď je ta jedinečnost v tahu a zbývá jen pozlátko :-((((
Bravo, nějaký ten cent uetřili i kdy vyvíjet teď tři ruzná odpruení musí být fakt levnějí :D Takhle nakakat si do vlastní pusy umí jen frantíci .
|
|
05.03.2016 11:49 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925506
|
|
jumep
|
|
|
ja som to uz hovoril, mali ist opacnou cenou, ked sa im zdalo ze je to drahe, dat to do vsetkych aut co robia, mnozstevne naklady by to dostali na cenu pruzin a tlmicov
ja som to uz hovoril, mali ist opacnou cenou, ked sa im zdalo ze je to drahe, dat to do vsetkych aut co robia, mnozstevne naklady by to dostali na cenu pruzin a tlmicov
|
|
05.03.2016 12:37 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925520
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Dnes ráno jsem koukal na Prima Autosalon. Pepa testoval BMW 7 a byl hotovej ze vzduchového podvozku co udruje světlou výku, ve vyích rychlostech se sám sníí a má monost tlačítkem v případě potřeby podvozek zvednout o 2cm. Celé auto za 3mega. BMW z takového podvozku udělá v roce 2016 velkou přednost a Citroen, koda mluvit.
Dnes ráno jsem koukal na Prima Autosalon. Pepa testoval BMW 7 a byl hotovej ze vzduchového podvozku co udruje světlou výku, ve vyích rychlostech se sám sníí a má monost tlačítkem v případě potřeby podvozek zvednout o 2cm. Celé auto za 3mega. BMW z takového podvozku udělá v roce 2016 velkou přednost a Citroen, koda mluvit.
|
|
05.03.2016 16:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925550
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
artsvec napsal(a): Dnes ráno jsem koukal na Prima Autosalon. Pepa testoval BMW 7 a byl hotovej ze vzduchového podvozku co udruje světlou výku, ve vyích rychlostech se sám sníí a má monost tlačítkem v případě potřeby podvozek zvednout o 2cm. Celé auto za 3mega. BMW z takového podvozku udělá v roce 2016 velkou přednost a Citroen, koda mluvit.
Tak můou to u PSA bagatelizovat jak chtějí, zruení HS je velká ztráta pro Citroen a to jak technologická, tak ztráta prestie, o tom není debat. Stejně tak bude velmi těké přijít s něčím co by to nahradilo nebo se tomu alespoň přiblíilo, ale třeba mají pravdu a zákazníky opravdu nezajímá co mají na podvozku, kromě pár bláznů z fóra Citroeny
ale to stejné kdysi tvrdili o 4x4 a vyvoj jim za pravdu nedal, protoe obliba těchto vozů stále narůstá a PSA je poslední velká automobilka, která nemá vlastní platformu s pohonem 4x4.
To stejné tvrdili o motorech V6 a ejhle. Audi uvedlo nový naftový osmiválec s elektrickým turbem... O přetrvávající nabídce V6 motorů ani nemluvím.
atd.
Z toho vyplývá jen jedno. Francouzi jsou prostě nepoučitelní
Tak můou to u PSA bagatelizovat jak chtějí, zruení HS je velká ztráta pro Citroen a to jak technologická, tak ztráta prestie, o tom není debat. Stejně tak bude velmi těké přijít s něčím co by to nahradilo nebo se tomu alespoň přiblíilo, ale třeba mají pravdu a zákazníky opravdu nezajímá co mají na podvozku, kromě pár bláznů z fóra Citroeny ;-)
ale to stejné kdysi tvrdili o 4x4 a vyvoj jim za pravdu nedal, protoe obliba těchto vozů stále narůstá a PSA je poslední velká automobilka, která nemá vlastní platformu s pohonem 4x4.
To stejné tvrdili o motorech V6 a ejhle. Audi uvedlo nový naftový osmiválec s elektrickým turbem... O přetrvávající nabídce V6 motorů ani nemluvím.
atd.
Z toho vyplývá jen jedno. Francouzi jsou prostě nepoučitelní :nevim
|
|
05.03.2016 17:54 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925558
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Myslim e to bylo krásně popsané v tom článku o Chrysleru jak sem dal Jumep.
To je jak kdyby to psali o PSA.
Podle mě u Citroen nikdo nezachrání. Budeme na tom stejně jako majitelé SAABů
Myslim e to bylo krásně popsané v tom článku o Chrysleru jak sem dal Jumep.
To je jak kdyby to psali o PSA.
Podle mě u Citroen nikdo nezachrání. Budeme na tom stejně jako majitelé SAABů :-))))
|
|
05.03.2016 20:44 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925597
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Pujdou ke dnu oba.
A vůbec, kdo to tskhle rozdělil? Nepamatuju e by francouzský president jezdil Paoutem.
DS,SM,CX XM,C6 ano. Moná nekdy nějakého Paouta měl ale rozhodně míň ne Citroenu...
Pujdou ke dnu oba.
A vůbec, kdo to tskhle rozdělil? Nepamatuju e by francouzský president jezdil Paoutem.
DS,SM,CX XM,C6 ano. Moná nekdy nějakého Paouta měl ale rozhodně míň ne Citroenu...
|
|
05.03.2016 21:20 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925611
|
|
jumep
|
|
|
a to je zrejme presne to co pazoutakov serie...
a to je zrejme presne to co pazoutakov serie...
|
|
05.03.2016 21:24 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925612
|
|
jruze
|
|
|
Tak uvidíme
Tak uvidíme:-p
|
|
05.03.2016 21:37 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925616
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no my o tom vieme velke gulove,
.link.
a cul mudrujte
ale zasluha citroenu to asi nebude, hlavne DS4/DS5 prepadak.....
no my o tom vieme velke gulove,
http://www.auto.cz/automobilka-psa-peugoet-citroen-se-loni-vratila-k-zisku-93150
a cul mudrujte :-))
ale zasluha citroenu to asi nebude, hlavne DS4/DS5 prepadak.....
|
|
05.03.2016 23:19 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2925648
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
V prvom rade musim povedat, ze velke, skor obrovske uspory nastali priamo vo vyrobe. Rapidne ubudlo personalu, lepsie sa vyuzivaju vyrobne haly.
Na novych linkach sa minimalizovala manualna praca, automatizacia vytlaca ludsku zrucnost. Moj osobny odhad je, ze na (novych) linkach je minimalne o polovicu menej potrebnej manualnej prace, teda ludi ako napriklad pred cca 8-10timi rokmi. Koli velkemu percentu automatizacie zacinaju aj v FR zavodoch pracovat na 3 smeny.
Vyrobne linky sa znacne zmensili, navyse su optimalizovane napr. pre dva, tri modely, tzn. ze na jednej linke sa vyraba niekolko modelov,co umoznuje dalsiu flexibilitu a teda uspory.
V prvom rade musim povedat, ze velke, skor obrovske uspory nastali priamo vo vyrobe. Rapidne ubudlo personalu, lepsie sa vyuzivaju vyrobne haly.
Na novych linkach sa minimalizovala manualna praca, automatizacia vytlaca ludsku zrucnost. Moj osobny odhad je, ze na (novych) linkach je minimalne o polovicu menej potrebnej manualnej prace, teda ludi ako napriklad pred cca 8-10timi rokmi. Koli velkemu percentu automatizacie zacinaju aj v FR zavodoch pracovat na 3 smeny.
Vyrobne linky sa znacne zmensili, navyse su optimalizovane napr. pre dva, tri modely, tzn. ze na jednej linke sa vyraba niekolko modelov,co umoznuje dalsiu flexibilitu a teda uspory.
|
|
| |
|
|