| | |
11.12.2015 21:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896586
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
No ked som menil iarovky, tak som jeden objavil v C5 II., prilo mi to ale iba ako elektrické závislé kúrenie..no lepie ako nič
No ked som menil iarovky, tak som jeden objavil v C5 II., prilo mi to ale iba ako elektrické závislé kúrenie..no lepie ako nič :)
|
|
11.12.2015 22:33 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896612
|
|
jumep
|
|
|
defaultne to davali len ako ohrievac vody, v podstate nastartujes, a ked je pod 10 stupnov vonku a voda v systeme studena sa to spusti, do 5km mas vodorovne rucicku teplomeru
defaultne to davali len ako ohrievac vody, v podstate nastartujes, a ked je pod 10 stupnov vonku a voda v systeme studena sa to spusti, do 5km mas vodorovne rucicku teplomeru
|
|
13.12.2015 09:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896795
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
nějaké hrubé info k novému opdruení:
- The suspension system has double spring spacing is controlled by electromagnet: can settle partially the flexibility of the suspension and the vehicle ride height
- A visualization system of al obstacles ahead, based on both cash mvt sensors camera + camera + laser sensors
- A computer management loop which allows to optimize the reaction of the suspension according to the geographical positioning of the vehicle
- An IT management even more efficient mode as the amortization AMVAR this module the C6
- A support / suspension arm lighter composite materials
- Bcp a more gradual bump stop that current plastic bumpers
the technology of the anti-roll bar remains unknown, I see an electromechanical system similar to that of the series 7 and damper technology, and if I have to bet I would say that day: electromagnetically controlled damper> I think a screw system has ball whose stroke / positioning is controlled by magnetic field. the future will tell if my information was to cross the point or not!
default Re: [RUMOR] Citroën: a new suspension for 2017?
as Linda Jackson pointed out late November for autocar.co.uk for me the message is clear:
for fans of the Citroen suspension: we developed something specific and more "current"
All fan of OLEOPNEUMATIC ... we do not forget you somehow!
nějaké hrubé info k novému opdruení:
- The suspension system has double spring spacing is controlled by electromagnet: can settle partially the flexibility of the suspension and the vehicle ride height
- A visualization system of al obstacles ahead, based on both cash mvt sensors camera + camera + laser sensors
- A computer management loop which allows to optimize the reaction of the suspension according to the geographical positioning of the vehicle
- An IT management even more efficient mode as the amortization AMVAR this module the C6
- A support / suspension arm lighter composite materials
- Bcp a more gradual bump stop that current plastic bumpers
the technology of the anti-roll bar remains unknown, I see an electromechanical system similar to that of the series 7 and damper technology, and if I have to bet I would say that day: electromagnetically controlled damper> I think a screw system has ball whose stroke / positioning is controlled by magnetic field. the future will tell if my information was to cross the point or not!
default Re: [RUMOR] Citroën: a new suspension for 2017?
as Linda Jackson pointed out late November for autocar.co.uk for me the message is clear:
for fans of the Citroen suspension: we developed something specific and more "current"
All fan of OLEOPNEUMATIC ... we do not forget you somehow!
|
|
13.12.2015 13:13 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896820
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Nojono, to je problém nás starostrukturních negramotů.
Nae děti u s tim problém mit nebudou
Nojono, to je problém nás starostrukturních negramotů.:-(
Nae děti u s tim problém mit nebudou :palec
|
|
13.12.2015 19:24 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896890
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
A tohle co je popsáno, tak má být levnějí ne u vyvinutej a ozkouenej Hyydractive? Tohle bude za velkej příplatek....
A tohle co je popsáno, tak má být levnějí ne u vyvinutej a ozkouenej Hyydractive? Tohle bude za velkej příplatek....:-))))
|
|
13.12.2015 21:21 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896950
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Neni to nieco, co prezentoval napriklad Mercedes uz pred 3-mi rokmi? MBC? Napriklad tu? .link.
Ci to bude lacnejsie? Bude to v aute strednej triedy so schopnym dieslovym motorom a cenovkou cca 25000 ? Asi nie.
Neni to nieco, co prezentoval napriklad Mercedes uz pred 3-mi rokmi? MBC? Napriklad tu? https://www.youtube.com/watch?v=4a75wFsyFQQ
Ci to bude lacnejsie? Bude to v aute strednej triedy so schopnym dieslovym motorom a cenovkou cca 25000 ? Asi nie.
|
|
13.12.2015 21:30 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896956
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Ano, podle toho popisu "Kamera a laser snímající vozovku před autem a podle toho nastavený tlumení a pérování" to má dneska Sko od Mercedesu. Take s tím popisem co jsi zmínil, taky nevěřím, e by se to v takovým typu auta, jako je C5 objevilo.
Ano, podle toho popisu "Kamera a laser snímající vozovku před autem a podle toho nastavený tlumení a pérování" to má dneska Sko od Mercedesu. Take s tím popisem co jsi zmínil, taky nevěřím, e by se to v takovým typu auta, jako je C5 objevilo.
|
|
13.12.2015 21:46 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896966
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
.link.
https://www.youtube.com/watch?v=8ZLKxoFAsh8 ;-)
|
|
13.12.2015 22:12 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896969
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
S tou kuracinou si myslim, ze to je lepsie
Este nedavno tu bola doba s podvozkami na vzduchu. Z mojho pohladu to bolo koli len koli cenovej atraktivnosti, kedze sa automobilky mohli pisit istou "komfortnou" odlisnostou od ostatnych, no tento system je po case znacne problemovy a v neposlednom rade ma aj svoje znacne negativne vlastnosti co sa tyka prezentovaneho komfortu, obzvlast na vetsich a kratkych nerovnostiach. A ze aj citroen sa pustil do toho, tak to mi hlava nebrala.
Opel pouziva tiez stavitelny podvozok, v astre je celkom znatelny rozdiel v rezimoch a ani za to nepytaju horibilnu sumu. Ale to je iba predna naprava...
S tou kuracinou si myslim, ze to je lepsie :-d
Este nedavno tu bola doba s podvozkami na vzduchu. Z mojho pohladu to bolo koli len koli cenovej atraktivnosti, kedze sa automobilky mohli pisit istou "komfortnou" odlisnostou od ostatnych, no tento system je po case znacne problemovy a v neposlednom rade ma aj svoje znacne negativne vlastnosti co sa tyka prezentovaneho komfortu, obzvlast na vetsich a kratkych nerovnostiach. A ze aj citroen sa pustil do toho, tak to mi hlava nebrala.
Opel pouziva tiez stavitelny podvozok, v astre je celkom znatelny rozdiel v rezimoch a ani za to nepytaju horibilnu sumu. Ale to je iba predna naprava...
|
|
13.12.2015 23:04 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896971
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Tak tady ten systém kterej pouívá Mercedes, a kterej mi příjde podobnej podle toho popisu, na co se chystá Citroen, tak jde o aktivně magneticky ovládaný tlumiče. Se vzduchovým podvozkem jsem nejel, ale co popisuje, tak on i Hydractiv krátký příčný nerovnosti nemá rád, na tom prostě bouchá víc ne konvenční řeení . Ono nastavitelnou tuhost tlumení u má dnes kde kdo. Nedávno jsem jel s novým Superbem (a teď doufám, e mě za to tady nesmaou ) Ale v komfortním nastavení to bylo příjemně měkký a i se to celkem sympaticky pohupovalo, asi první kodovka, kde bych se nebál, e mi vypadne protéza cestou do Prahy...
Tak tady ten systém kterej pouívá Mercedes, a kterej mi příjde podobnej podle toho popisu, na co se chystá Citroen, tak jde o aktivně magneticky ovládaný tlumiče. Se vzduchovým podvozkem jsem nejel, ale co popisuje, tak on i Hydractiv krátký příčný nerovnosti nemá rád, na tom prostě bouchá víc ne konvenční řeení :nevim. Ono nastavitelnou tuhost tlumení u má dnes kde kdo. Nedávno jsem jel s novým Superbem (a teď doufám, e mě za to tady nesmaou :-)))) ) Ale v komfortním nastavení to bylo příjemně měkký a i se to celkem sympaticky pohupovalo, asi první kodovka, kde bych se nebál, e mi vypadne protéza cestou do Prahy...
|
|
13.12.2015 23:19 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2896972
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
dost automobiliek vratane VW ma uz adaptivne tlmice. za 900Eur su v superbe.
fakt som zvedavy co bude. a ci sa vobec nejaky c5 vyvija pre europu. mam pocit skor ze je pekne hluche obdobie pre citroen podporovane akurat platenymi PR clankami.
S magnetmi ovladat zdvih strun ? to bude Maglev technologia ? [magneticka levitacia, napr.vlak v shanghai letisko/centrum - 400km/h rychlost. na to treba velke prudy a supravodice
dost automobiliek vratane VW ma uz adaptivne tlmice. za 900Eur su v superbe.
fakt som zvedavy co bude. a ci sa vobec nejaky c5 vyvija pre europu. mam pocit skor ze je pekne hluche obdobie pre citroen podporovane akurat platenymi PR clankami.
S magnetmi ovladat zdvih strun ? to bude Maglev technologia ? [magneticka levitacia, napr.vlak v shanghai letisko/centrum - 400km/h rychlost. na to treba velke prudy a supravodice :)
|
|
14.12.2015 09:33 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2897059
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
padaly tady názory e to bude drahé. Já vám nevím, tady nejde o cenu pro zákazníka, jako spí o náklady pro výrobce a ty je potřeba srazit. Za jakou cenu to pak bude výrobce prodávat je u jiná story.Jistě počáteční náklady na vývoj nebudou levné (v tomhle měli u s hydractive velkou část úkolu splněnou), ale později bude pro výrobce levnějí vybavovat vozy právě tímto systémem. Vechny takové serepetičky jako magnety, cívky, kamera snímající vozovku, to je vesměs elektronika co stojí pár untů, ale hydraulické odpruení, kde se součástky musí vyrábět s milimetrovou tolerancí, hydraulické čerpadla, koule, pístnice, to stojí hodně
Pokud bude Citroen pouívat pruiny s progresivní charakteristikou + k tomu něco jako elektromagnetické tlumiče, tak by to mohl být docela zajímavý systém. U toho systému by existovala i částečná monost regulace světlé výky. Něco podobného jako je tady na tom videu. (samozřejmě v podání Citroenu v mnohem jednoduí verzi)
.link.
Kadopádně to celkem koliduje s tím původním prohláením, e Citroen bude vyrábět "zábavné" automobily s "nekomplikovanou" technikou. Myslím, e v PSA sami nevědí, jaká přesně má ta jejich strategie být, protoe udělat z Citroenu low cost je taky pěkná blbost a nejspí to u i zjistili sami, take sice zatím pomalu a nenápadně, ale jistě mění názor. (to nakonec koresponduje i s nedávným prohláením Tavarese, e ani velký sedan jako C5 nebo dokonce C6 není pro Citroen zapovězen, pokud bude profitabilní) Dalí a dost klíčový fakt je to, e stále velká část technologií pro řadu DS zůstane sdílena s Citroenem a je důleité aby DS mělo oproti konkurenci co nabídnout také podvozkově. Take si umím představit i to (bez ohledu na to co ta pinda Jacksonová tvrdí), e v nějaké sofistikovanějí formě bude to odpruení nabízeno pro řadu DS (aktivní kontrola náklonu v zatáčkách), zatímco v jednoduí verzi pro Citroen.
Mno uvidíme s čím nakonec soudruzi přijdou. Třeba vydret do roku 2017... Osobně bych zase nějaké velké zázraky nečekal, páč hydractive nasadilo fakt vysokou laku, ale jak se říká: "slibem nezarmoutí"
Do té doby uívejme Citroenu C5. Myslím, e ta verze s motorem Blue HDI 132kW a úplně novou automatickou převodovkou je fakt povedená
padaly tady názory e to bude drahé. Já vám nevím, tady nejde o cenu pro zákazníka, jako spí o náklady pro výrobce a ty je potřeba srazit. Za jakou cenu to pak bude výrobce prodávat je u jiná story.Jistě počáteční náklady na vývoj nebudou levné (v tomhle měli u s hydractive velkou část úkolu splněnou), ale později bude pro výrobce levnějí vybavovat vozy právě tímto systémem. Vechny takové serepetičky jako magnety, cívky, kamera snímající vozovku, to je vesměs elektronika co stojí pár untů, ale hydraulické odpruení, kde se součástky musí vyrábět s milimetrovou tolerancí, hydraulické čerpadla, koule, pístnice, to stojí hodně ;-)
Pokud bude Citroen pouívat pruiny s progresivní charakteristikou + k tomu něco jako elektromagnetické tlumiče, tak by to mohl být docela zajímavý systém. U toho systému by existovala i částečná monost regulace světlé výky. Něco podobného jako je tady na tom videu. (samozřejmě v podání Citroenu v mnohem jednoduí verzi)
https://www.youtube.com/watch?v=AvHO1w_Lhk0
Kadopádně to celkem koliduje s tím původním prohláením, e Citroen bude vyrábět "zábavné" automobily s "nekomplikovanou" technikou. :-d Myslím, e v PSA sami nevědí, jaká přesně má ta jejich strategie být, protoe udělat z Citroenu low cost je taky pěkná blbost a nejspí to u i zjistili sami, take sice zatím pomalu a nenápadně, ale jistě mění názor. :-d (to nakonec koresponduje i s nedávným prohláením Tavarese, e ani velký sedan jako C5 nebo dokonce C6 není pro Citroen zapovězen, pokud bude profitabilní) Dalí a dost klíčový fakt je to, e stále velká část technologií pro řadu DS zůstane sdílena s Citroenem a je důleité aby DS mělo oproti konkurenci co nabídnout také podvozkově. Take si umím představit i to (bez ohledu na to co ta pinda Jacksonová tvrdí), e v nějaké sofistikovanějí formě bude to odpruení nabízeno pro řadu DS (aktivní kontrola náklonu v zatáčkách), zatímco v jednoduí verzi pro Citroen.
Mno uvidíme s čím nakonec soudruzi přijdou. Třeba vydret do roku 2017... Osobně bych zase nějaké velké zázraky nečekal, páč hydractive nasadilo fakt vysokou laku, ale jak se říká: "slibem nezarmoutí" :D
Do té doby uívejme Citroenu C5. Myslím, e ta verze s motorem Blue HDI 132kW a úplně novou automatickou převodovkou je fakt povedená :palec
|
|
16.12.2015 13:41 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2897761
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
copak je asi tohle ?
.link.
copak je asi tohle ? :-d
https://translate.google.cz/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fworldscoop.forumpro.fr%2Ft6124-201-citroen-c6-ii-x81%3Fhighlight%3Dcitro%25EBn%2Bc6%2F&edit-text=
|
|
16.12.2015 14:50 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2897767
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Bych to viděl spí na prodlouenou C5, pro čínský trh ideální auto, oni to zboňují. Ale nová C6, to by bylo rádlo... Zatím jsem skeptický, ale kdyby udělali slunej marketing tak to prodají. NA ten ale Linda nemá praulky...
Bych to viděl spí na prodlouenou C5, pro čínský trh ideální auto, oni to zboňují. Ale nová C6, to by bylo rádlo... Zatím jsem skeptický, ale kdyby udělali slunej marketing tak to prodají. NA ten ale Linda nemá praulky...
|
|
16.12.2015 19:26 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2897805
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Hosi, ani neviete ako rad by som sem dal fotky z novych modelov, co este nikde nebolo, lenze...
To by ste potom mohli spekulovat o aky model ide, kedze to ani ja neviem, poznam len tvar, velkost auta
Ale urcite nic vetsie sa v blizkej dobe vyrabat nebude. Aspon v Europe.
Co bude vo Vietname a Cine tak o tom prehlad nemam.
Hosi, ani neviete ako rad by som sem dal fotky z novych modelov, co este nikde nebolo, lenze...
To by ste potom mohli spekulovat o aky model ide, kedze to ani ja neviem, poznam len tvar, velkost auta :-((((
Ale urcite nic vetsie sa v blizkej dobe vyrabat nebude. Aspon v Europe.
Co bude vo Vietname a Cine tak o tom prehlad nemam.
|
|
01.01.2016 19:21 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2903365
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
.link.
http://auto.sina.com.cn/newcar/d/2015-12-28/detail-ifxmxxsp7118903.shtml
|
|
06.01.2016 14:53 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2905456
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Citroën připravuje návrat C6
.link.
Citroën připravuje návrat C6
http://www.auto.cz/citroen-pripravuje-navrat-c6-91863
|
|
06.01.2016 17:49 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2905507
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Ale jen v Číně, uvidíme co z toho...
Ale jen v Číně, uvidíme co z toho...
|
|
07.01.2016 21:52 -
Co nového chystá Citroen
|
2905843
|
|
virus.spam
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|
|
.link.
Je tam v galerii i Citroen
http://www.zkouknito.cz/fotogalerie_94194_luxusni-sportaky-1
Je tam v galerii i Citroen
|
|
| |
|
|