| | |
14.08.2015 14:11 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851202
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jruze napsal(a): Čína C5III do EU nepůjde nemá homologaci!!!
předpokládám, e ten model bude postavený tak aby vyhoval oběma normám, stejně jako stávající C5 která se v číně prodává. A vzhledem k tomu jak teď etří, dost pochybuju o tom, e pro evropu budou vyvíjet separátní vozidlo
Navíc u v dřívějí rozhovoru mr. Tavares naznačil e i DS bude globální značka (ač je vem jasné e jde hlavně o auta pro čínský trh) a platformy jsou sdílené s Citroenem. Je tedy zřejmé, e to bude fungovat i naopak. S Donfengem nyní pracují na nové platformě a nějakých pohonných jednotkách. PSA teď vlastně poslední kartu vsadila na čínu a čínské partnery. Dohoda s GM a celé partnerství prakticky vyumělo do ztracena, jediný model na bázi Opel Meriva je co zbylo z celé dohody + společný nákup dílů. PSA se bohuel nepodařilo získat ani přístup k motorům GM ani k platformě Epsilon 2, která by umonila pohon 4x4.
Sám jsem zvědavý s čím vůbec vylezou, ale čekal bych podobný paskvil jako DS5L....
předpokládám, e ten model bude postavený tak aby vyhoval oběma normám, stejně jako stávající C5 která se v číně prodává. A vzhledem k tomu jak teď etří, dost pochybuju o tom, e pro evropu budou vyvíjet separátní vozidlo ;-)
Navíc u v dřívějí rozhovoru mr. Tavares naznačil e i DS bude globální značka (ač je vem jasné e jde hlavně o auta pro čínský trh) a platformy jsou sdílené s Citroenem. Je tedy zřejmé, e to bude fungovat i naopak. S Donfengem nyní pracují na nové platformě a nějakých pohonných jednotkách. PSA teď vlastně poslední kartu vsadila na čínu a čínské partnery. Dohoda s GM a celé partnerství prakticky vyumělo do ztracena, jediný model na bázi Opel Meriva je co zbylo z celé dohody + společný nákup dílů. PSA se bohuel nepodařilo získat ani přístup k motorům GM ani k platformě Epsilon 2, která by umonila pohon 4x4.
Sám jsem zvědavý s čím vůbec vylezou, ale čekal bych podobný paskvil jako DS5L....
|
|
14.08.2015 14:32 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851215
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jruze napsal(a): Take jetě jednou C5III vyráběná v číně nemá EU normy a tudí se do EU nebude dováet. A pochybuji e jí celou přepracují .
já zase pochybuji o tom, e budou vyrábět dva ruzné automobily se stejným jménem. Jeden v číně a druhý v evropě.
já zase pochybuji o tom, e budou vyrábět dva ruzné automobily se stejným jménem. Jeden v číně a druhý v evropě.
|
|
14.08.2015 14:46 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851227
|
|
jumep
|
|
|
hmm, to moc nepochybuj, mas napz. ZX Chine, C4 Chine a podobne
hmm, to moc nepochybuj, mas napz. ZX Chine, C4 Chine a podobne
|
|
14.08.2015 16:43 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851290
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Stejně to bude shit , tak se nehadejte
Citroen umřel, musíme se s tím smířit
Stejně to bude shit , tak se nehadejte :-))
Citroen umřel, musíme se s tím smířit :-(
|
|
15.08.2015 17:42 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851530
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Take je třeba se o ty nae káry pořádně starat, aby vydrely co nejdéle
Take je třeba se o ty nae káry pořádně starat, aby vydrely co nejdéle :-d
|
|
15.08.2015 20:26 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851540
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Třeba to bude jako s C-elysee, to jezdilo u 2 roky v Číně, ne se začalo dělat v Evropě. A to auto i kdy vypadá stejně, tak kvalitativně to vyráběné v Evropě je někde jinde.
Třeba to bude jako s C-elysee, to jezdilo u 2 roky v Číně, ne se začalo dělat v Evropě. A to auto i kdy vypadá stejně, tak kvalitativně to vyráběné v Evropě je někde jinde.
|
|
15.08.2015 22:02 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851541
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
A je tu niekto taký čo by si kúpil citroena z činy? To u radej dám zarobi Nasim zo iliny či Noovic lacnejie to nebude clo import a tak ďalej s monosou fake dielov
A je tu niekto taký čo by si kúpil citroena z činy? To u radej dám zarobi Nasim zo iliny či Noovic lacnejie to nebude clo import a tak ďalej s monosou fake dielov
|
|
16.08.2015 11:03 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851602
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jruze napsal(a): Ale oni si ho vyrábí v číně sami pro sebe a Citroen neuvauje o tom e by tam chtěl vyrábět pro EU to 1. a za 2. kdo mi to řekl ? jeden z nejvyích ze zastoupení v CZ a ten má zase info přímo z vedení podniku PSA.Ale jinak tě samo nechám při tom (třeba si to v číně přečtou co píe a od zítřka začnou vozit do česka X7 a vyříděj asi tak 20. vyjímek - to auto je úplně jiné i kdy vypadá skoro stejně.)
Jinak se omlouvám za komunikaci: tady je takové horko e pivo musí pít na ex páč jinak steplá a nedá se to pít.
Je pravda e F a AJ neumím - museli mi to přeloit (třeba kecali)
Jeí maria a kdo tady mluvil o exportu z číny do Evropy ??? Jasně e by se to auto vyrábělo v evropských závodech, tak jako se vyrábí současná C5 Export z Číny nedává smysl a ani by se to cenově nevyplatilo. Myslím e v tom co jsem napsal vidí víc ne tam je napsáno.
Ne se začali v Citroenu paktovat s GM, tak byl plán vydat novou generaci C5 v roce 2014/2015, na podvozku BHV2 a s koulema. To byl původní plán a hádej co ? Na těch autech se pracuje několik let dopředu a u muselo být v nějaké fázi vývoje. Take kdy padly plány na pouití Epilon 2 platformy od GM, tak se mezitím z BVH2 platformy stalo EMP2 a je naprosto logické, e francouzi budou chtít maximálně vyuít u proběhlého vývoje na nástupci pouít pro vůz určený pro čínu, obzvlátě pokud ho chtějí prodávat v horizontu 2016/2017. Pokud by tedy nedolo ke změně plánů vyrábět velký sedan v segmentu D v evropě, byl by postup nachlup stejný jako u stávají C5. Tj. vyráběla by se jak v evropě, tak v číně (v závodech Donfengu). Jen teď je to s tím rozdílem, e se bude vyrábět pouze v číně ( tedy pokud se jetě PSA nerozhodne jinak ) To ale neznamená, e by stejný vůz nemohl vyrábět v Evropě
Jeí maria a kdo tady mluvil o exportu z číny do Evropy ??? :-d Jasně e by se to auto vyrábělo v evropských závodech, tak jako se vyrábí současná C5 ;-) Export z Číny nedává smysl a ani by se to cenově nevyplatilo. Myslím e v tom co jsem napsal vidí víc ne tam je napsáno.
Ne se začali v Citroenu paktovat s GM, tak byl plán vydat novou generaci C5 v roce 2014/2015, na podvozku BHV2 a s koulema. To byl původní plán a hádej co ? Na těch autech se pracuje několik let dopředu a u muselo být v nějaké fázi vývoje. Take kdy padly plány na pouití Epilon 2 platformy od GM, tak se mezitím z BVH2 platformy stalo EMP2 a je naprosto logické, e francouzi budou chtít maximálně vyuít u proběhlého vývoje na nástupci pouít pro vůz určený pro čínu, obzvlátě pokud ho chtějí prodávat v horizontu 2016/2017. Pokud by tedy nedolo ke změně plánů vyrábět velký sedan v segmentu D v evropě, byl by postup nachlup stejný jako u stávají C5. Tj. vyráběla by se jak v evropě, tak v číně (v závodech Donfengu). Jen teď je to s tím rozdílem, e se bude vyrábět pouze v číně ( tedy pokud se jetě PSA nerozhodne jinak ) To ale neznamená, e by stejný vůz nemohl vyrábět v Evropě ;-)
|
|
16.08.2015 11:29 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851604
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
del42 mozno dobre pises, ale naco zavadzat vyrobu takeho noveho auta, ktoreho posledneho faceliftu sa teraz predalo 10tisic kuskov. myslim ze ziskovost sa zacina mozno pri daleko vyssej serii. cim by musel c5 ohurit aby ho predali povedzme 100tisic rocne? ved nechajme sa prekvapit, ale zatial to moc pozitivne nevyzera
to by musel prist so vsetkym co ponuka konkurencia a este aj naviac a cenovkou x7 v poslednych akciach .....
minule som zistil ze aj taky fiat skoncil s Bravom, toto mi nejako uniklo proste usudili ze to nema zmysel....
prekvapko je ze uz idu faceliftovat Kaktusa.....link.
del42 mozno dobre pises, ale naco zavadzat vyrobu takeho noveho auta, ktoreho posledneho faceliftu sa teraz predalo 10tisic kuskov. myslim ze ziskovost sa zacina mozno pri daleko vyssej serii. cim by musel c5 ohurit aby ho predali povedzme 100tisic rocne? ved nechajme sa prekvapit, ale zatial to moc pozitivne nevyzera
to by musel prist so vsetkym co ponuka konkurencia a este aj naviac a cenovkou x7 v poslednych akciach .....
minule som zistil ze aj taky fiat skoncil s Bravom, toto mi nejako uniklo proste usudili ze to nema zmysel....
prekvapko je ze uz idu faceliftovat Kaktusa....http://www.auto.cz/citroen-ve-frankfurtu-krome-konceptu-mehari-i-facelift-cactusu-a-c1-88659
|
|
16.08.2015 11:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851605
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Mimochodem, současná čínská C5 nemá s evropskou mnoho společného. Jak rozdílný exterier i interier, tak nemá v ádné výbavě hydru a ani lichoběníkovou př. nápravu, pouze Mc Pherson... Take není o co stát...
Mimochodem, současná čínská C5 nemá s evropskou mnoho společného. Jak rozdílný exterier i interier, tak nemá v ádné výbavě hydru a ani lichoběníkovou př. nápravu, pouze Mc Pherson... Take není o co stát...
|
|
24.08.2015 17:55 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2853937
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Citroën vytvořil sportovní divizi DS Performance
.link.
Citroën vytvořil sportovní divizi DS Performance
http://www.novinky.cz/auto/378506-citroen-vytvoril-sportovni-divizi-ds-performance-seriova-auta-od-ni-necekejte.html
|
|
25.08.2015 20:11 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2854253
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
To vypada ze to ma radio integrovany do dotykove obrazovky. Zajimavy... .link.
To vypada ze to ma radio integrovany do dotykove obrazovky. Zajimavy... http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/16491450?goFrom=list
|
|
02.09.2015 10:14 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2856510
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
pěkný článek týkající se hydrauliky a XM
.link.
And this is where we realize that ultimately, it's a shame that a brand like Citroën stops producing hydraulic, or even just to make true high end. Because this XM, not on paper that we will savor, (no, not the paper technical journals either!) But on the road there or a large sedan to the rafters must of be. Pioneering almost baroque in style, too conservative under the hood, but exemplary reliability at the expense of efficiency and ultra technological point of making a capricious diva we love to hate, this is XM probably the Citroën buy today if we want to start a small collection.
pěkný článek týkající se hydrauliky a XM
https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.autotitre.com%2Fforum%2FCitro%C3%ABn%2FXM%2FMarche-arriere-La-Citroen-XM-V6-PRV-115451p1.htm
And this is where we realize that ultimately, it's a shame that a brand like Citroën stops producing hydraulic, or even just to make true high end. Because this XM, not on paper that we will savor, (no, not the paper technical journals either!) But on the road there or a large sedan to the rafters must of be. Pioneering almost baroque in style, too conservative under the hood, but exemplary reliability at the expense of efficiency and ultra technological point of making a capricious diva we love to hate, this is XM probably the Citroën buy today if we want to start a small collection.
|
|
03.09.2015 11:05 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2856920
|
|
halford1
|
|
|
.link.
http://www.novinky.cz/auto/379473-citroen-cetniku-ze-saint-tropez-ma-nastupce.html
|
|
| |
|
|