| | |
07.08.2015 16:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2848718
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Vdy se tu o tom píe celou věčnost. Modernějí, sloitějí, výkonnějí náprava, ale díky tomu i víc dílů a víc moností na opotřebení. Bez údrby nevydrí věčně ádná náprava a ta sloitějí jetě o něco míň.
Vdy se tu o tom píe celou věčnost. Modernějí, sloitějí, výkonnějí náprava, ale díky tomu i víc dílů a víc moností na opotřebení. Bez údrby nevydrí věčně ádná náprava a ta sloitějí jetě o něco míň.
|
|
07.08.2015 16:47 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2848724
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Kde se o tom píe? Tady v diskuzi minimálně, párkrát jsem zachytil něco jako zadní silentblok spodního ramene, ale e by tohle byl důvod nekupovat X7?
Kde se o tom píe? Tady v diskuzi minimálně, párkrát jsem zachytil něco jako zadní silentblok spodního ramene, ale e by tohle byl důvod nekupovat X7?
|
|
07.08.2015 16:50 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2848725
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
.link.
A nemyslím si, e to je důvod, proč nekoupit X7. Spí si myslím, e to je prostě daný konstrukcí a ádná automobilka to dnes neřeí jednodueji. C5 I a II měly na předku minimum dílů, v podstatě 2 silenty a jeden kulák na kadým kole. To u se dnes na nových autech nenajde. Proto taky C5 při plným rejdu dělaly psí kusy, zvedal se předek, kola jely jak na V3S se pérou a to ten rejd nebyl nijak malý. Otočit se s Breakem zabralo víc místa ne kamionu.
Ale já si neztěuju. Zase jsem nemusel kadý rok na geometrii a kupovat desítky silentů a kuláků.
http://www.c5club.cz/diskuze/vseobecna-ne-technicka-diskuze-o-c5/2423819-frekvence-vymeny-cepu-c5-iii/6/#last
A nemyslím si, e to je důvod, proč nekoupit X7. Spí si myslím, e to je prostě daný konstrukcí a ádná automobilka to dnes neřeí jednodueji. C5 I a II měly na předku minimum dílů, v podstatě 2 silenty a jeden kulák na kadým kole. To u se dnes na nových autech nenajde. Proto taky C5 při plným rejdu dělaly psí kusy, zvedal se předek, kola jely jak na V3S se pérou a to ten rejd nebyl nijak malý. Otočit se s Breakem zabralo víc místa ne kamionu. :-)
Ale já si neztěuju. Zase jsem nemusel kadý rok na geometrii a kupovat desítky silentů a kuláků.
|
|
07.08.2015 17:58 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2848758
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
S tím rejdem je to pravda, ale to bude spí divnou geometrií nápravy ne konstrukcí, je to normální McPherson, jiné auta to nedělají...
A s výměnama čepů, co tam řeí kolega:
silentblok předního ramene zadní - měnil jsem u vech aut
silentblok předního stabilizatoru - stane se, nemyslím, e by to bylo konstrukcí
čep řízení - taky běná věc, měnil jsem u veho
uloení kloubu těhlice - stane se
tyc stabilizatoru (kosti) - mění se co 2-3 roky běně u veho
Nikde nevidím tu katastrofu. A kolega výe píe, e má na X7 nápravu po 170tisících bez vůli.
Taky jsem měl dřív obavy z náprav X7. Ale je to daň za propracovanost. Nejde udělat dokonalou nápravu, aby byla ze 4 dílů. To je to stejně jak hydra, taky je míň spolehlivá ne listové pera. Pak si ale člověk musí rozmyslet, co vlastně chce. Jestli jenom velké jednoduché auto, tak je tady např. Laguna, ta má myslím vpředu jednoduchý McPherson a vzadu zkrutnou příčku.
Připadá mi to jako si stěovat, e na Koenigsegg stojí brzdy 300tisíc, e Berlingo na dálnici ere apod.
:-) S tím rejdem je to pravda, ale to bude spí divnou geometrií nápravy ne konstrukcí, je to normální McPherson, jiné auta to nedělají...
A s výměnama čepů, co tam řeí kolega:
silentblok předního ramene zadní - měnil jsem u vech aut
silentblok předního stabilizatoru - stane se, nemyslím, e by to bylo konstrukcí
čep řízení - taky běná věc, měnil jsem u veho
uloení kloubu těhlice - stane se
tyc stabilizatoru (kosti) - mění se co 2-3 roky běně u veho
Nikde nevidím tu katastrofu. A kolega výe píe, e má na X7 nápravu po 170tisících bez vůli.
Taky jsem měl dřív obavy z náprav X7. Ale je to daň za propracovanost. Nejde udělat dokonalou nápravu, aby byla ze 4 dílů. To je to stejně jak hydra, taky je míň spolehlivá ne listové pera. Pak si ale člověk musí rozmyslet, co vlastně chce. Jestli jenom velké jednoduché auto, tak je tady např. Laguna, ta má myslím vpředu jednoduchý McPherson a vzadu zkrutnou příčku.
Připadá mi to jako si stěovat, e na Koenigsegg stojí brzdy 300tisíc, e Berlingo na dálnici ere apod.
|
|
07.08.2015 18:22 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2848759
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vilous napsal(a): U se těím, a jumep bude pořádat výlet do výrobního závodu v Číně. Jel bych jiní větví na Kurdistán, Sýrii, Irák a Afghánistán.
no tak schvalne, pozri jake ma cinsky zavod sales figures a hlave medzirocny rast.
.link.
2013 - 556,000
2014 - 734,000
takze co je oproti tomu 10tisic predanych C5 za rok v europe?
no tak schvalne, pozri jake ma cinsky zavod sales figures a hlave medzirocny rast.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dongfeng_Peugeot-Citro%C3%ABn
2013 - 556,000
2014 - 734,000
takze co je oproti tomu 10tisic predanych C5 za rok v europe?
|
|
07.08.2015 18:31 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2848760
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To nemůe srovnávat. Nezapomeň, e v Číně má ta fabrika víc zaměstnanců, ne Evropa obyvatel.
To nemůe srovnávat. Nezapomeň, e v Číně má ta fabrika víc zaměstnanců, ne Evropa obyvatel. :-))))
|
|
07.08.2015 18:34 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2848761
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Majerr napsal(a): ted nevim jestli si delas legraci, nebo to myslis vazne
Od BX, Xantie, C5I a C5III to je horsi a horsi... (C5 teda aspon nova drzela stopu, po 60 tisicich je v prdeli). Ach jo...
ak je v prdeli tak problem asi bude niekde. Ja som mal teraz rukach auto s najazdenych 8tisic km. Pootocena priecka, lupanie pri plnom rejde - Hyundai I20. jak je to mozne? prosto to niekto rozbil
s tou stopou ja to vidim takto - bud mas zbiehavost blizko nuly auto sa zda nestabilne alebo potom uz rozbite nejake diely. na to je servis. [uz som videl v inom vlakne co sa ti tam nazberalo, to teda si mal x7 novu z fabriky? ] lenze niekedy staci preletiet aj cez vyfrezovany asfalt...
treba si uvedomit ze aj slavna fabia I mala problem s tyckami po 20tisic km.
ja mam 40tisic, stopu nedrzi ako lokomotiva lebo mam vedome geo blizko nuly koli zivotnosti pneu. riesil som po zasahu vymola, moja chyba, som si toho vedomy.
ak je v prdeli tak problem asi bude niekde. Ja som mal teraz rukach auto s najazdenych 8tisic km. Pootocena priecka, lupanie pri plnom rejde - Hyundai I20. jak je to mozne? prosto to niekto rozbil
s tou stopou ja to vidim takto - bud mas zbiehavost blizko nuly auto sa zda nestabilne alebo potom uz rozbite nejake diely. na to je servis. [uz som videl v inom vlakne co sa ti tam nazberalo, to teda si mal x7 novu z fabriky? ] lenze niekedy staci preletiet aj cez vyfrezovany asfalt...
treba si uvedomit ze aj slavna fabia I mala problem s tyckami po 20tisic km.
ja mam 40tisic, stopu nedrzi ako lokomotiva lebo mam vedome geo blizko nuly koli zivotnosti pneu. riesil som po zasahu vymola, moja chyba, som si toho vedomy.
|
|
07.08.2015 18:44 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2848765
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
asi by bolo vhodne zalozit vlakno "moje skusenosti s x7", kde by sa pisalo aky je to klump aby sa s to nespominalo vo vsetkych vlaknach.... .
v ramci pridanej hodnoty by malo byt vypichnute kto auto kupil s kolko km, lebo inak je v tom chaos a nezavisly citatel sa docita o neskutocnych problemoch ....
ale jak som pisal, uz som isiel na seat ibiza co mala 3tisic km nova, a tahala, vibrovala, krivo volant. budem preto nadavat jaky je to klump? to je ten co jej pomohol
asi by bolo vhodne zalozit vlakno "moje skusenosti s x7", kde by sa pisalo aky je to klump aby sa s to nespominalo vo vsetkych vlaknach....:palec .
v ramci pridanej hodnoty by malo byt vypichnute kto auto kupil s kolko km, lebo inak je v tom chaos a nezavisly citatel sa docita o neskutocnych problemoch ....:-p
ale jak som pisal, uz som isiel na seat ibiza co mala 3tisic km nova, a tahala, vibrovala, krivo volant. budem preto nadavat jaky je to klump? to je ten co jej pomohol
|
|
11.08.2015 11:25 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2849979
|
|
halford1
|
|
|
Zase něco od Lindy Jacksonové .link.
Zase něco od Lindy Jacksonové http://www.auto.cz/cetnik-se-vraci-citroen-ve-frankfurtu-ukaze-novodoby-koncept-mehari-88626
|
|
11.08.2015 15:25 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2850029
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Koukam na to, a asi si toho trilitra necham co pujde. Utnuli 150kW 2.2. Sice je tam dvoulitr se 132kW, to se celkem da, ale i tak, ta nabidka motoru zacina byt fakt vysmech. Na druhou stranu, stejne si uz dalsiho velkeho citroena zrejme nekoupime, protoze nebude duvod, tak co ze :/
Koukam na to, a asi si toho trilitra necham co pujde. Utnuli 150kW 2.2. Sice je tam dvoulitr se 132kW, to se celkem da, ale i tak, ta nabidka motoru zacina byt fakt vysmech. Na druhou stranu, stejne si uz dalsiho velkeho citroena zrejme nekoupime, protoze nebude duvod, tak co ze :/
|
|
12.08.2015 11:56 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2850409
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
e by to bylo v tý stopě? Nechce se potvora přizpůsobit autu?
e by to bylo v tý stopě? Nechce se potvora přizpůsobit autu? :nevim
|
|
13.08.2015 10:59 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2850845
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Psa s Fordem vyvijeli jeste 2.0l variantu se dvema turby a 150kw. Mondeo tuto motorizaci brzy dostane. Je otazka jak to bude s PSA po te co se zacali paktovat s GM se spousta veci zmenilo jak se PSA snazilo lezt americanum do zadku. Pokud by ale platily puvodni dohody a licence tak by PSA vozy mohly tutez jednotku pouzivat taky. Ale treba mrs. Jackson prohlasi ze je to pro Citroen zbytecne vykonny motor
Psa s Fordem vyvijeli jeste 2.0l variantu se dvema turby a 150kw. Mondeo tuto motorizaci brzy dostane. Je otazka jak to bude s PSA po te co se zacali paktovat s GM se spousta veci zmenilo jak se PSA snazilo lezt americanum do zadku. Pokud by ale platily puvodni dohody a licence tak by PSA vozy mohly tutez jednotku pouzivat taky. Ale treba mrs. Jackson prohlasi ze je to pro Citroen zbytecne vykonny motor :-)
|
|
13.08.2015 17:51 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2850942
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
lo mi spí o technické detaily toho motoru :
2.0 TDCi 210 k
Nový výkonný motor 2.0 TDCi s dvojicí sekvenčních turbodmychadel nabídne nejvyí výkon 155 kW (210 k) a točivý moment 450 Nm dostupný ji v 2000 ot./min. společně s výrazně niími emisemi CO2 ne u končícího motoru 2.2 TDCi 147 kW (200 k). K dispozici bude od počátku roku 2015.
Elektronicky řízené dvojité sekvenční přeplňování umoňuje rychlejí reakce motoru. Malá nízkotlaká turbína rychle reaguje na počáteční poadavek zvýení plnícího tlaku, zatímco větí vysokotlaké turbo je schopné vytvořit velký plnící tlak, který je potřeba pro dosaení maximálního výkonu.
Turbodmychadla jsou v zájmu zvýení účinnosti přeplňování podpořena jak vzduchovým, tak vodním mezichladičem stlačeného vzduchu. Systém Active Thermal Management zrychluje ohřívání motoru, kdy nechává chladicí náplň protékat jen některými částmi motoru, aby jednotka rychleji dosáhla maximální účinnosti. Hydraulické čerpadlo s variabilním průtokem sniuje parazitní ztráty navyováním tlaku oleje v situacích, kdy je to potřeba.
je to výsledek spolupráce PSA a Fordu na projektu s názvem Gemini: .link.
motory 110kW a 132kW u jsou v prodeji u obou značek. Chybí jen onen 155kW bi-turbo diesel...
9 strategických řeení do budoucna : .link.
lo mi spí o technické detaily toho motoru :
2.0 TDCi 210 k
Nový výkonný motor 2.0 TDCi s dvojicí sekvenčních turbodmychadel nabídne nejvyí výkon 155 kW (210 k) a točivý moment 450 Nm dostupný ji v 2000 ot./min. společně s výrazně niími emisemi CO2 ne u končícího motoru 2.2 TDCi 147 kW (200 k). K dispozici bude od počátku roku 2015.
Elektronicky řízené dvojité sekvenční přeplňování umoňuje rychlejí reakce motoru. Malá nízkotlaká turbína rychle reaguje na počáteční poadavek zvýení plnícího tlaku, zatímco větí vysokotlaké turbo je schopné vytvořit velký plnící tlak, který je potřeba pro dosaení maximálního výkonu.
Turbodmychadla jsou v zájmu zvýení účinnosti přeplňování podpořena jak vzduchovým, tak vodním mezichladičem stlačeného vzduchu. Systém Active Thermal Management zrychluje ohřívání motoru, kdy nechává chladicí náplň protékat jen některými částmi motoru, aby jednotka rychleji dosáhla maximální účinnosti. Hydraulické čerpadlo s variabilním průtokem sniuje parazitní ztráty navyováním tlaku oleje v situacích, kdy je to potřeba.
je to výsledek spolupráce PSA a Fordu na projektu s názvem Gemini: http://www.e-auto.cz/ostatni/ford-a-psa-oznamuji-spolecny-vyvoj-naftovych-motoru-euro-6.htm
motory 110kW a 132kW u jsou v prodeji u obou značek. Chybí jen onen 155kW bi-turbo diesel...
9 strategických řeení do budoucna : http://image.slidesharecdn.com/infographie-rse2015gb-150604140819-lva1-app6892/95/psa-peugeot-citron-9-strategic-issues-for-a-sustainable-development-1-638.jpg?cb=1433427108
|
|
13.08.2015 19:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2850969
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
del42sa napsal(a): ...Je otazka jak to bude s PSA po te co se zacali paktovat s GM se spousta veci zmeno jak se PSA snazilo lezt americanum do zadku. Pokud by ale platily puvodni dohody a licence tak by PSA vozy mohly tutez jednotku pouzivat taky....
Mam k PSA velmi blizko, nove modely su mi blizsie este viac a cca 2 roky dopredu, nez zacnu schadzat z linky, a podla toho co viem, tak aspon v jednom PSA zavode sa bude "tvorit" aj Opel, no viac budem vediet az o par mesiacov, zatial to je len taka ticha info, nepotvrdena...
Mam k PSA velmi blizko, nove modely su mi blizsie este viac a cca 2 roky dopredu, nez zacnu schadzat z linky, a podla toho co viem, tak aspon v jednom PSA zavode sa bude "tvorit" aj Opel, no viac budem vediet az o par mesiacov, zatial to je len taka ticha info, nepotvrdena...
|
|
13.08.2015 23:34 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851017
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
eisy811 napsal(a): Mam k PSA velmi blizko, nove modely su mi blizsie este viac a cca 2 roky dopredu, nez zacnu schadzat z linky, a podla toho co viem, tak aspon v jednom PSA zavode sa bude "tvorit" aj Opel, no viac budem vediet az o par mesiacov, zatial to je len taka ticha info, nepotvrdena...
A čo vie o novej c5. buďe/nebude?
V PSA robia aj generálky vlakov asi čokožvek je moné
A čo vie o novej c5. buďe/nebude?
V PSA robia aj generálky vlakov asi čokožvek je moné
|
|
14.08.2015 10:21 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2851118
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
robo napsal(a): A čo vie o novej c5. buďe/nebude?
to podle mě neví jetě ani v PSA, protoe se o tom pořád rozhoduje... Jistá je C5 v číně a pokud bude nějaka C5 i v evropě, tak to bude tahle čínská verze (jiná varianta asi nepřichází v úvahu) Něco ve stylu DS5L...
to podle mě neví jetě ani v PSA, protoe se o tom pořád rozhoduje... Jistá je C5 v číně a pokud bude nějaka C5 i v evropě, tak to bude tahle čínská verze (jiná varianta asi nepřichází v úvahu) Něco ve stylu DS5L...
|
|
| |
|
|