Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Co nového chystá Citroen
|< < 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 71 > >|
08.06.2015 11:28 - Re: Co nového chystá Citroen 2829116
Rajo
Město: Žilina, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 10

99 Poslat soukromou zprávu
Cele zle. Chyba bola uz to ze pri C5 III bola ponuknuta moznost kupit ju pruzinovu. C5 mala byt len hydra a nie za taku cenu za aku ju predavaju. To by boli s predajom asi niekde uplne inde. Toto rozhodnutie nezachrani ani BOSE ak by nan skutocne presli. Obavam sa ze mozme povedat R.I.P. pravy Citroen.

08.06.2015 12:09 - Re: Co nového chystá Citroen 2829124
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Tak tak, všechno špatně.
Technologie kdyby 10 let staré. Mám obavu, že v nové X7 za těch 670t dostaneš pořád ten starý tetris displej jak z roku 90. O češtině nemluvě. Kromě toho marketingu teda selhávají i ve vývoji Kolikrát jsem si říkal, určitě mají desítky inženýrů na vývoj elektroniky, tak co dělají?
No a druhá věc je ta technika, motory, převodovky, podvozky. TOP benzínový motor 1,6. DS5 za skoro milion s vlečenou nápravou...
Zachraňovali to hydrou a cenou. Ale teď, když za hydro C5 7 let starý model chtějí 670, a přitom Laguna, Mondeo jsou kolem 550, nový Superb za 600, to můžou ve střední třídě rovnou zabalit.

Přitom člověk by čekal, když už měli/mají hydru, že se ji budou snažit nabídnout v co nejvíc modelech. Proč ji neměla C8, Jumpy, Berlingo (třeba za příplatek)? Všechno měli vyvinuté, stačilo upravit nápravy. To v dnešní době nemůže být problém, když se všichni chlubí, jak staví auta modulárně. Zase příklad toho je 4x4 u koncernu. Když už to vyvinuli, tak není problém to cpát do golfu, octávie, passatu, superbu, yetiho. Takhle měl jít do 4x4 i PSA, třeba jinej systém, buď ten elektro hybrid co mají v DS5, nebo air hybrid, cokoliv, aby to bylo schopné ujet klidně 1km v režimu 4x4 a tlačit to do co nejvíc modelů. Jenže oni tam spíš tlačí tu vlečenou nápravu
Pozlátka typu BOSE je nezachrání. Auto má především dobře jezdit.

08.06.2015 12:48 - Re: Co nového chystá Citroen 2829139
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Ruku na srdce.. C5 tourer v 4x4 ..kto by odmietol? Alebo iné hydro+4x4.. nový Cactus scifi vozítko..bez 4wd..bez hydry

Do bose si myslim ze nepojdu. Bose je sice lepšie..ale drahšie a náročnejšie odpruzenie ako hydractive.

08.06.2015 13:44 - Re: Co nového chystá Citroen 2829157
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nojo. tak holt koupit posledni nove X7, skoda ze s horsim radiem nez se davala NG4 a cekat, zda se zase jiny budouci manager nerozhodne jinak. Bez hydry at si auto v teto kategorii prodavaji jak chteji... Halvne ze to bere rols i s logem. Achjo... I ten blbej peugeot uz ma treba ctyrzonovou klimu a adaptivni tempomat - skoda mluvit!

08.06.2015 13:53 - Re: Co nového chystá Citroen 2829161
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no, asi sa zača stara o to, aby auto vydržalo čo najviac a potom asi Au revoir, citroen...

08.06.2015 14:23 - Re: Co nového chystá Citroen 2829165
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Držet hydru při současných prodejích je nesmysl, bohužel. Možná došli k technickým limitům, které nedokázali překročit za rozumné peníze. Při takhle malých prodejích si dokážu představit proč.

Největší chyba byla nedat hydru do Xsary a C4.
Rád bych si koupil C8 kvůli "Fantomas image" - bez hydry ani ne. To radši Lancii Phedra, líbí se mi víc a má luxusnější interiér. Nebo P807? je to vlastně jedno, auta jsou stejná... Výlučnost Citroënu padla. A přitom C8 s hydrou by byl úžasný kočár. MPV s takovým podvozkem nemá ani BMW nebo MB.

Že to podělali už před pár lety, to je pravda. Protože hydra se stále mezi širokou veřejností považuje za nespolehlivou a auta za měkká - VW jednoduše dobře prodalo svoje kostitřasy. S C5 jsme jinde oproti Mondeu, Passatu, A4 i české modle - Superbu. Komfortem i prostorem. Chtěl jsem si v Hertzu půjčit Citroën s Hydrou - v Praze nemají, dovozce jim nenabídnul slušné ceny. Ve firemních flotilách nejsou. Proč? MARKETING A PRODEJ to nezvládli uřídit.

08.06.2015 14:27 - Re: Co nového chystá Citroen 2829166
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
no teraz som pozeral cennik a udivili ma 2 veci = motor 150k a dotykova obrazovka
ale zasa na druhej strane, mozno na niecom hustom pracuju vyvojari a vytiahnu to na jesen ci buduci rok z klobuka. citroen je celkom dobre na tom v cine.
znacka DS je dobre pre trhy kde sa korunky povaluju a min.mzda je 1500eur, ale v nasich koncinach hoodne nepredajne
hej je to sklamanie ale dneska je vsetko PR a marketing. a ked nie su predaje nie je na marketing. Citroenu uskodil posledny dizajn a auta typu kaktus. pozrite sa kolko jazdi vo vasich mestach starych C3, to je mestky drziak, sam sa tomu divim, taky navrat k historii citroenu, po fabii jeden z najrozsirenejsich vozidielok, lacne, spolahlive nenarocne. A kolko kaktusov?

08.06.2015 14:35 - Re: Co nového chystá Citroen 2829167
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Ještě jedna věc - C5 je na konci životnosti modelu. Já si pořád myslím, že něco vytáhnou. Ale uvidíme, prostě jedna etapa končí, to je život. Nemůžeme chtít aby pro pár nadšenců tratili peníze. Proto tady nejsou.

08.06.2015 14:36 - Re: Co nového chystá Citroen 2829168
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
johnny.m napsal(a):
Držet hydru při současných prodejích je nesmysl, bohužel. Možná došli k technickým limitům, které nedokázali překročit za rozumné peníze. Při takhle malých prodejích si dokážu představit proč.

Největší chyba byla nedat hydru do Xsary a C4.
Rád bych si koupil C8 kvůli "Fantomas image" - bez hydry ani ne. To radši Lancii Phedra, líbí se mi víc a má luxusnější interiér. Nebo P807? je to vlastně jedno, auta jsou stejná... Výlučnost Citroënu padla. A přitom C8 s hydrou by byl úžasný kočár. MPV s takovým podvozkem nemá ani BMW nebo MB.

Že to podělali už před pár lety, to je pravda. Protože hydra se stále mezi širokou veřejností považuje za nespolehlivou a auta za měkká - VW jednoduše dobře prodalo svoje kostitřasy. S C5 jsme jinde oproti Mondeu, Passatu, A4 i české modle - Superbu. Komfortem i prostorem. Chtěl jsem si v Hertzu půjčit Citroën s Hydrou - v Praze nemají, dovozce jim nenabídnul slušné ceny. Ve firemních flotilách nejsou. Proč? MARKETING A PRODEJ to nezvládli uřídit.

Souhlasím s tím, že měli dát hydru do c8 i picassa au c5 standard. Ale s tím, že c5 je prostorově na tom líp než mondeo, passat nebo superb bohužel souhlasit nelze. A to mě moc mrzí....

08.06.2015 15:19 - Re: Co nového chystá Citroen 2829170
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
martinrx napsal(a):
Souhlasím s tím, že měli dát hydru do c8 i picassa au c5 standard. Ale s tím, že c5 je prostorově na tom líp než mondeo, passat nebo superb bohužel souhlasit nelze. A to mě moc mrzí....

Sorry, beru X4, ta je teda větší, aspoň pocitově. A displej nahoře nemá chybu, ovládání klimy se zobrazením na displeji - to VW umí až teď a X7 už zase ne . A tolik propíraná ergonomie - pádlo pod volantem na ovládání velké navi nebo v X7 na volantu - VW to neumí snad ani teď. Volantem ovládají jen maxidot co vím. A RT4/5 v X4/X7 je přehledná, i když to tak na první pohled nevypadá.

A konec hydry byl jasnej ve chvíli, kdy nacpali do Picassa dozadu vzduchové měchy.

A ještě jedna věc - ten pohled týpka v Superbu MR 2014 125kW TDI, jak ve 200km/h mu ta moje "stará" krabice dává sbohem a mizí, protože jeho to už vynáší ze zatáčky, nezapomenu... Pak že Citroën nesedí

08.06.2015 15:31 - Re: Co nového chystá Citroen 2829172
Bllizzard
Město: Kamenný Újezd, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 186
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ovládání volantu v nějakém testu dost zdrbli, že prej člověk na potřebuje doktorát, aby se v tom vyznal. Nevím, jak to někomu nemůže být jasný. Mě se to děsně líbí. Čím víc tlačítek, tím líp. Akorát bych k naprosté spokojenosti ještě chtěl HUD.

Jsem teda zvědav, kdy to automobilka oznámí oficiálně, když to co je teď venku je zatím neofiko.

08.06.2015 15:38 - Re: Co nového chystá Citroen 2829173
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Já čekám jak to bude doopravdy - taky to může být marketingový tah a vyrukují s H4 .

C5 se mi ovládá líp než novej Leon co má máti - Passat má velmi podobné ovládání, je to koncern.

08.06.2015 16:10 - Re: Co nového chystá Citroen 2829180
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
99 Poslat soukromou zprávu
Pokym bude citroen vlastnit rodina Peugeotovych, bude citroen postupne upadat. Priklady su viacere, od chybajucej vybavy v c5 oproti 407/508, cez chybajuce motory a velmi zvlastne niektore modely. Doteraz nechapem preco nie je 2.2 benzin v c5, ked je to vyzorovo aj velkostne to iste co 2.0, je tam ta ista prevodovka atd. Zial, ak nebudem naozaj vela zarabat na to, aby som si len ako konicek mohol kupit C6 3.0i, je toto moj posledny citroen. Keby tak mali 4x4 a hydru aspon v ds autach, a robili trochu marketing, bolo by to super. Taktiez preco nie je c3 a c4 kombi verzia? Nie su to najpredavanejsie auta? Co to tam maju teraz preboha za benzin? Ta 1.6THP mala skoncit uz davno. Pride mi to cele ako velmi dobre riadeny bankrot a priklad toho, ako sa uplne zhovadit v ociach zakaznika. Dufam ze sa mylim.

08.06.2015 16:23 - Re: Co nového chystá Citroen 2829181
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nemýlíš.

08.06.2015 17:02 - Re: Co nového chystá Citroen 2829187
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Mám stejný dojem. Lidi ve vedení si asi nevidí na špičku nosu, nezajímá je názor zákazníků. Na diskuzích se přitom kolik let řešilo, že taková C8 s hydrou by neměla chybu...a oni nic, nezájem.
Dnes jsem si vzpomněl na Hyundai i40. Jak bídně se prodává, přitom jsou na něj pořád reklamy... Stejný osud asi čeká C5.
Na druhou stranu, jak tady někdo vzpomněl pneumatiku v C4 picasso, tak co když naopak nastupuje pneumatika a půjde i do nové C5? Pneumatika+adaptivní tlumiče, to bych jim konec hydry i odpustil

08.06.2015 17:10 - Re: Co nového chystá Citroen 2829189
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No, v novej C4 picasso tiez zarezali pneumatiku. Niektore verzie starej C4GP mali vzduchove vaky + kompresor, ale zivotnost a spolahlivost nic moc - kopa ludi si to pri poruche prerobilo na klasicke tlmice.
A prave nova C4P s hydractivom by bola bomba, stacilo mat v ponuke za priplatok

08.06.2015 17:12 - Re: Co nového chystá Citroen 2829190
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
johnny.m napsal(a):
Držet hydru při současných prodejích je nesmysl, bohužel. Možná došli k technickým limitům, které nedokázali překročit za rozumné peníze. Při takhle malých prodejích si dokážu představit proč.


více jak 50% prodaných C5 má hydru (přesně 57% z celkových prodaných C5 a to navzdory tomu, že velká část modelů s 1,6 HDI je uplně bez hydry). To znamená, že o tento systém odpružení je zájem. To jim opravdu stojí za to odstřihnout polovinu prodejů ?

konec hydry už naznačoval prodej Asnieres (továrna na hydraulické komponenty) v roce 2008.

.link.

na druhou stranu ještě před dvěma -třemi lety nazpátek se uvažovalo o podvozku z C6 pro model DS9. Tehdy ještě Citroen DS9. Jakmile ale došlo k oddělení značky jako takové od Citroenu tak tyto plány vzaly za své ( děkujeme pane Tavaresi ! )

08.06.2015 17:23 - Re: Co nového chystá Citroen 2829191
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
With the end of the oleo suspension, is that Citroën is assassinated? Some are convinced. In fact, the brand should survive this "affront". For four good reasons.

1. become marginal technology

Citroën owes much to the oleo-pneumatic suspension, which gives the feeling of driving a car mounted on air cushions. Synonymous with comfort, including driving fast or athletic, this technology also allows to vary the ride height. Range Rover and Rolls Royce - no less - adopted it, Mercedes and Audi always equip some of their models but, despite this, the use of this technology has not really flourished. This solution has become a marginal technical choice, so more and more expensive. At PSA, we made the finding without any apparent state of soul. "Carlos Tavares [the new boss of PSA] explained that today we could do as well as the hydropneumatic with other technologies," says Reuters, on condition of anonymity, an official Peugeot-Citroën . Not without adding: "It is expensive for not much ..." Close the ban.


2. The electronics has changed the game

Tomorrow, the Citroën will (with delay) like everyone else: they will equip themselves electronically controlled suspensions, like models German "premium" or the new Renault Espace. The electronic controlled suspensions, produced on a larger scale, are highly effective and offer a broader range of settings. They will become less and less expensive even if today they are still reserved for premium vehicles. The advances in electronics they will give future Citroën premium suspension Hydractive solution? Probably. Besides conventional damping solutions also have some room for improvement ... provided there, too, to pay the price.


3. Identity particularities disappear

The modern automobile undermines identity number of technical particularities, forcing some brands to abandon what made all their salt. The "Citroën suspension" bows out but the case is neither new nor isolated. Thus, Porsche has for years neglected the air cooling, Ferrari generalized the automatic transmission, BMW becomes traction to the front wheels and Mazda is now renounce the rotary engine. It's a shame. Also, can you logically feel a twinge of heart before the disappearance of the oleo, a technology that - rare - a French manufacturer was so strongly identified.


4. The mark has other fish to fry

The decision to abandon the hydropneumatic suspension occurs in a context where Citroën is looking for new landmarks. DS amputated his arm and asked not to antagonize upmarket big brother Peugeot, brand double chevron must make their way on a fairly crowded car market. Neither sedan or station wagon or SUV, Cactus, his latest, has not chosen the easy and seems to struggle to win. Additional difficulty: for economic reasons, the trademark can not, as the entire PSA group, launch many new models than the competition. Citroën is thus in midstream. And it is certainly not on the Hydractive suspension it could consider basing its refoundation.

.link.

08.06.2015 18:05 - Re: Co nového chystá Citroen 2829200
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Ano, v dnešní době nic co by překvapilo a život jde dál. Pokud se z Citroënu stane značka pro individualisty, najde si v mé soukromé garáži nejspíš místo. Je totiž pravdou, že kvalitní vzduchové odpružení umí taky hodně. Jen doufám, že auta budou míst slušné zpracování. Tomu totiž teď úplně moc nevěřím...

08.06.2015 18:15 - Re: Co nového chystá Citroen 2829202
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1302

U??vate? Poslat soukromou zprávu
sgt napsal(a):
uz sa to rozbehlo...
.link.


bože to je vůllll
" Hydraulické čerpadlo plnilo měchy dusíkem. "

|< < 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 71 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator