| | |
08.06.2015 11:28 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829116
|
|
Rajo
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Cele zle. Chyba bola uz to ze pri C5 III bola ponuknuta moznost kupit ju pruzinovu. C5 mala byt len hydra a nie za taku cenu za aku ju predavaju. To by boli s predajom asi niekde uplne inde. Toto rozhodnutie nezachrani ani BOSE ak by nan skutocne presli. Obavam sa ze mozme povedat R.I.P. pravy Citroen.
Cele zle. Chyba bola uz to ze pri C5 III bola ponuknuta moznost kupit ju pruzinovu. C5 mala byt len hydra a nie za taku cenu za aku ju predavaju. To by boli s predajom asi niekde uplne inde. Toto rozhodnutie nezachrani ani BOSE ak by nan skutocne presli. Obavam sa ze mozme povedat R.I.P. pravy Citroen.
|
|
08.06.2015 12:09 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829124
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak tak, vechno patně.
Technologie kdyby 10 let staré. Mám obavu, e v nové X7 za těch 670t dostane pořád ten starý tetris displej jak z roku 90. O četině nemluvě. Kromě toho marketingu teda selhávají i ve vývoji Kolikrát jsem si říkal, určitě mají desítky inenýrů na vývoj elektroniky, tak co dělají?
No a druhá věc je ta technika, motory, převodovky, podvozky. TOP benzínový motor 1,6. DS5 za skoro milion s vlečenou nápravou...
Zachraňovali to hydrou a cenou. Ale teď, kdy za hydro C5 7 let starý model chtějí 670, a přitom Laguna, Mondeo jsou kolem 550, nový Superb za 600, to můou ve střední třídě rovnou zabalit.
Přitom člověk by čekal, kdy u měli/mají hydru, e se ji budou snait nabídnout v co nejvíc modelech. Proč ji neměla C8, Jumpy, Berlingo (třeba za příplatek)? Vechno měli vyvinuté, stačilo upravit nápravy. To v dnení době nemůe být problém, kdy se vichni chlubí, jak staví auta modulárně. Zase příklad toho je 4x4 u koncernu. Kdy u to vyvinuli, tak není problém to cpát do golfu, octávie, passatu, superbu, yetiho. Takhle měl jít do 4x4 i PSA, třeba jinej systém, buď ten elektro hybrid co mají v DS5, nebo air hybrid, cokoliv, aby to bylo schopné ujet klidně 1km v reimu 4x4 a tlačit to do co nejvíc modelů. Jene oni tam spí tlačí tu vlečenou nápravu
Pozlátka typu BOSE je nezachrání. Auto má předevím dobře jezdit.
Tak tak, vechno patně.
Technologie kdyby 10 let staré. Mám obavu, e v nové X7 za těch 670t dostane pořád ten starý tetris displej jak z roku 90. O četině nemluvě. Kromě toho marketingu teda selhávají i ve vývoji:-( Kolikrát jsem si říkal, určitě mají desítky inenýrů na vývoj elektroniky, tak co dělají?
No a druhá věc je ta technika, motory, převodovky, podvozky. TOP benzínový motor 1,6. DS5 za skoro milion s vlečenou nápravou...
Zachraňovali to hydrou a cenou. Ale teď, kdy za hydro C5 7 let starý model chtějí 670, a přitom Laguna, Mondeo jsou kolem 550, nový Superb za 600, to můou ve střední třídě rovnou zabalit.
Přitom člověk by čekal, kdy u měli/mají hydru, e se ji budou snait nabídnout v co nejvíc modelech. Proč ji neměla C8, Jumpy, Berlingo (třeba za příplatek)? Vechno měli vyvinuté, stačilo upravit nápravy. To v dnení době nemůe být problém, kdy se vichni chlubí, jak staví auta modulárně. Zase příklad toho je 4x4 u koncernu. Kdy u to vyvinuli, tak není problém to cpát do golfu, octávie, passatu, superbu, yetiho. Takhle měl jít do 4x4 i PSA, třeba jinej systém, buď ten elektro hybrid co mají v DS5, nebo air hybrid, cokoliv, aby to bylo schopné ujet klidně 1km v reimu 4x4 a tlačit to do co nejvíc modelů. Jene oni tam spí tlačí tu vlečenou nápravu:)
Pozlátka typu BOSE je nezachrání. Auto má předevím dobře jezdit.
|
|
08.06.2015 12:48 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829139
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Ruku na srdce.. C5 tourer v 4x4 ..kto by odmietol? Alebo iné hydro+4x4.. nový Cactus scifi vozítko..bez 4wd..bez hydry
Do bose si myslim ze nepojdu. Bose je sice lepie..ale drahie a náročnejie odpruzenie ako hydractive.
Ruku na srdce.. C5 tourer v 4x4 ..kto by odmietol? Alebo iné hydro+4x4.. nový Cactus scifi vozítko..bez 4wd..bez hydry
Do bose si myslim ze nepojdu. Bose je sice lepie..ale drahie a náročnejie odpruzenie ako hydractive.
|
|
08.06.2015 13:44 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829157
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Nojo. tak holt koupit posledni nove X7, skoda ze s horsim radiem nez se davala NG4 a cekat, zda se zase jiny budouci manager nerozhodne jinak. Bez hydry at si auto v teto kategorii prodavaji jak chteji... Halvne ze to bere rols i s logem. Achjo... I ten blbej peugeot uz ma treba ctyrzonovou klimu a adaptivni tempomat - skoda mluvit!
Nojo. tak holt koupit posledni nove X7, skoda ze s horsim radiem nez se davala NG4 a cekat, zda se zase jiny budouci manager nerozhodne jinak. Bez hydry at si auto v teto kategorii prodavaji jak chteji... Halvne ze to bere rols i s logem. Achjo... I ten blbej peugeot uz ma treba ctyrzonovou klimu a adaptivni tempomat - skoda mluvit!
|
|
08.06.2015 13:53 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829161
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
no, asi sa zača stara o to, aby auto vydralo čo najviac a potom asi Au revoir, citroen...
no, asi sa zača stara o to, aby auto vydralo čo najviac a potom asi Au revoir, citroen...
|
|
08.06.2015 14:23 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829165
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Dret hydru při současných prodejích je nesmysl, bohuel. Moná doli k technickým limitům, které nedokázali překročit za rozumné peníze. Při takhle malých prodejích si dokáu představit proč.
Největí chyba byla nedat hydru do Xsary a C4.
Rád bych si koupil C8 kvůli "Fantomas image" - bez hydry ani ne. To radi Lancii Phedra, líbí se mi víc a má luxusnějí interiér. Nebo P807? je to vlastně jedno, auta jsou stejná... Výlučnost Citroënu padla. A přitom C8 s hydrou by byl úasný kočár. MPV s takovým podvozkem nemá ani BMW nebo MB.
e to podělali u před pár lety, to je pravda. Protoe hydra se stále mezi irokou veřejností povauje za nespolehlivou a auta za měkká - VW jednodue dobře prodalo svoje kostitřasy. S C5 jsme jinde oproti Mondeu, Passatu, A4 i české modle - Superbu. Komfortem i prostorem. Chtěl jsem si v Hertzu půjčit Citroën s Hydrou - v Praze nemají, dovozce jim nenabídnul sluné ceny. Ve firemních flotilách nejsou. Proč? MARKETING A PRODEJ to nezvládli uřídit.
Dret hydru při současných prodejích je nesmysl, bohuel. Moná doli k technickým limitům, které nedokázali překročit za rozumné peníze. Při takhle malých prodejích si dokáu představit proč.
Největí chyba byla nedat hydru do Xsary a C4.
Rád bych si koupil C8 kvůli "Fantomas image" - bez hydry ani ne. To radi Lancii Phedra, líbí se mi víc a má luxusnějí interiér. Nebo P807? je to vlastně jedno, auta jsou stejná... Výlučnost Citroënu padla. A přitom C8 s hydrou by byl úasný kočár. MPV s takovým podvozkem nemá ani BMW nebo MB.
e to podělali u před pár lety, to je pravda. Protoe hydra se stále mezi irokou veřejností povauje za nespolehlivou a auta za měkká - VW jednodue dobře prodalo svoje kostitřasy. S C5 jsme jinde oproti Mondeu, Passatu, A4 i české modle - Superbu. Komfortem i prostorem. Chtěl jsem si v Hertzu půjčit Citroën s Hydrou - v Praze nemají, dovozce jim nenabídnul sluné ceny. Ve firemních flotilách nejsou. Proč? MARKETING A PRODEJ to nezvládli uřídit.
|
|
08.06.2015 14:27 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829166
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no teraz som pozeral cennik a udivili ma 2 veci = motor 150k a dotykova obrazovka
ale zasa na druhej strane, mozno na niecom hustom pracuju vyvojari a vytiahnu to na jesen ci buduci rok z klobuka. citroen je celkom dobre na tom v cine.
znacka DS je dobre pre trhy kde sa korunky povaluju a min.mzda je 1500eur, ale v nasich koncinach hoodne nepredajne
hej je to sklamanie ale dneska je vsetko PR a marketing. a ked nie su predaje nie je na marketing. Citroenu uskodil posledny dizajn a auta typu kaktus. pozrite sa kolko jazdi vo vasich mestach starych C3, to je mestky drziak, sam sa tomu divim, taky navrat k historii citroenu, po fabii jeden z najrozsirenejsich vozidielok, lacne, spolahlive nenarocne. A kolko kaktusov?
no teraz som pozeral cennik a udivili ma 2 veci = motor 150k a dotykova obrazovka
ale zasa na druhej strane, mozno na niecom hustom pracuju vyvojari a vytiahnu to na jesen ci buduci rok z klobuka. citroen je celkom dobre na tom v cine.
znacka DS je dobre pre trhy kde sa korunky povaluju a min.mzda je 1500eur, ale v nasich koncinach hoodne nepredajne
hej je to sklamanie ale dneska je vsetko PR a marketing. a ked nie su predaje nie je na marketing. Citroenu uskodil posledny dizajn a auta typu kaktus. pozrite sa kolko jazdi vo vasich mestach starych C3, to je mestky drziak, sam sa tomu divim, taky navrat k historii citroenu, po fabii jeden z najrozsirenejsich vozidielok, lacne, spolahlive nenarocne. A kolko kaktusov?
|
|
08.06.2015 14:35 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829167
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Jetě jedna věc - C5 je na konci ivotnosti modelu. Já si pořád myslím, e něco vytáhnou. Ale uvidíme, prostě jedna etapa končí, to je ivot. Nemůeme chtít aby pro pár nadenců tratili peníze. Proto tady nejsou.
Jetě jedna věc - C5 je na konci ivotnosti modelu. Já si pořád myslím, e něco vytáhnou. Ale uvidíme, prostě jedna etapa končí, to je ivot. Nemůeme chtít aby pro pár nadenců tratili peníze. Proto tady nejsou.
|
|
08.06.2015 14:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829168
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
johnny.m napsal(a): Dret hydru při současných prodejích je nesmysl, bohuel. Moná doli k technickým limitům, které nedokázali překročit za rozumné peníze. Při takhle malých prodejích si dokáu představit proč.
Největí chyba byla nedat hydru do Xsary a C4.
Rád bych si koupil C8 kvůli "Fantomas image" - bez hydry ani ne. To radi Lancii Phedra, líbí se mi víc a má luxusnějí interiér. Nebo P807? je to vlastně jedno, auta jsou stejná... Výlučnost Citroënu padla. A přitom C8 s hydrou by byl úasný kočár. MPV s takovým podvozkem nemá ani BMW nebo MB.
e to podělali u před pár lety, to je pravda. Protoe hydra se stále mezi irokou veřejností povauje za nespolehlivou a auta za měkká - VW jednodue dobře prodalo svoje kostitřasy. S C5 jsme jinde oproti Mondeu, Passatu, A4 i české modle - Superbu. Komfortem i prostorem. Chtěl jsem si v Hertzu půjčit Citroën s Hydrou - v Praze nemají, dovozce jim nenabídnul sluné ceny. Ve firemních flotilách nejsou. Proč? MARKETING A PRODEJ to nezvládli uřídit.
Souhlasím s tím, e měli dát hydru do c8 i picassa au c5 standard. Ale s tím, e c5 je prostorově na tom líp ne mondeo, passat nebo superb bohuel souhlasit nelze. A to mě moc mrzí....
Souhlasím s tím, e měli dát hydru do c8 i picassa au c5 standard. Ale s tím, e c5 je prostorově na tom líp ne mondeo, passat nebo superb bohuel souhlasit nelze. A to mě moc mrzí.... :-(
|
|
08.06.2015 15:19 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829170
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
martinrx napsal(a): Souhlasím s tím, e měli dát hydru do c8 i picassa au c5 standard. Ale s tím, e c5 je prostorově na tom líp ne mondeo, passat nebo superb bohuel souhlasit nelze. A to mě moc mrzí....
Sorry, beru X4, ta je teda větí, aspoň pocitově. A displej nahoře nemá chybu, ovládání klimy se zobrazením na displeji - to VW umí a teď a X7 u zase ne . A tolik propíraná ergonomie - pádlo pod volantem na ovládání velké navi nebo v X7 na volantu - VW to neumí snad ani teď. Volantem ovládají jen maxidot co vím. A RT4/5 v X4/X7 je přehledná, i kdy to tak na první pohled nevypadá.
A konec hydry byl jasnej ve chvíli, kdy nacpali do Picassa dozadu vzduchové měchy.
A jetě jedna věc - ten pohled týpka v Superbu MR 2014 125kW TDI, jak ve 200km/h mu ta moje "stará" krabice dává sbohem a mizí, protoe jeho to u vynáí ze zatáčky, nezapomenu... Pak e Citroën nesedí
Sorry, beru X4, ta je teda větí, aspoň pocitově. A displej nahoře nemá chybu, ovládání klimy se zobrazením na displeji - to VW umí a teď a X7 u zase ne :-)))):-)))):-)))). A tolik propíraná ergonomie - pádlo pod volantem na ovládání velké navi nebo v X7 na volantu - VW to neumí snad ani teď. Volantem ovládají jen maxidot co vím. A RT4/5 v X4/X7 je přehledná, i kdy to tak na první pohled nevypadá.
A konec hydry byl jasnej ve chvíli, kdy nacpali do Picassa dozadu vzduchové měchy.
A jetě jedna věc - ten pohled týpka v Superbu MR 2014 125kW TDI, jak ve 200km/h mu ta moje "stará" krabice dává sbohem a mizí, protoe jeho to u vynáí ze zatáčky, nezapomenu... Pak e Citroën nesedí :-)):-)):-p
|
|
08.06.2015 15:31 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829172
|
|
Bllizzard
|
Město: Kamenný Újezd, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 186 |
|
|
Ovládání volantu v nějakém testu dost zdrbli, e prej člověk na potřebuje doktorát, aby se v tom vyznal. Nevím, jak to někomu nemůe být jasný. Mě se to děsně líbí. Čím víc tlačítek, tím líp. Akorát bych k naprosté spokojenosti jetě chtěl HUD.
Jsem teda zvědav, kdy to automobilka oznámí oficiálně, kdy to co je teď venku je zatím neofiko.
Ovládání volantu v nějakém testu dost zdrbli, e prej člověk na potřebuje doktorát, aby se v tom vyznal. Nevím, jak to někomu nemůe být jasný. Mě se to děsně líbí. Čím víc tlačítek, tím líp. :-d Akorát bych k naprosté spokojenosti jetě chtěl HUD.
Jsem teda zvědav, kdy to automobilka oznámí oficiálně, kdy to co je teď venku je zatím neofiko.
|
|
08.06.2015 15:38 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829173
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Já čekám jak to bude doopravdy - taky to můe být marketingový tah a vyrukují s H4 .
C5 se mi ovládá líp ne novej Leon co má máti - Passat má velmi podobné ovládání, je to koncern.
Já čekám jak to bude doopravdy - taky to můe být marketingový tah a vyrukují s H4 :-D.
C5 se mi ovládá líp ne novej Leon co má máti - Passat má velmi podobné ovládání, je to koncern:-)))).
|
|
08.06.2015 16:10 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829180
|
|
Devilian
|
|
|
Pokym bude citroen vlastnit rodina Peugeotovych, bude citroen postupne upadat. Priklady su viacere, od chybajucej vybavy v c5 oproti 407/508, cez chybajuce motory a velmi zvlastne niektore modely. Doteraz nechapem preco nie je 2.2 benzin v c5, ked je to vyzorovo aj velkostne to iste co 2.0, je tam ta ista prevodovka atd. Zial, ak nebudem naozaj vela zarabat na to, aby som si len ako konicek mohol kupit C6 3.0i, je toto moj posledny citroen. Keby tak mali 4x4 a hydru aspon v ds autach, a robili trochu marketing, bolo by to super. Taktiez preco nie je c3 a c4 kombi verzia? Nie su to najpredavanejsie auta? Co to tam maju teraz preboha za benzin? Ta 1.6THP mala skoncit uz davno. Pride mi to cele ako velmi dobre riadeny bankrot a priklad toho, ako sa uplne zhovadit v ociach zakaznika. Dufam ze sa mylim.
Pokym bude citroen vlastnit rodina Peugeotovych, bude citroen postupne upadat. Priklady su viacere, od chybajucej vybavy v c5 oproti 407/508, cez chybajuce motory a velmi zvlastne niektore modely. Doteraz nechapem preco nie je 2.2 benzin v c5, ked je to vyzorovo aj velkostne to iste co 2.0, je tam ta ista prevodovka atd. Zial, ak nebudem naozaj vela zarabat na to, aby som si len ako konicek mohol kupit C6 3.0i, je toto moj posledny citroen. Keby tak mali 4x4 a hydru aspon v ds autach, a robili trochu marketing, bolo by to super. Taktiez preco nie je c3 a c4 kombi verzia? Nie su to najpredavanejsie auta? Co to tam maju teraz preboha za benzin? Ta 1.6THP mala skoncit uz davno. Pride mi to cele ako velmi dobre riadeny bankrot a priklad toho, ako sa uplne zhovadit v ociach zakaznika. Dufam ze sa mylim.
|
|
08.06.2015 16:23 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829181
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nemýlí.
Nemýlí.
|
|
08.06.2015 17:02 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829187
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Mám stejný dojem. Lidi ve vedení si asi nevidí na pičku nosu, nezajímá je názor zákazníků. Na diskuzích se přitom kolik let řeilo, e taková C8 s hydrou by neměla chybu...a oni nic, nezájem.
Dnes jsem si vzpomněl na Hyundai i40. Jak bídně se prodává, přitom jsou na něj pořád reklamy... Stejný osud asi čeká C5.
Na druhou stranu, jak tady někdo vzpomněl pneumatiku v C4 picasso, tak co kdy naopak nastupuje pneumatika a půjde i do nové C5? Pneumatika+adaptivní tlumiče, to bych jim konec hydry i odpustil
Mám stejný dojem. Lidi ve vedení si asi nevidí na pičku nosu, nezajímá je názor zákazníků. Na diskuzích se přitom kolik let řeilo, e taková C8 s hydrou by neměla chybu...a oni nic, nezájem.
Dnes jsem si vzpomněl na Hyundai i40. Jak bídně se prodává, přitom jsou na něj pořád reklamy... Stejný osud asi čeká C5.
Na druhou stranu, jak tady někdo vzpomněl pneumatiku v C4 picasso, tak co kdy naopak nastupuje pneumatika a půjde i do nové C5?:-)) Pneumatika+adaptivní tlumiče, to bych jim konec hydry i odpustil:)
|
|
08.06.2015 17:10 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829189
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
No, v novej C4 picasso tiez zarezali pneumatiku. Niektore verzie starej C4GP mali vzduchove vaky + kompresor, ale zivotnost a spolahlivost nic moc - kopa ludi si to pri poruche prerobilo na klasicke tlmice.
A prave nova C4P s hydractivom by bola bomba, stacilo mat v ponuke za priplatok
No, v novej C4 picasso tiez zarezali pneumatiku. Niektore verzie starej C4GP mali vzduchove vaky + kompresor, ale zivotnost a spolahlivost nic moc - kopa ludi si to pri poruche prerobilo na klasicke tlmice.
A prave nova C4P s hydractivom by bola bomba, stacilo mat v ponuke za priplatok :palec
|
|
08.06.2015 17:23 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829191
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
With the end of the oleo suspension, is that Citroën is assassinated? Some are convinced. In fact, the brand should survive this "affront". For four good reasons.
1. become marginal technology
Citroën owes much to the oleo-pneumatic suspension, which gives the feeling of driving a car mounted on air cushions. Synonymous with comfort, including driving fast or athletic, this technology also allows to vary the ride height. Range Rover and Rolls Royce - no less - adopted it, Mercedes and Audi always equip some of their models but, despite this, the use of this technology has not really flourished. This solution has become a marginal technical choice, so more and more expensive. At PSA, we made the finding without any apparent state of soul. "Carlos Tavares [the new boss of PSA] explained that today we could do as well as the hydropneumatic with other technologies," says Reuters, on condition of anonymity, an official Peugeot-Citroën . Not without adding: "It is expensive for not much ..." Close the ban.
2. The electronics has changed the game
Tomorrow, the Citroën will (with delay) like everyone else: they will equip themselves electronically controlled suspensions, like models German "premium" or the new Renault Espace. The electronic controlled suspensions, produced on a larger scale, are highly effective and offer a broader range of settings. They will become less and less expensive even if today they are still reserved for premium vehicles. The advances in electronics they will give future Citroën premium suspension Hydractive solution? Probably. Besides conventional damping solutions also have some room for improvement ... provided there, too, to pay the price.
3. Identity particularities disappear
The modern automobile undermines identity number of technical particularities, forcing some brands to abandon what made all their salt. The "Citroën suspension" bows out but the case is neither new nor isolated. Thus, Porsche has for years neglected the air cooling, Ferrari generalized the automatic transmission, BMW becomes traction to the front wheels and Mazda is now renounce the rotary engine. It's a shame. Also, can you logically feel a twinge of heart before the disappearance of the oleo, a technology that - rare - a French manufacturer was so strongly identified.
4. The mark has other fish to fry
The decision to abandon the hydropneumatic suspension occurs in a context where Citroën is looking for new landmarks. DS amputated his arm and asked not to antagonize upmarket big brother Peugeot, brand double chevron must make their way on a fairly crowded car market. Neither sedan or station wagon or SUV, Cactus, his latest, has not chosen the easy and seems to struggle to win. Additional difficulty: for economic reasons, the trademark can not, as the entire PSA group, launch many new models than the competition. Citroën is thus in midstream. And it is certainly not on the Hydractive suspension it could consider basing its refoundation.
.link.
With the end of the oleo suspension, is that Citroën is assassinated? Some are convinced. In fact, the brand should survive this "affront". For four good reasons.
1. become marginal technology
Citroën owes much to the oleo-pneumatic suspension, which gives the feeling of driving a car mounted on air cushions. Synonymous with comfort, including driving fast or athletic, this technology also allows to vary the ride height. Range Rover and Rolls Royce - no less - adopted it, Mercedes and Audi always equip some of their models but, despite this, the use of this technology has not really flourished. This solution has become a marginal technical choice, so more and more expensive. At PSA, we made the finding without any apparent state of soul. "Carlos Tavares [the new boss of PSA] explained that today we could do as well as the hydropneumatic with other technologies," says Reuters, on condition of anonymity, an official Peugeot-Citroën . Not without adding: "It is expensive for not much ..." Close the ban.
2. The electronics has changed the game
Tomorrow, the Citroën will (with delay) like everyone else: they will equip themselves electronically controlled suspensions, like models German "premium" or the new Renault Espace. The electronic controlled suspensions, produced on a larger scale, are highly effective and offer a broader range of settings. They will become less and less expensive even if today they are still reserved for premium vehicles. The advances in electronics they will give future Citroën premium suspension Hydractive solution? Probably. Besides conventional damping solutions also have some room for improvement ... provided there, too, to pay the price.
3. Identity particularities disappear
The modern automobile undermines identity number of technical particularities, forcing some brands to abandon what made all their salt. The "Citroën suspension" bows out but the case is neither new nor isolated. Thus, Porsche has for years neglected the air cooling, Ferrari generalized the automatic transmission, BMW becomes traction to the front wheels and Mazda is now renounce the rotary engine. It's a shame. Also, can you logically feel a twinge of heart before the disappearance of the oleo, a technology that - rare - a French manufacturer was so strongly identified.
4. The mark has other fish to fry
The decision to abandon the hydropneumatic suspension occurs in a context where Citroën is looking for new landmarks. DS amputated his arm and asked not to antagonize upmarket big brother Peugeot, brand double chevron must make their way on a fairly crowded car market. Neither sedan or station wagon or SUV, Cactus, his latest, has not chosen the easy and seems to struggle to win. Additional difficulty: for economic reasons, the trademark can not, as the entire PSA group, launch many new models than the competition. Citroën is thus in midstream. And it is certainly not on the Hydractive suspension it could consider basing its refoundation.
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.lemonde.fr%2Fm-voiture%2Farticle%2F2015%2F06%2F08%2Ffin-de-la-suspension-hydropneumatique-est-ce-citroen-que-l-on-assassine_4649659_4497789.html&edit-text=
|
|
08.06.2015 18:05 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829200
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Ano, v dnení době nic co by překvapilo a ivot jde dál. Pokud se z Citroënu stane značka pro individualisty, najde si v mé soukromé garái nejspí místo. Je toti pravdou, e kvalitní vzduchové odpruení umí taky hodně. Jen doufám, e auta budou míst sluné zpracování. Tomu toti teď úplně moc nevěřím...
Ano, v dnení době nic co by překvapilo a ivot jde dál. Pokud se z Citroënu stane značka pro individualisty, najde si v mé soukromé garái nejspí místo. Je toti pravdou, e kvalitní vzduchové odpruení umí taky hodně. Jen doufám, e auta budou míst sluné zpracování. Tomu toti teď úplně moc nevěřím...
|
|
08.06.2015 18:15 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2829202
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
sgt napsal(a):
boe to je vůllll
" Hydraulické čerpadlo plnilo měchy dusíkem. "
boe to je vůllll :-))))
" Hydraulické čerpadlo plnilo měchy dusíkem. ":-o
|
|
| |
|
|