| | |
03.03.2015 09:19 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2794202
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
1,6 je jen benzín, nafta bude podle tiskových zpráv vdy jen dvoulitr. koda té hydry a estiválců, snad je to aspoň udrí nad vodou. Akorát to tady nabízí prostor pro zruení hydry i v jiných modelech :-/
1,6 je jen benzín, nafta bude podle tiskových zpráv vdy jen dvoulitr. koda té hydry a estiválců, snad je to aspoň udrí nad vodou. Akorát to tady nabízí prostor pro zruení hydry i v jiných modelech :-/
|
|
20.03.2015 06:25 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2799910
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Ahoj vichni, tak začínám mít pocit, e a u bude Citroen chystat cokoliv nového, nebude to pro nás co máme tuhle značku rádi nic dobrého.
Co tím myslím konkrétně ?
Vloni jsem eně slíbil, e místo Saxa r.v. 2001 pořídíme letos C3. Vloni na podzim jsme navtívili prodejce, zjistili ve potřebné abychom věděli do čeho jdem a s čím počítat. Po prostudování ceníku a příplatků jsme se rozhodli pro C3 1.2 puretech/benzín 82koní výbava Exclusive, to Exclusive zdůrazňuji. Jeliko a natěstí je ena nedočkavá, tak jsme tuto středu 18.3. vyrazili k prodejci, e zjistíme aktuální čísla a třeba C3 hned objednáme. Přímo mě polil studený pot, kdy jsme zjistili, e u Citroen výbavu Exclusive u C3 nenabízí a místo toho je nějaká Selection. Kdy bylo auto označené Exclusive, hned kadý věděl o co jde. U vůbec nemluvím o tom, e výbava Selection je mnohem chudí ne Exclusive a dovybavit ji na úroveň původního Exclusive vyjde drá ne právě ona Exclusive a máte pořád jen Selection. V Německu Exclusive stále v ceníku mají a to je moná důvod díky kterému se po hodině telefonování podařilo zařídit, e nám jetě C3 Exclusive udělají. Jen pro zajímavost uvádím, e Exclusive zmizelo i z ceníku C4 a místo toho je Feel Edition.
Ahoj vichni, tak začínám mít pocit, e a u bude Citroen chystat cokoliv nového, nebude to pro nás co máme tuhle značku rádi nic dobrého.
Co tím myslím konkrétně ?
Vloni jsem eně slíbil, e místo Saxa r.v. 2001 pořídíme letos C3. Vloni na podzim jsme navtívili prodejce, zjistili ve potřebné abychom věděli do čeho jdem a s čím počítat. Po prostudování ceníku a příplatků jsme se rozhodli pro C3 1.2 puretech/benzín 82koní výbava Exclusive, to Exclusive zdůrazňuji. Jeliko a natěstí je ena nedočkavá, tak jsme tuto středu 18.3. vyrazili k prodejci, e zjistíme aktuální čísla a třeba C3 hned objednáme. Přímo mě polil studený pot, kdy jsme zjistili, e u Citroen výbavu Exclusive u C3 nenabízí a místo toho je nějaká Selection. Kdy bylo auto označené Exclusive, hned kadý věděl o co jde. U vůbec nemluvím o tom, e výbava Selection je mnohem chudí ne Exclusive a dovybavit ji na úroveň původního Exclusive vyjde drá ne právě ona Exclusive a máte pořád jen Selection. V Německu Exclusive stále v ceníku mají a to je moná důvod díky kterému se po hodině telefonování podařilo zařídit, e nám jetě C3 Exclusive udělají. Jen pro zajímavost uvádím, e Exclusive zmizelo i z ceníku C4 a místo toho je Feel Edition.
|
|
20.03.2015 07:07 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2799913
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Mne sa páči nový cactus..len keby to malo hydru
Mne sa páči nový cactus..len keby to malo hydru :-((((
Přílohy: citroen-c4-cactus-e-hdi-92-shine-etg6-id-50665846-5-44.jpg ( 44319b ) - Cactus Black-SIlver |
|
20.03.2015 12:29 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2800013
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
artsvec napsal(a): Ahoj vichni, tak začínám mít pocit, e a u bude Citroen chystat cokoliv nového, nebude to pro nás co máme tuhle značku rádi nic dobrého.
Co tím myslím konkrétně ?
Vloni jsem eně slíbil, e místo Saxa r.v. 2001 pořídíme letos C3. Vloni na podzim jsme navtívili prodejce, zjistili ve potřebné abychom věděli do čeho jdem a s čím počítat. Po prostudování ceníku a příplatků jsme se rozhodli pro C3 1.2 puretech/benzín 82koní výbava Exclusive, to Exclusive zdůrazňuji. Jeliko a natěstí je ena nedočkavá, tak jsme tuto středu 18.3. vyrazili k prodejci, e zjistíme aktuální čísla a třeba C3 hned objednáme. Přímo mě polil studený pot, kdy jsme zjistili, e u Citroen výbavu Exclusive u C3 nenabízí a místo toho je nějaká Selection. Kdy bylo auto označené Exclusive, hned kadý věděl o co jde. U vůbec nemluvím o tom, e výbava Selection je mnohem chudí ne Exclusive a dovybavit ji na úroveň původního Exclusive vyjde drá ne právě ona Exclusive a máte pořád jen Selection. V Německu Exclusive stále v ceníku mají a to je moná důvod díky kterému se po hodině telefonování podařilo zařídit, e nám jetě C3 Exclusive udělají. Jen pro zajímavost uvádím, e Exclusive zmizelo i z ceníku C4 a místo toho je Feel Edition.
No ono celkově jde Citroen do záhuby. Stačí se podívat co přivezli ukázat do enevy... Kaktus a Růový Berlingo. A z toho co píe o výbavách je celkem zřejmý, jak to bude vypadat s novou C5, jestli vůbec nějaká teda bude
No ono celkově jde Citroen do záhuby. Stačí se podívat co přivezli ukázat do enevy... Kaktus a Růový Berlingo. :D A z toho co píe o výbavách je celkem zřejmý, jak to bude vypadat s novou C5, jestli vůbec nějaká teda bude :-)
|
|
20.03.2015 12:49 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2800029
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Buď se někdo zbláznil nebo probíhá řízená likvidace. Je mi z toho smutno.
Buď se někdo zbláznil nebo probíhá řízená likvidace. Je mi z toho smutno.
|
|
20.03.2015 13:53 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2800074
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Podobne veci se deji i jinde...napr. Nissan do r. 2001 super, pak pristoupil Renault z japonce se stal frantik a kvalita padla dolu...no jo prachy
Citroen se bude muset ucit od VW koncernu, tem to naramne jede, trzby leti vzuhu a auta prodavaji s "velkou" vybavou kde nechybi ani volant ktery je jiz v zakladu !
Na druhou stranu korejci tady taky pekne michaji kartama, pred par lety jsem videl korejce maximalne v casopisu , ted na kazdem rohu...
Podobne veci se deji i jinde...napr. Nissan do r. 2001 super, pak pristoupil Renault z japonce se stal frantik a kvalita padla dolu...no jo prachy
Citroen se bude muset ucit od VW koncernu, tem to naramne jede, trzby leti vzuhu a auta prodavaji s "velkou" vybavou kde nechybi ani volant ktery je jiz v zakladu ! :-))))
Na druhou stranu korejci tady taky pekne michaji kartama, pred par lety jsem videl korejce maximalne v casopisu , ted na kazdem rohu...
|
|
20.03.2015 16:48 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2800125
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Obávám se, e v případě Citroenu to asi bude nějaká vyí moc např. Peugeot. Aby jednou u nebylo pozdě na nějaké učení.
Obávám se, e v případě Citroenu to asi bude nějaká vyí moc např. Peugeot. Aby jednou u nebylo pozdě na nějaké učení.
|
|
20.03.2015 18:06 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2800128
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Tak politika PSA obecně je teď taková, e Peugeot bude dělat auta líp vybavený a luxusnějí a z Citroenu udělaj socku, pár malejch modelů, kaktus, berlingo. Konec. A luxusní auta bude dělat DS, který se u od citroenu alespoň na oko odtrhlo. O Hydractivu bych si u ani někde nedělal iluze....
Tak politika PSA obecně je teď taková, e Peugeot bude dělat auta líp vybavený a luxusnějí a z Citroenu udělaj socku, pár malejch modelů, kaktus, berlingo. Konec. A luxusní auta bude dělat DS, který se u od citroenu alespoň na oko odtrhlo. O Hydractivu bych si u ani někde nedělal iluze.... :nevim
|
|
20.03.2015 21:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2800269
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
artsvec napsal(a): Ahoj vichni, tak začínám mít pocit, e a u bude Citroen chystat cokoliv nového, nebude to pro nás co máme tuhle značku rádi nic dobrého.
Co tím myslím konkrétně ?
Vloni jsem eně slíbil, e místo Saxa r.v. 2001 pořídíme letos C3. Vloni na podzim jsme navtívili prodejce, zjistili ve potřebné abychom věděli do čeho jdem a s čím počítat. Po prostudování ceníku a příplatků jsme se rozhodli pro C3 1.2 puretech/benzín 82koní výbava Exclusive, to Exclusive zdůrazňuji. Jeliko a natěstí je ena nedočkavá, tak jsme tuto středu 18.3. vyrazili k prodejci, e zjistíme aktuální čísla a třeba C3 hned objednáme. Přímo mě polil studený pot, kdy jsme zjistili, e u Citroen výbavu Exclusive u C3 nenabízí a místo toho je nějaká Selection. Kdy bylo auto označené Exclusive, hned kadý věděl o co jde. U vůbec nemluvím o tom, e výbava Selection je mnohem chudí ne Exclusive a dovybavit ji na úroveň původního Exclusive vyjde drá ne právě ona Exclusive a máte pořád jen Selection. V Německu Exclusive stále v ceníku mají a to je moná důvod díky kterému se po hodině telefonování podařilo zařídit, e nám jetě C3 Exclusive udělají. Jen pro zajímavost uvádím, e Exclusive zmizelo i z ceníku C4 a místo toho je Feel Edition.
no zaujal ma tento prispevok - prinutil ma pozret na web
exclusive je aj na slovensku, a zasa je tam nejaky trik ked ta selection v cz snad nema ani automaticku klimu. furt robia tieto triky, sam neviem ci by som auto do mesta a zahrady kupoval v takejto full vybave [to by som si lamal hlavu ze mozes kupit auto c4], ale z vlastnej skusenosti c4 isla z domu lebo zena povedala ze je to velka kra.., a c4 v plnej skoncila v aaa a hola c3 ostala doma. Ale nemozem krive slovo povedat, 120tkm
Treba si robit obcas radost gratulujem
no zaujal ma tento prispevok - prinutil ma pozret na web
exclusive je aj na slovensku, a zasa je tam nejaky trik ked ta selection v cz snad nema ani automaticku klimu. furt robia tieto triky, sam neviem ci by som auto do mesta a zahrady kupoval v takejto full vybave [to by som si lamal hlavu ze mozes kupit auto c4], ale z vlastnej skusenosti c4 isla z domu lebo zena povedala ze je to velka kra.., a c4 v plnej skoncila v aaa :-(((( a hola c3 ostala doma. Ale nemozem krive slovo povedat, 120tkm
Treba si robit obcas radost:palec gratulujem
|
|
20.03.2015 22:34 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2800297
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Máme C5, take C4 by byla zbytečně velká a C3 vidím jako ideální náhradu za nae Saxo. Selection je holátko bez digi klima, bez elektronů, bez Zenit velkého čelního okna a kdoví čeho jetě.
robo napsal(a): no zaujal ma tento prispevok - prinutil ma pozret na web
exclusive je aj na slovensku, a zasa je tam nejaky trik ked ta selection v cz snad nema ani automaticku klimu. furt robia tieto triky, sam neviem ci by som auto do mesta a zahrady kupoval v takejto full vybave [to by som si lamal hlavu ze mozes kupit auto c4], ale z vlastnej skusenosti c4 isla z domu lebo zena povedala ze je to velka kra.., a c4 v plnej skoncila v aaa a hola c3 ostala doma. Ale nemozem krive slovo povedat, 120tkm
Treba si robit obcas radost gratulujem
Máme C5, take C4 by byla zbytečně velká a C3 vidím jako ideální náhradu za nae Saxo. Selection je holátko bez digi klima, bez elektronů, bez Zenit velkého čelního okna a kdoví čeho jetě.
|
|
31.03.2015 10:22 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2803518
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
.link.
"Nous avons 20 versions 'best in class' en CO2 en Europe"
A+ : Vous vantez votre "Creative technologie", mais il n'y a plus de modèle électrique ni d'hybride chez Citroën, l'Hybrid Air est abandonné ! Comme le sera la suspension hydractive quand la C5 sera remplacée...
JM : D'abord, nous avons toujours deux modèles électriques au catalogue (C-Zéro et Berlingo). Surtout, en termes de motorisations, nous pensons qu'il n'y a pas une seule solution globale, mais une multiplicité de réponses. La voie la plus efficace, la plus efficiente, ça reste le moteur thermique. Or, dans notre gamme, avec nos moteurs Blue HDI et Pure Tech, nous avons 20 versions 'best in class' en CO2 en Europe, dont la C3 à 79 g (3 litres aux 100). Pour les hybrides, de fait, nous sommes dans une stratégie de groupe. PSA a annoncé des programmes pour du Plug-in hybride, Citroën en bénéficiera. Quant à l'Hybrid Air, il fait toujours partie des solutions à l'étude, mais à condition de trouver un partenaire. Enfin, concernant la suspension hydractive, la C5 l'a toujours, et nous encourageons ses fans à venir l'acheter. Il n'est absolument pas officiel que sa remplaçante ne l'aura pas.
neříkám, e to něco znamená, ale člověk vdycky můe doufat
http://news.autoplus.fr/news/1492443/Design-confort-technologie-C4-Cactus-DS-Automobiles
"Nous avons 20 versions 'best in class' en CO2 en Europe"
A+ : Vous vantez votre "Creative technologie", mais il n'y a plus de modèle électrique ni d'hybride chez Citroën, l'Hybrid Air est abandonné ! Comme le sera la suspension hydractive quand la C5 sera remplacée...
JM : D'abord, nous avons toujours deux modèles électriques au catalogue (C-Zéro et Berlingo). Surtout, en termes de motorisations, nous pensons qu'il n'y a pas une seule solution globale, mais une multiplicité de réponses. La voie la plus efficace, la plus efficiente, ça reste le moteur thermique. Or, dans notre gamme, avec nos moteurs Blue HDI et Pure Tech, nous avons 20 versions 'best in class' en CO2 en Europe, dont la C3 à 79 g (3 litres aux 100). Pour les hybrides, de fait, nous sommes dans une stratégie de groupe. PSA a annoncé des programmes pour du Plug-in hybride, Citroën en bénéficiera. Quant à l'Hybrid Air, il fait toujours partie des solutions à l'étude, mais à condition de trouver un partenaire. Enfin, concernant la suspension hydractive, la C5 l'a toujours, et nous encourageons ses fans à venir l'acheter. Il n'est absolument pas officiel que sa remplaçante ne l'aura pas.
neříkám, e to něco znamená, ale člověk vdycky můe doufat ;-)
|
|
31.03.2015 10:25 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2803519
|
|
jumep
|
|
|
vacsina z nas tu francuzsky nevie, bolo by dobre ked vies v skratke to priblizit
vacsina z nas tu francuzsky nevie, bolo by dobre ked vies v skratke to priblizit
|
|
31.03.2015 10:29 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2803520
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Píe se tam něco suspension hydroactive.
Ale co
42 nás asi nutí absolvovat kurzy francoutiny kdy máme jejich vozy
Píe se tam něco suspension hydroactive.:-))))
Ale co :nevim :-))))
42 nás asi nutí absolvovat kurzy francoutiny kdy máme jejich vozy :-))))
|
|
31.03.2015 10:33 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2803521
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Stranku i pres zkoumanim google prekladacem jsem pochopil, ze Hydractiv u nastupce C5 jeste stale neni officialne potvrzen, ze jej nastupce (ne)bude mit.
Stranku i pres zkoumanim google prekladacem jsem pochopil, ze Hydractiv u nastupce C5 jeste stale neni officialne potvrzen, ze jej nastupce (ne)bude mit.
|
|
31.03.2015 11:17 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2803526
|
|
ivanivan
|
|
|
Nepotvrzená informace, proto mě berte s rezervou . Kdo chce dál jezdit s hydrou, musí kupovat Rolls Royce. Ti převzali hydru od Citroena . A i výbava je určitě dostačující .
Nepotvrzená informace, proto mě berte s rezervou ;-) . Kdo chce dál jezdit s hydrou, musí kupovat Rolls Royce. Ti převzali hydru od Citroena :-)))) . A i výbava je určitě dostačující :palec .
|
|
31.03.2015 12:39 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2803531
|
|
DOUFAK
|
|
|
A co C8 ? Stane se konečně NĚCO ?...
A co C8 ? Stane se konečně NĚCO ?... :nevim :-(
|
|
31.03.2015 13:04 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2803543
|
|
jumep
|
|
|
b8 - nie, je tam jumpy a c4 gp
b8 - nie, je tam jumpy a c4 gp
|
|
31.03.2015 13:29 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2803553
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jumpy by měl končit 2017. Co jsem četl, tak dalí spolupráce PSA a Fiatu se neplánuje. Nejspí přijde tohle:
.link.
někde na českém webu u byly i maskované fotky prototypu v čr, hádali tam jestli je to nová kodovka, ale proporce to mělo přesně jak tubik.
edit: tohle .link.
Jumpy by měl končit 2017. Co jsem četl, tak dalí spolupráce PSA a Fiatu se neplánuje. Nejspí přijde tohle:
https://www.google.cz/search?q=citroen+tubik&biw=1680&bih=955&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=9oMaVef5GsfZU6X9gJAL&ved=0CCUQsAQ
někde na českém webu u byly i maskované fotky prototypu v čr, hádali tam jestli je to nová kodovka, ale proporce to mělo přesně jak tubik.
edit: tohle http://www.autoevolution.com/news/spyshots-new-citroen-jumpy-takes-cues-from-2011-tubik-concept-74143.html
|
|
31.03.2015 16:25 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2803571
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
HELLMUT napsal(a): Píe se tam něco suspension hydroactive.
Ale co
42 nás asi nutí absolvovat kurzy francoutiny kdy máme jejich vozy
chjo..
redaktor Auto Plus se ptá ředitele marketingu Juliena Montarnala na tohle:
"Chlubíte se vaí "kreativní technologií", ale u Citroenu neexistuje v současnosti jediný hybridní model, hybrid air je zruený stejně tak hydropneumatické odpruení u nové C5 ..."
odpoveď: nebudu překládat celé, pouze poslední větu.
" V neposlední řadě, ohledně hydropneumatického odpruení, C5 jej měla vdycky a my podporuje nae zákazníky (fanouky) ke koupi takového vozu. Je to absolutně nepodloená informace, e by nástupce neměl mít tento typ odpruení."
PS: není zač
chjo..
redaktor Auto Plus se ptá ředitele marketingu Juliena Montarnala na tohle:
"Chlubíte se vaí "kreativní technologií", ale u Citroenu neexistuje v současnosti jediný hybridní model, hybrid air je zruený stejně tak hydropneumatické odpruení u nové C5 ..."
odpoveď: nebudu překládat celé, pouze poslední větu.
" V neposlední řadě, ohledně hydropneumatického odpruení, C5 jej měla vdycky a my podporuje nae zákazníky (fanouky) ke koupi takového vozu. Je to absolutně nepodloená informace, e by nástupce neměl mít tento typ odpruení."
PS: není zač ;-)
|
|
31.03.2015 16:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
2803577
|
|
OneGin
|
Město: Velký Krtí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 56 |
|
|
Tak C5 som kupoval výhradne kvôli hydropneumatickému prueniu, ktoré poskytuje vynikajúcu jazdu na rozdiel od väčiny kostitrasov. Ak citroen od toho upustí, určite si od PSA auto u nekúpim.
Tak C5 som kupoval výhradne kvôli hydropneumatickému prueniu, ktoré poskytuje vynikajúcu jazdu na rozdiel od väčiny kostitrasov. Ak citroen od toho upustí, určite si od PSA auto u nekúpim.
|
|
| |
|
|