| | |
30.01.2025 10:52 -
Citroen C6 - koupit/nekoupit?
|
3389247
|
|
Janikuli
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Srdečně zdravím vechny Citróny. 10 let jsem hrdou majitelkou krásné C5 2005 facelift. Jsem s ním nadmíru spokojená, u ale máme najeto cca 450 000 km....bez nehody, bez výrazné závady. Můj dotaz zní.....JAK VELKÝ NEROZUM je koupit si C6? Toto auto byl vdy můj sen...
Srdečně zdravím vechny Citróny. 10 let jsem hrdou majitelkou krásné C5 2005 facelift. Jsem s ním nadmíru spokojená, u ale máme najeto cca 450 000 km....bez nehody, bez výrazné závady. Můj dotaz zní.....JAK VELKÝ NEROZUM je koupit si C6? Toto auto byl vdy můj sen...
|
|
30.01.2025 22:25 -
Re: Citroen C6 - koupit/nekoupit?
|
3389303
|
|
Hanz 397
|
|
|
Můj taky... A proto mám Peugeot 508 SW GT...
Myslím, e je to dost jasná odpověď, i kdy jsou tu i astní majitelé téhle nádhery (a to nemyslím ironicky).
Můj taky... A proto mám Peugeot 508 SW GT...
Myslím, e je to dost jasná odpověď, i kdy jsou tu i astní majitelé téhle nádhery (a to nemyslím ironicky).
|
|
31.01.2025 08:20 -
Re: Citroen C6 - koupit/nekoupit?
|
3389305
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 257 |
|
|
Taky zalezi jakou motorizaci, delali se snad 2.2, 2.7 a 3.0. S tou prvni asi o pul problemu min.
Taky zalezi jakou motorizaci, delali se snad 2.2, 2.7 a 3.0. S tou prvni asi o pul problemu min. :-d
|
|
31.01.2025 15:25 -
Re: Citroen C6 - koupit/nekoupit?
|
3389312
|
|
Janikuli
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Jednodue řečeno.....neli byste do toho....
Jednodue řečeno.....neli byste do toho.... :-D
|
|
31.01.2025 16:31 -
Re: Citroen C6 - koupit/nekoupit?
|
3389313
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Na jedění určitě ne. Díly jsou 10x hůře dostupné ne na X7. 2.7 jsou ****, kadá se jednou zadře. 3.0 jsou na to nejlíp. 2.2 nemá AMVAR. Na uloenku a víkendovku dobrá volba, vyrobilo se jich jen 23 384 kusů.
Na jedění určitě ne. Díly jsou 10x hůře dostupné ne na X7. 2.7 jsou ****, kadá se jednou zadře. 3.0 jsou na to nejlíp. 2.2 nemá AMVAR. Na uloenku a víkendovku dobrá volba, vyrobilo se jich jen 23 384 kusů.
|
|
03.02.2025 23:20 -
Re: Citroen C6 - koupit/nekoupit?
|
3389409
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Na víkendovku bych bral 3.0 V6 benzin, těch se vyrobilo jetě méně - 2783. Akorát pěkné kusy stojí jako kdysi nové.
Na víkendovku bych bral 3.0 V6 benzin, těch se vyrobilo jetě méně - 2783. Akorát pěkné kusy stojí jako kdysi nové.
|
|
Dnes 10:29 -
Re: Citroen C6 - koupit/nekoupit?
|
3389469
|
|
Janikuli
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
A to se váně zadře motor kadé C6 v 2,7 hdi, i kdy má pravidelný servis? Pardon, jestli se ptám jako idiot, jen mě to zajímá. Té bych raději benzín, ale jak píete, to je pomalu nemoné sehnat nebo za raketu.
A to se váně zadře motor kadé C6 v 2,7 hdi, i kdy má pravidelný servis? Pardon, jestli se ptám jako idiot, jen mě to zajímá. Té bych raději benzín, ale jak píete, to je pomalu nemoné sehnat nebo za raketu.
|
|
Dnes 15:25 -
Re: Citroen C6 - koupit/nekoupit?
|
3389479
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 612 |
|
|
2.7 ma nekolik problemu, ne vsechny jsou na 3.0Hdi vyresene.
Obecne moc tenka/kratka klika - praska pokud ma nejakou vyrobni vadu pri odlevani. Olejove cerpadlo ma na sobe uchyt na jednu z kladek na rozvody. Ten uchyt ma moc malo "hliniku". Muze prasknout napr. po vymene remenu, kdy na ten uchyt pusobi vetsi sila. Moc mala hlavni loziska na klice (3.0 je ma tusim vetsi), nekdy dojde k pretoceni salku a zastavi se privod oleje pres kanalky do ojnicnich lozisek (asi nejcastejsi pricina), toto je casto podporeno i dlouhymi intervaly vymeny oleje pri pouziti oleje 5W30, ktery je proste moc ridky. Vetsina motoru, pokud umre, tak umre relativne brzo. V C5tkach tak casto neumiraji, ale treba v Range Rover/Land Rover nebo Jaguar, kde je ten motor vic vyhoneny na kroutak a vykon, tak ty tam umiraly jak na bezicim pase. Je to motor primarne vyvinuty pro pricne ulozeni, proto je velmi kompaktni a kratky a proste neni urceny na vetsi dlouhodobejsi zatizeni velkych aut jakym jsou ty range rovery atp. Paradoxne v Citroenu nebo Peugeotu ty motory umiraji, ale ne tak moc jak v tezsich autech. Diky tomu, ze je kratky, tak maSi predstav jak ten motor musi trpet, kdyz v tom nekdo vali v nemecku 200 po dalnici v takovym autobusu.
Diky regeneraci FAPu, taky dochazi k redeni oleje naftou a opet zhorsena kvalita mazani.
Pro zajemce - kanal na YT .link. Je to sice Land Rover, ale stejny motor, jak 2.7, tak 3.0. Je tam o tom toho plno. Zaklad je menit olej casto.
Podotykam, mel jsem 3.0, nakup ve 109tis. Ve 120tis. zacal klechtat - umiralo klikove lozisko na strane rozvodu, ale nezadrelo se. Vymena za novy motor na zaruku, pak to jezdilo dalsich 10let (do celkovych 270tis), poslal jsem to dal a slouzi stale. Do tech 109tis. byly v autorizaku delane presne 3 vymeny oleje po 30tis. Ale byl to prvni rocnik, kdy zavedli 3.0. Novy motor byl pak r.v. 2013, rozdily nevim. Tehda jsem o tom vedel prd, ale olej jsem menil max. do 15tis.
2.7 ma nekolik problemu, ne vsechny jsou na 3.0Hdi vyresene.
Obecne moc tenka/kratka klika - praska pokud ma nejakou vyrobni vadu pri odlevani. Olejove cerpadlo ma na sobe uchyt na jednu z kladek na rozvody. Ten uchyt ma moc malo "hliniku". Muze prasknout napr. po vymene remenu, kdy na ten uchyt pusobi vetsi sila. Moc mala hlavni loziska na klice (3.0 je ma tusim vetsi), nekdy dojde k pretoceni salku a zastavi se privod oleje pres kanalky do ojnicnich lozisek (asi nejcastejsi pricina), toto je casto podporeno i dlouhymi intervaly vymeny oleje pri pouziti oleje 5W30, ktery je proste moc ridky. Vetsina motoru, pokud umre, tak umre relativne brzo. V C5tkach tak casto neumiraji, ale treba v Range Rover/Land Rover nebo Jaguar, kde je ten motor vic vyhoneny na kroutak a vykon, tak ty tam umiraly jak na bezicim pase. Je to motor primarne vyvinuty pro pricne ulozeni, proto je velmi kompaktni a kratky a proste neni urceny na vetsi dlouhodobejsi zatizeni velkych aut jakym jsou ty range rovery atp. Paradoxne v Citroenu nebo Peugeotu ty motory umiraji, ale ne tak moc jak v tezsich autech. Diky tomu, ze je kratky, tak maSi predstav jak ten motor musi trpet, kdyz v tom nekdo vali v nemecku 200 po dalnici v takovym autobusu.
Diky regeneraci FAPu, taky dochazi k redeni oleje naftou a opet zhorsena kvalita mazani.
Pro zajemce - kanal na YT https://www.youtube.com/@Vera_and_Christian Je to sice Land Rover, ale stejny motor, jak 2.7, tak 3.0. Je tam o tom toho plno. Zaklad je menit olej casto.
Podotykam, mel jsem 3.0, nakup ve 109tis. Ve 120tis. zacal klechtat - umiralo klikove lozisko na strane rozvodu, ale nezadrelo se. Vymena za novy motor na zaruku, pak to jezdilo dalsich 10let (do celkovych 270tis), poslal jsem to dal a slouzi stale. Do tech 109tis. byly v autorizaku delane presne 3 vymeny oleje po 30tis. Ale byl to prvni rocnik, kdy zavedli 3.0. Novy motor byl pak r.v. 2013, rozdily nevim. Tehda jsem o tom vedel prd, ale olej jsem menil max. do 15tis.
|
|
| |
|
|