| | |
14.04.2018 13:55 -
Re: jruze
|
3149304
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Ale no tak, nehádejte se Tu LDS chápu tak, e tam kolem 1,5l chybělo, tak jruze dolil celé 2l a pak tam bylo 3dcl přes max... S tím e něco uteče. Ne e dolil celkem 3dcl...
jruze napsal(a): Tak tak pochopil jsi to správně
Tak proč účtoval jen jeden litr za 250,- jak píe jinde? e by charita a dal litr zdarma? Nebo je to zase ve úplně jinak ... ?
jruze napsal(a): A několik tisíc ? byly dva : diagnostika,trubka,litr LDS,čistič brzd a práce.(300 +700 +250 + 60 a práce 700 )
|
|
15.04.2018 20:57 -
Re: jruze
|
3149764
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jruze napsal(a): No a jestli se nepletu tak pouívá měděné trubky - a jen tak pro zajímavost a si toho vinmou na STK tak má smolíka (samo pokud si toho vimnou) ty měděné jsou toti zakázané - důvod je prostý = je to nazvěme to supravodič a v případě ,,volby" ukostření si to vybere tuto cestu a proto přestali tento materiál na takovéto věci pouívat. - stačí někde horí cesta nebo přeruená kostra od sinějího spotřebiče a ....
NiCopp lines and tubing meet the following specifications: SAEJ1047, ISO 4038, SAEJ1650, DIN 74234, BS2871
Copper Nickel, NiCopp je CuNi co pouívám já ... a vichni plynaři na LPG od nádre pouívají měděné ...
.link.
NiCopp lines and tubing meet the following specifications: SAEJ1047, ISO 4038, SAEJ1650, DIN 74234, BS2871
Copper Nickel, NiCopp je CuNi co pouívám já ... a vichni plynaři na LPG od nádre pouívají měděné ...
http://www.agscompany.com/images/stories/catalogs/fluid-transfer-catalog-2011.pdf
|
|
15.04.2018 22:56 -
Re: jruze
|
3149844
|
|
jruze
|
|
|
Ne měl jsem na mysli hranatou spojku z ALU u P.P.koule
Ne měl jsem na mysli hranatou spojku z ALU u P.P.koule
|
|
11.10.2020 20:03 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286067
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Chtěl bych se s vami podělit o mou zkuenost s koupí vozu C5 od místního mistra servisáka.
Zatím nebudu podrobně popisovat výměnu bouraného biturba za 2l automat, kdy jsem 2dny s manelkou ztrávil očistou, abych věděl, e to je auto.
Po koupi, kdy jsem nebyl u předání, byl jsem ve slubě, jsem si při jízdě viml, e motor pocukává, občas lítají otáčky a robot neví, zda přeřadit, či ne, jsem zajel na prohlídku k jinému místnímu servisákovi, kde se ve potvrdilo, jako by prokluzovala spojka, auto bylo čerstvě po STK, prý, dále diagnostika odhalila zaslepený EGR, nějak mi to zavání, e by s tímto nechaly auto projít, dále v závadách snímač teploty nafty, nesvítící jedno světlo denního svícení, mokrý vstřik č.3, motor od palivového čerpadla mokrý a dolů na převodovku,při předjídění kouří, chybějící plasty.
Po domluvě s majitelem slíbená náprava, e dodá, ne prodá, spodní plast motoru i plastovým páskem pod ním, plast na motor, plast na akumulátor a na světlo, snímač teploty nafty, árovku denního svícení, elektriku na tané a výměnu mých alu kol.
Dále po ujetí 500km motor umřel, zjitěno na místě jiným servisákem, e po vyndání onoho vstřiku č.3 dostal ze spodu řádně nafackováno, slíben jiný motor, přivezen se zpoděním 6hodin motor na dva díly, vybrané vačky, osazení po nich vydřeno, stáří ani nájezd neznám, orezlý, sehnal jsem jiný, s jasnou historii a nájezdem, nicméně majitel nechce na nic slyet, o nějaké penění náhradě, měl jsem vyslyet rad a nechat mu auto odtáhnout, vdy má přece nějakou povinnost, nehledě na slunost a fér jednání, vdy jsem si myslel, e sme tady jedna rodina a kdy tady někomu věřit, tak komu jinému ne servisákům.
Chtěl bych znát vae názory k tomuto dlouhému slohu, který je stále jenom ve zkratce, třeba i formou SZ.
Tak teď já.
Auto normálně jezdilo (několik svědkú bych asi doloil) Převodovka řadila normálně.(mohl by potvrdit jeden zájemce se kterým byla provedena asi před měsícem zkuební jízda zhruba 10-15 Km a auto od té doby najelo asi 200Km) Auto (biturbo) jsem koupil (po dohodě) za aukční cenu s doplatkem 40000,- (tak jak jsme se dohodli)také jsme se dohodli na slevě (8000,- s prodejní ceny 90000,- kterou jsem chtěl + dodání spojleru pátých dveří(cena spojleru v Citroenu 25000,- má cena 2000,-) a stabilizačních tyček z. nápravy cena 1000,-) ostatní díly dodám - dalí sleva z aukčí ceny jsou výměna kol a kabelá k tanému. Motor který jsem dodal byl bez vaček,čerpadla a vývěvy(tento motor jsem dříve zakoupil kvúli jinému potkanému motoru a slyel jsem ho běet před koupí= take je OK - jen mi leel v dílně)- ten motor jsem koupi za 10000,- a po této události jsem ho dal protoe z mne neznámého důvodu zřejmě upadl ventil a ta oprava by byla nerentabilní take stačilo přestrojit díly(vačky,vývěva,čerpadlo) . Nabídl jsem e tuto opravu provedu - nabídka byla odmítnuta.Pokud se jedná o zaslepený EGR = manelka jela koupit něco co se nevelo do limuzíny tak jsem (asi po měsíci auto nastartoval a auto mi dvakrát posobě zhaslo (zřejmě spadlá nafta) s příznakem chyby EGR tak jsem projistotu zaslepil = EGR je funkční = můe potvrdit Zdenda který po konzultaci semnou záslepku odstranil.Co se motoru stalo nevím=olej neral spotřeba +- 6l/100Km.Koupené biturbo za aukční cenu(totáka) : zadní brzdy a destičky na výměnu,zlobí tlačítka na volantu,nefunkční vyhřívání sedačky řidiče,kaz na displeji a dalí ,havarovaná zadní část vozu+ hnutý nosník(cena dílů k opravě dle rozpočtu bez práce 116000,- )podle pojiovny - 50% = 58000,- (takto to počítá pojiovna při pouití starích dílů) + lak + práce)
Tak teď já.
Auto normálně jezdilo (několik svědkú bych asi doloil) Převodovka řadila normálně.(mohl by potvrdit jeden zájemce se kterým byla provedena asi před měsícem zkuební jízda zhruba 10-15 Km a auto od té doby najelo asi 200Km) Auto (biturbo) jsem koupil (po dohodě) za aukční cenu s doplatkem 40000,- (tak jak jsme se dohodli)také jsme se dohodli na slevě (8000,- s prodejní ceny 90000,- kterou jsem chtěl + dodání spojleru pátých dveří(cena spojleru v Citroenu 25000,- má cena 2000,-) a stabilizačních tyček z. nápravy cena 1000,-) ostatní díly dodám - dalí sleva z aukčí ceny jsou výměna kol a kabelá k tanému. Motor který jsem dodal byl bez vaček,čerpadla a vývěvy(tento motor jsem dříve zakoupil kvúli jinému potkanému motoru a slyel jsem ho běet před koupí= take je OK - jen mi leel v dílně)- ten motor jsem koupi za 10000,- a po této události jsem ho dal protoe z mne neznámého důvodu zřejmě upadl ventil a ta oprava by byla nerentabilní take stačilo přestrojit díly(vačky,vývěva,čerpadlo) . Nabídl jsem e tuto opravu provedu - nabídka byla odmítnuta.Pokud se jedná o zaslepený EGR = manelka jela koupit něco co se nevelo do limuzíny tak jsem (asi po měsíci auto nastartoval a auto mi dvakrát posobě zhaslo (zřejmě spadlá nafta) s příznakem chyby EGR tak jsem projistotu zaslepil = EGR je funkční = můe potvrdit Zdenda který po konzultaci semnou záslepku odstranil.Co se motoru stalo nevím=olej neral spotřeba +- 6l/100Km.Koupené biturbo za aukční cenu(totáka) : zadní brzdy a destičky na výměnu,zlobí tlačítka na volantu,nefunkční vyhřívání sedačky řidiče,kaz na displeji a dalí ,havarovaná zadní část vozu+ hnutý nosník(cena dílů k opravě dle rozpočtu bez práce 116000,- )podle pojiovny - 50% = 58000,- (takto to počítá pojiovna při pouití starích dílů) + lak + práce)
|
|
11.10.2020 20:32 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286075
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Výhřev sedačky rozhodně fungoval stejně jako tlačítka na volantu, ve jsem pouíval normálně, výměna kol kdy jsem ti popsal tvoje jsi sám nabídl, stejně jako vechny věci, co jsem napsal v prvním přízpěvku, za druhé jsi koupil totálku, co chce tady probírat, i kdy biturbo bylo po kolizi a jako totálka, bylo v lepí kondici ne tvoje.
ádnou opravu jsi mi nenabízel, to bych asi auto nedával nikam do servisu a nescháněl jiný motor, nebo si myslí e bych si přidělával dalí problémy?
U jsem do toho investoval posledních 35 tisíc, postav se k tomu jako rovnej férovej chlap a udělej nabídku, nevymýlej si tady pohádky a neuváděj ceny v citroenu, kupuje díly starí, sám si na začátku sliboval tohle mám, dám ti to, tohle ti dám z tvého biturba a na sebe nekoukáme přez prsty a nakonec se zachová takto, hlavně chce poslat plnou moc, aby se auta přepsaly, ale e já mám nějaké problémy s tvým autem tě nezajímá?
Výhřev sedačky rozhodně fungoval stejně jako tlačítka na volantu, ve jsem pouíval normálně, výměna kol kdy jsem ti popsal tvoje jsi sám nabídl, stejně jako vechny věci, co jsem napsal v prvním přízpěvku, za druhé jsi koupil totálku, co chce tady probírat, i kdy biturbo bylo po kolizi a jako totálka, bylo v lepí kondici ne tvoje.
ádnou opravu jsi mi nenabízel, to bych asi auto nedával nikam do servisu a nescháněl jiný motor, nebo si myslí e bych si přidělával dalí problémy?
U jsem do toho investoval posledních 35 tisíc, postav se k tomu jako rovnej férovej chlap a udělej nabídku, nevymýlej si tady pohádky a neuváděj ceny v citroenu, kupuje díly starí, sám si na začátku sliboval tohle mám, dám ti to, tohle ti dám z tvého biturba a na sebe nekoukáme přez prsty a nakonec se zachová takto, hlavně chce poslat plnou moc, aby se auta přepsaly, ale e já mám nějaké problémy s tvým autem tě nezajímá?
|
|
11.10.2020 20:59 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286079
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Výhřev sedačky rozhodně fungoval stejně jako tlačítka na volantu, ve jsem pouíval normálně, výměna kol kdy jsem ti popsal tvoje jsi sám nabídl, stejně jako vechny věci, co jsem napsal v prvním přízpěvku, za druhé jsi koupil totálku, co chce tady probírat, i kdy biturbo bylo po kolizi a jako totálka, bylo v lepí kondici ne tvoje.
ádnou opravu jsi mi nenabízel, to bych asi auto nedával nikam do servisu a nescháněl jiný motor, nebo si myslí e bych si přidělával dalí problémy?
U jsem do toho investoval posledních 35 tisíc, postav se k tomu jako rovnej férovej chlap a udělej nabídku, nevymýlej si tady pohádky a neuváděj ceny v citroenu, kupuje díly starí, sám si na začátku sliboval tohle mám, dám ti to, tohle ti dám z tvého biturba a na sebe nekoukáme přez prsty a nakonec se zachová takto, hlavně chce poslat plnou moc, aby se auta přepsaly, ale e já mám nějaké problémy s tvým autem tě nezajímá?
Opravu jsem ti nabídl - řekl jsi e ti tam jede jiný servisák a e je to kousek k němu . mimo jiné jsem ti nabídl vstřiky a následně jiný kompletní motor i se vstřikama (které jsem měl zamluvené a jetě nebyly demontované) za cenu 15000,- za komplet. Jestli tak mladej ti nabízel odtah s opravou u nás hned jak se to stalo . Taky bych sem mohl hodit SMS co jsi mi poslal.To mé auto jsi koupil ode mne za finální částku místo 90000,- za 79000,- Je zajímavé e jsi do té doby s autem neměl problém a jetě jsi si pochvaloval jak ti klesla průměrka? Tak co bylo na motoru patně ? (asi od samého počátku)
Ví proč jsem si udělal diagnostiku kdy jsme přivezli ten motor ? abych měl uloené data co se vlastně stalo - diagbox si ukládá data automaticky.A plnou moc jsem chtěl abych nemusel znovu na evidenčku jinak je mi to jedno kdy se to převede.
Opravu jsem ti nabídl - řekl jsi e ti tam jede jiný servisák a e je to kousek k němu . mimo jiné jsem ti nabídl vstřiky a následně jiný kompletní motor i se vstřikama (které jsem měl zamluvené a jetě nebyly demontované) za cenu 15000,- za komplet. Jestli tak mladej ti nabízel odtah s opravou u nás hned jak se to stalo . Taky bych sem mohl hodit SMS co jsi mi poslal.To mé auto jsi koupil ode mne za finální částku místo 90000,- za 79000,- Je zajímavé e jsi do té doby s autem neměl problém a jetě jsi si pochvaloval jak ti klesla průměrka? Tak co bylo na motoru patně ? (asi od samého počátku)
Ví proč jsem si udělal diagnostiku kdy jsme přivezli ten motor ? abych měl uloené data co se vlastně stalo - diagbox si ukládá data automaticky.A plnou moc jsem chtěl abych nemusel znovu na evidenčku jinak je mi to jedno kdy se to převede.
|
|
11.10.2020 21:17 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286080
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
jruze napsal(a): Opravu jsem ti nabídl - řekl jsi e ti tam jede jiný servisák a e je to kousek k němu . mimo jiné jsem ti nabídl vstřiky a následně jiný kompletní motor i se vstřikama (které jsem měl zamluvené a jetě nebyly demontované) za cenu 15000,- za komplet. Jestli tak mladej ti nabízel odtah s opravou u nás hned jak se to stalo . Taky bych sem mohl hodit SMS co jsi mi poslal.To mé auto jsi koupil ode mne za finální částku místo 90000,- za 79000,- Je zajímavé e jsi do té doby s autem neměl problém a jetě jsi si pochvaloval jak ti klesla průměrka? Tak co bylo na motoru patně ? (asi od samého počátku)
Tak za prvé, kdy se to stalo, tobě jsem volal jako prvnímu, ptal ses, co se stalo, popsal jsem ti e nevím, pak jsi mi vyprávěl e má rozebrané nějaké dveře a opravuje elektriku, to mě fakt zajímalo, proč si neřek počkej, jedu tam, dám to dohromady, s tvým mladym jsem mluvil a po týdnu, kdy ste vezly ten motor, nic ste mi nenabízely, nevim co tě vede k takovým lím, proč bych si přidělával starosti, kdy by ses nabídl, odvezl bys to a opravil, ubylo by mě hodně starostí, nic takového tam neproběhlo, no a za druhé proč já bych měl kupovat vstřiky a motor, kdy ten problém od začátku je jinde, ne ve mě.
A u jednou k těm tvým počtům, 42 biturbo, měl jsem dát 48 a bylo by 90, jene si říkal e dá 9 slevu, mám to v mailu, pak si slíbyl nejdřív tané z mého biturba i s elektrikou, pak jsi změnil e dá elektriku a tané zaplatí, kdy budu počítat nejlevnějí tané u Hanze, sám jsi s ním mluvil 4, pak jsi měl odemě dostat 35, dostal jsi 40, divný počty e?
Tak za prvé, kdy se to stalo, tobě jsem volal jako prvnímu, ptal ses, co se stalo, popsal jsem ti e nevím, pak jsi mi vyprávěl e má rozebrané nějaké dveře a opravuje elektriku, to mě fakt zajímalo, proč si neřek počkej, jedu tam, dám to dohromady, s tvým mladym jsem mluvil a po týdnu, kdy ste vezly ten motor, nic ste mi nenabízely, nevim co tě vede k takovým lím, proč bych si přidělával starosti, kdy by ses nabídl, odvezl bys to a opravil, ubylo by mě hodně starostí, nic takového tam neproběhlo, no a za druhé proč já bych měl kupovat vstřiky a motor, kdy ten problém od začátku je jinde, ne ve mě.
A u jednou k těm tvým počtům, 42 biturbo, měl jsem dát 48 a bylo by 90, jene si říkal e dá 9 slevu, mám to v mailu, pak si slíbyl nejdřív tané z mého biturba i s elektrikou, pak jsi změnil e dá elektriku a tané zaplatí, kdy budu počítat nejlevnějí tané u Hanze, sám jsi s ním mluvil 4, pak jsi měl odemě dostat 35, dostal jsi 40, divný počty e?
|
|
11.10.2020 21:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286083
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Tak za prvé, kdy se to stalo, tobě jsem volal jako prvnímu, ptal ses, co se stalo, popsal jsem ti e nevím, pak jsi mi vyprávěl e má rozebrané nějaké dveře a opravuje elektriku, to mě fakt zajímalo, proč si neřek počkej, jedu tam, dám to dohromady, s tvým mladym jsem mluvil a po týdnu, kdy ste vezly ten motor, nic ste mi nenabízely, nevim co tě vede k takovým lím, proč bych si přidělával starosti, kdy by ses nabídl, odvezl bys to a opravil, ubylo by mě hodně starostí, nic takového tam neproběhlo, no a za druhé proč já bych měl kupovat vstřiky a motor, kdy ten problém od začátku je jinde, ne ve mě.
A u jednou k těm tvým počtům, 42 biturbo, měl jsem dát 48 a bylo by 90, jene si říkal e dá 9 slevu, mám to v mailu, pak si slíbyl nejdřív tané z mého biturba i s elektrikou, pak jsi změnil e dá elektriku a tané zaplatí, kdy budu počítat nejlevnějí tané u Hanze, sám jsi s ním mluvil 4, pak jsi měl odemě dostat 35, dostal jsi 40, divný počty e?
Za chvíli se to nebude líbit Alxovi a nedivil bych se ale : 90 - 42 =48 + spojler 2000 + tyčky stabíku můj nákup +- 1000 = 51 - 40 = sleva je 11000,- ( a ten závěs byl zkroucenej podle nosníku = rovnali to kluci na stolici i s nosníkem a podlahou kufru) ( ten tvůj hovor byl přesměrován na tel.mladýho a nahranej protoe mně blbne reproduktor v tel.) A nejsem uboák a neútočím na tvou peněenku jak jsi mi napsal v SMS A to mé vyprávění bylo z důvodu e limuzínu měl půjčenou zákazník , mé biturbo rozebrané, třílitr maneky jsem si vzít nemohl a byl by k ničemu , jiné auto ze kterým bych to v tu chvíli mohl táhnou jsem neměl , souseda bych večer nedohnal , říkal jsem ti zavolej na číslo ze zelené karty jaký odtah tam mám (do kolika Km a e by to lo do radonic a odtud u soused(s ním jsem to předběně domluvil), a já to tam měl víc jak 200Km co by byly víc jak 3hod .
Za chvíli se to nebude líbit Alxovi a nedivil bych se ale : 90 - 42 =48 + spojler 2000 + tyčky stabíku můj nákup +- 1000 = 51 - 40 = sleva je 11000,- ( a ten závěs byl zkroucenej podle nosníku = rovnali to kluci na stolici i s nosníkem a podlahou kufru) ( ten tvůj hovor byl přesměrován na tel.mladýho a nahranej protoe mně blbne reproduktor v tel.) A nejsem uboák a neútočím na tvou peněenku jak jsi mi napsal v SMS;-) A to mé vyprávění bylo z důvodu e limuzínu měl půjčenou zákazník , mé biturbo rozebrané, třílitr maneky jsem si vzít nemohl a byl by k ničemu , jiné auto ze kterým bych to v tu chvíli mohl táhnou jsem neměl , souseda bych večer nedohnal , říkal jsem ti zavolej na číslo ze zelené karty jaký odtah tam mám (do kolika Km a e by to lo do radonic a odtud u soused(s ním jsem to předběně domluvil), a já to tam měl víc jak 200Km co by byly víc jak 3hod .
|
|
11.10.2020 21:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286086
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Přesměruj si co chce, proč najednou připočítává co jsi slíbyl e dá, o taném jsi tvrdil, e je rovné, tak je koda ho dávat pryč, hned jsi se s Hanzem a se mnou domlouval, a ho objedná, e sníí cenu o tu částku, jen a tady vichni vidí tvůj postoj k problému, já jsem u do toho dal 35 tis ty počtáři, na výměnu motoru dojde přítí týden, tahle diskuze mi příjde dost podobná jako kdy jsi udělal hellmutovi fap off bez jeho vědomí, kadopádně se stále vyhybá odpovědi, bude se finančně na opravě podílet, nebo jako doposud mrtvý brouk?
Ani jsi neodpověděl na otázku, jak probíhala STK se zaslepeným egrem, zadní tyčky stabilizátoru v háji, snímač teploty paliva takté a árovka denního svícení, u nás vyhazujou za nesvítící árovku, sme vichni zvědavy na odpověď.
Jinak já jsem stále svolný domluvě, ale chytil jsi patný směr, tady se to řeit vůbec nemuselo, jenom se tady víc a víc schazuje, kadý svého těstí strůjce.
Přesměruj si co chce, proč najednou připočítává co jsi slíbyl e dá, o taném jsi tvrdil, e je rovné, tak je koda ho dávat pryč, hned jsi se s Hanzem a se mnou domlouval, a ho objedná, e sníí cenu o tu částku, jen a tady vichni vidí tvůj postoj k problému, já jsem u do toho dal 35 tis ty počtáři, na výměnu motoru dojde přítí týden, tahle diskuze mi příjde dost podobná jako kdy jsi udělal hellmutovi fap off bez jeho vědomí, kadopádně se stále vyhybá odpovědi, bude se finančně na opravě podílet, nebo jako doposud mrtvý brouk?
Ani jsi neodpověděl na otázku, jak probíhala STK se zaslepeným egrem, zadní tyčky stabilizátoru v háji, snímač teploty paliva takté a árovka denního svícení, u nás vyhazujou za nesvítící árovku, sme vichni zvědavy na odpověď.
Jinak já jsem stále svolný domluvě, ale chytil jsi patný směr, tady se to řeit vůbec nemuselo, jenom se tady víc a víc schazuje, kadý svého těstí strůjce.
|
|
11.10.2020 22:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286087
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Přesměruj si co chce, proč najednou připočítává co jsi slíbyl e dá, o taném jsi tvrdil, e je rovné, tak je koda ho dávat pryč, hned jsi se s Hanzem a se mnou domlouval, a ho objedná, e sníí cenu o tu částku, jen a tady vichni vidí tvůj postoj k problému, já jsem u do toho dal 35 tis ty počtáři, na výměnu motoru dojde přítí týden, tahle diskuze mi příjde dost podobná jako kdy jsi udělal hellmutovi fap off bez jeho vědomí, kadopádně se stále vyhybá odpovědi, bude se finančně na opravě podílet, nebo jako doposud mrtvý brouk?
Ani jsi neodpověděl na otázku, jak probíhala STK se zaslepeným egrem, zadní tyčky stabilizátoru v háji, snímač teploty paliva takté a árovka denního svícení, u nás vyhazujou za nesvítící árovku, sme vichni zvědavy na odpověď.
Jinak já jsem stále svolný domluvě, ale chytil jsi patný směr, tady se to řeit vůbec nemuselo, jenom se tady víc a víc schazuje, kadý svého těstí strůjce.
EGR na STK nezjistí (a na EM byla záslepka venku)- jak jsem psal měl jsem jen podezření e zablbnul - v diag chodil, teplota paliva koherence = není chyba, árovku deního svícení mladej vyměnil za starí a na STK jetě svítila, zadní yčky stabíku jesou závada na vyhození a popravdě jsi to jen říkal ty nic jsem v autě neslyel . Zato s tím biturbem jsem musel ty brzdy vyměnit = takové závady opravdu vyhazují.(ale pravda koupil jsem od tebe totálku) = take proč řeit závady na jednom i druhém autě? Vdy ty jsi mně vlastně prodával totálku.Ohledně opravy proč jsem asi chtěl opravu dělat já ? protoe mne zajímalo a zajímá co se vlastně stalo ? - chytit na olej ? blbost .olej to nebralo od výměny k výměně , ventyl sám od sebe neupadne - rozvody byly dělané 30000Km zpátky , potom mne napadá jen přetočenej motor a to mi také moc nesedí.
EGR na STK nezjistí (a na EM byla záslepka venku)- jak jsem psal měl jsem jen podezření e zablbnul - v diag chodil, teplota paliva koherence = není chyba, árovku deního svícení mladej vyměnil za starí a na STK jetě svítila, zadní yčky stabíku jesou závada na vyhození a popravdě jsi to jen říkal ty nic jsem v autě neslyel . Zato s tím biturbem jsem musel ty brzdy vyměnit = takové závady opravdu vyhazují.(ale pravda koupil jsem od tebe totálku) = take proč řeit závady na jednom i druhém autě? Vdy ty jsi mně vlastně prodával totálku.Ohledně opravy proč jsem asi chtěl opravu dělat já ? protoe mne zajímalo a zajímá co se vlastně stalo ? - chytit na olej ? blbost .olej to nebralo od výměny k výměně , ventyl sám od sebe neupadne - rozvody byly dělané 30000Km zpátky , potom mne napadá jen přetočenej motor a to mi také moc nesedí.
|
|
12.10.2020 05:38 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286094
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
A to chce říct,e po STK jsi dal záslepku na EGR zpět a vezl to na prodej,není to divný,ani si nepátrali po tom,e to eně dvakrát chcíplo.
Na tyčky stejně jako mokrý vstřik mě upozornil Hanz,není to můj pocit.
Dále ti moná napovim,od plné nádre nájezd 500km,dojezd 480km,spotřeba 5,7l, ale v nádri čtvrtka,kam se poděla nafta z nádre,olej podle měrky nad maximem,před tím na merce mezi riskama,myslí e patný vstřik nemůe odpálit ve pod sebou,jak je tady často popisované?
A to chce říct,e po STK jsi dal záslepku na EGR zpět a vezl to na prodej,není to divný,ani si nepátrali po tom,e to eně dvakrát chcíplo.
Na tyčky stejně jako mokrý vstřik mě upozornil Hanz,není to můj pocit.
Dále ti moná napovim,od plné nádre nájezd 500km,dojezd 480km,spotřeba 5,7l, ale v nádri čtvrtka,kam se poděla nafta z nádre,olej podle měrky nad maximem,před tím na merce mezi riskama,myslí e patný vstřik nemůe odpálit ve pod sebou,jak je tady často popisované?
|
|
12.10.2020 22:23 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286209
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): A to chce říct,e po STK jsi dal záslepku na EGR zpět a vezl to na prodej,není to divný,ani si nepátrali po tom,e to eně dvakrát chcíplo.
Na tyčky stejně jako mokrý vstřik mě upozornil Hanz,není to můj pocit.
Dále ti moná napovim,od plné nádre nájezd 500km,dojezd 480km,spotřeba 5,7l, ale v nádri čtvrtka,kam se poděla nafta z nádre,olej podle měrky nad maximem,před tím na merce mezi riskama,myslí e patný vstřik nemůe odpálit ve pod sebou,jak je tady často popisované?
Auto po výměně oleje a cesta k tobě (něco přes 200Km)= olej jak píe jsi kontroloval a byl OK ? Při diagnostice u tvého servisáka a kontrole hladiny oleje byl na OK nikoli přes tak nevím.Pokud by se ,,posral" vstřik propálí se píst nikoli upadne ventyl.(do vstřiku nemělo co jiného pratit aby ho tak pokodil proto si myslím e upadl ventyl) No u mne to nebaví - pole mi e já útočím na tvou peněenku a e jsem uboák (to mi příjde spí opačně) no tak to uděláme jinak = uveď auto do původního stavu = tak aby jelo a já ho odkoupím zpět za cenu kterou jsi mi za něj zaplatil( odkup havarovaného biturba aukční cena 42000 + doplatek 40000 = celková cena 82000).To je asi fér nebo není ? Ty tyčky a spojler měnit nemusí.
Auto po výměně oleje a cesta k tobě (něco přes 200Km)= olej jak píe jsi kontroloval a byl OK ? Při diagnostice u tvého servisáka a kontrole hladiny oleje byl na OK nikoli přes tak nevím.Pokud by se ,,posral" vstřik propálí se píst nikoli upadne ventyl.(do vstřiku nemělo co jiného pratit aby ho tak pokodil proto si myslím e upadl ventyl) No u mne to nebaví - pole mi e já útočím na tvou peněenku a e jsem uboák (to mi příjde spí opačně) no tak to uděláme jinak = uveď auto do původního stavu = tak aby jelo a já ho odkoupím zpět za cenu kterou jsi mi za něj zaplatil( odkup havarovaného biturba aukční cena 42000 + doplatek 40000 = celková cena 82000).To je asi fér nebo není ? Ty tyčky a spojler měnit nemusí.
|
|
| |
|
|