| | |
11.04.2018 18:23 -
Re: jruze
|
3148063
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Chtěl bych touto cestou poděkovat Jardovi. V pondělí mě zradila hydraulika, po zavolání mě neodmítl a i v nočních hodinách kdy jsem k němu přijel mi pomohl a auto opravil, Jardo velké díky.
Chtěl bych touto cestou poděkovat Jardovi. V pondělí mě zradila hydraulika, po zavolání mě neodmítl a i v nočních hodinách kdy jsem k němu přijel mi pomohl a auto opravil, Jardo velké díky.
|
|
11.04.2018 19:12 -
Re: jruze
|
3148068
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Komu čest, tomu čest. ádný plh, normální slunost.
Komu čest, tomu čest. ádný plh, normální slunost.
|
|
11.04.2018 19:34 -
Re: jruze
|
3148069
|
|
jruze
|
|
|
On ví jak to myslím a jsem mu i troku zavázanej z dřívějka.
Tak zase já : kdysi jsem zprovozňoval olejové kamna a potřeboval jsem ventilátor - přivezl cena 0
Ale zase kdo má tady vlastní vlákno - to ani přeceda nemá.
On ví jak to myslím a jsem mu i troku zavázanej z dřívějka.;-)
Tak zase já : kdysi jsem zprovozňoval olejové kamna a potřeboval jsem ventilátor - přivezl cena 0 ;-)
Ale zase kdo má tady vlastní vlákno - to ani přeceda nemá.
|
|
13.04.2018 13:44 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
3148781
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Moná by to mohlo patřit do úplně jiného vlákna... Sem to patří podle řeení problému.
Dnes jsem viděl nějakou odvedenou práci a nestačil se divit. Nebyla to ádná záchrana ádné provizorní řeení na dojetí
Byla to řádně dopředu objednaná práce a s přípravou provedená. Jednalo se o prosakující svazek 3 trubkohadic od pravé přední k spodní středové. Opravena pouze ta tenká, nějakou starí pouitou trubkou a starou pouitou spojkou. Nataená bokem vedle původních, původní tenká ponechaná. Matice rezavé, celá dokroucená, na pár místech se dotýkající plechu nebo klima-trubek
Pohledově v motorovém prostoru nevzhledné provizorium a pod autem ...
Nechce se mi ani věřit, e to dělal automechanik, odborník na hydro-Citroeny. Nerozumím tomu.
Jde to i jinak ... stejný problém, jen jiné auta .link.
Jetě taky "mechanik" dolil LDS, prý chyběla a teď je akorát ... tak sem to posadil "jen" na palky a vyteklo 0,85litru přepadem, o tolik bylo přelito, při řádném odtlakování diag by vyteklo moná jetě dalích 2 deci ... to tak.
.
A nebylo to trochu jinak ? Nemělo to jětě přijet na dodělání a výměnu sylentů ramene a stabíku ? - to e to přijelo v době kdy jsem tu měl práce a nemohl jsem to dodělat celé s tím e přijede na výměnu sylentů a s tím e se toto doupraví ? A jinak co bylo na převlečných maticích patně ?(co se funkčnosti týče) A ano má pravdu ale nezná okolnosti ( a s LDS ? bylo tam víc o 1/2 litru z důvodu toho e tekla trubkohadice od L.P koule a mimoto tam chyběly 2L - dolil jsem navíc jen asi 3dcl co zbyly ve flace protoe tekla ta trubkohadice(mimo to jsem dolejval při odtlakovanm a potom to troku stáhne) s tím e při výměně a do výměny) něco vyteče.( ale dobře mi tak - přítě pán počká a budu mít volno a čas to dodělat celé a né e to pustím v polovině práce ) a jetě jsi zapoměl dodat e tím bylo také to e to nejelo na vech 6. válců .
A nebylo to trochu jinak ? Nemělo to jětě přijet na dodělání a výměnu sylentů ramene a stabíku ? - to e to přijelo v době kdy jsem tu měl práce a nemohl jsem to dodělat celé s tím e přijede na výměnu sylentů a s tím e se toto doupraví ? A jinak co bylo na převlečných maticích patně ?(co se funkčnosti týče) A ano má pravdu ale nezná okolnosti ;-) ( a s LDS ? bylo tam víc o 1/2 litru z důvodu toho e tekla trubkohadice od L.P koule a mimoto tam chyběly 2L - dolil jsem navíc jen asi 3dcl co zbyly ve flace protoe tekla ta trubkohadice(mimo to jsem dolejval při odtlakovanm a potom to troku stáhne) s tím e při výměně a do výměny) něco vyteče.( ale dobře mi tak - přítě pán počká a budu mít volno a čas to dodělat celé a né e to pustím v polovině práce ) a jetě jsi zapoměl dodat e tím bylo také to e to nejelo na vech 6. válců .
|
|
13.04.2018 19:17 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
3148891
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jruze napsal(a): a s LDS ? a mimoto tam chyběly 2L - dolil jsem navíc jen asi 3dcl co zbyly ve flace
a v jiném vlákně - tu: .link.
píe o tom autu:
jruze napsal(a): A několik tisíc ? byly dva : diagnostika,trubka,litr LDS,čistič brzd a práce.(300 +700 +250 + 60 a práce 700 )
Tak e kolik si dolil ??? Píe e litr a ten sis taky celej naúčtoval, jak píe.
Tak dolil si ve skutečnosti jen 3 dcl, a účtoval celej litr?
jruze napsal(a): Předel jsem dalí diskuzi a dolil jsem tak 3dcl navíc
Jen se v tom babrej, bude to smrdět víc a víc ...
A za tu starou pokroucenou trubku s orezlejma maticema si účtoval 700,- .... já bych ti prodal uplně novou za 250,-
Jen se v tom babrej, bude to smrdět víc a víc ... ;-)
A za tu starou pokroucenou trubku s orezlejma maticema si účtoval 700,- .... já bych ti prodal uplně novou za 250,-
|
|
13.04.2018 21:50 -
Re: jruze
|
3148997
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ale no tak, nehádejte se Tu LDS chápu tak, e tam kolem 1,5l chybělo, tak jruze dolil celé 2l a pak tam bylo 3dcl přes max... S tím e něco uteče. Ne e dolil celkem 3dcl...
Ale no tak, nehádejte se:) Tu LDS chápu tak, e tam kolem 1,5l chybělo, tak jruze dolil celé 2l a pak tam bylo 3dcl přes max... S tím e něco uteče. Ne e dolil celkem 3dcl...
|
|
13.04.2018 22:20 -
Re: jruze
|
3149012
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Ale no tak, nehádejte se Tu LDS chápu tak, e tam kolem 1,5l chybělo, tak jruze dolil celé 2l a pak tam bylo 3dcl přes max... S tím e něco uteče. Ne e dolil celkem 3dcl...
Tak tak pochopil jsi to správně a protoe byl únik jetě jinde( levá trubkohadice k pístnici - pod kloboukem a na podběhu stála LDS - trubkohadice od L.P. pístnice tak jsem na ten týden přelil víc.(mělo to přijet na dokončení .)
A začínám to chápat - zřejmě dle inzerce nedostatek práce - asi někomu schází práce a proto komentuje ceny atd.. dělá za půlku od jiných,ve dokonale atd..( nebo nevím co za tím je ale do mne u několikrát, do autodiaga také a asi i do jiných)- to začalo s regulátory na X7 které jsem řeil o dva roky dříve (to o X7 jetě ani nevěděl a e to jde tak jak jsem to řeil já a v tu dobu jedinej) a jiným (nebo e bych zveřejnil jeho komunikaci s jiným zákazníkem starou několik dní zpět , kterou bezproblému vyřeil někdo jiný ?(,,zapomněl jsem o co lo " nestarám se o druhé - ono by bylo lepí kdyby se někteří lidé starali o sebe.Ale já to beru jinak : i patná reklama je vlastně reklama no kdyby nebyl tak daleko tak mu ve co nestíhám (nebo vlastně ani nedělám - nejsem na to vybaven, dělám to jen navíc a spí skoro vůbec - spí se tomu vyhýbám) budu posílat (i tak to dělám) Nevím proč si mne pořád bere někdo do huby , proč někdo studuje mé ceny ani by se ho to týkalo - to snad opravdu musí být z nudy a nedostatku práce - kdybych měl studovat kdo za co a jak dělá tak bych toho asi moc neudělal vdy to musí být dost náročné na čas.
le zase kdy u mám své vlákno tak a není prázdné.
Tak tak pochopil jsi to správně a protoe byl únik jetě jinde( levá trubkohadice k pístnici - pod kloboukem a na podběhu stála LDS - trubkohadice od L.P. pístnice tak jsem na ten týden přelil víc.(mělo to přijet na dokončení .)
A začínám to chápat - zřejmě dle inzerce nedostatek práce - asi někomu schází práce a proto komentuje ceny atd.. dělá za půlku od jiných,ve dokonale atd..( nebo nevím co za tím je ale do mne u několikrát, do autodiaga také a asi i do jiných)- to začalo s regulátory na X7 které jsem řeil o dva roky dříve (to o X7 jetě ani nevěděl a e to jde tak jak jsem to řeil já a v tu dobu jedinej) a jiným (nebo e bych zveřejnil jeho komunikaci s jiným zákazníkem starou několik dní zpět , kterou bezproblému vyřeil někdo jiný ?(,,zapomněl jsem o co lo " nestarám se o druhé - ono by bylo lepí kdyby se někteří lidé starali o sebe.Ale já to beru jinak : i patná reklama je vlastně reklama:palec no kdyby nebyl tak daleko tak mu ve co nestíhám (nebo vlastně ani nedělám - nejsem na to vybaven, dělám to jen navíc a spí skoro vůbec - spí se tomu vyhýbám) budu posílat (i tak to dělám) Nevím proč si mne pořád bere někdo do huby , proč někdo studuje mé ceny ani by se ho to týkalo - to snad opravdu musí být z nudy a nedostatku práce - kdybych měl studovat kdo za co a jak dělá tak bych toho asi moc neudělal vdy to musí být dost náročné na čas.:nevim
le zase kdy u mám své vlákno tak a není prázdné.
|
|
13.04.2018 22:51 -
Re: jruze
|
3149025
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Raději bys měl řeit toto, ne nějaké deci, které v hospodě nikdo neřeí , nebo to stěhování o kterém jsi někde psal s tím nějak souvisí?
.link.
Raději bys měl řeit toto, ne nějaké deci, které v hospodě nikdo neřeí :-)), nebo to stěhování o kterém jsi někde psal s tím nějak souvisí? :-d
http://nasregion.cz/praha/desiva-vestba-o-zkaze-prahy-znici-hlavni-mesto-v-roce-2019-velka-horici-koule?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
|
|
14.04.2018 00:16 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
3149052
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Moná by to mohlo patřit do úplně jiného vlákna... Sem to patří podle řeení problému.
Dnes jsem viděl nějakou odvedenou práci a nestačil se divit. Nebyla to ádná záchrana ádné provizorní řeení na dojetí
Byla to řádně dopředu objednaná práce a s přípravou provedená. Jednalo se o prosakující svazek 3 trubkohadic od pravé přední k spodní středové. Opravena pouze ta tenká, nějakou starí pouitou trubkou a starou pouitou spojkou. Nataená bokem vedle původních, původní tenká ponechaná. Matice rezavé, celá dokroucená, na pár místech se dotýkající plechu nebo klima-trubek
Pohledově v motorovém prostoru nevzhledné provizorium a pod autem ...
Nechce se mi ani věřit, e to dělal automechanik, odborník na hydro-Citroeny. Nerozumím tomu.
Jde to i jinak ... stejný problém, jen jiné auta .link.
Jetě taky "mechanik" dolil LDS, prý chyběla a teď je akorát ... tak sem to posadil "jen" na palky a vyteklo 0,85litru přepadem, o tolik bylo přelito, při řádném odtlakování diag by vyteklo moná jetě dalích 2 deci ... to tak.
.
Kdy uje to smazané nebo přesunuté to co jsi zakryl matovím kolečkem a je to nebo bylo etanolové zařízení přitaené také páskami tak jsem to nemohl dát jinam a jen provizorně nechal tam nahoředo dělání ramene i se starou trubičkou - nedalo se tam kloudně přes toto dostat - jen jsem zapojil trubičku aby to tam neteklo a starou nechal do doby ne se bude dělat rameno a stabík popřípadě ta trubkohadice k L.P. kouly.(tu jsem odmastil jestli a jak moc poteče - rosí kadá. a mněl jsem na tu opravu kvůli jiné práci asi tři hodiny.
Kdy uje to smazané nebo přesunuté to co jsi zakryl matovím kolečkem a je to nebo bylo etanolové zařízení přitaené také páskami tak jsem to nemohl dát jinam a jen provizorně nechal tam nahoředo dělání ramene i se starou trubičkou - nedalo se tam kloudně přes toto dostat - jen jsem zapojil trubičku aby to tam neteklo a starou nechal do doby ne se bude dělat rameno a stabík popřípadě ta trubkohadice k L.P. kouly.(tu jsem odmastil jestli a jak moc poteče - rosí kadá. a mněl jsem na tu opravu kvůli jiné práci asi tři hodiny.
|
|
14.04.2018 00:36 -
Re: jruze
|
3149053
|
|
jruze
|
|
|
No nic u jsem tu strávil moc zbytečného času musím jít něco dělat musím udělat do rána klapky Pokud by je tedy nechtěl udělat levněji někdo jiný.
No nic u jsem tu strávil moc zbytečného času musím jít něco dělat musím udělat do rána klapky Pokud by je tedy nechtěl udělat levněji někdo jiný.:-)
|
|
14.04.2018 07:33 -
Re: jruze
|
3149082
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..to se tak nekdo ma..mit thread s vlastnim jmenem
a ja mam jen jakousy usmudlanou zlutou kartu
..to se tak nekdo ma..mit thread s vlastnim jmenem :-)):-d
a ja mam jen jakousy usmudlanou zlutou kartu :-)))):-((((
|
|
14.04.2018 09:37 -
Re: jruze
|
3149158
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jruze napsal(a): No a jestli se nepletu tak pouívá měděné trubky - a jen tak pro zajímavost a si toho vinmou na STK tak má smolíka (samo pokud si toho vimnou) ty měděné jsou toti zakázané - důvod je prostý = je to nazvěme to supravodič a v případě ,,volby" ukostření si to vybere tuto cestu a proto přestali tento materiál na takovéto věci pouívat. - stačí někde horí cesta nebo přeruená kostra od sinějího spotřebiče a ....
A začínám to chápat - zřejmě dle inzerce nedostatek práce
Opět se plete. Pouívám trubky CuNi - slitinové měď nikl. Mají certifikaci ISO 4038:1997 a DIN 74234:1992.
Dej mi odkaz na nějaký originální dokument, normu, předpis, kde je to co popisuje, kde je zákaz pouívání měděných trubek na autě. Pokud vím, tak například měděné trubky pouívají i plynaři od nádre plynu k motoru.
Opravdu ti budu nesmírně vděčný, kdy ukáe nějaký předpis, normu, ČSN, DIN, ISO, ...prostě nějaký oficiální státem uznaný dokument, e ty trubky na auto nesmí být.
Optický rozdíl mezi mědí a slitinou v příloze.
Co se týká inzerce, tak se mi konečně po letech podařilo najít dodavatele trubek za výbornou cenu, tak e můu od teď vem poskytnout velmi dobré ceny, kdy vidím za co se účtují měkké měděné, nebo staré pouité ...
Tady prodávají čistě měděné měkké, za cenu o třetinu větí ne já, pevnějí a kvalitnějí CuNi ...
.link.
Opět se plete. Pouívám trubky CuNi - slitinové měď nikl. Mají certifikaci ISO 4038:1997 a DIN 74234:1992.
Dej mi odkaz na nějaký originální dokument, normu, předpis, kde je to co popisuje, kde je zákaz pouívání měděných trubek na autě. Pokud vím, tak například měděné trubky pouívají i plynaři od nádre plynu k motoru.
Opravdu ti budu nesmírně vděčný, kdy ukáe nějaký předpis, normu, ČSN, DIN, ISO, ...prostě nějaký oficiální státem uznaný dokument, e ty trubky na auto nesmí být.
Optický rozdíl mezi mědí a slitinou v příloze.
Co se týká inzerce, tak se mi konečně po letech podařilo najít dodavatele trubek za výbornou cenu, tak e můu od teď vem poskytnout velmi dobré ceny, kdy vidím za co se účtují měkké měděné, nebo staré pouité ...
Tady prodávají čistě měděné měkké, za cenu o třetinu větí ne já, pevnějí a kvalitnějí CuNi ...
http://www.auto-francie.cz/hydraulicke-potrubi-citroen-brzdove-potrubi-citroen-trubky-na-citroen-lhm-citroen
Přílohy: trubky_Cu_CuNi.jpg ( 977926b ) - |
|
14.04.2018 09:56 -
Re: jruze
|
3149166
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jruze napsal(a): Kdy uje to smazané nebo přesunuté to co jsi zakryl matovím kolečkem a je to nebo bylo etanolové zařízení přitaené také páskami tak jsem to nemohl dát jinam a jen provizorně nechal tam nahoředo dělání ramene i se starou trubičkou - nedalo se tam kloudně přes toto dostat -
To kolečko sem zakryl aby to neruilo vzhled, a aby se to auto nedalo jednodue identifikovat, kdo ho zná. Pokud se podívá na začátek, vůbec sem nepsal o Tobě, nijak jsem Tě s tou prací nespojoval. Psal jsem to obecně o stylu opravy, co někdo dokáe vytvořit. e si se k tomu přihlásil je tvoje volba.
V příloze originální foto, kde není vidět e by to kolečko etanolu něčemu vadilo a e by to bylo jak popisuje.
To kolečko sem zakryl aby to neruilo vzhled, a aby se to auto nedalo jednodue identifikovat, kdo ho zná. Pokud se podívá na začátek, vůbec sem nepsal o Tobě, nijak jsem Tě s tou prací nespojoval. Psal jsem to obecně o stylu opravy, co někdo dokáe vytvořit. e si se k tomu přihlásil je tvoje volba.
V příloze originální foto, kde není vidět e by to kolečko etanolu něčemu vadilo a e by to bylo jak popisuje.
Přílohy: etanol.jpg ( 2613751b ) - |
|
| |
|
|