| | |
01.09.2016 21:40 -
Re: jruze
|
2990653
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
mno... pořád tu čtu samé romány ( mohl bych napsat i bajky ) a kde je moje hadice ani čárka ...
mno... pořád tu čtu samé romány ( mohl bych napsat i bajky :-d ) a kde je moje hadice ani čárka ... :-(
|
|
12.09.2016 19:03 -
Re: jruze
|
2993606
|
|
alud
|
Město: Litomyl, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Velmi děkuji, e mně jruze pomohl v nouzi. Aby nouze nebyla malá, byl jsem 160 km od svého bydlitě a navíc o víkendu. Moc si toho váím a jetě jednou děkuji! alud
Velmi děkuji, e mně jruze pomohl v nouzi. Aby nouze nebyla malá, byl jsem 160 km od svého bydlitě a navíc o víkendu. Moc si toho váím a jetě jednou děkuji! alud
|
|
20.03.2018 12:23 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
3140801
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
jruze napsal(a): Tu slabou tlakovou má hotovou ale na ostatní bych se dostal a přítí týden ( sylent ramene a dalsi) nepočítal jsem s jinou práci a mám tu dalí nabranou práci . Jen jsem to odmastil a uvidíme jak a kde to teče. Teď to nestíhám dal řeit.
A přibyla nová zkuenost = auto do té doby ne přijelo ke mně bylo v pořádku - po výměně tlakové trubky hydrauliky (té slabé z pavouka) auto hlásí chyby na třech cívkách,chyby na variatorech časování vaček a jetě něco jak velkej předstih??? Take to vyznělo jako e jsem rozházel rozvody (velký předstih,chybné nastavení vaček) a asi vyměnil několik cívek.(na 3.0 i) nebo jak bych si to mněl vysvětlit fakt nevím? Deník je plnej a zony také tam se nedá dohledat od kdy(neuloí si chyby a ale diag si uloí natěstí i co se s ní dělalo pod tímto vin a kompletní načtení stavu v době připojení (odtlakovával jsem hydru.) Mimo to auto je stočené.
Chtěl bych upozornit pana jruze, e jeho informace o stočeném voze se nezakládá na pravdě a e le. Dále co si má myslet zákazník, kdy přijede s funkčním autem, kde tedy "teče" trubka a pár metrů jízdy po převzetí jede auto na pět válců a do předání jezdilo bez problémů. Proto se onen zákazník jen zeptal, jestli se něco nedělo a nestalo v době, kdy bylo na opravě u pana Růičky. To bych řekl, e je úplně normální věc a reakce zákazníka.
Auto hází chybu na jedné cívce, na válci číslo 5. Po přehození cívek je stále chyba na válci číslo pět s cívkou. Tady bych tedy očekával nějakou pomoc a rady, pokud se onen člověk na vás zkuené obrátí. Nicméně způsobem, kterým se komentují a přednáejí různé informace je to poněkud zvlátní. Za svou práci jste také dostal zaplaceno a odvedl jste ji tak, jak nejlépe umíte a to je dobře. Jak říkám, onen následný problém vůbec nesouvisel s Vámi, ale Vae reakce je přinejmením nefér.
Chtěl bych upozornit pana jruze, e jeho informace o stočeném voze se nezakládá na pravdě a e le. Dále co si má myslet zákazník, kdy přijede s funkčním autem, kde tedy "teče" trubka a pár metrů jízdy po převzetí jede auto na pět válců a do předání jezdilo bez problémů. Proto se onen zákazník jen zeptal, jestli se něco nedělo a nestalo v době, kdy bylo na opravě u pana Růičky. To bych řekl, e je úplně normální věc a reakce zákazníka.
Auto hází chybu na jedné cívce, na válci číslo 5. Po přehození cívek je stále chyba na válci číslo pět s cívkou. Tady bych tedy očekával nějakou pomoc a rady, pokud se onen člověk na vás zkuené obrátí. Nicméně způsobem, kterým se komentují a přednáejí různé informace je to poněkud zvlátní. Za svou práci jste také dostal zaplaceno a odvedl jste ji tak, jak nejlépe umíte a to je dobře. Jak říkám, onen následný problém vůbec nesouvisel s Vámi, ale Vae reakce je přinejmením nefér.
|
|
20.03.2018 12:43 -
Re: Únik hydraulické kapaliny LDS
|
3140806
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
jruze napsal(a): A přibyla nová zkuenost = auto do té doby ne přijelo ke mně bylo v pořádku - po výměně tlakové trubky hydrauliky (té slabé z pavouka) auto hlásí chyby na třech cívkách,chyby na variatorech časování vaček a jetě něco jak velkej předstih??? Take to vyznělo jako e jsem rozházel rozvody (velký předstih,chybné nastavení vaček) a asi vyměnil několik cívek.(na 3.0 i) nebo jak bych si to mněl vysvětlit fakt nevím? Deník je plnej a zony také tam se nedá dohledat od kdy(neuloí si chyby a ale diag si uloí natěstí i co se s ní dělalo pod tímto vin a kompletní načtení stavu v době připojení (odtlakovával jsem hydru.) Mimo to auto je stočené.
Jo já mám taky zkuenost.
Co se dělo v "dílně" netuím,nebyl jsem u toho,co je velká koda a zkuenost. Nemůu soudit. Nikoho jsem z výměny cívek neobviňoval!!!
A kdy přijedu autem které je naprosto v pořádku (a na ty úniky LDS), ádná kontrolka nesvítí a auto jede naprosto v pořádku. S očekáváním jedu pro opravené auto a místo toho při předávání slyím jen "Jooo svítí tam kontrolka a jsou tam nějkaý chyby" . Jak je to moné?? Kdy jsem tam to auto dával tak nesvítila! Take místo opraveného auta mám teď naprosto nepouitelné Ono je lehčí házet vinu na někoho jiného, e jsou patně udělané rozvody,e auto je stočené apod. To se zjistilo podle toho e se od 2013 nevyplňovaly km v zonách ? Vzhledem k tomu e to předchozí majitel v tom roce koupil s danými km koupil a znám ho dobře,tak vím e se s tím od koupi nemanipulovalo.Nevyplněné zóny mohou být pouze "lenost" člověka který mazal chyby.
Moná to vechno byla jen shoda náhod,ale to je KU**A smůla e se to rozbilo zrovna v servise.
Take ze servisu jsem odjíděl jestě zoufalejí ne kdy jsem tam auto dovezl a o pár tisíc lehčí.
A je jen otázka kolik mě bude stát oprava této opravy.
Jinak to uvedu na pravou míru. Auto hlásí chybu na jedné cívce. Na válci č5 a to i po přehození cívky na jiné místo. Kdy u se to tady předhazuje tak by bylo dobré znát věc i z druhé strany.
Jo já mám taky zkuenost.
Co se dělo v "dílně" netuím,nebyl jsem u toho,co je velká koda a zkuenost. Nemůu soudit.:nevim Nikoho jsem z výměny cívek neobviňoval!!!
A kdy přijedu autem které je naprosto v pořádku (a na ty úniky LDS), ádná kontrolka nesvítí a auto jede naprosto v pořádku. S očekáváním jedu pro opravené auto a místo toho při předávání slyím jen "Jooo svítí tam kontrolka a jsou tam nějkaý chyby" . Jak je to moné?? Kdy jsem tam to auto dával tak nesvítila! Take místo opraveného auta mám teď naprosto nepouitelné :nevim Ono je lehčí házet vinu na někoho jiného, e jsou patně udělané rozvody,e auto je stočené apod. To se zjistilo podle toho e se od 2013 nevyplňovaly km v zonách ? Vzhledem k tomu e to předchozí majitel v tom roce koupil s danými km koupil a znám ho dobře,tak vím e se s tím od koupi nemanipulovalo.Nevyplněné zóny mohou být pouze "lenost" člověka který mazal chyby.
Moná to vechno byla jen shoda náhod,ale to je KU**A smůla e se to rozbilo zrovna v servise.
Take ze servisu jsem odjíděl jestě zoufalejí ne kdy jsem tam auto dovezl a o pár tisíc lehčí.
A je jen otázka kolik mě bude stát oprava této opravy.
Jinak to uvedu na pravou míru. Auto hlásí chybu na jedné cívce. Na válci č5 a to i po přehození cívky na jiné místo. Kdy u se to tady předhazuje tak by bylo dobré znát věc i z druhé strany.
|
|
20.03.2018 19:14 -
Re: jruze
|
3140888
|
|
jruze
|
|
|
Auto hlásí chyby ne třech válcích na 1. 5. a 4. dalí bylo myslím jetě jako hláka na neidetifikovaných válcích, na 1. zkrat cívky, mimoto tam byla hláka chyba kolem ventilu časování vaček a předstih víc jak 23, hodnoty ventilů časování tuím kolem 30., e je stočené sice nemá s tímto nic společného ale datum v zonách vyplňuje počítač né línej diagnostik. No u mne to popojelo 15. metrů jestli svítila kontrolka nevím ale tyto chyby tam byly kdy jsem to připojil na diagnostiku kvůli odtlakování = to nemá s ecu nic společného a ohledně a ani vmístech kudy vede stará a i nově protaená trubička nejsou ádné snímače a kabelá. Dobrá sjedem do zn.servisu na zjitění důvodu závad? Ale jesli si pamatuji tak ty elektro ventily jak jsi říkal měnili právě kvůli něčemu podobnému a i rozvody jestli kvůli rozvodům nebo proč byla dole vana také nevím , chybné hodnoty byly v nápovědě (ja tyto motory nedělám tak hodnoty neznám) .
A proč zkuenost ? no proto e holt budu muset se zdrovat při přímání aut do opravy s diagnostikou před zákazníkem a také prohlídkou vozu abych nemusel řeit i nějaké eventuální pokození. kadá zkuenost je k něčemu dobrá.Opravdu netuím jak a čím to mohlo vzniknout a jak na to můe mít vliv protaení trubky za motorem mimo veho co by mohlo to mohlo vyvolat,něco pokodit nebo vyvolat.Pro znalé tohoto motoru čím by protaená jiná trubička podél původního pavouka mohla pozměnit časování motoru,zkrak cívek atd.. mimoto ty cívky (koukal na to mladej se zákazníkem při ,,reklamaci" rozsícené kontrolky) byly pod olejem - ten jsem tam asi nalil já.
Mohl by sem dát foto chyb - nafotil si je do telefonu ?
ti co mají a umí s diag doufám potvrdí e nulové datum v zóně neexistuje páč to je datum který je v PC v den kdy se mae . A jestli lu ? no a se k tomu vyjádří jiní znalí.
Auto hlásí chyby ne třech válcích na 1. 5. a 4. dalí bylo myslím jetě jako hláka na neidetifikovaných válcích, na 1. zkrat cívky, mimoto tam byla hláka chyba kolem ventilu časování vaček a předstih víc jak 23, hodnoty ventilů časování tuím kolem 30., e je stočené sice nemá s tímto nic společného ale datum v zonách vyplňuje počítač né línej diagnostik. No u mne to popojelo 15. metrů jestli svítila kontrolka nevím ale tyto chyby tam byly kdy jsem to připojil na diagnostiku kvůli odtlakování = to nemá s ecu nic společného a ohledně a ani vmístech kudy vede stará a i nově protaená trubička nejsou ádné snímače a kabelá. Dobrá sjedem do zn.servisu na zjitění důvodu závad? Ale jesli si pamatuji tak ty elektro ventily jak jsi říkal měnili právě kvůli něčemu podobnému a i rozvody jestli kvůli rozvodům nebo proč byla dole vana také nevím , chybné hodnoty byly v nápovědě (ja tyto motory nedělám tak hodnoty neznám) .
A proč zkuenost ? no proto e holt budu muset se zdrovat při přímání aut do opravy s diagnostikou před zákazníkem a také prohlídkou vozu abych nemusel řeit i nějaké eventuální pokození. kadá zkuenost je k něčemu dobrá.Opravdu netuím jak a čím to mohlo vzniknout a jak na to můe mít vliv protaení trubky za motorem mimo veho co by mohlo to mohlo vyvolat,něco pokodit nebo vyvolat.Pro znalé tohoto motoru čím by protaená jiná trubička podél původního pavouka mohla pozměnit časování motoru,zkrak cívek atd.. mimoto ty cívky (koukal na to mladej se zákazníkem při ,,reklamaci" rozsícené kontrolky) byly pod olejem - ten jsem tam asi nalil já.
Mohl by sem dát foto chyb - nafotil si je do telefonu ?
ti co mají a umí s diag doufám potvrdí e nulové datum v zóně neexistuje páč to je datum který je v PC v den kdy se mae . A jestli lu ? no a se k tomu vyjádří jiní znalí.
|
|
20.03.2018 20:48 -
Re: jruze
|
3140939
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..jestli ty jsi mu nevymenil motor i s prevodovkou,jak se o tom tudle psalo
..jestli ty jsi mu nevymenil motor i s prevodovkou,jak se o tom tudle psalo :nevim:-))
|
|
20.03.2018 21:16 -
Re: jruze
|
3140974
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Vak u těch závad jsou kilometry, výskyt a zmizení, ne?
Ale nenadělá nic, taková věc se prostě jednou za čas stane tak jak tak, i kdy bude při přebírání auta dělat diagnostiku a na vechny díly dávat pečetě...akorát tím ztratí čas a stejně vechno nepodchytí.
Vak u těch závad jsou kilometry, výskyt a zmizení, ne?
Ale nenadělá nic, taková věc se prostě jednou za čas stane tak jak tak, i kdy bude při přebírání auta dělat diagnostiku a na vechny díly dávat pečetě...akorát tím ztratí čas a stejně vechno nepodchytí.
|
|
20.03.2018 21:59 -
Re: jruze
|
3140987
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Hoi, hoi, to ani vtip u není. Jsem rád, e jsem nikdy neel do tohoto klubu a zůstal jsem věrný Xantiákům. No slyel jsem tady na to lecos, nevěřil jsem, ale kdy to vidím. koda no. Autodiaga jsem kdysi znal z xmek a byl to správný chlapák, tak se divím, e sem hodil takový zvlátní komentář. No koda. Na staré časy se nezapomíná, holt asi u je jiná doba. Za ta leta (skoro 20) jsem měl mimo jiné tři třílitry (1x XA a 2x C5). Nejlepí motor co kdy citroen měl. Dvě věci se tam pravidelně jebaly. Slovy dvě. U vech generací cívky a u první jetě expanska (konstrukční chyba). Nevím sice nic o diagnostice, pan Růička určitě více, ale pokud jede motor na pět válců, tak to musí asi dělat hodně velký log chyb. Od časování ventilů, polohy vačky a kdo ví co jetě. Třebas se pletu. To u je jedno. Nemá cenu zde cokoli psát. Pravda někde je a nemá cenu ji hledat. Stalo se. Mějte se fajn a a se daří.
Hoi, hoi, to ani vtip u není. Jsem rád, e jsem nikdy neel do tohoto klubu a zůstal jsem věrný Xantiákům. No slyel jsem tady na to lecos, nevěřil jsem, ale kdy to vidím. koda no. Autodiaga jsem kdysi znal z xmek a byl to správný chlapák, tak se divím, e sem hodil takový zvlátní komentář. No koda. Na staré časy se nezapomíná, holt asi u je jiná doba. Za ta leta (skoro 20) jsem měl mimo jiné tři třílitry (1x XA a 2x C5). Nejlepí motor co kdy citroen měl. Dvě věci se tam pravidelně jebaly. Slovy dvě. U vech generací cívky a u první jetě expanska (konstrukční chyba). Nevím sice nic o diagnostice, pan Růička určitě více, ale pokud jede motor na pět válců, tak to musí asi dělat hodně velký log chyb. Od časování ventilů, polohy vačky a kdo ví co jetě. Třebas se pletu. To u je jedno. Nemá cenu zde cokoli psát. Pravda někde je a nemá cenu ji hledat. Stalo se. Mějte se fajn a a se daří.
|
|
20.03.2018 22:21 -
Re: jruze
|
3140991
|
|
jruze
|
|
|
Alien napsal(a): Hoi, hoi, to ani vtip u není. Jsem rád, e jsem nikdy neel do tohoto klubu a zůstal jsem věrný Xantiákům. No slyel jsem tady na to lecos, nevěřil jsem, ale kdy to vidím. koda no. Autodiaga jsem kdysi znal z xmek a byl to správný chlapák, tak se divím, e sem hodil takový zvlátní komentář. No koda. Na staré časy se nezapomíná, holt asi u je jiná doba. Za ta leta (skoro 20) jsem měl mimo jiné tři třílitry (1x XA a 2x C5). Nejlepí motor co kdy citroen měl. Dvě věci se tam pravidelně jebaly. Slovy dvě. U vech generací cívky a u první jetě expanska (konstrukční chyba). Nevím sice nic o diagnostice, pak Růička určitě více, ale pokud jede motor na pět válců, tak to musí asi dělat hodně velký log chyb. Od časování ventilů, polohy vačky a kdo ví co jetě. Třebas se pletu. To u je jedno. Nemá cenu zde cokoli psát. Pravda někde je a nemá cenu ji hledat. Stalo se. Mějte se fajn a a se daří.
Jo ale jen jsem nepochopil proč jsem jhář a jak se mohli uloit nulové datumy v zónách (v ecu) , proč jsou napřeskáčku,myslím e by v deníku měly ty chyby být - nejsou je logické e kdy jsou cívky pod olejem tak se dovedou vyskratovat - počkáme na to a (jestli) sem hodí foto chyb kde jsou tři válce pod chybama a né jen pátý(nafotil si je do mobilu-celá stránka a + jedna na dalí) kde byla chyba ventilu časování (kvůli tomu někdo dělal rozvody a zřejmě i sundaval vanu) pavouk teče také hodně dlouho kdy rozleptal sylenty - synovi jsem řekl a nafití motor aby bylo vidět jestli a jak vypadají závity jestli bude vidět e byly povolované - odpověď byla ze motor je umytej take závity jsou čisté - mladej to s pánem kontroloval a cívky byly údajně pod olejem, chyby smazat ly ale hned se vrátily. A nechápu čím bych to měl-mohl způsobyt ? jen jsem prostrčil jinou trubičku podle pavouka dolů zapojil dole a nahoře - u V6 tam ani kolem rozvodů nevede ádná kabelá a ani tam nejsou ádné čidla. - počkáme na fotky.- jestli je férovej tak je sem hodí. a ano vyhodí to spoustu dalích chyb a můe to rozhodit i spoustu hodnot,ale nevyskratuje to jiné cívky a časování vaček.Přiznám se e o těchto motorech nic nevím a nedělám je ale vycházel jsem z údajů v diag. a nic víc a nic méně jsem ne tu trubičku nedělal a ta s tím (těmi chybami) nemá nic společného.A na podání jak mi to v tenmoment přilo jako reklamace ? jo kdyby tekla LDS někde v místech které jsem dělal ani neceknu a předělám - ale opravovat motor,rozházené údaje časování,chyby na cívkách to se omlouvám jako reklamaci neeeeeeee .
Jo ale jen jsem nepochopil proč jsem jhář a jak se mohli uloit nulové datumy v zónách (v ecu) , proč jsou napřeskáčku,myslím e by v deníku měly ty chyby být - nejsou je logické e kdy jsou cívky pod olejem tak se dovedou vyskratovat - počkáme na to a (jestli) sem hodí foto chyb kde jsou tři válce pod chybama a né jen pátý(nafotil si je do mobilu-celá stránka a + jedna na dalí) kde byla chyba ventilu časování (kvůli tomu někdo dělal rozvody a zřejmě i sundaval vanu) pavouk teče také hodně dlouho kdy rozleptal sylenty - synovi jsem řekl a nafití motor aby bylo vidět jestli a jak vypadají závity jestli bude vidět e byly povolované - odpověď byla ze motor je umytej take závity jsou čisté - mladej to s pánem kontroloval a cívky byly údajně pod olejem, chyby smazat ly ale hned se vrátily. A nechápu čím bych to měl-mohl způsobyt ? jen jsem prostrčil jinou trubičku podle pavouka dolů zapojil dole a nahoře - u V6 tam ani kolem rozvodů nevede ádná kabelá a ani tam nejsou ádné čidla. - počkáme na fotky.- jestli je férovej tak je sem hodí.;-) a ano vyhodí to spoustu dalích chyb a můe to rozhodit i spoustu hodnot,ale nevyskratuje to jiné cívky a časování vaček.Přiznám se e o těchto motorech nic nevím a nedělám je ale vycházel jsem z údajů v diag. a nic víc a nic méně jsem ne tu trubičku nedělal a ta s tím (těmi chybami) nemá nic společného.A na podání jak mi to v tenmoment přilo jako reklamace ? jo kdyby tekla LDS někde v místech které jsem dělal ani neceknu a předělám - ale opravovat motor,rozházené údaje časování,chyby na cívkách to se omlouvám jako reklamaci neeeeeeee .
|
|
20.03.2018 22:35 -
Re: jruze
|
3140992
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Chlape. Sakra. Nikdo přece neřekl, e jste něco udělal a pokazil. Jen se ptal jestli se něco nestalo.
Nevím, jak byste reagoval, pokud něco dáte do opravny a pak po převzetí se projeví úplně jiná věc, ne jste to tam dal. No já bych se poptal. To je ve. Ostatní je o ničem.
Chlape. Sakra. Nikdo přece neřekl, e jste něco udělal a pokazil. Jen se ptal jestli se něco nestalo.
Nevím, jak byste reagoval, pokud něco dáte do opravny a pak po převzetí se projeví úplně jiná věc, ne jste to tam dal. No já bych se poptal. To je ve. Ostatní je o ničem.
|
|
20.03.2018 22:50 -
Re: jruze
|
3140993
|
|
jruze
|
|
|
Alien napsal(a): Chlape. Sakra. Nikdo přece neřekl, e jste něco udělal a pokazil. Jen se ptal jestli se něco nestalo.
Nevím, jak byste reagoval, pokud něco dáte do opravny a pak po převzetí se projeví úplně jiná věc, ne jste to tam dal. No já bych se poptal. To je ve. Ostatní je o ničem.
Bylo to jinak - a podání také bohuel u toho byl jen on,já a mladej - já jsem bezdebat to zkontrolovat,udělat diag , mladej tomu věnoval hodinu kontrolou veho co by to mohlo dělat (konektory,kabelá atd..) a neměl čas i přesto se tomu věnoval a poton jsme nestihli jinou práci- odjíděl a ráno rovnou do práce do ČB a to nestihl to co potřeboval mít hotové a já také ne.Nesouviselo to s mou prací i přesto jsme se tomu věnovali a jestli to ne jsem jel umyl vapkou tak se tomu výsledku ani nedivím.
No asi budu muset být opatrnějí co a v jakém stavu vezmu do opravy - jsem na jednu stranu nepoučitelnej ale budu to muset řeit - smědomí mám čisté .
A jestli ten motor před tím ne jem ke mně vykoupal (umyl vapkou ) tak by mohlo začít zlobit spoustu věcí včetně cívek,snímačů a nevím čeho veho. na motoru je centrální zásuvka elektroniky - jestli se do ní dostala voda.... ale nikdo mne nepřesvědčí e ty rozvody jsou udělané dobře, e není problém někde ve svazku motoru , ale bezpečné vím e to není způsobeno mou prací.
Tak kdo se jetě zapojí do pranýřování ? Posledně byla daleko větí účast.Tohle mne sice nas..lo ale pomalu si zvykám .
No nic mám moc práce - musím dodělat jetě jedno auto (turbo,FAP) do rána(taky pek) a zítra mám jiný program.Tak kdybych hned nereagoval tak neni to e bych dělal mrtvého brouka jen leím pod autem a to jetě musím opravit vodu páč se nemůu ani umít - to ale musím dělat a za světla a a otevřou v horbachu, potom opravit ,jet na STK.
Bylo to jinak - a podání také bohuel u toho byl jen on,já a mladej - já jsem bezdebat to zkontrolovat,udělat diag , mladej tomu věnoval hodinu kontrolou veho co by to mohlo dělat (konektory,kabelá atd..) a neměl čas i přesto se tomu věnoval a poton jsme nestihli jinou práci- odjíděl a ráno rovnou do práce do ČB a to nestihl to co potřeboval mít hotové a já také ne.Nesouviselo to s mou prací i přesto jsme se tomu věnovali a jestli to ne jsem jel umyl vapkou tak se tomu výsledku ani nedivím.
No asi budu muset být opatrnějí co a v jakém stavu vezmu do opravy - jsem na jednu stranu nepoučitelnej ale budu to muset řeit - smědomí mám čisté .;-)
A jestli ten motor před tím ne jem ke mně vykoupal (umyl vapkou ) tak by mohlo začít zlobit spoustu věcí včetně cívek,snímačů a nevím čeho veho. na motoru je centrální zásuvka elektroniky - jestli se do ní dostala voda.... ale nikdo mne nepřesvědčí e ty rozvody jsou udělané dobře, e není problém někde ve svazku motoru , ale bezpečné vím e to není způsobeno mou prací.
Tak kdo se jetě zapojí do pranýřování ? Posledně byla daleko větí účast.Tohle mne sice nas..lo ale pomalu si zvykám .
No nic mám moc práce - musím dodělat jetě jedno auto (turbo,FAP) do rána(taky pek) a zítra mám jiný program.Tak kdybych hned nereagoval tak neni to e bych dělal mrtvého brouka jen leím pod autem a to jetě musím opravit vodu páč se nemůu ani umít - to ale musím dělat a za světla a a otevřou v horbachu, potom opravit ,jet na STK.
|
|
20.03.2018 23:56 -
Re: jruze
|
3141007
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Já se nehodlám dohadovat. Nehodlám to dál řeit,po tomhle příspěvku to je pro mě uzavřená věc a pro mne je momentálně nejdůleitějsí auto nějakým způsobem zprovoznit.Jen uvedu pár věcí na pravou míru.
NIKDY jsem netvrdil e tam jruze něco vyměnil,něco rozbil,řeil jsem co se mohlo,či pos***o během opravy, protoe klidně odpřísáhnu na ivot svých dětí e kontrolka cestou do servisu nesvítila a auto se chovalo normálně
V přiloze přikládám ty fotky jak si jruze přeje.S tím problém nemám.Je tam jak první napojení za mé přítomnosti, tak i po smazání. Jak dlouho tam ty závady byly nikdo nedokáe říct. Jedinná potvrzená věc je ta,e po smazání tam zůstala jen ta jedna na 5tém válci. Ty servisní zony jsem nefotil.
ANO motor byl umyt,ale 27.1 jak jsem psal v jiném tématu, od té doby se to nemylo.A u ani předtím to nebylo Wapem.
Cívky rozhodně pod olejem nebyly, a to nikdy. Olej byl maximálně v důlcích vedle otvorů pro svíčky. Přední řada je úplně bez oleje. V zadní je oleje trochu více,ale ne natolik aby to jakkoliv "odpálilo" cívku.
Předstih? Časování?? Hodnoty se můou sledovat a motor poběí na vech 6 válců to jest normálně. Pak se můeme dohadovat o naměřených hodnotách a patně udělaných rozvodech.Jestli tam je někde chyba.
Rozvody se dělaly protoe ventil časování tekl horem a nateklo to právě do rozvodů. Ne protoe zlobil.A měnil se pouze jeden.
Na ten nulový datum se schválně zítra podívám na mém druhém autě. Uvidím jestli náhodou i tam nebude zona bez datumu
Jestli jsem se někoho ze zúčastněných nějak doknul tak se omlouvám, ale podívejte se na to i z mého pohledu,kdy si jedu pro opravené auto a , a u z jakýchkoliv příčin, odjídím s autem v podstatě nepouitelným,tak je člověk znepokojen a zjiuje proč. Mě ztrávený čas zjiováním co se stalo také rozhodně nebyl příjemný,zvlátě kdy v autě musela čekat manelka s dvěma malými dětmi.
Tímto je to pro mě uzavřené.
Howgh
Já se nehodlám dohadovat. Nehodlám to dál řeit,po tomhle příspěvku to je pro mě uzavřená věc a pro mne je momentálně nejdůleitějsí auto nějakým způsobem zprovoznit.Jen uvedu pár věcí na pravou míru.
NIKDY jsem netvrdil e tam jruze něco vyměnil,něco rozbil,řeil jsem co se mohlo,či pos***o během opravy, protoe klidně odpřísáhnu na ivot svých dětí e kontrolka cestou do servisu nesvítila a auto se chovalo normálně :nevim
V přiloze přikládám ty fotky jak si jruze přeje.S tím problém nemám.Je tam jak první napojení za mé přítomnosti, tak i po smazání. Jak dlouho tam ty závady byly nikdo nedokáe říct. Jedinná potvrzená věc je ta,e po smazání tam zůstala jen ta jedna na 5tém válci. Ty servisní zony jsem nefotil.
ANO motor byl umyt,ale 27.1 jak jsem psal v jiném tématu, od té doby se to nemylo.A u ani předtím to nebylo Wapem.
Cívky rozhodně pod olejem nebyly, a to nikdy. Olej byl maximálně v důlcích vedle otvorů pro svíčky. Přední řada je úplně bez oleje. V zadní je oleje trochu více,ale ne natolik aby to jakkoliv "odpálilo" cívku.
Předstih? Časování?? Hodnoty se můou sledovat a motor poběí na vech 6 válců to jest normálně. Pak se můeme dohadovat o naměřených hodnotách a patně udělaných rozvodech.Jestli tam je někde chyba.
Rozvody se dělaly protoe ventil časování tekl horem a nateklo to právě do rozvodů. Ne protoe zlobil.A měnil se pouze jeden.
Na ten nulový datum se schválně zítra podívám na mém druhém autě. Uvidím jestli náhodou i tam nebude zona bez datumu :nevim
Jestli jsem se někoho ze zúčastněných nějak doknul tak se omlouvám, ale podívejte se na to i z mého pohledu,kdy si jedu pro opravené auto a , a u z jakýchkoliv příčin, odjídím s autem v podstatě nepouitelným,tak je člověk znepokojen a zjiuje proč. Mě ztrávený čas zjiováním co se stalo také rozhodně nebyl příjemný,zvlátě kdy v autě musela čekat manelka s dvěma malými dětmi.
Tímto je to pro mě uzavřené.
Howgh
Přílohy: cívky v oleji.....To těko.jpg ( 2246489b ) - cívky v oleji....To těko.jpg ( 2548786b ) - cívky v oleji...To těko.jpg ( 3295755b ) - před smazáním za mé přítomnosti.jpg ( 2367810b ) - po smazání.jpg ( 2020918b ) - |
|
21.03.2018 01:48 -
Re: jruze
|
3141044
|
|
jruze
|
|
|
Někde tam bylo uloeno a myslím i nafoceno ,,porucha časování vačky-ček" zkusím a bude čas najít protokol který si ukládá diagbox do paměti.
Ke mně jezdí lidé a odjídí spokojeni s opravou to co jsem opravoval opraveno bylo - doufám e tam problém není, na dokončení problému s únikem LDS (rameno-syletblok a moná čep ktrý kontroluji a po demontái ramene jsem neměl čas i tak jsem jedno auto přeskočil, s jiným jsem v tom mezičase musel na STK - proto se posunula i oprava tohoto.) do toho jsem jetě byl na jihu kvůli jedné prohlídce nemovitosti a to nemohu ovlivnit kdy můu já ale musím se podřídit kdy makléř.tím se mi posunuli termíny dalích dvou aut.A několik tisíc ? byly dva : diagnostika,trubka,litr LDS,čistič brzd a práce.(300 +700 +250 + 60 a práce 700 )- dalí u bylo zdarma dalí diag,kontrola od mladýho = hodina místo práce která hořela a posunula se protoe jsme to do esti rána nestihli.A jinak mne to mrzí vic u z důvodu e se to stalo asi né mou opravou ale zde - nemohu díky stavu jednotek říct přesně kdy protoe si neukládá chyby ani do deníku ani do zón - doufám e je najdu v protokolu.
Někde tam bylo uloeno a myslím i nafoceno ,,porucha časování vačky-ček" zkusím a bude čas najít protokol který si ukládá diagbox do paměti.
Ke mně jezdí lidé a odjídí spokojeni s opravou to co jsem opravoval opraveno bylo - doufám e tam problém není, na dokončení problému s únikem LDS (rameno-syletblok a moná čep ktrý kontroluji a po demontái ramene jsem neměl čas i tak jsem jedno auto přeskočil, s jiným jsem v tom mezičase musel na STK - proto se posunula i oprava tohoto.) do toho jsem jetě byl na jihu kvůli jedné prohlídce nemovitosti a to nemohu ovlivnit kdy můu já ale musím se podřídit kdy makléř.tím se mi posunuli termíny dalích dvou aut.A několik tisíc ? byly dva : diagnostika,trubka,litr LDS,čistič brzd a práce.(300 +700 +250 + 60 a práce 700 )- dalí u bylo zdarma dalí diag,kontrola od mladýho = hodina místo práce která hořela a posunula se protoe jsme to do esti rána nestihli.A jinak mne to mrzí vic u z důvodu e se to stalo asi né mou opravou ale zde - nemohu díky stavu jednotek říct přesně kdy protoe si neukládá chyby ani do deníku ani do zón - doufám e je najdu v protokolu.
|
|
21.03.2018 02:01 -
Re: jruze
|
3141045
|
|
Bobr53
|
|
|
Chlapi klídek, jistě si nevymýlí ani cjeky ani jruze, to je snad kadému jasné. Prostě smůla, e se závada projevila zrovna v jeho dílně.
Dva měsíce jsem se hrál se dvěma plynovýma C5 V6 3.0i, vzal jsem je vlastně na díly a na "hraní", byly původně odstavené pro jejich neopravitelnost, ale dostal jsem je oba přes emise i STK. Take zkuenosti mám sice nevelké, ale tady to vidím takto:
1) závada v elektroinstalaci - typuji hlavní masívní konektor na motoru vedle nalévacího hrdla motorového oleje, rozpojit, vysuil a oetřil jeho kontakty. Můe to dělat takovéto popsané projevy chyb i kdy je jen nedostatečně zasunutý.
2) Na zadních válcích netěsní ventildekl - nic dramatického, ale sundat ho a přetěsnit.
Chlapi klídek, jistě si nevymýlí ani cjeky ani jruze, to je snad kadému jasné. Prostě smůla, e se závada projevila zrovna v jeho dílně.
Dva měsíce jsem se hrál se dvěma plynovýma C5 V6 3.0i, vzal jsem je vlastně na díly a na "hraní", byly původně odstavené pro jejich neopravitelnost, ale dostal jsem je oba přes emise i STK. Take zkuenosti mám sice nevelké, ale tady to vidím takto:
1) závada v elektroinstalaci - typuji hlavní masívní konektor na motoru vedle nalévacího hrdla motorového oleje, rozpojit, vysuil a oetřil jeho kontakty. Můe to dělat takovéto popsané projevy chyb i kdy je jen nedostatečně zasunutý.
2) Na zadních válcích netěsní ventildekl - nic dramatického, ale sundat ho a přetěsnit.
Přílohy: P1040688.JPG ( 1036666b ) - |
|
21.03.2018 02:34 -
Re: jruze
|
3141064
|
|
jruze
|
|
|
Bobr53 napsal(a): Chlapi klídek, jistě si nevymýlí ani cjeky ani jruze, to je snad kadému jasné. Prostě smůla, e se závada projevila zrovna v jeho dílně.
Dva měsíce jsem se hrál se dvěma plynovýma C5 V6 3.0i, vzal jsem je vlastně na díly a na "hraní", byly původně odstavené pro jejich neopravitelnost, ale dostal jsem je oba přes emise i STK. Take zkuenosti mám sice nevelké, ale tady to vidím takto:
1) závada v elektroinstalaci - typuji hlavní masívní konektor na motoru vedle nalévacího hrdla motorového oleje, rozpojit, vysuil a oetřil jeho kontakty. Můe to dělat takovéto popsané projevy chyb i kdy je jen nedostatečně zasunutý.
2) Na zadních válcích netěsní ventildekl - nic dramatického, ale sundat ho a přetěsnit.
Ano v tomto byl tenkrát problém a myslím e i teď kdy mladej kontoloval svazky - hledal kolem ventilů časování vaček myslím a dalího. (vím e se motor na chvilku zklidnil ale jen na chvilku) na jednu stranu mi to přilo jako by byl uchlastanej z těch pár startů co tu proběhli a krátkém pojetí studeného motoru.
Ano v tomto byl tenkrát problém a myslím e i teď kdy mladej kontoloval svazky - hledal kolem ventilů časování vaček myslím a dalího. (vím e se motor na chvilku zklidnil ale jen na chvilku) na jednu stranu mi to přilo jako by byl uchlastanej z těch pár startů co tu proběhli a krátkém pojetí studeného motoru.
Přílohy: Bez názvu.jpg ( 805361b ) - |
|
21.03.2018 07:25 -
Re: jruze
|
3141137
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Alien napsal(a): Autodiaga jsem kdysi znal z xmek a byl to správný chlapák, tak se divím, e sem hodil takový zvlátní komentář.
zvlastni komentar je recese,reakce na jine vlakno ,neni to mysleno vazne ,Jarda a zucastneni vi
zvlastni komentar je recese,reakce na jine vlakno ,neni to mysleno vazne ,Jarda a zucastneni vi :palec
|
|
| |
|
|