Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / jruze
|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 12 > >|
01.09.2016 21:40 - Re: jruze 2990653
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1302

U??vate? Poslat soukromou zprávu
mno... pořád tu čtu samé romány ( mohl bych napsat i bajky ) a kde je moje hadice ani čárka ...

01.09.2016 22:01 - Re: jruze 2990673
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
mno... pořád tu čtu samé romány ( mohl bych napsat i bajky ) a kde je moje hadice ani čárka ...


Já vím, mohu prozradit?

12.09.2016 19:03 - Re: jruze 2993606
Žalud
Město: Litomyšl, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 151

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Velmi děkuji, že mně jruze pomohl v nouzi. Aby nouze nebyla malá, byl jsem 160 km od svého bydliště a navíc o víkendu. Moc si toho vážím a ještě jednou děkuji! Žalud

09.10.2016 21:43 - Re: jruze 3001072
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1302

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
tak abych tě uspokojil a ušetřil ti čas s rejpáním vymyslel jsem si to mám teď jiné starosti - pošlu jí později.


Dovoluji si připomenout slibotechně baronu prášilovi .... slíbenou trubkohadici číslo: 4023 K9. Myslím, že od června už by mohlo být "později" ...

09.10.2016 22:20 - Re: jruze 3001094
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Dovoluji si připomenout slibotechně baronu prášilovi .... slíbenou trubkohadici číslo: 4023 K9. Myslím, že od června už by mohlo být "později" ...


Později by samo už mělo být , ale kolega se před víc jak dvěma měsíci ztratil ze světa - vypnutý telefon neviděl jsem ho od srazu citroenu a od té doby nekomunikuje s nikým.Co sním je nevím a hadici by měl mit on - jesti ano nevím.A jinak už jsem ti dal za pravdu.

20.03.2018 12:23 - Re: Únik hydraulické kapaliny LDS 3140801
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Tu slabou tlakovou mᚠhotovou ale na ostatní bych se dostal až příští týden ( sylent ramene a dalsi) nepočítal jsem s jinou práci a mám tu další nabranou práci . Jen jsem to odmastil a uvidíme jak a kde to teče. Teď to nestíhám dal řešit.

A přibyla nová zkušenost = auto do té doby než přijelo ke mně bylo v pořádku - po výměně tlakové trubky hydrauliky (té slabé z pavouka) auto hlásí chyby na třech cívkách,chyby na variatorech časování vaček a ještě něco jak velkej předstih??? Takže to vyznělo jako že jsem rozházel rozvody (velký předstih,chybné nastavení vaček) a asi vyměnil několik cívek.(na 3.0 i) nebo jak bych si to mněl vysvětlit fakt nevím? Deník je plnej a zony také tam se nedá dohledat od kdy(neuloží si chyby a ale diag si uloží naštěstí i co se s ní dělalo pod tímto vin a kompletní načtení stavu v době připojení (odtlakovával jsem hydru.) Mimo to auto je stočené.

Chtěl bych upozornit pana jruze, že jeho informace o stočeném voze se nezakládá na pravdě a že lže. Dále co si má myslet zákazník, když přijede s funkčním autem, kde tedy "teče" trubka a pár metrů jízdy po převzetí jede auto na pět válců a do předání jezdilo bez problémů. Proto se onen zákazník jen zeptal, jestli se něco nedělo a nestalo v době, kdy bylo na opravě u pana Růžičky. To bych řekl, že je úplně normální věc a reakce zákazníka.

Auto hází chybu na jedné cívce, na válci číslo 5. Po přehození cívek je stále chyba na válci číslo pět s cívkou. Tady bych tedy očekával nějakou pomoc a rady, pokud se onen člověk na vás zkušené obrátí. Nicméně způsobem, kterým se komentují a přednášejí různé informace je to poněkud zvláštní. Za svou práci jste také dostal zaplaceno a odvedl jste ji tak, jak nejlépe umíte a to je dobře. Jak říkám, onen následný problém vůbec nesouvisel s Vámi, ale Vaše reakce je přinejmenším nefér.

20.03.2018 12:43 - Re: Únik hydraulické kapaliny LDS 3140806
cjeky
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 133

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
A přibyla nová zkušenost = auto do té doby než přijelo ke mně bylo v pořádku - po výměně tlakové trubky hydrauliky (té slabé z pavouka) auto hlásí chyby na třech cívkách,chyby na variatorech časování vaček a ještě něco jak velkej předstih??? Takže to vyznělo jako že jsem rozházel rozvody (velký předstih,chybné nastavení vaček) a asi vyměnil několik cívek.(na 3.0 i) nebo jak bych si to mněl vysvětlit fakt nevím? Deník je plnej a zony také tam se nedá dohledat od kdy(neuloží si chyby a ale diag si uloží naštěstí i co se s ní dělalo pod tímto vin a kompletní načtení stavu v době připojení (odtlakovával jsem hydru.) Mimo to auto je stočené.


Jo já mám taky zkušenost.
Co se dělo v "dílně" netuším,nebyl jsem u toho,což je velká škoda a zkušenost. Nemůžu soudit. Nikoho jsem z výměny cívek neobviňoval!!!
A když přijedu autem které je naprosto v pořádku (až na ty úniky LDS), žádná kontrolka nesvítí a auto jede naprosto v pořádku. S očekáváním jedu pro opravené auto a místo toho při předávání slyším jen "Jooo svítí tam kontrolka a jsou tam nějkaý chyby" . Jak je to možné?? Když jsem tam to auto dával tak nesvítila! Takže místo opraveného auta mám teď naprosto nepoužitelné Ono je lehčí házet vinu na někoho jiného, že jsou špatně udělané rozvody,že auto je stočené apod. To se zjistilo podle toho že se od 2013 nevyplňovaly km v zonách ? Vzhledem k tomu že to předchozí majitel v tom roce koupil s danými km koupil a znám ho dobře,tak vím že se s tím od koupi nemanipulovalo.Nevyplněné zóny mohou být pouze "lenost" člověka který mazal chyby.
Možná to všechno byla jen shoda náhod,ale to je KU**A smůla že se to rozbilo zrovna v servise.

Takže ze servisu jsem odjížděl jestě zoufalejší než když jsem tam auto dovezl a o pár tisíc lehčí.
A je jen otázka kolik mě bude stát oprava této opravy.

Jinak to uvedu na pravou míru. Auto hlásí chybu na jedné cívce. Na válci č5 a to i po přehození cívky na jiné místo. Když už se to tady předhazuje tak by bylo dobré znát věc i z druhé strany.

20.03.2018 19:14 - Re: jruze 3140888
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Auto hlásí chyby ne třech válcích na 1. 5. a 4. další bylo myslím ještě jako hláška na neidetifikovaných válcích, na 1. zkrat cívky, mimoto tam byla hláška chyba kolem ventilu časování vaček a předstih víc jak 23, hodnoty ventilů časování tuším kolem 30., že je stočené sice nemá s tímto nic společného ale datum v zonách vyplňuje počítač né línej diagnostik. No u mne to popojelo 15. metrů jestli svítila kontrolka nevím ale tyto chyby tam byly když jsem to připojil na diagnostiku kvůli odtlakování = to nemá s ecu nic společného a ohledně a ani vmístech kudy vede stará a i nově protažená trubička nejsou žádné snímače a kabeláž. Dobrá sjedem do zn.servisu na zjištění důvodu závad? Ale jesli si pamatuji tak ty elektro ventily jak jsi říkal měnili právě kvůli něčemu podobnému a i rozvody jestli kvůli rozvodům nebo proč byla dole vana také nevím , chybné hodnoty byly v nápovědě (ja tyto motory nedělám tak hodnoty neznám) .

A proč zkušenost ? no proto že holt budu muset se zdržovat při přímání aut do opravy s diagnostikou před zákazníkem a také prohlídkou vozu abych nemusel řešit i nějaké eventuální poškození. každá zkušenost je k něčemu dobrá.Opravdu netuším jak a čím to mohlo vzniknout a jak na to může mít vliv protažení trubky za motorem mimo všeho co by mohlo to mohlo vyvolat,něco poškodit nebo vyvolat.Pro znalé tohoto motoru čím by protažená jiná trubička podél původního pavouka mohla pozměnit časování motoru,zkrak cívek atd.. mimoto ty cívky (koukal na to mladej se zákazníkem při ,,reklamaci" rozsícené kontrolky) byly pod olejem - ten jsem tam asi nalil já.

Mohl by sem dát foto chyb - nafotil si je do telefonu ?
ti co mají a umí s diag doufám potvrdí že nulové datum v zóně neexistuje páč to je datum který je v PC v den kdy se maže . A jestli lžu ? no a se k tomu vyjádří jiní znalí.

20.03.2018 20:48 - Re: jruze 3140939
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
..jestli ty jsi mu nevymenil motor i s prevodovkou,jak se o tom tudle psalo

20.03.2018 21:16 - Re: jruze 3140974
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Však u těch závad jsou kilometry, výskyt a zmizení, ne?
Ale nenadělᚠnic, taková věc se prostě jednou za čas stane tak jak tak, i když budeš při přebírání auta dělat diagnostiku a na všechny díly dávat pečetě...akorát tím ztratíš čas a stejně všechno nepodchytíš.

20.03.2018 21:17 - Re: jruze 3140975
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
..jestli ty jsi mu nevymenil motor i s prevodovkou,jak se o tom tudle psalo


c5vyskov:
jo jo vyměnil co se dalo i údaje jsem v ecu a všude kde se zapisují jsem změnil aby nikdo nepřišel na to že jsem přeházel díly z motoru do biturb a RHR co mám nebo že bych začal schraňovat dili z V6 benzinovejch a připravoval se že je začnu dělat.

Ano to jsou - jenže ty chyby se už neuloží (jsou v jednotce - smažeš ale nikde se nezapíšou prostě v zónách nejsou a v deníku také ne - budou v diag , ale to je nadéle je z toho podle uloženého vin dohledat.

20.03.2018 21:59 - Re: jruze 3140987
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
Hoši, hoši, to ani vtip už není. Jsem rád, že jsem nikdy nešel do tohoto klubu a zůstal jsem věrný Xantiákům. No slyšel jsem tady na to lecos, nevěřil jsem, ale když to vidím. Škoda no. Autodiaga jsem kdysi znal z xmek a byl to správný chlapák, tak se divím, že sem hodil takový zvláštní komentář. No škoda. Na staré časy se nezapomíná, holt asi už je jiná doba. Za ta leta (skoro 20) jsem měl mimo jiné tři třílitry (1x XA a 2x C5). Nejlepší motor co kdy citroen měl. Dvě věci se tam pravidelně jebaly. Slovy dvě. U všech generací cívky a u první ještě expanska (konstrukční chyba). Nevím sice nic o diagnostice, pan Růžička určitě více, ale pokud jede motor na pět válců, tak to musí asi dělat hodně velký log chyb. Od časování ventilů, polohy vačky a kdo ví co ještě. Třebas se pletu. To už je jedno. Nemá cenu zde cokoli psát. Pravda někde je a nemá cenu ji hledat. Stalo se. Mějte se fajn a a se daří.

20.03.2018 22:21 - Re: jruze 3140991
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Alien napsal(a):
Hoši, hoši, to ani vtip už není. Jsem rád, že jsem nikdy nešel do tohoto klubu a zůstal jsem věrný Xantiákům. No slyšel jsem tady na to lecos, nevěřil jsem, ale když to vidím. Škoda no. Autodiaga jsem kdysi znal z xmek a byl to správný chlapák, tak se divím, že sem hodil takový zvláštní komentář. No škoda. Na staré časy se nezapomíná, holt asi už je jiná doba. Za ta leta (skoro 20) jsem měl mimo jiné tři třílitry (1x XA a 2x C5). Nejlepší motor co kdy citroen měl. Dvě věci se tam pravidelně jebaly. Slovy dvě. U všech generací cívky a u první ještě expanska (konstrukční chyba). Nevím sice nic o diagnostice, pak Růžička určitě více, ale pokud jede motor na pět válců, tak to musí asi dělat hodně velký log chyb. Od časování ventilů, polohy vačky a kdo ví co ještě. Třebas se pletu. To už je jedno. Nemá cenu zde cokoli psát. Pravda někde je a nemá cenu ji hledat. Stalo se. Mějte se fajn a a se daří.


Jo ale jen jsem nepochopil proč jsem jhář a jak se mohli uložit nulové datumy v zónách (v ecu) , proč jsou napřeskáčku,myslím že by v deníku měly ty chyby být - nejsou je logické že když jsou cívky pod olejem tak se dovedou vyskratovat - počkáme na to až (jestli) sem hodí foto chyb kde jsou tři válce pod chybama a né jen pátý(nafotil si je do mobilu-celá stránka a + jedna na další) kde byla chyba ventilu časování (kvůli tomu někdo dělal rozvody a zřejmě i sundaval vanu) pavouk teče také hodně dlouho když rozleptal sylenty - synovi jsem řekl a nafití motor aby bylo vidět jestli a jak vypadají závity jestli bude vidět že byly povolované - odpověď byla ze motor je umytej takže závity jsou čisté - mladej to s pánem kontroloval a cívky byly údajně pod olejem, chyby smazat šly ale hned se vrátily. A nechápu čím bych to měl-mohl způsobyt ? jen jsem prostrčil jinou trubičku podle pavouka dolů zapojil dole a nahoře - u V6 tam ani kolem rozvodů nevede žádná kabelហa ani tam nejsou žádné čidla. - počkáme na fotky.- jestli je férovej tak je sem hodí. a ano vyhodí to spoustu dalších chyb a může to rozhodit i spoustu hodnot,ale nevyskratuje to jiné cívky a časování vaček.Přiznám se že o těchto motorech nic nevím a nedělám je ale vycházel jsem z údajů v diag. a nic víc a nic méně jsem než tu trubičku nedělal a ta s tím (těmi chybami) nemá nic společného.A na podání jak mi to v tenmoment přišlo jako reklamace ? jo kdyby tekla LDS někde v místech které jsem dělal ani neceknu a předělám - ale opravovat motor,rozházené údaje časování,chyby na cívkách to se omlouvám jako reklamaci neeeeeeee .

20.03.2018 22:35 - Re: jruze 3140992
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
Chlape. Sakra. Nikdo přece neřekl, že jste něco udělal a pokazil. Jen se ptal jestli se něco nestalo.
Nevím, jak byste reagoval, pokud něco dáte do opravny a pak po převzetí se projeví úplně jiná věc, než jste to tam dal. No já bych se poptal. To je vše. Ostatní je o ničem.

20.03.2018 22:50 - Re: jruze 3140993
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Alien napsal(a):
Chlape. Sakra. Nikdo přece neřekl, že jste něco udělal a pokazil. Jen se ptal jestli se něco nestalo.
Nevím, jak byste reagoval, pokud něco dáte do opravny a pak po převzetí se projeví úplně jiná věc, než jste to tam dal. No já bych se poptal. To je vše. Ostatní je o ničem.


Bylo to jinak - a podání také bohužel u toho byl jen on,já a mladej - já jsem bezdebat to zkontrolovat,udělat diag , mladej tomu věnoval hodinu kontrolou všeho co by to mohlo dělat (konektory,kabelហatd..) a neměl čas i přesto se tomu věnoval a poton jsme nestihli jinou práci- odjížděl až ráno rovnou do práce do ČB a to nestihl to co potřeboval mít hotové a já také ne.Nesouviselo to s mou prací i přesto jsme se tomu věnovali a jestli to než jsem jel umyl vapkou tak se tomu výsledku ani nedivím.
No asi budu muset být opatrnější co a v jakém stavu vezmu do opravy - jsem na jednu stranu nepoučitelnej ale budu to muset řešit - smědomí mám čisté .

A jestli ten motor před tím než jem ke mně vykoupal (umyl vapkou ) tak by mohlo začít zlobit spoustu věcí včetně cívek,snímačů a nevím čeho všeho. na motoru je centrální zásuvka elektroniky - jestli se do ní dostala voda.... ale nikdo mne nepřesvědčí že ty rozvody jsou udělané dobře, že není problém někde ve svazku motoru , ale bezpečné vím že to není způsobeno mou prací.

Tak kdo se ještě zapojí do pranýřování ? Posledně byla daleko větší účast.Tohle mne sice nas..lo ale pomalu si zvykám .

No nic mám moc práce - musím dodělat ještě jedno auto (turbo,FAP) do rána(taky špek) a zítra mám jiný program.Tak kdybych hned nereagoval tak neni to že bych dělal mrtvého brouka jen ležím pod autem a to ještě musím opravit vodu páč se nemůžu ani umít - to ale musím dělat až za světla a až otevřou v horbachu, potom opravit ,jet na STK.

20.03.2018 23:56 - Re: jruze 3141007
cjeky
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 133

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já se nehodlám dohadovat. Nehodlám to dál řešit,po tomhle příspěvku to je pro mě uzavřená věc a pro mne je momentálně nejdůležitějsí auto nějakým způsobem zprovoznit.Jen uvedu pár věcí na pravou míru.

NIKDY jsem netvrdil že tam jruze něco vyměnil,něco rozbil,řešil jsem co se mohlo,či pos***o během opravy, protože klidně odpřísáhnu na život svých dětí že kontrolka cestou do servisu nesvítila a auto se chovalo normálně

V přiloze přikládám ty fotky jak si jruze přeje.S tím problém nemám.Je tam jak první napojení za mé přítomnosti, tak i po smazání. Jak dlouho tam ty závady byly nikdo nedokáže říct. Jedinná potvrzená věc je ta,že po smazání tam zůstala jen ta jedna na 5tém válci. Ty servisní zony jsem nefotil.
ANO motor byl umyt,ale 27.1 jak jsem psal v jiném tématu, od té doby se to nemylo.A už ani předtím to nebylo Wapem.
Cívky rozhodně pod olejem nebyly, a to nikdy. Olej byl maximálně v důlcích vedle otvorů pro svíčky. Přední řada je úplně bez oleje. V zadní je oleje trochu více,ale ne natolik aby to jakkoliv "odpálilo" cívku.
Předstih? Časování?? Hodnoty se můžou sledovat až motor poběží na všech 6 válců to jest normálně. Pak se můžeme dohadovat o naměřených hodnotách a špatně udělaných rozvodech.Jestli tam je někde chyba.
Rozvody se dělaly protože ventil časování tekl horem a nateklo to právě do rozvodů. Ne protože zlobil.A měnil se pouze jeden.

Na ten nulový datum se schválně zítra podívám na mém druhém autě. Uvidím jestli náhodou i tam nebude zona bez datumu
Jestli jsem se někoho ze zúčastněných nějak doknul tak se omlouvám, ale podívejte se na to i z mého pohledu,kdy si jedu pro opravené auto a , a už z jakýchkoliv příčin, odjíždím s autem v podstatě nepoužitelným,tak je člověk znepokojen a zjišuje proč. Mě ztrávený čas zjišováním co se stalo také rozhodně nebyl příjemný,zvláště když v autě musela čekat manželka s dvěma malými dětmi.


Tímto je to pro mě uzavřené.
Howgh

Přílohy:
cívky v oleji.....To těžko.jpg ( 2246489b ) -
cívky v oleji....To těžko.jpg ( 2548786b ) -
cívky v oleji...To těžko.jpg ( 3295755b ) -
před smazáním za mé přítomnosti.jpg ( 2367810b ) -
po smazání.jpg ( 2020918b ) -

21.03.2018 01:48 - Re: jruze 3141044
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Někde tam bylo uloženo a myslím i nafoceno ,,porucha časování vačky-ček" zkusím až bude čas najít protokol který si ukládá diagbox do paměti.
Ke mně jezdí lidé a odjíždí spokojeni s opravou to co jsem opravoval opraveno bylo - doufám že tam problém není, na dokončení problému s únikem LDS (rameno-syletblok a možná čep ktrý kontroluji až po demontáži ramene jsem neměl čas i tak jsem jedno auto přeskočil, s jiným jsem v tom mezičase musel na STK - proto se posunula i oprava tohoto.) do toho jsem ještě byl na jihu kvůli jedné prohlídce nemovitosti a to nemohu ovlivnit kdy můžu já ale musím se podřídit kdy makléř.tím se mi posunuli termíny dalších dvou aut.A několik tisíc ? byly dva : diagnostika,trubka,litr LDS,čistič brzd a práce.(300 +700 +250 + 60 a práce 700 )- další už bylo zdarma další diag,kontrola od mladýho = hodina místo práce která hořela a posunula se protože jsme to do šesti rána nestihli.A jinak mne to mrzí vic už z důvodu že se to stalo asi né mou opravou ale zde - nemohu díky stavu jednotek říct přesně kdy protože si neukládá chyby ani do deníku ani do zón - doufám že je najdu v protokolu.

21.03.2018 02:01 - Re: jruze 3141045
Bobr53
Město: Bystřice pod Hostýnem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 142

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Chlapi klídek, jistě si nevymýšlí ani cjeky ani jruze, to je snad každému jasné. Prostě smůla, že se závada projevila zrovna v jeho dílně.
Dva měsíce jsem se hrál se dvěma plynovýma C5 V6 3.0i, vzal jsem je vlastně na díly a na "hraní", byly původně odstavené pro jejich neopravitelnost, ale dostal jsem je oba přes emise i STK. Takže zkušenosti mám sice nevelké, ale tady to vidím takto:
1) závada v elektroinstalaci - typuji hlavní masívní konektor na motoru vedle nalévacího hrdla motorového oleje, rozpojit, vysušil a ošetřil jeho kontakty. Může to dělat takovéto popsané projevy chyb i když je jen nedostatečně zasunutý.
2) Na zadních válcích netěsní ventildekl - nic dramatického, ale sundat ho a přetěsnit.

Přílohy:
P1040688.JPG ( 1036666b ) -

21.03.2018 02:34 - Re: jruze 3141064
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Bobr53 napsal(a):
Chlapi klídek, jistě si nevymýšlí ani cjeky ani jruze, to je snad každému jasné. Prostě smůla, že se závada projevila zrovna v jeho dílně.
Dva měsíce jsem se hrál se dvěma plynovýma C5 V6 3.0i, vzal jsem je vlastně na díly a na "hraní", byly původně odstavené pro jejich neopravitelnost, ale dostal jsem je oba přes emise i STK. Takže zkušenosti mám sice nevelké, ale tady to vidím takto:
1) závada v elektroinstalaci - typuji hlavní masívní konektor na motoru vedle nalévacího hrdla motorového oleje, rozpojit, vysušil a ošetřil jeho kontakty. Může to dělat takovéto popsané projevy chyb i když je jen nedostatečně zasunutý.
2) Na zadních válcích netěsní ventildekl - nic dramatického, ale sundat ho a přetěsnit.


Ano v tomto byl tenkrát problém a myslím že i teď když mladej kontoloval svazky - hledal kolem ventilů časování vaček myslím a dalšího. (vím že se motor na chvilku zklidnil ale jen na chvilku) na jednu stranu mi to přišlo jako by byl uchlastanej z těch pár startů co tu proběhli a krátkém pojetí studeného motoru.

Přílohy:
Bez názvu.jpg ( 805361b ) -

21.03.2018 07:25 - Re: jruze 3141137
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Alien napsal(a):
Autodiaga jsem kdysi znal z xmek a byl to správný chlapák, tak se divím, že sem hodil takový zvláštní komentář.

zvlastni komentar je recese,reakce na jine vlakno ,neni to mysleno vazne ,Jarda a zucastneni vi

|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator