| | |
29.07.2016 19:22 -
Re: jruze
|
2976368
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Take jsem byl u jruze....Zkasnuto 3000,- a vysledek v podstate zadny.
Prvni dojem byl vcelku dobry,jak senior tak junior se vice-mene snazili vysvetlit co a jak co se tyka EGR-Ventilu.
Neco mne bylo v ridici jednotce zmeneno,nevim co.V kazdem pripade bylo jiz napadne,ze junior pri pohledu na auto lakonicky konstatoval:No jo,normalni stovka.
Pritom je to normalni stotrojka!
Mnoho namahy si nedaval a zacal pres OBD neco prepisovat v ridici jednotce.Nevyznam se ,jsem laik.
Kdyz me poslal na zkusebni jizdu,rekl jsem mu ze auto lehce skube.Po 2 dnech to zmizelo a MIL take nesvitila.Po 4 dnech se ozvala opet MIL a chyby 0488,0490.0401.
Behem hodiny a pul a 3000,- v Radonicich jsem byl ujisten,ze se zadna chyba jiz neobevi.Objevuje se stale!
Sice mi byla navrzena nova navsteva a prezkouseni ale k tomu mi chybela duvera.Nejsem zadny odbornik ale ten kdo odborne prace inzeruje by je mel take odborne provadet A ne pokazde vyzvat zakaznika aby se opet zastavil u neho.Mam urcite neco lepsiho na pracvi nez pokazde navsteve Radonic druhy-treti den tam opet jezdit!!
Pan Ruzicka je bezpochyby znalec aut.Co se service taka,asi jen pro nekoho.
Nekdo neznamy je proste zkasirovan a po mne potopa!
P.S.
Jsem ted na 2 mesice v Burkina Faso na lovu lvu.
Potom na 5 mesicu v Korei,na 3 mesice v Kazachstanu,na 4 mesice vTramtarii.....proste k nedostizeni!
Take jsem byl u jruze....Zkasnuto 3000,- a vysledek v podstate zadny.
Prvni dojem byl vcelku dobry,jak senior tak junior se vice-mene snazili vysvetlit co a jak co se tyka EGR-Ventilu.
Neco mne bylo v ridici jednotce zmeneno,nevim co.V kazdem pripade bylo jiz napadne,ze junior pri pohledu na auto lakonicky konstatoval:No jo,normalni stovka.
Pritom je to normalni stotrojka!
Mnoho namahy si nedaval a zacal pres OBD neco prepisovat v ridici jednotce.Nevyznam se ,jsem laik.
Kdyz me poslal na zkusebni jizdu,rekl jsem mu ze auto lehce skube.Po 2 dnech to zmizelo a MIL take nesvitila.Po 4 dnech se ozvala opet MIL a chyby 0488,0490.0401.
Behem hodiny a pul a 3000,- v Radonicich jsem byl ujisten,ze se zadna chyba jiz neobevi.Objevuje se stale!
Sice mi byla navrzena nova navsteva a prezkouseni ale k tomu mi chybela duvera.Nejsem zadny odbornik ale ten kdo odborne prace inzeruje by je mel take odborne provadet A ne pokazde vyzvat zakaznika aby se opet zastavil u neho.Mam urcite neco lepsiho na pracvi nez pokazde navsteve Radonic druhy-treti den tam opet jezdit!!
Pan Ruzicka je bezpochyby znalec aut.Co se service taka,asi jen pro nekoho.
Nekdo neznamy je proste zkasirovan a po mne potopa!
P.S.
Jsem ted na 2 mesice v Burkina Faso na lovu lvu.:-d
Potom na 5 mesicu v Korei,na 3 mesice v Kazachstanu,na 4 mesice vTramtarii.....proste k nedostizeni!
|
|
29.07.2016 20:49 -
Re: jruze
|
2976376
|
|
jruze
|
|
|
luboal napsal(a): Take jsem byl u jruze....Zkasnuto 3000,- a vysledek v podstate zadny.
Prvni dojem byl vcelku dobry,jak senior tak junior se vice-mene snazili vysvetlit co a jak co se tyka EGR-Ventilu.
Neco mne bylo v ridici jednotce zmeneno,nevim co.V kazdem pripade bylo jiz napadne,ze junior pri pohledu na auto lakonicky konstatoval:No jo,normalni stovka.
Pritom je to normalni stotrojka!
Mnoho namahy si nedaval a zacal pres OBD neco prepisovat v ridici jednotce.Nevyznam se ,jsem laik.
Kdyz me poslal na zkusebni jizdu,rekl jsem mu ze auto lehce skube.Po 2 dnech to zmizelo a MIL take nesvitila.Po 4 dnech se ozvala opet MIL a chyby 0488,0490.0401.
Behem hodiny a pul a 3000,- v Radonicich jsem byl ujisten,ze se zadna chyba jiz neobevi.Objevuje se stale!
Sice mi byla navrzena nova navsteva a prezkouseni ale k tomu mi chybela duvera.Nejsem zadny odbornik ale ten kdo odborne prace inzeruje by je mel take odborne provadet A ne pokazde vyzvat zakaznika aby se opet zastavil u neho.Mam urcite neco lepsiho na pracvi nez pokazde navsteve Radonic druhy-treti den tam opet jezdit!!
Pan Ruzicka je bezpochyby znalec aut.Co se service taka,asi jen pro nekoho.
Nekdo neznamy je proste zkasirovan a po mne potopa!
P.S.
Jsem ted na 2 mesice v Burkina Faso na lovu lvu.
Potom na 5 mesicu v Korei,na 3 mesice v Kazachstanu,na 4 mesice vTramtarii.....proste k nedostizeni!
No dobrá kritika,ale myslím e není namístě - na netu a fóru kdy u jsem kadý den pokud je problém tak je to nejmení dát vědět a v rámci záruky bude odstraněno - bohuel dost úprav(oprav) potřebuje odskouení a k tomu jsme neměli prostor - dalí u nebudu komentovat. Nebo jen krátce: nejlépe opravit po příjezdu na počkání a asi tak e nejlépe ani nezajídět do,nebo k dílně a oprávit při projídění kolem : kdy se něco opraví tak se to musí vyzkouet,doupravit (donastavit) projet vyzkouet (vyvolat situace kdy se chyba projevovala)- to jsme moná udělali a chyba se neobjevila - jestli později??? tak se to musí doupravit- proto se větinou testuje i několik dní,Km atd.. A jinak asi budu opravdu tři neděle výjmečně mimo obávám se e tam kam jedu nebude internet.
No dobrá kritika,ale myslím e není namístě - na netu a fóru kdy u jsem kadý den pokud je problém tak je to nejmení dát vědět a v rámci záruky bude odstraněno - bohuel dost úprav(oprav) potřebuje odskouení a k tomu jsme neměli prostor - dalí u nebudu komentovat.;-) Nebo jen krátce: nejlépe opravit po příjezdu na počkání a asi tak e nejlépe ani nezajídět do,nebo k dílně a oprávit při projídění kolem : kdy se něco opraví tak se to musí vyzkouet,doupravit (donastavit) projet vyzkouet (vyvolat situace kdy se chyba projevovala)- to jsme moná udělali a chyba se neobjevila - jestli později??? tak se to musí doupravit- proto se větinou testuje i několik dní,Km atd.. A jinak asi budu opravdu tři neděle výjmečně mimo obávám se e tam kam jedu nebude internet.
|
|
29.07.2016 21:40 -
Re: jruze
|
2976379
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja spis nechapu jak si nekdo muze dopustit misto vymeny EGR ho proste elektronicky vypnout (coz u DELPHI neni uplne mozne) a za par let se tu doctem jak je to auto na ho_no protoze ani po vymene egru to slate nefunguje ...
ja spis nechapu jak si nekdo muze dopustit misto vymeny EGR ho proste elektronicky vypnout (coz u DELPHI neni uplne mozne) a za par let se tu doctem jak je to auto na ho_no protoze ani po vymene egru to slate nefunguje ...
|
|
29.07.2016 21:49 -
Re: jruze
|
2976381
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
luboal napsal(a): Take jsem byl u jruze....
Hmmm, nejdem sa zastavat, ale...
Treba sa na to pozriet z druhej strany. TDiciek jazdi po cestach na mraky, myslim, ze diagnostiku mali perfektne zvladnutu a dostupnu snad kazdemu, takze aj pre garazoveho majstrika. Na nete je nespocetne mnozstvo dat, navodov,co sa tyka odstranenia poruch, no co je este dolezitejsie, tak su dostupne informacie ako predchadzat fatalnym porucham, kedze aj inzinieri koncernu nie vsetko spravne navrhli, dimenzovali, co problem nastal u dodavatela dielov do prvovyroby. A k comu to je platne?Len mizerne percenta mechanikov vie zaobchadzat s diagnostikou, este mizernejsie percento vie aj spravne identifikovat zavadu, popripade odstranit skutocny zdroj chyby. A pritom maku take moznosti...
A HDi?
Tak tu mozu mechanici povatsinou cerpat iba z vlastnych skusenosti.Neni tych moznosti tolko...
Ze zacali s OBD nieco prepisovat? Neviem, mozno obmadzit otvaranie EGR.
Preco nebol priestor na odskusanie neviem, ale ak si ponahlal, nechcel tam nechat auto, tak kritika asi nebude na mieste.
A k tej dovere? Si zaplatil za nieco, tak nech sa teda vec riesi... Ono, myslim, ze si bol v jednom z tych, kde sa ludia vyznaju, ale samo, ze mozes skusit inde.
Po tom, co som sa tu uz daco nacital, tak myslim, ze je len par ludi, ktorym by som zveril svoje auto v pripade problemov a Radonice tam patria, dokonca sa utesujem, ze keby ma nieco postihlo cestou do prace, tak to mam po ceste
Hmmm, nejdem sa zastavat, ale...
Treba sa na to pozriet z druhej strany. TDiciek jazdi po cestach na mraky, myslim, ze diagnostiku mali perfektne zvladnutu a dostupnu snad kazdemu, takze aj pre garazoveho majstrika. Na nete je nespocetne mnozstvo dat, navodov,co sa tyka odstranenia poruch, no co je este dolezitejsie, tak su dostupne informacie ako predchadzat fatalnym porucham, kedze aj inzinieri koncernu nie vsetko spravne navrhli, dimenzovali, co problem nastal u dodavatela dielov do prvovyroby. A k comu to je platne?Len mizerne percenta mechanikov vie zaobchadzat s diagnostikou, este mizernejsie percento vie aj spravne identifikovat zavadu, popripade odstranit skutocny zdroj chyby. A pritom maku take moznosti...
A HDi?
Tak tu mozu mechanici povatsinou cerpat iba z vlastnych skusenosti.Neni tych moznosti tolko...
Ze zacali s OBD nieco prepisovat? Neviem, mozno obmadzit otvaranie EGR.
Preco nebol priestor na odskusanie neviem, ale ak si ponahlal, nechcel tam nechat auto, tak kritika asi nebude na mieste.
A k tej dovere? Si zaplatil za nieco, tak nech sa teda vec riesi... Ono, myslim, ze si bol v jednom z tych, kde sa ludia vyznaju, ale samo, ze mozes skusit inde.
Po tom, co som sa tu uz daco nacital, tak myslim, ze je len par ludi, ktorym by som zveril svoje auto v pripade problemov a Radonice tam patria, dokonca sa utesujem, ze keby ma nieco postihlo cestou do prace, tak to mam po ceste :-))))
|
|
29.07.2016 22:48 -
Re: jruze
|
2976394
|
|
jruze
|
|
|
Jsem rád za kritiku a i hodnocení i v blbí lakovně nechá auto tři dny (nebo zastaví u vrat a během +- hodiny odjídí?)
Z toho plyne jen jedno : nechá auto tři dny na testování a dostane to tak jak to má být.- na to jsou dvě pořekadla : práce kvapná málo platná nebo to je za dobrotu na ebrotu (jde to na mou hlavu , ale dělal to kolega v mé dílně,dělám si zle u kolegy e se to takto nedá dělat,dělám si zle u zákazníků kdy to není jak má být protoe jsme to neměli čas odzkouet a to jen proto e chci vyhovět? super!!!)
Následující přiklad:,, auto mi někdy pokubává a i za jízdy zhasne.někdy to neudělá třeba 200-300Km , v jiném servisu mi chtěli měnit BSM a BSI" měl jsem na to čas od ČT večera do NE (přes víkend díly?) odjíděl v PA po opravě kabelíe k snímači otáček(popraskaná izolace+ roztaené piny mimo jiné),snímač spojky atd.. = opraveno,předáno na vyzkouení,v případě problému dohledání popř. výměny dílu který by to mohl jetě v souvislosti s touto závadou dělat(v diag ve směřovalo na toto) nebo jsem mu měl vyměnit jednotky za 20000,- rovnou jako v tom jiném servisu kde vůbec neřeili kablíky,konektor atd..? nebo dát zkuební jednotky a naúčtovat zálohu na za ně a práci s konfigurací? Fakt jsem asi blbec(nebyl to stálej zákazník ten by asi dostal zápůjčku jednotek,ale i to obnáí čas a práci s připravením jednotek)
Jsem rád za kritiku a i hodnocení;-) i v blbí lakovně nechá auto tři dny (nebo zastaví u vrat a během +- hodiny odjídí?):nevim
Z toho plyne jen jedno : nechá auto tři dny na testování a dostane to tak jak to má být.- na to jsou dvě pořekadla : práce kvapná málo platná nebo to je za dobrotu na ebrotu (jde to na mou hlavu , ale dělal to kolega v mé dílně,dělám si zle u kolegy e se to takto nedá dělat,dělám si zle u zákazníků kdy to není jak má být protoe jsme to neměli čas odzkouet a to jen proto e chci vyhovět? super!!!)
Následující přiklad:,, auto mi někdy pokubává a i za jízdy zhasne.někdy to neudělá třeba 200-300Km , v jiném servisu mi chtěli měnit BSM a BSI" měl jsem na to čas od ČT večera do NE (přes víkend díly?) odjíděl v PA po opravě kabelíe k snímači otáček(popraskaná izolace+ roztaené piny mimo jiné),snímač spojky atd.. = opraveno,předáno na vyzkouení,v případě problému dohledání popř. výměny dílu který by to mohl jetě v souvislosti s touto závadou dělat(v diag ve směřovalo na toto) nebo jsem mu měl vyměnit jednotky za 20000,- rovnou jako v tom jiném servisu kde vůbec neřeili kablíky,konektor atd..? nebo dát zkuební jednotky a naúčtovat zálohu na za ně a práci s konfigurací? Fakt jsem asi blbec(nebyl to stálej zákazník ten by asi dostal zápůjčku jednotek,ale i to obnáí čas a práci s připravením jednotek)
|
|
30.07.2016 11:41 -
Re: jruze
|
2976439
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Jardo..je jedno jestli se vypina pomoci switche ,zaslepuje,upravuje mapa nebo jen vypina DTC to slovickaris ty..
Jardo..je jedno jestli se vypina pomoci switche ,zaslepuje,upravuje mapa nebo jen vypina DTC to slovickaris ty..
|
|
30.07.2016 12:19 -
Re: jruze
|
2976451
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
luboal napsal(a): ... Behem hodiny a pul a 3000,- v Radonicich jsem byl ujisten,ze se zadna chyba jiz neobevi ...
Mě to ale nepřipadá, e by zákazník dostal předem varování, e se kvůli nemonosti testování úpravy můe závada objevit znova. Něco tu nesedí.
Jinak jsem toho názoru, e kdy si zákazník vyádá třeba zaslepení výfuku a vytlučení oken, tak mu vysvětlím důsledky a kdy i přes to bude na zásahu trvat, tak mu vyhovím. Prasárna, neprasárna, ná zákazník, ná pán.
Ale není moný úpravu softu povaovat za opravu např. EGR ventilu u zákazníka, který s tím předem nesouhlasil, repektive si to přímo nevyádal. To je pak prasárna na hlavě mechanika.
A opět zdůrazňuju: Nikdo z nás u toho nebyl, nevíme jak zněla dohoda mezi zákazníkem a mechanikem, tak nemůeme nikoho soudit. Hodně takových sporů vzniká chybou v komunikaci.
Mě to ale nepřipadá, e by zákazník dostal předem varování, e se kvůli nemonosti testování úpravy můe závada objevit znova. Něco tu nesedí.
Jinak jsem toho názoru, e kdy si zákazník vyádá třeba zaslepení výfuku a vytlučení oken, tak mu vysvětlím důsledky a kdy i přes to bude na zásahu trvat, tak mu vyhovím. Prasárna, neprasárna, ná zákazník, ná pán.
Ale není moný úpravu softu povaovat za opravu např. EGR ventilu u zákazníka, který s tím předem nesouhlasil, repektive si to přímo nevyádal. To je pak prasárna na hlavě mechanika.
A opět zdůrazňuju: Nikdo z nás u toho nebyl, nevíme jak zněla dohoda mezi zákazníkem a mechanikem, tak nemůeme nikoho soudit. Hodně takových sporů vzniká chybou v komunikaci.
|
|
30.07.2016 12:33 -
Re: jruze
|
2976454
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Mikra napsal(a): Jinak jsem toho názoru, e kdy si zákazník vyádá třeba zaslepení výfuku a vytlučení oken, tak mu vysvětlím důsledky a kdy i přes to bude na zásahu trvat, tak mu vyhovím. Prasárna, neprasárna, ná zákazník, ná pán.
Ale není moný úpravu softu povaovat za opravu např. EGR ventilu u zákazníka, který s tím předem nesouhlasil,
tak to nesouhlasim..pokud vim ze bych delal prasarnu tak ji neudelam...zakaznik nas pak neplati vzdy a u kazdeho
jinak souhlasim nebyl tam nikdo z nas
tak to nesouhlasim..pokud vim ze bych delal prasarnu tak ji neudelam...zakaznik nas pak neplati vzdy a u kazdeho
jinak souhlasim nebyl tam nikdo z nas
|
|
30.07.2016 13:22 -
Re: jruze
|
2976459
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Hlavně nikde nepíe, e by vypínal EGR. Jen e něco nastavoval přes OBD, to mohla být klidně kalibrace....
Hlavně nikde nepíe, e by vypínal EGR. Jen e něco nastavoval přes OBD, to mohla být klidně kalibrace....
|
|
30.07.2016 18:30 -
Re: jruze
|
2976511
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Odesílatel: Jarda jruze Růička
Předmět: Re: STK
Datum: 30.03.2016 15:15
To e zústávají nevadí - je ale horí e rozhodí kódy připravenosti.Díky tomu to neprojde do druhé fáze měření - ne se srovnají(pokud se vůbec srovnají- dle kolícího střediska se můe stát e třeba u nikdy) můe trvat i několik set Km.EGR zřejmě nějakým (a moná i funkčím) způsobem chodí,ale snímá patně polohu.Toto jsme s kolegou vyřeili(ochcali) a mělo by (prochází) to projít přes emise bez problému.
Odpoveď na Vau správu zaslanú 30.03.2016 14:25:
> Ahoj Jardo,
> obcas se mi rozsviti kontrolka motoru,auto jede uplne normalne,zadny nouzovy rezim,nic.Nekdy zhasla po 2-3dennim stani sama.Hlavne se rozsviti pri pozvolnem rozjizdeni.Koupil jsem OBD Scanner (takova zluta krabicka) a tim kody (P0488 a P0490) mazu.Myslis tedy,ze kody presto zustavaji nekde v pameti ridici jednotky a u emisi bych nemel sanci?Novy EGR mam ale zatim jsem ho nenechal vymenit,STK me ceka az v listopadu 2017.Jaky je Tvuj nazor?
> Diky,Lubos
-----------------------------------------------------
Odesílatel: Jarda jruze Růička
Předmět: Re:
Datum: 30.03.2016 15:39
Zůstanou v deníku(nevadí to) a ty kódy jsou e je chybná poloha EGR (snímání polohy EGR) - měla by stačit výměna - pokud ne musela by se přehrát jednotka ECU.
Odpoveď na Vau správu zaslanú 30.03.2016 15:26:
> Diky za odpoved.A co se s tim da delat?Pomuze vymena EGRu?Ty kody ukazuji na zavreny EGR.A hlavne,jestli zustavaji po vymazani v ridici jednotce.
---------------------------------------------------
Odesílatel: Jarda jruze Růička
Předmět: Re:
Datum: 30.03.2016 16:33
Lepí je upravit jednotu - nezaprasuje se sání splodinama,do motoru jde víc kyslíku,motor má větí výkon,méně kouří.(u nás se měří jen kouřivost a ta je nií)
Odpoveď na Vau správu zaslanú 30.03.2016 16:26:
>
> Diky.Takze prilezitostne to necham vymenit.
> Odpoveď na Vau správu zaslanú 30.03.2016 15:39:
> > Zůstanou v deníku(nevadí to) a ty kódy jsou e je chybná poloha EGR (snímání polohy EGR) - měla by stačit výměna - pokud ne musela by se přehrát jednotka ECU.
> >
> > Odpoveď na Vau správu zaslanú 30.03.2016 15:26:
> > > Diky za odpoved.A co se s tim da delat?Pomuze vymena EGRu?Ty kody ukazuji na zavreny EGR.A hlavne,jestli zustavaji po vymazani v ridici jednotce.
> > >
> >
------------------------------------------
Odesílatel: Jarda jruze Růička
Předmět: Re: Termin
Datum: 09.04.2016 22:48
Neměl by to být problém,ale jetě raději den dva před avolat a ověřit si to - zapsané to mám,ale kdyby se něco zamotalo.A kolem 11.oo - 12.oo jezdímě větinou na oběd asi by nám spí vyhovovalo kolem 13.oo ???
Odpoveď na Vau správu zaslanú 09.04.2016 20:22:
> Zdravim,chci se zeptat,zda mate ve ctvrtek 21.04. volny termin.Rad bych se u vas zastavil na diag a eventuell vymenu EGR(?) nebo radu.Jiz jsem vam to popsal 30.03.
> Trochu mam problem s casem,prijel bych az kolem 11.hod,nevadilo by to?Diky.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tak toto je komunikace pred navstevou Jardy Ruzicky.
Jako laik opravdu nemohu rict,co se ma na aute udelat,v podstate jsem pocital s vymenou EGR,mam novy stale jeste v kufru (obavany Delphi).MIL se ozve od te doby permanentne hned po nastartovani.
Jelikoz ale auto jede i nadale perfekt (jelo tak i pred zasahem p.Ruzicky) nelamu si s tim zatim hlavu.Kody P0488,0490 a casem se pridal 0401,nemazu,ignoruju.Spotreba stale 5,4 - 5,7/100km.
Je mi jasne,ze se EGR bude muset jednou menit a taky doufam,ze potom nebude problem na STK (11.2017)
a kody ze budou O.K.
Jeste k tomu slovickareni -Pri poznamce "normalni stovka" me to trrochu zarazilo,myslim,ze pokud se neco prepisuje pres OBD tak nejaky rozdil mezi 100KW a 103KW v ridici jadnotce bude,nebo ne?Proste nemam poneti co se tenkrat upravilo.S autem jsem spokojeny,kody nemazu,a trochu se desim co jednou bude na STK.
Mimo jine;vstriky mi p.Ruzicka doporucil co nejdrive vymenit.Nechal jsem je premerit,jednou v CIT-Servisu a jednou u soukromeho kolegy (specialista na Citroen).Oba se divili,proc je chci menit,ze jsou ve velmi dobrem stavu.
Tak jsem nic nemenil a je na nich dalsich 10000km,celkem 47000.
P.S.
Panove,kvuli me malickosti se,prosim,nehadejte.
Odesílatel: Jarda jruze Růička
Předmět: Re: STK
Datum: 30.03.2016 15:15
To e zústávají nevadí - je ale horí e rozhodí kódy připravenosti.Díky tomu to neprojde do druhé fáze měření - ne se srovnají(pokud se vůbec srovnají- dle kolícího střediska se můe stát e třeba u nikdy) můe trvat i několik set Km.EGR zřejmě nějakým (a moná i funkčím) způsobem chodí,ale snímá patně polohu.Toto jsme s kolegou vyřeili(ochcali) a mělo by (prochází) to projít přes emise bez problému.
Odpoveď na Vau správu zaslanú 30.03.2016 14:25:
> Ahoj Jardo,
> obcas se mi rozsviti kontrolka motoru,auto jede uplne normalne,zadny nouzovy rezim,nic.Nekdy zhasla po 2-3dennim stani sama.Hlavne se rozsviti pri pozvolnem rozjizdeni.Koupil jsem OBD Scanner (takova zluta krabicka) a tim kody (P0488 a P0490) mazu.Myslis tedy,ze kody presto zustavaji nekde v pameti ridici jednotky a u emisi bych nemel sanci?Novy EGR mam ale zatim jsem ho nenechal vymenit,STK me ceka az v listopadu 2017.Jaky je Tvuj nazor?
> Diky,Lubos
-----------------------------------------------------
Odesílatel: Jarda jruze Růička
Předmět: Re:
Datum: 30.03.2016 15:39
Zůstanou v deníku(nevadí to) a ty kódy jsou e je chybná poloha EGR (snímání polohy EGR) - měla by stačit výměna - pokud ne musela by se přehrát jednotka ECU.
Odpoveď na Vau správu zaslanú 30.03.2016 15:26:
> Diky za odpoved.A co se s tim da delat?Pomuze vymena EGRu?Ty kody ukazuji na zavreny EGR.A hlavne,jestli zustavaji po vymazani v ridici jednotce.
---------------------------------------------------
Odesílatel: Jarda jruze Růička
Předmět: Re:
Datum: 30.03.2016 16:33
Lepí je upravit jednotu - nezaprasuje se sání splodinama,do motoru jde víc kyslíku,motor má větí výkon,méně kouří.(u nás se měří jen kouřivost a ta je nií)
Odpoveď na Vau správu zaslanú 30.03.2016 16:26:
>
> Diky.Takze prilezitostne to necham vymenit.
> Odpoveď na Vau správu zaslanú 30.03.2016 15:39:
> > Zůstanou v deníku(nevadí to) a ty kódy jsou e je chybná poloha EGR (snímání polohy EGR) - měla by stačit výměna - pokud ne musela by se přehrát jednotka ECU.
> >
> > Odpoveď na Vau správu zaslanú 30.03.2016 15:26:
> > > Diky za odpoved.A co se s tim da delat?Pomuze vymena EGRu?Ty kody ukazuji na zavreny EGR.A hlavne,jestli zustavaji po vymazani v ridici jednotce.
> > >
> >
------------------------------------------
Odesílatel: Jarda jruze Růička
Předmět: Re: Termin
Datum: 09.04.2016 22:48
Neměl by to být problém,ale jetě raději den dva před avolat a ověřit si to - zapsané to mám,ale kdyby se něco zamotalo.A kolem 11.oo - 12.oo jezdímě větinou na oběd asi by nám spí vyhovovalo kolem 13.oo ???
Odpoveď na Vau správu zaslanú 09.04.2016 20:22:
> Zdravim,chci se zeptat,zda mate ve ctvrtek 21.04. volny termin.Rad bych se u vas zastavil na diag a eventuell vymenu EGR(?) nebo radu.Jiz jsem vam to popsal 30.03.
> Trochu mam problem s casem,prijel bych az kolem 11.hod,nevadilo by to?Diky.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tak toto je komunikace pred navstevou Jardy Ruzicky.
Jako laik opravdu nemohu rict,co se ma na aute udelat,v podstate jsem pocital s vymenou EGR,mam novy stale jeste v kufru (obavany Delphi).MIL se ozve od te doby permanentne hned po nastartovani.
Jelikoz ale auto jede i nadale perfekt (jelo tak i pred zasahem p.Ruzicky) nelamu si s tim zatim hlavu.Kody P0488,0490 a casem se pridal 0401,nemazu,ignoruju.Spotreba stale 5,4 - 5,7/100km.
Je mi jasne,ze se EGR bude muset jednou menit a taky doufam,ze potom nebude problem na STK (11.2017)
a kody ze budou O.K.
Jeste k tomu slovickareni -Pri poznamce "normalni stovka" me to trrochu zarazilo,myslim,ze pokud se neco prepisuje pres OBD tak nejaky rozdil mezi 100KW a 103KW v ridici jadnotce bude,nebo ne?Proste nemam poneti co se tenkrat upravilo.S autem jsem spokojeny,kody nemazu,a trochu se desim co jednou bude na STK.
Mimo jine;vstriky mi p.Ruzicka doporucil co nejdrive vymenit.Nechal jsem je premerit,jednou v CIT-Servisu a jednou u soukromeho kolegy (specialista na Citroen).Oba se divili,proc je chci menit,ze jsou ve velmi dobrem stavu.
Tak jsem nic nemenil a je na nich dalsich 10000km,celkem 47000.
P.S.
Panove,kvuli me malickosti se,prosim,nehadejte.
|
|
30.07.2016 21:11 -
Re: jruze
|
2976544
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
luboal napsal(a): Jeste k tomu slovickareni -Pri poznamce "normalni stovka" me to trrochu zarazilo,myslim,ze pokud se neco prepisuje pres OBD tak nejaky rozdil mezi 100KW a 103KW v ridici jadnotce bude,nebo ne?
rozdil je docela zasadni..100kw je siemens a 103kw je delphi ..jsou to zcela jine systemy a zcela jine jednotky ,vstrikovace rizeni motoru atd...
EGR tam ma funkci ne jen recilkulace vyfukovych plynu..velmu dulezitou roli hraje i pri regeneraci fapu a spuste jinych sinnosti motoru a jednotka s nim proste pocita a podle nej i ridi chod motoru
pokud EGR nepracuje jak mam nebo pokud ho nejaky "specialista" zaslepi nebo neudela sw v jednotce se vsim vsudy (coz zrovne u siemensu i delphi je docela problem) s jistotou se zanese FAP
u starych motoru bez fap a starych radovych cerpadlech to bylo vcelku jedno,ale od EURO4 je to uz komponent se kterym se hold pocita
rozdil je docela zasadni..100kw je siemens a 103kw je delphi ..jsou to zcela jine systemy a zcela jine jednotky ,vstrikovace rizeni motoru atd...
EGR tam ma funkci ne jen recilkulace vyfukovych plynu..velmu dulezitou roli hraje i pri regeneraci fapu a spuste jinych sinnosti motoru a jednotka s nim proste pocita a podle nej i ridi chod motoru
pokud EGR nepracuje jak mam nebo pokud ho nejaky "specialista" zaslepi nebo neudela sw v jednotce se vsim vsudy (coz zrovne u siemensu i delphi je docela problem) s jistotou se zanese FAP
u starych motoru bez fap a starych radovych cerpadlech to bylo vcelku jedno,ale od EURO4 je to uz komponent se kterym se hold pocita
|
|
30.07.2016 21:36 -
Re: jruze
|
2976554
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Neďes mě inenýre Specialista mi Egr zaslepil, najezdil jsem od té doby cca 60 tisíc, v květnu jsme FAP prali (190000) a byl celkem čistý
Neďes mě inenýre :-o Specialista mi Egr zaslepil, najezdil jsem od té doby cca 60 tisíc, v květnu jsme FAP prali (190000) a byl celkem čistý :-o
|
|
30.07.2016 21:47 -
Re: jruze
|
2976557
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nedesim bych si nedovolil....
no ono pokud se FAP ucpava tak moc pri amaterskem vyplachu nepoznas jestli jsou komurky pruchozi jak by meli nebo ne
zalezi take na spouste veci(stari,typ morotu,verze jednotky,typ jednotky,verze sw atd...)
:-d
nedesim bych si nedovolil....
no ono pokud se FAP ucpava tak moc pri amaterskem vyplachu nepoznas jestli jsou komurky pruchozi jak by meli nebo ne
zalezi take na spouste veci(stari,typ morotu,verze jednotky,typ jednotky,verze sw atd...)
|
|
30.07.2016 22:34 -
Re: jruze
|
2976573
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
iba jedna vec mi na tejto historke nejde do hlavy - MAM NOVY EGR v KUFRU?
a naco ho mas v kufru a nechas mechanikov tunit riadiacu jednotku.?
tiez som laik ako ty, ale jednu vec viem 100%, ked sa mi pokazi suciastka, tak ju proste vymenim.
vlastne si prinutil mechanikov aby ty to nejak "ochcali? "a potom tu vypisujes ze ti to stale hadze chybove kody a publikujes sukromne emaily?
v podstate jsem pocital s vymenou EGR,mam novy stale jeste v kufru (obavany Delphi).MIL se ozve od te doby permanentne hned po nastartovani.
Jelikoz ale auto jede i nadale perfekt (jelo tak i pred zasahem p.Ruzicky) nelamu si s tim zatim hlavu.Kody P0488,0490 a casem se pridal 0401,nemazu,ignoruju.Spotreba stale 5,4 - 5,7/100km.
Je mi jasne,ze se EGR bude muset jednou menit a taky doufam,ze potom nebude problem na STK (11.2017)
a kody ze budou O.K.
iba jedna vec mi na tejto historke nejde do hlavy - MAM NOVY EGR v KUFRU?
a naco ho mas v kufru a nechas mechanikov tunit riadiacu jednotku.?
tiez som laik ako ty, ale jednu vec viem 100%, ked sa mi pokazi suciastka, tak ju proste vymenim.
vlastne si prinutil mechanikov aby ty to nejak "ochcali? "a potom tu vypisujes ze ti to stale hadze chybove kody a publikujes sukromne emaily?
v podstate jsem pocital s vymenou EGR,mam novy stale jeste v kufru (obavany Delphi).MIL se ozve od te doby permanentne hned po nastartovani.
Jelikoz ale auto jede i nadale perfekt (jelo tak i pred zasahem p.Ruzicky) nelamu si s tim zatim hlavu.Kody P0488,0490 a casem se pridal 0401,nemazu,ignoruju.Spotreba stale 5,4 - 5,7/100km.
Je mi jasne,ze se EGR bude muset jednou menit a taky doufam,ze potom nebude problem na STK (11.2017)
a kody ze budou O.K.
|
|
31.07.2016 06:39 -
Re: jruze
|
2976599
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
robo napsal(a): iba jedna vec mi na tejto historke nejde do hlavy - MAM NOVY EGR v KUFRU?
a naco ho mas v kufru a nechas mechanikov tunit riadiacu jednotku.?
tiez som laik ako ty, ale jednu vec viem 100%, ked sa mi pokazi suciastka, tak ju proste vymenim.
vlastne si prinutil mechanikov aby ty to nejak "ochcali? "a potom tu vypisujes ze ti to stale hadze chybove kody a publikujes sukromne emaily?
Nikdo nikoho nenutil,nepis blbosti!
Jasne jsem rekl,ze jsem pocital s vymenou.Poradne cti!!
A kdyz uz jsem u odbornika,tak ten snad vi,ze je lepsi EGR hned vymenit.Proc ho tedy nevymenili?
Pokud ti rozumim,umis to udelat sam.Ja takovy machr nejsem.
Servus.
Nikdo nikoho nenutil,nepis blbosti!
Jasne jsem rekl,ze jsem pocital s vymenou.Poradne cti!!
A kdyz uz jsem u odbornika,tak ten snad vi,ze je lepsi EGR hned vymenit.Proc ho tedy nevymenili?
Pokud ti rozumim,umis to udelat sam.Ja takovy machr nejsem.
Servus.
|
|
31.07.2016 08:11 -
Re: jruze
|
2976621
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vymenim znamena ze to dam niekde vymenit (sa tym nezivim, a tiez nemam na to), neviem kolko ta stalo to auto ale koli 130E ventilu ho hadam nedam v servise upravit takto,
cela pointa je skor o tom ci ti to bolo od servisu vopred vysvetlene ake su moznosti
1. vymena ventila
2. ochcani...
to povazujem za najdolezitejsie, ci si proste suhlasil s verziou 2
PS=snazim sa nepisat blbosti ale tvoj ventil v kufru ma nakopol sem napisat
vymenim znamena ze to dam niekde vymenit (sa tym nezivim, a tiez nemam na to), neviem kolko ta stalo to auto ale koli 130E ventilu ho hadam nedam v servise upravit takto,
cela pointa je skor o tom ci ti to bolo od servisu vopred vysvetlene ake su moznosti
1. vymena ventila
2. ochcani...
to povazujem za najdolezitejsie, ci si proste suhlasil s verziou 2
PS=snazim sa nepisat blbosti ale tvoj ventil v kufru ma nakopol sem napisat
|
|
| |
|
|