| | |
23.10.2020 04:57 -
Re: jruze
|
3287779
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Z toho co tady čtu se mi potvrzuje moje pravidlo nikdy neprodávej auto příbuznému, kamarádovi a nebo známému. A prodávat vdy jen přes bazar.
Z toho co tady čtu se mi potvrzuje moje pravidlo nikdy neprodávej auto příbuznému, kamarádovi a nebo známému. A prodávat vdy jen přes bazar.
|
|
23.10.2020 09:03 -
Re: jruze
|
3287780
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
ja som sa tie takto niekožkokrát zamotal. Nie je pravda, e od rodine a známym auto nepredáva. kžudne, len treba odstavi emócie a bra to, e je to biznis. a tak sa aj chova a vetko nastavi. Zmluva, keď niečo nesedí a nechcem sa s tým naahova, tak postupova podža zákona - odstúpi od zmluvy, poadova vrátenie peňazí. Keď to nejde, tak südny znalec a postupova ďalej. U nikdy by som to nerieil inak. z auta má by rados a úitok a to tu u zdendu nebude, ani keby mu tú X7 nablýskajú ako novú. Ono je to výhoda a nevýhoda fór ako tohto naeho: človek sa môe posaova, ale v situácii ako je táto sa väčinou riei, čo sa malo zrobi inak. Chlapi: skúste si dohodnú podmienky medzi sebou a nie takto s kopou ďalích očí. Je kríza - keď si nedáte rady sami, tak nejaký mediátor, ktorý aj tak nemá teraz do čoho zahryznú vám pomôe sa dohodnú za rozumný poplatok. Aj s tým mám dobrú skúsenos
ja som sa tie takto niekožkokrát zamotal. Nie je pravda, e od rodine a známym auto nepredáva. kžudne, len treba odstavi emócie a bra to, e je to biznis. a tak sa aj chova a vetko nastavi. Zmluva, keď niečo nesedí a nechcem sa s tým naahova, tak postupova podža zákona - odstúpi od zmluvy, poadova vrátenie peňazí. Keď to nejde, tak südny znalec a postupova ďalej. U nikdy by som to nerieil inak. z auta má by rados a úitok a to tu u zdendu nebude, ani keby mu tú X7 nablýskajú ako novú. Ono je to výhoda a nevýhoda fór ako tohto naeho: človek sa môe posaova, ale v situácii ako je táto sa väčinou riei, čo sa malo zrobi inak. Chlapi: skúste si dohodnú podmienky medzi sebou a nie takto s kopou ďalích očí. Je kríza - keď si nedáte rady sami, tak nejaký mediátor, ktorý aj tak nemá teraz do čoho zahryznú vám pomôe sa dohodnú za rozumný poplatok. Aj s tým mám dobrú skúsenos ;-)
|
|
23.10.2020 13:14 -
Re: jruze
|
3287804
|
|
vos.pe
|
|
|
To Rio11
řeit problém tím e hodím zodpovědnost na jiného?...to mi nepřijde zrovna fér
To Rio11
řeit problém tím e hodím zodpovědnost na jiného?...to mi nepřijde zrovna fér
|
|
23.10.2020 14:32 -
Re: jruze
|
3287807
|
|
Matijaz
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Tak se přátelé po 14ti dnech smutného čtení také zapojím.
-auto se má prodávat v pořádku (pak je jedno jestli kamarádovi, kolegovi nebo rodině, či komukoli) nebo přiznat, e je to vlastně rot a
přizpůsobit tomu cenu.
-obdivuji důvěru Zdendy. (80 000 je hodně)
-v Radonicích jsem byl dvakrát cca před 6ti lety. S určením závady a jejím odstraněním jsem nebyl spokojen(neodstraněno), při reklamaci vymýlení dalích nutných oprav. (jak se později ukázalo i prvotní oprava byla zbytečná)
-mechanik v Radonicích neudělal na mne dojem odborný ani lidský, abych se tam jetě někdy vrátil.
Tak se přátelé po 14ti dnech smutného čtení také zapojím.
-auto se má prodávat v pořádku (pak je jedno jestli kamarádovi, kolegovi nebo rodině, či komukoli) nebo přiznat, e je to vlastně rot a
přizpůsobit tomu cenu.
-obdivuji důvěru Zdendy. (80 000 je hodně)
-v Radonicích jsem byl dvakrát cca před 6ti lety. S určením závady a jejím odstraněním jsem nebyl spokojen(neodstraněno), při reklamaci vymýlení dalích nutných oprav. (jak se později ukázalo i prvotní oprava byla zbytečná)
-mechanik v Radonicích neudělal na mne dojem odborný ani lidský, abych se tam jetě někdy vrátil.
|
|
23.10.2020 19:07 -
Re: jruze
|
3287821
|
|
vos.pe
|
|
|
Tím e prodávám pro jistotu přez bazar.
Pokud prodávám protoe vím nebo tuím e se něco brzo po...tak opravdu není výhodné prodat kamarádovi,či příbuznému. Nicméně bazar si pochopitelně nechá tu odpovědnost zaplatit.To ve.
Tím e prodávám pro jistotu přez bazar.
Pokud prodávám protoe vím nebo tuím e se něco brzo po...tak opravdu není výhodné prodat kamarádovi,či příbuznému. Nicméně bazar si pochopitelně nechá tu odpovědnost zaplatit.To ve.
|
|
24.10.2020 00:26 -
Re: jruze
|
3287841
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Matijaz- svatá pravda, je to o domluvě, před koupí jsem měl prosbu, zkontrolovat auto fyzicky i diagnostikou, bylo zděleno ve ok, stejně jako v inzerci, jaké bylo překvapení, kdy jsem zjistil kolik věcí chybí a co je patně, viz plasty, jsou prý sundané v Radonicích, dá mi je, zaslepený egr po prohlídce a STK , pak majitel zdělil, e to manelce 2x chcíplo, tak zaslepil, pátral po tom co se tam mohlo stát, ne, zmiňovaný snímač teploty nafty, telefonicky zděleno e ví e je v háji a teče nějakou dirkou, proto motor pinavý, nedovírají páté dveře, e je patný zámek, mnou dotelované dorazy a ve je funkční, atd atd, proč mi nebyly zděleny tyto nedostatky dopředu a tvrzeno e je ve ok, stačilo říct na rovinu tohle chybí, tohle je patně, cena je taková, buďto ber, nebo nech být, na ve jsem musel přijít sám a hned telefonicky informovat majitele, spoustu věci mi bylo slíbeno e mi je dá, pak přiel mail, kde mi ve přičítal k ceně, dokonce i STK na biturbo 3000,-kč , ve bylo jenom o domluvě.
Jardo, jak jsem psal u několikrát, kdy umřel ten motor, volal jsem ti co se stalo, na to ses ptal také, kdy jsem nevěděl, začal jsi vysvětlovat, e opravuje elektriku v nějakých dveří u auta, nějak mimo mísu e, sehnal jsem si serviáka, který mě odtáhl do svého servisu, asi druhý den jsi řekl, e bys to odtáhl, ale nemá čím, tak přiveze motor, přivezl jsi ho po osmy dnech a s estihodinovým zpoděním, kdy ho viděly dva nezávislý servisáci, nedoporučovaly ho tam dávat, tys ani nevěděl kolik má najeto km, jenom jsi pořád tvrdil, es ho slyel, víc nic jsi o něm nevěděl a to bych tam měl dávat?
Hele, kdybych to auto kupoval od někoho jiného, vzal bych si tebe na prohlídku, doporučil bys ho, celé od bahna, dodnes je v podběhách asi půl centimetru, s hrozným bordelem uvnitř a v takovém stavu?
Nechtěl jsem zde u nic psát, větina lidí co mi píou SZ si obrázek udělala, ale ty pořád podsouvá, jak a za kolik bys to opravil, proč jsi to o čem jsi věděl e schází a co je patného kdy jsi to po telefonu přiznal neodstranil, nebo neřekl na rovinu, musel jsi čekat a na to přídu sám a zavolám ti, ono i kdybys to auto umyl a vyluxoval, jak se to běně před prodejem dělá, tak i ten dojem by byl jiný, moná budem mít přítí týden z práce ohledně corony valno, tak jestli fungujou úřady, dal by se uskutečnit přepis aut, a je to za mnou.
Jetě musím prohlédnout zadní brzdy, je pčehřívaný pravý zadní kotouč a vyřeit RT4, umřela, za vinu ti to nedávám.
Matijaz- svatá pravda, je to o domluvě, před koupí jsem měl prosbu, zkontrolovat auto fyzicky i diagnostikou, bylo zděleno ve ok, stejně jako v inzerci, jaké bylo překvapení, kdy jsem zjistil kolik věcí chybí a co je patně, viz plasty, jsou prý sundané v Radonicích, dá mi je, zaslepený egr po prohlídce a STK :-o, pak majitel zdělil, e to manelce 2x chcíplo, tak zaslepil, pátral po tom co se tam mohlo stát, ne, zmiňovaný snímač teploty nafty, telefonicky zděleno e ví e je v háji a teče nějakou dirkou, proto motor pinavý, nedovírají páté dveře, e je patný zámek, mnou dotelované dorazy a ve je funkční, atd atd, proč mi nebyly zděleny tyto nedostatky dopředu a tvrzeno e je ve ok, stačilo říct na rovinu tohle chybí, tohle je patně, cena je taková, buďto ber, nebo nech být, na ve jsem musel přijít sám a hned telefonicky informovat majitele, spoustu věci mi bylo slíbeno e mi je dá, pak přiel mail, kde mi ve přičítal k ceně, dokonce i STK na biturbo 3000,-kč :-o, ve bylo jenom o domluvě.
Jardo, jak jsem psal u několikrát, kdy umřel ten motor, volal jsem ti co se stalo, na to ses ptal také, kdy jsem nevěděl, začal jsi vysvětlovat, e opravuje elektriku v nějakých dveří u auta, nějak mimo mísu e, sehnal jsem si serviáka, který mě odtáhl do svého servisu, asi druhý den jsi řekl, e bys to odtáhl, ale nemá čím, tak přiveze motor, přivezl jsi ho po osmy dnech a s estihodinovým zpoděním, kdy ho viděly dva nezávislý servisáci, nedoporučovaly ho tam dávat, tys ani nevěděl kolik má najeto km, jenom jsi pořád tvrdil, es ho slyel, víc nic jsi o něm nevěděl a to bych tam měl dávat?
Hele, kdybych to auto kupoval od někoho jiného, vzal bych si tebe na prohlídku, doporučil bys ho, celé od bahna, dodnes je v podběhách asi půl centimetru, s hrozným bordelem uvnitř a v takovém stavu?
Nechtěl jsem zde u nic psát, větina lidí co mi píou SZ si obrázek udělala, ale ty pořád podsouvá, jak a za kolik bys to opravil, proč jsi to o čem jsi věděl e schází a co je patného kdy jsi to po telefonu přiznal neodstranil, nebo neřekl na rovinu, musel jsi čekat a na to přídu sám a zavolám ti, ono i kdybys to auto umyl a vyluxoval, jak se to běně před prodejem dělá, tak i ten dojem by byl jiný, moná budem mít přítí týden z práce ohledně corony valno, tak jestli fungujou úřady, dal by se uskutečnit přepis aut, a je to za mnou.
Jetě musím prohlédnout zadní brzdy, je pčehřívaný pravý zadní kotouč a vyřeit RT4, umřela, za vinu ti to nedávám.
|
|
26.10.2020 22:05 -
Re: jruze
|
3288099
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak jsem prohlédl ty zadní brzdy, levá strana ok, pravá ko, musel jsem vyměnit sice za jiný starí třmen, ale funkční, píst - váleček nelo rozhýbat ve svěráku ani sikovkama, zbytek je vidět na fotkách.
Tak jsem prohlédl ty zadní brzdy, levá strana ok, pravá ko, musel jsem vyměnit sice za jiný starí třmen, ale funkční, píst - váleček nelo rozhýbat ve svěráku ani sikovkama, zbytek je vidět na fotkách.
Přílohy: 1.jpg ( 1064961b ) - 2.jpg ( 1684357b ) - 3.jpg ( 1797513b ) - 4.jpg ( 1351372b ) - |
|
26.10.2020 22:37 -
Re: jruze
|
3288131
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Tak jsem prohlédl ty zadní brzdy, levá strana ok, pravá ko, musel jsem vyměnit sice za jiný starí třmen, ale funkční, píst - váleček nelo rozhýbat ve svěráku ani sikovkama, zbytek je vidět na fotkách.
Zdendo jak je moné e to nedělalo kravál při brzdění kdy byla destička na plechu, jak je moné e kotouč je sjetý po celé ploe a není orezlej kdy js nehelbal váleček a proč ten váleček není zapráenej z provozu ? Jako na biturbu od tebe kde nechodila ani jedna strana a kotouče rezavé. Pokud se nehejbe váleček který přitlačuje destičku ke kotouči tak je kotouč do týdne rezavej.(a pokud se hejbe - vysouvá váleček tak půjde i zatočit , nehledě na to ře podle mne na takto vysunutý váleček by tak nemohli být ani samotné plechy těch destiček ) - ty destičky byly +- tak 30% a přední 50% - destičky na plechu dělají takovej kravál e by si to určitě okomentoval daleko dříve ne zkolaboval motor. Nebo ne ? a o tom jsi se nezmínil do problému z motorem.
Zdendo jak je moné e to nedělalo kravál při brzdění kdy byla destička na plechu, jak je moné e kotouč je sjetý po celé ploe a není orezlej kdy js nehelbal váleček a proč ten váleček není zapráenej z provozu ? Jako na biturbu od tebe kde nechodila ani jedna strana a kotouče rezavé. Pokud se nehejbe váleček který přitlačuje destičku ke kotouči tak je kotouč do týdne rezavej.(a pokud se hejbe - vysouvá váleček tak půjde i zatočit , nehledě na to ře podle mne na takto vysunutý váleček by tak nemohli být ani samotné plechy těch destiček ) - ty destičky byly +- tak 30% a přední 50% - destičky na plechu dělají takovej kravál e by si to určitě okomentoval daleko dříve ne zkolaboval motor. Nebo ne ? a o tom jsi se nezmínil do problému z motorem.
|
|
27.10.2020 03:15 -
Re: jruze
|
3288182
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jardo, na biturbu orezlé kotouče nebyly, podrobně vechno na něm fotil pojiovák, pak dával fotky i do aukce, jo má pravdu, neslyel, bo jetě ila RT4 a poslouchal jsem muziku, ale co umřela, tak slyím ve, i to, e někudy od řidičových dveří v 80 tce píská meluzína, tak zadní destičky měly 30% jo, tak se asi přeztěhovaly z pravé strany na levou, bo levá strana měla víc jak 50% a pravá nic, prohlédni si ty fotky jetě jednou, destičky tam jsou opřené o zkorodovaný kotouč, to je ten co tam byl, nebo se ti zdá málo rezavej, ten třmen jak na fotce je, ten jsem si sehnal, dalí fotka, asi ti to uniklo, je nový kotouč a nové destičky, kdy u starého třmenu nelo hnout s válečkem, jak bych tam asi dostal ve nové.
Dám sem citaci z STK na tvé brzdy- brzdové kotouče nadměrně zkorodované ( hloubková koroze )-pokozené funkční plochy zjevně nepřesahuje 1/5 její ířky nebo brzdové kotouče s rýhami zjevně nepřesahuje hloubku rýh 1,5 mm, vnějí pokození lanovodů ( bowdenů ).
Psal jsem jasně, e za brzdy od tebe nic nechci, tak nevím, proč to tady chce řeit, jinak s tím motorem, kdy ho opět vytahuje, tvůj hulil, říkal jsem ti to, tenhle čoveče ne, divný viď, hlavně e to sem pořád tahá, já píu o brzdách, ty sem hodí biturbo, motor, můj sluch a co jetě vytáhne?
Jinak ten přepis v této situaci kolem covidu asi hned nejde, musíme to jetě chvilku vydret, ale chci co nejdřív.
Jardo, na biturbu orezlé kotouče nebyly, podrobně vechno na něm fotil pojiovák, pak dával fotky i do aukce, jo má pravdu, neslyel, bo jetě ila RT4 a poslouchal jsem muziku, ale co umřela, tak slyím ve, i to, e někudy od řidičových dveří v 80 tce píská meluzína, tak zadní destičky měly 30% jo, tak se asi přeztěhovaly z pravé strany na levou, bo levá strana měla víc jak 50% a pravá nic, prohlédni si ty fotky jetě jednou, destičky tam jsou opřené o zkorodovaný kotouč, to je ten co tam byl, nebo se ti zdá málo rezavej, ten třmen jak na fotce je, ten jsem si sehnal, dalí fotka, asi ti to uniklo, je nový kotouč a nové destičky, kdy u starého třmenu nelo hnout s válečkem, jak bych tam asi dostal ve nové. :nevim
Dám sem citaci z STK na tvé brzdy- brzdové kotouče nadměrně zkorodované ( hloubková koroze )-pokozené funkční plochy zjevně nepřesahuje 1/5 její ířky nebo brzdové kotouče s rýhami zjevně nepřesahuje hloubku rýh 1,5 mm, vnějí pokození lanovodů ( bowdenů ).
Psal jsem jasně, e za brzdy od tebe nic nechci, tak nevím, proč to tady chce řeit, jinak s tím motorem, kdy ho opět vytahuje, tvůj hulil, říkal jsem ti to, tenhle čoveče ne, divný viď, hlavně e to sem pořád tahá, já píu o brzdách, ty sem hodí biturbo, motor, můj sluch a co jetě vytáhne? :nevim
Jinak ten přepis v této situaci kolem covidu asi hned nejde, musíme to jetě chvilku vydret, ale chci co nejdřív.
|
|
27.10.2020 08:18 -
Re: jruze
|
3288226
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
63zdenda napsal(a): Tak jsem prohlédl ty zadní brzdy, levá strana ok, pravá ko, musel jsem vyměnit sice za jiný starí třmen, ale funkční, píst - váleček nelo rozhýbat ve svěráku ani sikovkama, zbytek je vidět na fotkách.
No to vypadá luxusně.
To stálo zadkem v baině, ne? Ten krycí plech je děsnej.
Na třmenu nebyla prachovka nebo jsi ji sundal, kdy jsi se to snail rozhýbat?
Kadej, kdo dělá (a asi i nedělá) brzdy ví, e i zatuhlý pístek hydraulika (mylena brzdová), kdy se selápne pedál, ten pístek vytlačí (je tam ukrutná síla), ale u se ani o kousek nepohne zpět. Take to neustále přibrďuje. Take nějaký povídání, o tom, e by nebrzdilo a kotouč by byl orezlý, je liché kolegovia.
Ano existuje monost, e ten pístek nevytlačí ani tlak hydrauliky, ale chraň ruka páně toho, kdo by to prodal. Ale jestli se nepletu, to auto bylo po STK, ne?
No to vypadá luxusně.
To stálo zadkem v baině, ne? Ten krycí plech je děsnej.
Na třmenu nebyla prachovka nebo jsi ji sundal, kdy jsi se to snail rozhýbat?
Kadej, kdo dělá (a asi i nedělá) brzdy ví, e i zatuhlý pístek hydraulika (mylena brzdová), kdy se selápne pedál, ten pístek vytlačí (je tam ukrutná síla), ale u se ani o kousek nepohne zpět. Take to neustále přibrďuje. :-)) Take nějaký povídání, o tom, e by nebrzdilo a kotouč by byl orezlý, je liché kolegovia.
Ano existuje monost, e ten pístek nevytlačí ani tlak hydrauliky, ale chraň ruka páně toho, kdo by to prodal. Ale jestli se nepletu, to auto bylo po STK, ne?
|
|
27.10.2020 08:54 -
Re: jruze
|
3288237
|
|
jruze
|
|
|
Tony_Z napsal(a): No to vypadá luxusně.
To stálo zadkem v baině, ne? Ten krycí plech je děsnej.
Na třmenu nebyla prachovka nebo jsi ji sundal, kdy jsi se to snail rozhýbat?
Kadej, kdo dělá (a asi i nedělá) brzdy ví, e i zatuhlý pístek hydraulika (mylena brzdová), kdy se selápne pedál, ten pístek vytlačí (je tam ukrutná síla), ale u se ani o kousek nepohne zpět. Take to neustále přibrďuje. Take nějaký povídání, o tom, e by nebrzdilo a kotouč by byl orezlý, je liché kolegovia.
Ano existuje monost, e ten pístek nevytlačí ani tlak hydrauliky, ale chraň ruka páně toho, kdo by to prodal. Ale jestli se nepletu, to auto bylo po STK, ne?
Ano a ádná STK nepustí auto pokud nebrzdí ok ( i kdyby přimhouřili oko nad čímkoli tak to brzdit musí) nehledě na to e jsem na destičky koukal a byly +-30% a předek 50%
Ano a ádná STK nepustí auto pokud nebrzdí ok ( i kdyby přimhouřili oko nad čímkoli tak to brzdit musí) nehledě na to e jsem na destičky koukal a byly +-30% a předek 50%
|
|
27.10.2020 10:13 -
Re: jruze
|
3288272
|
|
Hanz 397
|
|
|
jruze napsal(a): ....
Hele neměl si třeba koupit Zdenda motor v Citroenu repas za 130000,- chtít je po mně ? nebo snad raději novej ? cenu ani nevím.(170000,-)
Já prostě musím...
Jardo, můe být rád, e jsi mu neprodal třeba X6M... Tam je motor ne za, 170k, ale .link.
A vyměnil jsem jich 19...
Ale to je jen pro odlehčení. Vyjadřovat se k čemukoliv tady nechci a nebudu...
Já prostě musím... :-))))
Jardo, můe být rád, e jsi mu neprodal třeba X6M... Tam je motor ne za, 170k, ale http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E71/Europe/X6_M-S63/jan2010/browse/engine/short_engine/#pos_1
A vyměnil jsem jich 19...:-d
Ale to je jen pro odlehčení. Vyjadřovat se k čemukoliv tady nechci a nebudu...
|
|
27.10.2020 10:35 -
Re: jruze
|
3288279
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Hanzi souhlas, tady u nemá cenu se k čemukoli vyjadřovat, Jarda mi prodal auto v naprostém pořádku, je vidět i na fotkách, po jeho kontrole, STK a já blbec během pár dnů a najetí 800km takhle zničil, jsem takový borec, e přede mnou i plechy hnijou
Jardo, STK se dá udělat i kdy přiběhnu s volantem v ruce, sám ses v jiném vlákně vytahoval několikrát, e přijede ne technickou a nechají tě technickou udělat samotného, ale fakt to nemá cenu, myslím, e kadý si udělá obrázek sám, ze sebe mohu s klidným svědomím napsat, e jsi měl u mě velkou důvěru, je to sice smutné, ale je to minulost, je mi jasné, e tobě to je fuk, ale mě to mrzí.
Hanzi souhlas, tady u nemá cenu se k čemukoli vyjadřovat, Jarda mi prodal auto v naprostém pořádku, je vidět i na fotkách, po jeho kontrole, STK a já blbec během pár dnů a najetí 800km takhle zničil, jsem takový borec, e přede mnou i plechy hnijou :-d
Jardo, STK se dá udělat i kdy přiběhnu s volantem v ruce, sám ses v jiném vlákně vytahoval několikrát, e přijede ne technickou a nechají tě technickou udělat samotného, ale fakt to nemá cenu, myslím, e kadý si udělá obrázek sám, ze sebe mohu s klidným svědomím napsat, e jsi měl u mě velkou důvěru, je to sice smutné, ale je to minulost, je mi jasné, e tobě to je fuk, ale mě to mrzí.
|
|
27.10.2020 20:09 -
Re: jruze
|
3288389
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jestli to dobře chápu, tak zdenda dostal prachy od pojiovny a za to koupil auto ad jruzi. Take jakoby nic nedoplácel, byla to výměna jednoho za druhé. Druhé teda v podstatně horím stavu, tak je jetě dalí věc, jestli pojiovna neměla vyplatit víc, kdy za ty peníze je v podstatě vrak. Nedá se jetě nějak odvolat, aby vyplatili víc?
Jestli to dobře chápu, tak zdenda dostal prachy od pojiovny a za to koupil auto ad jruzi. Take jakoby nic nedoplácel, byla to výměna jednoho za druhé. Druhé teda v podstatně horím stavu, tak je jetě dalí věc, jestli pojiovna neměla vyplatit víc, kdy za ty peníze je v podstatě vrak. Nedá se jetě nějak odvolat, aby vyplatili víc?
|
|
28.10.2020 00:44 -
Re: jruze
|
3288457
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Jestli to dobře chápu, tak zdenda dostal prachy od pojiovny a za to koupil auto ad jruzi. Take jakoby nic nedoplácel, byla to výměna jednoho za druhé. Druhé teda v podstatně horím stavu, tak je jetě dalí věc, jestli pojiovna neměla vyplatit víc, kdy za ty peníze je v podstatě vrak. Nedá se jetě nějak odvolat, aby vyplatili víc?
To auto jsem měl čtyři roky (koupil a dal dohromady - vylo mne na 110000,- s opravami) auto jezdilo bez problémů ( několikrát ho měli půjčené velmi dobří zákazníci = vichni bez problémů a několik ho chtěli koupit -chyběli jim peníze) - první dva roky s ním jezdila manelka(nenechal bych ji jezdit s autem ve patném technickém stavu - po koupy bylo ve patné opraveno ) s tím autem nikdy nebyl problém, odjelo několik cest do D , do Chorvatska- váně si myslíte e bych jel se rotem s rodinou na dovču do zahraničí ? a ve OK( za poslední rok a na tři zapůjčení a několi cest Praha-Veselí asi 5x a asi 5x na ryby +- asi 30Km- poslední rok téměř stálo) za dobu co jsem ho měl najelo +- 20000Km. jestli zkorodoval nějaký tít ? jestli jsou na něm nějaké provozní náklady ? tak to je asi na vech - je zvlátní e po prodeji vlastně odelo ve (nebo téměř ve) no Zdenda měl vlastně perfektní auto a koupil rot - hmm brzdy jak nové,nápravy jak nové , výfuk jak novej , elektrika a elektronika bezvadná = po necelém tisíci auto zdechlo na nájezdu D3 na prahu s vozejkem dřeva (nedala se pouít odtahovka BSM KO (tři hodiny ne jsem měl jiné abych to odtamtud dostal), na STK (mohl bych naskenovat protokol) z.brzdy KO, výfuk KO (vlnovec) , tyčky stabíku KO, auto plave - čekají mne obě nápravy , výhřev sedačky sice hřeje ale jen v místě L.stehna , chtěl jsem si zapnout nabíječku do předního zapalovače - chybí , zadní sice je ale funguje jen při zaplém klíčku- ale co bych vlastně chtěl kdy jsem si koupi totálku kde mu poj.spočítala kodu ?? víc jak 100000,- (za aukční cenu) a on kupoval za 79000,- v daleko lepí výbavě ne to biturbo .
A jinak mne to jeho biturbo u teď stálo 110000,- s opravou a jetě mne čeká podvozek,elektrika a asi bych chtěl ty mech,sedačky vyměnit za elektrické - páč ty jsou hrozné - tak kdyby někdo chtěl za nějaké malé peníze mechanické ? ale a budu mt čas na přehození.
:palec To auto jsem měl čtyři roky (koupil a dal dohromady - vylo mne na 110000,- s opravami) auto jezdilo bez problémů ( několikrát ho měli půjčené velmi dobří zákazníci = vichni bez problémů a několik ho chtěli koupit -chyběli jim peníze) - první dva roky s ním jezdila manelka(nenechal bych ji jezdit s autem ve patném technickém stavu - po koupy bylo ve patné opraveno ) s tím autem nikdy nebyl problém, odjelo několik cest do D , do Chorvatska- váně si myslíte e bych jel se rotem s rodinou na dovču do zahraničí ? a ve OK( za poslední rok a na tři zapůjčení a několi cest Praha-Veselí asi 5x a asi 5x na ryby +- asi 30Km- poslední rok téměř stálo) za dobu co jsem ho měl najelo +- 20000Km. jestli zkorodoval nějaký tít ? jestli jsou na něm nějaké provozní náklady ? tak to je asi na vech - je zvlátní e po prodeji vlastně odelo ve (nebo téměř ve) no Zdenda měl vlastně perfektní auto a koupil rot - hmm brzdy jak nové,nápravy jak nové , výfuk jak novej , elektrika a elektronika bezvadná = po necelém tisíci auto zdechlo na nájezdu D3 na prahu s vozejkem dřeva (nedala se pouít odtahovka BSM KO (tři hodiny ne jsem měl jiné abych to odtamtud dostal), na STK (mohl bych naskenovat protokol) z.brzdy KO, výfuk KO (vlnovec) , tyčky stabíku KO, auto plave - čekají mne obě nápravy , výhřev sedačky sice hřeje ale jen v místě L.stehna , chtěl jsem si zapnout nabíječku do předního zapalovače - chybí , zadní sice je ale funguje jen při zaplém klíčku- ale co bych vlastně chtěl kdy jsem si koupi totálku kde mu poj.spočítala kodu ?? víc jak 100000,- (za aukční cenu) a on kupoval za 79000,- v daleko lepí výbavě ne to biturbo .:nevim
A jinak mne to jeho biturbo u teď stálo 110000,- s opravou a jetě mne čeká podvozek,elektrika a asi bych chtěl ty mech,sedačky vyměnit za elektrické - páč ty jsou hrozné - tak kdyby někdo chtěl za nějaké malé peníze mechanické ? ale a budu mt čas na přehození.
|
|
28.10.2020 03:42 -
Re: jruze
|
3288459
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Co to tady Jardo plácá, jse zhulenej nebo co?
Zadní brzdy jsou dobré, kousek lesklého kotouče je vidět na fotce z nehody, vlnovec měněn před rokem ve slubě na záchrance-plno svědků, tyčky stabilizátoru zrovna tak-plno svědků, kdy jsi dojel s biturbem z mé zahrady x km domů, volal jsi, e jezdí dobře, přehraj si ty jak jsi říkal nahrané hovory, uvidí jak tady le, na nic sis nestěoval, před 2 roky si byl s tím biturbem na STK, tam si ho také chválil, asi u po desáté, biturbo má za 42, 40 jsem ti poslal na účet, kolik je to dohromady, 79?
Sedačky hřejou obě, řidičovu jsem si vdycky nechtíc zapnul při výměně pyláku, pak jsem řval, kdo jí pustil, e mám spálenou zadnici.
Ty jsi koupil díly za 70 tis.kč, si kupoval nové v citroenu, jak jsem ti říkal do telefonu, ode mne pár km prodával ve stejné barvě celé páté dveře za 3200-kč a zadní nárazník za 3500-kč.
No a k tomu tvému zázraku, jo věřim e absolvovalo jízdu do D a dovolená v Chorvatsku, jene to bylo po koupi, to bylo jetě v pořádku, po prodeji tě můu upozornit bys to nedal ani omylem, podívej na mě, ujel jsem 500km a umřel motor, mimochodem, stalo se ve 14.15hod. na záchranku jsem se dostal ve 20.00hodin, musel jsem tam přespat, bo bez auta se dostává patně domů, myslí e ty tvoje zázračný sedačky propálené od cigaret hřejou, ne, oni ani výhřev nemají, proto jsi moná přitápěl těma vajglama, co mě ale tve nejvíc, e ten zázrak nemá ani předního parkovacího asistenta, to ti teda povim, ijem ve století páry a nic to nemá, no hrůza.
Ano souhlas, na kadém koupeném autě jsou vdy nějaké náklady, ale myslí e třeba chcíplej motor mezi ně patří, chybějící rouby na nápravnici také, to nemyslí váně, hele, takhle se také dohaduje se zákazníkem, kdy provede opravu a on ne dojede domů, tak mu to také kyksne, řekne mu e od tebe to odjídělo auto v pořádku a kale na něj.
Na nějaké protokoly z STK ti kalu, můj názor na ně zná, je to vidět jak dělají kontrolu na tom tvém, to je příklad za vechny, tys to kontroloval poctivě, oni také, samí profíci a na velké nedostatky musím přijít já laik, di se vycpat i s nima, doufám, e tady zase napíe něco hrozně moc moudrého a křiálového, andílku.
Co to tady Jardo plácá, jse zhulenej nebo co? :-o
Zadní brzdy jsou dobré, kousek lesklého kotouče je vidět na fotce z nehody, vlnovec měněn před rokem ve slubě na záchrance-plno svědků, tyčky stabilizátoru zrovna tak-plno svědků, kdy jsi dojel s biturbem z mé zahrady x km domů, volal jsi, e jezdí dobře, přehraj si ty jak jsi říkal nahrané hovory, uvidí jak tady le, na nic sis nestěoval, před 2 roky si byl s tím biturbem na STK, tam si ho také chválil, asi u po desáté, biturbo má za 42, 40 jsem ti poslal na účet, kolik je to dohromady, 79? :-o
Sedačky hřejou obě, řidičovu jsem si vdycky nechtíc zapnul při výměně pyláku, pak jsem řval, kdo jí pustil, e mám spálenou zadnici.
Ty jsi koupil díly za 70 tis.kč, si kupoval nové v citroenu, jak jsem ti říkal do telefonu, ode mne pár km prodával ve stejné barvě celé páté dveře za 3200-kč a zadní nárazník za 3500-kč.
No a k tomu tvému zázraku, jo věřim e absolvovalo jízdu do D a dovolená v Chorvatsku, jene to bylo po koupi, to bylo jetě v pořádku, po prodeji tě můu upozornit bys to nedal ani omylem, podívej na mě, ujel jsem 500km a umřel motor, mimochodem, stalo se ve 14.15hod. na záchranku jsem se dostal ve 20.00hodin, musel jsem tam přespat, bo bez auta se dostává patně domů, myslí e ty tvoje zázračný sedačky propálené od cigaret hřejou, ne, oni ani výhřev nemají, proto jsi moná přitápěl těma vajglama, co mě ale tve nejvíc, e ten zázrak nemá ani předního parkovacího asistenta, to ti teda povim, ijem ve století páry a nic to nemá, no hrůza.
Ano souhlas, na kadém koupeném autě jsou vdy nějaké náklady, ale myslí e třeba chcíplej motor mezi ně patří, chybějící rouby na nápravnici také, to nemyslí váně, hele, takhle se také dohaduje se zákazníkem, kdy provede opravu a on ne dojede domů, tak mu to také kyksne, řekne mu e od tebe to odjídělo auto v pořádku a kale na něj.
Na nějaké protokoly z STK ti kalu, můj názor na ně zná, je to vidět jak dělají kontrolu na tom tvém, to je příklad za vechny, tys to kontroloval poctivě, oni také, samí profíci a na velké nedostatky musím přijít já laik, di se vycpat i s nima, doufám, e tady zase napíe něco hrozně moc moudrého a křiálového, andílku.
Přílohy: Bouračka1.jpg ( 3399202b ) - Bouračka 2.jpg ( 5712336b ) - |
|
28.10.2020 05:02 -
Re: jruze
|
3288476
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Proč si to své nábourané prodával proč si ho nenechal opravit ?
Proč si to své nábourané prodával proč si ho nenechal opravit ?
|
|
28.10.2020 06:40 -
Re: jruze
|
3288488
|
|
jruze
|
|
|
Proč ? protoe u při první prohlídce byl odhad kody (myslím větí ne 120000,-)= totálka No já Zdendo srovnal i ty páté dveře krom toho vystřienévo náraznáku - a potom jsem teprve sehnal komplet celej zadek včetně lamp,nárazníku s kabeláí a senzorama ve v barvě (jen jsem připlácel 2000,- za ten spojler pátých dveří co jsi chtěl),nové tyčky . Jen jsem musel s autem na stolici protoe byl nosník o 15cm vevnitř a 10 cm do strany a kousek i druhá strana = to bylo na vem nejdraí + lak z.blatníku, kotouče mám vyfocené jak jsou ,,krásně stříbrnépo celé brzdné ploe" hodím sem i protokol z STK (ale já to neřeím koupil jsem co jsem koupil a e je tam xx věcí v háji no to tak bývá - také neřeím kaz na displeji,nebo e nejde nastavit datum na navi , nebo e auto plave,e nedrelo ustálenou rychlost na tempomat, e je prázdná atd...) Od Lukiho jsem před časem koupil biturbo limuzínu ( byl jsem na rybách kdy ji zlevnil (90000,- ) ty kola odrbaný jsou z něj , ptal jsem se co tomu je ? - nic jede pěkně = no auto po ráně a nic moc zpasované, prasklej xenon , drobné promačkliny , celé lehce po kroupech - zaslechl jsi tady e bych to řeil? - ten xenon stojí víc ne ten motor a shořel po týdnu (jen elektronika 11000,- celej 28000,-) - já jsem troku jinej - kupuji něco starího tak s tím počítám , ale věř nebo nevěř já s tím autem neměl problém a kdybych to jen tučil (nic tomu nenasvědčovalo - jen zazlobil EGR tak kdy manelka jela koupit houpací křeslo tak jsem jí jel natankovat a po startu (měsíc to stálo) ve volnoběhu zhaslo . nastartoval a zase zhaslo (příznak KO EGR) tak jse tam provizorně dal záslepku - kdy se vrátila tak jsem koukl diagnostikou na EGR a odnoty OK ale u jsem jí neodstranil - jediná chyba a pouze v diag byla ,,koherence teploty nafty" a samo váhy kvůli EGR ale jen v diag ná jako závada, páté dveře zalobily den před - nakonfiguroval jsem je a chodily (celkem to udělaly 2x) A jestli mi je to fuk ? není kdybych to jen tuil tak jsem si to nechal - protoe sem s ním jezdil Prahu za 5,5l to z ádným jiným jsem neodjel. A jakou asi to bude mít prodejní cenu kdybych to chtěl prodat kdy si kadý zjistí e to byla totálka ?
Proč ? protoe u při první prohlídce byl odhad kody (myslím větí ne 120000,-)= totálka No já Zdendo srovnal i ty páté dveře krom toho vystřienévo náraznáku - a potom jsem teprve sehnal komplet celej zadek včetně lamp,nárazníku s kabeláí a senzorama ve v barvě (jen jsem připlácel 2000,- za ten spojler pátých dveří co jsi chtěl),nové tyčky . Jen jsem musel s autem na stolici protoe byl nosník o 15cm vevnitř a 10 cm do strany a kousek i druhá strana = to bylo na vem nejdraí + lak z.blatníku, kotouče mám vyfocené jak jsou ,,krásně stříbrnépo celé brzdné ploe" hodím sem i protokol z STK (ale já to neřeím koupil jsem co jsem koupil a e je tam xx věcí v háji no to tak bývá - také neřeím kaz na displeji,nebo e nejde nastavit datum na navi , nebo e auto plave,e nedrelo ustálenou rychlost na tempomat, e je prázdná atd...) Od Lukiho jsem před časem koupil biturbo limuzínu ( byl jsem na rybách kdy ji zlevnil (90000,- ) ty kola odrbaný jsou z něj , ptal jsem se co tomu je ? - nic jede pěkně = no auto po ráně a nic moc zpasované, prasklej xenon , drobné promačkliny , celé lehce po kroupech - zaslechl jsi tady e bych to řeil? - ten xenon stojí víc ne ten motor a shořel po týdnu (jen elektronika 11000,- celej 28000,-) - já jsem troku jinej - kupuji něco starího tak s tím počítám , ale věř nebo nevěř já s tím autem neměl problém a kdybych to jen tučil (nic tomu nenasvědčovalo - jen zazlobil EGR tak kdy manelka jela koupit houpací křeslo tak jsem jí jel natankovat a po startu (měsíc to stálo) ve volnoběhu zhaslo . nastartoval a zase zhaslo (příznak KO EGR) tak jse tam provizorně dal záslepku - kdy se vrátila tak jsem koukl diagnostikou na EGR a odnoty OK ale u jsem jí neodstranil - jediná chyba a pouze v diag byla ,,koherence teploty nafty" a samo váhy kvůli EGR ale jen v diag ná jako závada, páté dveře zalobily den před - nakonfiguroval jsem je a chodily (celkem to udělaly 2x) A jestli mi je to fuk ? není kdybych to jen tuil tak jsem si to nechal - protoe sem s ním jezdil Prahu za 5,5l to z ádným jiným jsem neodjel. A jakou asi to bude mít prodejní cenu kdybych to chtěl prodat kdy si kadý zjistí e to byla totálka ?
|
|
| |
|
|