| | |
13.10.2020 15:29 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286323
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
jruze napsal(a): Auto po výměně oleje a cesta k tobě (něco přes 200Km)= olej jak píe jsi kontroloval a byl OK ? Při diagnostice u tvého servisáka a kontrole hladiny oleje byl na OK nikoli přes tak nevím.Pokud by se ,,posral" vstřik propálí se píst nikoli upadne ventyl.(do vstřiku nemělo co jiného pratit aby ho tak pokodil proto si myslím e upadl ventyl) No u mne to nebaví - pole mi e já útočím na tvou peněenku a e jsem uboák (to mi příjde spí opačně) no tak to uděláme jinak = uveď auto do původního stavu = tak aby jelo a já ho odkoupím zpět za cenu kterou jsi mi za něj zaplatil( odkup havarovaného biturba aukční cena 42000 + doplatek 40000 = celková cena 82000).To je asi fér nebo není ? Ty tyčky a spojler měnit nemusí.
Čeho ty má dost, já mám u tebe dost, po umření motoru jsem se po vystydnutí na olej díval, bylo ho nad maximem, kdy jsem ti volal, říkal jsem ti to, servisáka ádného nevlastnim, proto není můj, ale opravuje auto, ve jsi měl dovézt, nevím proč počítá km, motor jsi měl dovézt pondělí nebo středu, ve čtvrtek jsem volal, slíbyl jsi ho přivézt v pátek ve 13 hod, 14,30 jsem ti volal kde jsi, opravoval jsi nějaké auto, po mém naléhání jsi přijel v 19 hod, mezi tím jsem musel jet do Lípy pro manelku, kterou jsem kvůly tobě poslal autobusem, abych jí i s nákupem odvezl domů a jel zpět, najeto 126km, zbytečně, ani jsi nedal vědět, e přijede o 6 hodin dýl.
U těch tvých pohádek mám opravdu dost, kope kolem ale k problému se nepostaví a jestly to je útok na mou peněenku, to si opravdu stále myslím, co také jiného, kdy jsem v tom za 35 tis,kč.
Ale jetě jednou si to shrňme- auto které jsi měl na klubu v inzerátech, bylo motor ok, podvozek a nápravy ok, automatická převodovka měněna s malým nájezdem.
Kdy jsi auto přivezl, po pár dnech kdy jsem přijel ze sluby, zjitěno e chybý spodní kryt motoru i s lyinkou, vrchní kryt motoru, kryt nad světlem a kryt baterie, auto jsme s manelkou vykydaly, sedačky propálené od cigaret, jízda zjitěno pro mě laika podivné chování jak motoru, tak zvlátní řazení, jel jsem ke klubovému servisáku na diagnostiku a zkuební jízdu, cukání motoru a mokry vstřik č.3 potvrzen, robot také řadí zvlátnim způsobem, po otevření zjitěn zaslepený EGR, patný snímač teploty nafty, diagnostika podle hodnot odhalila zaslepený EGR, potvrzeny zkuební jízdou zadní tyčky stabilizátoru, nesvítící světlo denního svícení, hrozným způsobem vyusovaná barva s lakem ze zadního límce pátých dveří a nedovírá elektrický zámek pátých dveří, po telefonátu s tebou slíbená náprava, e o těchto problémech ví a ve přiveze, co nemá dá z mého biturba, jediné jsi nevěděl o tyčkách, je to divné, jeliko jsem po tobě chtěl, a celé auto prohlídne, koukne na stav fapu a dá vědět výsledek této kontroly, pak jsi volal, e je ve v pořádku, víc křiálové to být nemůe, no a pak nastal problém s umřením motoru, od toho jsi nejprve dal vůbec ruce pryč, pak jsi slíbyl přivézt jiný motor, celý motor jsi samozřejmě nedovezl, to co jsi přivezl mi dva servisáci potvrdily, e se propadly hanbou někomu něco takového daly, proto jsem sehnal jiný, s jasnou historii, pak jsem ti volal, e a mi poveze ten scházející material, e si ten svůj motor můe odvézt, tvá odpověď mě dostala do kolen, klidně ho vyhoď, asi ten motor tak křiálovej také není, e?
A jak by sis představoval vrácení auta do původního stavu, jako e těch 35 tis.kč do toho vrazim a pak ti ho vrátim, jse normální, nebouchl ses do hlavy?
Já u jsem smířen s tím, e od tebe neuvydím ani korunu, jsem prostě důvěřivej vůl, ale tady sis asi opravdu podepsal svůj ortel, aspoň podle počtů SZ co dostávám, jedno ti ale slýbim, pokud bude někdy prodávat nedejboe nějaké auto, určitě tě doporučim jako férového co nikdy nezklame.
Čeho ty má dost, já mám u tebe dost, po umření motoru jsem se po vystydnutí na olej díval, bylo ho nad maximem, kdy jsem ti volal, říkal jsem ti to, servisáka ádného nevlastnim, proto není můj, ale opravuje auto, ve jsi měl dovézt, nevím proč počítá km, motor jsi měl dovézt pondělí nebo středu, ve čtvrtek jsem volal, slíbyl jsi ho přivézt v pátek ve 13 hod, 14,30 jsem ti volal kde jsi, opravoval jsi nějaké auto, po mém naléhání jsi přijel v 19 hod, mezi tím jsem musel jet do Lípy pro manelku, kterou jsem kvůly tobě poslal autobusem, abych jí i s nákupem odvezl domů a jel zpět, najeto 126km, zbytečně, ani jsi nedal vědět, e přijede o 6 hodin dýl.
U těch tvých pohádek mám opravdu dost, kope kolem ale k problému se nepostaví a jestly to je útok na mou peněenku, to si opravdu stále myslím, co také jiného, kdy jsem v tom za 35 tis,kč.
Ale jetě jednou si to shrňme- auto které jsi měl na klubu v inzerátech, bylo motor ok, podvozek a nápravy ok, automatická převodovka měněna s malým nájezdem.
Kdy jsi auto přivezl, po pár dnech kdy jsem přijel ze sluby, zjitěno e chybý spodní kryt motoru i s lyinkou, vrchní kryt motoru, kryt nad světlem a kryt baterie, auto jsme s manelkou vykydaly, sedačky propálené od cigaret, jízda zjitěno pro mě laika podivné chování jak motoru, tak zvlátní řazení, jel jsem ke klubovému servisáku na diagnostiku a zkuební jízdu, cukání motoru a mokry vstřik č.3 potvrzen, robot také řadí zvlátnim způsobem, po otevření zjitěn zaslepený EGR, patný snímač teploty nafty, diagnostika podle hodnot odhalila zaslepený EGR, potvrzeny zkuební jízdou zadní tyčky stabilizátoru, nesvítící světlo denního svícení, hrozným způsobem vyusovaná barva s lakem ze zadního límce pátých dveří a nedovírá elektrický zámek pátých dveří, po telefonátu s tebou slíbená náprava, e o těchto problémech ví a ve přiveze, co nemá dá z mého biturba, jediné jsi nevěděl o tyčkách, je to divné, jeliko jsem po tobě chtěl, a celé auto prohlídne, koukne na stav fapu a dá vědět výsledek této kontroly, pak jsi volal, e je ve v pořádku, víc křiálové to být nemůe, no a pak nastal problém s umřením motoru, od toho jsi nejprve dal vůbec ruce pryč, pak jsi slíbyl přivézt jiný motor, celý motor jsi samozřejmě nedovezl, to co jsi přivezl mi dva servisáci potvrdily, e se propadly hanbou někomu něco takového daly, proto jsem sehnal jiný, s jasnou historii, pak jsem ti volal, e a mi poveze ten scházející material, e si ten svůj motor můe odvézt, tvá odpověď mě dostala do kolen, klidně ho vyhoď, asi ten motor tak křiálovej také není, e?
A jak by sis představoval vrácení auta do původního stavu, jako e těch 35 tis.kč do toho vrazim a pak ti ho vrátim, jse normální, nebouchl ses do hlavy?
Já u jsem smířen s tím, e od tebe neuvydím ani korunu, jsem prostě důvěřivej vůl, ale tady sis asi opravdu podepsal svůj ortel, aspoň podle počtů SZ co dostávám, jedno ti ale slýbim, pokud bude někdy prodávat nedejboe nějaké auto, určitě tě doporučim jako férového co nikdy nezklame.
|
|
13.10.2020 17:07 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286329
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Jardo ja se nechci přiklánět ani na jednu stranu. Nějak moc o tom vem nevím ale jednou se mi stalo e jsem prodal C5 tehdy jetě dvojkouvou kdy byly v cene, nový majitel taky najezdil asi 1000km a pak i přes to, e cítil za jízdy naftu tak pokračoval v jízdě a to auto shořelo na popel. Byl to vypadený přepad na vstřiku. Nezůstalo absolutně nic. Majiteli jsem musel vyplatit 150tis Kč a odvezl auto na likvidačku. Bylo to týden před vánocema. Vím je to tvoje věc ale někdy se obchod nepovede a radi bych odepsal nějaké peníze a nedělal si tady zlou krev. Takovou ztratu jako ja tehdy mít nebude.
U se do toho nebudu dál montovat. Jen můj názor. I tak se celý svět ene do pekel !!!
Jardo ja se nechci přiklánět ani na jednu stranu. Nějak moc o tom vem nevím ale jednou se mi stalo e jsem prodal C5 tehdy jetě dvojkouvou kdy byly v cene, nový majitel taky najezdil asi 1000km a pak i přes to, e cítil za jízdy naftu tak pokračoval v jízdě a to auto shořelo na popel. Byl to vypadený přepad na vstřiku. Nezůstalo absolutně nic. Majiteli jsem musel vyplatit 150tis Kč a odvezl auto na likvidačku. Bylo to týden před vánocema. Vím je to tvoje věc ale někdy se obchod nepovede a radi bych odepsal nějaké peníze a nedělal si tady zlou krev. Takovou ztratu jako ja tehdy mít nebude.
U se do toho nebudu dál montovat. Jen můj názor. I tak se celý svět ene do pekel !!!
|
|
13.10.2020 17:44 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286342
|
|
jruze
|
|
|
Zdendo ten motor co jsem dodal je OK stačilo přestrojit vačky,čerpadlo,vstřiky a vývěvu- ten motor jsem před tím ne jsem ho já kupoval slyel běet stál 10000,- pouil jsem z něj jen vačky. Nechtěl jsem za něj nic . Také jsem ti nabízel to aby jsi to nechal odtáhnout z mé pojistky buď do Veselí a nebo do Radonic ( odtud bych si to u převezl já) zadalí jsem sehnal vstřiky jak jsi chtěl a následně je k mání kompletní motor do x7 i se vstřikama za 15000 ten jsi odmítl . Co se v motoru událo nevím ale podle stavu vstřiku asi upadl ventil = oprava nerentabilni protojsem dodal jiný = výměna a přestrojení by nepřesáhla 10000,- e jsi si sehnal jiný za 20000? Potom za opravu a materiál je 15000? - stačilo jen neodmítnout to co jsem navrhl a vzhledem k tomu e oprava jetě není provedena to lze realizovat.( tedy v podstatě odtah a má práce + tedy vstřik-y) 35000? co třeba novej motor z Citroenu? Stačí říct a polu tam odtahovku.A pokud má s autem takovej problém tak ho vezmu zpět ale alespoň pojízdné (klidně tam dej ten motor odemne)mám na něj (na auto) dva kupce dalí.
Zdendo ten motor co jsem dodal je OK stačilo přestrojit vačky,čerpadlo,vstřiky a vývěvu- ten motor jsem před tím ne jsem ho já kupoval slyel běet stál 10000,- pouil jsem z něj jen vačky. Nechtěl jsem za něj nic . Také jsem ti nabízel to aby jsi to nechal odtáhnout z mé pojistky buď do Veselí a nebo do Radonic ( odtud bych si to u převezl já) zadalí jsem sehnal vstřiky jak jsi chtěl a následně je k mání kompletní motor do x7 i se vstřikama za 15000 ten jsi odmítl . Co se v motoru událo nevím ale podle stavu vstřiku asi upadl ventil = oprava nerentabilni protojsem dodal jiný = výměna a přestrojení by nepřesáhla 10000,- e jsi si sehnal jiný za 20000? Potom za opravu a materiál je 15000? - stačilo jen neodmítnout to co jsem navrhl a vzhledem k tomu e oprava jetě není provedena to lze realizovat.( tedy v podstatě odtah a má práce + tedy vstřik-y) 35000? co třeba novej motor z Citroenu? Stačí říct a polu tam odtahovku.A pokud má s autem takovej problém tak ho vezmu zpět ale alespoň pojízdné (klidně tam dej ten motor odemne)mám na něj (na auto) dva kupce dalí.
|
|
15.10.2020 15:42 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
3286513
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jasně e mám peněz dost, kdy kupuju takováto auta, je vůbec na něm něco dobrého?
Jinak motor úplně kompletní s jasnou historií za 20, zaplacen dovoz 2, zaplacen servisák, který se mnou ztrávil 3hodiny na místě umření motoru 3 + vyndavání vstřiků, kterě mymochodem ly ven podezřele dobře s otisky zubů po asi čelistí sikovek + vyměnil 2 auta, aby mě odtáhl do servisu, pravděpodobně 10 neli víc za výměnu motoru, přestrojení rozvodů, rozvodového řemene, klínového řemene, oleje, olejového filtru a havících svíček, které po mém zjitění a potvrzeno rozhovorem s tebou, e ani jedna nehaví, jen tak mimochodem, jak jsi ty a na STK to kontrolovaly, na nápravnici chyběly 3 rouby, 4tý povolený, jen co mi hodí fotky na maila, hodim je sem, to ani nemluvím o ulomené plastové trubičce na ostřik zadního ostřikovače, přední hadičky ostřikovače jsou nastavené nějakou silikonovou hadičkou a stáhlé izolačkou, kdy dám ostřik čelního skla, tak nejdřív stěrače setřou nasucho, a pak to něco vyplyvne, proto se ptám, je na tom autě vůbec něco dobrého?
Hele, s biturbem, které jsem ti dal, by si klidně mohl objet svět, i několikrát, je tam na motoru spoustu drahých věcí měněno, dal bych za něj s klidným svědomím ruku do ohně, ale s tvým autem je to pravý opak, snad po výměně motoru u budu moc jenom jezdit, to jsem od první chvíle chtěl, ale po ujetí pár set km motor umřel a ty místo aby jsi uvaoval o nějaké finanční injekci pořád akorát pytvá, překrucuje a staví se k tomuto problému negativně, po spoustu SZ, které jsem od členů klubu dostal, znám i jejich postoj a i kdy to bylo formou SZ a ne psáno do vlákna, tak jim za to velice děkuji, myslím e se tady někdo dost odepisuje, ale je to kadého volba, jak budu mít fotky, hodim je sem.
Jasně e mám peněz dost, kdy kupuju takováto auta, je vůbec na něm něco dobrého?
Jinak motor úplně kompletní s jasnou historií za 20, zaplacen dovoz 2, zaplacen servisák, který se mnou ztrávil 3hodiny na místě umření motoru 3 + vyndavání vstřiků, kterě mymochodem ly ven podezřele dobře s otisky zubů po asi čelistí sikovek + vyměnil 2 auta, aby mě odtáhl do servisu, pravděpodobně 10 neli víc za výměnu motoru, přestrojení rozvodů, rozvodového řemene, klínového řemene, oleje, olejového filtru a havících svíček, které po mém zjitění a potvrzeno rozhovorem s tebou, e ani jedna nehaví, jen tak mimochodem, jak jsi ty a na STK to kontrolovaly, na nápravnici chyběly 3 rouby, 4tý povolený, jen co mi hodí fotky na maila, hodim je sem, to ani nemluvím o ulomené plastové trubičce na ostřik zadního ostřikovače, přední hadičky ostřikovače jsou nastavené nějakou silikonovou hadičkou a stáhlé izolačkou, kdy dám ostřik čelního skla, tak nejdřív stěrače setřou nasucho, a pak to něco vyplyvne, proto se ptám, je na tom autě vůbec něco dobrého?
Hele, s biturbem, které jsem ti dal, by si klidně mohl objet svět, i několikrát, je tam na motoru spoustu drahých věcí měněno, dal bych za něj s klidným svědomím ruku do ohně, ale s tvým autem je to pravý opak, snad po výměně motoru u budu moc jenom jezdit, to jsem od první chvíle chtěl, ale po ujetí pár set km motor umřel a ty místo aby jsi uvaoval o nějaké finanční injekci pořád akorát pytvá, překrucuje a staví se k tomuto problému negativně, po spoustu SZ, které jsem od členů klubu dostal, znám i jejich postoj a i kdy to bylo formou SZ a ne psáno do vlákna, tak jim za to velice děkuji, myslím e se tady někdo dost odepisuje, ale je to kadého volba, jak budu mít fotky, hodim je sem.
|
|
16.10.2020 17:18 -
Re: jruze
|
3286600
|
|
jruze
|
|
|
Rio11 napsal(a): Proč si to kupoval kdy je to tak patné ? Sis to neprověřil a nezkontroloval ?
No protoe to jezdilo +- za est litrů(spotřeba la za dobu co s tím jezdil la jetě dolů - se patným vstřikem) , přední ostřik ostřikoval(ale byl tam nějak zbastlenej u tak koupeno),protoe tam chyběly některé dekly které nejsou standartně výbavou (pod motorem ano - neveel se do limuzíny( a kdy jsem auto kupoval tak tam nebyl- sehnal jsem a nenamontoval),na motoru ano , na světlometu na některých není standartně, na baterce není standartně), převodovka občas nepatrně cukla při podřazování - nahoru řadila bez problému a čistě, olej neubýval-nepřibýval, startovalo na otočku,auto najelo od začátku roku max 5000Km - měli to za poslední čtyři měsíce půjčeno tři zákazníci po dobu opravy (nikdo si nestěoval a nekomentoval ádný problém, snímač teploty nafty byl jen v diagnostice jen jako koherence= ádný vliv na jízdní vlastnosti) auto absolvovalo duben- květen několik jízd Praha-Veselí při stěhování = bez jakýchkoli problémů . Zadní ostřik jsem neopravoval z důvodu pozdějí vyměně celého spojleru (dodán jiný v barvě a bez pokození laku), EGR byl zaslepen ale je funkční, o patných tyčkách jsem nevěděl a po info e jsou KO dodány nové, o ádné závadě motoru jsem nevěděl a ničím se neprojevoval ádný problém (krom snímače teploty paliva - informace o tomto byla odemne ) árovka deního svícení byla vyměněna za starí funkční nevydrela (novou jsem neměl). Cena X7 79000,- není přemrtěná = za tu se prodávají i C5II , motor se dá zničit za pár minut ( i ten který je v perfektním stavu, vstřik takté ) tím nechci říct e to Zdenda udělal úmyslně ale prostě se to stalo - proto jsem dodal jiný = e patně vypadal neznamená e je patný- je z havarovaného auta na motoru cyběly vačky(ty má na původním) , vstřiky čerpadlo a vývěva (siemes by na to nepasoval a motor byl koupen bez)= lo o blok.písty a hlavu která to podle mne při upadnutí ventylu odnese (jestli upadl ventyl tak to se můe stát kdykoli a bez předelého varování) vstřik varovat můe a také se dá odepsat během pár minut třeba patnou naftou (netvrdím e tomu tak je - jen e to auto jezdilo +- za 6l/100Km = vadný vstřik by asi neměl takovou spotřebu).Mimoto proběhlo několik telefonátů e spotřeba jetě klesla,převodovka řadila dobře. Původní předání mělo být u Zdendy v práci potom změna e u něj doma. O nějakých problémech nebyla zmíňka a do problému s motorem(krom konzultace s EGR a vypnuté ruční brzdě - ale s tím e to funguje a 5. dveřích které začaly zlobit - měli by stačit jen nastavit) Oprava mohla proběhnout u mne a nestálo by to vác jak deset.
No protoe to jezdilo +- za est litrů(spotřeba la za dobu co s tím jezdil la jetě dolů - se patným vstřikem) , přední ostřik ostřikoval(ale byl tam nějak zbastlenej u tak koupeno),protoe tam chyběly některé dekly které nejsou standartně výbavou (pod motorem ano - neveel se do limuzíny( a kdy jsem auto kupoval tak tam nebyl- sehnal jsem a nenamontoval),na motoru ano , na světlometu na některých není standartně, na baterce není standartně), převodovka občas nepatrně cukla při podřazování - nahoru řadila bez problému a čistě, olej neubýval-nepřibýval, startovalo na otočku,auto najelo od začátku roku max 5000Km - měli to za poslední čtyři měsíce půjčeno tři zákazníci po dobu opravy (nikdo si nestěoval a nekomentoval ádný problém, snímač teploty nafty byl jen v diagnostice jen jako koherence= ádný vliv na jízdní vlastnosti) auto absolvovalo duben- květen několik jízd Praha-Veselí při stěhování = bez jakýchkoli problémů . Zadní ostřik jsem neopravoval z důvodu pozdějí vyměně celého spojleru (dodán jiný v barvě a bez pokození laku), EGR byl zaslepen ale je funkční, o patných tyčkách jsem nevěděl a po info e jsou KO dodány nové, o ádné závadě motoru jsem nevěděl a ničím se neprojevoval ádný problém (krom snímače teploty paliva - informace o tomto byla odemne ) árovka deního svícení byla vyměněna za starí funkční nevydrela (novou jsem neměl). Cena X7 79000,- není přemrtěná = za tu se prodávají i C5II , motor se dá zničit za pár minut ( i ten který je v perfektním stavu, vstřik takté ) tím nechci říct e to Zdenda udělal úmyslně ale prostě se to stalo - proto jsem dodal jiný = e patně vypadal neznamená e je patný- je z havarovaného auta na motoru cyběly vačky(ty má na původním) , vstřiky čerpadlo a vývěva (siemes by na to nepasoval a motor byl koupen bez)= lo o blok.písty a hlavu která to podle mne při upadnutí ventylu odnese (jestli upadl ventyl tak to se můe stát kdykoli a bez předelého varování) vstřik varovat můe a také se dá odepsat během pár minut třeba patnou naftou (netvrdím e tomu tak je - jen e to auto jezdilo +- za 6l/100Km = vadný vstřik by asi neměl takovou spotřebu).Mimoto proběhlo několik telefonátů e spotřeba jetě klesla,převodovka řadila dobře. Původní předání mělo být u Zdendy v práci potom změna e u něj doma. O nějakých problémech nebyla zmíňka a do problému s motorem(krom konzultace s EGR a vypnuté ruční brzdě - ale s tím e to funguje a 5. dveřích které začaly zlobit - měli by stačit jen nastavit) Oprava mohla proběhnout u mne a nestálo by to vác jak deset.:nevim
|
|
17.10.2020 06:36 -
Re: jruze
|
3286693
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
tak nechápu jak se to mohlo tak rychle posrat.
:nevim tak nechápu jak se to mohlo tak rychle posrat.
|
|
17.10.2020 16:29 -
Re: jruze
|
3286736
|
|
jruze
|
|
|
Rio11 napsal(a): tak nechápu jak se to mohlo tak rychle posrat.
To já také ne - měli to půjčený dva zákazníci ( velmi dobří známí zákazníci a mladej asi před půl rokem= bez sebemeních problémů) co se stalo a proč netuím- já osobně jsem s tím jezdil poslední dva roky jen na ryby(asi 5x) a ( několikrát Praha - Veselí stěhování ) před tím manelka do práce, v zimě v létě start na otočku topilo hned klima v létě super( neunikala nebyla doplňovaná ,gumy se nesjíděly ( je na nich najeto tak 20000 km ( koupeno konec léta napodzim dva přezuto nové zimní) prostě s tím autem problém ádný nebyl.Jen mne jetě napadlo (a nemusím hleat - který vstřik byl mokrej,netěsnil? - nebyl to náhodou třetí ? a ten kdo ho utahoval nebo s ním něco dělal ví jak se tyto vstřiky dotahují ? I kdy si stejně myslím e ten vstřik nemá co společného s upadnutím ventylu - ventyl větinou upadne (ohne a následně upadne ) přetočením,přeskočením rozvodů atd .. to je ale nepravděpodobné u AP a funkčím omezovačem otáček ( elektronika si to ovládá sama). Ohledně vstřiků : mám za to e předchozí majitel říkal e byly měněné ale né u mne ale ve zn. servisu Dojáček P-9 ( mělo by to být max. 1.rok ne jsem to koupil - zkusím zjistit - měl by to mít uloeno pokud to bylo děláno - za mne s nimi nebylo manipulováno) Já po koupi vyměnil propojku (gumové kolínko) za motorem do termostatové komory,automat a ve co bylo KO na nápravě + destičky, kola (původně to bylo na osmnáckách - přehodil jsem na kola z limuzíny biturba od Lukiho) , jinak běná údrba rozvody a běné věci po koupi.(moná jsem na něco zapoměl nebo neuvedl úplně přesně - nevedu si záznamy)
Jinak já také koupil od jednoho člena auto s motorem který měl ohnuté ojnice, nebo AP v dobrém stavu (perfektní) a kopala jak prase - prostě jsem to neřeil = nereklamoval .
To já také ne - měli to půjčený dva zákazníci ( velmi dobří známí zákazníci a mladej asi před půl rokem= bez sebemeních problémů) co se stalo a proč netuím- já osobně jsem s tím jezdil poslední dva roky jen na ryby(asi 5x) a ( několikrát Praha - Veselí stěhování ) před tím manelka do práce, v zimě v létě start na otočku topilo hned klima v létě super( neunikala nebyla doplňovaná ,gumy se nesjíděly ( je na nich najeto tak 20000 km ( koupeno konec léta napodzim dva přezuto nové zimní) prostě s tím autem problém ádný nebyl.Jen mne jetě napadlo (a nemusím hleat - který vstřik byl mokrej,netěsnil? - nebyl to náhodou třetí ? a ten kdo ho utahoval nebo s ním něco dělal ví jak se tyto vstřiky dotahují ? I kdy si stejně myslím e ten vstřik nemá co společného s upadnutím ventylu - ventyl větinou upadne (ohne a následně upadne ) přetočením,přeskočením rozvodů atd .. to je ale nepravděpodobné u AP a funkčím omezovačem otáček ( elektronika si to ovládá sama). Ohledně vstřiků : mám za to e předchozí majitel říkal e byly měněné ale né u mne ale ve zn. servisu Dojáček P-9 ( mělo by to být max. 1.rok ne jsem to koupil - zkusím zjistit - měl by to mít uloeno pokud to bylo děláno - za mne s nimi nebylo manipulováno) Já po koupi vyměnil propojku (gumové kolínko) za motorem do termostatové komory,automat a ve co bylo KO na nápravě + destičky, kola (původně to bylo na osmnáckách - přehodil jsem na kola z limuzíny biturba od Lukiho) , jinak běná údrba rozvody a běné věci po koupi.(moná jsem na něco zapoměl nebo neuvedl úplně přesně - nevedu si záznamy)
Jinak já také koupil od jednoho člena auto s motorem který měl ohnuté ojnice, nebo AP v dobrém stavu (perfektní) a kopala jak prase - prostě jsem to neřeil = nereklamoval .
|
|
19.10.2020 21:22 -
Re: jruze
|
3287114
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Hele, v inzerci jsi psal motor ok, hydraulika ok, nápravy a podvozek ok, e něco chybí a co je patně po telefonátu s tebou ani zmínka, na nic jsi neupozornil, jetě jsem tě ádal, a ve před prodejem zkontroluje, koukne na fap, podle stavu vyčistit nebo nechat, při dalim hovoru jsi řekl, e je ve ok i fap, komu jinému bych měl proboha věřit, kdy ne klubovému servisáku, který jezdí prohlíet auta před koupí, já jsem jenom laik, patné vztahy sme spolu neměly, tudí byla velikánská důvěra, e si nedovolí mě podrazit.
Na ve jsem si musel přijít sám a hned tě informovat, jaké byly tvé odpovědi, o zaslepeném egru vím, klidně záslepku vyndej, on chodí, proč si to neudělal ty před prodejem, chybějící plasty tady mám, ve ti dám, nad světlem a baterii nemam, ale dám ti ho z tvého biturba, zadní kilt ti dám z tvého biturba, vím e je celej lak odrbanej, tané ja nepotřebuju, dám ti i s elektrikou z tvého biturba, pak jsi volal, e tané je ok a je koda ho ruit, e zaplatí nové, sám sis u Hanze ověřoval za kolik ho umí sehnat on a e ty to za ty peníze neumí, tak a ho koupí, e ho zaplatí a e elektriku na tané ma a dá ho, o snímači teploty nafty e je v závadách hsem tě informoval já, řekl jsi, e to ví a dá novej, e je pinavý motor od palivového čerpadla a dolu na převodovku má také odemne, řekl jsi, e je to nějakou dirkou na snímači teploty nafty, který dá nový a e to tady na klubu ten únik někdo u řeil, dále jsem objevil já a ne ty, e je mokrý vstřik číslo 3, psal jsem to ji zde několikrát, najednou o něm také ví, nikdo samotný vstřik nedotahoval, tak tady nerozvíjej prosim své teorie, ale proč jsou na vech vstřicích otisky čelistí asi sikovek, to otázka, ven ly podezřele dobře, páté dveře e elektricky nedovírají má také odemne, najednou jsi to věděl, říkal jsi, e ses na to koukal a e to je zámkem, e dá nový, nemusí, uetřil jsem ti peníze, kdy jsem viděl ty ohle plastové dorazy pátých dveří, tak jsem je kousek zarouboval a ejhle, oni zavírají, e vyměníme kola s disky je také tvým nápadem, kdy jsem ti volal, e u dvou středů jsou na hliníku puchýře a na vech jsou záseky od majzliku, tak jsi řekl opět vím o tom, byly tam bezpečnostní rouby, nebyl klíč tak se na to musel vzít majzlik, vyměníme je z tvého biturba, ty tvoje jsou hezčí, dále ke spotřebě, ano palubák ukazoval krásných 5,9, ale při tankování do plné nádre kaukulačka napočítala 8.16, divný e, dále k ceně, za biturbo 42, na tvůj účet posláno 40, jasně, počítá to jak ten palubák, hele, já se u nechci o ničem dohadovat, slíbyl jsi hory i s horáky a teď ze veho couvá, krotí se jako had a vymýlí pohádky, kdybych si tě vzal jako mistra servisáka k takovémuto autu, řekl bys a po něm skočim a bral ho vema deseti, nebo bys mi to rozmluvil.
Hele, kupoval jsem u dost aut z různých bazaru, i s aček, můu tě ubezpečit, e při jakémkoli draim problému jsme vdy ve hned vyřeili, sice nezaplatili ve, ale víc jak půlku jsem dostal vdy.
Chci to u dotáhnout do konce, a mám klid, tak by sme mohly přítí týden udělat přepis, pokud teda korona dovolí, jetě mi schází ten druhý klíč, tady posílám jetě pár fotek s chybějícími rouby na nápravnici po tvé kontrole před prodejem a samozřejmě po STK, hlavně e sme vichni férový a křiálový jak ta nápravnice.
Jo jetě jsem zapomněl, e jsem tě upozorňoval na vyí kouřivost, dále jsi mojí eně a poté i mě tvrdil, e auto 2 roky stálo, pouze jednou ročně na ryby, jinak nejezdilo, tady píe něco jiného, psal také zde, e má hovory přez mladého telefon nahrávaný, tak si je přehraj, a slyí co ve jsi slíbyl a říkal
Hele, v inzerci jsi psal motor ok, hydraulika ok, nápravy a podvozek ok, e něco chybí a co je patně po telefonátu s tebou ani zmínka, na nic jsi neupozornil, jetě jsem tě ádal, a ve před prodejem zkontroluje, koukne na fap, podle stavu vyčistit nebo nechat, při dalim hovoru jsi řekl, e je ve ok i fap, komu jinému bych měl proboha věřit, kdy ne klubovému servisáku, který jezdí prohlíet auta před koupí, já jsem jenom laik, patné vztahy sme spolu neměly, tudí byla velikánská důvěra, e si nedovolí mě podrazit.
Na ve jsem si musel přijít sám a hned tě informovat, jaké byly tvé odpovědi, o zaslepeném egru vím, klidně záslepku vyndej, on chodí, proč si to neudělal ty před prodejem, chybějící plasty tady mám, ve ti dám, nad světlem a baterii nemam, ale dám ti ho z tvého biturba, zadní kilt ti dám z tvého biturba, vím e je celej lak odrbanej, tané ja nepotřebuju, dám ti i s elektrikou z tvého biturba, pak jsi volal, e tané je ok a je koda ho ruit, e zaplatí nové, sám sis u Hanze ověřoval za kolik ho umí sehnat on a e ty to za ty peníze neumí, tak a ho koupí, e ho zaplatí a e elektriku na tané ma a dá ho, o snímači teploty nafty e je v závadách hsem tě informoval já, řekl jsi, e to ví a dá novej, e je pinavý motor od palivového čerpadla a dolu na převodovku má také odemne, řekl jsi, e je to nějakou dirkou na snímači teploty nafty, který dá nový a e to tady na klubu ten únik někdo u řeil, dále jsem objevil já a ne ty, e je mokrý vstřik číslo 3, psal jsem to ji zde několikrát, najednou o něm také ví, nikdo samotný vstřik nedotahoval, tak tady nerozvíjej prosim své teorie, ale proč jsou na vech vstřicích otisky čelistí asi sikovek, to otázka, ven ly podezřele dobře, páté dveře e elektricky nedovírají má také odemne, najednou jsi to věděl, říkal jsi, e ses na to koukal a e to je zámkem, e dá nový, nemusí, uetřil jsem ti peníze, kdy jsem viděl ty ohle plastové dorazy pátých dveří, tak jsem je kousek zarouboval a ejhle, oni zavírají, e vyměníme kola s disky je také tvým nápadem, kdy jsem ti volal, e u dvou středů jsou na hliníku puchýře a na vech jsou záseky od majzliku, tak jsi řekl opět vím o tom, byly tam bezpečnostní rouby, nebyl klíč tak se na to musel vzít majzlik, vyměníme je z tvého biturba, ty tvoje jsou hezčí, dále ke spotřebě, ano palubák ukazoval krásných 5,9, ale při tankování do plné nádre kaukulačka napočítala 8.16, divný e, dále k ceně, za biturbo 42, na tvůj účet posláno 40, jasně, počítá to jak ten palubák, hele, já se u nechci o ničem dohadovat, slíbyl jsi hory i s horáky a teď ze veho couvá, krotí se jako had a vymýlí pohádky, kdybych si tě vzal jako mistra servisáka k takovémuto autu, řekl bys a po něm skočim a bral ho vema deseti, nebo bys mi to rozmluvil.
Hele, kupoval jsem u dost aut z různých bazaru, i s aček, můu tě ubezpečit, e při jakémkoli draim problému jsme vdy ve hned vyřeili, sice nezaplatili ve, ale víc jak půlku jsem dostal vdy.
Chci to u dotáhnout do konce, a mám klid, tak by sme mohly přítí týden udělat přepis, pokud teda korona dovolí, jetě mi schází ten druhý klíč, tady posílám jetě pár fotek s chybějícími rouby na nápravnici po tvé kontrole před prodejem a samozřejmě po STK, hlavně e sme vichni férový a křiálový jak ta nápravnice.
Jo jetě jsem zapomněl, e jsem tě upozorňoval na vyí kouřivost, dále jsi mojí eně a poté i mě tvrdil, e auto 2 roky stálo, pouze jednou ročně na ryby, jinak nejezdilo, tady píe něco jiného, psal také zde, e má hovory přez mladého telefon nahrávaný, tak si je přehraj, a slyí co ve jsi slíbyl a říkal
Přílohy: Nápravnice 1.jpg ( 200569b ) - Nápravnice 2.jpg ( 216490b ) - Nápravnice 3.jpg ( 142359b ) - |
|
20.10.2020 01:26 -
Re: jruze
|
3287174
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Hele, v inzerci jsi psal motor ok, hydraulika ok, nápravy a podvozek ok, e něco chybí a co je patně po telefonátu s tebou ani zmínka, na nic jsi neupozornil, jetě jsem tě ádal, a ve před prodejem zkontroluje, koukne na fap, podle stavu vyčistit nebo nechat, při dalim hovoru jsi řekl, e je ve ok i fap, komu jinému bych měl proboha věřit, kdy ne klubovému servisáku, který jezdí prohlíet auta před koupí, já jsem jenom laik, patné vztahy sme spolu neměly, tudí byla velikánská důvěra, e si nedovolí mě podrazit.
Na ve jsem si musel přijít sám a hned tě informovat, jaké byly tvé odpovědi, o zaslepeném egru vím, klidně záslepku vyndej, on chodí, proč si to neudělal ty před prodejem, chybějící plasty tady mám, ve ti dám, nad světlem a baterii nemam, ale dám ti ho z tvého biturba, zadní kilt ti dám z tvého biturba, vím e je celej lak odrbanej, tané ja nepotřebuju, dám ti i s elektrikou z tvého biturba, pak jsi volal, e tané je ok a je koda ho ruit, e zaplatí nové, sám sis u Hanze ověřoval za kolik ho umí sehnat on a e ty to za ty peníze neumí, tak a ho koupí, e ho zaplatí a e elektriku na tané ma a dá ho, o snímači teploty nafty e je v závadách hsem tě informoval já, řekl jsi, e to ví a dá novej, e je pinavý motor od palivového čerpadla a dolu na převodovku má také odemne, řekl jsi, e je to nějakou dirkou na snímači teploty nafty, který dá nový a e to tady na klubu ten únik někdo u řeil, dále jsem objevil já a ne ty, e je mokrý vstřik číslo 3, psal jsem to ji zde několikrát, najednou o něm také ví, nikdo samotný vstřik nedotahoval, tak tady nerozvíjej prosim své teorie, ale proč jsou na vech vstřicích otisky čelistí asi sikovek, to otázka, ven ly podezřele dobře, páté dveře e elektricky nedovírají má také odemne, najednou jsi to věděl, říkal jsi, e ses na to koukal a e to je zámkem, e dá nový, nemusí, uetřil jsem ti peníze, kdy jsem viděl ty ohle plastové dorazy pátých dveří, tak jsem je kousek zarouboval a ejhle, oni zavírají, e vyměníme kola s disky je také tvým nápadem, kdy jsem ti volal, e u dvou středů jsou na hliníku puchýře a na vech jsou záseky od majzliku, tak jsi řekl opět vím o tom, byly tam bezpečnostní rouby, nebyl klíč tak se na to musel vzít majzlik, vyměníme je z tvého biturba, ty tvoje jsou hezčí, dále ke spotřebě, ano palubák ukazoval krásných 5,9, ale při tankování do plné nádre kaukulačka napočítala 8.16, divný e, dále k ceně, za biturbo 42, na tvůj účet posláno 40, jasně, počítá to jak ten palubák, hele, já se u nechci o ničem dohadovat, slíbyl jsi hory i s horáky a teď ze veho couvá, krotí se jako had a vymýlí pohádky, kdybych si tě vzal jako mistra servisáka k takovémuto autu, řekl bys a po něm skočim a bral ho vema deseti, nebo bys mi to rozmluvil.
Hele, kupoval jsem u dost aut z různých bazaru, i s aček, můu tě ubezpečit, e při jakémkoli draim problému jsme vdy ve hned vyřeili, sice nezaplatili ve, ale víc jak půlku jsem dostal vdy.
Chci to u dotáhnout do konce, a mám klid, tak by sme mohly přítí týden udělat přepis, pokud teda korona dovolí, jetě mi schází ten druhý klíč, tady posílám jetě pár fotek s chybějícími rouby na nápravnici po tvé kontrole před prodejem a samozřejmě po STK, hlavně e sme vichni férový a křiálový jak ta nápravnice.
Jo jetě jsem zapomněl, e jsem tě upozorňoval na vyí kouřivost, dále jsi mojí eně a poté i mě tvrdil, e auto 2 roky stálo, pouze jednou ročně na ryby, jinak nejezdilo, tady píe něco jiného, psal také zde, e má hovory přez mladého telefon nahrávaný, tak si je přehraj, a slyí co ve jsi slíbyl a říkal
Ohledně kol - zeptej se Lukiho jsou to kola z biturba limuzíny od něho(takto byly koupeny) na tomto byly 18. Ohledně vstřiků - já se jich ani nedotkl a co vím tak jsi říkal rosil a e jsi ho dotáhl a OK - jen jsem nevěděl který (pokud na nich něco je tak od Dojáčka P-9 ten servisoval toto auto a bývalí majitel říkal e byly měněné ale nevím kdy) , ohledně snímače teploty nafty - ano vím o něm , ale tobě zahlásil chybu ? (rozsvítila se ti kontrolka ?) v diag byla jen koherence a v diag FAP dobré hodnoty včetně aditiv , roubů na drácích napravnice sem si neviml a to zřejmě ve ZN servisu při výměně AP , závěs OK nebyl to si i ty a kadý kdo ty fotky vidí asi pochopí(viz tvé foto z nehody - kluci co to měli na stolici mi řekli e je hnutej podle nosníku a pokud ho sundají e bude problém ho zpět namontovat a e to srovnají s namontovaným, neříkal jsem e auto dva roky stálo , ale e skoro dva roky stálo = auto jsem měl +- čtyři roky a jezdilo první dva roky (manelka), potom příleitostně a já na ryby + najaře stěhování, Při koupi se dá usmouvat sleva a ta byla , pokud je závada tak co vím tak chtějí vude v prvé řadě opravovat oni a to jsem chtěl také - i jsem ti říkal abys zavolal na asistečku (zelená karta) do kolika Km je odtah - kam by to vylo a e si to potom přes souseda převezu.Neříka jsem e přivezu kompletní motor ale takovej který by se zkomletoval z toho v autě (a následně celej kompletní se vstřikama za 15000,-) kdy jsi odmítl ten co jsem přivezl a i vstřiky co jsi si objednal (chtěl) a zruil. Ohledně deklu pod motorem který tam kdy jsem to koupil tam nebyl sehnal jsem je v Radonicích neměl jsem jak dovézt,ty plasty nad svělem a na aku tam také nebyly sehnal jsem . jsou v Radinicích, kryt motoru a druhý klíč je také v Radinicích - pro mne je to celodenní vejlet (800Km) kterej jsem u jednou absolvoval zbytečně s motorem a proto jsem řekl a ho klidně vyhodí ven né e je patný - pro mne nemá tu cenu zabytého dne a druhé nádre nafty(krom toho tu mám jetě jeden ale s prasklím výměníkem).
Jinak Zdendo já jsem tu na fóru také koupil několik aut jako dobrých na jednom mi schořel xenon(byl děravej a zateklo do něj), auto potlučený ze vech stran a po kroupech nebyl jsem při předání doma a kdy jsem se ptal na stav tak také OK(neuplatňoval jsem nic) , u dalího jsem také nebyl doma ale to bylo skoro OK a kdy jsem se zmínil před jiným zdejím uznávaným servisákem tak mi řekl e jsem kretén e jsem to koupil e tam klepe motor na klice - také tam odelo dost věcí a poměrně brzo ( nereklamoval a ani neřeil) a to biturbo od tebe se kterým bych mohl objet svět 2x kolem mne nechalo na dálnici s vozejkem dřeva - (odelo BSM) - odtah 0 mladej musel jet sehnat jinou, zadní brzdy KO, tyčky na z.stabíku klepou (ale opravdu klepou tak e se s tím nedá jet bez rádia nahlas) - ale já si koupil totálku.A to bude chtít přepsat dej vědět - polu ti plnou moc (poli údaje) a věci co jsem měl dodat jsou v Radonicích k vyzvednutí(krom kol).
Ohledně kol - zeptej se Lukiho jsou to kola z biturba limuzíny od něho(takto byly koupeny) na tomto byly 18. Ohledně vstřiků - já se jich ani nedotkl a co vím tak jsi říkal rosil a e jsi ho dotáhl a OK - jen jsem nevěděl který (pokud na nich něco je tak od Dojáčka P-9 ten servisoval toto auto a bývalí majitel říkal e byly měněné ale nevím kdy) , ohledně snímače teploty nafty - ano vím o něm , ale tobě zahlásil chybu ? (rozsvítila se ti kontrolka ?) v diag byla jen koherence a v diag FAP dobré hodnoty včetně aditiv , roubů na drácích napravnice sem si neviml a to zřejmě ve ZN servisu při výměně AP , závěs OK nebyl to si i ty a kadý kdo ty fotky vidí asi pochopí(viz tvé foto z nehody - kluci co to měli na stolici mi řekli e je hnutej podle nosníku a pokud ho sundají e bude problém ho zpět namontovat a e to srovnají s namontovaným, neříkal jsem e auto dva roky stálo , ale e skoro dva roky stálo = auto jsem měl +- čtyři roky a jezdilo první dva roky (manelka), potom příleitostně a já na ryby + najaře stěhování, Při koupi se dá usmouvat sleva a ta byla , pokud je závada tak co vím tak chtějí vude v prvé řadě opravovat oni a to jsem chtěl také - i jsem ti říkal abys zavolal na asistečku (zelená karta) do kolika Km je odtah - kam by to vylo a e si to potom přes souseda převezu.Neříka jsem e přivezu kompletní motor ale takovej který by se zkomletoval z toho v autě (a následně celej kompletní se vstřikama za 15000,-) kdy jsi odmítl ten co jsem přivezl a i vstřiky co jsi si objednal (chtěl) a zruil. Ohledně deklu pod motorem který tam kdy jsem to koupil tam nebyl sehnal jsem je v Radonicích neměl jsem jak dovézt,ty plasty nad svělem a na aku tam také nebyly sehnal jsem . jsou v Radinicích, kryt motoru a druhý klíč je také v Radinicích - pro mne je to celodenní vejlet (800Km) kterej jsem u jednou absolvoval zbytečně s motorem a proto jsem řekl a ho klidně vyhodí ven né e je patný - pro mne nemá tu cenu zabytého dne a druhé nádre nafty(krom toho tu mám jetě jeden ale s prasklím výměníkem).
Jinak Zdendo já jsem tu na fóru také koupil několik aut jako dobrých na jednom mi schořel xenon(byl děravej a zateklo do něj), auto potlučený ze vech stran a po kroupech nebyl jsem při předání doma a kdy jsem se ptal na stav tak také OK(neuplatňoval jsem nic) , u dalího jsem také nebyl doma ale to bylo skoro OK a kdy jsem se zmínil před jiným zdejím uznávaným servisákem tak mi řekl e jsem kretén e jsem to koupil e tam klepe motor na klice - také tam odelo dost věcí a poměrně brzo ( nereklamoval a ani neřeil) a to biturbo od tebe se kterým bych mohl objet svět 2x kolem mne nechalo na dálnici s vozejkem dřeva - (odelo BSM) - odtah 0 mladej musel jet sehnat jinou, zadní brzdy KO, tyčky na z.stabíku klepou (ale opravdu klepou tak e se s tím nedá jet bez rádia nahlas) - ale já si koupil totálku.A to bude chtít přepsat dej vědět - polu ti plnou moc (poli údaje) a věci co jsem měl dodat jsou v Radonicích k vyzvednutí(krom kol).
|
|
20.10.2020 08:36 -
Re: jruze
|
3287204
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Zdravím. Chlapi, já u mám hodně let, tak si dovolím vám poradit. Dejte si kadý na papír, co jste ochotni udělat pro vyřeení problému, podmínky si polete soukromou zprávou a případně se sejděte a dořete. J
Zdravím. Chlapi, já u mám hodně let, tak si dovolím vám poradit. Dejte si kadý na papír, co jste ochotni udělat pro vyřeení problému, podmínky si polete soukromou zprávou a případně se sejděte a dořete. J
|
|
20.10.2020 11:37 -
Re: jruze
|
3287226
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
63zdenda: Celé jsi to asi začal patně řeit. Při umření auta vyzvat k odstoupení od kupní smlouvy. Pokud se nedohodnete, zaplatit soudního znalce (není to taková palba). Odpovědnost za vady je tuím do půl roku na prodávajícím.
63zdenda: Celé jsi to asi začal patně řeit. Při umření auta vyzvat k odstoupení od kupní smlouvy. Pokud se nedohodnete, zaplatit soudního znalce (není to taková palba). Odpovědnost za vady je tuím do půl roku na prodávajícím.
|
|
20.10.2020 14:08 -
Re: jruze
|
3287254
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Spí mi moc nejde do hlavy, e auto od mechanika je v takových sračkách. Ale částečně jsem to pochopil - pro tebe X7 mají hodnotu pomalu nulovou, to by vysvětlovalo ve - pokud je vechny má po smrti.
Spí mi moc nejde do hlavy, e auto od mechanika je v takových sračkách. Ale částečně jsem to pochopil - pro tebe X7 mají hodnotu pomalu nulovou, to by vysvětlovalo ve - pokud je vechny má po smrti.
|
|
20.10.2020 21:07 -
Re: jruze
|
3287371
|
|
jruze
|
|
|
konqui napsal(a): Spí mi moc nejde do hlavy, e auto od mechanika je v takových sračkách. Ale částečně jsem to pochopil - pro tebe X7 mají hodnotu pomalu nulovou, to by vysvětlovalo ve - pokud je vechny má po smrti.
To auto po celou dobu co jsem ho měl nemělo ádný problém a příznaky nějaké poruchy a to samé dalí dvě X7 co mám( kdy nepočítám počáteční závady které jsem musel řeit hned po koupy a některé byly za víc ne výdaje Zdendy a měli být OK anebo se projevily hodně brzy) - vůbec jsem neřeil A co má na mysli za ,,sračky" ? To jako e jsem nenamontoval kryt pod motor,na baterku,na motor ? - kolik lidí zde na foru má dekl pod motorem , kolik X sedmiček má ty plasty nad světlama a kryt baterky ? (2/3 to nemají ani z výroby.To auto nemělo problém po celou dobu co jsem ho měl a co se stalo netuím - to jsem měl jako auto zgenerálkovat a prodat za 79000,-? Za kolik jsi koupil to tvé co si do něj u vrazil a za jakou dobu ? mne to auto vylo na 110000,- opravil co bylo potřeba ve na nápravě a nechal vyměnit AP a najel +- 20000Km a nebyl doposledka ádný problém.
To auto po celou dobu co jsem ho měl nemělo ádný problém a příznaky nějaké poruchy a to samé dalí dvě X7 co mám( kdy nepočítám počáteční závady které jsem musel řeit hned po koupy a některé byly za víc ne výdaje Zdendy a měli být OK anebo se projevily hodně brzy) - vůbec jsem neřeil ;-) A co má na mysli za ,,sračky" ? To jako e jsem nenamontoval kryt pod motor,na baterku,na motor ? - kolik lidí zde na foru má dekl pod motorem , kolik X sedmiček má ty plasty nad světlama a kryt baterky ? (2/3 to nemají ani z výroby.To auto nemělo problém po celou dobu co jsem ho měl a co se stalo netuím - to jsem měl jako auto zgenerálkovat a prodat za 79000,-? Za kolik jsi koupil to tvé co si do něj u vrazil a za jakou dobu ? mne to auto vylo na 110000,- opravil co bylo potřeba ve na nápravě a nechal vyměnit AP a najel +- 20000Km a nebyl doposledka ádný problém.
|
|
22.10.2020 14:15 -
Re: jruze
|
3287605
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Tak třeba já mám dekly vude. Jak na staré, tak na nové C5 a musím říci e kdy vidím auto oholené o dekly, tak se ptám, proč to??? To bude nějaká sbírka netěstí...
A zrovna tak zaslepenej EGR - kdo to udělá, tak rychle pryč od něj. (To je můj názor. Jsou tací, co si nic jiného, ne zaslepený EGR nedokáí představit. Takové nemám rád.)
Tak třeba já mám dekly vude. Jak na staré, tak na nové C5 a musím říci e kdy vidím auto oholené o dekly, tak se ptám, proč to??? To bude nějaká sbírka netěstí...
A zrovna tak zaslepenej EGR - kdo to udělá, tak rychle pryč od něj. (To je můj názor. Jsou tací, co si nic jiného, ne zaslepený EGR nedokáí představit. Takové nemám rád.)
|
|
22.10.2020 17:49 -
Re: jruze
|
3287649
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja si iba nedokazem predstavit ze co je to za auto co ako nove stalo 20tisic eur v zaklade a dneska sa bavite o aute za 3000eur... tam si asi fakt tazko narokovat na nejake plastove kryty atd. v anglictine sa to nazyva Sold AS IS, teda predane ako to je. tazko teraz mozete narokovat nejake chybajuce plastiky a dekle pod motorom atd. je lakave kupit take drahe auto za par korun. a cena je tak mala, ze by si predavajuci mal dat do zmluvy ze za to neruci. iste nieco sa stalo zle, neviem si predstavit co by zakaznik musel spravit aby mu po tisic km odisiel motor [proste to bola casova bomba] . ved dneska kde jaky diel atakuje cenu celeho auta...tazko rozriesit. fakt je ten ze ked toto kupil laik od hlavneho servismena na c5, ten by si to mal zobrat spat, vratit si peniaze a hotovo. a ten si to opravi a preda inde napriklad. win win
ja si iba nedokazem predstavit ze co je to za auto co ako nove stalo 20tisic eur v zaklade a dneska sa bavite o aute za 3000eur... tam si asi fakt tazko narokovat na nejake plastove kryty atd. v anglictine sa to nazyva Sold AS IS, teda predane ako to je. tazko teraz mozete narokovat nejake chybajuce plastiky a dekle pod motorom atd. je lakave kupit take drahe auto za par korun. a cena je tak mala, ze by si predavajuci mal dat do zmluvy ze za to neruci. iste nieco sa stalo zle, neviem si predstavit co by zakaznik musel spravit aby mu po tisic km odisiel motor [proste to bola casova bomba] . ved dneska kde jaky diel atakuje cenu celeho auta...tazko rozriesit. fakt je ten ze ked toto kupil laik od hlavneho servismena na c5, ten by si to mal zobrat spat, vratit si peniaze a hotovo. a ten si to opravi a preda inde napriklad. win win
|
|
22.10.2020 22:37 -
Re: jruze
|
3287762
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Dlouho jsem tu nebyl a koukám e se rozjela zas stará kauza...
Asi bych to shrnul takto, Zdendo dolo u i na tebe. Dal bych tam smajlíka ale není to vtipné...
Ono ani tak nejde o to, e auto za "pár korun" ( jak píe robo ) se posralo, to je celkem pravděpodobné.
Horí je e se člověk zklame v lidech...
A jeliko znám oba aktéry a mám také své zkuenosti, je mi celkem jasné na které straně bude větí část pravdy ...
Byla zde řeč o mě a FAPU, to u bylo kdysi dávno ve popsáno, nebudu se k tomu vracet.
Ale momentálně je řeč o zaslepenému EGRU.
A s tím EGREM a s tím zaslepitelem EGRU mám také nemilou zkuenost.
U je to dlouho co mi ho zde jmenovaný pán zaslepil . Ano souhlasil jsem, to nepopírám . Chtěl jsem uetřit a nic o této problematice nevěděl. Mistr Jruze - pro mě v té době GURU Cé pětek co o nich ví vechno, pravil, e je tam zbytečný, e sám ho má zaslepený u dlouho a je to v pohodě...Tak ho zaslepil a je pravda e jsem jezdil X let v pohodě.
A jednou takhle chci předjídět a kdy na to dupnu a vystřelím, tak najednou jak kdyby mě ze zadu někdo chytil a kubnul se mnou zpátky dozadu. Rozsvítila se lutá kontrolka motoru.
Tak jsem jel za servisákem v Nučicích co také hodně ví ale místo chvástání se na netu maká a nele.
Moc se divil co je to za kravinu zaslepit EGR, e to se dělalo někdy v "minulém století" a e u těchto aut to ani nejde!
Dal mi tam EGR fungl nový ale ejhle , auto začalo kubat a blbě jet. Tvrdil mi e u jsem to tak musel mít před tím. Já se duoval e rozhodně ne, e to jezdilo. Tak jsem mu to tam odvezl znovu a on mi večer volal e na tom ztratil celý den a kdy u byl zoufalý a nevěděl co s tím tak ten nový EGR zaslepil a auto zas přestalo kubat a jezdí normálně!
Řekl mi : kde jste to auto měl ? Kdo vám to udělal ? Co to bylo za bastliče? On místo aby vyměnil EGR, tak vám udělal něco s mapou motoru. Něco tam totálně zbastlil a nahrál nějaký jiný program aby to auto nepoznalo e je EGR zaslepený. Nechápu jak můete projít technickou... Take jsem v prdeli, mám strach to řeit zas nějakým přehráváním nebo je to nejisté e to půjde dát do původního stavu. Raději jsem smířen e mě občas někdo při předjídění chytí za kandy a kubne se mnou zpět do zadu ( v létě na dovolené se to stalo 2x je to dost nepříjemný )
Take člověk neznalý si můe udělat obrázek jak to v Radonicích funguje...
Je smutný e jsi to od@ral i ty Zdendo, vypadalo to e jste pořád kámoi.
A Jardo , tvůj argument - proč tu opravu neřeí u tebe ? Ví proč? Protoe jak má člověk důvěřovat někomu kdo le a sám se do těch lí zaplétá a moná i těm svým lím věří? Jak má věřit e oprava bude kvalitní a definitivní, e to nebude jen dalí bastlení?
Ano Zdenda udělal velkou chybu , měl okamitě auto odtáhnout k tobě a nechat si vrátit peníze.
Jene chápu e se někdy stane e člověk zazmatkuje, nechce si připustit e udělal patný obchod a doufá e to nebude tak zlé a dokáe to nějak vyřeit.
V kadém případě věřím e to Zdendu poučí stejně jako mě...
Dlouho jsem tu nebyl a koukám e se rozjela zas stará kauza...
Asi bych to shrnul takto, Zdendo dolo u i na tebe. Dal bych tam smajlíka ale není to vtipné...
Ono ani tak nejde o to, e auto za "pár korun" ( jak píe robo ) se posralo, to je celkem pravděpodobné.
Horí je e se člověk zklame v lidech...
A jeliko znám oba aktéry a mám také své zkuenosti, je mi celkem jasné na které straně bude větí část pravdy ...
Byla zde řeč o mě a FAPU, to u bylo kdysi dávno ve popsáno, nebudu se k tomu vracet.
Ale momentálně je řeč o zaslepenému EGRU.
A s tím EGREM a s tím zaslepitelem EGRU mám také nemilou zkuenost.
U je to dlouho co mi ho zde jmenovaný pán zaslepil . Ano souhlasil jsem, to nepopírám . Chtěl jsem uetřit a nic o této problematice nevěděl. Mistr Jruze - pro mě v té době GURU Cé pětek co o nich ví vechno, pravil, e je tam zbytečný, e sám ho má zaslepený u dlouho a je to v pohodě...Tak ho zaslepil a je pravda e jsem jezdil X let v pohodě.
A jednou takhle chci předjídět a kdy na to dupnu a vystřelím, tak najednou jak kdyby mě ze zadu někdo chytil a kubnul se mnou zpátky dozadu. Rozsvítila se lutá kontrolka motoru.
Tak jsem jel za servisákem v Nučicích co také hodně ví ale místo chvástání se na netu maká a nele.
Moc se divil co je to za kravinu zaslepit EGR, e to se dělalo někdy v "minulém století" a e u těchto aut to ani nejde!
Dal mi tam EGR fungl nový ale ejhle , auto začalo kubat a blbě jet. Tvrdil mi e u jsem to tak musel mít před tím. Já se duoval e rozhodně ne, e to jezdilo. Tak jsem mu to tam odvezl znovu a on mi večer volal e na tom ztratil celý den a kdy u byl zoufalý a nevěděl co s tím tak ten nový EGR zaslepil a auto zas přestalo kubat a jezdí normálně!
Řekl mi : kde jste to auto měl ? Kdo vám to udělal ? Co to bylo za bastliče? On místo aby vyměnil EGR, tak vám udělal něco s mapou motoru. Něco tam totálně zbastlil a nahrál nějaký jiný program aby to auto nepoznalo e je EGR zaslepený. Nechápu jak můete projít technickou... Take jsem v prdeli, mám strach to řeit zas nějakým přehráváním nebo je to nejisté e to půjde dát do původního stavu. Raději jsem smířen e mě občas někdo při předjídění chytí za kandy a kubne se mnou zpět do zadu ( v létě na dovolené se to stalo 2x je to dost nepříjemný )
Take člověk neznalý si můe udělat obrázek jak to v Radonicích funguje...
Je smutný e jsi to od@ral i ty Zdendo, vypadalo to e jste pořád kámoi.
A Jardo , tvůj argument - proč tu opravu neřeí u tebe ? Ví proč? Protoe jak má člověk důvěřovat někomu kdo le a sám se do těch lí zaplétá a moná i těm svým lím věří? Jak má věřit e oprava bude kvalitní a definitivní, e to nebude jen dalí bastlení?
Ano Zdenda udělal velkou chybu , měl okamitě auto odtáhnout k tobě a nechat si vrátit peníze.
Jene chápu e se někdy stane e člověk zazmatkuje, nechce si připustit e udělal patný obchod a doufá e to nebude tak zlé a dokáe to nějak vyřeit.
V kadém případě věřím e to Zdendu poučí stejně jako mě...
|
|
22.10.2020 23:27 -
Re: jruze
|
3287763
|
|
jruze
|
|
|
No to byla doba - a) já jsem na tvém autě Fap neodstranil ale někdo kdo byl u mne na dílně (já to softvérově neumím) to samé platí o EGR ventilu = zaslepit ano softvérově upravit ne.
Ohledně Zdendy - zaslepen byl odemne bez jakékoli jiné ,,úpravy" (proto byla jiná hodnota na váze) a hlavně byl zaslepen plně funkční EGR nikoli vadný.(pokud tomu někdo nevěří můe si nechat zkontrolovat soft) = ádné chybové hláky , ádná rozsvícená kontrolka (hodnoty jak teploty nafty tak váhy v toleranci a pouze koherence )
Ohledně odtahu ke mně a opravu jsem navrhl - myslím e by to bylo hrazeno z pov.ručení , ohledně vrácení ? dodal jsem jiný motor kdy to nechtěl přivézt a nebo bych to opravil (za motor jsem nic nechtěl ostatní by se přestrojilo z původního take ádných 35 ? ale do 10. s prací a vstřikem) Mohl to nechat dovézt v rámci asistenčky z pov.ručení a mohl být u opravy, nebo vrátit (mám na to auto ihned dva jiné kupce)- také jsem mu navrhl náhradní auto ne by to bylo opravené. - fakt jsem hajzl (ale to u je jedno) A jetě něco kolem stavu auta - u toho auta jsem byl a udělal jsem na něm diagnostiku - ta se uloí do diagnostiky(vechny hodnoty) - to auto má i deník závad ze kterých se dí hodně vyčíst.(mne samotného zajímalo co se vlastně událo) proto sem jí dělal - ventyl jen tak sám od sebe neupadne , oleje tam bylo těsně pod horní ryskou - ověřitelné z výpisu diagnostiky informace v momentě závady atd..
A tojako asi blbej příklad : ,,koupí si auto - nabourá - odveze zpět prodejci - a vra peníze já u ho nechci ? "(nebude prodávat auto - e bych si ho od tebe koupil ?) to je dobrej vtip = to by to ale potom bylo tak jak jsem navrhnul = přivez to (dej to do pojízdného stavu) a já ti vrátím peníze ( to co k opravě bylo potřeba bylo zdarma krom vstřiku a práce) A já nelu nemám to zapotřebí ani u tebe a ani u nikoho jiného - prodal jsem za poslední dva roky asi deset aut a kupci spokojeni a pokud se něco náhodou vyskytlo tak jsme se vdy domluvili = bylo odstraněno = tomu jsem se nebránil ani v tomto případě.
Hele neměl si třeba koupit Zdenda motor v Citroenu repas za 130000,- chtít je po mně ? nebo snad raději novej ? cenu ani nevím.(170000,-)
No to byla doba - a) já jsem na tvém autě Fap neodstranil ale někdo kdo byl u mne na dílně (já to softvérově neumím) to samé platí o EGR ventilu = zaslepit ano softvérově upravit ne.
Ohledně Zdendy - zaslepen byl odemne bez jakékoli jiné ,,úpravy" (proto byla jiná hodnota na váze) a hlavně byl zaslepen plně funkční EGR nikoli vadný.(pokud tomu někdo nevěří můe si nechat zkontrolovat soft) = ádné chybové hláky , ádná rozsvícená kontrolka (hodnoty jak teploty nafty tak váhy v toleranci a pouze koherence )
Ohledně odtahu ke mně a opravu jsem navrhl - myslím e by to bylo hrazeno z pov.ručení , ohledně vrácení ? dodal jsem jiný motor kdy to nechtěl přivézt a nebo bych to opravil (za motor jsem nic nechtěl ostatní by se přestrojilo z původního take ádných 35 ? ale do 10. s prací a vstřikem) Mohl to nechat dovézt v rámci asistenčky z pov.ručení a mohl být u opravy, nebo vrátit (mám na to auto ihned dva jiné kupce)- také jsem mu navrhl náhradní auto ne by to bylo opravené. - fakt jsem hajzl (ale to u je jedno) A jetě něco kolem stavu auta - u toho auta jsem byl a udělal jsem na něm diagnostiku - ta se uloí do diagnostiky(vechny hodnoty) - to auto má i deník závad ze kterých se dí hodně vyčíst.(mne samotného zajímalo co se vlastně událo) proto sem jí dělal - ventyl jen tak sám od sebe neupadne , oleje tam bylo těsně pod horní ryskou - ověřitelné z výpisu diagnostiky informace v momentě závady atd..
A tojako asi blbej příklad : ,,koupí si auto - nabourá - odveze zpět prodejci - a vra peníze já u ho nechci ? "(nebude prodávat auto - e bych si ho od tebe koupil ?) to je dobrej vtip = to by to ale potom bylo tak jak jsem navrhnul = přivez to (dej to do pojízdného stavu) a já ti vrátím peníze ( to co k opravě bylo potřeba bylo zdarma krom vstřiku a práce) A já nelu nemám to zapotřebí ani u tebe a ani u nikoho jiného - prodal jsem za poslední dva roky asi deset aut a kupci spokojeni a pokud se něco náhodou vyskytlo tak jsme se vdy domluvili = bylo odstraněno = tomu jsem se nebránil ani v tomto případě.
Hele neměl si třeba koupit Zdenda motor v Citroenu repas za 130000,- chtít je po mně ? nebo snad raději novej ? cenu ani nevím.(170000,-)
|
|
| |
|
|