Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / jruze
|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 > >|
13.10.2020 15:29 - Re: Koupě Citroenu C5 3286323
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Auto po výměně oleje a cesta k tobě (něco přes 200Km)= olej jak píšeš jsi kontroloval a byl OK ? Při diagnostice u tvého servisáka a kontrole hladiny oleje byl na OK nikoli přes tak nevím.Pokud by se ,,posral" vstřik propálí se píst nikoli upadne ventyl.(do vstřiku nemělo co jiného praštit aby ho tak poškodil proto si myslím že upadl ventyl) No už mne to nebaví - pošleš mi že já útočím na tvou peněženku a že jsem ubožák (to mi příjde spíš opačně) no tak to uděláme jinak = uveď auto do původního stavu = tak aby jelo a já ho odkoupím zpět za cenu kterou jsi mi za něj zaplatil( odkup havarovaného biturba aukční cena 42000 + doplatek 40000 = celková cena 82000).To je asi fér nebo není ? Ty tyčky a spojler měnit nemusíš.


Čeho ty mᚠdost, já mám už tebe dost, po umření motoru jsem se po vystydnutí na olej díval, bylo ho nad maximem, když jsem ti volal, říkal jsem ti to, servisáka žádného nevlastnim, proto není můj, ale opravuje auto, vše jsi měl dovézt, nevím proč počítᚠkm, motor jsi měl dovézt pondělí nebo středu, ve čtvrtek jsem volal, slíbyl jsi ho přivézt v pátek ve 13 hod, 14,30 jsem ti volal kde jsi, opravoval jsi nějaké auto, po mém naléhání jsi přijel v 19 hod, mezi tím jsem musel jet do Lípy pro manželku, kterou jsem kvůly tobě poslal autobusem, abych jí i s nákupem odvezl domů a jel zpět, najeto 126km, zbytečně, ani jsi nedal vědět, že přijedeš o 6 hodin dýl.
Už těch tvých pohádek mám opravdu dost, kopeš kolem ale k problému se nepostavíš a jestly to je útok na mou peněženku, to si opravdu stále myslím, co také jiného, když jsem v tom za 35 tis,kč.
Ale ještě jednou si to shrňme- auto které jsi měl na klubu v inzerátech, bylo motor ok, podvozek a nápravy ok, automatická převodovka měněna s malým nájezdem.
Když jsi auto přivezl, po pár dnech když jsem přijel ze služby, zjištěno že chybý spodní kryt motoru i s lyžinkou, vrchní kryt motoru, kryt nad světlem a kryt baterie, auto jsme s manželkou vykydaly, sedačky propálené od cigaret, jízda zjištěno pro mě laika podivné chování jak motoru, tak zvláštní řazení, jel jsem ke klubovému servisáku na diagnostiku a zkušební jízdu, cukání motoru a mokry vstřik č.3 potvrzen, robot také řadí zvláštnim způsobem, po otevření zjištěn zaslepený EGR, špatný snímač teploty nafty, diagnostika podle hodnot odhalila zaslepený EGR, potvrzeny zkušební jízdou zadní tyčky stabilizátoru, nesvítící světlo denního svícení, hrozným způsobem vyšusovaná barva s lakem ze zadního límce pátých dveří a nedovírá elektrický zámek pátých dveří, po telefonátu s tebou slíbená náprava, že o těchto problémech víš a vše přivezeš, co nemᚠdᚠz mého biturba, jediné jsi nevěděl o tyčkách, je to divné, jelikož jsem po tobě chtěl, a celé auto prohlídneš, koukneš na stav fapu a dᚠvědět výsledek této kontroly, pak jsi volal, že je vše v pořádku, víc křišálové to být nemůže, no a pak nastal problém s umřením motoru, od toho jsi nejprve dal vůbec ruce pryč, pak jsi slíbyl přivézt jiný motor, celý motor jsi samozřejmě nedovezl, to co jsi přivezl mi dva servisáci potvrdily, že se propadly hanbou někomu něco takového daly, proto jsem sehnal jiný, s jasnou historii, pak jsem ti volal, že až mi povezeš ten scházející material, že si ten svůj motor můžeš odvézt, tvá odpověď mě dostala do kolen, klidně ho vyhoď, asi ten motor tak křišálovej také není, že?
A jak by sis představoval vrácení auta do původního stavu, jako že těch 35 tis.kč do toho vrazim a pak ti ho vrátim, jseš normální, nebouchl ses do hlavy?
Já už jsem smířen s tím, že od tebe neuvydím ani korunu, jsem prostě důvěřivej vůl, ale tady sis asi opravdu podepsal svůj ortel, aspoň podle počtů SZ co dostávám, jedno ti ale slýbim, pokud budeš někdy prodávat nedejbože nějaké auto, určitě tě doporučim jako férového co nikdy nezklame.

13.10.2020 17:07 - Re: Koupě Citroenu C5 3286329
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Jardo ja se nechci přiklánět ani na jednu stranu. Nějak moc o tom všem nevím ale jednou se mi stalo že jsem prodal C5 tehdy ještě dvojkouvou když byly v cene, nový majitel taky najezdil asi 1000km a pak i přes to, že cítil za jízdy naftu tak pokračoval v jízdě a to auto shořelo na popel. Byl to vypadený přepad na vstřiku. Nezůstalo absolutně nic. Majiteli jsem musel vyplatit 150tis Kč a odvezl auto na likvidačku. Bylo to týden před vánocema. Vím je to tvoje věc ale někdy se obchod nepovede a radši bych odepsal nějaké peníze a nedělal si tady zlou krev. Takovou ztratu jako ja tehdy mít nebudeš.
Už se do toho nebudu dál montovat. Jen můj názor. I tak se celý svět žene do pekel !!!

13.10.2020 17:44 - Re: Koupě Citroenu C5 3286342
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zdendo ten motor co jsem dodal je OK stačilo přestrojit vačky,čerpadlo,vstřiky a vývěvu- ten motor jsem před tím než jsem ho já kupoval slyšel běžet stál 10000,- použil jsem z něj jen vačky. Nechtěl jsem za něj nic . Také jsem ti nabízel to aby jsi to nechal odtáhnout z mé pojistky buď do Veselí a nebo do Radonic ( odtud bych si to už převezl já) zadalší jsem sehnal vstřiky jak jsi chtěl a následně je k mání kompletní motor do x7 i se vstřikama za 15000 ten jsi odmítl . Co se v motoru událo nevím ale podle stavu vstřiku asi upadl ventil = oprava nerentabilni protojsem dodal jiný = výměna a přestrojení by nepřesáhla 10000,- Že jsi si sehnal jiný za 20000? Potom za opravu a materiál je 15000? - stačilo jen neodmítnout to co jsem navrhl a vzhledem k tomu že oprava ještě není provedena to lze realizovat.( tedy v podstatě odtah a má práce + tedy vstřik-y) 35000? co třeba novej motor z Citroenu? Stačí říct a pošlu tam odtahovku.A pokud mᚠs autem takovej problém tak ho vezmu zpět ale alespoň pojízdné (klidně tam dej ten motor odemne)mám na něj (na auto) dva kupce další.

15.10.2020 15:42 - Re: Koupě Citroenu C5 3286513
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jasně že mám peněz dost, když kupuju takováto auta, je vůbec na něm něco dobrého?
Jinak motor úplně kompletní s jasnou historií za 20, zaplacen dovoz 2, zaplacen servisák, který se mnou ztrávil 3hodiny na místě umření motoru 3 + vyndavání vstřiků, kterě mymochodem šly ven podezřele dobře s otisky zubů po asi čelistí sikovek + vyměnil 2 auta, aby mě odtáhl do servisu, pravděpodobně 10 neli víc za výměnu motoru, přestrojení rozvodů, rozvodového řemene, klínového řemene, oleje, olejového filtru a žhavících svíček, které po mém zjištění a potvrzeno rozhovorem s tebou, že ani jedna nežhaví, jen tak mimochodem, jak jsi ty a na STK to kontrolovaly, na nápravnici chyběly 3 šrouby, 4tý povolený, jen co mi hodí fotky na maila, hodim je sem, to ani nemluvím o ulomené plastové trubičce na ostřik zadního ostřikovače, přední hadičky ostřikovače jsou nastavené nějakou silikonovou hadičkou a stáhlé izolačkou, když dám ostřik čelního skla, tak nejdřív stěrače setřou nasucho, až pak to něco vyplyvne, proto se ptám, je na tom autě vůbec něco dobrého?
Hele, s biturbem, které jsem ti dal, by si klidně mohl objet svět, i několikrát, je tam na motoru spoustu drahých věcí měněno, dal bych za něj s klidným svědomím ruku do ohně, ale s tvým autem je to pravý opak, snad po výměně motoru už budu moc jenom jezdit, to jsem od první chvíle chtěl, ale po ujetí pár set km motor umřel a ty místo aby jsi uvažoval o nějaké finanční injekci pořád akorát pytváš, překrucuješ a stavíš se k tomuto problému negativně, po spoustu SZ, které jsem od členů klubu dostal, znám i jejich postoj a i když to bylo formou SZ a ne psáno do vlákna, tak jim za to velice děkuji, myslím že se tady někdo dost odepisuje, ale je to každého volba, jak budu mít fotky, hodim je sem.

16.10.2020 07:29 - Re: jruze 3286558
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 579

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
je vůbec na něm něco dobrého?


Proč si to kupoval když je to tak špatné ? Sis to neprověřil a nezkontroloval ?

16.10.2020 17:18 - Re: jruze 3286600
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
Proč si to kupoval když je to tak špatné ? Sis to neprověřil a nezkontroloval ?


No protože to jezdilo +- za šest litrů(spotřeba šla za dobu co s tím jezdil šla ještě dolů - se špatným vstřikem) , přední ostřik ostřikoval(ale byl tam nějak zbastlenej už tak koupeno),protože tam chyběly některé dekly které nejsou standartně výbavou (pod motorem ano - nevešel se do limuzíny( a když jsem auto kupoval tak tam nebyl- sehnal jsem a nenamontoval),na motoru ano , na světlometu na některých není standartně, na baterce není standartně), převodovka občas nepatrně cukla při podřazování - nahoru řadila bez problému a čistě, olej neubýval-nepřibýval, startovalo na otočku,auto najelo od začátku roku max 5000Km - měli to za poslední čtyři měsíce půjčeno tři zákazníci po dobu opravy (nikdo si nestěžoval a nekomentoval žádný problém, snímač teploty nafty byl jen v diagnostice jen jako koherence= žádný vliv na jízdní vlastnosti) auto absolvovalo duben- květen několik jízd Praha-Veselí při stěhování = bez jakýchkoli problémů . Zadní ostřik jsem neopravoval z důvodu pozdější vyměně celého spojleru (dodán jiný v barvě a bez poškození laku), EGR byl zaslepen ale je funkční, o špatných tyčkách jsem nevěděl a po info že jsou KO dodány nové, o žádné závadě motoru jsem nevěděl a ničím se neprojevoval žádný problém (krom snímače teploty paliva - informace o tomto byla odemne ) žárovka deního svícení byla vyměněna za starší funkční nevydržela (novou jsem neměl). Cena X7 79000,- není přemrštěná = za tu se prodávají i C5II , motor se dá zničit za pár minut ( i ten který je v perfektním stavu, vstřik taktéž ) tím nechci říct že to Zdenda udělal úmyslně ale prostě se to stalo - proto jsem dodal jiný = že špatně vypadal neznamená že je špatný- je z havarovaného auta na motoru cyběly vačky(ty má na původním) , vstřiky čerpadlo a vývěva (siemes by na to nepasoval a motor byl koupen bez)= šlo o blok.písty a hlavu která to podle mne při upadnutí ventylu odnese (jestli upadl ventyl tak to se může stát kdykoli a bez předešlého varování) vstřik varovat může a také se dá odepsat během pár minut třeba špatnou naftou (netvrdím že tomu tak je - jen že to auto jezdilo +- za 6l/100Km = vadný vstřik by asi neměl takovou spotřebu).Mimoto proběhlo několik telefonátů že spotřeba ještě klesla,převodovka řadila dobře. Původní předání mělo být u Zdendy v práci potom změna že u něj doma. O nějakých problémech nebyla zmíňka až do problému s motorem(krom konzultace s EGR a vypnuté ruční brzdě - ale s tím že to funguje a 5. dveřích které začaly zlobit - měli by stačit jen nastavit) Oprava mohla proběhnout u mne a nestálo by to vác jak deset.

17.10.2020 06:36 - Re: jruze 3286693
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 579

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tak nechápu jak se to mohlo tak rychle posrat.

17.10.2020 16:29 - Re: jruze 3286736
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
tak nechápu jak se to mohlo tak rychle posrat.


To já také ne - měli to půjčený dva zákazníci ( velmi dobří známí zákazníci a mladej asi před půl rokem= bez sebemenších problémů) co se stalo a proč netuším- já osobně jsem s tím jezdil poslední dva roky jen na ryby(asi 5x) a ( několikrát Praha - Veselí stěhování ) před tím manželka do práce, v zimě v létě start na otočku topilo hned klima v létě super( neunikala nebyla doplňovaná ,gumy se nesjížděly ( je na nich najeto tak 20000 km ( koupeno konec léta napodzim dva přezuto nové zimní) prostě s tím autem problém žádný nebyl.Jen mne ještě napadlo (a nemusím hleat - který vstřik byl mokrej,netěsnil? - nebyl to náhodou třetí ? a ten kdo ho utahoval nebo s ním něco dělal ví jak se tyto vstřiky dotahují ? I když si stejně myslím že ten vstřik nemá co společného s upadnutím ventylu - ventyl většinou upadne (ohne a následně upadne ) přetočením,přeskočením rozvodů atd .. to je ale nepravděpodobné u AP a funkčím omezovačem otáček ( elektronika si to ovládá sama). Ohledně vstřiků : mám za to že předchozí majitel říkal že byly měněné ale né u mne ale ve zn. servisu Dojáček P-9 ( mělo by to být max. 1.rok než jsem to koupil - zkusím zjistit - měl by to mít uloženo pokud to bylo děláno - za mne s nimi nebylo manipulováno) Já po koupi vyměnil propojku (gumové kolínko) za motorem do termostatové komory,automat a vše co bylo KO na nápravě + destičky, kola (původně to bylo na osmnáckách - přehodil jsem na kola z limuzíny biturba od Lukiho) , jinak běžná údržba rozvody a běžné věci po koupi.(možná jsem na něco zapoměl nebo neuvedl úplně přesně - nevedu si záznamy)

Jinak já také koupil od jednoho člena auto s motorem který měl ohnuté ojnice, nebo AP v dobrém stavu (perfektní) a kopala jak prase - prostě jsem to neřešil = nereklamoval .

19.10.2020 21:22 - Re: jruze 3287114
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hele, v inzerci jsi psal motor ok, hydraulika ok, nápravy a podvozek ok, že něco chybí a co je špatně po telefonátu s tebou ani zmínka, na nic jsi neupozornil, ještě jsem tě žádal, a vše před prodejem zkontroluješ, koukneš na fap, podle stavu vyčistit nebo nechat, při dalšim hovoru jsi řekl, že je vše ok i fap, komu jinému bych měl proboha věřit, když ne klubovému servisáku, který jezdí prohlížet auta před koupí, já jsem jenom laik, špatné vztahy sme spolu neměly, tudíž byla velikánská důvěra, že si nedovolíš mě podrazit.
Na vše jsem si musel přijít sám a hned tě informovat, jaké byly tvé odpovědi, o zaslepeném egru vím, klidně záslepku vyndej, on chodí, proč si to neudělal ty před prodejem, chybějící plasty tady mám, vše ti dám, nad světlem a baterii nemam, ale dám ti ho z tvého biturba, zadní kšilt ti dám z tvého biturba, vím že je celej lak odrbanej, tažné ja nepotřebuju, dám ti i s elektrikou z tvého biturba, pak jsi volal, že tažné je ok a je škoda ho rušit, že zaplatíš nové, sám sis u Hanze ověřoval za kolik ho umí sehnat on a že ty to za ty peníze neumíš, tak a ho koupí, že ho zaplatíš a že elektriku na tažné maš a dᚠho, o snímači teploty nafty že je v závadách hsem tě informoval já, řekl jsi, že to víš a dᚠnovej, že je špinavý motor od palivového čerpadla až dolu na převodovku mᚠtaké odemne, řekl jsi, že je to nějakou dirkou na snímači teploty nafty, který dᚠnový a že to tady na klubu ten únik někdo už řešil, dále jsem objevil já a ne ty, že je mokrý vstřik číslo 3, psal jsem to již zde několikrát, najednou o něm také víš, nikdo samotný vstřik nedotahoval, tak tady nerozvíjej prosim své teorie, ale proč jsou na všech vstřicích otisky čelistí asi sikovek, to otázka, ven šly podezřele dobře, páté dveře že elektricky nedovírají mᚠtaké odemne, najednou jsi to věděl, říkal jsi, že ses na to koukal a že to je zámkem, že dᚠnový, nemusíš, ušetřil jsem ti peníze, když jsem viděl ty ohle plastové dorazy pátých dveří, tak jsem je kousek zašrouboval a ejhle, oni zavírají, že vyměníme kola s disky je také tvým nápadem, když jsem ti volal, že u dvou středů jsou na hliníku puchýře a na všech jsou záseky od majzliku, tak jsi řekl opět vím o tom, byly tam bezpečnostní šrouby, nebyl klíč tak se na to musel vzít majzlik, vyměníme je z tvého biturba, ty tvoje jsou hezčí, dále ke spotřebě, ano palubák ukazoval krásných 5,9, ale při tankování do plné nádrže kaukulačka napočítala 8.16, divný že, dále k ceně, za biturbo 42, na tvůj účet posláno 40, jasně, počítᚠto jak ten palubák, hele, já se už nechci o ničem dohadovat, slíbyl jsi hory i s horáky a teď ze všeho couváš, krotíš se jako had a vymýšlíš pohádky, kdybych si tě vzal jako mistra servisáka k takovémuto autu, řekl bys a po něm skočim a bral ho všema deseti, nebo bys mi to rozmluvil.
Hele, kupoval jsem už dost aut z různých bazaru, i s aček, můžu tě ubezpečit, že při jakémkoli dražšim problému jsme vždy vše hned vyřešili, sice nezaplatili vše, ale víc jak půlku jsem dostal vždy.
Chci to už dotáhnout do konce, a mám klid, tak by sme mohly příští týden udělat přepis, pokud teda korona dovolí, ještě mi schází ten druhý klíč, tady posílám ještě pár fotek s chybějícími šrouby na nápravnici po tvé kontrole před prodejem a samozřejmě po STK, hlavně že sme všichni férový a křišálový jak ta nápravnice.
Jo ještě jsem zapomněl, že jsem tě upozorňoval na vyšší kouřivost, dále jsi mojí ženě a poté i mě tvrdil, že auto 2 roky stálo, pouze jednou ročně na ryby, jinak nejezdilo, tady píšeš něco jiného, psal také zde, že mᚠhovory přez mladého telefon nahrávaný, tak si je přehraj, a slyšíš co vše jsi slíbyl a říkal

Přílohy:
Nápravnice 1.jpg ( 200569b ) -
Nápravnice 2.jpg ( 216490b ) -
Nápravnice 3.jpg ( 142359b ) -

20.10.2020 01:26 - Re: jruze 3287174
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Hele, v inzerci jsi psal motor ok, hydraulika ok, nápravy a podvozek ok, že něco chybí a co je špatně po telefonátu s tebou ani zmínka, na nic jsi neupozornil, ještě jsem tě žádal, a vše před prodejem zkontroluješ, koukneš na fap, podle stavu vyčistit nebo nechat, při dalšim hovoru jsi řekl, že je vše ok i fap, komu jinému bych měl proboha věřit, když ne klubovému servisáku, který jezdí prohlížet auta před koupí, já jsem jenom laik, špatné vztahy sme spolu neměly, tudíž byla velikánská důvěra, že si nedovolíš mě podrazit.
Na vše jsem si musel přijít sám a hned tě informovat, jaké byly tvé odpovědi, o zaslepeném egru vím, klidně záslepku vyndej, on chodí, proč si to neudělal ty před prodejem, chybějící plasty tady mám, vše ti dám, nad světlem a baterii nemam, ale dám ti ho z tvého biturba, zadní kšilt ti dám z tvého biturba, vím že je celej lak odrbanej, tažné ja nepotřebuju, dám ti i s elektrikou z tvého biturba, pak jsi volal, že tažné je ok a je škoda ho rušit, že zaplatíš nové, sám sis u Hanze ověřoval za kolik ho umí sehnat on a že ty to za ty peníze neumíš, tak a ho koupí, že ho zaplatíš a že elektriku na tažné maš a dᚠho, o snímači teploty nafty že je v závadách hsem tě informoval já, řekl jsi, že to víš a dᚠnovej, že je špinavý motor od palivového čerpadla až dolu na převodovku mᚠtaké odemne, řekl jsi, že je to nějakou dirkou na snímači teploty nafty, který dᚠnový a že to tady na klubu ten únik někdo už řešil, dále jsem objevil já a ne ty, že je mokrý vstřik číslo 3, psal jsem to již zde několikrát, najednou o něm také víš, nikdo samotný vstřik nedotahoval, tak tady nerozvíjej prosim své teorie, ale proč jsou na všech vstřicích otisky čelistí asi sikovek, to otázka, ven šly podezřele dobře, páté dveře že elektricky nedovírají mᚠtaké odemne, najednou jsi to věděl, říkal jsi, že ses na to koukal a že to je zámkem, že dᚠnový, nemusíš, ušetřil jsem ti peníze, když jsem viděl ty ohle plastové dorazy pátých dveří, tak jsem je kousek zašrouboval a ejhle, oni zavírají, že vyměníme kola s disky je také tvým nápadem, když jsem ti volal, že u dvou středů jsou na hliníku puchýře a na všech jsou záseky od majzliku, tak jsi řekl opět vím o tom, byly tam bezpečnostní šrouby, nebyl klíč tak se na to musel vzít majzlik, vyměníme je z tvého biturba, ty tvoje jsou hezčí, dále ke spotřebě, ano palubák ukazoval krásných 5,9, ale při tankování do plné nádrže kaukulačka napočítala 8.16, divný že, dále k ceně, za biturbo 42, na tvůj účet posláno 40, jasně, počítᚠto jak ten palubák, hele, já se už nechci o ničem dohadovat, slíbyl jsi hory i s horáky a teď ze všeho couváš, krotíš se jako had a vymýšlíš pohádky, kdybych si tě vzal jako mistra servisáka k takovémuto autu, řekl bys a po něm skočim a bral ho všema deseti, nebo bys mi to rozmluvil.
Hele, kupoval jsem už dost aut z různých bazaru, i s aček, můžu tě ubezpečit, že při jakémkoli dražšim problému jsme vždy vše hned vyřešili, sice nezaplatili vše, ale víc jak půlku jsem dostal vždy.
Chci to už dotáhnout do konce, a mám klid, tak by sme mohly příští týden udělat přepis, pokud teda korona dovolí, ještě mi schází ten druhý klíč, tady posílám ještě pár fotek s chybějícími šrouby na nápravnici po tvé kontrole před prodejem a samozřejmě po STK, hlavně že sme všichni férový a křišálový jak ta nápravnice.
Jo ještě jsem zapomněl, že jsem tě upozorňoval na vyšší kouřivost, dále jsi mojí ženě a poté i mě tvrdil, že auto 2 roky stálo, pouze jednou ročně na ryby, jinak nejezdilo, tady píšeš něco jiného, psal také zde, že mᚠhovory přez mladého telefon nahrávaný, tak si je přehraj, a slyšíš co vše jsi slíbyl a říkal


Ohledně kol - zeptej se Lukiho jsou to kola z biturba limuzíny od něho(takto byly koupeny) na tomto byly 18. Ohledně vstřiků - já se jich ani nedotkl a co vím tak jsi říkal rosil a že jsi ho dotáhl a OK - jen jsem nevěděl který (pokud na nich něco je tak od Dojáčka P-9 ten servisoval toto auto a bývalí majitel říkal že byly měněné ale nevím kdy) , ohledně snímače teploty nafty - ano vím o něm , ale tobě zahlásil chybu ? (rozsvítila se ti kontrolka ?) v diag byla jen koherence a v diag FAP dobré hodnoty včetně aditiv , šroubů na držácích napravnice sem si nevšiml a to zřejmě ve ZN servisu při výměně AP , závěs OK nebyl to si i ty a každý kdo ty fotky vidí asi pochopí(viz tvé foto z nehody - kluci co to měli na stolici mi řekli že je hnutej podle nosníku a pokud ho sundají že bude problém ho zpět namontovat a že to srovnají s namontovaným, neříkal jsem že auto dva roky stálo , ale že skoro dva roky stálo = auto jsem měl +- čtyři roky a jezdilo první dva roky (manželka), potom příležitostně a já na ryby + najaře stěhování, Při koupi se dá usmouvat sleva a ta byla , pokud je závada tak co vím tak chtějí všude v prvé řadě opravovat oni a to jsem chtěl také - i jsem ti říkal abys zavolal na asistečku (zelená karta) do kolika Km je odtah - kam by to vyšlo a že si to potom přes souseda převezu.Neříka jsem že přivezu kompletní motor ale takovej který by se zkomletoval z toho v autě (a následně celej kompletní se vstřikama za 15000,-) když jsi odmítl ten co jsem přivezl a i vstřiky co jsi si objednal (chtěl) a zrušil. Ohledně deklu pod motorem který tam když jsem to koupil tam nebyl sehnal jsem je v Radonicích neměl jsem jak dovézt,ty plasty nad svělem a na aku tam také nebyly sehnal jsem . jsou v Radinicích, kryt motoru a druhý klíč je také v Radinicích - pro mne je to celodenní vejlet (800Km) kterej jsem už jednou absolvoval zbytečně s motorem a proto jsem řekl a ho klidně vyhodí ven né že je špatný - pro mne nemá tu cenu zabytého dne a druhé nádrže nafty(krom toho tu mám ještě jeden ale s prasklím výměníkem).

Jinak Zdendo já jsem tu na fóru také koupil několik aut jako dobrých na jednom mi schořel xenon(byl děravej a zateklo do něj), auto potlučený ze všech stran a po kroupech nebyl jsem při předání doma a když jsem se ptal na stav tak také OK(neuplatňoval jsem nic) , u dalšího jsem také nebyl doma ale to bylo skoro OK a když jsem se zmínil před jiným zdejším uznávaným servisákem tak mi řekl že jsem kretén že jsem to koupil že tam klepe motor na klice - také tam odešlo dost věcí a poměrně brzo ( nereklamoval a ani neřešil) a to biturbo od tebe se kterým bych mohl objet svět 2x kolem mne nechalo na dálnici s vozejkem dřeva - (odešlo BSM) - odtah 0 mladej musel jet sehnat jinou, zadní brzdy KO, tyčky na z.stabíku klepou (ale opravdu klepou tak že se s tím nedá jet bez rádia nahlas) - ale já si koupil totálku.Až to budeš chtít přepsat dej vědět - pošlu ti plnou moc (pošli údaje) a věci co jsem měl dodat jsou v Radonicích k vyzvednutí(krom kol).

20.10.2020 08:36 - Re: jruze 3287204
krocan
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 216
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zdravím. Chlapi, já už mám hodně let, tak si dovolím vám poradit. Dejte si každý na papír, co jste ochotni udělat pro vyřešení problému, podmínky si pošlete soukromou zprávou a případně se sejděte a dořešte. J

20.10.2020 11:37 - Re: jruze 3287226
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
63zdenda: Celé jsi to asi začal špatně řešit. Při umření auta vyzvat k odstoupení od kupní smlouvy. Pokud se nedohodnete, zaplatit soudního znalce (není to taková palba). Odpovědnost za vady je tuším do půl roku na prodávajícím.

20.10.2020 12:49 - Re: jruze 3287231
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
konqui napsal(a):
63zdenda: Celé jsi to asi začal špatně řešit. Při umření auta vyzvat k odstoupení od kupní smlouvy. Pokud se nedohodnete, zaplatit soudního znalce (není to taková palba). Odpovědnost za vady je tuším do půl roku na prodávajícím.


Četl jsi pozorně co jsem psal : nechat to odtáhnout ke mně, u mne opravit (v tomto případě vyměnit motor) když bylo odmítnuto byl dodán jiný (holí) motor a protože byl poškozen vstřik tak jiný. Skrytá vada ?? to asi nebyla - příčinu neznám - toto se může stát kdykoli a důvodů může být víc.Cena za auto byla přiměřená,žádné závady se neprojevovaly(jen ohledně 5.dveří a snímače teploty nafty-jen koherence a ještě zaslepen funkční EGR).A znovu opakuji že jsem tuto závadu chtěl řešit opravou já i přes to že to nepovažuji za skrytou vadu (ataké jsem navrhl náhradní auto po dobu opravy - také odmítnuto)

20.10.2020 14:08 - Re: jruze 3287254
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Spíš mi moc nejde do hlavy, že auto od mechanika je v takových sračkách. Ale částečně jsem to pochopil - pro tebe X7 mají hodnotu pomalu nulovou, to by vysvětlovalo vše - pokud je všechny mᚠpo smrti.

20.10.2020 21:07 - Re: jruze 3287371
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
konqui napsal(a):
Spíš mi moc nejde do hlavy, že auto od mechanika je v takových sračkách. Ale částečně jsem to pochopil - pro tebe X7 mají hodnotu pomalu nulovou, to by vysvětlovalo vše - pokud je všechny mᚠpo smrti.


To auto po celou dobu co jsem ho měl nemělo žádný problém a příznaky nějaké poruchy a to samé další dvě X7 co mám( když nepočítám počáteční závady které jsem musel řešit hned po koupy a některé byly za víc než výdaje Zdendy a měli být OK anebo se projevily hodně brzy) - vůbec jsem neřešil A co mᚠna mysli za ,,sračky" ? To jako že jsem nenamontoval kryt pod motor,na baterku,na motor ? - kolik lidí zde na foru má dekl pod motorem , kolik X sedmiček má ty plasty nad světlama a kryt baterky ? (2/3 to nemají ani z výroby.To auto nemělo problém po celou dobu co jsem ho měl a co se stalo netuším - to jsem měl jako auto zgenerálkovat a prodat za 79000,-? Za kolik jsi koupil to tvé co si do něj už vrazil a za jakou dobu ? mne to auto vyšlo na 110000,- opravil co bylo potřeba vše na nápravě a nechal vyměnit AP a najel +- 20000Km a nebyl doposledka žádný problém.

22.10.2020 14:15 - Re: jruze 3287605
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Tak třeba já mám dekly všude. Jak na staré, tak na nové C5 a musím říci že když vidím auto oholené o dekly, tak se ptám, proč to??? To bude nějaká sbírka neštěstí...

A zrovna tak zaslepenej EGR - kdo to udělá, tak rychle pryč od něj. (To je můj názor. Jsou tací, co si nic jiného, než zaslepený EGR nedokáží představit. Takové nemám rád.)

22.10.2020 17:49 - Re: jruze 3287649
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ja si iba nedokazem predstavit ze co je to za auto co ako nove stalo 20tisic eur v zaklade a dneska sa bavite o aute za 3000eur... tam si asi fakt tazko narokovat na nejake plastove kryty atd. v anglictine sa to nazyva Sold AS IS, teda predane ako to je. tazko teraz mozete narokovat nejake chybajuce plastiky a dekle pod motorom atd. je lakave kupit take drahe auto za par korun. a cena je tak mala, ze by si predavajuci mal dat do zmluvy ze za to neruci. iste nieco sa stalo zle, neviem si predstavit co by zakaznik musel spravit aby mu po tisic km odisiel motor [proste to bola casova bomba] . ved dneska kde jaky diel atakuje cenu celeho auta...tazko rozriesit. fakt je ten ze ked toto kupil laik od hlavneho servismena na c5, ten by si to mal zobrat spat, vratit si peniaze a hotovo. a ten si to opravi a preda inde napriklad. win win

22.10.2020 21:37 - Re: jruze 3287759
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
ved dneska kde jaky diel atakuje cenu celeho auta.... a ten si to opravi a preda inde napriklad. win win


Takže zoberie naspä, kúpi diel v cene auta a predá zas? To mi ako win win nevychádza
Ventil padol do valca už xyz (absolútne nepredvídatežne) motorom. Vážna závada sa môže sta aj novému autu, ktoré je drahé a má záruku. U starého auta s kopou km je to už ozaj ažko predvída a dáva záruku. To je už lotéria... V tomto prípade to bola proste smola. A vstreky s tým nič nemajú.

22.10.2020 22:37 - Re: jruze 3287762
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dlouho jsem tu nebyl a koukám že se rozjela zas stará kauza...
Asi bych to shrnul takto, Zdendo došlo už i na tebe. Dal bych tam smajlíka ale není to vtipné...
Ono ani tak nejde o to, že auto za "pár korun" ( jak píše robo ) se posralo, to je celkem pravděpodobné.
Horší je že se člověk zklame v lidech...
A jelikož znám oba aktéry a mám také své zkušenosti, je mi celkem jasné na které straně bude větší část pravdy ...
Byla zde řeč o mě a FAPU, to už bylo kdysi dávno vše popsáno, nebudu se k tomu vracet.
Ale momentálně je řeč o zaslepenému EGRU.
A s tím EGREM a s tím zaslepitelem EGRU mám také nemilou zkušenost.
Už je to dlouho co mi ho zde jmenovaný pán zaslepil . Ano souhlasil jsem, to nepopírám . Chtěl jsem ušetřit a nic o této problematice nevěděl. Mistr Jruze - pro mě v té době GURU Cé pětek co o nich ví všechno, pravil, že je tam zbytečný, že sám ho má zaslepený už dlouho a je to v pohodě...Tak ho zaslepil a je pravda že jsem jezdil X let v pohodě.
Až jednou takhle chci předjíždět a když na to dupnu a vystřelím, tak najednou jak kdyby mě ze zadu někdo chytil a škubnul se mnou zpátky dozadu. Rozsvítila se žlutá kontrolka motoru.
Tak jsem jel za servisákem v Nučicích co také hodně ví ale místo chvástání se na netu maká a nelže.
Moc se divil co je to za kravinu zaslepit EGR, že to se dělalo někdy v "minulém století" a že u těchto aut to ani nejde!
Dal mi tam EGR fungl nový ale ejhle , auto začalo škubat a blbě jet. Tvrdil mi že už jsem to tak musel mít před tím. Já se dušoval že rozhodně ne, že to jezdilo. Tak jsem mu to tam odvezl znovu a on mi večer volal že na tom ztratil celý den a když už byl zoufalý a nevěděl co s tím tak ten nový EGR zaslepil a auto zas přestalo škubat a jezdí normálně!
Řekl mi : kde jste to auto měl ? Kdo vám to udělal ? Co to bylo za bastliče? On místo aby vyměnil EGR, tak vám udělal něco s mapou motoru. Něco tam totálně zbastlil a nahrál nějaký jiný program aby to auto nepoznalo že je EGR zaslepený. Nechápu jak můžete projít technickou... Takže jsem v prdeli, mám strach to řešit zas nějakým přehráváním nebo je to nejisté že to půjde dát do původního stavu. Raději jsem smířen že mě občas někdo při předjíždění chytí za kšandy a škubne se mnou zpět do zadu ( v létě na dovolené se to stalo 2x je to dost nepříjemný )
Takže člověk neznalý si může udělat obrázek jak to v Radonicích funguje...
Je smutný že jsi to od@ral i ty Zdendo, vypadalo to že jste pořád kámoši.
A Jardo , tvůj argument - proč tu opravu neřeší u tebe ? Víš proč? Protože jak má člověk důvěřovat někomu kdo lže a sám se do těch lží zaplétá a možná i těm svým lžím věří? Jak má věřit že oprava bude kvalitní a definitivní, že to nebude jen další bastlení?
Ano Zdenda udělal velkou chybu , měl okamžitě auto odtáhnout k tobě a nechat si vrátit peníze.
Jenže chápu že se někdy stane že člověk zazmatkuje, nechce si připustit že udělal špatný obchod a doufá že to nebude tak zlé a dokáže to nějak vyřešit.
V každém případě věřím že to Zdendu poučí stejně jako mě...

22.10.2020 23:27 - Re: jruze 3287763
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No to byla doba - a) já jsem na tvém autě Fap neodstranil ale někdo kdo byl u mne na dílně (já to softvérově neumím) to samé platí o EGR ventilu = zaslepit ano softvérově upravit ne.
Ohledně Zdendy - zaslepen byl odemne bez jakékoli jiné ,,úpravy" (proto byla jiná hodnota na váze) a hlavně byl zaslepen plně funkční EGR nikoli vadný.(pokud tomu někdo nevěří může si nechat zkontrolovat soft) = žádné chybové hlášky , žádná rozsvícená kontrolka (hodnoty jak teploty nafty tak váhy v toleranci a pouze koherence )
Ohledně odtahu ke mně a opravu jsem navrhl - myslím že by to bylo hrazeno z pov.ručení , ohledně vrácení ? dodal jsem jiný motor když to nechtěl přivézt a nebo bych to opravil (za motor jsem nic nechtěl ostatní by se přestrojilo z původního takže žádných 35 ? ale do 10. s prací a vstřikem) Mohl to nechat dovézt v rámci asistenčky z pov.ručení a mohl být u opravy, nebo vrátit (mám na to auto ihned dva jiné kupce)- také jsem mu navrhl náhradní auto než by to bylo opravené. - fakt jsem hajzl (ale to už je jedno) A ještě něco kolem stavu auta - u toho auta jsem byl a udělal jsem na něm diagnostiku - ta se uloží do diagnostiky(všechny hodnoty) - to auto má i deník závad ze kterých se dí hodně vyčíst.(mne samotného zajímalo co se vlastně událo) proto sem jí dělal - ventyl jen tak sám od sebe neupadne , oleje tam bylo těsně pod horní ryskou - ověřitelné z výpisu diagnostiky informace v momentě závady atd..

A tojako asi blbej příklad : ,,koupíš si auto - nabourᚠ- odvezeš zpět prodejci - a vra peníze já už ho nechci ? "(nebudeš prodávat auto - že bych si ho od tebe koupil ?) to je dobrej vtip = to by to ale potom bylo tak jak jsem navrhnul = přivez to (dej to do pojízdného stavu) a já ti vrátím peníze ( to co k opravě bylo potřeba bylo zdarma krom vstřiku a práce) A já nelžu nemám to zapotřebí ani u tebe a ani u nikoho jiného - prodal jsem za poslední dva roky asi deset aut a kupci spokojeni a pokud se něco náhodou vyskytlo tak jsme se vždy domluvili = bylo odstraněno = tomu jsem se nebránil ani v tomto případě.
Hele neměl si třeba koupit Zdenda motor v Citroenu repas za 130000,- chtít je po mně ? nebo snad raději novej ? cenu ani nevím.(170000,-)

|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator