| | |
14.07.2015 08:05 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840651
|
|
Brzda
|
|
|
Na REÁLNÉ zkuenosti s provozem Tesly v naich podmínkách se můete podívat tady: .link.
Na REÁLNÉ zkuenosti s provozem Tesly v naich podmínkách se můete podívat tady: http://www.roznovan.cz/~kubis/models.php#models5
|
|
14.07.2015 08:09 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840652
|
|
Brzda
|
|
|
HELLMUT napsal(a): Kamarád mi tvrdil e prý v USA místo dobíjení mění celé baterie,prý jsou pod prahem a za 10 minut hotovo .
Ale nevím ,je to mluvka...
Je to jeden z uvaovaných způsobů prodlouení dojezdu elektromobilů. Myslím, e to nějak řeí Chevrolet s jejich Voltem, ale zatím to je myslím jen projekt. Stejně tak se uvauje o monosti permanentního bezkontaktního nabíjení ze smyček ve vozovce (např. při stání na křiovatkách nebo v zácpách). Tohle u funguje u mobilů, u aut je to hudba budoucnosti, ale to bylo auto jako Tesla S před dvaceti lety taky.....
Je to jeden z uvaovaných způsobů prodlouení dojezdu elektromobilů. Myslím, e to nějak řeí Chevrolet s jejich Voltem, ale zatím to je myslím jen projekt. Stejně tak se uvauje o monosti permanentního bezkontaktního nabíjení ze smyček ve vozovce (např. při stání na křiovatkách nebo v zácpách). Tohle u funguje u mobilů, u aut je to hudba budoucnosti, ale to bylo auto jako Tesla S před dvaceti lety taky.....
|
|
14.07.2015 09:00 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840672
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Brzda - dík za odkaz na ten článek. Pročetl jsem to celé a jasně pochopil, proč to zatím není k pouití. Ta dovolená nebyla o poznávání a turistice, ale o shánění nabíjecích míst, vypjaté komunikaci v několika jazycích, hledání po internetu...
Protoe člověk jede "na sichr", tak ho to nutí dobíjet raději dříve, take ta poslední tabulka ukazuje e kadých v průměru 200 km se nabíjelo. e bych o dovolené musel 20x strávit asi hodinu nabíjením - to tedy nemusel - to je vlastně den dovolené v čudu.
Jistě by pomohla výrazně vyí hustota nabíjecích stanic bez pracného hledání. Ale dovedete si to představit nasazené masově? Jak by taková stanice vypadala, kdy u jednoho stojanu by auto stálo hodinu a bylo těch elektroaut jako nyní ropáků? Ohromné kefty by měly akorát restaurace, protoe by člověk někde na poli musel strávit hodinu. Ale soustavným pobytem v občerstvení by poněkud padla finanční výhodnost tohoto pohonu
Brzda - dík za odkaz na ten článek. Pročetl jsem to celé a jasně pochopil, proč to zatím není k pouití. Ta dovolená nebyla o poznávání a turistice, ale o shánění nabíjecích míst, vypjaté komunikaci v několika jazycích, hledání po internetu...
Protoe člověk jede "na sichr", tak ho to nutí dobíjet raději dříve, take ta poslední tabulka ukazuje e kadých v průměru 200 km se nabíjelo. e bych o dovolené musel 20x strávit asi hodinu nabíjením - to tedy nemusel - to je vlastně den dovolené v čudu.
Jistě by pomohla výrazně vyí hustota nabíjecích stanic bez pracného hledání. Ale dovedete si to představit nasazené masově? Jak by taková stanice vypadala, kdy u jednoho stojanu by auto stálo hodinu a bylo těch elektroaut jako nyní ropáků? Ohromné kefty by měly akorát restaurace, protoe by člověk někde na poli musel strávit hodinu. Ale soustavným pobytem v občerstvení by poněkud padla finanční výhodnost tohoto pohonu :-)
|
|
14.07.2015 09:45 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840683
|
|
jruze
|
|
|
No s těmi výměnami aku ??? no mají určitou ivotnost a nevím jak by se komu líbylo si nechat strčit aku v dorazu představa e dám za aku 200000,- a po 200Km si tam nechám strčit napůl KO ??? je to podobné s proti tomu téměř ,,bezcenými" aku co máte těď v autě - nevím jak by jste se tvářili kdybych vám třeba při porue dobíjení a po výměně altíku prohandloval vá novej aku za nějakou (jakoukoli) z nabíječky
No s těmi výměnami aku ??? no mají určitou ivotnost a nevím jak by se komu líbylo si nechat strčit aku v dorazu :nevim představa e dám za aku 200000,- a po 200Km si tam nechám strčit napůl KO ??? je to podobné s proti tomu téměř ,,bezcenými" aku co máte těď v autě - nevím jak by jste se tvářili kdybych vám třeba při porue dobíjení a po výměně altíku prohandloval vá novej aku za nějakou (jakoukoli) z nabíječky:-d
|
|
14.07.2015 09:57 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840689
|
|
lexx
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
ja by som ete rád skúsil benzínový 3.0 V6 v X7....viete do ktorého roku to tam dávali?....1.6 by som nechcel
ja by som ete rád skúsil benzínový 3.0 V6 v X7....viete do ktorého roku to tam dávali?....1.6 by som nechcel
|
|
14.07.2015 09:59 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840690
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
jruze - Zlatá slova. Taky mne to napadlo. Technicky bych si výměnu několik metráků těkého boxu i dovedl představit. Ale ty baterky jsou podstatná sloka ceny a zásadně podstatná sloka pohonu auta. A nechat si tam dát něco anonymního... A tuím i dopady na záruku, totálně mizerné mohou i něco pokodit...
jruze - Zlatá slova. Taky mne to napadlo. Technicky bych si výměnu několik metráků těkého boxu i dovedl představit. Ale ty baterky jsou podstatná sloka ceny a zásadně podstatná sloka pohonu auta. A nechat si tam dát něco anonymního... A tuím i dopady na záruku, totálně mizerné mohou i něco pokodit...
|
|
14.07.2015 10:00 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840692
|
|
Brzda
|
|
|
jruze napsal(a): No s těmi výměnami aku ??? no mají určitou ivotnost a nevím jak by se komu líbylo si nechat strčit aku v dorazu představa e dám za aku 200000,- a po 200Km si tam nechám strčit napůl KO ??? je to podobné s proti tomu téměř ,,bezcenými" aku co máte těď v autě - nevím jak by jste se tvářili kdybych vám třeba při porue dobíjení a po výměně altíku prohandloval vá novej aku za nějakou (jakoukoli) z nabíječky
U tohodle uvaovaného systému jde o to, e se vymění vybitý blok za nabitý stejně jako kdy natankuje plnou nádr. Blok se pak v klidu někde nabíjí, ale nutný čas pro stání elektromobilu se zkracuje jen na dobu výměny, která má být robotizovaná, v řádu několika desítek sekund. Jednotlivé bloky si obhospodařuje provozovatel - dbá na max nabití, kontroluje ivotnost atd.....
U tohodle uvaovaného systému jde o to, e se vymění vybitý blok za nabitý stejně jako kdy natankuje plnou nádr. Blok se pak v klidu někde nabíjí, ale nutný čas pro stání elektromobilu se zkracuje jen na dobu výměny, která má být robotizovaná, v řádu několika desítek sekund. Jednotlivé bloky si obhospodařuje provozovatel - dbá na max nabití, kontroluje ivotnost atd.....
|
|
14.07.2015 10:04 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840694
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ty aku samozřejmě nejsou tvoje a neplatí je, nebo jen jednou, podobně jako kdy mění bomby s plynem. A provozovatel ví, kolik se do které aku velo energie a podle toho bys platil při výměně. Starí aku by slouily pro ty, co dnes jezdí natankovat na benzinku za 200...
Ty aku samozřejmě nejsou tvoje a neplatí je, nebo jen jednou, podobně jako kdy mění bomby s plynem. A provozovatel ví, kolik se do které aku velo energie a podle toho bys platil při výměně. Starí aku by slouily pro ty, co dnes jezdí natankovat na benzinku za 200...:)
|
|
14.07.2015 11:08 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840716
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Brzda napsal(a):
No, pokud je člověk zvyklý na běný reálný dojezd 1200-1300 km a tankování 5-10 minut, tak by si na něco takového nezvykal lehce. Navíc v ČR je opravdu problémem infrastruktura - na sídliti před panelákem ani na vyasfaltované parkovací ploe u práce jsem ádnou zásuvku nepotkal.
No, pokud je člověk zvyklý na běný reálný dojezd 1200-1300 km a tankování 5-10 minut, tak by si na něco takového nezvykal lehce. Navíc v ČR je opravdu problémem infrastruktura - na sídliti před panelákem ani na vyasfaltované parkovací ploe u práce jsem ádnou zásuvku nepotkal.
|
|
14.07.2015 13:37 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840781
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Po pravdě, je to komedie. Ten člověk si musí ospravedlnit, jak výborný nákup udělal. Jak v zimě bez problémů, i kdy teda skoro bez topení a 100km/h ujel 350km, fakt výborný. Úplně stejně super recenze by se dala udělat na auto s klasickým spalovákem. Na nádr dám 1000km, natankuju za 10minut, nemusím se strachovat, kde natankuju, jakou tam budou mít zásuvku, jestli nebudu "tankovat" 8 hodin, jako rezervu si můu vzít kanystr, na který ujedu dalích 300km... Na jedění kolem komína elektromobil budi, dobít si přes noc doma a druhý den mít dojezd třeba jen 100km, do práce to stačí.
Jinak to nabíjení si nedovedu představit nejen z hlediska času, ale i výkonu, jestli má supercharger 120kw a má 8 míst, to jako je potřeba na jednu takovou stanici kapacita 1MW a je to schopné za hodinu nabít 8 aut na reálný dojezd 300km??? Klasická benzínka obslouí 5x tolik aut na 2x takový dojezd a v ČR jich máme 6600. To znamená, jen na dobíjení elektromobilů by bylo potřeba 66 000MW?
Po pravdě, je to komedie. Ten člověk si musí ospravedlnit, jak výborný nákup udělal. Jak v zimě bez problémů, i kdy teda skoro bez topení a 100km/h ujel 350km, fakt výborný. Úplně stejně super recenze by se dala udělat na auto s klasickým spalovákem. Na nádr dám 1000km, natankuju za 10minut, nemusím se strachovat, kde natankuju, jakou tam budou mít zásuvku, jestli nebudu "tankovat" 8 hodin, jako rezervu si můu vzít kanystr, na který ujedu dalích 300km... Na jedění kolem komína elektromobil budi, dobít si přes noc doma a druhý den mít dojezd třeba jen 100km, do práce to stačí.
Jinak to nabíjení si nedovedu představit nejen z hlediska času, ale i výkonu, jestli má supercharger 120kw a má 8 míst, to jako je potřeba na jednu takovou stanici kapacita 1MW a je to schopné za hodinu nabít 8 aut na reálný dojezd 300km??? Klasická benzínka obslouí 5x tolik aut na 2x takový dojezd a v ČR jich máme 6600. To znamená, jen na dobíjení elektromobilů by bylo potřeba 66 000MW?
|
|
14.07.2015 13:48 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840784
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Ty MW jsi asi patně zpočítal. Ví kolik by to bylo Temelínu? Jeden blok 1055MW x 2 bloky
Ty MW jsi asi patně zpočítal. Ví kolik by to bylo Temelínu? Jeden blok 1055MW x 2 bloky
|
|
14.07.2015 16:51 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840854
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No vychází to právě brutálně.
Jetě jinak, kolik je v palivu energie:
.link.
Za rok se prodá v ČR 7 miliard litrů benzínu a nafty, tj. 19milionů litrů paliva za den, 800tisíc litrů za hodinu, 13300l za minutu, 221litrů za sekundu. V litru je zhruba 40000kJ energie, z toho na pohon jde 1/3, to je 13333kJ. Celkově pak 221x13333000=2 946 593 000W=asi 3000MW. Průměrný výkon dodávaný z benzínu a nafty.
Takový výkon by byl potřeba, kdyby vichni nabíjeli pomaličku během celého dne. Ale kdyby vechny napadlo dojet si nabít na Supercharger během jediné hodiny, tak by byl potřebný výkon 24x větí, asi 75000MW.
Nějak tak to bude, u těko říct, jestli by stačilo 50000MW nebo 100000MW, ale řádově to tak je. Take jestli má Temelín 2000MW, tak minimálně 25 Temelínů by bylo potřeba jen na tankování elektromobilů Nehledě na přenosovou sí...Tahle koncepce superchargerů je prostě mimo. To u spí věřím té výměně baterek, ty můou na "benzince" nabíjet pomaličku klidně během celých 24H a pak ti je během minuty v autě vymění.
Dalí věc je, e koncepce akumulátor+motor je stará snad 150 let. Dnes máme palivové články. Za pár let můeme mít palivové články na benzín. Benzín přemění na elektřinu ne s 30%účinností jako spalovací motor, ale s 90%. Take 3x "mení spotřeba" jen díky palivovému článku. Navíc prakticky ádné emise. A dalí level, kdyby nám ani ta třetinová spotřeba paliva nestačila, tak palivo půjde vyrábět synteticky. Temelín nám bude pomaličku vyrábět syntetický benzín (nebo nějakou jinou látku) a z té si pak v autě v palivovém článku vyrobíme zase elektřinu.
Ale nee, my prostě budeme prosazovat klasicky nabíjené elektromobily, i kdy víme, e ve větím měřítku tak provozovat nejdou. A za pár let můe přijít jiná technologie, která nebude ani potřebovat dotace, a draze dotovaný systém nabíječek se bude moct vyhodit.
No a z toho plyne k tématu, Teslu nekupovat, nemá budoucnost
No vychází to právě brutálně.
Jetě jinak, kolik je v palivu energie:
http://www.tipcars.com/magazin-spotreba-pohonnych-hmot-v-cr-klesa-6231.html
Za rok se prodá v ČR 7 miliard litrů benzínu a nafty, tj. 19milionů litrů paliva za den, 800tisíc litrů za hodinu, 13300l za minutu, 221litrů za sekundu. V litru je zhruba 40000kJ energie, z toho na pohon jde 1/3, to je 13333kJ. Celkově pak 221x13333000=2 946 593 000W=asi 3000MW. Průměrný výkon dodávaný z benzínu a nafty.
Takový výkon by byl potřeba, kdyby vichni nabíjeli pomaličku během celého dne. Ale kdyby vechny napadlo dojet si nabít na Supercharger během jediné hodiny, tak by byl potřebný výkon 24x větí, asi 75000MW.
Nějak tak to bude, u těko říct, jestli by stačilo 50000MW nebo 100000MW, ale řádově to tak je. Take jestli má Temelín 2000MW, tak minimálně 25 Temelínů by bylo potřeba jen na tankování elektromobilů:) Nehledě na přenosovou sí...Tahle koncepce superchargerů je prostě mimo. To u spí věřím té výměně baterek, ty můou na "benzince" nabíjet pomaličku klidně během celých 24H a pak ti je během minuty v autě vymění.
Dalí věc je, e koncepce akumulátor+motor je stará snad 150 let. Dnes máme palivové články. Za pár let můeme mít palivové články na benzín. Benzín přemění na elektřinu ne s 30%účinností jako spalovací motor, ale s 90%. Take 3x "mení spotřeba" jen díky palivovému článku. Navíc prakticky ádné emise. A dalí level, kdyby nám ani ta třetinová spotřeba paliva nestačila, tak palivo půjde vyrábět synteticky. Temelín nám bude pomaličku vyrábět syntetický benzín (nebo nějakou jinou látku) a z té si pak v autě v palivovém článku vyrobíme zase elektřinu.
Ale nee, my prostě budeme prosazovat klasicky nabíjené elektromobily, i kdy víme, e ve větím měřítku tak provozovat nejdou. A za pár let můe přijít jiná technologie, která nebude ani potřebovat dotace, a draze dotovaný systém nabíječek se bude moct vyhodit.
No a z toho plyne k tématu, Teslu nekupovat, nemá budoucnost:)
|
|
14.07.2015 18:33 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840916
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Mne se zdá celá tahle diskuze řádně přitaená za vlasy, napíe se, e hydraulika končí a okamitě se řeí, co koupit za auto místo C5, není na takové téma moc brzo? Copak se ty nae káry rozpadají před očima a jsou tak staré, e je nikdo neumí opravit a náhradní díly nejdou sehnat, maximálně na veteránské burze? Vdy tu máme prvotřídní mistry se servisy, umí sehnat levně nové díly, ví si se vím rady, mají bezkonkurenční ceny za opravy, makají i přes noc, máme tady ikovný klub, kde o rady není nouze, toho veho se mám vzdát, kdy auto pořád slouí dobře a kdy se naskytnou nějaké potíe, vdy se tu někdo najde, kdo poradí a případně opraví. Není koda auto, klub a bezvadný lidi hodit přes palubu? Ta budoucnost je tak daleko, e nemá cenu se tím zabývat u teď. Myslím, e své auto dojezdím, dokud ono, nebo já budu moct. Kdy to tady pročítám, prostě jsem se musel vyjádřit.
Mne se zdá celá tahle diskuze řádně přitaená za vlasy, napíe se, e hydraulika končí a okamitě se řeí, co koupit za auto místo C5, není na takové téma moc brzo? Copak se ty nae káry rozpadají před očima a jsou tak staré, e je nikdo neumí opravit a náhradní díly nejdou sehnat, maximálně na veteránské burze? Vdy tu máme prvotřídní mistry se servisy, umí sehnat levně nové díly, ví si se vím rady, mají bezkonkurenční ceny za opravy, makají i přes noc, máme tady ikovný klub, kde o rady není nouze, toho veho se mám vzdát, kdy auto pořád slouí dobře a kdy se naskytnou nějaké potíe, vdy se tu někdo najde, kdo poradí a případně opraví. Není koda auto, klub a bezvadný lidi hodit přes palubu? Ta budoucnost je tak daleko, e nemá cenu se tím zabývat u teď. Myslím, e své auto dojezdím, dokud ono, nebo já budu moct. Kdy to tady pročítám, prostě jsem se musel vyjádřit. ;-)
|
|
14.07.2015 18:58 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840935
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Přesně jak jsem psal já - auto, které si po současné C5 koupím, jetě nevyrobili - tak co si dělat starost
Přesně jak jsem psal já - auto, které si po současné C5 koupím, jetě nevyrobili - tak co si dělat starost :-d
|
|
14.07.2015 20:30 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840973
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Vdy je to krásný diskutování o ničem
Náhodou mě to baví číst, je to lepí ne číst o problémech které natěstí nemám :klimatizace nechladi, bezpečnostní pás, Sahara atd.
Tady je alespoň zábava
Vdy je to krásný diskutování o ničem :-))))
Náhodou mě to baví číst, je to lepí ne číst o problémech které natěstí nemám :klimatizace nechladi, bezpečnostní pás, Sahara atd.:-))
Tady je alespoň zábava :-p
|
|
14.07.2015 21:10 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2840998
|
|
Hanz 397
|
|
|
martinrx napsal(a): Určitě levnějí ne Mercedes, BMW či Audi. myslím, e je to celkem srovnatelné s PSA a navíc má pokud vím taky velmi dobrou komunitu sluných lidí na foru.
A určitě se tolik nekrade jak Německá auta. Nevýhoda je, e nemá hydru a ojetiny jsou dost ojeté, jeliko Volva si větinou lidi, či firmy pořizují na jedění....
S těma cenama je to takový oemetný: C5 1,6THP , přídavné elektrické čerpadlo chlazení turbodmychadla, v Citroenu 4600(jestli si pamatuju dobře),u nás to samý čerpadlo něco kolem 2000(před slevou asi 2400)... A dalí věc je,e v Kelly je spousta věcí draích(a o dost),ne v originále. Např rozvody na motor N45(116i),koupím u nás o cca 1/3 levněji,ne v Kelly,i kdy tam mám hodně sluný slevy... Take asi tak s cenama dílů.
S těma cenama je to takový oemetný: C5 1,6THP , přídavné elektrické čerpadlo chlazení turbodmychadla, v Citroenu 4600(jestli si pamatuju dobře),u nás to samý čerpadlo něco kolem 2000(před slevou asi 2400)... A dalí věc je,e v Kelly je spousta věcí draích(a o dost),ne v originále. Např rozvody na motor N45(116i),koupím u nás o cca 1/3 levněji,ne v Kelly,i kdy tam mám hodně sluný slevy... Take asi tak s cenama dílů.
|
|
14.07.2015 22:11 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2841060
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Přesně tak, ceny dílů nejsou takový straák, jak z něj lidi dělají a mají zaito jetě z totáče, kdy na Mercedes to byla raketa, kdy jsem před pěti vlastnil Ečkovou ojetinu, ulomil jsem plastový přívod na nádobce palivového filtru, v Ustí přímo v Mercedesu jsem kupoval novou za 2 tis., náhradní klíč 800 kč, je to moc?
Ty ceny jsou u úplně někde jinde, ne byli za totáče, ovem nedá se porovnávat kdy koupí poslední model a kupuje díly, ty ceny jsou také jinde, platí u vech značek aut.
Přesně tak, ceny dílů nejsou takový straák, jak z něj lidi dělají a mají zaito jetě z totáče, kdy na Mercedes to byla raketa, kdy jsem před pěti vlastnil Ečkovou ojetinu, ulomil jsem plastový přívod na nádobce palivového filtru, v Ustí přímo v Mercedesu jsem kupoval novou za 2 tis., náhradní klíč 800 kč, je to moc?
Ty ceny jsou u úplně někde jinde, ne byli za totáče, ovem nedá se porovnávat kdy koupí poslední model a kupuje díly, ty ceny jsou také jinde, platí u vech značek aut. ;-)
|
|
15.07.2015 08:03 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2841114
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Kdy jsem tohle vlákno před pár dny zaloil, tak jsem netuil jak se to hezky rozjede a jsem rád za kadý názor. Za posledních 8 roků jsem do mé C5 nastrkal 119 000Kč, je to komplet ve, tedy pneu, oleje, filtry, stěrače, STK + emise, árovky, baterka, opravy, no prostě úplně ve - bez nafty. Průměrně necelých 15000kč ročně. Jestli je to hodně nebo málo si přeberte kadý sám. Ale já to auto mám rád a na kadou jízdu se fakt těím a uívám si jí. Navíc vy vichni tady, to jaká je tu parta lidí, která je ochotná kdykoliv pomoct, poradit, to ve pro mě dělá z C5 něco o co bych pokud to jen trochu půjde nechtěl přijít !
Kdy jsem tohle vlákno před pár dny zaloil, tak jsem netuil jak se to hezky rozjede a jsem rád za kadý názor. Za posledních 8 roků jsem do mé C5 nastrkal 119 000Kč, je to komplet ve, tedy pneu, oleje, filtry, stěrače, STK + emise, árovky, baterka, opravy, no prostě úplně ve - bez nafty. Průměrně necelých 15000kč ročně. Jestli je to hodně nebo málo si přeberte kadý sám. Ale já to auto mám rád a na kadou jízdu se fakt těím a uívám si jí. Navíc vy vichni tady, to jaká je tu parta lidí, která je ochotná kdykoliv pomoct, poradit, to ve pro mě dělá z C5 něco o co bych pokud to jen trochu půjde nechtěl přijít !
|
|
15.07.2015 16:01 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2841252
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak to má teda nejvyí čas shánět nějakou vyjímečně nejetou voňavou C5 II. Kdy se ti X7 nelíbí kvůli velikosti, tak ti nic jinýho nezbývá. Jetě pořád se dá natrefit na sluný kousky.
Tak to má teda nejvyí čas shánět nějakou vyjímečně nejetou voňavou C5 II. Kdy se ti X7 nelíbí kvůli velikosti, tak ti nic jinýho nezbývá. Jetě pořád se dá natrefit na sluný kousky.
|
|
15.07.2015 16:23 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2841254
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To je sice pravda, ale také by mohl začít znovu kolotoč s výdaji a opravami, kdy do té C5 I Vaek nastrkal tolik peněz, dal auto do pořádku, tak ho prodat a vzít sice mladí ročník ale opět nové výdaje?
Jinak vlákno dobré, ale spí pro ty, co u C5 nechtějí a li by do něčeho jiného, pak to chápu a nemám to nikomu za zlé, je to kadého věc, ale vzdávat to jenom kvůli ukončení hydrauliky hned, kdy to má kdo zpravit, dají se v pohodě sehnat vekeré díly, to se mne zdá moc předčasné.
To je sice pravda, ale také by mohl začít znovu kolotoč s výdaji a opravami, kdy do té C5 I Vaek nastrkal tolik peněz, dal auto do pořádku, tak ho prodat a vzít sice mladí ročník ale opět nové výdaje? :nevim
Jinak vlákno dobré, ale spí pro ty, co u C5 nechtějí a li by do něčeho jiného, pak to chápu a nemám to nikomu za zlé, je to kadého věc, ale vzdávat to jenom kvůli ukončení hydrauliky hned, kdy to má kdo zpravit, dají se v pohodě sehnat vekeré díly, to se mne zdá moc předčasné. ;-)
|
|
| |
|
|