 | |  |
11.07.2015 18:14 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839279
|
|
Hanz 397
|
|

|
Jéžiši,Phaeton?
Jezdil k nám majitelův známý s Phaetonem W10TDI a nic horšího v téhle kategorii jsem ještě neřídil a neopravoval-motor jsem z toho měl venku třikrát(Musí se vyndat pomalu i na výměnu oleje...),Techniku to má z passatu,kříženou s A8 a překvapivě dost koncernových detailů,který jsem bezpečně poznal,ikdyž se tvářily jinak,ze služební Caddy...
Jízdní vlastnosti žádnej zázrak-neurazí,ale ani nenadchnou a když tomu W10 člověk hodně naložil,tak bylo slyšet z nádrže zvuk,jako když se vypouští vana (nadsázka,ale i tak- spotřeba 21l/100km mi na diesel přijde docela dost,navíc vzhledem k,na desetiwálec,nevalný dynamice). Skoro stejně průserový N63 v 7er je jízdně podstatně lepší a dokáže kudlu za nějakých 16-18 litrů...
Jéžiši,Phaeton?
Jezdil k nám majitelův známý s Phaetonem W10TDI a nic horšího v téhle kategorii jsem ještě neřídil a neopravoval-motor jsem z toho měl venku třikrát(Musí se vyndat pomalu i na výměnu oleje...),Techniku to má z passatu,kříženou s A8 a překvapivě dost koncernových detailů,který jsem bezpečně poznal,ikdyž se tvářily jinak,ze služební Caddy...
Jízdní vlastnosti žádnej zázrak-neurazí,ale ani nenadchnou a když tomu W10 člověk hodně naložil,tak bylo slyšet z nádrže zvuk,jako když se vypouští vana (nadsázka,ale i tak- spotřeba 21l/100km mi na diesel přijde docela dost,navíc vzhledem k,na desetiwálec,nevalný dynamice). Skoro stejně průserový N63 v 7er je jízdně podstatně lepší a dokáže kudlu za nějakých 16-18 litrů...
|
|
11.07.2015 18:53 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839285
|
|
Luki_C5
|
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|

|
Jak říkáš W10TDI byl původně vyvinutá jako motor do lodě a to už mi stačilo
Jak říkáš W10TDI byl původně vyvinutá jako motor do lodě a to už mi stačilo :-)
|
|
11.07.2015 21:31 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839332
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|

|
Já jsem se zamiloval do TESLY S . Nemá sice hydru ale pneumatické pružení se změnou světlé výšky. .link.
Já jsem se zamiloval do TESLY S . Nemá sice hydru ale pneumatické pružení se změnou světlé výšky. :)https://www.youtube.com/watch?v=YXwqp9GsGa8
|
|
11.07.2015 22:31 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839370
|
|
Luki_C5
|
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|

|
Přesně... Kamarád si ji ted koupil. Je to BEST OF !!! 700 koni a 930 Nm s dojezdem 480km a zarukou na 8 let včetně baterii. Co víc si přát. Jen musíš mít těch 110 tis euro bez daně co za ni dal. Koupil si to jako třetí auto ke svemu Cayenne Turbo a Nissan GTR a teď nemá potřebu jezdit ničím jiným.
Přesně... Kamarád si ji ted koupil. Je to BEST OF !!! 700 koni a 930 Nm s dojezdem 480km a zarukou na 8 let včetně baterii. Co víc si přát. Jen musíš mít těch 110 tis euro bez daně co za ni dal. Koupil si to jako třetí auto ke svemu Cayenne Turbo a Nissan GTR a teď nemá potřebu jezdit ničím jiným. :-p
|
|
11.07.2015 23:35 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839401
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Dneska v České Lípě jsem viděl viz příloha, nádhera, třeba jednou v budoucnosti budeme jezdit krásnou kačenou, akorát nevím co je to za club.
Dneska v České Lípě jsem viděl viz příloha, nádhera, třeba jednou v budoucnosti budeme jezdit krásnou kačenou, akorát nevím co je to za club. :-)
Přílohy: IMG_20150711_103038.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 1465373b ) - Staženo:72x. IMG_20150711_103109.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 1281423b ) - Staženo:43x. IMG_20150711_103137.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 1103478b ) - Staženo:42x. IMG_20150711_103148.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 903524b ) - Staženo:39x. |
|
12.07.2015 07:10 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839496
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Tak to jsem si zase jednou naběhl, zmátl mně v názvu ten club, jinak opravdu nádhera, škoda že jsem nechytil majitele, určitě by vysvětlil a rád bych pokecal, hádám, že od nás z klubu to asi nikdo není.
Ty SPZ se tváří, že jsou normální, ani nevím, jak vypadají veteránské, Jardo díky za vysvětlení.
Tak to jsem si zase jednou naběhl, zmátl mně v názvu ten club, jinak opravdu nádhera, škoda že jsem nechytil majitele, určitě by vysvětlil a rád bych pokecal, hádám, že od nás z klubu to asi nikdo není.
Ty SPZ se tváří, že jsou normální, ani nevím, jak vypadají veteránské, Jardo díky za vysvětlení. ;-)
|
|
12.07.2015 09:06 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839536
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Cestou z Paříže jsem byl někde v půlce Německa u zastrčené pumpy dost mimo dálnici a Tesla tam měla u restaurace asi 10 dobíjecích míst. Ale stáli u nich místní ropáci, tak to asi moc používané není. Na jízdu po ČR bych to bral, ale na dovču to prostě ještě není. Navíc třeba klima u C5 bere 8kW, v zimě topení... Až bude více dobíjecích stanic... nebo se zvýší ještě dojezd.
Cestou z Paříže jsem byl někde v půlce Německa u zastrčené pumpy dost mimo dálnici a Tesla tam měla u restaurace asi 10 dobíjecích míst. Ale stáli u nich místní ropáci, tak to asi moc používané není. Na jízdu po ČR bych to bral, ale na dovču to prostě ještě není. Navíc třeba klima u C5 bere 8kW, v zimě topení... Až bude více dobíjecích stanic... nebo se zvýší ještě dojezd.
|
|
12.07.2015 09:22 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839557
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
Kazdy den vidim aspon jednu teslu V čiernej by sa mi velmi jedna pozdávala..len tých dobíjacích staníc je málo ..nevidím ani jednu
60kWh ale aj 80kwh performance verzia sa dá nájsť od 70 tisíc.. ale ked si človek zráta palivo za povedzme 200 000km + rozvody, filtre, oleje, výfuk.. nieje to také nehorázne.
Verím že jedného dňa bude doma Ale skôr menší model.. ak výde tesla X, a bude mať neaké nekonvenčné pruženie.. milerád do nej pôjdem.
.link.
Podla offic stránky, by mali byt pokryte CZ/SK uz tento rok.
Kazdy den vidim aspon jednu teslu :) V čiernej by sa mi velmi jedna pozdávala..len tých dobíjacích staníc je málo ..nevidím ani jednu :-((((
60kWh ale aj 80kwh performance verzia sa dá nájsť od 70 tisíc.. ale ked si človek zráta palivo za povedzme 200 000km + rozvody, filtre, oleje, výfuk.. nieje to také nehorázne.
Verím že jedného dňa bude doma :palec Ale skôr menší model.. ak výde tesla X, a bude mať neaké nekonvenčné pruženie.. milerád do nej pôjdem.
http://www.teslamotors.com/en_EU/
Podla offic stránky, by mali byt pokryte CZ/SK uz tento rok.
Přílohy: teaser@2x.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 750449b ) - Tesla X.Staženo:30x. |
|
12.07.2015 09:46 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839603
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|

|
63zdenda napsal(a): Tak to jsem si zase jednou naběhl, zmátl mně v názvu ten club, jinak opravdu nádhera, škoda že jsem nechytil majitele, určitě by vysvětlil a rád bych pokecal, hádám, že od nás z klubu to asi nikdo není.
Ty SPZ se tváří, že jsou normální, ani nevím, jak vypadají veteránské, Jardo díky za vysvětlení. 
Takhle vypadají veteránské...- zelené na zeleným.
Takhle vypadají veteránské...- zelené na zeleným.:-)
Přílohy: DSC_2202.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 2251400b ) - Staženo:39x. |
|
12.07.2015 09:48 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839606
|
|
Bllizzard
|
Město: Kamenný Újezd, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 186 |
|
|
63zdenda napsal(a): Tak to jsem si zase jednou naběhl, zmátl mně v názvu ten club, jinak opravdu nádhera, škoda že jsem nechytil majitele, určitě by vysvětlil a rád bych pokecal, hádám, že od nás z klubu to asi nikdo není.
Ty SPZ se tváří, že jsou normální, ani nevím, jak vypadají veteránské, Jardo díky za vysvětlení. 
Zdendo, v příloze se můžeš podívat na veteránské značky.
Zdendo, v příloze se můžeš podívat na veteránské značky. :-)
Přílohy: TypytabulekHVaSV.doc | Stáhnout( 161792b ) - Staženo:21x. |
|
12.07.2015 14:11 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839746
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Kluci díky za vysvětlení. 
Páťo, to jsou krasavci, kdes to fotil?
Mému autu je letos 10 let, ještě pár roků, tuším od 20 a víc je budu mít také, protože jiné nechci, jenom mám strach, aby místní mistři nedezertovali k jiné značce a měl by mi to vůbec kdo udržovat, i když Jarda syslí biturba, tak to vypadá dost nadějně, asi zůstane.
Kluci díky za vysvětlení. :palec
Páťo, to jsou krasavci, kdes to fotil?
Mému autu je letos 10 let, ještě pár roků, tuším od 20 a víc je budu mít také, protože jiné nechci, jenom mám strach, aby místní mistři nedezertovali k jiné značce a měl by mi to vůbec kdo udržovat, i když Jarda syslí biturba, tak to vypadá dost nadějně, asi zůstane. :-d
|
|
12.07.2015 14:38 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839768
|
|
Hanz 397
|
|

|
Delict napsal(a): Kazdy den vidim aspon jednu teslu  V čiernej by sa mi velmi jedna pozdávala..len tých dobíjacích staníc je málo ..nevidím ani jednu
60kWh ale aj 80kwh performance verzia sa dá nájsť od 70 tisíc.. ale ked si človek zráta palivo za povedzme 200 000km + rozvody, filtre, oleje, výfuk.. nieje to také nehorázne.
Verím že jedného dňa bude doma  Ale skôr menší model.. ak výde tesla X, a bude mať neaké nekonvenčné pruženie.. milerád do nej pôjdem.
.link.
Podla offic stránky, by mali byt pokryte CZ/SK uz tento rok.
Já si nemyslím,že elektrika je palivo budoucnosti...
Myslím,že až dojde ropa,tak se vyrojí spousty jiných použitelnějších,levnějších a nakonec i ekologičtějších řešení pohonu. Zatím ropné lobby nenechají spatřit světlo světa nic jiného...
Ale to už jsme tu probírali-např vodík.
Já si nemyslím,že elektrika je palivo budoucnosti...
Myslím,že až dojde ropa,tak se vyrojí spousty jiných použitelnějších,levnějších a nakonec i ekologičtějších řešení pohonu. Zatím ropné lobby nenechají spatřit světlo světa nic jiného...
Ale to už jsme tu probírali-např vodík.
|
|
12.07.2015 15:42 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839789
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
Ked nemcom došla za druhej svetovej ropa..jazdili na všetko možné, od drevoplynu až po syntetický benzín.
Problem vodíku je že zhruba na výrobu 1L vodíku sa spotrebuje energia ekvivalentná 3 litrom benzínu 
Možným riešením je využívať slnečnú energiu. Napriek tomu si myslím že práve elektromotor je cesta..lebo od spalovacieho mi pride vhodnejsi do aut..a mam s nim skusenosti..tak mozem zrovnavat.
Ked nemcom došla za druhej svetovej ropa..jazdili na všetko možné, od drevoplynu až po syntetický benzín.
Problem vodíku je že zhruba na výrobu 1L vodíku sa spotrebuje energia ekvivalentná 3 litrom benzínu :-d
Možným riešením je využívať slnečnú energiu. Napriek tomu si myslím že práve elektromotor je cesta..lebo od spalovacieho mi pride vhodnejsi do aut..a mam s nim skusenosti..tak mozem zrovnavat.
Přílohy: Tesla.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 20012b ) - Bonus.Staženo:31x. |
|
12.07.2015 16:18 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839801
|
|
Hanz 397
|
|

|
Delict napsal(a): Ked nemcom došla za druhej svetovej ropa..jazdili na všetko možné, od drevoplynu až po syntetický benzín.
Problem vodíku je že zhruba na výrobu 1L vodíku sa spotrebuje energia ekvivalentná 3 litrom benzínu
Možným riešením je využívať slnečnú energiu. Napriek tomu si myslím že práve elektromotor je cesta..lebo od spalovacieho mi pride vhodnejsi do aut..a mam s nim skusenosti..tak mozem zrovnavat.
Výroba vodíku není až takový problém,jako jeho skladování,ale jak jsem psal-věřím,že až přijde ta správná doba,tak budeme jezdit třeba i na vodu . Ale bohužel se toho nikdo z nás asi nedožije,nebo bude mít starosti spíš s tím,aby udržel moč,než s tím,co natankuje 
Na elektroautech se mi líbí jedna věc-dynamika...Takova I1 je na rozjezdu rychlejší,než M3, o I8 ani nemluvím-tam je to až neskutečný,kam se ti protlačí při sešlápnutí plynu žaludek .
Ale bát se,že ode mě z domova nedojedu do Prahy,nebo že budu muset mrznout,abych dojel,nebo v Praze chytnu kolonu a v ní mi dojde šťáva,a nebo,že tam nebudu tak dlouho,aby se mi plně nabila aku,abych dojel domu... Adrenalin občas neuškodí,ale nic se nemá přehánět 
Samozřejmě,i tyhle technologie jdou neskutečně dopředu(E72 ujela čistě na elektriku cca 2km,I8 už tuším kolem 40km při srovnatelný ceně baterky a jen o trošku větší velikosti),ale i tak v tom nevidím budoucnost nijak růžově. Navíc u Lithiových baterií je problém s logistikou-nesmí do letadla a za další: asi před rokem a kousek jsem měnil aku na E72 a nevěřil jsem,jakej problém byl se tý starý zbavit a kolik to zabralo času a papírování-takže i s tímhle si evidentně nikdo neví pořádně rady A právě pokud jde o likvidaci,tak mám takovej pocit,že to dopadne stejně,jako s likvidací úžasně ekologického FAP
Výroba vodíku není až takový problém,jako jeho skladování,ale jak jsem psal-věřím,že až přijde ta správná doba,tak budeme jezdit třeba i na vodu ;-). Ale bohužel se toho nikdo z nás asi nedožije,nebo bude mít starosti spíš s tím,aby udržel moč,než s tím,co natankuje :-d
Na elektroautech se mi líbí jedna věc-dynamika...Takova I1 je na rozjezdu rychlejší,než M3, o I8 ani nemluvím-tam je to až neskutečný,kam se ti protlačí při sešlápnutí plynu žaludek :-d .
Ale bát se,že ode mě z domova nedojedu do Prahy,nebo že budu muset mrznout,abych dojel,nebo v Praze chytnu kolonu a v ní mi dojde šťáva,a nebo,že tam nebudu tak dlouho,aby se mi plně nabila aku,abych dojel domu... Adrenalin občas neuškodí,ale nic se nemá přehánět ;-)
Samozřejmě,i tyhle technologie jdou neskutečně dopředu(E72 ujela čistě na elektriku cca 2km,I8 už tuším kolem 40km při srovnatelný ceně baterky a jen o trošku větší velikosti),ale i tak v tom nevidím budoucnost nijak růžově. Navíc u Lithiových baterií je problém s logistikou-nesmí do letadla a za další: asi před rokem a kousek jsem měnil aku na E72 a nevěřil jsem,jakej problém byl se tý starý zbavit a kolik to zabralo času a papírování-takže i s tímhle si evidentně nikdo neví pořádně rady ;-) A právě pokud jde o likvidaci,tak mám takovej pocit,že to dopadne stejně,jako s likvidací úžasně ekologického FAP :nevim
|
|
12.07.2015 16:27 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839810
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|

|
Asi nechápu, ale skutečně tu uvažujete o Tesle, která stojí cca od 20 000 000 Kč? 
Delict napsal(a): 60kWh ale aj 80kwh performance verzia sa dá nájsť od 70 tisíc.. ale ked si človek zráta palivo za povedzme 200 000km + rozvody, filtre, oleje, výfuk.. nieje to také nehorázne.
Neni nehorázný? Auto třeba za 2 míče, provozní náklady 20Kč/1km (a už to je podle mne dost přehnaný), což je na 200 000 Km 4 miliony, takže celkem jsem v tom za 6 míčů.. Oproti pouze nákupní ceně Tesly mi to přijde jako UKRUTNEJ rozdíl.. Ale pokud doma přehazuješ pětiseteurovky vidlema, potom by to dávalo smysl (ale to mi zas nesedí C5 I ve tvym profilu) ...
Asi nechápu, ale skutečně tu uvažujete o Tesle, která stojí cca od 20 000 000 Kč? :nevim
Neni nehorázný? Auto třeba za 2 míče, provozní náklady 20Kč/1km (a už to je podle mne dost přehnaný), což je na 200 000 Km 4 miliony, takže celkem jsem v tom za 6 míčů.. Oproti pouze nákupní ceně Tesly mi to přijde jako UKRUTNEJ rozdíl.. Ale pokud doma přehazuješ pětiseteurovky vidlema, potom by to dávalo smysl (ale to mi zas nesedí C5 I ve tvym profilu) ... :-)
|
|
12.07.2015 17:19 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839838
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
DeFuckTo napsal(a): ... uvažujete o Tesle, která stojí cca od 20 000 000 Kč?
Uber jednu nulu a jseš na trochu vyšší ceně, než stála moje nová C5 před 8mi lety.
Za tu dobu sežrala 350 000,- Kč jen v naftě, do servisu, olejů, gum, a jiných spotřebních serepetiček jsem nasypal dalších skoro 100 000,- Kč. A hlavní velký nákladný servisy mám teprve před sebou. Při stoupajících cenách nafty, nebo benzínu, není vyloučený, že brzy přijde doba, kdy se dokáže takový auto zaplatit jen na palivu během pár let. A třeba takový taxíkář s velkým ročním nájezdem by mohl i něco vydělat.
Uber jednu nulu a jseš na trochu vyšší ceně, než stála moje nová C5 před 8mi lety.
Za tu dobu sežrala 350 000,- Kč jen v naftě, do servisu, olejů, gum, a jiných spotřebních serepetiček jsem nasypal dalších skoro 100 000,- Kč. A hlavní velký nákladný servisy mám teprve před sebou. Při stoupajících cenách nafty, nebo benzínu, není vyloučený, že brzy přijde doba, kdy se dokáže takový auto zaplatit jen na palivu během pár let. A třeba takový taxíkář s velkým ročním nájezdem by mohl i něco vydělat.
|
|
12.07.2015 18:48 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839874
|
|
Světlonoš
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|

|
Ceny paliv budou krátkodobě spíše klesat, pak možná mírně růst, žádný průser v nejbližší dekádě nečekejte. Zatím se vrchol těžby nekonal, nalezišť je spousta. Syntetická paliva se dají vcelku snadno i když ne úplně levně vyrábět z uhlí, kterého je mnohonásobně více než ropy. Ale, pálit zdroje uhlovodíků je z dlouhodobého výhledu plýtvání na to je to moc cenná surovina pro všemožný průmysl. Elektromobil je určitě dobrá cesta, jen je třeba vylepšit skladování a doplňování energie ve vozidle. Třeba to vůbec nebudou baterie. Hlavní bude cena.
Ceny paliv budou krátkodobě spíše klesat, pak možná mírně růst, žádný průser v nejbližší dekádě nečekejte. Zatím se vrchol těžby nekonal, nalezišť je spousta. Syntetická paliva se dají vcelku snadno i když ne úplně levně vyrábět z uhlí, kterého je mnohonásobně více než ropy. Ale, pálit zdroje uhlovodíků je z dlouhodobého výhledu plýtvání na to je to moc cenná surovina pro všemožný průmysl. Elektromobil je určitě dobrá cesta, jen je třeba vylepšit skladování a doplňování energie ve vozidle. Třeba to vůbec nebudou baterie. Hlavní bude cena.
|
|
12.07.2015 20:22 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839894
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
Milý DeFuckTo ..mám 3x C5, BX a C6tku pre tvoju info
Počítajme jednoducho.. spotreba c5 zhruba 7L na 100km.. pri cene paliva zhruba 1,28€ teda 100km stojí 8,96€ len na palive. Za 200 000km je to 17 920€ len za palivo.
Len k palivu prirátajme kúpnu cenu auta vo vyššej strednej triede ..napr C6 55 000€ = 72 920... a za túto cenu máš teslu ktorá na palive už nič nezhltne
Toto prirovnanie je ale trochu scestné..lebo napr Tesla má 310kW 416 koní..a motory v tejto kategorii maju spotrebu niekde inde ako smiešnych 7L v C5ke.. ekvivalent moze byt napr mercedes E 500 s benzínovým V8 a "len" 300kW.. ten ale ide spotrebou cez 9L bežne..jeho nákupná cena je 71 000+ zhruba cena paliva za 200tkm + 23 040€ = 94 040€, neratajme ceny opráv a dielov za Ečkový medák. A tesla výde oproti medáku lacno..
Tesla model X by mala mať predajnú cenu príjemných 55 000€ a patriť do kategorie strednej triedy.. odrátajme palivo = 37 080€ ..povedz mi že to nieje slušné.
Za tie prachy navyše dostaneš ultra zrychlenie a stabilny krutiaci moment počas širokého pásma otáčok už od pohnutia motora. Dalej dostaneš ultra tichý motor, bez vibrácií, bez volnobehu, bez olejovej náplne, bez vstrekovačov, bez vysokotlakého čerpadla, bez vahy vzduchu, intercoolera, turba, výfuku, FAPu, palivovej nádrže ..
P.S Tesla nestojí 20 000 000kč (737 730€)
Milý DeFuckTo ..mám 3x C5, BX a C6tku pre tvoju info :-d
Počítajme jednoducho.. spotreba c5 zhruba 7L na 100km.. pri cene paliva zhruba 1,28€ teda 100km stojí 8,96€ len na palive. Za 200 000km je to 17 920€ len za palivo.
Len k palivu prirátajme kúpnu cenu auta vo vyššej strednej triede ..napr C6 55 000€ = 72 920... a za túto cenu máš teslu ktorá na palive už nič nezhltne :)
Toto prirovnanie je ale trochu scestné..lebo napr Tesla má 310kW 416 koní..a motory v tejto kategorii maju spotrebu niekde inde ako smiešnych 7L v C5ke.. ekvivalent moze byt napr mercedes E 500 s benzínovým V8 a "len" 300kW.. ten ale ide spotrebou cez 9L bežne..jeho nákupná cena je 71 000+ zhruba cena paliva za 200tkm + 23 040€ = 94 040€, neratajme ceny opráv a dielov za Ečkový medák. A tesla výde oproti medáku lacno..
Tesla model X by mala mať predajnú cenu príjemných 55 000€ a patriť do kategorie strednej triedy.. odrátajme palivo = 37 080€ ..povedz mi že to nieje slušné.
Za tie prachy navyše dostaneš ultra zrychlenie a stabilny krutiaci moment počas širokého pásma otáčok už od pohnutia motora. Dalej dostaneš ultra tichý motor, bez vibrácií, bez volnobehu, bez olejovej náplne, bez vstrekovačov, bez vysokotlakého čerpadla, bez vahy vzduchu, intercoolera, turba, výfuku, FAPu, palivovej nádrže ..
P.S Tesla nestojí 20 000 000kč (737 730€)
|
|
| |
|
|