| | |
09.07.2015 14:49 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838672
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
To jsem měl na sluebce do Německa - Volvo V60 r.v. 2014. Bylo to supr. Obec, mimo obec, dálnice - na tempomatu nastavená max rychlost 90 - 180, v obci to jelo samo 50 podle aut přede mnou. Na dálnici to bylo skvělý - brzdil a zrychloval velmi citlivě a kdy tam někdo vjel tak to taky zvládal v poho.
To jsem měl na sluebce do Německa - Volvo V60 r.v. 2014. Bylo to supr. Obec, mimo obec, dálnice - na tempomatu nastavená max rychlost 90 - 180, v obci to jelo samo 50 podle aut přede mnou. Na dálnici to bylo skvělý - brzdil a zrychloval velmi citlivě a kdy tam někdo vjel tak to taky zvládal v poho.
|
|
09.07.2015 15:05 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838678
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
HELLMUT :: tú fičurku čo automaticky dodruje odstup som po prvej jazde vypol na dobro mal som to aj v kamione..a funguje to teda úasne.. páli si na tempomate 120km/h a neaký expert sa rozhodne e ti to vihne pred nos..ideálne audi čo ta predbieha ete kolesom v tvojom pruhu (e takých fitipaldi majstrov sa nájde.. ) ..auto malo v programe pri 120tke odstup asi 50m a zrazu.. ti skočí na brzdy lebo si myslí e ide neodvratne nabúra.. idiot pekne odbočí..alebo ti ujde a auto sa ti zase pekne rozbieha
HELLMUT :: tú fičurku čo automaticky dodruje odstup som po prvej jazde vypol na dobro :-d mal som to aj v kamione..a funguje to teda úasne.. páli si na tempomate 120km/h a neaký expert sa rozhodne e ti to vihne pred nos..ideálne audi čo ta predbieha ete kolesom v tvojom pruhu (e takých fitipaldi majstrov sa nájde.. :-d ) ..auto malo v programe pri 120tke odstup asi 50m a zrazu.. ti skočí na brzdy lebo si myslí e ide neodvratne nabúra.. idiot pekne odbočí..alebo ti ujde a auto sa ti zase pekne rozbieha :)
|
|
09.07.2015 20:41 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838762
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Tak keby to PSA seriózne myslela s ďalou generáciou C5 vrátene hydrauliky, tak vetky tieto fičurky by 100% mala. Aktuálna C4P to u má (keyless vstup a tartovanie, AISIN automat, adaptívny tempomat atď).
Len ten adaptívny tempomat je ete taký nedorieený - vie brzdi len motorom a odstup od auta pred sebou si dodruje a moc citlivo. V aute cíti stále pohupovanie dopredu/dozadu ako sa urputne snaí dodra presnú vzdialenos, stačilo by zväči hysteréziu a bolo by to fajn.
Tak keby to PSA seriózne myslela s ďalou generáciou C5 vrátene hydrauliky, tak vetky tieto fičurky by 100% mala. Aktuálna C4P to u má (keyless vstup a tartovanie, AISIN automat, adaptívny tempomat atď).
Len ten adaptívny tempomat je ete taký nedorieený - vie brzdi len motorom a odstup od auta pred sebou si dodruje a moc citlivo. V aute cíti stále pohupovanie dopredu/dozadu ako sa urputne snaí dodra presnú vzdialenos, stačilo by zväči hysteréziu a bolo by to fajn.
|
|
09.07.2015 20:51 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838763
|
|
jumep
|
|
|
ja som si toto uzil v usa vo ford explorer, zvyknuty ze na tempomate sa priblizis a obehnes a hento skocilo na brzdy
nechapem ale preco maju problem s brzdenim, ved ta ESP jednotka ktora tam je dokaze kludne brzdit
ja som si toto uzil v usa vo ford explorer, zvyknuty ze na tempomate sa priblizis a obehnes a hento skocilo na brzdy
nechapem ale preco maju problem s brzdenim, ved ta ESP jednotka ktora tam je dokaze kludne brzdit
|
|
09.07.2015 21:33 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838783
|
|
Hanz 397
|
|
|
U aktivního tempomatu hodně záleí na seřízení radaru... Pokud je seřízenej blbě,dokáe ho zaseknout auto stojící v protisměru (týká se pouze stop&go,protoe jiný neregistruje stojící auta a klidně by je nasypal).
A předpokládám,e i Citroen pouívá Bosche- nevím,kterou generaci,ale mám pocit,e i ten první brzdil brzdama a ne motorem,to se mi nezdá. Ale je fakt,e Citroen dělá spoustu věcí tak nějak po svym a vymýlí u vymylený
U aktivního tempomatu hodně záleí na seřízení radaru... Pokud je seřízenej blbě,dokáe ho zaseknout auto stojící v protisměru (týká se pouze stop&go,protoe jiný neregistruje stojící auta a klidně by je nasypal).
A předpokládám,e i Citroen pouívá Bosche- nevím,kterou generaci,ale mám pocit,e i ten první brzdil brzdama a ne motorem,to se mi nezdá. Ale je fakt,e Citroen dělá spoustu věcí tak nějak po svym a vymýlí u vymylený ;-)
|
|
09.07.2015 22:21 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838814
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Áno, aby ten tempomat brzdil je len otázka SW, ale jednoducho v novej C4P nebrzdí. S automatom podradzuje ako Loeb pred ostrou zatáčkou, ale keď to u nevládze ubrzdi, tak sa vypne a hodí ti hláku na displej e sa má stara sám
Áno, aby ten tempomat brzdil je len otázka SW, ale jednoducho v novej C4P nebrzdí. S automatom podradzuje ako Loeb pred ostrou zatáčkou, ale keď to u nevládze ubrzdi, tak sa vypne a hodí ti hláku na displej e sa má stara sám :-))))
|
|
09.07.2015 22:42 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838819
|
|
Hanz 397
|
|
|
sgt napsal(a): Áno, aby ten tempomat brzdil je len otázka SW, ale jednoducho v novej C4P nebrzdí. S automatom podradzuje ako Loeb pred ostrou zatáčkou, ale keď to u nevládze ubrzdi, tak sa vypne a hodí ti hláku na displej e sa má stara sám
Jo,to je super záitek-začne brzdit,e kousne do volantu a kdy zjistí,e to nedá (neumí brzdit do ABS efektu),tak zařve,zabliká a vykale se na to... Jene ti předtlakuje brzdy a otevře posilovač,take kdy se ti povede vrátit do sedačky a ukne o brzdu,tak je nástup takovej,e ho hlodne znova
Ale stejně to na autě v budoucnu chci
Jo,to je super záitek-začne brzdit,e kousne do volantu a kdy zjistí,e to nedá (neumí brzdit do ABS efektu),tak zařve,zabliká a vykale se na to... Jene ti předtlakuje brzdy a otevře posilovač,take kdy se ti povede vrátit do sedačky a ukne o brzdu,tak je nástup takovej,e ho hlodne znova :-d
Ale stejně to na autě v budoucnu chci ;-)
|
|
10.07.2015 07:51 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838850
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): U aktivního tempomatu hodně záleí na seřízení radaru... Pokud je seřízenej blbě,dokáe ho zaseknout auto stojící v protisměru (týká se pouze stop&go,protoe jiný neregistruje stojící auta a klidně by je nasypal).
A předpokládám,e i Citroen pouívá Bosche- nevím,kterou generaci,ale mám pocit,e i ten první brzdil brzdama a ne motorem,to se mi nezdá. Ale je fakt,e Citroen dělá spoustu věcí tak nějak po svym a vymýlí u vymylený
je to prostě jednoduí ( levnějí ) verze adaptivního tempomatu. To je celý a opravdu brzdama brzdit neumí ( a nevymyslel to Citroen ) je to stejná p*čovina jako ten měřič vzdálenosti od jednoucího vozidla v Peugeotu P3008. Kdy se příli přiblíí před tebou jednoucímu vozidlu, tak to začně pípat, ale nechá tě to klidně do toho auta narazit , prostě no brainer...
je to prostě jednoduí ( levnějí ) verze adaptivního tempomatu. To je celý ;-) a opravdu brzdama brzdit neumí ( a nevymyslel to Citroen ;-) ) je to stejná p*čovina jako ten měřič vzdálenosti od jednoucího vozidla v Peugeotu P3008. Kdy se příli přiblíí před tebou jednoucímu vozidlu, tak to začně pípat, ale nechá tě to klidně do toho auta narazit , prostě no brainer...
|
|
10.07.2015 08:04 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838855
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Je to jen o tom, co automobilky chtějí a jsou ochotné zaplatit.
Je to jen o tom, co automobilky chtějí a jsou ochotné zaplatit.
|
|
10.07.2015 15:09 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839035
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
kdyby ty ten tempomat a systém proti kolizím fungoval aspoň jako u Insignie. Tam to fakt funguje tak, jak bych od takového systému očekával. Viz. test v autosalonu na Primě.
GM investuje do Oplu a techniky celkem 245 milionů EUR. Opel má pro GM mimořádný strategický význam. Produktová ofenzíva, která zahrnuje 27 nových modelů a 17 nových motorů, velmi úspěně odstartovala. Tyto dodatečné investice, které dále posílí pozici Opelu v Evropě, jsou jasným signálem podpory Opelu, Německa i Evropy ze strany GM, říká Mary Barra.
oproti tomu PSA:
zaříznlá C6, zaříznout C5, zaříznout hydrauliku, zaříznout motory nad 2L, vyrábět levné SUV na pruinách, vyrábět levné a "zábavné" vozy s nekomplikovanou (rozuměj co nejlevnějí) technikou ...
řada DS, by si bere z historie Citroenu to nejlepí/nejcennějí se vlastně k Citroenu u nechce vůbec hlásit ani s ním mít cokoliv společného. S ukončením výroby C6 (2012) nemá značka podobné auto zastoupené ani v řade Citroen ani v řadě DS a dříve jak v roce 2017/18 ani mít nebude. Zákazníci se tak musí jít poohlednout jinam..
no není to báječná strategie ?
kdyby ty ten tempomat a systém proti kolizím fungoval aspoň jako u Insignie. Tam to fakt funguje tak, jak bych od takového systému očekával. Viz. test v autosalonu na Primě.
GM investuje do Oplu a techniky celkem 245 milionů EUR. Opel má pro GM mimořádný strategický význam. Produktová ofenzíva, která zahrnuje 27 nových modelů a 17 nových motorů, velmi úspěně odstartovala. Tyto dodatečné investice, které dále posílí pozici Opelu v Evropě, jsou jasným signálem podpory Opelu, Německa i Evropy ze strany GM, říká Mary Barra.
oproti tomu PSA:
zaříznlá C6, zaříznout C5, zaříznout hydrauliku, zaříznout motory nad 2L, vyrábět levné SUV na pruinách, vyrábět levné a "zábavné" vozy s nekomplikovanou (rozuměj co nejlevnějí) technikou ...
řada DS, by si bere z historie Citroenu to nejlepí/nejcennějí se vlastně k Citroenu u nechce vůbec hlásit ani s ním mít cokoliv společného. S ukončením výroby C6 (2012) nemá značka podobné auto zastoupené ani v řade Citroen ani v řadě DS a dříve jak v roce 2017/18 ani mít nebude. Zákazníci se tak musí jít poohlednout jinam..
no není to báječná strategie ? :palec
|
|
10.07.2015 17:24 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839082
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Já mám nenápadného kandidáta. Byl jsem předloni v Dresden na exkurzi a dělají tam ve skleněné továrně nádherná auta VW Phaeton. Ke konci jsem si do jednoho sednul a to bylo jako Rolls.
Z venku nenápadné, dost lidí povauje za passat. Má to pneumatický podvozek. Jetá u nás za ceny skoro jako C5, ale velikánské motory budou ravé.
Já mám nenápadného kandidáta. Byl jsem předloni v Dresden na exkurzi a dělají tam ve skleněné továrně nádherná auta VW Phaeton. Ke konci jsem si do jednoho sednul a to bylo jako Rolls.
Z venku nenápadné, dost lidí povauje za passat. Má to pneumatický podvozek. Jetá u nás za ceny skoro jako C5, ale velikánské motory budou ravé.
|
|
10.07.2015 17:25 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839083
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Je. Tak aj dopadnú a tak im treba. A ete sa potom budú čudova. Je to banda...
Je. Tak aj dopadnú a tak im treba. A ete sa potom budú čudova. Je to banda...
|
|
10.07.2015 23:16 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839154
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Vilous - jak koncern nemám rád, tak phaeton se mi hodně zamlouvá.. taková levnějí A8..
Vilous - jak koncern nemám rád, tak phaeton se mi hodně zamlouvá.. ;) taková levnějí A8.. :)
|
|
11.07.2015 07:05 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839164
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Přesně tak. Krásný interiér, nohy vzadu jde úplně natáhnout, maximální komfort. A bylo by to pro ty, co tady bědují, e C5 nemá motory nad 2 litry. U Phaetonu je 3.0 HDi nejmení motor, dá se i 5 litrů benzín. Jo a jsou 4x4.
Přesně tak. Krásný interiér, nohy vzadu jde úplně natáhnout, maximální komfort. A bylo by to pro ty, co tady bědují, e C5 nemá motory nad 2 litry. U Phaetonu je 3.0 HDi nejmení motor, dá se i 5 litrů benzín. Jo a jsou 4x4.
|
|
11.07.2015 07:22 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839165
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ale nejsou kombi.
Ale nejsou kombi.
|
|
11.07.2015 08:52 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839179
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
vilous napsal(a): Přesně tak. Krásný interiér, nohy vzadu jde úplně natáhnout, maximální komfort. A bylo by to pro ty, co tady bědují, e C5 nemá motory nad 2 litry. U Phaetonu je 3.0 HDi nejmení motor, dá se i 5 litrů benzín. Jo a jsou 4x4.
Phaeton je naprosto ílené auto, vysoké náklady na údrbu, hmotnost která dá podvozku pořádně zabrat, naprostý úlet Piecha...
ale místo C5 si můete koupit tohle zábavné autíčko s nekomplikovanou technikou .link.
Phaeton je naprosto ílené auto, vysoké náklady na údrbu, hmotnost která dá podvozku pořádně zabrat, naprostý úlet Piecha... :-d
ale místo C5 si můete koupit tohle zábavné autíčko s nekomplikovanou technikou http://www.autorevue.cz/citroen-bude-vyrabet-a-prodavat-elektricke-vozitko-bluesummer
|
|
11.07.2015 10:17 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839204
|
|
jruze
|
|
|
del42sa napsal(a): Phaeton je naprosto ílené auto, vysoké náklady na údrbu, hmotnost která dá podvozku pořádně zabrat, naprostý úlet Piecha...
ale místo C5 si můete koupit tohle zábavné autíčko s nekomplikovanou technikou .link.
Neřekl bych - ba naopak tím e je ten podvozek měkí tak víc vydrí,v podstatě málokdo pozná e to není pasát (pro závistivce),elektronika jako na vech(je jí daleko víc ne v pasátu,ale to je na vech novějích autech) , velmi dobrá výbava,jede,spotřeba není a taková katastrofa.Je mezi nimi rozdíl asi jako C5II a C5III v 3.0 a maximálce a nebo C6 No a stále platí e pokud chce ,,opici" musí mít na banány - je pravdou druhá stránka věci ,,proč mít opici"?
Neřekl bych - ba naopak tím e je ten podvozek měkí tak víc vydrí,v podstatě málokdo pozná e to není pasát (pro závistivce),elektronika jako na vech(je jí daleko víc ne v pasátu,ale to je na vech novějích autech) , velmi dobrá výbava,jede,spotřeba není a taková katastrofa.Je mezi nimi rozdíl asi jako C5II a C5III v 3.0 a maximálce a nebo C6 ;-) No a stále platí e pokud chce ,,opici" musí mít na banány - je pravdou druhá stránka věci ,,proč mít opici"?:-p
|
|
11.07.2015 10:31 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2839205
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Správně pane Mikra, zásadní věc nedělají kombi.
Take to není pořádný auto
No a ta podobnost s Pasatem nevím co je za výhru.
Aby se člověk bál jestli to ráno najde před barákem.
Leda dát vude na auto nálepky 5.0 i
To by mohlo odradit
Vnitřek vypadá pohodlně ale je to německý studený čumák. Prostě VW..To u raději ten Opel Insignia ale zase není kombi...
Němci jsou dobrý na hudbu a ne na auta
Já bych to viděl na Peugeot, Volvo a nebo Toyota, jen by to chtělo nějakou speciál námořní edici
Správně pane Mikra, zásadní věc nedělají kombi. :-))
Take to není pořádný auto :-d
No a ta podobnost s Pasatem nevím co je za výhru.
Aby se člověk bál jestli to ráno najde před barákem.
Leda dát vude na auto nálepky 5.0 i
To by mohlo odradit :-))))
Vnitřek vypadá pohodlně ale je to německý studený čumák. Prostě VW..To u raději ten Opel Insignia ale zase není kombi...
Němci jsou dobrý na hudbu a ne na auta :palec
Já bych to viděl na Peugeot, Volvo a nebo Toyota, jen by to chtělo nějakou speciál námořní edici :-d
|
|
| |
|
|