| | |
19.12.2021 00:25 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3329561
|
|
Bernhard
|
Město: Brno, Auto: Octavia | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Tak čeká se, to je pravda. Auta stále zdraují, to je také pravda. Ale to upřesňování ceny a po dodání, to je blábol.
Tak čeká se, to je pravda. Auta stále zdraují, to je také pravda. Ale to upřesňování ceny a po dodání, to je blábol.
|
|
31.12.2021 00:40 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3330282
|
|
jruze
|
|
|
.link.
https://www.autickar.cz/clanek/c5-vs-c5-aircross-citroene-jsi-to-vubec-ty/
|
|
01.01.2022 20:25 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3330436
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jruze napsal(a):
t.j.uplne pekny clanok. jediny problem je u mna malo miesta vzadu, t.j. uplna tragedia. pretoze ja to mam pri 185cm dost vzadu a pubertiaci vzadu nadavaju, fakt tam neni miesto na kolena, u 4.8m dlheho sedanu...
a v strede sedi borderska kolia, pac v kufri by sa jej moc nepacilo v sedane
t.j.uplne pekny clanok. jediny problem je u mna malo miesta vzadu, t.j. uplna tragedia. pretoze ja to mam pri 185cm dost vzadu a pubertiaci vzadu nadavaju, fakt tam neni miesto na kolena, u 4.8m dlheho sedanu...
a v strede sedi borderska kolia, pac v kufri by sa jej moc nepacilo v sedane :-d:-d:-d
|
|
03.01.2022 18:39 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3330578
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Nevím jaké to je v Aircrossu ale myslím e to bude stejný jako v klasických C5 - místo vzadu je tragédie. Pokud je někdo větí tak má jen 3 místný automobil
Za mě se nikdo nevejde . A to mám jetě sedačku ne úplně na zadní doraz jak bych si přál abych mohl mít nataené nohy. Jene to pak mám loket u středového sloupku a nejde poloit na opěrku ve dveřích
koda e Citroen nevyrábí Holanďané, ti jsou prý statistiky nejvyí národ v Evropě... To by to mohlo vypadat jinak. Francouzi jsou asi vichni zakrslý liliputi a přijde jim to takhle normální.
K tématu, pořád koukám po autech s pohledem co bych asi chtěl a nebude moné jezdit v C5. Zatím jsem si stále nevybral.
Momentálně se mi moc líbí poslední Chrysler Pacifica.
Ale co jsem koukal na ceny tak je to na mě asi moc
A na německých bazarech jsem nenael jediný diesel, moná ani neexistuje . Take tudy cesta taky nevede. Ani jsem v něm nejel, take nevím jak moc drncá. Ale jako auto se mi moc líbí protoe je delí ne vyí a takových aut u moc není.
Zbývá jetě Mercedes E na vzduchu ale taky mimo moje finanční monosti
Nevím jaké to je v Aircrossu ale myslím e to bude stejný jako v klasických C5 - místo vzadu je tragédie. Pokud je někdo větí tak má jen 3 místný automobil :-))))
Za mě se nikdo nevejde . A to mám jetě sedačku ne úplně na zadní doraz jak bych si přál abych mohl mít nataené nohy. Jene to pak mám loket u středového sloupku a nejde poloit na opěrku ve dveřích:-((((
koda e Citroen nevyrábí Holanďané, ti jsou prý statistiky nejvyí národ v Evropě... To by to mohlo vypadat jinak. Francouzi jsou asi vichni zakrslý liliputi a přijde jim to takhle normální.
K tématu, pořád koukám po autech s pohledem co bych asi chtěl a nebude moné jezdit v C5. Zatím jsem si stále nevybral.
Momentálně se mi moc líbí poslední Chrysler Pacifica.
Ale co jsem koukal na ceny tak je to na mě asi moc
A na německých bazarech jsem nenael jediný diesel, moná ani neexistuje :nevim. Take tudy cesta taky nevede. Ani jsem v něm nejel, take nevím jak moc drncá. Ale jako auto se mi moc líbí protoe je delí ne vyí a takových aut u moc není.
Zbývá jetě Mercedes E na vzduchu ale taky mimo moje finanční monosti :-(
|
|
03.01.2022 21:27 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3330610
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
presne ako pises helmut, od kedy som to kupil preslo vela vody, 2013, mam teraz dvoch pubertakov, a ja mam 185cm, a zacinaju sa na mna dotahovat vo vyske. fakt to zacina obtazovat, lebo neviem soferovat ked si posuniem sedacku dopredu aby sa 180cm za mnou usadilo. vsetko super ale toto zacina vadit.
no a posledne dni verte ci neverte, citam informacie o novej Kia Sportage 2022...vsetci mi za nastupovanie do c5 nadavaju, dedo si treskne hlavu ked nastupuje, zena nadava ze sa jej zle nastupuje, svokru treba z auta vytiahnut lebo sa nezdvihne z tej polohy, atd... ked uz sedia, tak fajn. sam sa z toho sukam pri 105kg jak invalid. proste je to nizko. - jedine psovi sa lahko naskakuje
presne ako pises helmut, od kedy som to kupil preslo vela vody, 2013, mam teraz dvoch pubertakov, a ja mam 185cm, a zacinaju sa na mna dotahovat vo vyske. fakt to zacina obtazovat, lebo neviem soferovat ked si posuniem sedacku dopredu aby sa 180cm za mnou usadilo. vsetko super ale toto zacina vadit.
no a posledne dni verte ci neverte, citam informacie o novej Kia Sportage 2022...vsetci mi za nastupovanie do c5 nadavaju, dedo si treskne hlavu ked nastupuje, zena nadava ze sa jej zle nastupuje, svokru treba z auta vytiahnut lebo sa nezdvihne z tej polohy, atd... ked uz sedia, tak fajn. sam sa z toho sukam pri 105kg jak invalid. proste je to nizko. - jedine psovi sa lahko naskakuje:-p
|
|
04.01.2022 00:49 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3330620
|
|
jruze
|
|
|
Místa vzadu není zas tak málo , to auto není patné ale zas takovej zázrak to není - kdo měl monost jet v třeba v CX pochopí o čem mluvím. Nevím proč opustili hydru ( vymyléné,dokonalé,bez dalích nákladů na vývoj nějakých tlumičů , které asi nebudou levné a vývoj asi také nebyl zdarma) a cenovka ?? myslím +- 900000,- ? ano je to hybrid ale u to prostě není citroen = citroen byl prostě hydra .
Místa vzadu není zas tak málo , to auto není patné ale zas takovej zázrak to není - kdo měl monost jet v třeba v CX pochopí o čem mluvím. Nevím proč opustili hydru ( vymyléné,dokonalé,bez dalích nákladů na vývoj nějakých tlumičů , které asi nebudou levné a vývoj asi také nebyl zdarma) a cenovka ?? myslím +- 900000,- ? ano je to hybrid ale u to prostě není citroen = citroen byl prostě hydra .;-)
|
|
04.01.2022 09:12 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3330638
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
A co teprve to prodlouené CX to s větími zadními dveřmi. Tam byl snad metr na nohy... Famózní!
Pro mě nejkrásnějí auto Citroen CX !
A co teprve to prodlouené CX to s větími zadními dveřmi. Tam byl snad metr na nohy... Famózní!
Pro mě nejkrásnějí auto Citroen CX !
|
|
04.01.2022 17:29 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3330741
|
|
Bernhard
|
Město: Brno, Auto: Octavia | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Tak ta nová C5X vypadá, e vzadu je podélně docela dost místa a troku vyí je také. Ale výběr motorů nic moc a čekám, e cena nebude zajímavá.
Tak ta nová C5X vypadá, e vzadu je podélně docela dost místa a troku vyí je také. Ale výběr motorů nic moc a čekám, e cena nebude zajímavá.
|
|
10.01.2022 18:29 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3331514
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Rád bych zde popsal svoje zkuenosti s C5 Aircross 1.5 Hdi automat 8st. Předně upozornuju e jsem přesedal z X2 take tomu odpovídá muj pohled.
Velkým plus je vyka posedu, jsem u 50+ a toto je jednoznačně přínos. Tím, e sedíte výe tak dle mého je i více místa vzadu. Sedadla jsou pohodlná ale tvrdí ne u X2. Opěrák je ale dost uzký, silněji postavy mohou mít problém. Výhled řidiče je jak z Tatry, ten čumák je velký a nemáte moc přehled o situaci těsně před vozem. Volant v některé poloze mue bránit pohledu na přístrojovku. Dotyk. panel na ovl. rádia, ventilátoru a pod funguje dobře ale odvádí to pozornost řidiče. Chybí mi monost vypnutí při jízdě v noci.
Auto je dost přeposilované, hlavně brzdy, na to si pořád nemohu zvyknout.Motor je celkem fajn ale to auto je dost těké take dynamika na urovni X2 hdi. Automat maká dobře a hned jsem si na něho zvyknul. Jedině kdy je auto v zimě studené tak první cca 2 km pracuje s velkým prokluzem, pak u jede dobře.
Pérování je typicky pruinový, na hydru to nemá. Za to je přesnějí řízení, hned reaguje a má lepí rejd. Zadní náprava je obyč. vlečná, take na sněhu není problém jít do bočního smyku. Jo a taky to je dost iroké, na nae vesnické cesty je to nezvyk.
Rád bych zde popsal svoje zkuenosti s C5 Aircross 1.5 Hdi automat 8st. Předně upozornuju e jsem přesedal z X2 take tomu odpovídá muj pohled.
Velkým plus je vyka posedu, jsem u 50+ a toto je jednoznačně přínos. Tím, e sedíte výe tak dle mého je i více místa vzadu. Sedadla jsou pohodlná ale tvrdí ne u X2. Opěrák je ale dost uzký, silněji postavy mohou mít problém. Výhled řidiče je jak z Tatry, ten čumák je velký a nemáte moc přehled o situaci těsně před vozem. Volant v některé poloze mue bránit pohledu na přístrojovku. Dotyk. panel na ovl. rádia, ventilátoru a pod funguje dobře ale odvádí to pozornost řidiče. Chybí mi monost vypnutí při jízdě v noci.
Auto je dost přeposilované, hlavně brzdy, na to si pořád nemohu zvyknout.Motor je celkem fajn ale to auto je dost těké take dynamika na urovni X2 hdi. Automat maká dobře a hned jsem si na něho zvyknul. Jedině kdy je auto v zimě studené tak první cca 2 km pracuje s velkým prokluzem, pak u jede dobře.
Pérování je typicky pruinový, na hydru to nemá. Za to je přesnějí řízení, hned reaguje a má lepí rejd. Zadní náprava je obyč. vlečná, take na sněhu není problém jít do bočního smyku. Jo a taky to je dost iroké, na nae vesnické cesty je to nezvyk.
|
|
19.02.2022 18:29 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3334862
|
|
Henry
|
|
|
Mám prosbu.
Nael by se někdo kdo má osobní zkuenosti (nebo "z první ruky" ) a dokáe porovnat pohodlí a pérování. O autech typu BMW 530, AUDI A6 a MERCEDES E320 jsem přečetl spousty článků a mám v tom gulá. Vude píou BMW je tvrdé, AUDI lepí a MB nejlepí, ale jak jsou na tom ve srovnání s C5 I se nikde nedočtu. Větinou jezdím po okreskách a potřebuju opravdu pohodlné auto, co C5 maximálně splňuje. Hydraulika končí a shánět nějakou náhradu je načase. Větina lidí, kterých jsem se ptal jen papoukuje novinářské keci.
Mám prosbu.
Nael by se někdo kdo má osobní zkuenosti (nebo "z první ruky" ) a dokáe porovnat pohodlí a pérování. O autech typu BMW 530, AUDI A6 a MERCEDES E320 jsem přečetl spousty článků a mám v tom gulá. Vude píou BMW je tvrdé, AUDI lepí a MB nejlepí, ale jak jsou na tom ve srovnání s C5 I se nikde nedočtu. Větinou jezdím po okreskách a potřebuju opravdu pohodlné auto, co C5 maximálně splňuje. Hydraulika končí a shánět nějakou náhradu je načase. Větina lidí, kterých jsem se ptal jen papoukuje novinářské keci.
|
|
19.02.2022 20:28 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3334865
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Nic z toho co jsi jmenoval neni tvrde, pokud je to na mechach. Audi od A6 nahoru, BMW od rady 5, ale nevim jak ted driv meli jen zadek, 7 uz byla komplet, Mercedes od Ecka, vzduchove mechy maji i jine znacky. Jel jsem v hodne autech a osobne po C5 pokud do neceho pujdu bude auto s mechama.
Nic z toho co jsi jmenoval neni tvrde, pokud je to na mechach. Audi od A6 nahoru, BMW od rady 5, ale nevim jak ted driv meli jen zadek, 7 uz byla komplet, Mercedes od Ecka, vzduchove mechy maji i jine znacky. Jel jsem v hodne autech a osobne po C5 pokud do neceho pujdu bude auto s mechama.
|
|
19.02.2022 21:21 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3334866
|
|
.45acp
|
|
|
Tak mému vetránovi u bude 20 let, tak taky (ale zatím spí teoreticky) uvauju o případné náhradě. Dnes u kupovat jetou X7 asi nemá moc cenu, protoe výroba skončila někde 2016, a těm nejmladím u teda bude 6 let. Navíc, jak tu ji někdo psal, začíná být problém s některými díly k hydraulice i v případě právě X7.
Z výe uvedených prémiových značek mi je asi nejsypmatičtějí ten Mercedes. Jen mi pořád není jasné, (a ani jsem to nijak nescháněl) jestli tam ten vzduch funguje jako u nás hydraulika. Mám na mysli hlavně monost přizvednutí, regulace výky během jízdy. Zdroj vzduchu je komresor + nějaké jímky? A taky nemá ty zkroucené dráty - pruiny?
Tak mému vetránovi u bude 20 let, tak taky (ale zatím spí teoreticky) uvauju o případné náhradě. Dnes u kupovat jetou X7 asi nemá moc cenu, protoe výroba skončila někde 2016, a těm nejmladím u teda bude 6 let. Navíc, jak tu ji někdo psal, začíná být problém s některými díly k hydraulice i v případě právě X7.
Z výe uvedených prémiových značek mi je asi nejsypmatičtějí ten Mercedes. Jen mi pořád není jasné, (a ani jsem to nijak nescháněl) jestli tam ten vzduch funguje jako u nás hydraulika. Mám na mysli hlavně monost přizvednutí, regulace výky během jízdy. Zdroj vzduchu je komresor + nějaké jímky? A taky nemá ty zkroucené dráty - pruiny?
|
|
20.02.2022 09:56 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3334867
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Tady nejake pocteni, o Airmaticu je toho na internetu hodne.
.link.
Tady nejake pocteni, o Airmaticu je toho na internetu hodne.
https://www.auto.cz/aktivni-perovani-v-cem-spociva-a-jaky-je-rozdil-mezi-perovanim-a-tlumenim-108366
|
|
20.02.2022 10:42 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3334868
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Můu se zeptat na zkuenosti s motory PSA 1,5 HDI Pouívané automobilkou? Děkuji za zprávu.
Můu se zeptat na zkuenosti s motory PSA 1,5 HDI Pouívané automobilkou? Děkuji za zprávu.
|
|
20.02.2022 11:40 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3334869
|
|
Henry
|
|
|
too: Carlík
Díky za info, ale ten článek jsem četl a chtěl jsem radi praktické zkuenosti. Doufal jsem, e se najde někdo kdo to někdy prakticky porovnal. V těch článcích trochu cítím "novinářské opisování". Stejně jako léta píou, v kadém článku, CITROENY se v zatáčkách naklání nebo mají "gumové" nepřesné řazení. Nic z toho jsem u své C5 nikdy nepozoroval.
K těm zadním měchům u MB. Mám zkuenost s MB řady V, ten má měchy vzadu, ale umí jenom dorovnat výku, a má normální tlumiče. Jinak se to chová jako kadá dodávka, není to osobák.
too: Carlík
Díky za info, ale ten článek jsem četl a chtěl jsem radi praktické zkuenosti. Doufal jsem, e se najde někdo kdo to někdy prakticky porovnal. V těch článcích trochu cítím "novinářské opisování". Stejně jako léta píou, v kadém článku, CITROENY se v zatáčkách naklání nebo mají "gumové" nepřesné řazení. Nic z toho jsem u své C5 nikdy nepozoroval.
K těm zadním měchům u MB. Mám zkuenost s MB řady V, ten má měchy vzadu, ale umí jenom dorovnat výku, a má normální tlumiče. Jinak se to chová jako kadá dodávka, není to osobák.
|
|
20.02.2022 14:20 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3334875
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Osobne jsem jel s Audi A8 rok 2008, BMW 535i rok 2015,Land Rover Discovery 4 rok 2012. MB e220 rok 2017 a ani jedno nebylo tvrde, ba naopak komfortni svezeni, hodne vzpominam na tu A8, ale je to oproti Citroenu trochu, ale jen nepatrne, jina kategorie vozu.
Ono ty mechy vepredu nemaji vsechny MB CLA ma tusim taky jen zadek, stejne tak to BMW melo a nevim jestli to nahodou nemel jen kombik.
Osobne jsem jel s Audi A8 rok 2008, BMW 535i rok 2015,Land Rover Discovery 4 rok 2012. MB e220 rok 2017 a ani jedno nebylo tvrde, ba naopak komfortni svezeni, hodne vzpominam na tu A8, ale je to oproti Citroenu trochu, ale jen nepatrne,:-)))) jina kategorie vozu.
Ono ty mechy vepredu nemaji vsechny MB CLA ma tusim taky jen zadek, stejne tak to BMW melo a nevim jestli to nahodou nemel jen kombik.
|
|
20.02.2022 16:24 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3334876
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
posledni modely Renault Espace nebo Megane ci Talisman s Multisense aktivnimi tlumici se velmi podobaji hydractivu u PSA,rekl bych ze v nastaveni comfort je to nekde mezi XM a C5 I
posledni modely Renault Espace nebo Megane ci Talisman s Multisense aktivnimi tlumici se velmi podobaji hydractivu u PSA,rekl bych ze v nastaveni comfort je to nekde mezi XM a C5 I
|
|
20.02.2022 19:50 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3334899
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Co se vzduchového podvozku týká, tak v případě Audi se dá dost načíst na jejich klubových stránkách. Servisování je o něco draí ne u Citroenu. Světlá výka se dá měnit.
Co se jiných moností týká, tak jsem se na předváděcí akci projel s C5 Aircross s těmi novými tlumiči. Měl jsem monost výběru trasy, tak jsem si vybral takovou kde byly kostky, dále vytlučená trojková okreska a byl jsem spokojený, ehlilo to velice dobře.
Osobně teď jezdím v Superbu III s adaptivními tlumiči. Na comfort se to pohodlím docela blíí mé bývalé C5 II. Blíí ne rovná Podvozek se ovem zvedat nedá. Lépe to zvládá krátké ostré příčné nerovnosti, typicky spáry.
Na vzduchu jsou i vyí výbavy Jeep Grandcherokee, ale to u je asi jinde. Pokud bych já hledal náhradu za velkého kombíka jako je C5 a potřeboval i nějaké to přizvednutí, tak bych el do A6 Allroad nebo A6 na vzduchu. Alík je na vzduchu vdy, běná A6 podle výbavy. Audin tu jezdí asi nejvíc, lépe se bude shánět ojetina. Mercedes bude o něco draí a o BMW toho moc nevím, ale pokud nejsou v Mnichově schopní udělat skoro u ádného BMW funkční blinkry, tak se bojím úrovně zbytku auta. Nebo, e by to bylo těma typanama co si je kupují ...
Co se vzduchového podvozku týká, tak v případě Audi se dá dost načíst na jejich klubových stránkách. Servisování je o něco draí ne u Citroenu. Světlá výka se dá měnit.
Co se jiných moností týká, tak jsem se na předváděcí akci projel s C5 Aircross s těmi novými tlumiči. Měl jsem monost výběru trasy, tak jsem si vybral takovou kde byly kostky, dále vytlučená trojková okreska a byl jsem spokojený, ehlilo to velice dobře.
Osobně teď jezdím v Superbu III s adaptivními tlumiči. Na comfort se to pohodlím docela blíí mé bývalé C5 II. Blíí ne rovná ;-) Podvozek se ovem zvedat nedá. Lépe to zvládá krátké ostré příčné nerovnosti, typicky spáry.
Na vzduchu jsou i vyí výbavy Jeep Grandcherokee, ale to u je asi jinde. Pokud bych já hledal náhradu za velkého kombíka jako je C5 a potřeboval i nějaké to přizvednutí, tak bych el do A6 Allroad nebo A6 na vzduchu. Alík je na vzduchu vdy, běná A6 podle výbavy. Audin tu jezdí asi nejvíc, lépe se bude shánět ojetina. Mercedes bude o něco draí a o BMW toho moc nevím, ale pokud nejsou v Mnichově schopní udělat skoro u ádného BMW funkční blinkry, tak se bojím úrovně zbytku auta. Nebo, e by to bylo těma typanama co si je kupují ... :-))
|
|
27.02.2022 17:23 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3335114
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
.link.
https://www.youtube.com/watch?v=VjLItubAWpw
|
|
| |
|
|