| | |
14.09.2020 22:12 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3283494
|
|
tomasg
|
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 77 |
|
|
Ahojte, ma niekto skusenost, pocity, odporucania Peugeot 508 sw 2,0hdi ?? 133kw a automat vo verzii GT?
Ahojte, ma niekto skusenost, pocity, odporucania Peugeot 508 sw 2,0hdi ?? 133kw a automat vo verzii GT?
|
|
15.09.2020 13:36 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3283513
|
|
jumep
|
|
|
uz obyc verzia postrada podvozok, gt bude este betonovejsie
uz obyc verzia postrada podvozok, gt bude este betonovejsie
|
|
15.09.2020 15:10 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3283516
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
tomasg napsal(a): Ahojte, ma niekto skusenost, pocity, odporucania Peugeot 508 sw 2,0hdi ?? 133kw a automat vo verzii GT?
nebola to 508 ale predsa sa vyjadrim. na tyzden som mal 308 SW s motorom ktory spominas; GT a automat. Auto velmi nizke, tazke nastupovanie. Sedadla celkom OK, ale prisli mi take ze som sa v nich nevedel pohodlne usadit. Podvozok tvrdy. Po case budu zrejme hrkotat plasty. Motor tichy a silny; automat v pohode. nebola to 508 sw, ale: zly vyhlad dozadu. Musel som si dlhsie zvykat na to, ze to malo cele ovladanie (klima, radio, navi...) cez jeden display s tusim iba 3 tlacitkami.
nebola to 508 ale predsa sa vyjadrim. na tyzden som mal 308 SW s motorom ktory spominas; GT a automat. Auto velmi nizke, tazke nastupovanie. Sedadla celkom OK, ale prisli mi take ze som sa v nich nevedel pohodlne usadit. Podvozok tvrdy. Po case budu zrejme hrkotat plasty. Motor tichy a silny; automat v pohode. nebola to 508 sw, ale: zly vyhlad dozadu. Musel som si dlhsie zvykat na to, ze to malo cele ovladanie (klima, radio, navi...) cez jeden display s tusim iba 3 tlacitkami.
|
|
15.09.2020 19:47 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3283529
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
neviem, nieco sa stalo s mojim podvozkom, auto je nejake tvrde. nie som s tym spokojny. neviem co je s tym. ako povedal kedysi jruze - tanecnice
stratil sa pocit stability a tuhosti. auto sa hupe ked netreba a ked treba tak bucha, odskakuje
prepruzenie na mieste je ok, vysky sa zdaju tiez ok
neviem, nieco sa stalo s mojim podvozkom, auto je nejake tvrde. nie som s tym spokojny. neviem co je s tym. ako povedal kedysi jruze - tanecnice
stratil sa pocit stability a tuhosti. auto sa hupe ked netreba a ked treba tak bucha, odskakuje
prepruzenie na mieste je ok, vysky sa zdaju tiez ok
|
|
17.09.2020 09:44 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3283604
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Má smysl nahradit c5II c5 III. Moc jich na trhu neni. Jaké je to se servisní naročností proti předchozímu modelu? Děkuji za informace
Má smysl nahradit c5II c5 III. Moc jich na trhu neni. Jaké je to se servisní naročností proti předchozímu modelu? Děkuji za informace
|
|
17.09.2020 10:17 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3283608
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
ak ti záleí na pohodlí tak áno, inak môe kúpi hocičo. Servisne je náročnejia kvôli nápravám, ale zase toho znesú o niečo viac.
ak ti záleí na pohodlí tak áno, inak môe kúpi hocičo. Servisne je náročnejia kvôli nápravám, ale zase toho znesú o niečo viac.
|
|
18.01.2021 14:34 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3297140
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Co místo C5 v budoucnu? Co třeba Hyundai
.link.
Díky speciálnímu zavěení kol můe měnit svou výku, přesněji tzv. světlou výku.
Zatímco první verze jihokorejského tanku K1 měla hydropneumaticky ovládanou pouze část pojezdových kol, tank K2 Black Panther ji má tímto způsobem ovládaná vechna. Díky tomu můe sniovat svou světlou výku nebo se naklánět v příčném i podélném směru. Tento systém zrychluje jízdu, dělá ji komfortnějí pro posádku a zároveň napomáhá přesnějímu vedení palby. Tank K2 je pro nás zajímavý tím, e byl opakovaně předváděn na polském zbrojním veletrhu MSPO, a to i ve spojitosti s českými vystavovateli. V současné době o něm z evropských armád uvauje Polsko a Norsko, jeho pořízení bude v budoucnu jistě zvaovat také nae armáda.
No a kdy nae silnice vypadaí jak vypadají....
Co místo C5 v budoucnu? Co třeba Hyundai :-d
https://cs.wikipedia.org/wiki/K2_Black_Panther
Díky speciálnímu zavěení kol můe měnit svou výku, přesněji tzv. světlou výku.
Zatímco první verze jihokorejského tanku K1 měla hydropneumaticky ovládanou pouze část pojezdových kol, tank K2 Black Panther ji má tímto způsobem ovládaná vechna. Díky tomu můe sniovat svou světlou výku nebo se naklánět v příčném i podélném směru. Tento systém zrychluje jízdu, dělá ji komfortnějí pro posádku a zároveň napomáhá přesnějímu vedení palby. Tank K2 je pro nás zajímavý tím, e byl opakovaně předváděn na polském zbrojním veletrhu MSPO, a to i ve spojitosti s českými vystavovateli. V současné době o něm z evropských armád uvauje Polsko a Norsko, jeho pořízení bude v budoucnu jistě zvaovat také nae armáda.
No a kdy nae silnice vypadaí jak vypadají....
|
|
24.01.2021 21:01 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3298063
|
|
Devilian
|
|
|
Ahojte. Po dlhej dobe sa ozyvam opat. Mazda 6, za ktoru som vymenil moj milovany C5, uz isla z baraku Aj ked ku koncu sme si na seba zvykli, ale nie je to rodinne auto... styl jazdy, ku ktoremu ma to zvadzalo, bol dost nebezpecny. Najazdil som na nej ale peknych 110t km. Kedze mi ale dost chybala moznost ist mimo spevnenu cestu (co elegantne riesi hydraulika), bol som nuteny siahnut ako po dalsom aute po SUV. A tak sa teraz vyvazam na lexuse NX. Je to fantasticke auto.. akurat ja potrebujem aj auto na dialnice. A toto sa na dialniciach nehanbi zrat aj 11 litrov, co uz je cez ciaru. A vzhladom na to, ze uz si ho privlastnila moja manzelka tak hladam ine auto, co bude dobre aj mimo cesty, aj na dialnice. Po chvilkovom bluzneni nad octaviou scout som nasiel jedine auto, ktore by mi vyhovovalo. A to citroen C5 tourer s hydraulikou a motorom 2.0HDI a vyssie (kedze som este C5 s dieselom nemal). Ako sa teda zda, coskoro budem opat v klube Pekny den vsetkym.
Ahojte. Po dlhej dobe sa ozyvam opat. Mazda 6, za ktoru som vymenil moj milovany C5, uz isla z baraku :) Aj ked ku koncu sme si na seba zvykli, ale nie je to rodinne auto... styl jazdy, ku ktoremu ma to zvadzalo, bol dost nebezpecny. Najazdil som na nej ale peknych 110t km. Kedze mi ale dost chybala moznost ist mimo spevnenu cestu (co elegantne riesi hydraulika), bol som nuteny siahnut ako po dalsom aute po SUV. A tak sa teraz vyvazam na lexuse NX. Je to fantasticke auto.. akurat ja potrebujem aj auto na dialnice. A toto sa na dialniciach nehanbi zrat aj 11 litrov, co uz je cez ciaru. A vzhladom na to, ze uz si ho privlastnila moja manzelka :) tak hladam ine auto, co bude dobre aj mimo cesty, aj na dialnice. Po chvilkovom bluzneni nad octaviou scout som nasiel jedine auto, ktore by mi vyhovovalo. A to citroen C5 tourer s hydraulikou a motorom 2.0HDI a vyssie (kedze som este C5 s dieselom nemal). Ako sa teda zda, coskoro budem opat v klube :) Pekny den vsetkym.
|
|
14.03.2021 11:22 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3303342
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
No, tiez som myslel, ze sa z C5 rozlucim. Poslednu dobu, vyse roka uz len stoji, nejazdi. Ibaze, nemam to srdce ho predat. Naposledy, este v decembri som s nim isiel par kilometrov a ta melancholia, pocity, proste mi to neda. Lenze ak C5 budem si chciet nechat, tak by mi skor vyhovoval benzin, co je u C5tky docela problem. Najst 2.0i v slusnom stave, s hydraulikou a rad by som znova ten bezovy interier, mne sa cierna nepaci
Az skonci tato posahana doba, tak sa rozhodnem, ktore auta pojdu z domu, ci co zostane, pripadne sa najde iny kus.
Mam este aj firemne, takze kludne si mozem dovolit aj nieco menej prakticke
No, tiez som myslel, ze sa z C5 rozlucim. Poslednu dobu, vyse roka uz len stoji, nejazdi. Ibaze, nemam to srdce ho predat. Naposledy, este v decembri som s nim isiel par kilometrov a ta melancholia, pocity, proste mi to neda. Lenze ak C5 budem si chciet nechat, tak by mi skor vyhovoval benzin, co je u C5tky docela problem. Najst 2.0i v slusnom stave, s hydraulikou a rad by som znova ten bezovy interier, mne sa cierna nepaci
Az skonci tato posahana doba, tak sa rozhodnem, ktore auta pojdu z domu, ci co zostane, pripadne sa najde iny kus.
Mam este aj firemne, takze kludne si mozem dovolit aj nieco menej prakticke :-d
|
|
16.03.2021 22:55 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3303577
|
|
NexioCZ
|
Město: Jirkov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Tak jsem vyhodil z baráku tři roky staré C-Elysée. Po roce jsme k sobě nenali cestu. Chemie nefungovala. Prostě to nebyl pravý Citroen. Začal jsem tak začal hledat C5 nového paráka, který časem převezme vechny její funkce. Přemýlel jsem nad C5 X7 v benzínu, ale Auto E** nevěřím. Rozhodnutí padlo na Toyotu nebo Mazdu v benzínu nebo hybridu. Ale dopadlo to zcela jinak. Nechtěl jsem kombíka a nic společného s automobilkou Opel. Jak to dopadlo? Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTi z roku 2016. A zatím to vypadá velice nadějně. Po potřebném servisu Astry se tak C5 posune konečně do pozice výletního auta.
Tak jsem vyhodil z baráku tři roky staré C-Elysée. Po roce jsme k sobě nenali cestu. :nevim Chemie nefungovala. Prostě to nebyl pravý Citroen. Začal jsem tak začal hledat C5 nového paráka, který časem převezme vechny její funkce. Přemýlel jsem nad C5 X7 v benzínu, ale Auto E** nevěřím. Rozhodnutí padlo na Toyotu nebo Mazdu v benzínu nebo hybridu. Ale dopadlo to zcela jinak. Nechtěl jsem kombíka a nic společného s automobilkou Opel. Jak to dopadlo? Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTi z roku 2016. :-)))) A zatím to vypadá velice nadějně. Po potřebném servisu Astry se tak C5 posune konečně do pozice výletního auta.
|
|
17.03.2021 20:33 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3303626
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
A čo Subaru Outback? V testoch ospevujú jeho podvozok. A je to tvorkolka a je to vežké kombi.
A čo Subaru Outback? V testoch ospevujú jeho podvozok. A je to tvorkolka a je to vežké kombi.
|
|
18.03.2021 22:13 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3303682
|
|
Bernhard
|
Město: Brno, Auto: Octavia | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Tak si to kolego přečti, není to patné čtení. Zrovna u Outbaku vichni svorně tvrdí jak je neuvěřitelně pohodlný. Jak se dá bez problémů valit edesát po polňačce. A přitom, e je velmi jistý na asfaltu. To je něco pro nás, protoe na tuhou sportovnost tu asi vichni kalem. Problém je jen poněkud vyí cena.
Tak si to kolego přečti, není to patné čtení. Zrovna u Outbaku vichni svorně tvrdí jak je neuvěřitelně pohodlný. Jak se dá bez problémů valit edesát po polňačce. A přitom, e je velmi jistý na asfaltu. To je něco pro nás, protoe na tuhou sportovnost tu asi vichni kalem. Problém je jen poněkud vyí cena.
|
|
19.03.2021 09:20 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3303700
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
HELLMUT napsal(a): ...
O tom Grand Picasso docela začínám uvaovat. Je to velké dilema jestli koupit nějakou X7 rv.2014/15 a nebo s těkým srdcem opustit C5 a hydrauliku a koupit to Picasso... Protoe kdy vidím ten interiér C4 těch těch úloných prostorů, dráky pití a celková " vzdunost " interiéru kontra stísněného kokpitu stíhačky C5 a představa e na kafe budu muset mít červený drák z MC Donalds v okně dveří ( půjde tam vůbec , mají ho jetě u McD? ) Tak začíná vyhrávat to Grand Picasso...
Ja uz davno hovorim, ze najlepsi rodinny Citroen by bolo Picasso s hydraulikou
Ja som presiel do Grand Picassa, lebo som musel, ale to pohodlie hydrauliky tam chyba, to poznas hned. Na druhu stranu je to stale o kus pohodlnejsie ako lubovolny koncern VW atd... (tu je jedine pohodlna asi len Caravella T4).
Ja uz davno hovorim, ze najlepsi rodinny Citroen by bolo Picasso s hydraulikou :-))))
Ja som presiel do Grand Picassa, lebo som musel, ale to pohodlie hydrauliky tam chyba, to poznas hned. Na druhu stranu je to stale o kus pohodlnejsie ako lubovolny koncern VW atd... (tu je jedine pohodlna asi len Caravella T4).
|
|
19.03.2021 09:34 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3303701
|
|
jumep
|
|
|
ja som tvrdil ze C8 na hydre, alebo teraz spacetourer, predsalen do boku otvarane elektricke zadne dvere su lepsie ako kridlovky
ja som tvrdil ze C8 na hydre, alebo teraz spacetourer, predsalen do boku otvarane elektricke zadne dvere su lepsie ako kridlovky
|
|
19.03.2021 09:57 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3303702
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
@jumep jasne, to je este lepsie. Ale C8 je vekovo C5 I/II a Spacetourer je cenovo niekde uplne inde ako Picasso... Na druhu stranu co sa tyka miesta tak tam sa fakt nemusis v nicom uskromnovat, ale zase parkovat s tym v meste je tiez zazitok
@jumep jasne, to je este lepsie. Ale C8 je vekovo C5 I/II a Spacetourer je cenovo niekde uplne inde ako Picasso... Na druhu stranu co sa tyka miesta tak tam sa fakt nemusis v nicom uskromnovat, ale zase parkovat s tym v meste je tiez zazitok ;-)
|
|
30.11.2021 15:55 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3328653
|
|
Brety
|
Město: Střední čechy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Zdravím příznivce značky. Nadeel čas, kdy se musím poohlédnout po novějím vozítku, i kdy doufám, e současné jetě něco najede- Ale u má svoje léta i km a já tomu přispívám cca 35tis.km/rok. Zatím bych rád zůstal u značky (PSA), ale
A protoe výběr C5 je v podstatě nulový, nabízí se několik, pro mě přijatelných moností. C4 Picasso, P 308 SW, P 508 SW. Nechci rozpoutávat diskusi o ergonomii, drákách na pití atd. Zajímají mne čistě technické pro a proti (motor, elektronika, podvozek, FAP atd.) V podstatě asi připadají v úvahu motorizace 2.0 HDI 110kW a 1.6 HDI 88kW (a nově 1.5 HDI 96kW). Take dotaz asi hlavně na klubáky, co se servisem aut iví a mají praktické zkuenosti
Zdravím příznivce značky. Nadeel čas, kdy se musím poohlédnout po novějím vozítku, i kdy doufám, e současné jetě něco najede- Ale u má svoje léta i km a já tomu přispívám cca 35tis.km/rok. Zatím bych rád zůstal u značky (PSA), ale
A protoe výběr C5 je v podstatě nulový, nabízí se několik, pro mě přijatelných moností. C4 Picasso, P 308 SW, P 508 SW. Nechci rozpoutávat diskusi o ergonomii, drákách na pití atd. Zajímají mne čistě technické pro a proti (motor, elektronika, podvozek, FAP atd.) V podstatě asi připadají v úvahu motorizace 2.0 HDI 110kW a 1.6 HDI 88kW (a nově 1.5 HDI 96kW). Take dotaz asi hlavně na klubáky, co se servisem aut iví a mají praktické zkuenosti
|
|
01.12.2021 08:12 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3328671
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Za mě 2,0BHDi 110/130kw , předtím jsme měli v C4Pic se kterým jsme najeli 260k a teď tu silnějí v C5Air a nejvíc spokojenost. Adblue se nevyhne take případné problémy s tím systémem jsou u vech motorizací shodné, tyhle novějí auta jezdí větinou s problémem týkající se adblue, mění se nádr adblue, sonda NOx či vstřik adblue. FAP+KAT se ozve na čitění zhruba 200-240tisKm, u 1,6HDi dříve. Podvozek i elektroniku má u vech těhlech aut téměř shodný cca po 5 letech i odchází AGM akumulátor, větinou se začíná rozsvicet po studeném startu SERVICE, kvůli podpětí na ŘJ. Na C4Pic B78 často padá velký displej, měnil jsem 2x, jednou na prodlouenou záruku a podruhe za své...
Za mě 2,0BHDi 110/130kw :palec, předtím jsme měli v C4Pic se kterým jsme najeli 260k a teď tu silnějí v C5Air a nejvíc spokojenost. Adblue se nevyhne take případné problémy s tím systémem jsou u vech motorizací shodné, tyhle novějí auta jezdí větinou s problémem týkající se adblue, mění se nádr adblue, sonda NOx či vstřik adblue. FAP+KAT se ozve na čitění zhruba 200-240tisKm, u 1,6HDi dříve. Podvozek i elektroniku má u vech těhlech aut téměř shodný :D cca po 5 letech i odchází AGM akumulátor, větinou se začíná rozsvicet po studeném startu SERVICE, kvůli podpětí na ŘJ. Na C4Pic B78 často padá velký displej, měnil jsem 2x, jednou na prodlouenou záruku a podruhe za své...
|
|
11.12.2021 09:41 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3329197
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Na slovensku je v cenniku c5 aircross iba 1.5 130k nafta, zahadne zmizli tie 180k verzie. tak nech si to nechaju. cena zacina na 25tisic euro. to zabili
a druhy krat zabili. ked z novembra zmenili ceny pre C3. vsetky ceny iba preskrtli a kompletne vsetky verzie zdvihli o 1000Eur. takze C3 uz od 13000Eur....hanba, toto uz prekonalo moje predstavy. a stara c3 z 210kkm zatial ostava na nakupy a psa /zena uz chodi na niecom inom do prace denne/
ako auto do mesta za c3 si bez srandy viem predstavit aj toto Tivoli v nabuchanej vybave za 15k .link.
kedze tema je nahrada za C5, neviem. vsetko je drahe jak slak. za ceny PSA sa da kludne otvorit aj web, kde som si predtym netrufal /MB, BMW/
Na slovensku je v cenniku c5 aircross iba 1.5 130k nafta, zahadne zmizli tie 180k verzie. tak nech si to nechaju. cena zacina na 25tisic euro. to zabili
a druhy krat zabili. ked z novembra zmenili ceny pre C3. vsetky ceny iba preskrtli a kompletne vsetky verzie zdvihli o 1000Eur. takze C3 uz od 13000Eur....hanba, toto uz prekonalo moje predstavy. a stara c3 z 210kkm zatial ostava na nakupy a psa /zena uz chodi na niecom inom do prace denne/
ako auto do mesta za c3 si bez srandy viem predstavit aj toto Tivoli v nabuchanej vybave za 15k https://www.ssangyong.sk/files/cenik-tivoli-style-plus-sk-2021-11-18.pdf
kedze tema je nahrada za C5, neviem. vsetko je drahe jak slak. za ceny PSA sa da kludne otvorit aj web, kde som si predtym netrufal /MB, BMW/
|
|
18.12.2021 21:15 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3329552
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Drahé? Uvědom si, e auto střední třídy dnes pod 600t nekoupí. Nedávno byla v testu nová fabie 1Tsi DSG + nějáká výbava v ceně 600t ! A navíc nejsou, mue si objednat a čekat, cenu ti upřesní po dodání.
Drahé? Uvědom si, e auto střední třídy dnes pod 600t nekoupí. Nedávno byla v testu nová fabie 1Tsi DSG + nějáká výbava v ceně 600t ! A navíc nejsou, mue si objednat a čekat, cenu ti upřesní po dodání.
|
|
| |
|
|