| | |
08.07.2015 20:28 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838515
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Podvozok nemusí by znatelne "tvrdí". Ide o to e do hydro auta nasadnú 4 + plny kufor a je stále makký + stále kladie odpor náklonom auta. To pruiny nezvládajú bohvieako..tam ked nasadnú 4 -pri tvrdom podvozku trocha zmakne..straca stabilitu... pri makkom podvozku zase stvrdne ..komfort 0 bodov
Jedina zjazdna alternativa k hydre je vzduch / elektro pruzenie
Podvozok nemusí by znatelne "tvrdí". Ide o to e do hydro auta nasadnú 4 + plny kufor a je stále makký + stále kladie odpor náklonom auta. To pruiny nezvládajú bohvieako..tam ked nasadnú 4 -pri tvrdom podvozku trocha zmakne..straca stabilitu... pri makkom podvozku zase stvrdne ..komfort 0 bodov
Jedina zjazdna alternativa k hydre je vzduch / elektro pruzenie
|
|
08.07.2015 20:42 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838517
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
nahradí tohle auto C5 ? dost moná.... .link.
nahradí tohle auto C5 ? dost moná.... http://c-forum.forumpro.fr/t2308p90-futur-modele-citroen-c-quatre-ii-bz3
|
|
08.07.2015 21:48 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838522
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Tak prečo sa tam píe o C-Quattre II. ? Podla mna to je cinsky nastupca C4 sedanu
O tom by svedčil aj ten interier nizsej strednej triedy..
Tak prečo sa tam píe o C-Quattre II. ? Podla mna to je cinsky nastupca C4 sedanu
O tom by svedčil aj ten interier nizsej strednej triedy..
|
|
08.07.2015 22:02 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838523
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja len dufam ze tato 2015 skica nebude realita, to by ta x8 skaktusovatela zacala mat sikme oci kedze bude z dongfengu ako sa spekuluje ze uz sa nebude robit v europe
.link.
no vsade zacali ospevovat renault Talisman, zalezi jaku tomu nasadia cenovku, dizajnovo zapracovali aj ked za mna renault nie.
.link.
super vychytavky
no a na citroen sa to uz roztrubuje
Sériový Talisman nahrazuje jak Lagunu, tak i o fous větí a nepříli úspěný Latitude, který se vyrábí v Jiní Koreji u Renault Samsung Motors a pro ruský trh v Moskvě. Spadá tedy do evropského segmentu D - střední třídy. Tam to jistě nebude mít proti převáně německé konkurenci jednoduché, na starém kontinentu u vzdali své snahy Japonci a moná tak učiní i Citroën...
ja len dufam ze tato 2015 skica nebude realita, to by ta x8 skaktusovatela zacala mat sikme oci kedze bude z dongfengu :( ako sa spekuluje ze uz sa nebude robit v europe
http://c-forum.forumpro.fr/t2159p975-2014-5-futur-modele-citroen-c5-mk3-x8-x9
no vsade zacali ospevovat renault Talisman, zalezi jaku tomu nasadia cenovku, dizajnovo zapracovali aj ked za mna renault nie.
http://www.auto.cz/renault-talisman-nastupce-laguny-alatitude-prijizdi-88098
super vychytavky
no a na citroen sa to uz roztrubuje
Sériový Talisman nahrazuje jak Lagunu, tak i o fous větí a nepříli úspěný Latitude, který se vyrábí v Jiní Koreji u Renault Samsung Motors a pro ruský trh v Moskvě. Spadá tedy do evropského segmentu D - střední třídy. Tam to jistě nebude mít proti převáně německé konkurenci jednoduché, na starém kontinentu u vzdali své snahy Japonci a moná tak učiní i Citroën...
|
|
08.07.2015 23:09 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838527
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
robo napsal(a): ja len dufam ze tato 2015 skica nebude realita, to by ta x8 skaktusovatela zacala mat sikme oci kedze bude z dongfengu ako sa spekuluje ze uz sa nebude robit v europe
.link.
no vsade zacali ospevovat renault Talisman, zalezi jaku tomu nasadia cenovku, dizajnovo zapracovali aj ked za mna renault nie.
.link.
super vychytavky
Take do nabídky jen jeden benzínový motor a co je naprosto neuvěřitelné - jen s automatickou 7-mi stupnovou převodovkou....
cpát do benzínu sedmistupnový automat povauju za velmi rozporuplné a nedát k tomu adekvátní manuál u za naprosto idiotské řeení....
Take do nabídky jen jeden benzínový motor a co je naprosto neuvěřitelné - jen s automatickou 7-mi stupnovou převodovkou....
cpát do benzínu sedmistupnový automat povauju za velmi rozporuplné a nedát k tomu adekvátní manuál u za naprosto idiotské řeení....:-(
|
|
08.07.2015 23:23 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838528
|
|
jumep
|
|
|
ak to nebude robot, ale klasicky automat, tak v tom nevidim problem, automat radi mnohonasobne lepsie ako manual
ak to nebude robot, ale klasicky automat, tak v tom nevidim problem, automat radi mnohonasobne lepsie ako manual
|
|
09.07.2015 07:17 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838540
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Přesně tak! Je rok 2015 já nechápu e se jetě manuál vůbec dělá
Přesně tak! Je rok 2015 já nechápu e se jetě manuál vůbec dělá :-d
|
|
09.07.2015 08:10 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838544
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
sedmistupňový automat pro benzín je v pohodě, vůbec bych se ho nebál pokud to bude mít měnič .
sedmistupňový automat pro benzín je v pohodě, vůbec bych se ho nebál pokud to bude mít měnič :-).
|
|
09.07.2015 08:24 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838550
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Delict napsal(a): Tak prečo sa tam píe o C-Quattre II. ? Podla mna to je cinsky nastupca C4 sedanu
O tom by svedčil aj ten interier nizsej strednej triedy..
čte i ten text nebo jenom kouká na obrázky ?
"Since it is always silent about the new generation of C4 sedan europe, announced no future in Mulhouse, so:
-or it will be produced in Morocco in 2019,
- Either this BZ3 help reduce the number of models in Citroen, replacing all C4 + C5 which it could arrive Aircross SUV
Mulhouse in 2017.
This would BZ3 world, but with marked sedan hatchback, 5 doors so.
Logically"
C4-L se vyrábí jen v číně a nedosahuje ádných zázračných prodejů, jeden globální model by přesně odpovídal nové strategii PSA. Jednoduché provedení a cena zase nové pozici Citroenu v rámci skupiny.
Původní C- quatre se u dávno nevyrábí a je to jen pracovní název toho vlákna pro daný model.
co to přesně znamená ? e původní C4 a potenciálně i C5 nahradí tento globální sedan (moná i v krátkém provedení ) a doplní je nový SUV (C-Aircross) PSA tak zabije dvě mouchy jednou ranou.
"on this forum, I see no trace of the Aircross SUV project that would be a C5 to compensate for the judgment of the sedan
As for the BZ3 if it does not replace all the current C4 + C5, it's too C4L competition in China who do not wonders.
So clean sweep of C4 with global and unique BZ3: it makes sense in the project at PSA 38 models in 2016"
čte i ten text nebo jenom kouká na obrázky ? ;-)
"Since it is always silent about the new generation of C4 sedan europe, announced no future in Mulhouse, so:
-or it will be produced in Morocco in 2019,
- Either this BZ3 help reduce the number of models in Citroen, replacing all C4 + C5 which it could arrive Aircross SUV
Mulhouse in 2017.
This would BZ3 world, but with marked sedan hatchback, 5 doors so.
Logically"
C4-L se vyrábí jen v číně a nedosahuje ádných zázračných prodejů, jeden globální model by přesně odpovídal nové strategii PSA. Jednoduché provedení a cena zase nové pozici Citroenu v rámci skupiny.
Původní C- quatre se u dávno nevyrábí a je to jen pracovní název toho vlákna pro daný model.
co to přesně znamená ? e původní C4 a potenciálně i C5 nahradí tento globální sedan (moná i v krátkém provedení ) a doplní je nový SUV (C-Aircross) PSA tak zabije dvě mouchy jednou ranou.
"on this forum, I see no trace of the Aircross SUV project that would be a C5 to compensate for the judgment of the sedan
As for the BZ3 if it does not replace all the current C4 + C5, it's too C4L competition in China who do not wonders.
So clean sweep of C4 with global and unique BZ3: it makes sense in the project at PSA 38 models in 2016"
|
|
09.07.2015 11:27 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838619
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Manual patrí do poráku..a nie do regulerneho auta. Kupovat si 1,5t komfortnu kravu a radova sa ze s manualom dostanem z toho o trochu viac rychlosti..meh ..pripadne o pol litra lepsiu spotrebu..
Prajem ti dennodenne jazdit nieco ako parí Ja som to krutil 2 krat s 18 rychlostami, vdaka bohu za automat Aj tych 5-6 v aute by mi bolo asi vela
Manual patrí do poráku..a nie do regulerneho auta. Kupovat si 1,5t komfortnu kravu a radova sa ze s manualom dostanem z toho o trochu viac rychlosti..meh ..pripadne o pol litra lepsiu spotrebu..
Prajem ti dennodenne jazdit nieco ako parí :-d Ja som to krutil 2 krat s 18 rychlostami, vdaka bohu za automat :palec Aj tych 5-6 v aute by mi bolo asi vela
|
|
09.07.2015 12:05 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838633
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Mně zatím od automatu odrazuje spolehlivost a náklady na servis. Ale oboje se generaci od generace zlepuje.
Mimochodem v Paříi jsem byl minulý týden a jakou má převodovku je dokonale jedno - dá tam v Praze 6 a v Paříi vyřadí.
Mně zatím od automatu odrazuje spolehlivost a náklady na servis. Ale oboje se generaci od generace zlepuje.
Mimochodem v Paříi jsem byl minulý týden a jakou má převodovku je dokonale jedno - dá tam v Praze 6 a v Paříi vyřadí.
|
|
09.07.2015 12:45 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838648
|
|
jumep
|
|
|
neviem o akych nakladoch sa hovori, okrem menenia oleja ...
neviem o akych nakladoch sa hovori, okrem menenia oleja ...
|
|
09.07.2015 12:55 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838650
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Neříkám, e automat je něco patného, ale principiálně by mělo bát samozřejmé, aby měli lidi na výběr i manuální převodovku - hlavně u benzínového motoru. jedna z věcí které mě na benzínovém autě baví je, e si můu určovat sám styl jízdy, řazení a spotřebu z mnoha moností, které mi dává právě ta manuální převodovka.
občas bych automat sám uvítal (hlavně kdy si koupím na benzince zmrzlinu ), ale to zejména u dieselu. s automatem je ten ropák myslím lepí.
Neříkám, e automat je něco patného, ale principiálně by mělo bát samozřejmé, aby měli lidi na výběr i manuální převodovku - hlavně u benzínového motoru. jedna z věcí které mě na benzínovém autě baví je, e si můu určovat sám styl jízdy, řazení a spotřebu z mnoha moností, které mi dává právě ta manuální převodovka.
občas bych automat sám uvítal (hlavně kdy si koupím na benzince zmrzlinu :-d ), ale to zejména u dieselu. s automatem je ten ropák myslím lepí.:-)
|
|
09.07.2015 13:09 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838654
|
|
jumep
|
|
|
vidno ze si v normalnom automate nejazdil, toto vsetko sa da a uplne bez akychkolvek problemov
akurat teda nemusis tam mackat nejaku spojku ... a ked sa naucis spravne tak ani pakou hybat
vidno ze si v normalnom automate nejazdil, toto vsetko sa da a uplne bez akychkolvek problemov
akurat teda nemusis tam mackat nejaku spojku ... a ked sa naucis spravne tak ani pakou hybat
|
|
09.07.2015 13:26 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838657
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
No ty blaho...chtit explicitne manual, to uz je i na me moc. To je jak chtit manualni klimu, kdyz v zakladu davaji automatickou digitalni dvouokruhovou. Diky za to, ze to jde. Dneska mas automaticke razeni, automaticke sterace, automaticke rozsveceni svetel, automatickou klimu, automatickou rucni brzdu. Prijdu do auta a jedine na co musim sahnout je klicek na startovani, prehodit saltpaku na D a mozna tak radio kdyz chci jinou stanici. Skoda, ze to nenastartuje samo kdyz slapnu na plyn, problem by to asi nebyl.
No ty blaho...chtit explicitne manual, to uz je i na me moc. To je jak chtit manualni klimu, kdyz v zakladu davaji automatickou digitalni dvouokruhovou. Diky za to, ze to jde. Dneska mas automaticke razeni, automaticke sterace, automaticke rozsveceni svetel, automatickou klimu, automatickou rucni brzdu. Prijdu do auta a jedine na co musim sahnout je klicek na startovani, prehodit saltpaku na D a mozna tak radio kdyz chci jinou stanici. Skoda, ze to nenastartuje samo kdyz slapnu na plyn, problem by to asi nebyl.
|
|
09.07.2015 14:32 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838668
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Sorry, ale kdy jsem koukal na provozní náklady a viděl cenu setrváku pro manuální převodovku, tak to není o tolik odliné od repase hydrobloku... A ten komfort je nesrovnatelný.
Sorry, ale kdy jsem koukal na provozní náklady a viděl cenu setrváku pro manuální převodovku, tak to není o tolik odliné od repase hydrobloku... A ten komfort je nesrovnatelný.
|
|
09.07.2015 14:34 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838669
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Kdy dáváme prádlo do pračky, nebo nádobí do myčky, taky moc nemyslíme e udělat to ručně by bylo lepí...
A nejlepí jsou ty hláky e automat je pro ty co neumí řídit .
Jo,neumím ale pro mě je ten kdo to umí třeba S.Loeb a takové ambice jsem nikdy neměl .
Mě jetě chybí ten autopilot co hlídá a koriguje rychlost podle auta předemnou. To by teprve bylo bájo!
:-))))
Kdy dáváme prádlo do pračky, nebo nádobí do myčky, taky moc nemyslíme e udělat to ručně by bylo lepí...
A nejlepí jsou ty hláky e automat je pro ty co neumí řídit :-d.
Jo,neumím ale pro mě je ten kdo to umí třeba S.Loeb a takové ambice jsem nikdy neměl :-)))).
Mě jetě chybí ten autopilot co hlídá a koriguje rychlost podle auta předemnou. To by teprve bylo bájo! :-p
|
|
| |
|
|