| | |
09.08.2018 06:21 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3174912
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Já tak nějak nechápu, proč tolik lidí lpí na atmosférách? Je to z nostalgie?
Jeli jsme v plně obsazené Fóbii asi 400km tam a zpět a spotřeba byla okolo 5l (a to ji nikdo neetřil, sem-tam omezovač) a jelo to na litrový sekačkový motor docela svině (krom toho e jinak celé auto je sračka). Stejně tak jako s jinými turbo benzíny (ecoboost, puretech). Prostě jedou daleko lépe a mají ní poloené maximum kroutícího momentu. O spotřebě ani nemluvě.
Já tak nějak nechápu, proč tolik lidí lpí na atmosférách? Je to z nostalgie?
Jeli jsme v plně obsazené Fóbii asi 400km tam a zpět a spotřeba byla okolo 5l (a to ji nikdo neetřil, sem-tam omezovač) a jelo to na litrový sekačkový motor docela svině (krom toho e jinak celé auto je sračka). Stejně tak jako s jinými turbo benzíny (ecoboost, puretech). Prostě jedou daleko lépe a mají ní poloené maximum kroutícího momentu. O spotřebě ani nemluvě.
|
|
09.08.2018 08:24 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3174915
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Jestli to nebude tím, e jsme si zvykli, e atmosferický motor, s neprimým vstrikovánim, je spolehlivejsi, sice nejede a zere, za to jen jezdi. Ale nastava doba, kdy auta jiz nejsou svoboda a demokracie, stavaji se dalsi oblasti kde muzete lidi kontrolovat a omezovat, nemyslim tim predpisy, ale autonomni rizeni, sledovani, aby nikdo nevycuhoval, vsichni jeli jak ve vlacku. A emise jsou jen zasterka, pro tyhle veci, proste s nutne novym emisne nizsim motorem, nastrkame do auta, tolik blbosti, aby motor, ktery je u auta hned po brzdach ten nejdulezitejsi, byl az nekde v zadu ..... Není na řvoucí atmosfericky motor v omezovaci, idealne karburator, v6,8,12 takovej jsem ja.
Jestli to nebude tím, e jsme si zvykli, e atmosferický motor, s neprimým vstrikovánim, je spolehlivejsi, sice nejede a zere, za to jen jezdi. Ale nastava doba, kdy auta jiz nejsou svoboda a demokracie, stavaji se dalsi oblasti kde muzete lidi kontrolovat a omezovat, nemyslim tim predpisy, ale autonomni rizeni, sledovani, aby nikdo nevycuhoval, vsichni jeli jak ve vlacku. A emise jsou jen zasterka, pro tyhle veci, proste s nutne novym emisne nizsim motorem, nastrkame do auta, tolik blbosti, aby motor, ktery je u auta hned po brzdach ten nejdulezitejsi, byl az nekde v zadu ..... Není na řvoucí atmosfericky motor v omezovaci, idealne karburator, v6,8,12 takovej jsem ja.
|
|
09.08.2018 10:14 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3174928
|
|
Devilian
|
|
|
konqui napsal(a): Já tak nějak nechápu, proč tolik lidí lpí na atmosférách? Je to z nostalgie?
Jeli jsme v plně obsazené Fóbii asi 400km tam a zpět a spotřeba byla okolo 5l (a to ji nikdo neetřil, sem-tam omezovač) a jelo to na litrový sekačkový motor docela svině (krom toho e jinak celé auto je sračka). Stejně tak jako s jinými turbo benzíny (ecoboost, puretech). Prostě jedou daleko lépe a mají ní poloené maximum kroutícího momentu. O spotřebě ani nemluvě.
Mozem sa opytat, ked ste taky fanusik sekackovych motorov s piatimi turbami v aute, preco ste si zobrali prave 2.0hdi? Ved citroen ponuka aj 1.6hdi, ktory ide tiez svizne. Skusim si typnut: Spolahlivost? Vydrz? Ja napriklad nechapem, preco by si niekto kupil diesel. Vykon? To nebude ono, ma tah tak 1500 otacok, potom uz len dymi. Spolahlivost? Pomlcim. Ekologia? ... Zlozitost? ... A ako bonus, ked pojdem domov po 1000km jazde a spusti sa regeneracia, preco si nedat este kolecko po ulici nie? Alebo to necham regenerovat doma na dvore, a hned potom tam pustim deti. Alebo to necham regenerovat na parkovisku, ved tam su cudzi ludia.. Ozaj zabudol som, spotreba 4 litre, + mocovina a aditiva, aby to vydrzalo.
Mozem sa opytat, ked ste taky fanusik sekackovych motorov s piatimi turbami v aute, preco ste si zobrali prave 2.0hdi? Ved citroen ponuka aj 1.6hdi, ktory ide tiez svizne. Skusim si typnut: Spolahlivost? Vydrz? Ja napriklad nechapem, preco by si niekto kupil diesel. Vykon? To nebude ono, ma tah tak 1500 otacok, potom uz len dymi. Spolahlivost? Pomlcim. Ekologia? ... Zlozitost? ... A ako bonus, ked pojdem domov po 1000km jazde a spusti sa regeneracia, preco si nedat este kolecko po ulici nie? Alebo to necham regenerovat doma na dvore, a hned potom tam pustim deti. Alebo to necham regenerovat na parkovisku, ved tam su cudzi ludia.. Ozaj zabudol som, spotreba 4 litre, + mocovina a aditiva, aby to vydrzalo.
|
|
09.08.2018 11:13 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3174948
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Nejsem ani náhodou fanda sekačkových motorů. Jen mi přijde, e vichni pláčou nad atmosférami a pokadé co jedu s atm. motorem si připadám jak slimák (protoe kadý kdo na ně nadává má sotva 1.6). Nejede a ere. Nemluvím o objemech 2L a výe. Problém Citroenu je, e s výbavou Exclusive dávali jen 1.6THP, co je sloitostí stejně jako diesel. To u je lepí ten diesel se 120kW.
A ty kydy ohledně regenerace ani nekomentuju, nechápu proč bych měl řeit kdy se poutí a nepoutí regenerace.
Turbodmychadlo je jen malá sloitost navíc proti tomu kolik efektivity/výkonu přinese. Být po mém, tak bych tam nejraději viděl nějaký oturbený V6.
Nejsem ani náhodou fanda sekačkových motorů. Jen mi přijde, e vichni pláčou nad atmosférami a pokadé co jedu s atm. motorem si připadám jak slimák (protoe kadý kdo na ně nadává má sotva 1.6). Nejede a ere. Nemluvím o objemech 2L a výe. Problém Citroenu je, e s výbavou Exclusive dávali jen 1.6THP, co je sloitostí stejně jako diesel. To u je lepí ten diesel se 120kW.
A ty kydy ohledně regenerace ani nekomentuju, nechápu proč bych měl řeit kdy se poutí a nepoutí regenerace.
Turbodmychadlo je jen malá sloitost navíc proti tomu kolik efektivity/výkonu přinese. Být po mém, tak bych tam nejraději viděl nějaký oturbený V6.
|
|
09.08.2018 13:15 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3174966
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj vem. Krásné počtení. Můj názor je , e neznám v současné době auto v pro mne dostupných cenách které by dokázalo jen z části nahradit C5.
A kdy u tak probíráte ty motory, mě by zajímalo kolik stojí servisní náklady na 2.0 HDI po najetí 30 tkm. Já mám poctivej dvoulitr benzín a náklady na servis po jednom roce, nebo 30 tkm, včetně LPG nepřesahují 2,5 tisíce Kč. A to jetě dodám e měním olej po 15 tkm take dvakrát ročně včetně filtru.
Ahoj vem. Krásné počtení. Můj názor je , e neznám v současné době auto v pro mne dostupných cenách které by dokázalo jen z části nahradit C5.
A kdy u tak probíráte ty motory, mě by zajímalo kolik stojí servisní náklady na 2.0 HDI po najetí 30 tkm. Já mám poctivej dvoulitr benzín a náklady na servis po jednom roce, nebo 30 tkm, včetně LPG nepřesahují 2,5 tisíce Kč. A to jetě dodám e měním olej po 15 tkm take dvakrát ročně včetně filtru.
|
|
09.08.2018 13:25 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3174967
|
|
Devilian
|
|
|
No ja prave tu regeneraciu riesim. Naozaj nerad by som mal cely dvor znecisteny roznymi vzacnymi kovmi, co sposobuju rakovinu uz na pohlad. A ano, super je, ze o tom clovek nevie. Par krat to vypne pocas regeneracie, a handra vo vyfuku je plna.. Co sa tyka atmosfer, neda sa povedat, ze nejdu. Len ich treba tocit. A to je to, co ludia nerobia a potom sa cuduju. Napr ked sa porovnaval 2.0i a 2.0HDI, tak v zrychleni nemal ten naftak sancu. Samozrejme, ked tam niekto nezaradil 5 a nemeral, za kolko to zrychli z 80 na 160. Rozumny clovek si ale dokaze pomocou radiacej paky najst otacky, a diesel by znova zaostaval (minimalne preto, ze by musel aspon o jeden krat viac preradit..). Ja proti turbu nic nemam. Zijeme ale v dobe planovanej zivotnosti, a preto turbo do svojho auta nechcem. Autu tak zlozitemu ako diesel nie je problem nacasovat zivotnost (vsak sa podla toho aj urcuje, ci su auta stocene- ci bola menena dvojhmota a spojka, ci uz sa riesila spojka, DPF). Suhlasim ale, ze PSA ako vzdy zaspalo dobu. Teraz, ked v nemecku idu zakazovat vstup naftakom do miest, PSA stale nema rozumny benzinovy motor. Taktiez neviem, co je s tym motorom na vzduch, co vyvijali..
No ja prave tu regeneraciu riesim. Naozaj nerad by som mal cely dvor znecisteny roznymi vzacnymi kovmi, co sposobuju rakovinu uz na pohlad. A ano, super je, ze o tom clovek nevie. Par krat to vypne pocas regeneracie, a handra vo vyfuku je plna.. Co sa tyka atmosfer, neda sa povedat, ze nejdu. Len ich treba tocit. A to je to, co ludia nerobia a potom sa cuduju. Napr ked sa porovnaval 2.0i a 2.0HDI, tak v zrychleni nemal ten naftak sancu. Samozrejme, ked tam niekto nezaradil 5 a nemeral, za kolko to zrychli z 80 na 160. Rozumny clovek si ale dokaze pomocou radiacej paky najst otacky, a diesel by znova zaostaval (minimalne preto, ze by musel aspon o jeden krat viac preradit..). Ja proti turbu nic nemam. Zijeme ale v dobe planovanej zivotnosti, a preto turbo do svojho auta nechcem. Autu tak zlozitemu ako diesel nie je problem nacasovat zivotnost (vsak sa podla toho aj urcuje, ci su auta stocene- ci bola menena dvojhmota a spojka, ci uz sa riesila spojka, DPF). Suhlasim ale, ze PSA ako vzdy zaspalo dobu. Teraz, ked v nemecku idu zakazovat vstup naftakom do miest, PSA stale nema rozumny benzinovy motor. Taktiez neviem, co je s tym motorom na vzduch, co vyvijali..
|
|
09.08.2018 21:51 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175044
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
porovnanie 2.0i vs 2.0 Hdi 140
Naměřená dynamika C5 2,0i
Zrychlení:
0-100 km/h: 9,5 s
0-120 km/h: 13,5 s
0-140 km/h: 18,7 s
0-160 km/h: 27,5 s
0-180 km/h: 42,3 s
0-200 km/h: 59,2 s
Prunost:
40 - 80 km/h: 2 st. 5,4 s; 3 st. 6,4 s; 4 st. 13,2 s; 5 st. 24,5 s
60-100 km/h: 3 st. 6,7 s; 4 st. 9,7 s; 5 st. 15,9 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 15,2 s; 5 st. 12,4
no a ropak
Naměřená dynamika C5 2,0 HDI
Zrychlení:
0-100 km/h: 10,6 s
0-120 km/h: 14,1 s
0-140 km/h: 19,8 s
0-160 km/h: 27,1 s
0-180 km/h: 42,3 s
0-200 km/h: 63,9 s
Prunost:
40 - 80 km/h: 2 st. 4,8 s; 3 st. 4,9 s; 4 st. 11,4 s
60-100 km/h: 3 st. 6,4 s; 4 st. 9,9 s; 5 st. 14,1 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 6,7 s; 5 st. 9,7 s; 6 st. 16,1
no a zaver ?
benzin poraza v 0-100 diesel o 1.1sekundu
zato v beznom zivote na okreske 80-120 je benzin za 15.2sek a nafta za 6.7 !!! a to kua fakt rozdiel.
aj pri polemike ci to nahodou nemaju pre benzin naopak a bolo by to za 12.4sec [lebo na 5 to fakt nemoze byt rychlejsie]
myslim ze vacsina z nas si nepotrebuje dokazovat zrychlenie 0-100. a na tom benzine mozes hadzat kvalty jake chces, nafta ta proste da na tej 4ke v [80-120]
Zdroj : .link.
v poslednej dobe je to nastavene ze kto ma diesel [jedno aky ] je skoro ako vrah malych deti. denne vidno v meste 10tky aut co na pridani vypustaju dymovnice. tam treba zacat. Tie ako prechadzaju na STK? nie ked diesel vypaluje niekde castice vo filtri na dialnici. pozri ja vopcham servitku do vyfuku a po 90tisic je cisty! pridem pred dom vypnem motor a hotovo.
pises ze PSA zaspalo dobu s benzinom. musim ta poopravit - pozri si kolko momentalne vypadlo benzinovych motorov [nemaju homologizacie] . napriklad si pozri ze sa neda objednat Kodiac s benzinom na slovensku !
.link.
no a ked sa ekoteroristi uspokoja s dieslami, na radu pridu presne motory ako mas ty. vacsie objemy bez filtra
a nemecko je uz uplne chore - na novom letisku co nemoze spustit skladuju nove auta co nemozu jazdit
.link.
porovnanie 2.0i vs 2.0 Hdi 140
Naměřená dynamika C5 2,0i
Zrychlení:
0-100 km/h: 9,5 s
0-120 km/h: 13,5 s
0-140 km/h: 18,7 s
0-160 km/h: 27,5 s
0-180 km/h: 42,3 s
0-200 km/h: 59,2 s
Prunost:
40 - 80 km/h: 2 st. 5,4 s; 3 st. 6,4 s; 4 st. 13,2 s; 5 st. 24,5 s
60-100 km/h: 3 st. 6,7 s; 4 st. 9,7 s; 5 st. 15,9 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 15,2 s; 5 st. 12,4
no a ropak
Naměřená dynamika C5 2,0 HDI
Zrychlení:
0-100 km/h: 10,6 s
0-120 km/h: 14,1 s
0-140 km/h: 19,8 s
0-160 km/h: 27,1 s
0-180 km/h: 42,3 s
0-200 km/h: 63,9 s
Prunost:
40 - 80 km/h: 2 st. 4,8 s; 3 st. 4,9 s; 4 st. 11,4 s
60-100 km/h: 3 st. 6,4 s; 4 st. 9,9 s; 5 st. 14,1 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 6,7 s; 5 st. 9,7 s; 6 st. 16,1
no a zaver ?
benzin poraza v 0-100 diesel o 1.1sekundu
zato v beznom zivote na okreske 80-120 je benzin za 15.2sek a nafta za 6.7 !!! a to kua fakt rozdiel.
aj pri polemike ci to nahodou nemaju pre benzin naopak a bolo by to za 12.4sec [lebo na 5 to fakt nemoze byt rychlejsie]
myslim ze vacsina z nas si nepotrebuje dokazovat zrychlenie 0-100. a na tom benzine mozes hadzat kvalty jake chces, nafta ta proste da na tej 4ke v [80-120]
Zdroj : https://www.autorevue.cz/test-citroen-c5-20i-vs-hdi-s-turbem-nebo-bez_5/ch-36687#articleStart
v poslednej dobe je to nastavene ze kto ma diesel [jedno aky ] je skoro ako vrah malych deti. denne vidno v meste 10tky aut co na pridani vypustaju dymovnice. tam treba zacat. Tie ako prechadzaju na STK? nie ked diesel vypaluje niekde castice vo filtri na dialnici. pozri ja vopcham servitku do vyfuku a po 90tisic je cisty! pridem pred dom vypnem motor a hotovo.
pises ze PSA zaspalo dobu s benzinom. musim ta poopravit - pozri si kolko momentalne vypadlo benzinovych motorov [nemaju homologizacie] . napriklad si pozri ze sa neda objednat Kodiac s benzinom na slovensku !
http://www.autoforum.cz/technika/filtry-castic-pro-benziny-vw-jsou-realitou-vime-jake-modely-ho-dostanou-prvni/
no a ked sa ekoteroristi uspokoja s dieslami, na radu pridu presne motory ako mas ty. vacsie objemy bez filtra
a nemecko je uz uplne chore - na novom letisku co nemoze spustit skladuju nove auta co nemozu jazdit
https://auto.idnes.cz/nedc-wltp-emise-0gq-/automoto.aspx?c=A180708_144512_automoto_Fdv
|
|
10.08.2018 07:57 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175063
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Devilian napsal(a): vsak sa podla toho aj urcuje, ci su auta stocene- ci bola menena dvojhmota a spojka, ci uz sa riesila spojka, DPF
Zatímco na benzínu spojku nemá. A dvouhmotu taky ne. Jediné co má diesel jako vícenáklady, tak je eolys (moje jediná investice za cca 70 000 km od koupě). Zatímco na jiných benzínech jsem řeil u 2x zapalovací cívky/lity, svíčky, rozvody (ty má diesel na 240 000).
Včera jsem teda prohledával dvůr a ádné kovy způsobující rakovinu jsem nenael. A pokud ije ve městě, tak trochu sazí na dvorku je ten nejmení problém.
Je pravda, e kdy jsem měl P406 2.0 100kW, tak to od 4 000 otáček jelo. Ale o něco méně ne teď s dieselem od 1500ot.
Jinak souhlasím, e dýmovnice by měly ze silnic putovat rovnou do rotu.
Zatímco na benzínu spojku nemá. A dvouhmotu taky ne. Jediné co má diesel jako vícenáklady, tak je eolys (moje jediná investice za cca 70 000 km od koupě). Zatímco na jiných benzínech jsem řeil u 2x zapalovací cívky/lity, svíčky, rozvody (ty má diesel na 240 000).
Včera jsem teda prohledával dvůr a ádné kovy způsobující rakovinu jsem nenael. A pokud ije ve městě, tak trochu sazí na dvorku je ten nejmení problém.
Je pravda, e kdy jsem měl P406 2.0 100kW, tak to od 4 000 otáček jelo. Ale o něco méně ne teď s dieselem od 1500ot.
Jinak souhlasím, e dýmovnice by měly ze silnic putovat rovnou do rotu.
|
|
12.08.2018 18:17 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175454
|
|
Devilian
|
|
|
Nuz len opat pripomeniem, ze nemam oturbeny liter s 200 konmi, ale poriadnu atmosferu s 192 konmi. Takze reci typu, ze benzin a nafta su tie iste a nafta ma len eolys, u mna neplatia. Jasne, kodiak sa neda mozno kupit s benzinom kvoli homologizacii. Keby som ale naozaj tak skarede auto chcel, nevahal by som ani sekundu, a bral by som diesel. Pretoze ano, moderny benzin (najme tie male turba od VW) je strach. Ale je jedna vynimka, a to je podla mna mazda. Ja totiz filtre nemam, ani dvojhmotu (ale to asi preto, ze to je automat), ani turbo.
benzin poraza v 0-100 diesel o 1.1sekundu
zato v beznom zivote na okreske 80-120 je benzin za 15.2sek a nafta za 6.7 !!! a to kua fakt rozdiel.
No musim sa priznat, asi som robil nieco zle, ale podla tych tabuliek som nejazdil. Ked totiz chcem zrychlit naozaj rychlo, dam tam 2 a idem 100, potom 3 a som hned na 120. Skoda ze to uz nemozem zmerat.. Ale ani v mazde to neriesia, aj automat medzi 80 a 120 radi..
v poslednej dobe je to nastavene ze kto ma diesel [jedno aky ] je skoro ako vrah malych deti. denne vidno v meste 10tky aut co na pridani vypustaju dymovnice. tam treba zacat.
Suhlasim. A zial, su to vacsinou stare diesle, alebo teda 'vyborne' servisovane diesle s odnatim DPF. Dnes som akurat isiel za jednou octaviou. Hned som vedel, kedy ide predbiehat, lebo najskor vyletel kudol dymu Takze to vlastne pomohlo bezpecnosti.
Včera jsem teda prohledával dvůr a ádné kovy způsobující rakovinu jsem nenael. A pokud ije ve městě, tak trochu sazí na dvorku je ten nejmení problém.
Zijem v meste, ziadne vzacne kovy som tiez nenasiel. Mas pravdu. Vobec napr. nechapem, preco sa kedysi tolko hovorilo o tom jadrovom vybuchu v cernobile a radioaktivnych mrakoch. Aj v telke to bolo, ale nic som tam nevidel. Ako to mohlo mat suvis s tolkymi mrtvymi? Preco hovoria, ze v nemeckych lesoch behaju este stale radioaktivne diviaky? Hm.. asi cary.
Ja nikomu benzin nenutim. Kazdy si moze kupit, co chce. Za mna by ale bolo idealne auto Citroen C6 2.5i skyactiv automat... Radio ale moze zostat radsej to z citroena.
Nuz len opat pripomeniem, ze nemam oturbeny liter s 200 konmi, ale poriadnu atmosferu s 192 konmi. Takze reci typu, ze benzin a nafta su tie iste a nafta ma len eolys, u mna neplatia. Jasne, kodiak sa neda mozno kupit s benzinom kvoli homologizacii. Keby som ale naozaj tak skarede auto chcel, nevahal by som ani sekundu, a bral by som diesel. Pretoze ano, moderny benzin (najme tie male turba od VW) je strach. Ale je jedna vynimka, a to je podla mna mazda. Ja totiz filtre nemam, ani dvojhmotu (ale to asi preto, ze to je automat), ani turbo.
benzin poraza v 0-100 diesel o 1.1sekundu
zato v beznom zivote na okreske 80-120 je benzin za 15.2sek a nafta za 6.7 !!! a to kua fakt rozdiel.
No musim sa priznat, asi som robil nieco zle, ale podla tych tabuliek som nejazdil. Ked totiz chcem zrychlit naozaj rychlo, dam tam 2 a idem 100, potom 3 a som hned na 120. Skoda ze to uz nemozem zmerat.. Ale ani v mazde to neriesia, aj automat medzi 80 a 120 radi..
v poslednej dobe je to nastavene ze kto ma diesel [jedno aky ] je skoro ako vrah malych deti. denne vidno v meste 10tky aut co na pridani vypustaju dymovnice. tam treba zacat.
Suhlasim. A zial, su to vacsinou stare diesle, alebo teda 'vyborne' servisovane diesle s odnatim DPF. Dnes som akurat isiel za jednou octaviou. Hned som vedel, kedy ide predbiehat, lebo najskor vyletel kudol dymu :) Takze to vlastne pomohlo bezpecnosti.
Včera jsem teda prohledával dvůr a ádné kovy způsobující rakovinu jsem nenael. A pokud ije ve městě, tak trochu sazí na dvorku je ten nejmení problém.
Zijem v meste, ziadne vzacne kovy som tiez nenasiel. Mas pravdu. Vobec napr. nechapem, preco sa kedysi tolko hovorilo o tom jadrovom vybuchu v cernobile a radioaktivnych mrakoch. Aj v telke to bolo, ale nic som tam nevidel. Ako to mohlo mat suvis s tolkymi mrtvymi? Preco hovoria, ze v nemeckych lesoch behaju este stale radioaktivne diviaky? Hm.. asi cary.
Ja nikomu benzin nenutim. Kazdy si moze kupit, co chce. Za mna by ale bolo idealne auto Citroen C6 2.5i skyactiv automat... Radio ale moze zostat radsej to z citroena.
|
|
12.08.2018 18:28 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175457
|
|
jumep
|
|
|
tie vzacne kovy su prave v katalyzatore ktory tam mas aj ty
a tu sa o tom trocha bavia
.link.
tie vzacne kovy su prave v katalyzatore ktory tam mas aj ty
a tu sa o tom trocha bavia
https://www.youtube.com/watch?v=v5GPWJPLcHg
|
|
12.08.2018 18:31 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175458
|
|
Devilian
|
|
|
Pokial viem, je tam len platina. Kvoli tomu je to take drahe. Ale rok dozadu som cital, ze za platinu nasli nahradu. Len neviem, kedy sa to dostane aj k nam.
Pokial viem, je tam len platina. Kvoli tomu je to take drahe. Ale rok dozadu som cital, ze za platinu nasli nahradu. Len neviem, kedy sa to dostane aj k nam.
|
|
12.08.2018 18:46 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175464
|
|
Devilian
|
|
|
Tie tabulky pruznosti To je fakt zart. Medzi tymi motormi nie su skoro ziadne rozdiely vo vykonnosti. Ked sa pozriem na zrychlenia, ktore su jedine podla mna relevantne, tak benzin je cely cas rychlejsi o asi sekundu, az teda 0-200. Tam uz je rozdiel (naftak uz zomiera, benzin ma spicku vykonu) Takze otazka znie: chcem ukazat, ako najrychlejsie viem zrychlit? Tak sa pozriem na max zrychlenie. Ked uz ale nepreradzujem=som zmiereny s tym, ze nechcem zrychlit maximalnym moznym sposobom=mam na to asi cas=naco by som sa pozeral, za kolko to zrychli na piaty stupen? Ma by skor zaujimalo to zrychlenie + max rychlost na jednotlive stupne.
Diesel podla mna straca tu sekundu kvoli radeniu jedneho stupna navyse.
Takze teraz naozaj neviem, ktore z tych dat ukazuju, ze atmosfericky benzin je pomalsi? Alebo teda, treba ho tocit do otacok, ktore nikto nepouziva? To sa da povedat aj naopak: diesel konecne ziskava na benzin nejaky naskok v rychlostich, ktore nikto nepouziva. Za mna vykon je taky isty, ide teda iba o zlozitost a hluk v aute. A neda mi nespomenut, ze ten benzin od citroenu nema okrem sviecok asi nic (nema egr, turbo, priamy vstrek, dvojhmotu, pdf, eolys, ostatne uz ani neviem). Co ale tiez neznamena ze bude bezproblemovo fungovat (nekupovat diely od bosch, hlavne nie 'kybel' palivove cerpadlo..)
Tie tabulky pruznosti :) To je fakt zart. Medzi tymi motormi nie su skoro ziadne rozdiely vo vykonnosti. Ked sa pozriem na zrychlenia, ktore su jedine podla mna relevantne, tak benzin je cely cas rychlejsi o asi sekundu, az teda 0-200. Tam uz je rozdiel (naftak uz zomiera, benzin ma spicku vykonu) Takze otazka znie: chcem ukazat, ako najrychlejsie viem zrychlit? Tak sa pozriem na max zrychlenie. Ked uz ale nepreradzujem=som zmiereny s tym, ze nechcem zrychlit maximalnym moznym sposobom=mam na to asi cas=naco by som sa pozeral, za kolko to zrychli na piaty stupen? Ma by skor zaujimalo to zrychlenie + max rychlost na jednotlive stupne.
Diesel podla mna straca tu sekundu kvoli radeniu jedneho stupna navyse.
Takze teraz naozaj neviem, ktore z tych dat ukazuju, ze atmosfericky benzin je pomalsi? Alebo teda, treba ho tocit do otacok, ktore nikto nepouziva? To sa da povedat aj naopak: diesel konecne ziskava na benzin nejaky naskok v rychlostich, ktore nikto nepouziva. Za mna vykon je taky isty, ide teda iba o zlozitost a hluk v aute. A neda mi nespomenut, ze ten benzin od citroenu nema okrem sviecok asi nic (nema egr, turbo, priamy vstrek, dvojhmotu, pdf, eolys, ostatne uz ani neviem). Co ale tiez neznamena ze bude bezproblemovo fungovat (nekupovat diely od bosch, hlavne nie 'kybel' palivove cerpadlo..)
|
|
12.08.2018 21:13 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175473
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
proste na rovnake prevody nafta poraza benzin v c5. lahke na pochopenie. v pruznom zrychleni.
ak ty jazdis sposobom ze skonci tabula obce a na 2ke zrychlujes na 100vku tak ok.
to by si este sa divil jak chodi 2liter TSI [oturbeny] v Cupre. aj vodic porsche panamera bol riadne nasraty ked ho ofukol seat....[svagor, potom sa pretekali hehe]
a argumentujes tu nejakou spolahlivostou mazdy . aj mazda ma svoje slabiny
.link.
co z toho ked nemas egr, turbo, dvojhmotu atd ked ti to bude hnit jak stare embecky]
no a cele to spustila tvoja veta
"Napr ked sa porovnaval 2.0i a 2.0HDI, tak v zrychleni nemal ten naftak sancu" .
jednoducho, uviedol som vcelku slusny clanok na porovnanie dvoch motorov oba 2litre, 103kW benzin a nafta. v rovnakom voze aby si videl ze mozes podradovat jak chces, v pruznosti nafta je ovela lepsia.
kolega si kupil pekne auto Hyundai Tucson 97KW[132koni -160nm] , 1.6 bez turba, cista letargia hoci koni plno okolo obmedzovaca.
nik nechodi s rodinnym autom furt okolo obmedzovaca. a dokonca drviva vecsina majitelov benzinov v SUV si to na dialnici poprdkava 115 aby usetrili, lebo nie kazdy ma na pravidelne dochadzanie do prace napr. 8.5l/100km
takze spat k teme, jake auto misto c5?? na nadrz 1000km, dialnicne tempo za 5.8-6.5, slusne tlmenie, prikladna konstrukcia motora a odhlucnenie, 3tia generacia, vyborna antikorozna uprava kasne.
ja to vidim na Audi alebo MB [jazdene] . lebo nova P508 stoji okolo 34tisic Eur....im preplo
proste na rovnake prevody nafta poraza benzin v c5. lahke na pochopenie. v pruznom zrychleni.
ak ty jazdis sposobom ze skonci tabula obce a na 2ke zrychlujes na 100vku tak ok.
to by si este sa divil jak chodi 2liter TSI [oturbeny] v Cupre. aj vodic porsche panamera bol riadne nasraty ked ho ofukol seat....[svagor, potom sa pretekali hehe]
a argumentujes tu nejakou spolahlivostou mazdy . aj mazda ma svoje slabiny
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/377160-apa-ktore-auta-najviac-hrdzaveju-americke-a-japonske/
co z toho ked nemas egr, turbo, dvojhmotu atd ked ti to bude hnit jak stare embecky]
no a cele to spustila tvoja veta
"Napr ked sa porovnaval 2.0i a 2.0HDI, tak v zrychleni nemal ten naftak sancu" :) .
jednoducho, uviedol som vcelku slusny clanok na porovnanie dvoch motorov oba 2litre, 103kW benzin a nafta. v rovnakom voze aby si videl ze mozes podradovat jak chces, v pruznosti nafta je ovela lepsia.
kolega si kupil pekne auto Hyundai Tucson 97KW[132koni -160nm] , 1.6 bez turba, cista letargia hoci koni plno okolo obmedzovaca.
nik nechodi s rodinnym autom furt okolo obmedzovaca. a dokonca drviva vecsina majitelov benzinov v SUV si to na dialnici poprdkava 115 aby usetrili, lebo nie kazdy ma na pravidelne dochadzanie do prace napr. 8.5l/100km
takze spat k teme, jake auto misto c5?? na nadrz 1000km, dialnicne tempo za 5.8-6.5, slusne tlmenie, prikladna konstrukcia motora a odhlucnenie, 3tia generacia, vyborna antikorozna uprava kasne.
ja to vidim na Audi alebo MB [jazdene] . lebo nova P508 stoji okolo 34tisic Eur....im preplo
|
|
13.08.2018 09:12 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175504
|
|
Devilian
|
|
|
Tak znova: Nikto tu nerozprava o turbo benzinoch. Bavime sa o atmo benzine. To ze seat 2.0TSI sa nahana s panamerou je pekne, ale nijako to s temou nesuvisi. Najme ked sa jedna o 2.0TSI, ten, co uz ani poistovne nechcu poistovat, lebo sa nezvykne dozit ani 150t km.
Nechapem tiez, preco tu riesime to, ze mazda hnije, ked sme sa bavili len o motore. O mazde samotnej som uz pisal. Ano, plechy su bieda. Na druhej strane, kolko vazi tvoje auto? 1.6 tony? Moje 1.350, takze 192 koni s nim uz pekne cvici. Ale tie plechy ma seru..
Moja veta, co to cele spustila:
"Napr ked sa porovnaval 2.0i a 2.0HDI, tak v zrychleni nemal ten naftak sancu"
Pozri si prosim tie zrychlenia, a este raz mi povedz, kedy je naftak rychlejsi? Ja tam vidim rychlejsi benzin za kazdych okolnosti. Hovorime ale o zrychleni, nie o tom, ze sa mi nechce radit. A ano, ked potrebujem, dam tam dva a idem. Preto viem, ze na 2 ide citroen presne 98 do obmedzovaca, na 3 140. A robim to casto, lebo ma to bavi Prave preto mam rad benzin, ten zvuk vysokych otacok ma proste bavi. Zaujimave napr je aj to, ze 2.0i v citroene ma vyssie max otacky ako 'vysokootackova' mazda. Aj zvuk mal citroen lepsi.
Mal som pozicany citroen c5 3 2.0hdi jeden den z pozicovne. Pri mojej standardnej jazde po dialnici (143 tacho, samozrejme v nemecku ) mi auto po 200 km zobralo 6.7 litra. Podla pocitaca. Octavia 1.9TDI (vrchol uspornosti) 6,2 litra. Mazda teraz berie 7 s tym, ze pomer vaha vykon je uplne inde oproti obom autam. Ja som spokojny.
No a auto miesto C5? Ja som ho hladal asi rok tak obcasne. Skusil som par aut, ale z kazdeho som bol sklamany. Podla mna najblizsie k nemu ma lexus gs. Ale nie komfortom podvozku, ale celkovou koncepciou. Lenze cenovo su tie auta aj ako ojazdene uplne mimo za rovnaku cenu ako mam mazdu, by som mal 6-8 rocne auto. A dalsie minus- vacsinou je to hybrid. Ja som chcel 3.5l V6, ale lexus uz u nas predava len 4 valcove motory. Nemozno sa cudovat, ze na poli limuzin u nas ledva preziva.
Tak znova: Nikto tu nerozprava o turbo benzinoch. Bavime sa o atmo benzine. To ze seat 2.0TSI sa nahana s panamerou je pekne, ale nijako to s temou nesuvisi. Najme ked sa jedna o 2.0TSI, ten, co uz ani poistovne nechcu poistovat, lebo sa nezvykne dozit ani 150t km.
Nechapem tiez, preco tu riesime to, ze mazda hnije, ked sme sa bavili len o motore. O mazde samotnej som uz pisal. Ano, plechy su bieda. Na druhej strane, kolko vazi tvoje auto? 1.6 tony? Moje 1.350, takze 192 koni s nim uz pekne cvici. Ale tie plechy ma seru..
Moja veta, co to cele spustila:
"Napr ked sa porovnaval 2.0i a 2.0HDI, tak v zrychleni nemal ten naftak sancu"
Pozri si prosim tie zrychlenia, a este raz mi povedz, kedy je naftak rychlejsi? Ja tam vidim rychlejsi benzin za kazdych okolnosti. Hovorime ale o zrychleni, nie o tom, ze sa mi nechce radit. A ano, ked potrebujem, dam tam dva a idem. Preto viem, ze na 2 ide citroen presne 98 do obmedzovaca, na 3 140. A robim to casto, lebo ma to bavi :) Prave preto mam rad benzin, ten zvuk vysokych otacok ma proste bavi. Zaujimave napr je aj to, ze 2.0i v citroene ma vyssie max otacky ako 'vysokootackova' mazda. Aj zvuk mal citroen lepsi.
Mal som pozicany citroen c5 3 2.0hdi jeden den z pozicovne. Pri mojej standardnej jazde po dialnici (143 tacho, samozrejme v nemecku :) ) mi auto po 200 km zobralo 6.7 litra. Podla pocitaca. Octavia 1.9TDI (vrchol uspornosti) 6,2 litra. Mazda teraz berie 7 s tym, ze pomer vaha vykon je uplne inde oproti obom autam. Ja som spokojny.
No a auto miesto C5? Ja som ho hladal asi rok tak obcasne. Skusil som par aut, ale z kazdeho som bol sklamany. Podla mna najblizsie k nemu ma lexus gs. Ale nie komfortom podvozku, ale celkovou koncepciou. Lenze cenovo su tie auta aj ako ojazdene uplne mimo :) za rovnaku cenu ako mam mazdu, by som mal 6-8 rocne auto. A dalsie minus- vacsinou je to hybrid. Ja som chcel 3.5l V6, ale lexus uz u nas predava len 4 valcove motory. Nemozno sa cudovat, ze na poli limuzin u nas ledva preziva.
|
|
15.08.2018 12:11 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175781
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Ja som cez firmu presedlal na aktualneho Passata. Vydarene auto, nemozem sa stazovat. Ale sukromne by som si ho nekupil. Momentalne som natrafil na mimoriadne vyhodne 1-3 rocne C4ky, akurat su vsetky motoricky vybavene 1,6 HDI. Je este zmysluplne kupit si C4ku s 90k a 230 Nm? Aky mate nazor?
Ja som cez firmu presedlal na aktualneho Passata. Vydarene auto, nemozem sa stazovat. Ale sukromne by som si ho nekupil. Momentalne som natrafil na mimoriadne vyhodne 1-3 rocne C4ky, akurat su vsetky motoricky vybavene 1,6 HDI. Je este zmysluplne kupit si C4ku s 90k a 230 Nm? Aky mate nazor?
|
|
15.08.2018 13:17 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175833
|
|
sumi
|
Město: Přezletice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 83 |
|
|
No já mám s 1.6 90k na C3P zatím 100t km. V lehkém obsazení nemám problém, nejsem vak trhač asfaltu. Plně naloená je u znát. Na delí trasy ale samozřejmě C5 Z větěí části ale kvůli komfortu. Jezdím s 1.6 hodně Prahu (skoky 20 km) proloené cca 60km dálnicí a okreskama. Dosud vydrela Odhad zaplnění FAPu 3/4
No já mám s 1.6 90k na C3P zatím 100t km. V lehkém obsazení nemám problém, nejsem vak trhač asfaltu. Plně naloená je u znát. Na delí trasy ale samozřejmě C5 ;) Z větěí části ale kvůli komfortu. Jezdím s 1.6 hodně Prahu (skoky 20 km) proloené cca 60km dálnicí a okreskama. Dosud vydrela Odhad zaplnění FAPu 3/4
|
|
15.08.2018 18:05 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175874
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Rafmartin napsal(a): Ja som cez firmu presedlal na aktualneho Passata. Vydarene auto, nemozem sa stazovat. Ale sukromne by som si ho nekupil. Momentalne som natrafil na mimoriadne vyhodne 1-3 rocne C4ky, akurat su vsetky motoricky vybavene 1,6 HDI. Je este zmysluplne kupit si C4ku s 90k a 230 Nm? Aky mate nazor?
A jak je na tom ohledně komfortu ve srovnání s c5? Měl by mít adaptivní tlumiče, ne?
A jak je na tom ohledně komfortu ve srovnání s c5? Měl by mít adaptivní tlumiče, ne?
|
|
16.08.2018 08:50 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3175958
|
|
Devilian
|
|
|
Moj otcim ho ma, a tiez som bol z toho auta prekvapeny. Jazdil som na nom jeden den po BA. Interier omnoho lepsi ako v mojej c5 (priznajme si ale, ze maloco je horsie ako interier z peugeotu 407), sedadla tiez dobre, a auto sa dobre ovladalo. Ale sklamal ma automat, ktory to auto dusil az neuveritelne. Asi by som sa bal spolahlivosti. S manualom bude urcite lepsi. Uz len vyriesit tych zlodejov aut..
Moj otcim ho ma, a tiez som bol z toho auta prekvapeny. Jazdil som na nom jeden den po BA. Interier omnoho lepsi ako v mojej c5 (priznajme si ale, ze maloco je horsie ako interier z peugeotu 407), sedadla tiez dobre, a auto sa dobre ovladalo. Ale sklamal ma automat, ktory to auto dusil az neuveritelne. Asi by som sa bal spolahlivosti. S manualom bude urcite lepsi. Uz len vyriesit tych zlodejov aut..
|
|
| |
|
|