| | |
28.12.2017 09:59 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3121141
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..ale moc tady o tom nemluv ,nebo nas skalni zastanci X7 navzdy vyhosti
..ale moc tady o tom nemluv ,nebo nas skalni zastanci X7 navzdy vyhosti :-d:-))
|
|
16.05.2018 09:44 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3157560
|
|
NMC
|
|
|
Nezkouel někdo Insignii model 2017 (hlavně kombi)? Koneckonců je to u také PSA auto. Má potenciál (alespoň trochu) nahradit C5 po stránce prostoru a jízdního komfortu?
Nezkouel někdo Insignii model 2017 (hlavně kombi)? Koneckonců je to u také PSA auto. Má potenciál (alespoň trochu) nahradit C5 po stránce prostoru a jízdního komfortu?
|
|
16.05.2018 09:58 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3157561
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
přece novou C5 s těmi novými tlumiči s hydraulickými dorazy jen si musí počkat do roku 2020 , ale to je za chvilku
přece novou C5 s těmi novými tlumiči s hydraulickými dorazy ;-) jen si musí počkat do roku 2020 , ale to je za chvilku :-p
|
|
16.05.2018 14:12 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3157646
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
nebo tohle .link.
nebo tohle http://www.autoforum.cz/technika/nejlepsi-odpruzeni-kol-po-14-letech-miri-do-vyroby-je-stale-stejne-magicke/
|
|
16.05.2018 17:07 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3157697
|
|
jumep
|
|
|
tak tak, toto si viem predstavit ako nahradu za C6
tak tak, toto si viem predstavit ako nahradu za C6 :D
|
|
24.05.2018 20:08 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159360
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Dost se mi líbí P508 GT po fl, např zde v plné náloi: .link. , jen nevím zda bych si zase zvykl na tvrdí auto...
Dost se mi líbí P508 GT po fl, např zde v plné náloi: https://auto.bazos.cz/inzerat/89878680/Peugeot-508-SW-GT-22-HDi-150-kW-CR-NEHAV-NEZTOP-JBL.php , jen nevím zda bych si zase zvykl na tvrdí auto... :-))))
|
|
24.05.2018 20:12 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159365
|
|
jumep
|
|
|
poznam chlapika co si miesto c5 1 kupi DS5, ze sak si zvykne
po roku tu DS5 predaval s tym ze si nevie zvyknut
poznam chlapika co si miesto c5 1 kupi DS5, ze sak si zvykne
po roku tu DS5 predaval s tym ze si nevie zvyknut
|
|
25.05.2018 10:50 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159447
|
|
Devilian
|
|
|
Po najazdeni asi 3000 km by som tu chcel dat par info pre ludi, ktory sa rozhodli ist do mazdy 6 2.5i. Nebudu ale len prijemne, ale pozeram sa na ne ako clovek, co mal predtym citroen c5:
MOTOR: Ma 190 koni a vyznacuje sa tym, ze o nom viete len asi nad 4000 otacok. Do tychto otacok ale dobrovolne nikdy nejde, a vacsinou sa toci pod 2000 otackami. Samozrejme, okrem dialnice, kde pri 144 na tacho toci asi 2800 otacok. 190 koni by mu ale nepovedal asi nikto. Moj pocit je asi taky, ze moj stary citroen s manualom by s nim pri sprinte udrzal krok. Moze za to ale automat, ktory by som nazval slovom flegmatik. Napr ked na to na dialnici dupnete z 100 na 140 (ale nie kickdown), tak auto si podradi na 5 a ide. Cize mu to trva asi ako mojmu citroenu na 5 stupen. Sport tlacitko tu ale nenajdete, je az po facelifte. Ked ale date prevodovku na manual a pouzivate padla, auto ide o 50% lepsie. Spotreba je ale podla pocitaca 7.1l. Realne som zmeral jednu nadrz a bolo to 7.7 s tym, ze vlastne kazdy den stojim asi hodinu v kolonach. To si myslim je celkom dobre.
INTERIER: No, tu odporucam nebrat auta zo starsim interierom. To je asi najvacsie sklamanie. Neberte to zle, vsetko co treba tam je a funguje. Interier je tiez pekny, az na chybajuce odkladacie miesta (su 3, laktova na kluce, pod radiom na mobil a vo dverach doslova na pet flasu). Ale clovek tu zazije veci, co boli v citroene neslychane. Ano, myslim tym drncanie. Moj stary citroen ma 300t na krku, ale ked nieco drncalo, vedel som ze je to bordel v skrinke. V poslednej dobe sa obcas decentne ozval vetrak spolujazdca. Tu mam radio BOSE. Hra naozaj dobre, ale predstavte si, ze mate policu s taniermi, a medzi ne date obrovsky reprak a pustite ho. Cely interier vibruje, od dveri uz mam rozmasirovane koleno. No a vrzanie? Na fore jedna pani radila: "ja som si dala pod tie tlacidla na zamykanie auta na dverach papierik, a uz to tak nevrzga". Nuz, za vsetko vravi aj to, ze firmy, co sa zaoberaju odhlucnenim auta, maju vacsinou ako reklamu novu mazdu 6 Nastastie som to nasiel za 400 eur, takze to budem riesit.
JAZDA: Oproti citroenu ocakavane tvrdsie, ale v zakrutach sedi omnoho lepsie. Riadenie je ostrejsie, niekedy az velmi. Na dialnici pri 140 idete pri kazdom pohybe volantom okamzite mimo. Ale da sa na to zvyknut. Zakruty, ktore som si myslel, ze na citroene rezem rychlo, v mazde v tej rychlosti ani necitim. Je to ale novsie auto a uplne inak naladene, takze je to asi jasne. V aute je ticho az do nejakych 110km/h. A to naozaj ticho. Potom pocut zvuk od kolies a od spetakov, ktore su naozaj obrovske.
CELKOVA KVALITA: No, je to mazda.. Kvalita teda prekvapila ked otvorim dvere, tak na nich vidim na miestach zamky bielu zakladnu farbu. Uz otvorenie dveri je zaujimave- po potiahnuti klucky je v jej vnutri pur pena myslel som, ze len u vodica niekto nieco bastlil, ale je to tak vsade. V kombinacii s vibrujucim interierom by som o tomto aute ako o nejakom kvalitnom asi nehovoril.
Celkovo som ale s autom spokojny. Uz som si zvykol aj na distancny tempomat, a ked je menej aut, da sa to s nim vydrzat. Uz len dufat, ze auto vydrzi dlho a nebudu s nim problemy.
PS: Vsetko toto plati o aute z roku 2014 so starsim interierom. Mazda potom interier prerobila, a pribudlo tiez tlacidlo sport na automate, co dost pomohlo. Takze berte urcite radsej tuto verziu.
Po najazdeni asi 3000 km by som tu chcel dat par info pre ludi, ktory sa rozhodli ist do mazdy 6 2.5i. Nebudu ale len prijemne, ale pozeram sa na ne ako clovek, co mal predtym citroen c5:
MOTOR: Ma 190 koni a vyznacuje sa tym, ze o nom viete len asi nad 4000 otacok. Do tychto otacok ale dobrovolne nikdy nejde, a vacsinou sa toci pod 2000 otackami. Samozrejme, okrem dialnice, kde pri 144 na tacho toci asi 2800 otacok. 190 koni by mu ale nepovedal asi nikto. Moj pocit je asi taky, ze moj stary citroen s manualom by s nim pri sprinte udrzal krok. Moze za to ale automat, ktory by som nazval slovom flegmatik. Napr ked na to na dialnici dupnete z 100 na 140 (ale nie kickdown), tak auto si podradi na 5 a ide. Cize mu to trva asi ako mojmu citroenu na 5 stupen. Sport tlacitko tu ale nenajdete, je az po facelifte. Ked ale date prevodovku na manual a pouzivate padla, auto ide o 50% lepsie. Spotreba je ale podla pocitaca 7.1l. Realne som zmeral jednu nadrz a bolo to 7.7 s tym, ze vlastne kazdy den stojim asi hodinu v kolonach. To si myslim je celkom dobre.
INTERIER: No, tu odporucam nebrat auta zo starsim interierom. To je asi najvacsie sklamanie. Neberte to zle, vsetko co treba tam je a funguje. Interier je tiez pekny, az na chybajuce odkladacie miesta (su 3, laktova na kluce, pod radiom na mobil a vo dverach doslova na pet flasu). Ale clovek tu zazije veci, co boli v citroene neslychane. Ano, myslim tym drncanie. Moj stary citroen ma 300t na krku, ale ked nieco drncalo, vedel som ze je to bordel v skrinke. V poslednej dobe sa obcas decentne ozval vetrak spolujazdca. Tu mam radio BOSE. Hra naozaj dobre, ale predstavte si, ze mate policu s taniermi, a medzi ne date obrovsky reprak a pustite ho. Cely interier vibruje, od dveri uz mam rozmasirovane koleno. No a vrzanie? Na fore jedna pani radila: "ja som si dala pod tie tlacidla na zamykanie auta na dverach papierik, a uz to tak nevrzga". Nuz, za vsetko vravi aj to, ze firmy, co sa zaoberaju odhlucnenim auta, maju vacsinou ako reklamu novu mazdu 6 :) Nastastie som to nasiel za 400 eur, takze to budem riesit.
JAZDA: Oproti citroenu ocakavane tvrdsie, ale v zakrutach sedi omnoho lepsie. Riadenie je ostrejsie, niekedy az velmi. Na dialnici pri 140 idete pri kazdom pohybe volantom okamzite mimo. Ale da sa na to zvyknut. Zakruty, ktore som si myslel, ze na citroene rezem rychlo, v mazde v tej rychlosti ani necitim. Je to ale novsie auto a uplne inak naladene, takze je to asi jasne. V aute je ticho az do nejakych 110km/h. A to naozaj ticho. Potom pocut zvuk od kolies a od spetakov, ktore su naozaj obrovske.
CELKOVA KVALITA: No, je to mazda.. Kvalita teda prekvapila :) ked otvorim dvere, tak na nich vidim na miestach zamky bielu zakladnu farbu. Uz otvorenie dveri je zaujimave- po potiahnuti klucky je v jej vnutri pur pena :) myslel som, ze len u vodica niekto nieco bastlil, ale je to tak vsade. V kombinacii s vibrujucim interierom by som o tomto aute ako o nejakom kvalitnom asi nehovoril.
Celkovo som ale s autom spokojny. Uz som si zvykol aj na distancny tempomat, a ked je menej aut, da sa to s nim vydrzat. Uz len dufat, ze auto vydrzi dlho a nebudu s nim problemy.
PS: Vsetko toto plati o aute z roku 2014 so starsim interierom. Mazda potom interier prerobila, a pribudlo tiez tlacidlo sport na automate, co dost pomohlo. Takze berte urcite radsej tuto verziu.
|
|
25.05.2018 12:24 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159449
|
|
tief
|
|
|
buduce auto bude rozhodne nejaky green car, napriklad tohle .link.
buduce auto bude rozhodne nejaky green car, napriklad tohle https://www.youtube.com/watch?v=_BZOcxQQC2M
|
|
25.05.2018 16:19 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159469
|
|
Devilian
|
|
|
Presne tak, treba zmyslat ekologicky ja mam red car, tie vraj najviac zastavuju policajti.
Presne tak, treba zmyslat ekologicky :) ja mam red car, tie vraj najviac zastavuju policajti.
|
|
27.05.2018 10:05 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159692
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
tief :: keby si hladal green auto s hydraulikou ..tak jagoe mali jednu gulu pre zadok
no a V12 quad turbo vie lapnú a 2000k
Ja som sa vozil "len" na 1400 koníkovom jagoi.. a doma som mal krásavicu XJ V8 4.2 supercharged 400k.. tá sa ale predala do 3 dní od dovozu hehe..
tief :: keby si hladal green auto s hydraulikou ..tak jagoe mali jednu gulu pre zadok :)
no a V12 quad turbo vie lapnú a 2000k
Ja som sa vozil "len" na 1400 koníkovom jagoi.. a doma som mal krásavicu XJ V8 4.2 supercharged 400k.. tá sa ale predala do 3 dní od dovozu hehe..
Přílohy: 07cd6afb35d238caedbfec7598cb1e8e.jpg ( 78863b ) - |
|
27.05.2018 19:38 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159776
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..ptam se proc ?...to prece neni uplne normalni .link.
..ptam se proc ?...to prece neni uplne normalni:nevim https://www.novinky.cz/auto/472952-boj-o-reklamu-v-automobilech-zacal-u-audi-a-volva.html
|
|
27.05.2018 20:42 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159798
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Teď nám to jetě jako normální nepřipadá, ale zvykneme si. Tak jako na vechno. V televizi je reklamy víc ne ostatních pořadů, při jízdě v autě poslouchám v rádiu taky reklamy a ani to nevnímám, bilboardy zatím nezmizely a nejspí nikdy nezmizí ...
Děsí mě spí představa, e se ta Gúglovic banda u motá absolutně do veho. Nebude dlouho trvat a chopěj se i Kosteleckých uzenin a Budvaru budeme rát Guglá a Guglajdu a zapíjet to Guglvarem. A přítí volby vyhraje Android Babi.
Teď nám to jetě jako normální nepřipadá, ale zvykneme si. Tak jako na vechno. V televizi je reklamy víc ne ostatních pořadů, při jízdě v autě poslouchám v rádiu taky reklamy a ani to nevnímám, bilboardy zatím nezmizely a nejspí nikdy nezmizí ...
Děsí mě spí představa, e se ta Gúglovic banda u motá absolutně do veho. Nebude dlouho trvat a chopěj se i Kosteleckých uzenin a Budvaru budeme rát Guglá a Guglajdu a zapíjet to Guglvarem. A přítí volby vyhraje Android Babi. :-(
|
|
27.05.2018 22:05 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159818
|
|
jindra pro
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 8 |
|
|
U vidím jak se otočí klíčkem, nebo se zmáčkne tlačítko start einge a auto bude ticho a na displeji poběí: Sponzorem této cesty je... A pod tím nápis "motor se spustí po přehrání reklamy za 15 vteřin... (no ono to vlastně asi není k smíchu)
:-)))) U vidím jak se otočí klíčkem, nebo se zmáčkne tlačítko start einge a auto bude ticho a na displeji poběí: Sponzorem této cesty je... A pod tím nápis "motor se spustí po přehrání reklamy za 15 vteřin... :-)))) (no ono to vlastně asi není k smíchu) :-(
|
|
28.05.2018 08:26 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159854
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No já se podívàm kousek dále. Samořiditelná auta. Mne řídit vysloveně baví a mám z toho radost. Ale chápu, e ten trend se velmi pomalu blíí.
Ale děsí mne právní vakuum. Í u těchto byly a budou nehody. Nikdo neřeí, kdo za to vlastně můe. Výrobce, provozovatel..?
To bude pastva pro právníky. A jsme v EU, kde si to kadý stát bude vykládat jinak. No a takové perličky jako je úmyslné přeprogamování ...
A po to, e GPS je dar americké vlády světu s tīm, e to kdykoli mohou pro civilisty rozmítat.
No já se podívàm kousek dále. Samořiditelná auta. Mne řídit vysloveně baví a mám z toho radost. Ale chápu, e ten trend se velmi pomalu blíí.
Ale děsí mne právní vakuum. Í u těchto byly a budou nehody. Nikdo neřeí, kdo za to vlastně můe. Výrobce, provozovatel..?
To bude pastva pro právníky. A jsme v EU, kde si to kadý stát bude vykládat jinak. No a takové perličky jako je úmyslné přeprogamování ...
A po to, e GPS je dar americké vlády světu s tīm, e to kdykoli mohou pro civilisty rozmítat.
|
|
28.05.2018 09:34 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3159862
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v tomto pripade bych rekl ze bude osazene vse vcetne Glonas a Gallieo,nebot tohodle rizika jsou si vedomi,precejenom GPS jsou vojenske druzice i kdyz s free beamem
v tomto pripade bych rekl ze bude osazene vse vcetne Glonas a Gallieo,nebot tohodle rizika jsou si vedomi,precejenom GPS jsou vojenske druzice i kdyz s free beamem
|
|
| |
|
|