| | |
11.07.2017 17:46 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081282
|
|
.45acp
|
|
|
Mikra napsal(a): Vypadá to, e o tom, jaký auto si koupíme přítě, u bude rozhodovat Brusel. - .link.
Brusel pochopitelně rozhoduje o vem. Jene my jsme rozvojová země. A jestli se ty elektromobily i u nás nějak více rozíří a vichni najednou dají auta na nabíječky, určitě to v Tuimicích vyrazí topičům lopaty z rukou. Pak patrně bude potřeba přistavět nějakou jadernou elektrárnu, nebo u stávajících aspoň dalí bloky. To nás zase ukamenujou rakuáci.
Dalí varianta je vodík. Někde jsem četl, e u je u nás jedna čerpačka, a v dalích letech jich má být snad kolem dvaceti. Tam to buse zas "výhoda" kdy bude čerpačka mimo běnou trasu uivatele, tak při zbytečné jízdě k "pumpě" a zpět se zas něco vyjede a v konečném efektu nula od nuly pojde. Navíc vůbec si neumím představit na kolik takové vozidlo a jeho provoz výjde.
A ije nafta!
A tady je jetě docela zajímavý článek o alternativách spalovacích motorů. .link. Docela zajímavý.
Brusel pochopitelně rozhoduje o vem. Jene my jsme rozvojová země. A jestli se ty elektromobily i u nás nějak více rozíří a vichni najednou dají auta na nabíječky, určitě to v Tuimicích vyrazí topičům lopaty z rukou. Pak patrně bude potřeba přistavět nějakou jadernou elektrárnu, nebo u stávajících aspoň dalí bloky. To nás zase ukamenujou rakuáci.
Dalí varianta je vodík. Někde jsem četl, e u je u nás jedna čerpačka, a v dalích letech jich má být snad kolem dvaceti. Tam to buse zas "výhoda" kdy bude čerpačka mimo běnou trasu uivatele, tak při zbytečné jízdě k "pumpě" a zpět se zas něco vyjede a v konečném efektu nula od nuly pojde. Navíc vůbec si neumím představit na kolik takové vozidlo a jeho provoz výjde.
A ije nafta!:-d
A tady je jetě docela zajímavý článek o alternativách spalovacích motorů. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/elektromobily-nefunguji-jsou-jen-drahym-omylem-rika-slavny-motorar-audi/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Docela zajímavý.
|
|
11.07.2017 21:06 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081317
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
.45acp napsal(a): X7 moná nevypadá jak rumunský kolotoč, ale Citroen je to jen díky přítomnosti hydry (teda v případě, e není na zkroucených drátech), jinak spí vypadá jako německá klasika - VW, Audi. I místa je tam vevnitř jako u němců. Nevnucuju nikomu názor na vzhled, ale jako staré struktuře se mi víc líbí starí generace, kde se při potkávání na silnici dá hůře splést s identifikací C5.
A co se týká prostoru jeden poznatek téměř nezaujaté osoby. Před esti lety, kdy jsem kupoval svojí C5, bývalý majitel si nechal přivézt X7 (teda byla na pérech), a jeho manelka měla prohlásit, e to starý bylo lepí- bylo tam víc místa.
A co se týká poruchovosti - nákladů na údrbu X7, u tu bylo napsáno taky hodně. Pochopitelně zvýený počet problémů s touto generací je spojen i s tím, e jich tu přibývá a I. a II. gerace postupně ubývá. Skutečnou a pravdivou situaci by ale mohli prozradit místní servisáci.
Já osobně bych se teda X7 docela bál.
ale to su zasa kecy. ja mam x7 od nova a po 4 rokoch a 75tkm nic. nebolo este so ziadnou poruchou v servise. proste to je o kilometroch, veku , starostlivosti a trocha stasti.
napriklad vcera som mal zasa c3 v servise a menili mi zadne struny. zasa jedna praskla. toto iste sa mi stalo pred 3 mesiacmi na predku. uz ma to auto zacina stvat, 157tkm a fatalne poruchy. toho auta sa ja zacinam bat.....uz ide o zivot. no a vyzor C5 I,II je dobe primerany. zato x7 aj od 2009 kus krasneho auta [a la audi ]
ale to su zasa kecy. ja mam x7 od nova a po 4 rokoch a 75tkm nic. nebolo este so ziadnou poruchou v servise. proste to je o kilometroch, veku , starostlivosti a trocha stasti.
napriklad vcera som mal zasa c3 v servise a menili mi zadne struny. zasa jedna praskla. toto iste sa mi stalo pred 3 mesiacmi na predku. uz ma to auto zacina stvat, 157tkm a fatalne poruchy. toho auta sa ja zacinam bat.....uz ide o zivot. no a vyzor C5 I,II je dobe primerany. zato x7 aj od 2009 kus krasneho auta [a la audi :)]
|
|
11.07.2017 21:18 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081320
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
tomikm napsal(a): Měl by sis něco o hybridech nastudovat, ne o nich začne psát. Já v nich leel skoro rok, ne jsem rozhodl hybrid objednat.
Ano, plug-in hybrid nebo plně elektrický auto by bylo jetě lepí, ale bohuel, nemám kde dobíjet a ona ta Tesla je stále jetě na můj vkus troku draí
no neviem kolko stal ten auris hybrid, asi dobra volba ale u nas cennik ZACINA na 18500Eur, a za to uz mozes kupovat pomaly aj avensis, P508 a ine vozy. ale asi budes spokojny
no neviem kolko stal ten auris hybrid, asi dobra volba ale u nas cennik ZACINA na 18500Eur, a za to uz mozes kupovat pomaly aj avensis, P508 a ine vozy. ale asi budes spokojny
|
|
11.07.2017 22:00 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081338
|
|
zdenekb
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 81 |
|
|
.45acp napsal(a): A tady je jetě docela zajímavý článek o alternativách spalovacích motorů. .link. Docela zajímavý.
Mně ten článek silně připomíná debaty a agumentaci z časů, kdy začínala digitální fotografie a psalo se, e "digitál nikdy nemůe konkurovat chemické fotografii co do expozičního rozsahu, rozliení a barevného podání". Výrobci filmu tehdy přili s "úasnou novinkou" APS... Kdo dnes fotí na film?
Nemyslím, e elektřina je připravena nahradit spalovací motory, ale je mnohem dál, ne před pětadvaceti lety, kdy pan Indra pracoval na tom výzkumu. A, pravda, tehdy i spalovací motory vypadaly jinak a o vodíku se mluvilo skoro jako o sci-fi.
Kritika větinou argumentuje malým dojezdem elektromobilů, nedostačným výkonem, dlouhou dobou nabíjení, pofidérním ekologickým přínosem... Opomíjí ale, e ekologický dopad při výrobě elektřiny je soustředěný na několika málo místech, kde se dá snadněji kontrolovat ne splodiny tisíců spalovacích motorů prdlajících v zácpě ve městě a e u výroby velkého mnoství energie se dosahuje vyí účinnosti.
Dovedu si představit, e bych měl u teď městské auto s dojezdem nějakých 150km, dvě sady baterek jednodue výměnných v packu někde vzadu pod vozem - jednu sadu jezdím, druhou nabíjím z fotovoltaiky na střee (průměr výroby 5kW stření FVE je od dubna do září vyí, ne 17kWh denně). Překákou je teď vysoká cena baterek - pro Renault Zoe je to, tuím, někde okolo čtvrt mega. Ale to se můe brzy změnit - pokud se ukáe průmyslově vyuitelným letoní objev sodíkových článků se skleněným elektrolytem (stručné info např. na .link. ), které mají mít při stejném objemu trojnásobnou kapacitu a výrazně nií cenu ne lithiovky (nehledě na to, e sodík a sklo jsou ekologicky přijatenějí), můe jít cena velmi rychle dolů.
Ovem, nedovedu si představit, e bych si to autíčko vzal na dlouhou cestu. Na to je pro mne pořád C5 nezastupitelná
Pro pobavení: .link.
Mně ten článek silně připomíná debaty a agumentaci z časů, kdy začínala digitální fotografie a psalo se, e "digitál nikdy nemůe konkurovat chemické fotografii co do expozičního rozsahu, rozliení a barevného podání". Výrobci filmu tehdy přili s "úasnou novinkou" APS... Kdo dnes fotí na film?
Nemyslím, e elektřina je připravena nahradit spalovací motory, ale je mnohem dál, ne před pětadvaceti lety, kdy pan Indra pracoval na tom výzkumu. A, pravda, tehdy i spalovací motory vypadaly jinak a o vodíku se mluvilo skoro jako o sci-fi.
Kritika větinou argumentuje malým dojezdem elektromobilů, nedostačným výkonem, dlouhou dobou nabíjení, pofidérním ekologickým přínosem... Opomíjí ale, e ekologický dopad při výrobě elektřiny je soustředěný na několika málo místech, kde se dá snadněji kontrolovat ne splodiny tisíců spalovacích motorů prdlajících v zácpě ve městě a e u výroby velkého mnoství energie se dosahuje vyí účinnosti.
Dovedu si představit, e bych měl u teď městské auto s dojezdem nějakých 150km, dvě sady baterek jednodue výměnných v packu někde vzadu pod vozem - jednu sadu jezdím, druhou nabíjím z fotovoltaiky na střee (průměr výroby 5kW stření FVE je od dubna do září vyí, ne 17kWh denně). Překákou je teď vysoká cena baterek - pro Renault Zoe je to, tuím, někde okolo čtvrt mega. Ale to se můe brzy změnit - pokud se ukáe průmyslově vyuitelným letoní objev sodíkových článků se skleněným elektrolytem (stručné info např. na http://pcworld.cz/novinky/badatele-vyvinuli-bezpecnejsi-pevnou-baterii-49378 ), které mají mít při stejném objemu trojnásobnou kapacitu a výrazně nií cenu ne lithiovky (nehledě na to, e sodík a sklo jsou ekologicky přijatenějí), můe jít cena velmi rychle dolů.
Ovem, nedovedu si představit, e bych si to autíčko vzal na dlouhou cestu. Na to je pro mne pořád C5 nezastupitelná :)
Pro pobavení: https://youtu.be/Nn__9hLJKAk
|
|
11.07.2017 22:09 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081341
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já bych s těma elektromobilama jetě počkal a postaví ty gigatovárny na výrobu baterií.
.link.
Já bych s těma elektromobilama jetě počkal a postaví ty gigatovárny na výrobu baterií. :-d
http://www.auto.cz/volkswagen-varuje-elektromobilum-hrozi-ze-nebudou-mit-na-co-jezdit-108378?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
|
|
11.07.2017 22:40 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081346
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to rozhodne ,uz ted jsou baterie pouzivane v Tesle na dvoujnasobku kapacity (do ted 3A - os pristiho roku 6A)
predikce na konci roku byla cca 220 za kW ..ted uz je ovsem cena cca 100 za kW ..do roku 2020 se predpoklada cena za kW kolem 50 ....coz razantne hejbne s cenou auta..rikal jsem si ze dalsi uz bude plne elekro...ale jeste pockam pravdepodobne a bud spolu dojezdime s priusem nebo to jeste obmenim za novejsiho...
to rozhodne ,uz ted jsou baterie pouzivane v Tesle na dvoujnasobku kapacity (do ted 3A - os pristiho roku 6A)
predikce na konci roku byla cca 220 za kW ..ted uz je ovsem cena cca 100 za kW ..do roku 2020 se predpoklada cena za kW kolem 50 ....coz razantne hejbne s cenou auta..rikal jsem si ze dalsi uz bude plne elekro...ale jeste pockam pravdepodobne a bud spolu dojezdime s priusem nebo to jeste obmenim za novejsiho...
|
|
12.07.2017 12:17 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081478
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
robo napsal(a): no neviem kolko stal ten auris hybrid, asi dobra volba ale u nas cennik ZACINA na 18500Eur, a za to uz mozes kupovat pomaly aj avensis, P508 a ine vozy. ale asi budes spokojny
Nevím, ale na peugeot.sk ZAČÍNÁ 508SW na 24990eur, co je cca málo přes 650000českých, na peugeot.cz 508SW ZAČÍNÁ na 695000českých, Avensis kombi s automatem bez výbavy ZAČÍNÁ na 760000českých. Tyhle ceny nesahají vybavenému Aurisu TS (kmbi) hybrid ani po blatník. Mnou objednaný Auris má ceníkovou cenu 576900, na Slovensku je jeho ceníková cena 22140eur. Dostal jsem od prodejce individuální nabídku. Hlavně mě uhranul skvělý hybridní systém pohonu, jeho jednoduchost a spolehlivost. Ano, tebou jmenované vozy jsou větí a asi i komfortnějí, ale mě auto velikosti Aurise TS stačí. Ale věř tomu, e kdyby byl Avensis v hybridu, budu o něm silně uvaovat.
Stačí ti tato odpověď?
Nevím, ale na peugeot.sk ZAČÍNÁ 508SW na 24990eur, co je cca málo přes 650000českých, na peugeot.cz 508SW ZAČÍNÁ na 695000českých, Avensis kombi s automatem bez výbavy ZAČÍNÁ na 760000českých. Tyhle ceny nesahají vybavenému Aurisu TS (kmbi) hybrid ani po blatník. Mnou objednaný Auris má ceníkovou cenu 576900, na Slovensku je jeho ceníková cena 22140eur. Dostal jsem od prodejce individuální nabídku. Hlavně mě uhranul skvělý hybridní systém pohonu, jeho jednoduchost a spolehlivost. Ano, tebou jmenované vozy jsou větí a asi i komfortnějí, ale mě auto velikosti Aurise TS stačí. Ale věř tomu, e kdyby byl Avensis v hybridu, budu o něm silně uvaovat.
Stačí ti tato odpověď?
|
|
12.07.2017 20:58 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081673
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
tomikm napsal(a): Nevím, ale na peugeot.sk ZAČÍNÁ 508SW na 24990eur, co je cca málo přes 650000českých, na peugeot.cz 508SW ZAČÍNÁ na 695000českých, Avensis kombi s automatem bez výbavy ZAČÍNÁ na 760000českých. Tyhle ceny nesahají vybavenému Aurisu TS (kmbi) hybrid ani po blatník. Mnou objednaný Auris má ceníkovou cenu 576900, na Slovensku je jeho ceníková cena 22140eur. Dostal jsem od prodejce individuální nabídku. Hlavně mě uhranul skvělý hybridní systém pohonu, jeho jednoduchost a spolehlivost. Ano, tebou jmenované vozy jsou větí a asi i komfortnějí, ale mě auto velikosti Aurise TS stačí. Ale věř tomu, e kdyby byl Avensis v hybridu, budu o něm silně uvaovat.
Stačí ti tato odpověď?
jasne, proste si sa rozhodol a zvazil. ja tomuto hybridu fandim. v roku 2001 som v Kalifornii vyfasoval Priusa hybrid. vtedy sa k nam nedovazal a jeho cena v europe bola okolo 33tisic USD. takze je vydiet ze za tie roky tie technologie zlacnuju. auticko sluzilo pocas 2 tyzdnov skvele a bol to hybrid snad 2 generacie.
a este mam jednu poznamku - hadal som sa minuly rok ze na dialnici sa ten prius nenormalne rozozere. a prehral som, po nejakych 500km tam bola spotreba okolo 5.5 pri rychlosti 140+, dialnica. bol som spolujazdec
osobne si myslim ze elektoauta maju este daleko v nasich koncinach vytlacit klasiku.
no a avensis cenovo uz mas na dosah ale skor v zaklade a navyse sa mi zda ze pisali ze ho zarezu ako C5
inak auta nenormalne zdrazeli. a 2-3tisic eur. mal som v oku dlho RAV4, Atecu. proste vyrobcovia su stale na koni. som zvedavy dokedy....
jasne, proste si sa rozhodol a zvazil. ja tomuto hybridu fandim. v roku 2001 som v Kalifornii vyfasoval Priusa hybrid. vtedy sa k nam nedovazal a jeho cena v europe bola okolo 33tisic USD. takze je vydiet ze za tie roky tie technologie zlacnuju. auticko sluzilo pocas 2 tyzdnov skvele a bol to hybrid snad 2 generacie.
a este mam jednu poznamku - hadal som sa minuly rok ze na dialnici sa ten prius nenormalne rozozere. a prehral som, po nejakych 500km tam bola spotreba okolo 5.5 pri rychlosti 140+, dialnica. bol som spolujazdec
osobne si myslim ze elektoauta maju este daleko v nasich koncinach vytlacit klasiku.
no a avensis cenovo uz mas na dosah ale skor v zaklade a navyse sa mi zda ze pisali ze ho zarezu ako C5
inak auta nenormalne zdrazeli. a 2-3tisic eur. mal som v oku dlho RAV4, Atecu. proste vyrobcovia su stale na koni. som zvedavy dokedy....
|
|
26.07.2017 10:21 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3085008
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Kdybych nyní akutně potřeboval, tak asi toto
.link.
U jsem 2x měl vectru a v pohodě, náklady na údrbu několikrát nií ne C5. Pravda - byla to tehdy jednoduí auta a benzín. Jen jsem měnil výfuky a úchyty tyček stabilizátoru - jinak fakt nic.
Na Insigniu koukám na silnici u léta a furt se mi líbí. Navíc to bude stejně jedna fabrika.
Kdybych nyní akutně potřeboval, tak asi toto
http://auto.idnes.cz/opel-insignia-0dp-/auto_testy.aspx?c=A170725_105154_auto_testy_fdv
U jsem 2x měl vectru a v pohodě, náklady na údrbu několikrát nií ne C5. Pravda - byla to tehdy jednoduí auta a benzín. Jen jsem měnil výfuky a úchyty tyček stabilizátoru - jinak fakt nic.
Na Insigniu koukám na silnici u léta a furt se mi líbí. Navíc to bude stejně jedna fabrika.
|
|
26.07.2017 12:17 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3085016
|
|
Brzda
|
|
|
Jo, já po ní pokukuju taky. nevím jak tato nová, ale na stávající Insignie jsem z několika zdrojů neslyel nic dobrého.....
Jo, já po ní pokukuju taky. nevím jak tato nová, ale na stávající Insignie jsem z několika zdrojů neslyel nic dobrého.....
|
|
26.07.2017 12:29 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3085018
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
koda e zařízli ten Avensis.. ten by v Hybridu byl luxusní.. Kadopádně taky asi půjdu do Aurisu kombi.. Je to asi tak jediné reálně pouitelné vozítko.. nebo je i jiný hybridní kombík? (Prius má malý kufr)
koda e zařízli ten Avensis.. ten by v Hybridu byl luxusní.. Kadopádně taky asi půjdu do Aurisu kombi.. Je to asi tak jediné reálně pouitelné vozítko.. nebo je i jiný hybridní kombík? (Prius má malý kufr)
|
|
27.07.2017 18:57 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3085314
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
A jak se díváte na jiné japonce? Např. Mazda 6?
A jak se díváte na jiné japonce? Např. Mazda 6?
|
|
27.07.2017 19:14 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3085321
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Mazda 6?
Tak asi takto... Kolega si kupil v 2013 ten Skyactive, 2.2D, 110 kw. automat. Vysolil zan 33500.
Dnes najazdene cca 195 000 km.
Spotrebu ma cez 7l/100km.
Pred 4mi mesiacmi mu zacal podfukovat vstrek, plus dalsie problemy (chladic, nieco z podtlakom atd.), oprava 4200.
Pred mesiacom mu motor klakol uplne. Vyjadrenie zo servisu, "aj tak dobre, ze to tak vela kilometrov nabehal".
Predpokladana cena opravy cca 14000. Tlakuje mu do chl. kvapaliny, + dake fotky, co mu tam nasli za hrst pilin.
Problemy mal vsak aj pocas zaruky, nejake cidlo atd.
Chlap, co ma na krku 60tku, za 4 roky prevadzky toho auta je hlboko v minuse.
Benzinova 6tka? No po jeho skusenosti nic od Mazdy. Koli tomu, ako sa postavili k problemu, ktory zjavne je sposobeny jejich technologiou.
Benzinove este nemaju taky kilometrovy nabeh, avsak jejich setrenim a "vylepsovanim" uz im neverim ani u benzinu.
Mazda 6?
Tak asi takto... Kolega si kupil v 2013 ten Skyactive, 2.2D, 110 kw. automat. Vysolil zan 33500.
Dnes najazdene cca 195 000 km.
Spotrebu ma cez 7l/100km.
Pred 4mi mesiacmi mu zacal podfukovat vstrek, plus dalsie problemy (chladic, nieco z podtlakom atd.), oprava 4200.
Pred mesiacom mu motor klakol uplne. Vyjadrenie zo servisu, "aj tak dobre, ze to tak vela kilometrov nabehal".
Predpokladana cena opravy cca 14000. Tlakuje mu do chl. kvapaliny, + dake fotky, co mu tam nasli za hrst pilin.
Problemy mal vsak aj pocas zaruky, nejake cidlo atd.
Chlap, co ma na krku 60tku, za 4 roky prevadzky toho auta je hlboko v minuse.
Benzinova 6tka? No po jeho skusenosti nic od Mazdy. Koli tomu, ako sa postavili k problemu, ktory zjavne je sposobeny jejich technologiou. :-((((
Benzinove este nemaju taky kilometrovy nabeh, avsak jejich setrenim a "vylepsovanim" uz im neverim ani u benzinu.
|
|
28.07.2017 18:57 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3085560
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
alx napsal(a): To jsi asi nemyslel vazne ze? Videl jsi soucasnou Octavii mebo Superba (protoze C5 bych spise srovnaval se Superbem nez s Octavii ...)? Vybava je uplne jinde ...
Tak abych jen nekecal. Octavia je stejná třída jako C5 - Superba srovnávej s C6.
Zrovna teď jsem seděl v nové Odstávce s těmi nelícujícími světly. Jediné co má navíc je infotainment - to je holt těch 9 let vývoje odstup. Jinak je to totálně vylevněná patika. Sedadla jak kolní lavice, madla ve dveřích a materiály okolo - obyčejný hnusný a nepříjemný plast. Sorry jako, 9 let C5 (X7) to nesahá ani po podběhy....
Tak abych jen nekecal. Octavia je stejná třída jako C5 - Superba srovnávej s C6.
Zrovna teď jsem seděl v nové Odstávce s těmi nelícujícími světly. Jediné co má navíc je infotainment - to je holt těch 9 let vývoje odstup. Jinak je to totálně vylevněná patika. Sedadla jak kolní lavice, madla ve dveřích a materiály okolo - obyčejný hnusný a nepříjemný plast. Sorry jako, 9 let C5 (X7) to nesahá ani po podběhy....
|
|
29.07.2017 09:15 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3085645
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Octavia NIE JE rovnaka trieda ako C5.
Je to trieda C (golf, 308, C4, Ceed atd.)
C5 je trieda D (Passat, superb, 508, mondeo, Mazda 6 atd)
Octavia NIE JE rovnaka trieda ako C5.
Je to trieda C (golf, 308, C4, Ceed atd.)
C5 je trieda D (Passat, superb, 508, mondeo, Mazda 6 atd)
|
|
30.07.2017 13:35 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3085775
|
|
Brzda
|
|
|
sgt napsal(a): Octavia NIE JE rovnaka trieda ako C5.
Je to trieda C (golf, 308, C4, Ceed atd.)
C5 je trieda D (Passat, superb, 508, mondeo, Mazda 6 atd)
Přesně. Tohle věčné tahání klokotávky do vyí třídy jen kvůli tomu, e je nataená, aby českého pepíka ukojila velikostí kufru mě fakt irituje. Je to prostě nataenej golf a hotovo. A srovnávej ji tedy s také obstaroní C4 a ne s C5.
Na druhou stranu - C5 mám fakt rád a nikdy jsem neměl jiné auto ne od PSA, ale co se týká moné výbavy, tak PSA opravdu zaspalo dobu. Pořád představují koncepty jako hybridAir nebo vyrobí dieselHybrid, který je k hownu, zruí hydrauliku, dávno zruili plyn a jako vrchol výbavy dnes nabízí v C3 kameru za sklem . To co nabízí VW, Toyota a pod. (různé asistenty, 4x4, benzín, CNG, hybrid, elektro) je o světelné roky dál.......
Přesně. Tohle věčné tahání klokotávky do vyí třídy jen kvůli tomu, e je nataená, aby českého pepíka ukojila velikostí kufru mě fakt irituje. Je to prostě nataenej golf a hotovo. A srovnávej ji tedy s také obstaroní C4 a ne s C5.
Na druhou stranu - C5 mám fakt rád a nikdy jsem neměl jiné auto ne od PSA, ale co se týká moné výbavy, tak PSA opravdu zaspalo dobu. Pořád představují koncepty jako hybridAir nebo vyrobí dieselHybrid, který je k hownu, zruí hydrauliku, dávno zruili plyn a jako vrchol výbavy dnes nabízí v C3 kameru za sklem :nevim . To co nabízí VW, Toyota a pod. (různé asistenty, 4x4, benzín, CNG, hybrid, elektro) je o světelné roky dál.......:-((((
|
|
27.11.2017 18:47 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3113490
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Světlono napsal(a): Minulý týden jsem seděl v Hyundai Tucson co je spíe mení SUV, za relativně dostupnou cenu, a velmi mě překvapil vnitřní prostor. Vepředu paráda a vzadu také. Spousta místa před koleny, podlaha s minimálním středovým tunelem. Dá se říci, e téměř tři plnohodnotná místa, kufr něco málo přes 500 litrů. Nastupování pohodlné - ádné dřepování, jen oupnete zadek na sedák, vystupování jen spustíte nohy na zem. K jízdnímu komfortu a ovladatelnosti se zatím nemůu vyjádřit, ale mám domluveno v druhé půlce prosince půjčení na tři dny, tak nějaké dojmy napíu.
Tucson 1,6 T-GDi 4x4 s automatom (dvojspojka) si nakoniec vybral svokor ako náhradu za Forestra 2008. Naozaj musím uzna, e je to celkom pohodlné auto (a to jazdí na 19" ), priestoru ako spomína celkom dos.
Čo ma ale najviac prekvapuje, tak to je na prvý pohžad jednoduchá servisovatežnos. Čo sa týka podvozku - vade neskutočne veža miesta, ku kadému čapu/silentbloku dobrý prístup. A keby ste videli, ako sa mení vzduchový alebo kabínový filter - bez iadneho náradia. Viac vám bude trva vybalenie filtra, ako jeho výmena
.link.
Neberie ma moc móda SUV, ale ak potrebujem pohodlné auto pre 5 žudí, tak toto by som si vedel predstavi ako náhradu. Ete sú tu MPV, ale tých u moc nie je a bude ich stále menej...
Tucson 1,6 T-GDi 4x4 s automatom (dvojspojka) si nakoniec vybral svokor ako náhradu za Forestra 2008. Naozaj musím uzna, e je to celkom pohodlné auto (a to jazdí na 19" :-o ), priestoru ako spomína celkom dos.
Čo ma ale najviac prekvapuje, tak to je na prvý pohžad jednoduchá servisovatežnos. Čo sa týka podvozku - vade neskutočne veža miesta, ku kadému čapu/silentbloku dobrý prístup. A keby ste videli, ako sa mení vzduchový alebo kabínový filter - bez iadneho náradia. Viac vám bude trva vybalenie filtra, ako jeho výmena :-))))
https://www.youtube.com/watch?v=lmAOJ7kJaP8
Neberie ma moc móda SUV, ale ak potrebujem pohodlné auto pre 5 žudí, tak toto by som si vedel predstavi ako náhradu. Ete sú tu MPV, ale tých u moc nie je a bude ich stále menej...
|
|
27.11.2017 19:02 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3113503
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
sgt napsal(a): Octavia NIE JE rovnaka trieda ako C5.
Je to trieda C (golf, 308, C4, Ceed atd.)
C5 je trieda D (Passat, superb, 508, mondeo, Mazda 6 atd)
no hura konecne nekdo s rozhledem dal nez pred sklo C5
no hura konecne nekdo s rozhledem dal nez pred sklo C5
|
|
| |
|
|