| | |
08.07.2017 12:35 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080407
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Priuse+ jsem chtěl, nebo jsem uvaoval i o ojetině a v klasickém Priusu se mi nelíbí palubka a i plusko je větí uvnitř a my plánujeme občas na výletě v autě přespat.
Nakonec jsem se rozhodl pro nové auto. CHR jsem taky původně chtěl, ale je moc drahé a má nad 100km/h velký aerodynamický hluk, má nií výkon ne Auris a nedá se v něm přespat v kufru se slozenymi sedackami. Nakonec tedy vyhrál Auris TS hybrid edice Selection v bílé perleti. Za týden bych ho snad měl přivézt domů.
Priuse+ jsem chtěl, nebo jsem uvaoval i o ojetině a v klasickém Priusu se mi nelíbí palubka a i plusko je větí uvnitř a my plánujeme občas na výletě v autě přespat.
Nakonec jsem se rozhodl pro nové auto. CHR jsem taky původně chtěl, ale je moc drahé a má nad 100km/h velký aerodynamický hluk, má nií výkon ne Auris a nedá se v něm přespat v kufru se slozenymi sedackami. Nakonec tedy vyhrál Auris TS hybrid edice Selection v bílé perleti. Za týden bych ho snad měl přivézt domů.
|
|
08.07.2017 22:07 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080513
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Vy vy dezertéři
Vy vy dezertéři :-))))
|
|
09.07.2017 09:23 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080557
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
za 8let bude mít jiný názor
za 8let bude mít jiný názor :-p:-p:-p
|
|
09.07.2017 09:45 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080567
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
bohuzel...
ale je to na kazdem se rozhodnout..bud bude mit doma kasicku do ktere nasype tolik ze zato je nove auto (zejmena u X7 a C6 to plati dvojnasob) nebo jde cestou klidneho spani a jde do noveho nebo 2 roky stareho auta..a protoze u citroenu uz neni co....
bohuzel auta starnou ...
bohuzel...
ale je to na kazdem se rozhodnout..bud bude mit doma kasicku do ktere nasype tolik ze zato je nove auto (zejmena u X7 a C6 to plati dvojnasob) nebo jde cestou klidneho spani a jde do noveho nebo 2 roky stareho auta..a protoze u citroenu uz neni co....
bohuzel auta starnou ...
|
|
09.07.2017 10:03 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080569
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Přesně, jak říká, plně podepisuji. Kdy to spočítám, tak mě na C5 v budoucnu čekají opravy za nějakých 100000Kč (vstřiky, turbo, spojka, brzdy a spoustu dalího) a stále budu mít tu starou C5 pomlácenou od krup, ze které teče olej. A jeliko u nejsem ádný junior, tak jsem se rozhodl pro koupi funglovky a třeba je to i poslední auto mého ivota. Hlavně na hybridech nejsou záleitosti jako startér, alternátor, spojka, turbo a podobné finančně náročné věci, rekuperace etří brzdy, 1800ccm motor s pouhými 73kW - udajně nesmrtelný, bezestupňová planetová převodovka - také prý nesmrtelná, Toyota jako taková je dost spolehlivá - prodejce tvrdí, e 5let budu jezdit do servisu jen na předepsanou údrbu, tak uvidíme.
Přesně, jak říká, plně podepisuji. Kdy to spočítám, tak mě na C5 v budoucnu čekají opravy za nějakých 100000Kč (vstřiky, turbo, spojka, brzdy a spoustu dalího) a stále budu mít tu starou C5 pomlácenou od krup, ze které teče olej. A jeliko u nejsem ádný junior, tak jsem se rozhodl pro koupi funglovky a třeba je to i poslední auto mého ivota. Hlavně na hybridech nejsou záleitosti jako startér, alternátor, spojka, turbo a podobné finančně náročné věci, rekuperace etří brzdy, 1800ccm motor s pouhými 73kW - udajně nesmrtelný, bezestupňová planetová převodovka - také prý nesmrtelná, Toyota jako taková je dost spolehlivá - prodejce tvrdí, e 5let budu jezdit do servisu jen na předepsanou údrbu, tak uvidíme.;-)
|
|
09.07.2017 12:20 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080601
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Kede je hydraulike koniec.. zostanem pri starích modeloch Nový citroen alebo peugeot pre mna nemá význam. Toyoty sú mojmu oku nelahodiace..a skôr ako do hybrida by som volil plne elektrický pohon, ktorý vylučuje spalovací motor a jeho problémy kompletne.
Momentálne mi pribudol starý jaguar XJ na hydraulike (1 gula zadok) a k nemu ahač 3,5t land rover discovery na vzduchu s hydraulickým vyrovnávaním náklonov. V buducnosti budem pokukovat po Toyote landcruiser so systemom AHC, ktory ma gule podobne C5kám.
Na strunách ale jazdit nebudem nikdy.
P.S velmi málo áut jazdí prvych 5 rokov inam ako na beznu udrzbu.. trochu si tu toyotu idealizujes. Prave na hybride bude generator-tartér ktory predčí cenovo celu bednu alternatorov so tartérmi Nehovoriac o ostatných peci veciach..
Kede je hydraulike koniec.. zostanem pri starích modeloch :) Nový citroen alebo peugeot pre mna nemá význam. Toyoty sú mojmu oku nelahodiace..a skôr ako do hybrida by som volil plne elektrický pohon, ktorý vylučuje spalovací motor a jeho problémy kompletne.
Momentálne mi pribudol starý jaguar XJ na hydraulike (1 gula zadok) a k nemu ahač 3,5t land rover discovery na vzduchu s hydraulickým vyrovnávaním náklonov. V buducnosti budem pokukovat po Toyote landcruiser so systemom AHC, ktory ma gule podobne C5kám.
Na strunách ale jazdit nebudem nikdy.
P.S velmi málo áut jazdí prvych 5 rokov inam ako na beznu udrzbu.. trochu si tu toyotu idealizujes. Prave na hybride bude generator-tartér ktory predčí cenovo celu bednu alternatorov so tartérmi :) Nehovoriac o ostatných peci veciach..
|
|
09.07.2017 15:39 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080628
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Delict napsal(a): P.S velmi málo áut jazdí prvych 5 rokov inam ako na beznu udrzbu.. trochu si tu toyotu idealizujes. Prave na hybride bude generator-tartér ktory predčí cenovo celu bednu alternatorov so tartérmi Nehovoriac o ostatných peci veciach..
Měl by sis něco o hybridech nastudovat, ne o nich začne psát. Já v nich leel skoro rok, ne jsem rozhodl hybrid objednat.
Ano, plug-in hybrid nebo plně elektrický auto by bylo jetě lepí, ale bohuel, nemám kde dobíjet a ona ta Tesla je stále jetě na můj vkus troku draí
Měl by sis něco o hybridech nastudovat, ne o nich začne psát. Já v nich leel skoro rok, ne jsem rozhodl hybrid objednat.
Ano, plug-in hybrid nebo plně elektrický auto by bylo jetě lepí, ale bohuel, nemám kde dobíjet a ona ta Tesla je stále jetě na můj vkus troku draí:-d
|
|
09.07.2017 17:51 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080643
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
navic na plne elektricke auto je u nas v dnesni dobe stale jeste brzo dle meho z techto duvodu :
1.kupni cena je zatim vysoka,to souvysi s cenou baterii ktera ovsem klesa
2.zadna podpora,uleva od statu ktery se na oko tvari hrozne zelene
3.co vim tak cca 5-6 prednich automobilek oznamilo konec vyroby a vyvoje dieselovych agregatu od 2020
4. dojezd je stale malo,jedine auto ktere to zvlada cca 400km je momentalne jen Tesla a to uz jinde jsme
5. je spojeny bod s predchozi a to velmi ridka sit nabijecich stanic,na kterych si ovsem uz nekteri stavi bussines
6.nabijeci systemy jednotlivych automobilek nejsou standartizovane
je toho vic,to je jen co me napada takhle na rychlo...dalsi aspekt je i servis..malo ktery mechanik ma tozit vyhlasku 50,kterou k praci na plne el.aute potrebuje,podstate i na Hybrid
navic na plne elektricke auto je u nas v dnesni dobe stale jeste brzo dle meho z techto duvodu :
1.kupni cena je zatim vysoka,to souvysi s cenou baterii ktera ovsem klesa
2.zadna podpora,uleva od statu ktery se na oko tvari hrozne zelene
3.co vim tak cca 5-6 prednich automobilek oznamilo konec vyroby a vyvoje dieselovych agregatu od 2020
4. dojezd je stale malo,jedine auto ktere to zvlada cca 400km je momentalne jen Tesla a to uz jinde jsme :)
5. je spojeny bod s predchozi a to velmi ridka sit nabijecich stanic,na kterych si ovsem uz nekteri stavi bussines
6.nabijeci systemy jednotlivych automobilek nejsou standartizovane
je toho vic,to je jen co me napada takhle na rychlo...dalsi aspekt je i servis..malo ktery mechanik ma tozit vyhlasku 50,kterou k praci na plne el.aute potrebuje,podstate i na Hybrid
|
|
09.07.2017 18:54 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080651
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Vychadza Tesla model 3 s nakupkou 30tis dolarov.. kupna cena uz nieje prekákou.
Ja s elektromobilom jazdím denne. Da si pauzu po 300-400km mi príde uplne normálne, iba s c5 si dovolím íst vkuse dlhú trasu, s tým e v aute jem / pijem / fajčím. Ale vôbec mi nevadí ked tieto veci robím s elektrom počas nabíjania vonku.
U nás má kadý 400V 32A zasuvku, take s rýchlejím nabíjaním nieje problém. 22kW je dostatočujúce pokial nejdete naprieč europou. Pokial ano tak pouijem mapu tesla staníc.
Zo skúseností, najčastejím problémom boli tesnenia motora take drobný únik oleja, prípadne vydraté uhlíky na starích Berlingách / saxách. A samozrejme staré batérie.
Vychadza Tesla model 3 s nakupkou 30tis dolarov.. kupna cena uz nieje prekákou.
Ja s elektromobilom jazdím denne. Da si pauzu po 300-400km mi príde uplne normálne, iba s c5 si dovolím íst vkuse dlhú trasu, s tým e v aute jem / pijem / fajčím. Ale vôbec mi nevadí ked tieto veci robím s elektrom počas nabíjania vonku.
U nás má kadý 400V 32A zasuvku, take s rýchlejím nabíjaním nieje problém. 22kW je dostatočujúce pokial nejdete naprieč europou. Pokial ano tak pouijem mapu tesla staníc.
Zo skúseností, najčastejím problémom boli tesnenia motora take drobný únik oleja, prípadne vydraté uhlíky na starích Berlingách / saxách. A samozrejme staré batérie.
|
|
09.07.2017 20:53 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080671
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Delict napsal(a): Vychadza Tesla model 3 s nakupkou 30tis dolarov.. kupna cena uz nieje prekákou.
Ja s elektromobilom jazdím denne. Da si pauzu po 300-400km mi príde uplne normálne,.
U nás má kadý 400V 32A zasuvku, take s rýchlejím nabíjaním nieje problém. 22kW je dostatočujúce pokial
Zo skúseností, najčastejím problémom boli tesnenia motora take drobný únik oleja, prípadne vydraté uhlíky na starích Berlingách / saxách. A samozrejme staré batérie.
ty jezdis elektromobilem denne ??? a delas prestavky po 400km ??? ty mas teslu ?
400V 32A je sice krasne nicmene nato ze ti to da tech 32A rychle zapomen...navic je to nominalni hodnota zasuvky a to neznamena ze to da,zalezi jaky mas jistic a pri cenove politice se 35A docela prodrazi
opravdu si o tom neco precti ..ale v realnych clancich ne ve forech...
zkusenost co rikas se saxo / p106 electric nebo VW Golf citystromer je sice pekna ale technologie 30 let stara z dob kdy motory byli vetsinou kartacove Siemes,takhe uhliky...dnes ovsem mame motory bezkartacove co je zcela jina liga a spotreba energie
ty jezdis elektromobilem denne ??? a delas prestavky po 400km ??? ty mas teslu ?
400V 32A je sice krasne nicmene nato ze ti to da tech 32A rychle zapomen...navic je to nominalni hodnota zasuvky a to neznamena ze to da,zalezi jaky mas jistic a pri cenove politice se 35A docela prodrazi
opravdu si o tom neco precti ;)..ale v realnych clancich ne ve forech...
zkusenost co rikas se saxo / p106 electric nebo VW Golf citystromer je sice pekna ale technologie 30 let stara z dob kdy motory byli vetsinou kartacove Siemes,takhe uhliky...dnes ovsem mame motory bezkartacove co je zcela jina liga a spotreba energie
|
|
10.07.2017 11:46 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080875
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
vy si nekoupíte nový Citroen se super truper komfortním odpruením Advanced Comfort ?
vy si nekoupíte nový Citroen se super truper komfortním odpruením Advanced Comfort ? ;-)
|
|
10.07.2017 14:25 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080892
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Keby ponúkli v tom novom SUV C5 Aircross systém hydractive + 4x4, tak by sa to predávalo ako teplé roky. Ale nie, prdneme do prvého vlastného SUV nové neodskúané pruenie a namiesto tvorkolky ponúkneme grip control
Keby ponúkli v tom novom SUV C5 Aircross systém hydractive + 4x4, tak by sa to predávalo ako teplé roky. Ale nie, prdneme do prvého vlastného SUV nové neodskúané pruenie a namiesto tvorkolky ponúkneme grip control :-(
|
|
10.07.2017 15:43 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080895
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj. Já to vidím jednodue, co nejdéle udret v provozuschopném stavu mojí C5ku. Určitě tu hned padne otázka proč rvát peníze do oprav 15 let starého auta. Odpovím vám předem, z mého pohledu v dnení době ádná automobilka nedělá poctivé auto. Vechno je to dělané na pět let a kup si nové. Take odpověď na otázku jaké auto v budoucnu místo C5 je tato, jakékoli protoe to bude proti C5 stejně sračka co nic nevydrí.
Ahoj. Já to vidím jednodue, co nejdéle udret v provozuschopném stavu mojí C5ku. Určitě tu hned padne otázka proč rvát peníze do oprav 15 let starého auta. Odpovím vám předem, z mého pohledu v dnení době ádná automobilka nedělá poctivé auto. Vechno je to dělané na pět let a kup si nové. Take odpověď na otázku jaké auto v budoucnu místo C5 je tato, jakékoli protoe to bude proti C5 stejně sračka co nic nevydrí.
|
|
10.07.2017 16:38 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3080901
|
|
.45acp
|
|
|
Taky mám u patnáctiletého veterána. Pokud to půjde budu se ho snait udret při ivotě. Třeba se za čas soudruzi v Citroenu chytnou za frňák a vrátí se k hydraulice. Na nový auto jsem nikdy neměl a asi ani mít nebudu. Co se týká značky? Nějak poslední dobou nesleduju vývoj, ale myslím si,e u je vechno skoro stejný. Auta se u lií jen "obrázkem" na chladiči, jinak globalizační design vládne. Pak bych snad volil nějakou "konfekci" Kia, Hyundai, nebo podobné. Vůbec nemám představu. Při nákupu rohlíků říkám prodavačí: pět rohlíků - makovejch. Při nákupu auta bych asi řekl: jedno auto.
Taky mám u patnáctiletého veterána. Pokud to půjde budu se ho snait udret při ivotě. Třeba se za čas soudruzi v Citroenu chytnou za frňák a vrátí se k hydraulice. Na nový auto jsem nikdy neměl a asi ani mít nebudu. Co se týká značky? Nějak poslední dobou nesleduju vývoj, ale myslím si,e u je vechno skoro stejný. Auta se u lií jen "obrázkem" na chladiči, jinak globalizační design vládne. Pak bych snad volil nějakou "konfekci" Kia, Hyundai, nebo podobné. Vůbec nemám představu. Při nákupu rohlíků říkám prodavačí: pět rohlíků - makovejch. Při nákupu auta bych asi řekl: jedno auto.
|
|
11.07.2017 11:44 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081174
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Tak ja som presedlal z C5I 2,0i na C3 1,4 HDi: super sikovne auticko ale musel som ho dat dalej rodicom, lebo som zacal jazdit dlhe trasy a na dialnici to bolo trapenie. Teraz momentalne kvoli vynikajucej ponuke Prassat B8 2,0 TDI. fajn auto ale dalsie bude zase iba Citroen.
Tak ja som presedlal z C5I 2,0i na C3 1,4 HDi: super sikovne auticko ale musel som ho dat dalej rodicom, lebo som zacal jazdit dlhe trasy a na dialnici to bolo trapenie. Teraz momentalne kvoli vynikajucej ponuke Prassat B8 2,0 TDI. fajn auto ale dalsie bude zase iba Citroen.
|
|
11.07.2017 13:31 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081222
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
No a není řeení koupit málo jetou C5 X7 a vydrovat do doby, dokud se nerozpadne? Ze vech C5 právě tato nevypadá jak rumunský kolotoč, navíc zpravování interiéru je pičkové. Zbytek taky celkem OK. Ve výbavě rozmete i současnou klasickou modlu čecháčků - Odstávku (krom adaptivního tempomatu)
No a není řeení koupit málo jetou C5 X7 a vydrovat do doby, dokud se nerozpadne? Ze vech C5 právě tato nevypadá jak rumunský kolotoč, navíc zpravování interiéru je pičkové. Zbytek taky celkem OK. Ve výbavě rozmete i současnou klasickou modlu čecháčků - Odstávku (krom adaptivního tempomatu)
|
|
11.07.2017 15:18 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081250
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Vypadá to, e o tom, jaký auto si koupíme přítě, u bude rozhodovat Brusel. - .link.
Vypadá to, e o tom, jaký auto si koupíme přítě, u bude rozhodovat Brusel. - http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/brusel-chce-dobijecky-elektromobilu-v-kazdem-novem-dome-distribuce-elektriny-muze-zdrazit-1334740
|
|
11.07.2017 17:31 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3081273
|
|
.45acp
|
|
|
konqui napsal(a): No a není řeení koupit málo jetou C5 X7 a vydrovat do doby, dokud se nerozpadne? Ze vech C5 právě tato nevypadá jak rumunský kolotoč, navíc zpravování interiéru je pičkové. Zbytek taky celkem OK. Ve výbavě rozmete i současnou klasickou modlu čecháčků - Odstávku (krom adaptivního tempomatu)
X7 moná nevypadá jak rumunský kolotoč, ale Citroen je to jen díky přítomnosti hydry (teda v případě, e není na zkroucených drátech), jinak spí vypadá jako německá klasika - VW, Audi. I místa je tam vevnitř jako u němců. Nevnucuju nikomu názor na vzhled, ale jako staré struktuře se mi víc líbí starí generace, kde se při potkávání na silnici dá hůře splést s identifikací C5.
A co se týká prostoru jeden poznatek téměř nezaujaté osoby. Před esti lety, kdy jsem kupoval svojí C5, bývalý majitel si nechal přivézt X7 (teda byla na pérech), a jeho manelka měla prohlásit, e to starý bylo lepí- bylo tam víc místa.
A co se týká poruchovosti - nákladů na údrbu X7, u tu bylo napsáno taky hodně. Pochopitelně zvýený počet problémů s touto generací je spojen i s tím, e jich tu přibývá a I. a II. gerace postupně ubývá. Skutečnou a pravdivou situaci by ale mohli prozradit místní servisáci.
Já osobně bych se teda X7 docela bál.
X7 moná nevypadá jak rumunský kolotoč, ale Citroen je to jen díky přítomnosti hydry (teda v případě, e není na zkroucených drátech), jinak spí vypadá jako německá klasika - VW, Audi. I místa je tam vevnitř jako u němců. :-(((( Nevnucuju nikomu názor na vzhled, ale jako staré struktuře se mi víc líbí starí generace, kde se při potkávání na silnici dá hůře splést s identifikací C5.
A co se týká prostoru jeden poznatek téměř nezaujaté osoby. Před esti lety, kdy jsem kupoval svojí C5, bývalý majitel si nechal přivézt X7 (teda byla na pérech), a jeho manelka měla prohlásit, e to starý bylo lepí- bylo tam víc místa.
A co se týká poruchovosti - nákladů na údrbu X7, u tu bylo napsáno taky hodně. Pochopitelně zvýený počet problémů s touto generací je spojen i s tím, e jich tu přibývá a I. a II. gerace postupně ubývá. Skutečnou a pravdivou situaci by ale mohli prozradit místní servisáci.
Já osobně bych se teda X7 docela bál.
|
|
| |
|
|