| | |
07.07.2015 14:22 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838263
|
|
Devilian
|
|
|
Tak pre mna to nie su az tak veterany, mam c5 z roku 2005, takze tych 2012-14 by som nepohrdol Potom uvidim co dalej. Accord chcem prave preto, lebo konci na europskom trhu, tak chcem spoznat jedno z poslednych kvalitnych aut s jednym z najlepsich a najuspornejsich motorov vo svojej vykonnostnej triede. U renaultu ma laka ten 2.0T motor, lebo je to jeden z mala turbo benzinov, ktore nemaju vacsie problemy (aspon co som cital).
Tu baterku som tiez nasiel, ale este som sa nedostal k jej objednaniu. Ale aj tak dakujem
Tak pre mna to nie su az tak veterany, mam c5 z roku 2005, takze tych 2012-14 by som nepohrdol :) Potom uvidim co dalej. Accord chcem prave preto, lebo konci na europskom trhu, tak chcem spoznat jedno z poslednych kvalitnych aut s jednym z najlepsich a najuspornejsich motorov vo svojej vykonnostnej triede. U renaultu ma laka ten 2.0T motor, lebo je to jeden z mala turbo benzinov, ktore nemaju vacsie problemy (aspon co som cital).
Tu baterku som tiez nasiel, ale este som sa nedostal k jej objednaniu. Ale aj tak dakujem :)
|
|
07.07.2015 14:25 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838264
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
No mono tu budem za kacíra, ale podža testov nový Superb s DCC tlmičmi je v reime komfort pohodlné auto. A konečne prvá kodovka, ktorá dospela aj do írky, u to nie je ten karedý úzky jazvečík pre 4 osoby...
Ten strohý design moc nemusím, ale čo je momentálne v mainstreame pohodlné auto?
No mono tu budem za kacíra, ale podža testov nový Superb s DCC tlmičmi je v reime komfort pohodlné auto. A konečne prvá kodovka, ktorá dospela aj do írky, u to nie je ten karedý úzky jazvečík pre 4 osoby...
Ten strohý design moc nemusím, ale čo je momentálne v mainstreame pohodlné auto? :-((((
|
|
07.07.2015 18:30 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838309
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
V novem Superbu jsem se vezl s přítelkyní na zadní lavici, po deseti minutách jsme měli zcela dřevěné zadnice, jeli jsme 3 hodiny se třemi zastávky, vůbec nevím, jak jsme tak dlouhou jízdu na tvrdé lavici mohly tak dlouho vydret, jedno vím jistě, Superb a zadní lavice nikdy víc.
V novem Superbu jsem se vezl s přítelkyní na zadní lavici, po deseti minutách jsme měli zcela dřevěné zadnice, jeli jsme 3 hodiny se třemi zastávky, vůbec nevím, jak jsme tak dlouhou jízdu na tvrdé lavici mohly tak dlouho vydret, jedno vím jistě, Superb a zadní lavice nikdy víc. :-o
|
|
07.07.2015 19:11 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838314
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Přítelkyně má Bechtěreva (onemocnění páteře). V schade werke jí po hodině straně bolí záda. Nyní jsme byli v Paříi čili 2x 1030 km. Obě cesty prospala a pohodička - no byla vpředu a má nastavený maximální výstup té bederní opěrky.
No a řidič - u tu někdo psal, e v C5 člověk přejede půl Evropy a má dojem, e jel za roh do supermarketu.
Přítelkyně má Bechtěreva (onemocnění páteře). V schade werke jí po hodině straně bolí záda. Nyní jsme byli v Paříi čili 2x 1030 km. Obě cesty prospala a pohodička - no byla vpředu a má nastavený maximální výstup té bederní opěrky.
No a řidič - u tu někdo psal, e v C5 člověk přejede půl Evropy a má dojem, e jel za roh do supermarketu.
|
|
07.07.2015 20:28 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838335
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
ja ine auto ako citroen na hydre / medak na vzduchu si nikdy nevezmem na dlhu cestu.. jazdievam pravidelne na tyzden domov..tzn 2x zhruba 1000km.. cca 9-10 hodin cesty
Tych 1000km niekedy spravím aj vkuse, bez vystúpenia z auta (vacsinou ked rano stihnem wc ) Inac nemam potrebu sa ist ponatahovat..poprechadzat atd..
Napriklad v novej A4, som mal problem obsediet hodinu
ja :-d ine auto ako citroen na hydre / medak na vzduchu si nikdy nevezmem na dlhu cestu.. jazdievam pravidelne na tyzden domov..tzn 2x zhruba 1000km.. cca 9-10 hodin cesty
Tych 1000km niekedy spravím aj vkuse, bez vystúpenia z auta (vacsinou ked rano stihnem wc :-)))) ) Inac nemam potrebu sa ist ponatahovat..poprechadzat atd..
Napriklad v novej A4, som mal problem obsediet hodinu
|
|
07.07.2015 21:38 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838361
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
caute.Malé modely C5 TOURER u mám!A velký bude určite môj dalí model!
caute.Malé modely C5 TOURER u mám!A velký bude určite môj dalí model!:-d
|
|
07.07.2015 22:56 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838389
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Kdysi jsem měl Corollu z roku 1986 (koupeno asi 1997).
Po ní Xantii Break z roku 1996 (koupeno 2003).
Teď mám C5 II Break z roku 2006 (koupeno 2010).
Take jetě rok počkám, s čím přítí rok automobilky přijdou na trh, a tak nejdřív v roce 2019 o tom začnu uvaovat
Kdysi jsem měl Corollu z roku 1986 (koupeno asi 1997).
Po ní Xantii Break z roku 1996 (koupeno 2003).
Teď mám C5 II Break z roku 2006 (koupeno 2010).
Take jetě rok počkám, s čím přítí rok automobilky přijdou na trh, a tak nejdřív v roce 2019 o tom začnu uvaovat :-d
|
|
07.07.2015 23:02 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838397
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To jetě nebude ani zajetý a nebo obráceně, 3x stočený.
To jetě nebude ani zajetý a nebo obráceně, 3x stočený.:-d
|
|
08.07.2015 07:05 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838421
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Jel někdo v novém Mondeu ?
Jel někdo v novém Mondeu ?
|
|
08.07.2015 12:07 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838441
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
artsvec napsal(a): Kdy je řeč o BMW, kámo má BMW 5 kombi tuím 3.0 biturbo nafta. Abych se vepředu veel s levým kolenem, musí být sedačka úplně vzadu a úplně dole - díky čemu je nastupování a vystupování naprostý horor. Sedím tam velice stísněný a v naí C3 mám kolem sebe víc místa i pohodlnějí posez. O "velikosti" kufru ani nemluvě.
Jakoze...petkove bawo 2007 ma bracha a s C3 jezdi manzelka. Nevim kde jsi sedel ale ja si do BMW5 sednu naprosto pohodlne co se mista tyce. Je tam vic mista nez v C5tce, jak vepredu tak zejmena v zadu. Sedadla tam jsou jinak koncipovana, sedis vice u zeme nez napr v C5. C3 je na sezeni pokud jedu sam v pohode, ale sednout si za nekoho dozadu neni nic moc. Mam 190cm na vysku. Bawo je poznat, ze je to hold drazsi auto zejmena v interieru, ma to starsi a vic ojete a nic mu tam nevrze, coz se neda rict o moji C5, kde vrze snad vsechno. Az na ten tvrdy podvozek a fakt drahy servis, bych si to auto umel predstavit vlastnit
Jakoze...petkove bawo 2007 ma bracha a s C3 jezdi manzelka. Nevim kde jsi sedel ale ja si do BMW5 sednu naprosto pohodlne co se mista tyce. Je tam vic mista nez v C5tce, jak vepredu tak zejmena v zadu. Sedadla tam jsou jinak koncipovana, sedis vice u zeme nez napr v C5. C3 je na sezeni pokud jedu sam v pohode, ale sednout si za nekoho dozadu neni nic moc. Mam 190cm na vysku. Bawo je poznat, ze je to hold drazsi auto zejmena v interieru, ma to starsi a vic ojete a nic mu tam nevrze, coz se neda rict o moji C5, kde vrze snad vsechno. Az na ten tvrdy podvozek a fakt drahy servis, bych si to auto umel predstavit vlastnit :-)
|
|
08.07.2015 12:16 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838442
|
|
zico
|
|
|
Pre tych, co uvazuju o Audi na vzduchu (ako o jednej z mala plnohodnotnych alternativ za hydru):
- podvozok skutocne slape ako hodinky a rozsah min. a max.polohy je znacny - nie ako na airmaticu od MB. Clovek teda moze bez problemov v terene aj vo vysokom snehu, resp. vode
- udrzba podvozku veskera ziadna, tieto generacie su uz vychytane
- zdvihanie podvozku trva dlhsie ako na C5 a je preto potrebne viac predvidat, za par tyzdnov sa to da
- uzivatelsky priestor samozrejme horsi ako v C5 - nemas kam odkladat, neroztiahnes tam poriadne nohy od seba, tvrdsie sedacky, tazsie nastupovanie do auta, intimne hratky uplne najviac komplikovane
- kufor kombi mensi ako C5, nedas tam bajk ani snowboard
- to co Audi potesi je ale quattro, to by bolo nadlho ze ano
Pre tych, co uvazuju o Audi na vzduchu (ako o jednej z mala plnohodnotnych alternativ za hydru):
- podvozok skutocne slape ako hodinky a rozsah min. a max.polohy je znacny - nie ako na airmaticu od MB. Clovek teda moze bez problemov v terene aj vo vysokom snehu, resp. vode
- udrzba podvozku veskera ziadna, tieto generacie su uz vychytane
- zdvihanie podvozku trva dlhsie ako na C5 a je preto potrebne viac predvidat, za par tyzdnov sa to da
- uzivatelsky priestor samozrejme horsi ako v C5 - nemas kam odkladat, neroztiahnes tam poriadne nohy od seba, tvrdsie sedacky, tazsie nastupovanie do auta, intimne hratky uplne najviac komplikovane :-))))
- kufor kombi mensi ako C5, nedas tam bajk ani snowboard
- to co Audi potesi je ale quattro, to by bolo nadlho ze ano;-)
|
|
08.07.2015 12:49 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838447
|
|
womo
|
|
|
artsvec napsal(a): Jel někdo v novém Mondeu ?
Měl jsem tu čest. Vyrobeno loni, najeto 45 tkm, plná výbava, motor nafta 2.0, 125 kW, 6st manuál. Vepředu o něco uí ne C5II, ale zato vzadu podstatně více místa na nohy. odkládacích prostor dostatek, kufr solidní. Přiznám se, e bych jej za C5 vyměnil. Hydra je sice hydra, ale tady bych si asi velice rychle zvykl. Oproti trojkové kloktávce je to parádní svezení, hlavně tím prostorem...
Měl jsem tu čest. Vyrobeno loni, najeto 45 tkm, plná výbava, motor nafta 2.0, 125 kW, 6st manuál. Vepředu o něco uí ne C5II, ale zato vzadu podstatně více místa na nohy. odkládacích prostor dostatek, kufr solidní. Přiznám se, e bych jej za C5 vyměnil. Hydra je sice hydra, ale tady bych si asi velice rychle zvykl. Oproti trojkové kloktávce je to parádní svezení, hlavně tím prostorem...
|
|
08.07.2015 14:34 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838468
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Kámo má BMW tuím z roku 2008/2009. Píi znova a trvám si na tom, e na místě spolujezdce je v C5I/II víc místa pro kolena a předevím víc místa na ířku. C3 máme 3měsíce starou, tedy aktuální model a v oblasti kolen má geniálně vybranou palubku díky čemu je na kolena moná jetě víc místa ne v C5 nato v BMW. C3 je i na ířku pohodlnějí ne BMW, v kterém jsem dost natěsno obklopen středovým tunelem. Jinak to BMW má M paket. Co se vrzání týče, tak na mé C5 r.v. 2001 nevrzá nic.
RimmerCZ napsal(a): Jakoze...petkove bawo 2007 ma bracha a s C3 jezdi manzelka. Nevim kde jsi sedel ale ja si do BMW5 sednu naprosto pohodlne co se mista tyce. Je tam vic mista nez v C5tce, jak vepredu tak zejmena v zadu. Sedadla tam jsou jinak koncipovana, sedis vice u zeme nez napr v C5. C3 je na sezeni pokud jedu sam v pohode, ale sednout si za nekoho dozadu neni nic moc. Mam 190cm na vysku. Bawo je poznat, ze je to hold drazsi auto zejmena v interieru, ma to starsi a vic ojete a nic mu tam nevrze, coz se neda rict o moji C5, kde vrze snad vsechno. Az na ten tvrdy podvozek a fakt drahy servis, bych si to auto umel predstavit vlastnit
Kámo má BMW tuím z roku 2008/2009. Píi znova a trvám si na tom, e na místě spolujezdce je v C5I/II víc místa pro kolena a předevím víc místa na ířku. C3 máme 3měsíce starou, tedy aktuální model a v oblasti kolen má geniálně vybranou palubku díky čemu je na kolena moná jetě víc místa ne v C5 nato v BMW. C3 je i na ířku pohodlnějí ne BMW, v kterém jsem dost natěsno obklopen středovým tunelem. Jinak to BMW má M paket. Co se vrzání týče, tak na mé C5 r.v. 2001 nevrzá nic.
|
|
08.07.2015 14:36 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838469
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
A jak hodnotí pohodlnost podvozku a sedaček ?
womo napsal(a): Měl jsem tu čest. Vyrobeno loni, najeto 45 tkm, plná výbava, motor nafta 2.0, 125 kW, 6st manuál. Vepředu o něco uí ne C5II, ale zato vzadu podstatně více místa na nohy. odkládacích prostor dostatek, kufr solidní. Přiznám se, e bych jej za C5 vyměnil. Hydra je sice hydra, ale tady bych si asi velice rychle zvykl. Oproti trojkové kloktávce je to parádní svezení, hlavně tím prostorem...
A jak hodnotí pohodlnost podvozku a sedaček ?
|
|
08.07.2015 14:46 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838470
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To Audi pérování má drobnou chybu - výměna jednoho měchu = 55 000 Kč.
To Audi pérování má drobnou chybu - výměna jednoho měchu = 55 000 Kč.
|
|
08.07.2015 17:01 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838486
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Chybek bude víc - stojí několikanásobně tolik co X7, servis celkově nebude za hubičku, a je u ní jistota, e ji jednoho dne bude marně hledat před domem...
Chybek bude víc - stojí několikanásobně tolik co X7, servis celkově nebude za hubičku, a je u ní jistota, e ji jednoho dne bude marně hledat před domem...
|
|
08.07.2015 17:23 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
2838488
|
|
womo
|
|
|
artsvec napsal(a): A jak hodnotí pohodlnost podvozku a sedaček ?
Sedačky jsou o něco uí ne ty nae, ale to jsou i v C5 III a není to zase taková trága. Navíc byly koené s odvětráváním, take to v těch vedrech bylo super.
Podvozek je sice tvrdí, ale kupodivu zase ne nijak zvlá a jelo to i dost potichu, take jak u jsem psal, za sebe bych to bral...
Sedačky jsou o něco uí ne ty nae, ale to jsou i v C5 III a není to zase taková trága. Navíc byly koené s odvětráváním, take to v těch vedrech bylo super.
Podvozek je sice tvrdí, ale kupodivu zase ne nijak zvlá a jelo to i dost potichu, take jak u jsem psal, za sebe bych to bral...
|
|
| |
|
|