| | |
18.12.2016 12:04 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3021166
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Hydractive od Citroenu svýho času licenčně motovalo spousta automobilek: Jak je tu uvedeno MB,RR,...ale i třeba BMW.
To,e to od nich převzali tyhle prémiový značky (sice si to kadá upravila po svým,ale základ byl Hydractive)svědčí o tom,jak to bylo skvělý a nenapodobitelný pérování... A teď? "...pan prezident je tím zhnusen..."
nebyl to Hydractive, ale hydropneumatické pérování ádné z těch ostatních řeení nemělo třetí kouli s tlumičem, která by se připojovala a odpojovala za jízdy jako u Citroenu.
seznam z wiki:
Audi A8 D11 (Audi V8 Quattro), D2 (Audi A8), Typ 44 a C4
BMW řada 7 E32- 735 iL, 740iL a 750IL
BMW řada 5 (E34)- Touring 525i a 530i
BMW řada 7 (E38)- 740 iL a 750IL
Rolls-Royce Silver Shadow
Bentley T1 / T2
Mercedes-Benz 450S 6.9
Mercedes-Benz W 116 - 1975 do 1980
Mercedes-Benz W 126 - 1979 do 1991
Maserati Quattroporte II.
Porsche 911L
Berliet nákladní vojenská vozidla
Peugeot 405 4x4 (pouze pro zadní nápravu)
To Porsche je zajimavé, není to systém od Citroenu by na stejném principu, ale od BOGE, nepotřebuje čerpadlo, tlak vzniká podobně jako u Nivomatu pouhým pohybem pístu. .link.
u toho Audi si nejsem jistý a nějak se mi to nepozdává, ten seznam je z wikipedie a mám pocit, e ádné sériové Audi nikdy hydropneumatiku nemělo.
ale jak je vidět, kdy se chce, tak jde namontovat hydropneumatika třeba do Lexusu GS : .link.
od firmy Skipper: .link.
firemní stránky: .link.
kdo si to objedná do DS5 ? cena jen 5.470 Euro
nebyl to Hydractive, ale hydropneumatické pérování ;-) ádné z těch ostatních řeení nemělo třetí kouli s tlumičem, která by se připojovala a odpojovala za jízdy jako u Citroenu.
seznam z wiki:
Audi A8 D11 (Audi V8 Quattro), D2 (Audi A8), Typ 44 a C4
BMW řada 7 E32- 735 iL, 740iL a 750IL
BMW řada 5 (E34)- Touring 525i a 530i
BMW řada 7 (E38)- 740 iL a 750IL
Rolls-Royce Silver Shadow
Bentley T1 / T2
Mercedes-Benz 450S 6.9
Mercedes-Benz W 116 - 1975 do 1980
Mercedes-Benz W 126 - 1979 do 1991
Maserati Quattroporte II.
Porsche 911L
Berliet nákladní vojenská vozidla
Peugeot 405 4x4 (pouze pro zadní nápravu)
To Porsche je zajimavé, není to systém od Citroenu by na stejném principu, ale od BOGE, nepotřebuje čerpadlo, tlak vzniká podobně jako u Nivomatu pouhým pohybem pístu. http://www.caranddriver.com/comparisons/911s-coupe-and-911e-coupe-page-4
u toho Audi si nejsem jistý a nějak se mi to nepozdává, ten seznam je z wikipedie a mám pocit, e ádné sériové Audi nikdy hydropneumatiku nemělo.
ale jak je vidět, kdy se chce, tak jde namontovat hydropneumatika třeba do Lexusu GS : http://soulsteer.com/black-skipper-lexus-gs-gets-hydropneumatic-suspension/
od firmy Skipper: https://www.youtube.com/watch?v=goSFnVoLtmA
firemní stránky: http://www.skipper.co.jp/products/hyd/kit.php
kdo si to objedná do DS5 ? :-)) cena jen 5.470 Euro
|
|
18.12.2016 16:04 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3021203
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Audi to mělo na některých A8 a u nás to má jeden na staré S6 kombi, osobně jsem to s ním předělával na kouli z citroenu poto e je to origo nesehnatelné a je to jeden kus koule i s bazmekem .. .link. , tak sme přes redukci přidělali kouli citroen ... po přestavbě říkal e tak dobře mu to nikdy nepérovalo
Ale vechny ty uvedené to nemají od Citroenu ale trochu jiný svůj systém ... a na RR, ale přímo od Citrenu to mají i bagrtaktory Fastrak od JCB po dvojici koulí na velkých kolech a dvojici hydrokorektorů a centrální kouli , teď dokonce mají konverzní kit s elektro čerpadlem ala c5
Audi to mělo na některých A8 a u nás to má jeden na staré S6 kombi, osobně jsem to s ním předělával na kouli z citroenu poto e je to origo nesehnatelné a je to jeden kus koule i s bazmekem .. http://www.classic-audi.co.uk/forum/showthread.php?t=19860 , tak sme přes redukci přidělali kouli citroen ... po přestavbě říkal e tak dobře mu to nikdy nepérovalo :-d
Ale vechny ty uvedené to nemají od Citroenu ale trochu jiný svůj systém ... a na RR, ale přímo od Citrenu to mají i bagrtaktory Fastrak od JCB po dvojici koulí na velkých kolech a dvojici hydrokorektorů a centrální kouli , teď dokonce mají konverzní kit s elektro čerpadlem ala c5
|
|
18.12.2016 17:36 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3021220
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tak to je dobrá zpráva, přítí moje auto bude bagr JCB
Tak to je dobrá zpráva, přítí moje auto bude bagr JCB
|
|
18.12.2016 17:38 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3021224
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zase je to ale dobry...nikam nespechas a prednost se dela v podstate sama
zase je to ale dobry...nikam nespechas a prednost se dela v podstate sama :-d
|
|
18.12.2016 18:11 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3021231
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
PATaMAT napsal(a): přímo od Citrenu to mají i bagrtaktory Fastrak od JCB po dvojici koulí na velkých kolech a dvojici hydrokorektorů a centrální kouli , teď dokonce mají konverzní kit s elektro čerpadlem ala c5
dole jsou vidět dvě koule .link.
třeba se v budoucnu dočkáme nějakého after market řeení formou dodatečné montáe, takové firmy existují a nabízejí různé kity pro pruení od vzduchového pérování a po hydrauliku. Tak kdy to PSA přestalo dělat oficiálně, můe to dělat někdo jiný. Je pravda e ceny takových řeení budou vysoké, ale zase pokud si někdo koupí auto za např. milion, tak nějaká investice okolo 100.000,-kč do vylepeného odpruení u není tak vysoká s ohledem na cenu auta.
Tak jako tak mi ale z toho vychází, e PSA udělalo chybu a měli ten systém nabízet i nadále ( i kdyby byl jen za připlatek )
dole jsou vidět dvě koule https://www.tradefarmmachinery.com.au/media/15212502/jcb-fastrac-4220-engine.jpg
třeba se v budoucnu dočkáme nějakého after market řeení formou dodatečné montáe, takové firmy existují a nabízejí různé kity pro pruení od vzduchového pérování a po hydrauliku. Tak kdy to PSA přestalo dělat oficiálně, můe to dělat někdo jiný. Je pravda e ceny takových řeení budou vysoké, ale zase pokud si někdo koupí auto za např. milion, tak nějaká investice okolo 100.000,-kč do vylepeného odpruení u není tak vysoká s ohledem na cenu auta.
Tak jako tak mi ale z toho vychází, e PSA udělalo chybu a měli ten systém nabízet i nadále ( i kdyby byl jen za připlatek )
|
|
27.12.2016 18:01 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3023508
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
del42sa napsal(a): seznam z wiki:
Audi A8 D11 (Audi V8 Quattro), D2 (Audi A8), Typ 44 a C4
BMW řada 7 E32- 735 iL, 740iL a 750IL
BMW řada 5 (E34)- Touring 525i a 530i
BMW řada 7 (E38)- 740 iL a 750IL
Rolls-Royce Silver Shadow
Bentley T1 / T2
Mercedes-Benz 450S 6.9
Mercedes-Benz W 116 - 1975 do 1980
Mercedes-Benz W 126 - 1979 do 1991
Maserati Quattroporte II.
Porsche 911L
Berliet nákladní vojenská vozidla
Peugeot 405 4x4 (pouze pro zadní nápravu)
Je pekné vidie e moja wiki práca sa pouziva pozeram ze cz wiki ma vela clankov z "mojej" sk wikipedie..ale este maju co kopirova A medzitym prebehli updaty..
Iná technika :
VAB (vojenské vozidlo francúzskej armády)
S-Tank (Stridsvagn 103, tank védskej armády, vyuíval hydropneumatiku pre niveláciu pevne intalovaného kanónu)
Challenger 2 (Stredný tank anglickej armády)
JCB Fastrac (traktor, bager)
A iné..
Je pekné vidie e moja wiki práca sa pouziva :-)))) pozeram ze cz wiki ma vela clankov z "mojej" sk wikipedie..ale este maju co kopirova :-d A medzitym prebehli updaty..
Iná technika :
VAB (vojenské vozidlo francúzskej armády)
S-Tank (Stridsvagn 103, tank védskej armády, vyuíval hydropneumatiku pre niveláciu pevne intalovaného kanónu)
Challenger 2 (Stredný tank anglickej armády)
JCB Fastrac (traktor, bager)
A iné..
|
|
27.12.2016 18:06 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3023509
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
mno, docela pěkné auto na koulích - Toyota / Lexus Landcruiser , umí to i "activa" podvozek ... .link.
.link.
mno, docela pěkné auto na koulích - Toyota / Lexus Landcruiser , umí to i "activa" podvozek ... https://youtu.be/uynhbaiKDqQ
http://www.lpg-kits.com/Spheres.htm
|
|
27.12.2016 21:01 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3023520
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
PATaMAT napsal(a): mno, docela pěkné auto na koulích - Toyota / Lexus Landcruiser , umí to i "activa" podvozek ... .link.
.link.
no to je ale něco uplně jiného. To auto je odprueno normálními pruinami, ne hydraulikou, nakonec v tom videu je to zřetelně vidět. Jde o hydraulicky navzájem propojené tlumiče do systému nazvaného "kinetic suspension" od Tenneco (Monroe). Systém který u Citroen zkouel na Xsaře WCR ( system X ) viz nae staré téma : .link.
.link.
.link.
.link.
.link.
.link.
.link.
.link.
.link.
Zaroveň na stejném principu měl fungovat nový systém Activa navrený někdy v roce 1997 a který nakonec nebyl uveden do výroby:
.link.
.link.
.link.
no to je ale něco uplně jiného. To auto je odprueno normálními pruinami, ne hydraulikou, nakonec v tom videu je to zřetelně vidět. Jde o hydraulicky navzájem propojené tlumiče do systému nazvaného "kinetic suspension" od Tenneco (Monroe). Systém který u Citroen zkouel na Xsaře WCR ( system X ) viz nae staré téma : http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?p=7038#p7038
https://www.youtube.com/watch?v=NLF6n3nMwww
http://www.autozine.org/technical_school/suspension/Tenneco_Kinetic_1.jpg
http://www.autozine.org/technical_school/suspension/Tenneco_Kinetic_2.jpg
http://img14.rajce.idnes.cz/d1403/2/2759/2759752_c9a2a588bf0a19b4fbbb35603b7dc34c/images/Xsara_X_suspension.jpg
http://del42sa.rajce.idnes.cz/Citroen_C6/#Xsara_X_suspension_principle.jpg
http://del42sa.rajce.idnes.cz/Citroen_C6/#Xsara_X_suspension_principle2.jpg
http://del42sa.rajce.idnes.cz/Citroen_C6/#Xsara_X_suspension_principle3.jpg
http://img14.rajce.idnes.cz/d1403/2/2759/2759752_c9a2a588bf0a19b4fbbb35603b7dc34c/images/Xsara_X_suspension_principle4.jpg?ver=0
Zaroveň na stejném principu měl fungovat nový systém Activa navrený někdy v roce 1997 a který nakonec nebyl uveden do výroby:
http://img14.rajce.idnes.cz/d1403/2/2759/2759752_c9a2a588bf0a19b4fbbb35603b7dc34c/images/Citroen_Antiroulis_1997.jpg?ver=0
http://img14.rajce.idnes.cz/d1403/2/2759/2759752_c9a2a588bf0a19b4fbbb35603b7dc34c/images/Citroen_Antiroulis_1997_1_.jpg?ver=0
http://img14.rajce.idnes.cz/d1403/2/2759/2759752_c9a2a588bf0a19b4fbbb35603b7dc34c/images/Citroen_Antiroulis_1997_1.jpg?ver=0
|
|
27.12.2016 21:09 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3023521
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
a neni to tak ze hydraulika je v podstate tlumic a koule pruzna cast ..velmi laicky receno,protoze kapalina jako takova je nestlacitelna....
system Activa pokud se nemylim meli nektere Xantie..sam jsem jednu mel a byla to panecku motokara
a neni to tak ze hydraulika je v podstate tlumic a koule pruzna cast ..velmi laicky receno,protoze kapalina jako takova je nestlacitelna....
system Activa pokud se nemylim meli nektere Xantie..sam jsem jednu mel a byla to panecku motokara
|
|
27.12.2016 21:17 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3023522
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
autodiag napsal(a): a neni to tak ze hydraulika je v podstate tlumic a koule pruzna cast ..velmi laicky receno,protoze kapalina jako takova je nestlacitelna....
system Activa pokud se nemylim meli nektere Xantie..sam jsem jednu mel a byla to panecku motokara
Ne tak to opravdu není. Ty koule tam jsou k vyrovnávání náklonu nebo slouí v podstatě jako změkčovače zkrutných stabilizátorů. V podstatě plní tuté funkci, co měla koule u Citroenu Activa, která byla na zadní nápravě za druhým elektomagnetickým ventilem. Ta takté slouila ke změkčení stabilizátorů při přímé jízdě. Jakmile elektronika prostřednictvím snímače volantu zaregistrovala zatáčení, koule byla odpojena od systému, co mělo za nasledek ztuhnutí zkrutných stabilizátorů. Pokud ani tento krok nestačil k potlačení náklonu, byla prostřednictví korektoru dopoutěna/odpoutěna hydraulická kapalina z aktiváckých pístnic k zajistění vyrovnání naklonu.
Ne tak to opravdu není. Ty koule tam jsou k vyrovnávání náklonu nebo slouí v podstatě jako změkčovače zkrutných stabilizátorů. V podstatě plní tuté funkci, co měla koule u Citroenu Activa, která byla na zadní nápravě za druhým elektomagnetickým ventilem. Ta takté slouila ke změkčení stabilizátorů při přímé jízdě. Jakmile elektronika prostřednictvím snímače volantu zaregistrovala zatáčení, koule byla odpojena od systému, co mělo za nasledek ztuhnutí zkrutných stabilizátorů. Pokud ani tento krok nestačil k potlačení náklonu, byla prostřednictví korektoru dopoutěna/odpoutěna hydraulická kapalina z aktiváckých pístnic k zajistění vyrovnání naklonu.
|
|
27.12.2016 21:22 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3023523
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja o hydre vim jen malo,tak jsem rad ze zas vim vic...a tlumeni tedy bude neco jako vyrovnavani tlaku ?
ja o hydre vim jen malo,tak jsem rad ze zas vim vic...a tlumeni tedy bude neco jako vyrovnavani tlaku ?
|
|
27.12.2016 21:40 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3023525
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
stačí se mrknout na tenhle post : .link.
ta Alfa nebo Lancie také měly dvě koule na zadní nápravě, které neslouily primárně k odpruení, ale k nivelaci zadní nápravy. Obě auta měly na zadní nápravě vinuté pruiny a speciální tlumiče, které byly napojeny na tyto dva hydropneumatické zásobníky tlaku (koule). Ty tlumiče za normálních okolností fungovaly jako kadý jiný normální tlumič, protoe měla ale zadní náprava výkový korektor, jakmile dolo k zatíení zadní nápravy, korektor otevřel přívod hydraulické kapaliny do tlumičů a tím se dorovnala světlá výka vozidla. Protoe je ale kapalina nestlačitelná, část funkce zadních ocelových pruin v tu chvíli převzaly ony dva zásobníky ( jinak by to odpruení na zadní nápravě bylo straně tvrdé )
U Kinetic suspension je to trochu sloitějí. Ten systém má v podstatě dvě funkce: Jedna je potlačování náklonu při zatáčení, které funguje na vzájemném působení protisil. Tzn. auto zatáčí a karoserie má tendenci se naklánět, při naklánění jsou stlačováné tlumiče a pruina na jedné straně auta více ne na druhé. Nakláněná strana díky hydraulickému propojení tumičů posílá kapalinu na protějí stranu a tím dochází k vyrovnání náklonu. V podstatě se jedná o jakousi verzi hydraulického zkrutného stabilizátoru.
stejně jako u Citroenu Activa se jedná v podstatě o pasivní systém ( přesněji řečeno re-aktivní ) Systém nedokáe náklonu úplně zabránit a v podstatě laicky řečeno začne fungovat a kdy k náklonu působením fyzikálních sil dojde.
Ta druhá funkce spočívá v tlumení nerovností. Pokud jede auto rovně, síly na obou stranách jsou vyrovnané a nedochází k vzájemnému působení jedné strany na druhou protoe vozidlo se nenaklání. Vekeré drobné nerovnosti jsou pohlcovány pouze tlakovýni zásobníky (dochází vlastně k onomu změkčování zkrutného stabilizátoru)
je to velmi dobře vidět na tom videu 1:16min slalom, 2:13min potačení drobných nerovností
.link.
.link.
PS: ta Toyota v podstatě umí jetě "rozpojit" zkrutný stabilizátor a při jizdě v terénu tak umonit maximální rozsah kývání náprav bez vzájemného působení na protilehlé kolo (tedy efekt naprosto opačný ne je vyrovnávání náklonu při jízdě na běmé silnici - jakási "anti - activa")
PS1: ten systém jako takový lze pak různě "upgradovat" To znamená, e základní funkce tlumičů můe být doplněna o elektronické tlumení s variabilní charakteristikou řízenou počítačem nebo systém vyrovnávání světlé výky, který základní verze KDSS nemá.
podobný systém vyuívá i Nissan Patrol ( pod ázvem HBMC )
.link.
.link.
nebo Audi :
.link.
Velmi zjednoduenou verzi se stejným principem pouíval na zadní nápravě Peugeot u své 3008 s názvem : "dynamic roll control" .link.
stačí se mrknout na tenhle post : https://www.c5club.cz/diskuze/single/3020639-re-jake-auto-v-budoucnu-misto-c5-/#.WGLPv307fd8
ta Alfa nebo Lancie také měly dvě koule na zadní nápravě, které neslouily primárně k odpruení, ale k nivelaci zadní nápravy. Obě auta měly na zadní nápravě vinuté pruiny a speciální tlumiče, které byly napojeny na tyto dva hydropneumatické zásobníky tlaku (koule). Ty tlumiče za normálních okolností fungovaly jako kadý jiný normální tlumič, protoe měla ale zadní náprava výkový korektor, jakmile dolo k zatíení zadní nápravy, korektor otevřel přívod hydraulické kapaliny do tlumičů a tím se dorovnala světlá výka vozidla. Protoe je ale kapalina nestlačitelná, část funkce zadních ocelových pruin v tu chvíli převzaly ony dva zásobníky ( jinak by to odpruení na zadní nápravě bylo straně tvrdé )
U Kinetic suspension je to trochu sloitějí. Ten systém má v podstatě dvě funkce: Jedna je potlačování náklonu při zatáčení, které funguje na vzájemném působení protisil. Tzn. auto zatáčí a karoserie má tendenci se naklánět, při naklánění jsou stlačováné tlumiče a pruina na jedné straně auta více ne na druhé. Nakláněná strana díky hydraulickému propojení tumičů posílá kapalinu na protějí stranu a tím dochází k vyrovnání náklonu. V podstatě se jedná o jakousi verzi hydraulického zkrutného stabilizátoru.
stejně jako u Citroenu Activa se jedná v podstatě o pasivní systém ( přesněji řečeno re-aktivní ) Systém nedokáe náklonu úplně zabránit a v podstatě laicky řečeno začne fungovat a kdy k náklonu působením fyzikálních sil dojde.
Ta druhá funkce spočívá v tlumení nerovností. Pokud jede auto rovně, síly na obou stranách jsou vyrovnané a nedochází k vzájemnému působení jedné strany na druhou protoe vozidlo se nenaklání. Vekeré drobné nerovnosti jsou pohlcovány pouze tlakovýni zásobníky (dochází vlastně k onomu změkčování zkrutného stabilizátoru)
je to velmi dobře vidět na tom videu 1:16min slalom, 2:13min potačení drobných nerovností
https://www.youtube.com/watch?v=NLF6n3nMwww
https://www.youtube.com/watch?v=1GfLTWQyF4A
PS: ta Toyota v podstatě umí jetě "rozpojit" zkrutný stabilizátor a při jizdě v terénu tak umonit maximální rozsah kývání náprav bez vzájemného působení na protilehlé kolo (tedy efekt naprosto opačný ne je vyrovnávání náklonu při jízdě na běmé silnici - jakási "anti - activa")
PS1: ten systém jako takový lze pak různě "upgradovat" To znamená, e základní funkce tlumičů můe být doplněna o elektronické tlumení s variabilní charakteristikou řízenou počítačem nebo systém vyrovnávání světlé výky, který základní verze KDSS nemá.
podobný systém vyuívá i Nissan Patrol ( pod ázvem HBMC )
http://www.nissan-global.com/EN/TECHNOLOGY/OVERVIEW/hbmc.html
https://www.youtube.com/watch?v=Om8Kwp9vN98
nebo Audi :
https://www.youtube.com/watch?v=iYO8ei0dd4o
Velmi zjednoduenou verzi se stejným principem pouíval na zadní nápravě Peugeot u své 3008 s názvem : "dynamic roll control" https://www.youtube.com/watch?v=G7YNbT5OZDA
|
|
22.01.2017 12:50 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3030501
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Luka, z Číny ete nevozí?
.link.
Luka, z Číny ete nevozí? :-d
https://www.youtube.com/watch?v=B7C0A0tuXj8
|
|
22.01.2017 13:28 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3030514
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Pekné. Som zvedavý kedy Čína vetkých kúpi
Pekné. Som zvedavý kedy Čína vetkých kúpi :D
|
|
22.01.2017 14:04 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3030521
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Co je na tom pěkného? Uráka názvu C6. Kdy se řekne C6 naskočí mi to UFO co udělali francouzi a teď je místo toho sedan ala LADA nebo Hundai...
Co je na tom pěkného? Uráka názvu C6. Kdy se řekne C6 naskočí mi to UFO co udělali francouzi a teď je místo toho sedan ala LADA nebo Hundai...
|
|
22.01.2017 21:14 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3030742
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Tak mozno budeme aspon co sa tyka dizajnu coskoro prekvapeny, o to viac, co si Citroen dovoli, napriek jejich vyjadreniam.
Videl som len kasnu, teda jej cast a z mojej predstavivosti vyplyva, ze to bude naozaj pekne
Aj ked asi uz bez hydroactivu
Tak mozno budeme aspon co sa tyka dizajnu coskoro prekvapeny, o to viac, co si Citroen dovoli, napriek jejich vyjadreniam.
Videl som len kasnu, teda jej cast a z mojej predstavivosti vyplyva, ze to bude naozaj pekne :palec
Aj ked asi uz bez hydroactivu
|
|
23.01.2017 10:54 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3030924
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
otázkou bude, jak to bude jezdit a s jakým komfortem.... Jestli míní v PSA směřovat stejným směrem jako Renault, kde top motorizace je 1,6l tak potě kotě....
otázkou bude, jak to bude jezdit a s jakým komfortem.... Jestli míní v PSA směřovat stejným směrem jako Renault, kde top motorizace je 1,6l tak potě kotě.... :-(
|
|
23.01.2017 12:15 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3030971
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jestli je jetě řeč o té C z Číny, tak tam říkají, e má hydractive s amvarem, motor 1,8T. Podle označení na zadních dveřích 350 koni? Pohodlí si chválí, srovnatelné s nějakým Cadillacem, jenom C6 bude asi levnějí. Cenu zatím neví, není jetě v prodeji. Vůbec bych se takovému autu nebránil
Jestli je jetě řeč o té C z Číny, tak tam říkají, e má hydractive s amvarem, motor 1,8T. Podle označení na zadních dveřích 350 koni? Pohodlí si chválí, srovnatelné s nějakým Cadillacem, jenom C6 bude asi levnějí. Cenu zatím neví, není jetě v prodeji. Vůbec bych se takovému autu nebránil:)
|
|
23.01.2017 13:51 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3031014
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Taky jsem si říkal, čím v budoucnu nahradím C5? Protoe chci větí, POHODLNÝ, kombík. Ty rádoby sportovní podvozky co jsou v módě mě neoslovují. Ojetý Mercedes E nebo A6 na vzduchu, jsou pohodlné káry, ale nejsem schopný finančně utáhnout jejich servis.
Ale pak jsem si řekl, klid. Na nové auto nemám a mít nebudu, můj álek kávy jsou ojetiny, take za pár let přesednu do nějaké z posledních C5 X7 a do roku 2030 mi to prostě vydrí a co bude v té době jezdit nebo s čím nám dovolí jezdit, netuím. Take proč si lámat hlavu.
(Jo a letos si moná poskládám elektrokolo, abych se pomalu aklimatizoval na jědění na vysavači. )
Taky jsem si říkal, čím v budoucnu nahradím C5? Protoe chci větí, POHODLNÝ, kombík. Ty rádoby sportovní podvozky co jsou v módě mě neoslovují. Ojetý Mercedes E nebo A6 na vzduchu, jsou pohodlné káry, ale nejsem schopný finančně utáhnout jejich servis.
Ale pak jsem si řekl, klid. Na nové auto nemám a mít nebudu, můj álek kávy jsou ojetiny, take za pár let přesednu do nějaké z posledních C5 X7 a do roku 2030 mi to prostě vydrí a co bude v té době jezdit nebo s čím nám dovolí jezdit, netuím. Take proč si lámat hlavu. ;-)
(Jo a letos si moná poskládám elektrokolo, abych se pomalu aklimatizoval na jědění na vysavači. :-d)
|
|
23.01.2017 14:39 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3031029
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Ten Hydractive a Amvar tam dávají do souvislosti s minulým modelem. O novým modelu jen říkají:,,based on new no.3 platform" Ale tam je ten překlad do angličtiny nějakej zprdelenej, take to moc nedává smysl. Jestli dali z 1.8T tolik koní, tak klobouk dolů.
c5vyskov napsal(a): Jestli je jetě řeč o té C z Číny, tak tam říkají, e má hydractive s amvarem, motor 1,8T. Podle označení na zadních dveřích 350 koni? Pohodlí si chválí, srovnatelné s nějakým Cadillacem, jenom C6 bude asi levnějí. Cenu zatím neví, není jetě v prodeji. Vůbec bych se takovému autu nebránil
Ten Hydractive a Amvar tam dávají do souvislosti s minulým modelem. O novým modelu jen říkají:,,based on new no.3 platform" Ale tam je ten překlad do angličtiny nějakej zprdelenej, take to moc nedává smysl. Jestli dali z 1.8T tolik koní, tak klobouk dolů.
|
|
| |
|
|