| | |
15.10.2016 10:25 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002891
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
myslím, e PSA jede na hodně tvrdých drogách včetně Tavarese i Lindy Jackson. Stačí se podívat jaké nastavili cenovky u nové P3008 při motorizaci 1,2l Puretech a 2.0HDI.... to je váně na hlavu..... .link.
jak jsem psal na předchozí stránce, asi mají své zkazníky za uplné tupce.
Bohuel je to hrozně neastná situace, protoe jeden nekompetentní blbec můe jedním patným rozhodnutím kompletně zničit práci, kterou někdo předtím pracně budoval x let
myslím, e PSA jede na hodně tvrdých drogách včetně Tavarese i Lindy Jackson. Stačí se podívat jaké nastavili cenovky u nové P3008 při motorizaci 1,2l Puretech a 2.0HDI.... :-)))) to je váně na hlavu..... http://www.autorevue.cz/peugeot-3008-je-lepsi-nez-tiguan-ci-x1-shoduje-se-skupina-psa
jak jsem psal na předchozí stránce, asi mají své zkazníky za uplné tupce. :palec
Bohuel je to hrozně neastná situace, protoe jeden nekompetentní blbec můe jedním patným rozhodnutím kompletně zničit práci, kterou někdo předtím pracně budoval x let :-((((
|
|
15.10.2016 16:32 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002956
|
|
jruze
|
|
|
del42sa napsal(a): myslím, e PSA jede na hodně tvrdých drogách včetně Tavarese i Lindy Jackson. Stačí se podívat jaké nastavili cenovky u nové P3008 při motorizaci 1,2l Puretech a 2.0HDI.... to je váně na hlavu..... .link.
jak jsem psal na předchozí stránce, asi mají své zkazníky za uplné tupce.
Bohuel je to hrozně neastná situace, protoe jeden nekompetentní blbec můe jedním patným rozhodnutím kompletně zničit práci, kterou někdo předtím pracně budoval x let
- ono je to těké kdy zahodí tradici a nechtějí investovat a mimo to u vymylené a fungující strčí do uplíku a dělají kokotiny s novím a drahým (4x4 měla BX proč by jí nemohla mít C5?,pérování u DS , vylepenou C5 - myslím také OK + rozdělené brzdy - to v rámci bezpečnosti OK a dalí a dalí +++),jednoduchost náprav - vůbec nemuseli řeit.
:palec - ono je to těké kdy zahodí tradici a nechtějí investovat a mimo to u vymylené a fungující strčí do uplíku a dělají kokotiny s novím a drahým (4x4 měla BX proč by jí nemohla mít C5?,pérování u DS , vylepenou C5 - myslím také OK + rozdělené brzdy - to v rámci bezpečnosti OK a dalí a dalí +++),jednoduchost náprav - vůbec nemuseli řeit.:nevim
|
|
15.10.2016 18:53 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002962
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
prave som sa vratil z autosalonu nitra. P3008 - zacina sa od 20tisic euro, to je hodne odvazne. ze na com ficia, ale oni sa vzdy zobudia ked zistia ze to nejde a budu stielat 5000eur zlavy ako obycajne o rok/dva. pozreli sme sa na Atecu. ta je od 16990eur. Ateca v peknej pomarancovej metalize. velky kufor. v pohode objednat 1.4TSI 110kW s DSG [dvojspojka] alebo 2.0 naftu. tato Ateca je 500kg lahsie ako x7 a natrhne mi s DSG automatom zadok.....
citroen nemal ani DS modely, lebo na tento lokalny autosalon sa neunuvali ani importeri, a teda tam vlastne boli vacsi predajcovia. a kto z nich ma umrtvene prachy v DS? asi maloktori optimista. Aha ete nova c3, no zena nehikala, nemala preco. pekny material, zaujimave riesenia, ale ale furt mini auto s 3 valcom.
prave som sa vratil z autosalonu nitra. P3008 - zacina sa od 20tisic euro, to je hodne odvazne. ze na com ficia, ale oni sa vzdy zobudia ked zistia ze to nejde a budu stielat 5000eur zlavy ako obycajne o rok/dva. pozreli sme sa na Atecu. ta je od 16990eur. Ateca v peknej pomarancovej metalize. velky kufor. v pohode objednat 1.4TSI 110kW s DSG [dvojspojka] alebo 2.0 naftu. tato Ateca je 500kg lahsie ako x7 a natrhne mi s DSG automatom zadok.....
citroen nemal ani DS modely, lebo na tento lokalny autosalon sa neunuvali ani importeri, a teda tam vlastne boli vacsi predajcovia. a kto z nich ma umrtvene prachy v DS? asi maloktori optimista. Aha ete nova c3, no zena nehikala, nemala preco. pekny material, zaujimave riesenia, ale ale furt mini auto s 3 valcom.
|
|
16.10.2016 13:19 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3003089
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
DSG je robotizovana/automatizovana prevodovka.. automat v C5 je klasický automat..aj ked AM6 zrovna spolahlivostou tiez nevyniká.
DSG je robotizovana/automatizovana prevodovka.. automat v C5 je klasický automat..aj ked AM6 zrovna spolahlivostou tiez nevyniká.
|
|
01.12.2016 16:22 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3016694
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
A jak dlouho se jetě bude C5 vyrábět?
A jak dlouho se jetě bude C5 vyrábět?
|
|
01.12.2016 19:30 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3016715
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Dle pravidel v automotive měla vyroba skončit nejpozději v roce 2015. Protoe není náhrada, tak jedou dál...
Dle pravidel v automotive měla vyroba skončit nejpozději v roce 2015. Protoe není náhrada, tak jedou dál...
|
|
01.12.2016 19:32 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3016716
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
vzhžadom na to, e sa C5 u prestáva objavova na autosalónoch, domnievam sa, e to bude tak maximálne budúci rok
vzhžadom na to, e sa C5 u prestáva objavova na autosalónoch, domnievam sa, e to bude tak maximálne budúci rok :(
|
|
01.12.2016 19:54 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3016718
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja mam 2013 a podla mna je to absolutne dostojne ze tento model bol v produkcii tolko rokov. jednoducho asi aj sami frantici sa s nim tazko lucia, inak by sa uz nedal objednat. hlavne s vyhladom ze uz nebude naslednik s hydrou. asi je tam urcita nostalgia.
toto je krasne prirovnanie : C5 je ako Karel Gott - slavikov ma plnu skrinu, z podii neodchadza.
.link.
jedine ze by motyka strelila a 2017 by fakt nieco vytiahli. ale stredna trieda teraz nefrci
ja mam 2013 a podla mna je to absolutne dostojne ze tento model bol v produkcii tolko rokov. jednoducho asi aj sami frantici sa s nim tazko lucia, inak by sa uz nedal objednat. hlavne s vyhladom ze uz nebude naslednik s hydrou. asi je tam urcita nostalgia.
toto je krasne prirovnanie : C5 je ako Karel Gott - slavikov ma plnu skrinu, z podii neodchadza.
http://autobild.cas.sk/clanok/190577/test-citroen-c5-tourer-hdi-160-stale-chce-spievat
jedine ze by motyka strelila a 2017 by fakt nieco vytiahli. ale stredna trieda teraz nefrci
|
|
01.12.2016 20:19 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3016719
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
keď som sa tak minule bavil s predajkyňou z Citroenu, tak o následovníkovi v strednej triede asi pochybujem... V rámci PSA je na výslnní Peugeot a na Citroena ostali len imageovky ako Cactus, alebo nová C3. Prípade MPV-čka
keď som sa tak minule bavil s predajkyňou z Citroenu, tak o následovníkovi v strednej triede asi pochybujem... V rámci PSA je na výslnní Peugeot a na Citroena ostali len imageovky ako Cactus, alebo nová C3. Prípade MPV-čka
|
|
04.12.2016 00:53 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3017400
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Tohtorocne predaje C5 este nedosiahli 9 000 kusov.. oproti 109 000 kusom z roku 2001 a 145 000 kusom z roku 2002 je to na zaplakanie.
Napríklad jedna zo značiek s najslabím podielom na trhu Subaru Legacy / Outback má u tento rok 7000 kusov. (aj ked outbacky su fajne v 4wd)
.link.
Tohtorocne predaje C5 este nedosiahli 9 000 kusov.. oproti 109 000 kusom z roku 2001 a 145 000 kusom z roku 2002 je to na zaplakanie.
Napríklad jedna zo značiek s najslabím podielom na trhu Subaru Legacy / Outback má u tento rok 7000 kusov. (aj ked outbacky su fajne v 4wd)
http://left-lane.com/european-sales-2016-q1-q3-midsized-car-segment/
|
|
05.12.2016 07:43 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3017633
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Po tom co tady čtu o vzduchovém podvozku C4 Picasso mi zbývá jen vyí střední třída nebo SUV s kvalitním vzduchovým podvozkem.
X7 bych si býval koupil u tehdy, ale je na mě vevnitř malá.
Po tom co tady čtu o vzduchovém podvozku C4 Picasso mi zbývá jen vyí střední třída nebo SUV s kvalitním vzduchovým podvozkem. :nevim
X7 bych si býval koupil u tehdy, ale je na mě vevnitř malá.
|
|
05.12.2016 08:03 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3017636
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja se obavam ze zadny vzduchovy podvizek nebude dobra vola..viz bmw,audi,mercedes..staci si pocist na netu tu radu spokojenych majitelu
ja se obavam ze zadny vzduchovy podvizek nebude dobra vola..viz bmw,audi,mercedes..staci si pocist na netu tu radu spokojenych majitelu :D
|
|
05.12.2016 09:31 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3017642
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Souhlas s autodiag. Vzduchový podvozek je určitě také komfortní, ale mnohem draí na servis. Nemyslím si, e je plně technicky srovnatelný s naí hydraulikou, vzduchové měchy jsou tam kombinovány s klasickým tlumičem. Systém pracuje se vzduchem z atmosféry, musí se vypořádat se vzdunou vlhkostí atd. Hydraulika se dá lépe regulovat (přizpůsobovat stavu silnice), je mechanicky odolnějí a opakuji, hlavně je levnějí. U ojetin to platí x-násobně.
Najít rozumnou náhradu za C5 bude problém.
Souhlas s autodiag. Vzduchový podvozek je určitě také komfortní, ale mnohem draí na servis. Nemyslím si, e je plně technicky srovnatelný s naí hydraulikou, vzduchové měchy jsou tam kombinovány s klasickým tlumičem. Systém pracuje se vzduchem z atmosféry, musí se vypořádat se vzdunou vlhkostí atd. Hydraulika se dá lépe regulovat (přizpůsobovat stavu silnice), je mechanicky odolnějí a opakuji, hlavně je levnějí. U ojetin to platí x-násobně.
Najít rozumnou náhradu za C5 bude problém.
|
|
05.12.2016 10:55 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3017668
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Tatík má Discovery 3 TDV6 2,7, Rok 2006, najeto 260000 km. Na podvozku měnil pouze přední rozdělovací kostku. Motor má původní turbo i vstřiky a rozhodně není celé auto před kolapsem. Auto má od nového.
Take i se vzduchovým podvozkem se dá bez problému jezdit. Land Rover má ty komponenty odolnějí, musí přeít i terénní provoz . Teď si tatík kupuje předváděčku Discovery 4 a uvidíme jestli přeije. Pokusím se ji podědit, kdy bude mít 100000 km, nemuselo by se to tak srát.
Tatík má Discovery 3 TDV6 2,7, Rok 2006, najeto 260000 km. Na podvozku měnil pouze přední rozdělovací kostku. Motor má původní turbo i vstřiky a rozhodně není celé auto před kolapsem. Auto má od nového.
Take i se vzduchovým podvozkem se dá bez problému jezdit. Land Rover má ty komponenty odolnějí, musí přeít i terénní provoz :-)). Teď si tatík kupuje předváděčku Discovery 4 a uvidíme jestli přeije. Pokusím se ji podědit, kdy bude mít 100000 km, nemuselo by se to tak srát. :-d
|
|
05.12.2016 14:02 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3017721
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Discovery 3 TDV6 neni ale uplne MPV ze ne ?...hlavne tam to neni jen o vzduchu
Discovery 3 TDV6 neni ale uplne MPV ze ne ?...hlavne tam to neni jen o vzduchu
|
|
05.12.2016 18:01 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3017771
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..a vono Discovery 3 TDV6 SUV ?
..a vono Discovery 3 TDV6 SUV ?
|
|
07.12.2016 12:28 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3018333
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Takhle to má být a toto u ádná francouzská automobilka neumí:
.link.
Ale poté, co jsem ujel 4000 mil s Chryslerem 300s, musím uznat, e na horím povrchu C5 absolutně vítězí.
Takhle to má být a toto u ádná francouzská automobilka neumí:
http://auto.idnes.cz/opel-insignia-0dp-/ak_aktual.aspx?c=A161206_235025_ak_aktual_fdv
Ale poté, co jsem ujel 4000 mil s Chryslerem 300s, musím uznat, e na horím povrchu C5 absolutně vítězí.
|
|
| |
|
|