| | |
13.10.2016 19:38 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002656
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Souhlas s posledními příspěvky. Ale je zajímavé jak trend SUV a trend 4x4 jde vlastně proti jinému zásadnímu trendu - ekologii. Jak psáno výe, 99,9% ujetých km na autech 4x4 nemá nic společného s terénem. Ale prostě je to auto těí, vrtí se tam více hřídelí a prokluzuje více spojek - take ekologie jde do kopru.
No a SUV je fenomén sám pro sebe - paničky na nákup do nejbliího hypermarketu u ne Opel Corsa ale 2 tuny SUV.
Souhlas s posledními příspěvky. Ale je zajímavé jak trend SUV a trend 4x4 jde vlastně proti jinému zásadnímu trendu - ekologii. Jak psáno výe, 99,9% ujetých km na autech 4x4 nemá nic společného s terénem. Ale prostě je to auto těí, vrtí se tam více hřídelí a prokluzuje více spojek - take ekologie jde do kopru.
No a SUV je fenomén sám pro sebe - paničky na nákup do nejbliího hypermarketu u ne Opel Corsa ale 2 tuny SUV.
|
|
14.10.2016 00:03 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002701
|
|
jruze
|
|
|
To máte pravdu,ale kolik SUV je vlastně do terénu? - to jsou silniční né teréní(z větiny v terénu nic moc jen G , Nisan patrol) ale osobně uvauji o nějakém také = hlavní důvod je bezpečnost(manelka+děti),zimní období projede vude , na kouli 2t a víc atd.. no představme si kolizi SUV a třeba s třeba C 1 , 2 , 3 a podobných prcků? Ovem to nesmí být osazeno 1,6 tkou - teď si koupil známej Hundaje (né 4x4 a s 1.6 ? - to je ale kombinace k ničemu)
To máte pravdu,ale kolik SUV je vlastně do terénu? - to jsou silniční né teréní(z větiny v terénu nic moc jen G , Nisan patrol) ale osobně uvauji o nějakém také = hlavní důvod je bezpečnost(manelka+děti),zimní období projede vude , na kouli 2t a víc atd.. no představme si kolizi SUV a třeba s třeba C 1 , 2 , 3 a podobných prcků? Ovem to nesmí být osazeno 1,6 tkou;-) - teď si koupil známej Hundaje (né 4x4 a s 1.6 ? - to je ale kombinace k ničemu)
|
|
14.10.2016 08:03 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002709
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
mercedes G a nissan patrol niesu SUV, su to offroady. Offroad je vyí, má priechodnos v teréne, má reálne uzávierky nie ako SUV. Na offroade zaradí pákou alebo spínačom full 4WD, zamkne diferenciály a na ceste ich zorotuje tak e môe meni nápravy. SUV nemá uzávierky, len elektronicky riadené rozdelenie momentu, aby to ludia neznicili.
SUV ako BMW x5,x6 môe práit po dialnici aj cez 200.. s offroadom bude ma čo robi aby si to udral..lebo to má podvozok nastavený na terén s velkými výkyvmi.
Take ak chce tereňák:: Hyundai Galloper, Starex, Nissan patrol, Mitsubishi pajero, Toyota Landcruiser, Land rover
Ak chce pracovný tereňák :: Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hi-lux
A vacsina offroadov je na ráme, kabína je len prilepená. Vyjma dodávok ako starex, mistubishi delica, L300,L400, toyota hi-ace.
mercedes G a nissan patrol niesu SUV, su to offroady. Offroad je vyí, má priechodnos v teréne, má reálne uzávierky nie ako SUV. Na offroade zaradí pákou alebo spínačom full 4WD, zamkne diferenciály a na ceste ich zorotuje tak e môe meni nápravy. SUV nemá uzávierky, len elektronicky riadené rozdelenie momentu, aby to ludia neznicili.
SUV ako BMW x5,x6 môe práit po dialnici aj cez 200.. s offroadom bude ma čo robi aby si to udral..lebo to má podvozok nastavený na terén s velkými výkyvmi.
Take ak chce tereňák:: Hyundai Galloper, Starex, Nissan patrol, Mitsubishi pajero, Toyota Landcruiser, Land rover
Ak chce pracovný tereňák :: Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hi-lux
A vacsina offroadov je na ráme, kabína je len prilepená. Vyjma dodávok ako starex, mistubishi delica, L300,L400, toyota hi-ace.
Přílohy: chassis_notext.jpg ( 24029b ) - Merc G |
|
14.10.2016 08:13 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002710
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tohle já vím ( tedy tu práci s uzávěrkami moc ne) Já psal e kdybych chtěl jezdit v terénu (měl treba chalupu v horách) tak koupím auto do terénu. Ale jako měák nechápu proč bych měl mít SŮVU. To mi prostě přijde to chození v lyákách. Bezpečnost asi ano ale na úkor druhých a třeba C8 nebo Espace snad bude na stejno nebo ne? To mi přijde praktičtějí ne SUV.
A kdybych chtěl 4x4 tak Subaru Forester nebo Legacy kombi.
Suva je prostě módní záleitost.
Tohle já vím ( tedy tu práci s uzávěrkami moc ne) Já psal e kdybych chtěl jezdit v terénu (měl treba chalupu v horách) tak koupím auto do terénu. Ale jako měák nechápu proč bych měl mít SŮVU. To mi prostě přijde to chození v lyákách. Bezpečnost asi ano ale na úkor druhých a třeba C8 nebo Espace snad bude na stejno nebo ne? To mi přijde praktičtějí ne SUV.
A kdybych chtěl 4x4 tak Subaru Forester nebo Legacy kombi.
Suva je prostě módní záleitost.
|
|
14.10.2016 08:18 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002712
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Forester je SUV Legacy je osobák.. a nechcel by som ich ani zadarmo lebo to hrdzavie ako divé.
Forester je SUV :) Legacy je osobák.. a nechcel by som ich ani zadarmo lebo to hrdzavie ako divé.
|
|
14.10.2016 08:34 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002717
|
|
jruze
|
|
|
Delict napsal(a): mercedes G a nissan patrol niesu SUV, su to offroady. Offroad je vyí, má priechodnos v teréne, má reálne uzávierky nie ako SUV. Na offroade zaradí pákou alebo spínačom full 4WD, zamkne diferenciály a na ceste ich zorotuje tak e môe meni nápravy. SUV nemá uzávierky, len elektronicky riadené rozdelenie momentu, aby to ludia neznicili.
SUV ako BMW x5,x6 môe práit po dialnici aj cez 200.. s offroadom bude ma čo robi aby si to udral..lebo to má podvozok nastavený na terén s velkými výkyvmi.
Take ak chce tereňák:: Hyundai Galloper, Starex, Nissan patrol, Mitsubishi pajero, Toyota Landcruiser, Land rover
Ak chce pracovný tereňák :: Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hi-lux
A vacsina offroadov je na ráme, kabína je len prilepená. Vyjma dodávok ako starex, mistubishi delica, L300,L400, toyota hi-ace.
Jezdím občas s patrolem - kdy je to ucpané a je kudy tak 4x4 pevnejch a přes karpu a po poli(kdyby bylo nejhůř tak naviják) G je pořád stále moc drahé , ale zase je nezničitelné. SUV 4x4 - vzhledem k práci silničářů stačí, na OFFOAD moc nejsem (tedy myslím jezdit na jejich srazy a blbnutí v terénu a pokud ano nemám problém si na jejich sraz auto půjčit ) ale co moje záda?
Jezdím občas s patrolem - kdy je to ucpané a je kudy tak 4x4 pevnejch a přes karpu a po poli(kdyby bylo nejhůř tak naviják) G je pořád stále moc drahé , ale zase je nezničitelné.;-) SUV 4x4 - vzhledem k práci silničářů stačí, na OFFOAD moc nejsem (tedy myslím jezdit na jejich srazy a blbnutí v terénu a pokud ano nemám problém si na jejich sraz auto půjčit ) ale co moje záda?:-((((
|
|
14.10.2016 08:53 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002719
|
|
Brzda
|
|
|
SUV je módní záleitost, lidi to teď prostě chtějí. Co se týká bezpečnosti, tak moderní auto střední nebo vyí třídy je na tom v podstatě stejně. Co se týká průchodnosti terénem, tak by větina z vás kritiků byla asi dost překvapena, ale offroad to samozřejmě není. tchán si SUV pořídil, protoe má chatu na horách, tam ale vyjedu i já s C5, ho nejvíc těí pohodlnějí na/vystupování.
To, e PSA ádné SUV nemá sniuje jejich podíl na trhu (dos zásadně) => nií zisk => úpadek => etření => třeba zaříznutí hydry. Kdyby řadu SUV a prodeje měli, nemusely by tak etřit a mohl tady klidně být nástupce C6 podtrhující presti značky. Teď u to sice asi pochopili (změna filozofie 3008 a 5008 z MPV na SUV), ale budou dobíhat rozjetý vlak, který je u za zatáčkou.
A to e nemají 4x4 je stejný problém. Nejde jen o tuto módní vlnu SUV, ale i třeba vyí třídu klasických aut jako C5. Spousta lidí, kteří by si třeba i C5/508 koupili si raději koupí Mondeo/Passat/Avensis/Insignia/Mazda 6/A4/MB C, prostě něco, co 4x4 nabízí, a u k tomu mají důvod jakýkoliv. A taky to mluví o síle značky, jejích technických monostech.
Mě osobně poslední dobou začínají docházet argumenty, proč Citroen tak miluju. Technické monosti PSA se pomalu smrskávají jen na chromová cingrlátka na DS a elektromotor na zadní nápravě, se kterým je auto horí ne základní model. Kde je nějaký opravdový hybrid, kde je 4x4 (by jen připojitelná), kde jsou elektroničtí pomocníci, kterých má WV a podobní po kokot? Kde je před několika lety avizovaný hybridAir???
Po C5 mě nenapadá ádná rozumná alternativa z dílny PSA (moná snad výe zmíněný kaktus, kdy jsme jen dva nebo 308GT). Ale kdy zůstanu ve Francii (přece jen pohodlnějí ne dojčevágen), tak Renault jede poslední dobou na hodně dobré vlně (chápou ve výe zmíněné a těí třeba ze spolupráce s Nissanem) a nový Megane Grand Tour nebo Talisman se mi hodně líbí......
SUV je módní záleitost, lidi to teď prostě chtějí. Co se týká bezpečnosti, tak moderní auto střední nebo vyí třídy je na tom v podstatě stejně. Co se týká průchodnosti terénem, tak by větina z vás kritiků byla asi dost překvapena, ale offroad to samozřejmě není. tchán si SUV pořídil, protoe má chatu na horách, tam ale vyjedu i já s C5, ho nejvíc těí pohodlnějí na/vystupování.
To, e PSA ádné SUV nemá sniuje jejich podíl na trhu (dos zásadně) => nií zisk => úpadek => etření => třeba zaříznutí hydry. Kdyby řadu SUV a prodeje měli, nemusely by tak etřit a mohl tady klidně být nástupce C6 podtrhující presti značky. Teď u to sice asi pochopili (změna filozofie 3008 a 5008 z MPV na SUV), ale budou dobíhat rozjetý vlak, který je u za zatáčkou.
A to e nemají 4x4 je stejný problém. Nejde jen o tuto módní vlnu SUV, ale i třeba vyí třídu klasických aut jako C5. Spousta lidí, kteří by si třeba i C5/508 koupili si raději koupí Mondeo/Passat/Avensis/Insignia/Mazda 6/A4/MB C, prostě něco, co 4x4 nabízí, a u k tomu mají důvod jakýkoliv. A taky to mluví o síle značky, jejích technických monostech.
Mě osobně poslední dobou začínají docházet argumenty, proč Citroen tak miluju. Technické monosti PSA se pomalu smrskávají jen na chromová cingrlátka na DS a elektromotor na zadní nápravě, se kterým je auto horí ne základní model. Kde je nějaký opravdový hybrid, kde je 4x4 (by jen připojitelná), kde jsou elektroničtí pomocníci, kterých má WV a podobní po kokot? Kde je před několika lety avizovaný hybridAir???
Po C5 mě nenapadá ádná rozumná alternativa z dílny PSA (moná snad výe zmíněný kaktus, kdy jsme jen dva nebo 308GT). Ale kdy zůstanu ve Francii (přece jen pohodlnějí ne dojčevágen), tak Renault jede poslední dobou na hodně dobré vlně (chápou ve výe zmíněné a těí třeba ze spolupráce s Nissanem) a nový Megane Grand Tour nebo Talisman se mi hodně líbí......
|
|
14.10.2016 09:20 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002729
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak po C5 bude asi vechno krokem dopředu. Kdy čtu, co vechno můe mít passat:
.link.
o tom si PSA můe nechat jenom zdát. Jediné co mě zaráí je ta optimalizovaná elektrická soustava s pouitím hliníku, optimalizované (tenčí) vodiče...
Tak po C5 bude asi vechno krokem dopředu. Kdy čtu, co vechno můe mít passat:
http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/detail-new-passat-generation-8-2/
o tom si PSA můe nechat jenom zdát. Jediné co mě zaráí je ta optimalizovaná elektrická soustava s pouitím hliníku, optimalizované (tenčí) vodiče...
|
|
14.10.2016 09:23 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002730
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
psa má výborné SUV u dávno: třeba například .link.
Neznám ve svém okolí nikoho kdo by si passat nebo mondeo koupil kvůli pohonu 4x4. Sám jsem měl u 3 mondea (jedno mám i ted), ale 4x4 mi tam opravdu nechybí. U takového auta jsou důleité jiné věci a jiná výbava. (oproti C5 třeba skutečné vyhřívání př. skla.)
psa má výborné SUV u dávno: třeba například http://www.auto.cz/citroen-c-crosser-2-2-hdi-1631
Neznám ve svém okolí nikoho kdo by si passat nebo mondeo koupil kvůli pohonu 4x4. Sám jsem měl u 3 mondea (jedno mám i ted), ale 4x4 mi tam opravdu nechybí. U takového auta jsou důleité jiné věci a jiná výbava. (oproti C5 třeba skutečné vyhřívání př. skla.)
:-)
|
|
14.10.2016 09:41 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002736
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Dawe napsal(a):
není to jedno?
není to jedno? :-d
|
|
14.10.2016 09:52 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002738
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
No mě to úplně jedno není tedy, vidím rozdíl v tom pokud má značka své auto, ne pouze "překoupené a přeznačkované", a vůbec osobně se mi Japonec ve vnitřku nelíbí...
No mě to úplně jedno není tedy, vidím rozdíl v tom pokud má značka své auto, ne pouze "překoupené a přeznačkované", a vůbec osobně se mi Japonec ve vnitřku nelíbí...
|
|
14.10.2016 10:07 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002739
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
To, e několik automobilek prodává stejný vůz, jen pod jinou značkou je dnes normální, a nikdo se nad tím nepozastavuje. Je to prostě úspora - trend doby. U PSA např. P807, C8, L.Phedra, nebo C1, P107, Toy, Aygo....
O koncernu ani nemluvě....
To, e několik automobilek prodává stejný vůz, jen pod jinou značkou je dnes normální, a nikdo se nad tím nepozastavuje. Je to prostě úspora - trend doby. U PSA např. P807, C8, L.Phedra, nebo C1, P107, Toy, Aygo....
O koncernu ani nemluvě....
|
|
14.10.2016 10:19 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002741
|
|
Brzda
|
|
|
Tak C-Crosser se u dávno koupit nedá. Jediné, co zbylo ze spolupráce s Mitsubishi je C4 Aircross (Mitsubishi ASX). A vdy to bylo a je jen Mitsubishi s dvojitým ípem na kapotě. Nic víc ne změnu znaku na kapotě a volantu s tím PSA neprovedlo.
Podívej se jak těí Renault ze spolupráce s Nissanem. Má SUV Captur, Kadjar a teď nový Koleos. Představili pick-up Alaskan (Nissan Navara), prostě se snaí vyplnit vechny díry na trhu, co PSA jaksi ignoruje.
Ad 4x4: Nemyslel jsem to doslova tak, e kdy Mondeo nebude mít 4x4 tak si ho nikdo nekoupí, ale tak, e je tady ta monost, která silně posiluje renomé toho auta. Je tady spousta lidí, kteří povaují 4x4 za modlu.......
Tak C-Crosser se u dávno koupit nedá. Jediné, co zbylo ze spolupráce s Mitsubishi je C4 Aircross (Mitsubishi ASX). A vdy to bylo a je jen Mitsubishi s dvojitým ípem na kapotě. Nic víc ne změnu znaku na kapotě a volantu s tím PSA neprovedlo.
Podívej se jak těí Renault ze spolupráce s Nissanem. Má SUV Captur, Kadjar a teď nový Koleos. Představili pick-up Alaskan (Nissan Navara), prostě se snaí vyplnit vechny díry na trhu, co PSA jaksi ignoruje.
Ad 4x4: Nemyslel jsem to doslova tak, e kdy Mondeo nebude mít 4x4 tak si ho nikdo nekoupí, ale tak, e je tady ta monost, která silně posiluje renomé toho auta. Je tady spousta lidí, kteří povaují 4x4 za modlu.......
|
|
14.10.2016 10:24 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002742
|
|
Brzda
|
|
|
martinrx napsal(a): To, e několik automobilek prodává stejný vůz, jen pod jinou značkou je dnes normální, a nikdo se nad tím nepozastavuje. Je to prostě úspora - trend doby. U PSA např. P807, C8, L.Phedra, nebo C1, P107, Toy, Aygo....
O koncernu ani nemluvě....
Ano, tak proč to PSA neudělá taky tak C1/P108 je jediná úspěná spolupráce. Proč z té spolupráce s Mitsubishi nevytěili víc? Proč nemá P508 4x4? Proč to nemá fungl nové SUV P5008
Zmiňuje koncern - jak ho nemám rád, tak musím uznat, e ze společného vývoje těí maximum. Mají společnou techniku, ale ty auta od sebe rozezná (Octu si s Golfem nesplete...), kadé nabízí odliný přístup podle kategorie zákazníků.....
Ano, tak proč to PSA neudělá taky tak C1/P108 je jediná úspěná spolupráce. Proč z té spolupráce s Mitsubishi nevytěili víc? Proč nemá P508 4x4? Proč to nemá fungl nové SUV P5008 :nevim
Zmiňuje koncern - jak ho nemám rád, tak musím uznat, e ze společného vývoje těí maximum. Mají společnou techniku, ale ty auta od sebe rozezná (Octu si s Golfem nesplete...), kadé nabízí odliný přístup podle kategorie zákazníků.....
|
|
14.10.2016 17:08 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002775
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Brzda napsal(a): SUV je módní záleitost, lidi to teď prostě chtějí. Co se týká bezpečnosti, tak moderní auto střední nebo vyí třídy je na tom v podstatě stejně. Co se týká průchodnosti terénem, tak by větina z vás kritiků byla asi dost překvapena, ale offroad to samozřejmě není. tchán si SUV pořídil, protoe má chatu na horách, tam ale vyjedu i já s C5, ho nejvíc těí pohodlnějí na/vystupování.
To, e PSA ádné SUV nemá sniuje jejich podíl na trhu (dos zásadně) => nií zisk => úpadek => etření => třeba zaříznutí hydry. Kdyby řadu SUV a prodeje měli, nemusely by tak etřit a mohl tady klidně být nástupce C6 podtrhující presti značky. Teď u to sice asi pochopili (změna filozofie 3008 a 5008 z MPV na SUV), ale budou dobíhat rozjetý vlak, který je u za zatáčkou.
A to e nemají 4x4 je stejný problém. Nejde jen o tuto módní vlnu SUV, ale i třeba vyí třídu klasických aut jako C5. Spousta lidí, kteří by si třeba i C5/508 koupili si raději koupí Mondeo/Passat/Avensis/Insignia/Mazda 6/A4/MB C, prostě něco, co 4x4 nabízí, a u k tomu mají důvod jakýkoliv. A taky to mluví o síle značky, jejích technických monostech.
Mě osobně poslední dobou začínají docházet argumenty, proč Citroen tak miluju. Technické monosti PSA se pomalu smrskávají jen na chromová cingrlátka na DS a elektromotor na zadní nápravě, se kterým je auto horí ne základní model. Kde je nějaký opravdový hybrid, kde je 4x4 (by jen připojitelná), kde jsou elektroničtí pomocníci, kterých má WV a podobní po kokot? Kde je před několika lety avizovaný hybridAir???
Po C5 mě nenapadá ádná rozumná alternativa z dílny PSA (moná snad výe zmíněný kaktus, kdy jsme jen dva nebo 308GT). Ale kdy zůstanu ve Francii (přece jen pohodlnějí ne dojčevágen), tak Renault jede poslední dobou na hodně dobré vlně (chápou ve výe zmíněné a těí třeba ze spolupráce s Nissanem) a nový Megane Grand Tour nebo Talisman se mi hodně líbí......
no ja s tymto 110% suhlasim, aj ja som to tu pisal.
Prvy kto to tu pochopil a kupil SUV bol Najk
uz aj seat, low cost automobilka v ramci VW ma SUV Ateca, kde sa vascina technologickych veciciek da objednat za lacnejsie ako v skode, a cesi uz robia z Kodiaqa modlu, hoci nebude ani na autosalone v Nitre, ale ceske media uz masiruju cielovu skupinu...nahrada Yetiho.
no ja s tymto 110% suhlasim, aj ja som to tu pisal.
Prvy kto to tu pochopil a kupil SUV bol Najk :-d
uz aj seat, low cost automobilka v ramci VW ma SUV Ateca, kde sa vascina technologickych veciciek da objednat za lacnejsie ako v skode, a cesi uz robia z Kodiaqa modlu, hoci nebude ani na autosalone v Nitre, ale ceske media uz masiruju cielovu skupinu...nahrada Yetiho.
|
|
14.10.2016 19:34 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002795
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Tak po C5 bude asi vechno krokem dopředu. Kdy čtu, co vechno můe mít passat:
.link.
o tom si PSA můe nechat jenom zdát. Jediné co mě zaráí je ta optimalizovaná elektrická soustava s pouitím hliníku, optimalizované (tenčí) vodiče...
PSA je prostě pozadu, ujel jim vlak a díky těm technologiíím, které v rámci úspor zařízli je to jetě markantnějí... myslím, e budou rádi pokud to následujících 5 - 10 let ustojí....
výhody, které měli bohuel proměnili v nevýhody a nezbylo jim nic, co by je opravdu nějak výrazněji odliovalo od pouhého průměru na trhu... Jejich vize jsou postavené na hlavu a je a s podivem, e někdo věří tomu, e budou fungovat. Jeden by a řekl, e mají zákazníky za blbce.
Marketingová masá u začala .link.
PSA je prostě pozadu, ujel jim vlak a díky těm technologiíím, které v rámci úspor zařízli je to jetě markantnějí... myslím, e budou rádi pokud to následujících 5 - 10 let ustojí....
výhody, které měli bohuel proměnili v nevýhody a nezbylo jim nic, co by je opravdu nějak výrazněji odliovalo od pouhého průměru na trhu... Jejich vize jsou postavené na hlavu a je a s podivem, e někdo věří tomu, e budou fungovat. Jeden by a řekl, e mají zákazníky za blbce.
Marketingová masá u začala :-)) http://www.autorevue.cz/peugeot-3008-je-lepsi-nez-tiguan-ci-x1-shoduje-se-skupina-psa
|
|
14.10.2016 19:45 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002797
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vilous napsal(a): Souhlas s posledními příspěvky. Ale je zajímavé jak trend SUV a trend 4x4 jde vlastně proti jinému zásadnímu trendu - ekologii. Jak psáno výe, 99,9% ujetých km na autech 4x4 nemá nic společného s terénem. Ale prostě je to auto těí, vrtí se tam více hřídelí a prokluzuje více spojek - take ekologie jde do kopru.
No a SUV je fenomén sám pro sebe - paničky na nákup do nejbliího hypermarketu u ne Opel Corsa ale 2 tuny SUV.
je skutocne k nastvaniu ked soferujem c3 a nejake SUV of Fiatu Freemont ci co? ma vytlaca z cesty a vyblikuje ze mam jeho svetla vo vyske oci. to ma pred chvilkou fakt vytocilo. bohuzial je svinska doba, galantnost sa uz nenosi. ja nemienim tahat za kratsi koniec. ked mam c5 nikto si to nedovoluje a je fuk ci tam mam 1.6 alebo 3liter
je skutocne k nastvaniu ked soferujem c3 a nejake SUV of Fiatu Freemont ci co? ma vytlaca z cesty a vyblikuje ze mam jeho svetla vo vyske oci. to ma pred chvilkou fakt vytocilo. bohuzial je svinska doba, galantnost sa uz nenosi. ja nemienim tahat za kratsi koniec. ked mam c5 nikto si to nedovoluje a je fuk ci tam mam 1.6 alebo 3liter
|
|
14.10.2016 20:30 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3002804
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
PSA 4X4ky malo..a vela..a boli velky problem. Malo dodavku C25 v 4x4, stredný autombil P405 (zadok v T16 a niektorych Mi16 na hydre) , P505 a Citroen BX (na hydre v 4x4) a maly automobil Citroen AX 4x4.. dopadlo to katastrofalne. O auta nebol zaujem co sa citroenov týka, a boli velmi poruchové. BXkám menili diferáky a rozvodovky uz do 100 000km.. Následne boli k dispozícií uz len auta na objednavku Berlingo / Partner s 4x4 od Dangel a Boxer/Jumper 4x4 od Dangel.
Lene iadne z týchto áut sa nemohlo rovna plnohodnotným SUV ako toyota RAV4..takisto pri osobáku nieje rieená tuhos karosérie atd.
jruze :: ak chces pohodlíčko v riadnom 4WD tak range rover, jeep cherokee, je viac typov 4WD na balonoch
PSA 4X4ky malo..a vela..a boli velky problem. Malo dodavku C25 v 4x4, stredný autombil P405 (zadok v T16 a niektorych Mi16 na hydre) , P505 a Citroen BX (na hydre v 4x4) a maly automobil Citroen AX 4x4.. dopadlo to katastrofalne. O auta nebol zaujem co sa citroenov týka, a boli velmi poruchové. BXkám menili diferáky a rozvodovky uz do 100 000km.. Následne boli k dispozícií uz len auta na objednavku Berlingo / Partner s 4x4 od Dangel a Boxer/Jumper 4x4 od Dangel.
Lene iadne z týchto áut sa nemohlo rovna plnohodnotným SUV ako toyota RAV4..takisto pri osobáku nieje rieená tuhos karosérie atd.
jruze :: ak chces pohodlíčko v riadnom 4WD tak range rover, jeep cherokee, je viac typov 4WD na balonoch
|
|
| |
|
|