| | |
22.04.2015 09:37 -
Ochrana podvozku
|
2813266
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Ahojte, v pátek si jedeme místo Saxa pro novou C3 a chtěl bych podvozek stříknout nějakým kvalitním voskem. Můete doporučit nějaký kvalitní produkt ?
Díky, Vaek.
Ahojte, v pátek si jedeme místo Saxa pro novou C3 a chtěl bych podvozek stříknout nějakým kvalitním voskem. Můete doporučit nějaký kvalitní produkt ?
Díky, Vaek.
|
|
22.04.2015 10:20 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813286
|
|
jumep
|
|
|
nevidim na to dovod, povrchovka z vyrobi je vynikajuca
nevidim na to dovod, povrchovka z vyrobi je vynikajuca
|
|
22.04.2015 15:41 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813319
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
I tak bych to raděj nějakým voskem stříknul. Přece jen to auto plánujeme mít nějaký ten rok.
I tak bych to raděj nějakým voskem stříknul. Přece jen to auto plánujeme mít nějaký ten rok.
|
|
22.04.2015 15:59 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813340
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já bych to nedělal. Vechno si zapatlá, ucpe některý odtoky a díry na vysouení, o kterých ani neví, e tam jsou, zasviní závity, který nechce zasvinit, bude to smrdět v autě, je s tím práce a stojí to peníze. A nepřinese to ádný vylepení. Citroni jsou pozinkovaní a jejich ochrana je pověstná. Tyhle vosky stejně po dvou zimách popraskají a nekryjou dokonale a kdy dostanou kamínkem, tak je v nich dírka.
Ochrana spodku bude mít význam a po pár letech, kdy se některý místa odřou od origo nástřiku, hlavně v místech, kde se volně dotýkají třeba plastů.
Já bych to nedělal. Vechno si zapatlá, ucpe některý odtoky a díry na vysouení, o kterých ani neví, e tam jsou, zasviní závity, který nechce zasvinit, bude to smrdět v autě, je s tím práce a stojí to peníze. A nepřinese to ádný vylepení. Citroni jsou pozinkovaní a jejich ochrana je pověstná. Tyhle vosky stejně po dvou zimách popraskají a nekryjou dokonale a kdy dostanou kamínkem, tak je v nich dírka.
Ochrana spodku bude mít význam a po pár letech, kdy se některý místa odřou od origo nástřiku, hlavně v místech, kde se volně dotýkají třeba plastů.
|
|
22.04.2015 16:21 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813341
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Tohle se dělalo u starých hnijících felicií.. Tady to fakt nemá význam...
Tohle se dělalo u starých hnijících felicií.. Tady to fakt nemá význam...
|
|
22.04.2015 16:25 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813342
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
strekni to sprejom..ked niečo robím na podvozku a vidim nieco odreté tak sem tam pouzijem klasicky bitumenovy sprej BODY 950. Je to asi najlacnejsia zalezitost..okolo 125kč za kus!? +-
Nevyhoda je ze sa neznasa s olejom..takze nie na zapatlane casti..ale len cisto karoseria
strekni to sprejom..ked niečo robím na podvozku a vidim nieco odreté tak sem tam pouzijem klasicky bitumenovy sprej BODY 950. Je to asi najlacnejsia zalezitost..okolo 125kč za kus!? +-
Nevyhoda je ze sa neznasa s olejom..takze nie na zapatlane casti..ale len cisto karoseria
|
|
22.04.2015 18:46 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813406
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ak mozem poradit ja tak uplne neskodna jemna ochrana
.link.
myslim ze sa casom sama zmyje, osobne toto nemam vyskusane, ale ine veci od nich mam
no a taka lepsia ochrana by asi bol nejaky lak na motor .link.
ochrana z fabriky je sice fajn, ale po 2 zimach to uz neni tak pekne jak nove..... hrdzu a oxidy to chyta.
no a keby si chcel nejake ine rady ohladne voskov, mozem poradit....
ak mozem poradit ja tak uplne neskodna jemna ochrana
http://www.detailingshop.cz/plastove-a-pryzove-casti/1215-chemical-guys-bare-bones-undercarriage-spray-476ml-sprej-na-renovaci-podvozku-.html
myslim ze sa casom sama zmyje, osobne toto nemam vyskusane, ale ine veci od nich mam
no a taka lepsia ochrana by asi bol nejaky lak na motor http://obchod.damoslovakia.sk/ochranny-lak-na-motor-300ml/
ochrana z fabriky je sice fajn, ale po 2 zimach to uz neni tak pekne jak nove....:-)))). hrdzu a oxidy to chyta.
no a keby si chcel nejake ine rady ohladne voskov, mozem poradit....
|
|
22.04.2015 20:11 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813416
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Mám několikaletou skvělou zkuenost s vystříkání dutin. Pouil bych Resistin ML a zředit jej olejem Konkor 100.
Olej funguje jako nosný prvek a dostane vosk naprosto vude a přebytečný odkape. Ano auto bude smrdět, ale nerezne. Smrdět to pčestane tak po jednom měsíci, kdy to celé zaschne.
Potom pěkně tětec a natřít spodek Konkorem 500. Vydrí to tak 8 let, potom znovu, ale stojí to za to.
Sprej je k niemu ve jen zapatlá a nedostane se kam má.
Máme dvě Saxa jedno bylo oetření druhé nikoliv. Tomu neoetřenému se letos začala rozpadat podlaha a to i přesto, e je to zinkované a oetřené nějakým plastizolem z výroby... Pod tím plastizolem to prostě totálně hnije v zadním kufru v místech, kde drí celá zadní náprava.
Mám několikaletou skvělou zkuenost s vystříkání dutin. Pouil bych Resistin ML a zředit jej olejem Konkor 100.
Olej funguje jako nosný prvek a dostane vosk naprosto vude a přebytečný odkape. Ano auto bude smrdět, ale nerezne. Smrdět to pčestane tak po jednom měsíci, kdy to celé zaschne.
Potom pěkně tětec a natřít spodek Konkorem 500. Vydrí to tak 8 let, potom znovu, ale stojí to za to.
Sprej je k niemu ve jen zapatlá a nedostane se kam má.
Máme dvě Saxa jedno bylo oetření druhé nikoliv. Tomu neoetřenému se letos začala rozpadat podlaha a to i přesto, e je to zinkované a oetřené nějakým plastizolem z výroby... Pod tím plastizolem to prostě totálně hnije v zadním kufru v místech, kde drí celá zadní náprava.
|
|
22.04.2015 20:20 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813418
|
|
jirka75
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Určitě ádné gumoasfalty nebo barvy. Osobně to neoetřuju, ale dříve jsem si auta zespodu stříkal vyjetým olejem. Lil jsem to i do prahů. Pak projet po prané cestě. To jsou rady naich dědů, které opravdu fungují. Také jsem slyel, e je dobrá barva, co se s ní lajnují silnice. Ale olej konzervuje.
Určitě ádné gumoasfalty nebo barvy. Osobně to neoetřuju, ale dříve jsem si auta zespodu stříkal vyjetým olejem. Lil jsem to i do prahů. Pak projet po prané cestě. To jsou rady naich dědů, které opravdu fungují. Také jsem slyel, e je dobrá barva, co se s ní lajnují silnice. Ale olej konzervuje.:palec
|
|
22.04.2015 20:25 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813419
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Dnení antikorozní ochrana je na takové úrovni, e není nutné cokoliv oetřovat. Zalepí si tím akorát technologické otvory na spodku auta.
Dnení antikorozní ochrana je na takové úrovni, e není nutné cokoliv oetřovat. Zalepí si tím akorát technologické otvory na spodku auta.
|
|
22.04.2015 20:30 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813421
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
To je teda eko postriekat auto olejom.. ako to bolo 1L oleja znehodnoti pitnu vodu o objeme 1000L?
Citron sam o sebe nepotrebuje antikorozne natery. Xantie a XMy boli slabie..ale tak isto vydrali úctyhodné doby oproti niektorým značkám. Cčková rada je chránená dobre.
Klasicky body sprej je na to priamo určený. Vytvorí vrstvu cca 1mm, ktorá nielen chráni svojou hrúbkou, ale aj v rámci monosti zniuje hlučnos podvozku.
Neviem prečo by som striekal podvozok auta pravidelne neakou chémiou čo sa časom aj tak pekne zmyje spa do prírody alebo voskom, ked to stačí streknut raz originalom na podvozky a ma pokoj ?!
To je teda eko :D postriekat auto olejom.. ako to bolo 1L oleja znehodnoti pitnu vodu o objeme 1000L?
Citron sam o sebe nepotrebuje antikorozne natery. Xantie a XMy boli slabie..ale tak isto vydrali úctyhodné doby oproti niektorým značkám. Cčková rada je chránená dobre.
Klasicky body sprej je na to priamo určený. Vytvorí vrstvu cca 1mm, ktorá nielen chráni svojou hrúbkou, ale aj v rámci monosti zniuje hlučnos podvozku.
Neviem prečo by som striekal podvozok auta pravidelne neakou chémiou čo sa časom aj tak pekne zmyje spa do prírody alebo voskom, ked to stačí streknut raz originalom na podvozky a ma pokoj ?!
|
|
22.04.2015 20:40 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813424
|
|
jirka75
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Olej znehodnotí vodu. A ty ochranné nástřiky jsou snad eko? Nechal bych to být. Je to oetřené u z výroby.
Olej znehodnotí vodu. A ty ochranné nástřiky jsou snad eko? Nechal bych to být. Je to oetřené u z výroby. ;-)
|
|
22.04.2015 20:48 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813431
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
johnny.m napsal(a): Dnení antikorozní ochrana je na takové úrovni, e není nutné cokoliv oetřovat. Zalepí si tím akorát technologické otvory na spodku auta.
Postupem který jsem napsal se nic nezalepí. Olej konkor pouívá armáda a na povrchu vytváří jemný film. Resistin ML se tím v poměru 1:1 naředí a komprecorem za pomocí malé hadičky a trisky nastříká, udělá to mlhu, která se natlačí vude. Kam se nedostane hned, tak po několika dnech navzlíná (I mezi dva pozinkované plechy) a tam zaschne. Nic nepokozuje a je to mnoha léty osvědčený postup.
Proti postupu oetření automobilek nic nemám, ale né vdy je to dobře oetřené, kataforéza a zinkování není vemocné a nae nebo polská sůl umí opravdu nemoné Obě oetření jsem v automobilkách viděl a vím o čem mluvím.
Postupem který jsem napsal se nic nezalepí. Olej konkor pouívá armáda a na povrchu vytváří jemný film. Resistin ML se tím v poměru 1:1 naředí a komprecorem za pomocí malé hadičky a trisky nastříká, udělá to mlhu, která se natlačí vude. Kam se nedostane hned, tak po několika dnech navzlíná (I mezi dva pozinkované plechy) a tam zaschne. Nic nepokozuje a je to mnoha léty osvědčený postup.
Proti postupu oetření automobilek nic nemám, ale né vdy je to dobře oetřené, kataforéza a zinkování není vemocné a nae nebo polská sůl umí opravdu nemoné ;-) Obě oetření jsem v automobilkách viděl a vím o čem mluvím.
|
|
22.04.2015 20:55 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813433
|
|
jumep
|
|
|
ale tak toto nie je stare auto (aj ked c5 1 uz je)
kazdopadne co hrdzavie su sroby a par plieskov, zaklad nerobi nic, nevidim skutocne ziaden dovod to riesit
rezistinom sme striekali auta a dutiny kedysi, fakt je ina doba ....
ale tak toto nie je stare auto (aj ked c5 1 uz je)
kazdopadne co hrdzavie su sroby a par plieskov, zaklad nerobi nic, nevidim skutocne ziaden dovod to riesit
rezistinom sme striekali auta a dutiny kedysi, fakt je ina doba ....
|
|
22.04.2015 20:56 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813434
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ale ak to chapem artsvec nechce striekat podbehy, dutiny atd jak na starej skode. ale chce osetrit capy, tycky, silenty. takze nie farby, bitumeny atd...a tie veci hrdzaveju, ziadna zazracna ochrana tam neni
pre pocit ze nieco urobil aby mu to ostalo dlho pekne je ten detailing spray ok
ale ak to chapem artsvec nechce striekat podbehy, dutiny atd jak na starej skode. ale chce osetrit capy, tycky, silenty. takze nie farby, bitumeny atd...a tie veci hrdzaveju, ziadna zazracna ochrana tam neni
pre pocit ze nieco urobil aby mu to ostalo dlho pekne je ten detailing spray ok
|
|
22.04.2015 21:11 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813437
|
|
jumep
|
|
|
to chapem aj ja, ale co som zatial mal v rukach 3-4 rocne auta tu, tak toto by bolo absolutne zbytocne (nehovorim o severe kde je sneh atd.)
osobne vzdy po vymene capov atd. maznem zatiahnute zavity, ked sa to potom rozobera na 90% to ide ako nove
to chapem aj ja, ale co som zatial mal v rukach 3-4 rocne auta tu, tak toto by bolo absolutne zbytocne (nehovorim o severe kde je sneh atd.)
osobne vzdy po vymene capov atd. maznem zatiahnute zavity, ked sa to potom rozobera na 90% to ide ako nove
|
|
22.04.2015 21:49 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813441
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
jumep napsal(a): ale tak toto nie je stare auto (aj ked c5 1 uz je)
kazdopadne co hrdzavie su sroby a par plieskov, zaklad nerobi nic, nevidim skutocne ziaden dovod to riesit
rezistinom sme striekali auta a dutiny kedysi, fakt je ina doba ....
Nechci se přít, tohoto fóra a Vaí pomoci si moc váím. Je to věc kadého, jak si auto oetří a čemu věří, já to udělám vdy u kadého auta co se domů pořídí. U starího je to občas u problém. C5 co máme doma jsme koupili sice starou, ale dobře udrovanou a i přesto je drobná koroze na asi a na zadních dveřích. Jsou místa kde dochází ke kondenzaci vody a ta odteče a je jí tam větí mnoství, velmi malé zůstává a řasem si místo najde a začne plech nahlodávat. Kadé auto má nějaké bolavé místo, například Xantia zadní podběhy. Kupoval jsem ji tehdá 3 roky starou v /D/ a u byla načatá.
Problém je i v kvalitě naich silnic, kde se asi kroutí a dochází k drobným trhlinkám na zinkovém, nebo kataforézním oetření, který se stává časem porézní. Před několika měsíci jsme prodávali 9 let starého Opla, který se kupoval nový a byl touto mou metodou oetřen. Nikde ani náznak koroze a to kdy jsem koukal po stejných autech tak na tom moc dobře nebyly. Také pamatuji časy oetřování starých kodovek a igulíků s otáčením na kolíbkách, ale toto oetření je jiné, pouije se jen jedna plechovka Rezistinu a jeden litr oleje Konkor 100, více není potřeba, spíe jetě zdbude. Zacpe to hlavně ty mikropóry a jetě to na plechu udělá tenoučký vodu odpuzující film v tom je ta deviza. Důleitý je ale tlak kompresoru, né spreje, který ve jen zacpe. Sprej klidně na čisý a čističem brzd odmatěný (nebo starý tetrachlorový hasící přístroj) podvozek.
Jinak jak tu správně uvádíte z výroby mnoho věcí není z moc namazáno, tak to chce hnedle udělat. V automobilce se moc maziva nepouívá 1 etření, 2 není na to moc času. Na kadou operaci má operátor stanoven čas a musí to stihnout a v TPCA to je opravdu neuvěřitelný mazec a přál bych Vám to vidět.
Nechci se přít, tohoto fóra a Vaí pomoci si moc váím. Je to věc kadého, jak si auto oetří a čemu věří, já to udělám vdy u kadého auta co se domů pořídí. U starího je to občas u problém. C5 co máme doma jsme koupili sice starou, ale dobře udrovanou a i přesto je drobná koroze na asi a na zadních dveřích. Jsou místa kde dochází ke kondenzaci vody a ta odteče a je jí tam větí mnoství, velmi malé zůstává a řasem si místo najde a začne plech nahlodávat. Kadé auto má nějaké bolavé místo, například Xantia zadní podběhy. Kupoval jsem ji tehdá 3 roky starou v /D/ a u byla načatá.
Problém je i v kvalitě naich silnic, kde se asi kroutí a dochází k drobným trhlinkám na zinkovém, nebo kataforézním oetření, který se stává časem porézní. Před několika měsíci jsme prodávali 9 let starého Opla, který se kupoval nový a byl touto mou metodou oetřen. Nikde ani náznak koroze a to kdy jsem koukal po stejných autech tak na tom moc dobře nebyly. Také pamatuji časy oetřování starých kodovek a igulíků s otáčením na kolíbkách, ale toto oetření je jiné, pouije se jen jedna plechovka Rezistinu a jeden litr oleje Konkor 100, více není potřeba, spíe jetě zdbude. Zacpe to hlavně ty mikropóry a jetě to na plechu udělá tenoučký vodu odpuzující film v tom je ta deviza. ;-) Důleitý je ale tlak kompresoru, né spreje, který ve jen zacpe. Sprej klidně na čisý a čističem brzd odmatěný (nebo starý tetrachlorový hasící přístroj) podvozek.
Jinak jak tu správně uvádíte z výroby mnoho věcí není z moc namazáno, tak to chce hnedle udělat. V automobilce se moc maziva nepouívá 1 etření, 2 není na to moc času. Na kadou operaci má operátor stanoven čas a musí to stihnout a v TPCA to je opravdu neuvěřitelný mazec a přál bych Vám to vidět.
|
|
22.04.2015 21:58 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813447
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Vaek píe, e si jede pro novou C3, není koda stříkat u nového auta podvozek kdy je z fabriky oetřen?
Jinak přípravků je spousta, kdy jsem jezdil si nechat stříkat podvozek a dutiny, bylo mi řečeno kadé 2 maximálně 3 roky znovu, také říkal, e vechny přípravky se mezi sebou nesnesou, to by se ale musel vyjádřit k tomuto tvrzení někdo kompetentní.
Vaek píe, e si jede pro novou C3, není koda stříkat u nového auta podvozek kdy je z fabriky oetřen?
Jinak přípravků je spousta, kdy jsem jezdil si nechat stříkat podvozek a dutiny, bylo mi řečeno kadé 2 maximálně 3 roky znovu, také říkal, e vechny přípravky se mezi sebou nesnesou, to by se ale musel vyjádřit k tomuto tvrzení někdo kompetentní. :nevim
|
|
23.04.2015 05:40 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813496
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Díky vem za názory a typy. Rozjela se tu pěkná diskuze a to se mi líbí. Určitě souhlasím s tím, e protikorozní ochrana Citroenu je dobrá, ale zase si říkám, e nic není tak dobré aby nemohlo být jetě lepí. Navíc ublíit tím ničemu neublíím, take se spí kloním, e to lehce stříkneme u pro můj klid. Vem moc děkuji za podněty a jestli máte jetě daí, určitě pite dál.
Vaek
Díky vem za názory a typy. Rozjela se tu pěkná diskuze a to se mi líbí. Určitě souhlasím s tím, e protikorozní ochrana Citroenu je dobrá, ale zase si říkám, e nic není tak dobré aby nemohlo být jetě lepí. Navíc ublíit tím ničemu neublíím, take se spí kloním, e to lehce stříkneme u pro můj klid. Vem moc děkuji za podněty a jestli máte jetě daí, určitě pite dál.
Vaek
|
|
| |
|
|