 | |  |
20.01.2015 15:36 -
Motory kterým se vyhněte
|
2777140
|
|
9000petr
|
|

|
.link.
a aj druhá časť .link.
http://m.podkapotou.zoznam.sk/cl/1000618/1451345/Kupujete-jazdenku--Tymto-motorom-sa-zdaleka-vyhnite---I-
a aj druhá časť http://m.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/?textart=1
|
|
20.01.2015 16:05 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777147
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 612 |
|
|
o 1.6tkach PSA THP je toho napsano celkem vsude dost, zadna nova zprava. Taktez 1.6VTI a rozvody/vacky. Zrovna sestrence se s tim neco stalo nedavno v P 208. Co se tyce PSA vs BMW, tak se jim ta spoluprace moc nepovedla.
o 1.6tkach PSA THP je toho napsano celkem vsude dost, zadna nova zprava. Taktez 1.6VTI a rozvody/vacky. Zrovna sestrence se s tim neco stalo nedavno v P 208. Co se tyce PSA vs BMW, tak se jim ta spoluprace moc nepovedla.
|
|
20.01.2015 17:23 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777155
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|

|
A já myslel, že motory VTi jsou v poho. Pořádný benzíny už tedy PSA nedělá žádný
A já myslel, že motory VTi jsou v poho. Pořádný benzíny už tedy PSA nedělá žádný:-((((
|
|
20.01.2015 18:42 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777182
|
|
Rio11
|
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|

|
Pořádné motory už nikdo nedělá. A vše je to o normách splodin od EU. Poslední slušný motor se vyráběl před patnácti lety. Od doby co jsou samá turba, vysokotlaké vstřiky a malé objemy s ohromným výkonem je to o ničem. Zlaté časy kdy motor najel půl mega, ať nafta či benzín jsou dávno ty tam. dnešní motory padnou po 200 t. a některé i dřív.
Pořádné motory už nikdo nedělá. A vše je to o normách splodin od EU. Poslední slušný motor se vyráběl před patnácti lety. Od doby co jsou samá turba, vysokotlaké vstřiky a malé objemy s ohromným výkonem je to o ničem. Zlaté časy kdy motor najel půl mega, ať nafta či benzín jsou dávno ty tam. dnešní motory padnou po 200 t. a některé i dřív.
|
|
20.01.2015 19:08 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777194
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Tady bych zásadně nesouhlasil. 200 t má ve skutečnosti většina ojetin C5 na našem trhu, ať je stav tachometru jakýkoli. A kupujícímu ještě jednou tolik v klidu nakroutí. Myslím zejména diesely vyjma 1.6. Byl tu na klubu i nějaký skoro milionář.
Ty vysokotlaké vstřiky s turbem mimo jiné způsobí, že proti těm starým jezdíme s 2x výkonnějším motorem za 6 l a ty emisní finty, že se ve městech dá dýchat, já ještě pamatuji, že se nad křižovatkami vznášel modrý dým při 10x menším provozu než dnes.
Tady bych zásadně nesouhlasil. 200 t má ve skutečnosti většina ojetin C5 na našem trhu, ať je stav tachometru jakýkoli. A kupujícímu ještě jednou tolik v klidu nakroutí. Myslím zejména diesely vyjma 1.6. Byl tu na klubu i nějaký skoro milionář.
Ty vysokotlaké vstřiky s turbem mimo jiné způsobí, že proti těm starým jezdíme s 2x výkonnějším motorem za 6 l a ty emisní finty, že se ve městech dá dýchat, já ještě pamatuji, že se nad křižovatkami vznášel modrý dým při 10x menším provozu než dnes.
|
|
20.01.2015 19:23 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777197
|
|
Hanz 397
|
|

|
Ještě zapomněli na M57: .link. ,ale to už by v tý desítce nezbylo místo na jiný 
...A tohle je ten N63: .link. . Všechno tu máme
Ještě zapomněli na M57: http://www.c5club.cz/showpic/ostatni/mrtve-motory-a-jejich-fotky/105408553 ,ale to už by v tý desítce nezbylo místo na jiný :)
...A tohle je ten N63: http://www.c5club.cz/showpic/ostatni/73363009 . Všechno tu máme :)
|
|
20.01.2015 19:25 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777199
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
vilous@
To máš sice pravdu, ale někde by ta hranice měla být. Nekonečný snižování emisí na úkor objemu a životnosti motoru nemá smysl. Eurokomisaři nejsou žádní odborníci a odborníky nechtějí ani poslouchat. Mají za cíl jen ty emise. Víc je nezajímá. Škodovku dotlačili i ke zrušení slavnýho 1,2 HTP a nahradí ho 1.0 HTP. I do Octávek. Je to normální? Kde se ten blázinec zastaví?
vilous@
To máš sice pravdu, ale někde by ta hranice měla být. Nekonečný snižování emisí na úkor objemu a životnosti motoru nemá smysl. Eurokomisaři nejsou žádní odborníci a odborníky nechtějí ani poslouchat. Mají za cíl jen ty emise. Víc je nezajímá. Škodovku dotlačili i ke zrušení slavnýho 1,2 HTP a nahradí ho 1.0 HTP. I do Octávek. Je to normální? Kde se ten blázinec zastaví?
|
|
20.01.2015 19:26 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777202
|
|
jumep
|
|

|
vodik, elektrika ... ?
vodik, elektrika ... ?
|
|
20.01.2015 19:30 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777204
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
Vodík a elektriku nám nedovolí ropná loby. Kam by přišli ti naftoví magnáti?
Flintstoneovi, to je ta správná cesta?
Vodík a elektriku nám nedovolí ropná loby. Kam by přišli ti naftoví magnáti?
Flintstoneovi, to je ta správná cesta? :-))))
|
|
20.01.2015 20:25 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777226
|
|
Rio11
|
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|

|
vilous napsal(a): Tady bych zásadně nesouhlasil. 200 t má ve skutečnosti většina ojetin C5 na našem trhu, ať je stav tachometru jakýkoli. A kupujícímu ještě jednou tolik v klidu nakroutí. Myslím zejména diesely vyjma 1.6. Byl tu na klubu i nějaký skoro milionář.
Ty vysokotlaké vstřiky s turbem mimo jiné způsobí, že proti těm starým jezdíme s 2x výkonnějším motorem za 6 l a ty emisní finty, že se ve městech dá dýchat, já ještě pamatuji, že se nad křižovatkami vznášel modrý dým při 10x menším provozu než dnes.
Já nesouhlasím s tebou. 200 t má skoro každá ojetina co se u nás prodává, ale ukaž mi motor 1,2 nebo 1,4 nebo 1,6 s turbem , což se dnes běžně dělá, který přežije starší atmosferický motor o objemu dva litry. Dám ruku do ohně za to, že žádný z těchto nových motorů nedá to co poctivej dvoulitr jedno jestli nafta nebo benzín.
Já nesouhlasím s tebou. 200 t má skoro každá ojetina co se u nás prodává, ale ukaž mi motor 1,2 nebo 1,4 nebo 1,6 s turbem , což se dnes běžně dělá, který přežije starší atmosferický motor o objemu dva litry. Dám ruku do ohně za to, že žádný z těchto nových motorů nedá to co poctivej dvoulitr jedno jestli nafta nebo benzín.
|
|
20.01.2015 23:53 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777298
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|

|
Rozhodně nemám pocit, že by to moje biturbo mělo za sebou ve 200k km. Ano, přicházejí servisní úkony, které nejsou z levných krajin, ale o to je zase svým způsobem auto levnější... X7 jsem nechtěl a biturbo s málo km je podezřelý (ne nereálný, že jruze )
Ale malé motory to ve 200k km za sebou mít můžou, viz. HTP a voda ve válcích, atd.
Rozhodně nemám pocit, že by to moje biturbo mělo za sebou ve 200k km. Ano, přicházejí servisní úkony, které nejsou z levných krajin, ale o to je zase svým způsobem auto levnější... X7 jsem nechtěl a biturbo s málo km je podezřelý (ne nereálný, že jruze ;-))
Ale malé motory to ve 200k km za sebou mít můžou, viz. HTP a voda ve válcích, atd.
|
|
21.01.2015 10:26 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777316
|
|
jumep
|
|

|
HTP = hodne technickych problemu .... to je zname po 80t km ventili na vymenu atd ....
divim sa ze okrem THP tam nespomenuli 1.6HDi 80kw ...
HTP = hodne technickych problemu .... to je zname po 80t km ventili na vymenu atd ....
divim sa ze okrem THP tam nespomenuli 1.6HDi 80kw ...
|
|
21.01.2015 10:40 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777317
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|

|
taky zapoměli na "slavné" HPI a GDI
taky zapoměli na "slavné" HPI a GDI
|
|
21.01.2015 18:21 -
Re: Motory, kterým se vyhněte
|
2777375
|
|
Hanz 397
|
|

|
Hlavně biturbo vzhledem k objemu a k tomu,že to je "biturbo" nemá nijak závratný výkon(pozor,neříkám,že není dostatečný!),věřím tomu,že i s nějakými 150kw (ne dejlovanými) by mohlo fungovalo vesele,dobře a dlouho.
Kdežto ty malý motory)1,6HDi např.) jsou na výkon naspeedovaný a to se musí někde projevit... Vzpomeňme východoněmecké atlet(k)y 
Další samostatnou kapitolou jsou konstrukční chyby a překotné závádění do výroby...
Hlavně biturbo vzhledem k objemu a k tomu,že to je "biturbo" nemá nijak závratný výkon(pozor,neříkám,že není dostatečný!),věřím tomu,že i s nějakými 150kw (ne dejlovanými) by mohlo fungovalo vesele,dobře a dlouho.
Kdežto ty malý motory)1,6HDi např.) jsou na výkon naspeedovaný a to se musí někde projevit... Vzpomeňme východoněmecké atlet(k)y :-))))
Další samostatnou kapitolou jsou konstrukční chyby a překotné závádění do výroby... :-(
|
|
21.01.2015 20:44 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777408
|
|
jruze
|
|

|
Hanz 397 napsal(a): Hlavně biturbo vzhledem k objemu a k tomu,že to je "biturbo" nemá nijak závratný výkon(pozor,neříkám,že není dostatečný!),věřím tomu,že i s nějakými 150kw (ne dejlovanými) by mohlo fungovalo vesele,dobře a dlouho.
Kdežto ty malý motory)1,6HDi např.) jsou na výkon naspeedovaný a to se musí někde projevit... Vzpomeňme východoněmecké atlet(k)y 
Další samostatnou kapitolou jsou konstrukční chyby a překotné závádění do výroby... 
No tak to nevím jak jede tvé,ale mé má až až - co vím tak si za to vezme líp než 2.7 ,nevím jestli u AP omezují výkon jako u 3.0 ale na mím to zavře ECU i na dvojku(jak začnou hrabat obě kola) pravda od 180. už to zrychlení není takové,ale ve 130 si na přístrojovku nesáhneš když ho sešlápnu a ve 150. otvírá druhá část turba - to je také cejtit.
No tak to nevím jak jede tvé,ale mé má až až - co vím tak si za to vezme líp než 2.7 ,nevím jestli u AP omezují výkon jako u 3.0 ale na mím to zavře ECU i na dvojku(jak začnou hrabat obě kola) pravda od 180. už to zrychlení není takové,ale ve 130 si na přístrojovku nesáhneš když ho sešlápnu:-)))) a ve 150. otvírá druhá část turba - to je také cejtit.;-)
|
|
21.01.2015 20:50 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777412
|
|
Hanz 397
|
|

|
Já jsem psal,že ho nepovažuju za nedostatečnej 
Jen jsem tím chtěl říct,že ten motor je na ten výkon předimenzovanej a že by bez problémů unesl i víc,ale těch 125kw mi bohatě stačí... A ano,nástup krouťáku při rozjezdu je razantnější,než na 2,7...
Já jsem psal,že ho nepovažuju za nedostatečnej ;-)
Jen jsem tím chtěl říct,že ten motor je na ten výkon předimenzovanej a že by bez problémů unesl i víc,ale těch 125kw mi bohatě stačí... A ano,nástup krouťáku při rozjezdu je razantnější,než na 2,7...
|
|
21.01.2015 20:58 -
Re: Motory kterým se vyhněte
|
2777417
|
|
jumep
|
|

|
hmm, som rad ze sa to tu zasa zvrhlo a ze si uvedomujete ako je riesene preplnovanie biturbo vs 2.7
hmm, som rad ze sa to tu zasa zvrhlo a ze si uvedomujete ako je riesene preplnovanie biturbo vs 2.7
|
|
| |
|
|