| | |
28.11.2013 20:54 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641809
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
hmm nech si robia co chcu, myslim ze ci bude alebo nebude hydra nejaka peticia alebo dopis 700 ludi tomuto typkovi de Monsieur Denis DUCHESNE Directeur PSA Excellence System neovplyvni, slovo maju naklady a zisky a nazor majitelov.
ja si planujem nechat auto 7 rokov a potom sa uvidi ci vobec este znacka bude existovat....Samo ze verim ze bude ked som do nej investoval peniaze a aj doveru.
prelozil som si to radsej do anglictiny a veru asi ten dopis skonci v outlookovom kosi u pana Directeura
frantici si ale za kopec veci mozu sami
hmm nech si robia co chcu, myslim ze ci bude alebo nebude hydra nejaka peticia alebo dopis 700 ludi tomuto typkovi de Monsieur Denis DUCHESNE Directeur PSA Excellence System neovplyvni, slovo maju naklady a zisky a nazor majitelov.
ja si planujem nechat auto 7 rokov a potom sa uvidi ci vobec este znacka bude existovat....Samo ze verim ze bude ked som do nej investoval peniaze a aj doveru.
prelozil som si to radsej do anglictiny a veru asi ten dopis skonci v outlookovom kosi u pana Directeura
frantici si ale za kopec veci mozu sami
|
|
28.11.2013 20:59 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641812
|
|
jumep
|
|
|
vo fr si myslim inak zeby bola schodnejsia cesta strajkovat za zachovanie hydrauliky a jej pripadne rozsirenie
vo fr si myslim inak zeby bola schodnejsia cesta strajkovat za zachovanie hydrauliky a jej pripadne rozsirenie :)
|
|
28.11.2013 21:20 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641821
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jumep: Geniální nápad! Nejdřív jsem se dobře zasmál, ale ono to a tak od reality není
Jumep: Geniální nápad! Nejdřív jsem se dobře zasmál, ale ono to a tak od reality není :-)
|
|
28.11.2013 21:31 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641829
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Nebo je jetě ance e to koupí nebo oblehnou číňani. Pak můj přítí vůz bude nějaké vejuu na hydře.,
Raději vejuu s koulema ne Citroen s pérama
Nebo je jetě ance e to koupí nebo oblehnou číňani. Pak můj přítí vůz bude nějaké vejuu na hydře.,
Raději vejuu s koulema ne Citroen s pérama :-p
|
|
28.11.2013 21:55 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641846
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
HELLMUT napsal(a): Nebo je jetě ance e to koupí nebo oblehnou číňani. Pak můj přítí vůz bude nějaké vejuu na hydře.,
Raději vejuu s koulema ne Citroen s pérama
bol som 2x v shanghaji a frcia tam VW koncern a japonci pre pracujucu strednu triedu . Citroeny som tam nevidel co je divne, iba zopar kuskov. Myslim ze koncern taha momentalne cina, co sa o PSA asi neda povedat.
desim sa dna ked cinske auta dorazia do EU predaja, ale ked na to pojdu jak korejci [ze to budu montovat tu tak to asi nebude tak zle lebo nasi ludia su dobri a nasa kultura je ina
mame kusok od shanghaja pobocku - elektrotechnicky zavod kde pracuje 30tisic ludi
bol som 2x v shanghaji a frcia tam VW koncern a japonci pre pracujucu strednu triedu . Citroeny som tam nevidel co je divne, iba zopar kuskov. Myslim ze koncern taha momentalne cina, co sa o PSA asi neda povedat.
desim sa dna ked cinske auta dorazia do EU predaja, ale ked na to pojdu jak korejci [ze to budu montovat tu tak to asi nebude tak zle lebo nasi ludia su dobri a nasa kultura je ina
mame kusok od shanghaja pobocku - elektrotechnicky zavod kde pracuje 30tisic ludi
|
|
28.11.2013 22:09 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641850
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Buďto je neboleji záda,jako naí dělnickou třídu,nebo maji tak rovný silnice,e by hydra neměla ádné smysl.Jetě jedna monost,čekaj,a to koupěj číňani a nas...u tam z úsporných důvodů kompresor a místo pér vzduchové vaky.I kdy na druhou stranu jsem ten vzduchovej podvozek měl na mercedesu a houpal taky pěkně.
Buďto je neboleji záda,jako naí dělnickou třídu,nebo maji tak rovný silnice,e by hydra neměla ádné smysl.Jetě jedna monost,čekaj,a to koupěj číňani a nas...u tam z úsporných důvodů kompresor a místo pér vzduchové vaky.:-))))I kdy na druhou stranu jsem ten vzduchovej podvozek měl na mercedesu a houpal taky pěkně.
|
|
29.11.2013 13:50 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641954
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
pro zájemce doporučuji projít si tohle vlákno, obzvlátě strany 20 -23 a poté 28 -32. Moná se něco nového dozvíte
.link.
pro zájemce doporučuji projít si tohle vlákno, obzvlátě strany 20 -23 a poté 28 -32. Moná se něco nového dozvíte :palec
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=cs&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.cz&sl=auto&tl=en&u=http://c-forum.forumpro.fr/t3179-avenir-la-technologie-hydraulique-reconduite&usg=ALkJrhhYJKvQHcE8u3wRMp6OQqBrjWG1QA
|
|
29.11.2013 14:58 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641959
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Shrnu pro neznalé jazyka - je to tlachání jako nae, kde větina lidí věří, e hydro není mrtvé, ale obecná populace vůbec nic o hydro neví a lidi si kupují auta podle vzhledu.
Ale nejzajímavějí je, e někdo tam má přístup k interním, ale ne tajným datům. Na straně 30 je porovnání, jak různá auta tlumí vibrace od podvozku. To je fakt picová informace, protoe je objektivní měřená technikou, ne subjektivní pocit z jízdy. BACHA kdo si tu tabulku bude číst!! Anglický strojový překlad zcela obrací smysl, natěstí mám vedle sebe v práci Francouzku. Anglický překlad je, e čím vyí hodnota v tabulce, tím lepí filtrování vibrací, ale francouzský originál je, čím NIÍ hodnota, tím lepí filtrace.
Take fakta:
80% vibrací od silnice filtruje pérování, 20% pneumatiky a sedadlo.
Hodnota vibrací:
C5 hydro přední náprava 91, zadní 116
C5 metal 161 a 248
Renault Velsatis 122 a 187
Peuegot 508 160 a 279
Take konečně to máme na papíře, e nad ty nae miláčky není!
Jetě dodatečně doplňuji - byly měřeny vibrace 0-2,5 Hz a 2,5 - 5 Hz a napsané hodnoty jsou součtem obou měření.
No a tady asi vidíme, proč s tím autem člověk projede půl Evropy a po vystoupení má dojem, e jel za roh pro chleba.
Shrnu pro neznalé jazyka - je to tlachání jako nae, kde větina lidí věří, e hydro není mrtvé, ale obecná populace vůbec nic o hydro neví a lidi si kupují auta podle vzhledu.
Ale nejzajímavějí je, e někdo tam má přístup k interním, ale ne tajným datům. Na straně 30 je porovnání, jak různá auta tlumí vibrace od podvozku. To je fakt picová informace, protoe je objektivní měřená technikou, ne subjektivní pocit z jízdy. BACHA kdo si tu tabulku bude číst!! Anglický strojový překlad zcela obrací smysl, natěstí mám vedle sebe v práci Francouzku. Anglický překlad je, e čím vyí hodnota v tabulce, tím lepí filtrování vibrací, ale francouzský originál je, čím NIÍ hodnota, tím lepí filtrace.
Take fakta:
80% vibrací od silnice filtruje pérování, 20% pneumatiky a sedadlo.
Hodnota vibrací:
C5 hydro přední náprava 91, zadní 116
C5 metal 161 a 248
Renault Velsatis 122 a 187
Peuegot 508 160 a 279
Take konečně to máme na papíře, e nad ty nae miláčky není!
Jetě dodatečně doplňuji - byly měřeny vibrace 0-2,5 Hz a 2,5 - 5 Hz a napsané hodnoty jsou součtem obou měření.
No a tady asi vidíme, proč s tím autem člověk projede půl Evropy a po vystoupení má dojem, e jel za roh pro chleba.
|
|
29.11.2013 15:44 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641962
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To je přesně ono,stačí jinej překlad a hned to má úplně obrácený význam,kdy si vemu slovník,některá slova mají více významů,zvolim patné slovo v překladu a pak se o tom s někým přete,ztrácí to ve ten správný smysl.Jedině jak píe vilous,mít vedle sebe někoho,kdo tuto řeč ovládá a přeloí to správné znění.
To je přesně ono,stačí jinej překlad a hned to má úplně obrácený význam,kdy si vemu slovník,některá slova mají více významů,zvolim patné slovo v překladu a pak se o tom s někým přete,ztrácí to ve ten správný smysl.Jedině jak píe vilous,mít vedle sebe někoho,kdo tuto řeč ovládá a přeloí to správné znění.;-)
|
|
29.11.2013 16:27 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641965
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
1. Zapomněl jsem del42sa poděkovat za perfektní odkaz.
2. Staré téma - marketing. S takovouhle tabulkou bych zaplnil reklamní média. Zejména kdy nyní vichni mají slogan, jak u jejich auta řidič přímo cítí silnici. a najednou by bylo něco zcela proti proudu -úplně mne napadají slogany. No koda mluvit a pak se divěji, e mají malý odbyt.
Doufejme, e to Číňani pochopí a vejuu C5 s koulema poletí na dračku.
1. Zapomněl jsem del42sa poděkovat za perfektní odkaz.
2. Staré téma - marketing. S takovouhle tabulkou bych zaplnil reklamní média. Zejména kdy nyní vichni mají slogan, jak u jejich auta řidič přímo cítí silnici. a najednou by bylo něco zcela proti proudu -úplně mne napadají slogany. No koda mluvit a pak se divěji, e mají malý odbyt.
Doufejme, e to Číňani pochopí a vejuu C5 s koulema poletí na dračku.
|
|
29.11.2013 17:01 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641970
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No vida není nad konstruktivní diskuze.
Ty aborouti jsou fakt paka - berou si manaera od dámského přirození a přitom tady v čechách jsou takové kapacity...
No vida není nad konstruktivní diskuze. :-))))
Ty aborouti jsou fakt paka - berou si manaera od dámského přirození a přitom tady v čechách jsou takové kapacity...:palec
|
|
29.11.2013 19:00 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2641985
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
vilous napsal(a): 1. Zapomněl jsem del42sa poděkovat za perfektní odkaz.
2. Staré téma - marketing. S takovouhle tabulkou bych zaplnil reklamní média. Zejména kdy nyní vichni mají slogan, jak u jejich auta řidič přímo cítí silnici. a najednou by bylo něco zcela proti proudu -úplně mne napadají slogany. No koda mluvit a pak se divěji, e mají malý odbyt.
Doufejme, e to Číňani pochopí a vejuu C5 s koulema poletí na dračku.
spíe je zajímavá ta zmínka o dvou rozpracovaných projektech týkajících se hydropneumatické odpruení.
Je tam i zveřejněno (velmi zjednoduené) schéma. Systém aktivního hydropneumatického odpruení, který dosahuje podobných výsledků jako systém activa včetně aktivního vyrovnávání náklonu v zatáčkách, ale s pouze 6 koulemi namísto 10 u Xantie Activa.
dalí projekty jsem zmínil zde : .link.
ve je jen otázka peněz a rozhodnutí managementu PSA. Dodejme jen, e kdy je Varin pryč a neklapla ta platforma s Opelem, zůstává ve hře původní platforma, která s hydropneumatickým odpruením počítala od začátku.
spíe je zajímavá ta zmínka o dvou rozpracovaných projektech týkajících se hydropneumatické odpruení.
Je tam i zveřejněno (velmi zjednoduené) schéma. Systém aktivního hydropneumatického odpruení, který dosahuje podobných výsledků jako systém activa včetně aktivního vyrovnávání náklonu v zatáčkách, ale s pouze 6 koulemi namísto 10 u Xantie Activa. :palec
dalí projekty jsem zmínil zde : http://www.forum.citroeny.cz/viewtopic.php?f=19&t=2338
ve je jen otázka peněz a rozhodnutí managementu PSA. Dodejme jen, e kdy je Varin pryč a neklapla ta platforma s Opelem, zůstává ve hře původní platforma, která s hydropneumatickým odpruením počítala od začátku.
|
|
07.06.2016 12:44 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2959526
|
|
spooky
|
Město: Beroun, Auto: | Počet příspěvků: 60 |
|
|
No.. dnes jsem se dival a 6.519 podpisu od zacatku akce (rok 2013).. zadna slava.. uplne vidim jak se na to zenou.... az jich bude milion, mozna to "hlas lidu" bude.. tohle je stek do tmy (ale hlasoval jsem - pro hnidopichy)
No.. dnes jsem se dival a 6.519 podpisu od zacatku akce (rok 2013).. zadna slava.. uplne vidim jak se na to zenou.... az jich bude milion, mozna to "hlas lidu" bude.. tohle je stek do tmy (ale hlasoval jsem - pro hnidopichy)
|
|
07.06.2016 18:33 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2959626
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
del42sa napsal(a):
neklapla ta platforma s Opelem.. .
No, ono to je trosku inak. Budu zdielat spolocnu platformu, uz snad do roka by mal byt znamy vysledok spoluprace. Budu modely, ktore ju budu mat. Ten predprodukcny proces je docela dlhy, snad dva roky, avsak na zvarovniach uz idu testovacie kusy, zatial je to v stadiu ladenia.
No, ono to je trosku inak. Budu zdielat spolocnu platformu, uz snad do roka by mal byt znamy vysledok spoluprace. Budu modely, ktore ju budu mat. Ten predprodukcny proces je docela dlhy, snad dva roky, avsak na zvarovniach uz idu testovacie kusy, zatial je to v stadiu ladenia.
|
|
08.06.2016 06:48 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2959848
|
|
OneGin
|
Město: Velký Krtí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 56 |
|
|
Ja si stále myslím, e za slabé predaje moe vežmi slabá reklama na to v čom C5 vyniká a to je pohodlie. Ani samotné vozidlo pre neznalého veci zvonku nedá o sebe zna, e čo sa v ňom skrýva. Tým chcem poveda, e kopec iných značiek sa vrýva do podvedomia žuďom s veliakými blbými nápismi na zadných kapotách napr. crv, 4 motion, tdi a podobne, ale e by na C5 upozornili nejakým nápisom napr. hydro-pneumatic system a tým vyzdvihli jedinečnos pruenia, tak to ich nenapadne. Dnes je veža žudí povrchných a správajú sa stádovite, ale čo sa skrýva pod povrchom, to ich nezaujíma. Potom sa nedivým keď niekoho zvyknutého na struny zveziem a ten sa čuduje, "e aké je to tiché a pohodlné".
Ja si stále myslím, e za slabé predaje moe vežmi slabá reklama na to v čom C5 vyniká a to je pohodlie. Ani samotné vozidlo pre neznalého veci zvonku nedá o sebe zna, e čo sa v ňom skrýva. Tým chcem poveda, e kopec iných značiek sa vrýva do podvedomia žuďom s veliakými blbými nápismi na zadných kapotách napr. crv, 4 motion, tdi a podobne, ale e by na C5 upozornili nejakým nápisom napr. hydro-pneumatic system a tým vyzdvihli jedinečnos pruenia, tak to ich nenapadne. Dnes je veža žudí povrchných a správajú sa stádovite, ale čo sa skrýva pod povrchom, to ich nezaujíma. Potom sa nedivým keď niekoho zvyknutého na struny zveziem a ten sa čuduje, "e aké je to tiché a pohodlné".
|
|
08.06.2016 08:12 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2959895
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
eisy811 napsal(a): No, ono to je trosku inak. Budu zdielat spolocnu platformu, uz snad do roka by mal byt znamy vysledok spoluprace. Budu modely, ktore ju budu mat. Ten predprodukcny proces je docela dlhy, snad dva roky, avsak na zvarovniach uz idu testovacie kusy, zatial je to v stadiu ladenia.
ale ta platforma je od PSA ne od GM take od GM nezískali nic. Z velkého projektu 4 různých aut zůstalo jedno jediné a je to výhodné spí pro GM ne pro PSA, to asi tak
Jediná věc která pomůe uspořit nějaké prachy je ten společný nákup dílů, ale opět jedná se jen o jeden společný model místo původních 4 mezi kterými byly ve hře i nástupci C5 a P508 nebo nové velké SUV
mezitím jak se snaili lézt GM do zadku, tak ukončili velice úspěnou a osvědčenou spolupráci s Fordem na vývoji naftových motorů, za téhle éry vznikly velice povedené naftové motory jako 2,7 HDI, 3.0 HDI nebo 2,2 HDI. Výsledek je takový, e Ford má dneska v nabídce nové biturbo 2.0TDCI 155kW , které nahrazuje starí 2,2 a PSA má nejvýkonějí motor 2.0 Blue HDI 132kW ....
ale ta platforma je od PSA ne od GM ;-) take od GM nezískali nic. Z velkého projektu 4 různých aut zůstalo jedno jediné a je to výhodné spí pro GM ne pro PSA, to asi tak :-d
Jediná věc která pomůe uspořit nějaké prachy je ten společný nákup dílů, ale opět jedná se jen o jeden společný model místo původních 4 mezi kterými byly ve hře i nástupci C5 a P508 nebo nové velké SUV ;-)
mezitím jak se snaili lézt GM do zadku, tak ukončili velice úspěnou a osvědčenou spolupráci s Fordem na vývoji naftových motorů, za téhle éry vznikly velice povedené naftové motory jako 2,7 HDI, 3.0 HDI nebo 2,2 HDI. Výsledek je takový, e Ford má dneska v nabídce nové biturbo 2.0TDCI 155kW , které nahrazuje starí 2,2 a PSA má nejvýkonějí motor 2.0 Blue HDI 132kW ....
|
|
08.06.2016 08:45 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
2959901
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
OneGin napsal(a): Ja si stále myslím, e za slabé predaje moe vežmi slabá reklama na to v čom C5 vyniká a to je pohodlie. Ani samotné vozidlo pre neznalého veci zvonku nedá o sebe zna, e čo sa v ňom skrýva. Tým chcem poveda, e kopec iných značiek sa vrýva do podvedomia žuďom s veliakými blbými nápismi na zadných kapotách napr. crv, 4 motion, tdi a podobne, ale e by na C5 upozornili nejakým nápisom napr. hydro-pneumatic system a tým vyzdvihli jedinečnos pruenia, tak to ich nenapadne. Dnes je veža žudí povrchných a správajú sa stádovite, ale čo sa skrýva pod povrchom, to ich nezaujíma. Potom sa nedivým keď niekoho zvyknutého na struny zveziem a ten sa čuduje, "e aké je to tiché a pohodlné".
No on je problém taky s pověstí u bazarníků apod.. Sám jsem si to vyzkouel.. jakmile se zeptám na citroen, tak si poslechnu, e "ty vzduchové podvozky se kurví a je to palba na opravu, to nedoporučuju.. kupte si adé" to je stejné jak s mobilama.. "Na Windows nejsou aplikace, kupte si android"
No on je problém taky s pověstí u bazarníků apod.. Sám jsem si to vyzkouel.. jakmile se zeptám na citroen, tak si poslechnu, e "ty vzduchové podvozky se kurví a je to palba na opravu, to nedoporučuju.. kupte si adé" to je stejné jak s mobilama.. "Na Windows nejsou aplikace, kupte si android" :-))))
|
|
| |
|
|