| | |
19.03.2013 15:31 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559024
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
No já bych raději světlou kůi, ale i toto se mi líbí. Bohuel, čas pořízení zatím patří do kategorie "dlouhodobý horizont".
No já bych raději světlou kůi, ale i toto se mi líbí. Bohuel, čas pořízení zatím patří do kategorie "dlouhodobý horizont".
|
|
19.03.2013 15:36 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559026
|
|
C5stepan
|
|
|
Kolik má asi stočeno?
Kolik má asi stočeno?:-))))
|
|
19.03.2013 15:39 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559027
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Nic. Podle VIN první registrace 21.12.2012. Vůz byl jako výstavní v autosalonu.
Nic. Podle VIN první registrace 21.12.2012. Vůz byl jako výstavní v autosalonu.
|
|
19.03.2013 16:02 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559029
|
|
máca
|
|
|
Tak ta jetě pěkně voní novotou. No kdy jsem sháněla autí, tak jsem ádnou za rozumnou cenu a novějí nenala. No a na tuhle bych vlastně taky neměla, take jen koukat a kochat se asi zatím posledním kouskem opravdickýho citrona na koulích.
Kdyby byla loni za 600 papírů a tak max. dvouletá, jdu do ní, ale nebyla, tak jsem la do X7.
Tak ta jetě pěkně voní novotou. No kdy jsem sháněla autí, tak jsem ádnou za rozumnou cenu a novějí nenala. No a na tuhle bych vlastně taky neměla, take jen koukat a kochat se asi zatím posledním kouskem opravdickýho citrona na koulích.
Kdyby byla loni za 600 papírů a tak max. dvouletá, jdu do ní, ale nebyla, tak jsem la do X7.
|
|
19.03.2013 17:35 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559064
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
c5vyskov napsal(a): No beru, e auto vydrí 10 let. Take 5 letou ojetinu budu mít 5 let a najedu 100tis., nový budu mít 10 let a najedu 200tisíc.
Skrytou reklamu nedělám, nemám proč. Jene z vlastní zkuenosti, dát 200 za ojetinu, 150 do oprav (a e netěstí nechodí po horách, ale po lidech...), a pořád kdybych nutně potřeboval prachy, tak mám auto v hodnotě max.200.
Ceny za prohlídky kvůli záruce cenu navýí, ty bych asi řeil jen cca do 30tisíc km, jestli se neukáe, e nějaký díl je z výroby zmetek. Pak u by mě v servisu asi stejně poslali do pryč, protoe běné opotřebení. Rozhodně pravděpodobnost poruchy je mení u novýho auta, ne u ojetiny.
Jestli je v ČR průměr 18000km/rok, v tom jsou ale i fábie, pola, který najedou spí podstatně míň. Střední třída v naftě těch 30000/rok určitě najede. Jestli si dobře pamatuju, tak v TUV reportech vycházely nájezdy u střední třídy kolem 40-50000 ročně... Take 5 leté auto se 150000km je hodně střízlivej odhad.
A ohledně ceny auta, tohle je střed nabídky C5 2008: .link.
take 2,0HDI, 100kW, 230000Kč. Píou sice najeto 106000km, ale předváděčka, take stav můe klidně odpovídat těm 150000km běnýho provozu.
Do ojetiny teda dám 230+50 za opravy a najedu 100tisíc km, tj. 2,80Kč/km
A i kdy hned udělám ty vstřiky, fap, turbo a měl bych mít do 350000km pokoj, tak pořád je tu dalích sto poloek který do těch 350000km můou umřít (čerpadlo hydractivu, koule, klima, servo, stahovačky oken...). Není to tak, e bych do auta při 150tis. km dal 50tis.Kč za servis a měl na 200tisíc km pokoj. Mě se třeba teď prooupává pás řidiče, při 200tis. km. Blbost, ale novej stojí nějak 5-7000Kč.
Dalí věc je časový stárnutí, i kdybych si teoreticky tu ojetinu nechal dýl, řekněme do těch 350tis. km, kdy bude v olichu a plno dílů vyměněných, tak tou dobou to bude při mojem nájezdu 15 letý auto...tj. vrak (bez uráky) s horí bezpečností ne nový miniauto.
A tady je toté, nové:
.link.
Nový stojí 610 a najedu na něm 200tisíc km, tj. 3,10kč/km.
U nákupu ojetiny jde čistě o rozloení "investice" do více let, kdeto u novýho to vyplázne najednou.
nechápu rozdíl v opravách u nového a ojetého, u ojetého počíta e vymění skoro vechno a najede s ním 250.000 km, u nového najede 200.000 km a nebude měnit nic???
nechápu rozdíl v opravách u nového a ojetého, u ojetého počíta e vymění skoro vechno a najede s ním 250.000 km, u nového najede 200.000 km a nebude měnit nic???
|
|
19.03.2013 17:46 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559076
|
|
Darja
|
|
|
e auto vydrí 10 let... no nevim, to moje u 2 roky teda přesluhuje a jetě dlouho bude, protoe místo auta platím hypoku
ale mít ty uně, koupím si nové, je to pohodlnějí, máme záruku, a nemusím se strachovat, co si na mě C5 zase vymyslí někde upřostřed lesů, večer a za detě (viz můj altík story )
e auto vydrí 10 let... no nevim, to moje u 2 roky teda přesluhuje a jetě dlouho bude, protoe místo auta platím hypoku :D
ale mít ty uně, koupím si nové, je to pohodlnějí, máme záruku, a nemusím se strachovat, co si na mě C5 zase vymyslí někde upřostřed lesů, večer a za detě (viz můj altík story:-)))) )
|
|
19.03.2013 22:16 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559200
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
tezkac napsal(a): nechápu rozdíl v opravách u nového a ojetého, u ojetého počíta e vymění skoro vechno a najede s ním 250.000 km, u nového najede 200.000 km a nebude měnit nic???
Tak kolem 200t je ta hranice ivotnosti veho, ne? A počítám, e sám se k novýmu autu budu chovat etrněji ne jiný majitel k ojetině, kterou bych koupil, take mnou najetých 200t bude odpovídat jeho 150t Je to takový vaření na vodě, no... ale co vím u lidí, kteří měli auto od nova, tak na něj těch 200t nesáhli. A u ojetiny s obligátníma 150t se musí vyměnit kde co.
darja: Určitě vydrí víc, vdy kolik jezdí aut z let kolem 98, tj 15 let starý. Ale sama říká, e u je to pelech. Mimochodem, při kolika km se ten altík odporoučel?
nechápu rozdíl v opravách u nového a ojetého, u ojetého počíta e vymění skoro vechno a najede s ním 250.000 km, u nového najede 200.000 km a nebude měnit nic???
Tak kolem 200t je ta hranice ivotnosti veho, ne? A počítám, e sám se k novýmu autu budu chovat etrněji ne jiný majitel k ojetině, kterou bych koupil, take mnou najetých 200t bude odpovídat jeho 150t:-d Je to takový vaření na vodě, no... ale co vím u lidí, kteří měli auto od nova, tak na něj těch 200t nesáhli. A u ojetiny s obligátníma 150t se musí vyměnit kde co.
darja: Určitě vydrí víc, vdy kolik jezdí aut z let kolem 98, tj 15 let starý. Ale sama říká, e u je to pelech. Mimochodem, při kolika km se ten altík odporoučel?
|
|
19.03.2013 22:41 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559211
|
|
DrMarvin
|
|
|
Kdy jsme u toho moje bejvalá 405 v kombíku 1.8GRDT měla kdy jsem jí kupoval před 4ma rokama 320 000km a kdy jsem jí před rokem prodal tak měla 405 000km a motor el jako drak:=) kdy pominu vrzající plasty tak to byla raketa a dneska s ní jezdí soused co staví....a za dobu co jsem jí měl mě to stálo dohromady tak 2000Kč na opravách:=) 4x olej (z řempa za 34Kč litr a filtr kolem 200kč) a lanko od spojky ( 100kč na vrakáči a startér ( pasoval z bx za 2kila) a byl to rok 93.....take polemizovat o opravách nevim kdybych nejezdil do práce za hranice tak jí mam beztak do dnes
jinak....myslim e tvoje polemizování je docela od věci..prostě jak bylo řečeno...kde kdo na nový nemá já osobně ne....teda na nový auto ne na fabii a spol:=) prostě za rok koupim něco 2008-2009 na co budu mít a bude to půjčovat na auto si fakt nechci a myslim e nejsem sám...a s počítáním km a ceny dílů....nevim:=) já to koupil za 70 000,- najel jsem s tim 50 000km opravy nevim..nepočítám to..nebo bych byl nasr.nej......prostě počítat nějaký náklady na km je kravina:=)podle mne....to si můes spočítat e kdy bude celej ivot jíst jenom chleba z máslem a pít vodu z kohoutku tak si můe koupit super barák a nový auto
a kdy jsme u toho....kdyby mne po zaokrouhlení vylo auto na 100 000kč..najel jsem s tim zhruba 50 000km za rok...take mam 2kč na kilásek....take jak teda s tim počítáním?
Kdy jsme u toho moje bejvalá 405 v kombíku 1.8GRDT měla kdy jsem jí kupoval před 4ma rokama 320 000km a kdy jsem jí před rokem prodal tak měla 405 000km a motor el jako drak:=) kdy pominu vrzající plasty tak to byla raketa a dneska s ní jezdí soused co staví....a za dobu co jsem jí měl mě to stálo dohromady tak 2000Kč na opravách:=) 4x olej (z řempa za 34Kč litr a filtr kolem 200kč) a lanko od spojky ( 100kč na vrakáči a startér ( pasoval z bx za 2kila) a byl to rok 93.....take polemizovat o opravách nevim:D kdybych nejezdil do práce za hranice tak jí mam beztak do dnes:D
jinak....myslim e tvoje polemizování je docela od věci..prostě jak bylo řečeno...kde kdo na nový nemá:D já osobně ne....teda na nový auto ne na fabii a spol:=) prostě za rok koupim něco 2008-2009 na co budu mít a bude to:D půjčovat na auto si fakt nechci:D a myslim e nejsem sám...a s počítáním km a ceny dílů....nevim:=) já to koupil za 70 000,- najel jsem s tim 50 000km opravy nevim..nepočítám to..nebo bych byl nasr.nej......prostě počítat nějaký náklady na km je kravina:=)podle mne....to si můes spočítat e kdy bude celej ivot jíst jenom chleba z máslem a pít vodu z kohoutku tak si můe koupit super barák a nový auto:D
a kdy jsme u toho....kdyby mne po zaokrouhlení vylo auto na 100 000kč..najel jsem s tim zhruba 50 000km za rok...take mam 2kč na kilásek....take jak teda s tim počítáním?:D:nevim
|
|
19.03.2013 22:47 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559212
|
|
DrMarvin
|
|
|
a ty počítá za auta s sauto.cz nebo jak?
já osobně u viděl za hranicema spoustu hezkých kousků.....kupříkladu c5 III 2009 rok, 2,2HDI , velká navi , masaní sedačka, xenony , automat s 92 000km , prodával to děda tak 65 let, se serviskou a bylo to za 8 000euro....a moná by el ukecat...to samý mondeo plná výbava s 2,0tdci a natočených 120 000km a taky se serviskou (jinam nekoukám) a bylo za 7 000ecek......ale bylo to u Fuldy .......kdy přijdě do bazaru tak čim dál od hranic tim ceny nií,a le zas takovej rozdíl to neni.....teď u jen mít ty prachy na něj a domu bych se bez něj nevrátil
a ty počítá za auta s sauto.cz nebo jak?
já osobně u viděl za hranicema spoustu hezkých kousků.....kupříkladu c5 III 2009 rok, 2,2HDI , velká navi , masaní sedačka, xenony , automat s 92 000km , prodával to děda tak 65 let, se serviskou a bylo to za 8 000euro....a moná by el ukecat...to samý mondeo plná výbava s 2,0tdci a natočených 120 000km a taky se serviskou (jinam nekoukám) a bylo za 7 000ecek......ale bylo to u Fuldy .......kdy přijdě do bazaru tak čim dál od hranic tim ceny nií,a le zas takovej rozdíl to neni.....teď u jen mít ty prachy na něj a domu bych se bez něj nevrátil:D
|
|
19.03.2013 23:06 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559215
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jo, koukám na sauto a mobile.de... Auta po důchodcích se tam moc nevyskytují Zvlá na sauto je větina prodávajících typu Megabazar s.r.o., to ve mě moc důvěry nebudí.
Tak jasně e mít prachy je základní předpoklad Výměnu auta zatím neřeím, současná C5 snad bude jetě pár let ok, ale chci mít představu, co potom. Taky mi C5 můe umřít ze dne na den (1,6 a desetitisíce do novýho motoru bych určitě neinvestoval...
Jo, koukám na sauto a mobile.de... Auta po důchodcích se tam moc nevyskytují:) Zvlá na sauto je větina prodávajících typu Megabazar s.r.o., to ve mě moc důvěry nebudí.
Tak jasně e mít prachy je základní předpoklad:) Výměnu auta zatím neřeím, současná C5 snad bude jetě pár let ok, ale chci mít představu, co potom. Taky mi C5 můe umřít ze dne na den (1,6:)) a desetitisíce do novýho motoru bych určitě neinvestoval...
|
|
19.03.2013 23:15 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559216
|
|
DrMarvin
|
|
|
to je ono...na těch stránkách je vetina z bazaru..a tak se tě posnaí okubat co to jde....ale člověk musí hledat..třeba v Davo cars v olbramovicích měli moc hezkou 407sw s 2,0HDI.....jen ty prachy na to furt chybí
to je ono...na těch stránkách je vetina z bazaru..a tak se tě posnaí okubat co to jde....ale člověk musí hledat..třeba v Davo cars v olbramovicích měli moc hezkou 407sw s 2,0HDI.....jen ty prachy na to furt chybí:D
|
|
20.03.2013 18:20 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559349
|
|
Darja
|
|
|
c5vyskov napsal(a): darja: Určitě vydrí víc, vdy kolik jezdí aut z let kolem 98, tj 15 let starý. Ale sama říká, e u je to pelech. Mimochodem, při kolika km se ten altík odporoučel?
220tis, ale odporoučel se proto, protoe mi mizerně přetěsnili motor a trochu na něj kapal olejíček... Take se repásnul (1300Kč), dekly se zas přetěsnily a maká dál
220tis, ale odporoučel se proto, protoe mi mizerně přetěsnili motor a trochu na něj kapal olejíček... :-)) Take se repásnul (1300Kč), dekly se zas přetěsnily a maká dál:palec
|
|
| |
|
|