Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|< < 1 2 3
19.03.2013 15:31 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559024
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
No já bych raději světlou kůži, ale i toto se mi líbí. Bohužel, čas pořízení zatím patří do kategorie "dlouhodobý horizont".

19.03.2013 15:36 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559026
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Kolik má asi stočeno?

19.03.2013 15:39 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559027
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Nic. Podle VIN první registrace 21.12.2012. Vůz byl jako výstavní v autosalonu.

19.03.2013 16:02 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559029
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak ta ještě pěkně voní novotou. No když jsem sháněla autí, tak jsem žádnou za rozumnou cenu a novější nenašla. No a na tuhle bych vlastně taky neměla, takže jen koukat a kochat se asi zatím posledním kouskem opravdickýho citrona na koulích.
Kdyby byla loni za 600 papírů a tak max. dvouletá, jdu do ní, ale nebyla, tak jsem šla do X7.

19.03.2013 17:05 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559057
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Nic. Podle VIN první registrace 21.12.2012. Vůz byl jako výstavní v autosalonu.

A pořád ještě je. V prodejně Citroen Uh. Hradiště.

19.03.2013 17:35 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559064
tezkac
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 189
99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
No beru, že auto vydrží 10 let. Takže 5 letou ojetinu budu mít 5 let a najedu 100tis., nový budu mít 10 let a najedu 200tisíc.

Skrytou reklamu nedělám, nemám proč. Jenže z vlastní zkušenosti, dát 200 za ojetinu, 150 do oprav (a že neštěstí nechodí po horách, ale po lidech...), a pořád kdybych nutně potřeboval prachy, tak mám auto v hodnotě max.200.
Ceny za prohlídky kvůli záruce cenu navýší, ty bych asi řešil jen cca do 30tisíc km, jestli se neukáže, že nějaký díl je z výroby zmetek. Pak už by mě v servisu asi stejně poslali do pryč, protože běžné opotřebení. Rozhodně pravděpodobnost poruchy je menší u novýho auta, než u ojetiny.

Jestli je v ČR průměr 18000km/rok, v tom jsou ale i fábie, pola, který najedou spíš podstatně míň. Střední třída v naftě těch 30000/rok určitě najede. Jestli si dobře pamatuju, tak v TUV reportech vycházely nájezdy u střední třídy kolem 40-50000 ročně... Takže 5 leté auto se 150000km je hodně střízlivej odhad.

A ohledně ceny auta, tohle je střed nabídky C5 2008: .link.
takže 2,0HDI, 100kW, 230000Kč. Píšou sice najeto 106000km, ale předváděčka, takže stav může klidně odpovídat těm 150000km běžnýho provozu.

Do ojetiny teda dám 230+50 za opravy a najedu 100tisíc km, tj. 2,80Kč/km
A i když hned udělám ty vstřiky, fap, turbo a měl bych mít do 350000km pokoj, tak pořád je tu dalších sto položek který do těch 350000km můžou umřít (čerpadlo hydractivu, koule, klima, servo, stahovačky oken...). Není to tak, že bych do auta při 150tis. km dal 50tis.Kč za servis a měl na 200tisíc km pokoj. Mě se třeba teď prošoupává pás řidiče, při 200tis. km. Blbost, ale novej stojí nějak 5-7000Kč.
Další věc je časový stárnutí, i kdybych si teoreticky tu ojetinu nechal dýl, řekněme do těch 350tis. km, když bude v šolichu a plno dílů vyměněných, tak tou dobou to bude při mojem nájezdu 15 letý auto...tj. vrak (bez urážky) s horší bezpečností než nový miniauto.


A tady je totéž, nové:
.link.

Nový stojí 610 a najedu na něm 200tisíc km, tj. 3,10kč/km.

U nákupu ojetiny jde čistě o rozložení "investice" do více let, kdežto u novýho to vyplázneš najednou.


nechápu rozdíl v opravách u nového a ojetého, u ojetého počítaš že vyměníš skoro všechno a najedeš s ním 250.000 km, u nového najedeš 200.000 km a nebudeš měnit nic???

19.03.2013 17:46 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559076
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
že auto vydrží 10 let... no nevim, to moje už 2 roky teda přesluhuje a ještě dlouho bude, protože místo auta platím hypošku

ale mít ty šušně, koupím si nové, je to pohodlnější, máme záruku, a nemusím se strachovat, co si na mě C5 zase vymyslí někde upřostřed lesů, večer a za deště (viz můj altík story )

19.03.2013 22:16 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559200
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
tezkac napsal(a):
nechápu rozdíl v opravách u nového a ojetého, u ojetého počítaš že vyměníš skoro všechno a najedeš s ním 250.000 km, u nového najedeš 200.000 km a nebudeš měnit nic???

Tak kolem 200t je ta hranice životnosti všeho, ne? A počítám, že sám se k novýmu autu budu chovat šetrněji než jiný majitel k ojetině, kterou bych koupil, takže mnou najetých 200t bude odpovídat jeho 150t Je to takový vaření na vodě, no... ale co vím u lidí, kteří měli auto od nova, tak na něj těch 200t nesáhli. A u ojetiny s obligátníma 150t se musí vyměnit kde co.

darja: Určitě vydrží víc, vždy kolik jezdí aut z let kolem 98, tj 15 let starý. Ale sama říkáš, že už je to pelech. Mimochodem, při kolika km se ten altík odporoučel?

19.03.2013 22:41 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559211
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
Když jsme u toho moje bejvalá 405 v kombíku 1.8GRDT měla když jsem jí kupoval před 4ma rokama 320 000km a když jsem jí před rokem prodal tak měla 405 000km a motor šel jako drak:=) když pominu vrzající plasty tak to byla raketa a dneska s ní jezdí soused co staví....a za dobu co jsem jí měl mě to stálo dohromady tak 2000Kč na opravách:=) 4x olej (z řempa za 34Kč litr a filtr kolem 200kč) a lanko od spojky ( 100kč na vrakáči a startér ( pasoval z bx za 2kila) a byl to rok 93.....takže polemizovat o opravách nevim kdybych nejezdil do práce za hranice tak jí mam beztak do dnes
jinak....myslim že tvoje polemizování je docela od věci..prostě jak bylo řečeno...kde kdo na nový nemá já osobně ne....teda na nový auto ne na fabii a spol:=) prostě za rok koupim něco 2008-2009 na co budu mít a bude to půjčovat na auto si fakt nechci a myslim že nejsem sám...a s počítáním km a ceny dílů....nevim:=) já to koupil za 70 000,- najel jsem s tim 50 000km opravy nevim..nepočítám to..nebo bych byl nasr.nej......prostě počítat nějaký náklady na km je kravina:=)podle mne....to si můžes spočítat že když budeš celej život jíst jenom chleba z máslem a pít vodu z kohoutku tak si můžeš koupit super barák a nový auto
a když jsme u toho....kdyby mne po zaokrouhlení vyšlo auto na 100 000kč..najel jsem s tim zhruba 50 000km za rok...takže mam 2kč na kilásek....takže jak teda s tim počítáním?

19.03.2013 22:47 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559212
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
a ty počítᚠza auta s sauto.cz nebo jak?
já osobně už viděl za hranicema spoustu hezkých kousků.....kupříkladu c5 III 2009 rok, 2,2HDI , velká navi , masažní sedačka, xenony , automat s 92 000km , prodával to děda tak 65 let, se serviskou a bylo to za 8 000euro....a možná by šel ukecat...to samý mondeo plná výbava s 2,0tdci a natočených 120 000km a taky se serviskou (jinam nekoukám) a bylo za 7 000ecek......ale bylo to u Fuldy .......když přijděš do bazaru tak čim dál od hranic tim ceny nižší,a le zas takovej rozdíl to neni.....teď už jen mít ty prachy na něj a domu bych se bez něj nevrátil

19.03.2013 23:06 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559215
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Jo, koukám na sauto a mobile.de... Auta po důchodcích se tam moc nevyskytují Zvl᚝ na sauto je většina prodávajících typu Megabazar s.r.o., to ve mě moc důvěry nebudí.
Tak jasně že mít prachy je základní předpoklad Výměnu auta zatím neřeším, současná C5 snad bude ještě pár let ok, ale chci mít představu, co potom. Taky mi C5 může umřít ze dne na den (1,6 a desetitisíce do novýho motoru bych určitě neinvestoval...

19.03.2013 23:15 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559216
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
to je ono...na těch stránkách je vetšina z bazaru..a tak se tě posnaží oškubat co to jde....ale člověk musí hledat..třeba v Davo cars v olbramovicích měli moc hezkou 407sw s 2,0HDI.....jen ty prachy na to furt chybí

20.03.2013 18:20 - Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody 2559349
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
darja: Určitě vydrží víc, vždy kolik jezdí aut z let kolem 98, tj 15 let starý. Ale sama říkáš, že už je to pelech. Mimochodem, při kolika km se ten altík odporoučel?


220tis, ale odporoučel se proto, protože mi mizerně přetěsnili motor a trochu na něj kapal olejíček... Takže se repásnul (1300Kč), dekly se zas přetěsnily a maká dál

|< < 1 2 3


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator