| | |
18.03.2013 22:36 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558856
|
|
jruze
|
|
|
Také si říkám e u je čas změnit autopark (ty auta se nějak rychle umaou) - jestli to vyjde tak s jiným na sraz - sice moc nevybočím z mého stylu ale...
Také si říkám e u je čas změnit autopark (ty auta se nějak rychle umaou) - jestli to vyjde tak s jiným na sraz - sice moc nevybočím z mého stylu ale...
|
|
18.03.2013 23:31 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558868
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
najk: nechce to sem hodit od příspěvku
.link.
a to líp navazuje?
vseved: Proč přičítat 50000 za automat? To nový za 610 je s automatem... To spí bych k ojetině měl do nákladů dát minimálně 30 za repasi automatu.
Ve tvojich nákladech sice má vstřiky, ale dvouhmotu nemá, má fap? Ono to ve výsledku těch 50 hodí a to je hodně střízlivej odhad.
Cenu ojetiny jsem bral z Sauta. Ročník 2008 se pohybuje od 192-240000Kč (C5 III, 2,0, najeto kolem těch 150t). Take 230 je normální cena bych řekl. Jak je něco podstatně levnějí, tak mi to smrdí.
doufak, máca: , i kdy jsem nový nikdy neměl. Tomu pocitu a vůni novýho věřím. A jak píe doufak, 3 letá ojetina se 150t na hrbu bude v horím stavu, ne kdybych těch 150t najel sám s vědomím, e tohle auto mám na 10 let. Osobně jdu přítě taky do novýho. Uvidíme jaký budou finanční monosti, kromě té C5 mám v merku P508 (2,0HDI jsou za 470), P308 (cca 350?), případně Logan MPV(160?), mám to tak seřazený, kdyby se nááhodou na to lepí nepovedlo vydělat. Na tyhle ceny se odpovídající ojetina nikdy nedostane.
najk: nechce to sem hodit od příspěvku
http://www.c5club.cz/diskuze/single/2558684-re-koupe-citroenu-c5/
a to líp navazuje?
vseved: Proč přičítat 50000 za automat? To nový za 610 je s automatem... To spí bych k ojetině měl do nákladů dát minimálně 30 za repasi automatu.
Ve tvojich nákladech sice má vstřiky, ale dvouhmotu nemá, má fap? Ono to ve výsledku těch 50 hodí a to je hodně střízlivej odhad.
Cenu ojetiny jsem bral z Sauta. Ročník 2008 se pohybuje od 192-240000Kč (C5 III, 2,0, najeto kolem těch 150t). Take 230 je normální cena bych řekl. Jak je něco podstatně levnějí, tak mi to smrdí.
doufak, máca: :palec, i kdy jsem nový nikdy neměl. Tomu pocitu a vůni novýho věřím. A jak píe doufak, 3 letá ojetina se 150t na hrbu bude v horím stavu, ne kdybych těch 150t najel sám s vědomím, e tohle auto mám na 10 let. Osobně jdu přítě taky do novýho. Uvidíme jaký budou finanční monosti, kromě té C5 mám v merku P508 (2,0HDI jsou za 470), P308 (cca 350?), případně Logan MPV(160?:-d), mám to tak seřazený, kdyby se nááhodou na to lepí nepovedlo vydělat:-)))). Na tyhle ceny se odpovídající ojetina nikdy nedostane.
|
|
18.03.2013 23:32 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558869
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
nme nechci a ani to neumím, skopči si to a vlo
nme nechci a ani to neumím, skopči si to a vlo :-D
|
|
18.03.2013 23:46 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558872
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
hele, nechtěj vidět, jak by to pak vypadalo
prosím prosím
hele, nechtěj vidět, jak by to pak vypadalo :)
prosím prosím:-p
|
|
18.03.2013 23:51 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558873
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): najk: nechce to sem hodit od příspěvku
.link.
a to líp navazuje?
vseved: Proč přičítat 50000 za automat? To nový za 610 je s automatem... To spí bych k ojetině měl do nákladů dát minimálně 30 za repasi automatu.
Ve tvojich nákladech sice má vstřiky, ale dvouhmotu nemá, má fap? Ono to ve výsledku těch 50 hodí a to je hodně střízlivej odhad.
Cenu ojetiny jsem bral z Sauta. Ročník 2008 se pohybuje od 192-240000Kč (C5 III, 2,0, najeto kolem těch 150t). Take 230 je normální cena bych řekl. Jak je něco podstatně levnějí, tak mi to smrdí.
doufak, máca: , i kdy jsem nový nikdy neměl. Tomu pocitu a vůni novýho věřím. A jak píe doufak, 3 letá ojetina se 150t na hrbu bude v horím stavu, ne kdybych těch 150t najel sám s vědomím, e tohle auto mám na 10 let. Osobně jdu přítě taky do novýho. Uvidíme jaký budou finanční monosti, kromě té C5 mám v merku P508 (2,0HDI jsou za 470), P308 (cca 350?), případně Logan MPV(160? ), mám to tak seřazený, kdyby se nááhodou na to lepí nepovedlo vydělat . Na tyhle ceny se odpovídající ojetina nikdy nedostane.
Nové je nuda,spoustu nervů a vzteku(kdy mi to někdo,nebo já pokrábu),nebo strachu e to někdo ukradne atd... Nehledě na to e bych musel mít měsíčně čistého (a jistého na těch 5. let) 10000,- na auto + 10000,- na poplatky z podnikání + 10000,- na reii domácnosti + 10.15000,- na jídlo a oblečení + něco na naftu a běnou údrbu a jsme někde u 50. To si raději koupím auto kolem 50.-80000,- a nenudím se nemám nervi sice jezdím s čtyřbarevnou (nebo teď i s jednobarevnou) kočičkou a nic mi nese.. kdy mi to někdo krábne na parkoviti atd... (mimochodem dnes byla čtyřbarevka na STK a bez chyb )- a to bez přípravy e jsem si čistě náhodou viml e STK do dnes
Nové je nuda,spoustu nervů a vzteku(kdy mi to někdo,nebo já pokrábu),nebo strachu e to někdo ukradne atd... Nehledě na to e bych musel mít měsíčně čistého (a jistého na těch 5. let) 10000,- na auto + 10000,- na poplatky z podnikání + 10000,- na reii domácnosti + 10.15000,- na jídlo a oblečení + něco na naftu a běnou údrbu a jsme někde u 50. :-o To si raději koupím auto kolem 50.-80000,- a nenudím se nemám nervi sice jezdím s čtyřbarevnou (nebo teď i s jednobarevnou) kočičkou a nic mi nese.. kdy mi to někdo krábne na parkoviti atd... (mimochodem dnes byla čtyřbarevka na STK a bez chyb:-p )- a to bez přípravy e jsem si čistě náhodou viml e STK do dnes ;-)
|
|
19.03.2013 00:07 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558875
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Ja som za jazdenky. Samozrejme s jasným pôvodom a nestočenými kilometrami.
Mám na to viacej dôvodov :
1, nemusim sa bá e mi ho ukradnú
2, nejaký ten krabaček alebo ukec na parkovisku ma nejak vežmi nevytočí
3, jazdím ročne cca 20 tis kilometrov a pri výdri áut s ktorými mám skúsenos (súčasná C5 má u za sebou 355 tis a stále je v dobrej kondičke) mi stačí začat na 100 - 150 tis kilometroch.
4, rád sa vŕtam v autách (tých mojich) take nejaké tie drobné opravy si vdy viem poriei sám a ak náhodou nie, tak viem kde hžada podporu, na C5 klube som doteraz vdy naiel čo som potreboval
5, na nové auto, podža mojich predstáv, jednoducho nemám.
Vďaka tomu čo píem hore mi od soboty stojí doma 2 a pol ročný krásavec v plnej výbave za 1/4 obstarávacej ceny
Ja som za jazdenky. Samozrejme s jasným pôvodom a nestočenými kilometrami.
Mám na to viacej dôvodov :
1, nemusim sa bá e mi ho ukradnú
2, nejaký ten krabaček alebo ukec na parkovisku ma nejak vežmi nevytočí :-))
3, jazdím ročne cca 20 tis kilometrov a pri výdri áut s ktorými mám skúsenos (súčasná C5 má u za sebou 355 tis a stále je v dobrej kondičke) mi stačí začat na 100 - 150 tis kilometroch.
4, rád sa vŕtam v autách (tých mojich) take nejaké tie drobné opravy si vdy viem poriei sám a ak náhodou nie, tak viem kde hžada podporu, na C5 klube som doteraz vdy naiel čo som potreboval :palec
5, na nové auto, podža mojich predstáv, jednoducho nemám.
Vďaka tomu čo píem hore mi od soboty stojí doma 2 a pol ročný krásavec v plnej výbave za 1/4 obstarávacej ceny:-p
|
|
19.03.2013 00:55 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558879
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
c5vyskov napsal(a): vseved: Proč přičítat 50000 za automat? To nový za 610 je s automatem... To spí bych k ojetině měl do nákladů dát minimálně 30 za repasi automatu.
Ve tvojich nákladech sice má vstřiky, ale dvouhmotu nemá, má fap? Ono to ve výsledku těch 50 hodí a to je hodně střízlivej odhad.
Cenu ojetiny jsem bral z Sauta. Ročník 2008 se pohybuje od 192-240000Kč (C5 III, 2,0, najeto kolem těch 150t). Take 230 je normální cena bych řekl. Jak je něco podstatně levnějí, tak mi to smrdí.
Ten link na nový vůz v Brně je na 2.0 s 6rychlostním manuálem, proto těch 50 navíc za automat. Je fakt e na 2.0 (přes 300.000km) nemám dvouhmotu ani FAP, ale na 2.2 (210.000km) mám oboje. Koupeno se 123.000 a investice bez spotřebních nákladů - nové spojovačky, pravý přední podběh, Alternátor (volnoběka), motorek zadního stěrače, třetí brzdové světlo. To mi zase na téměř 100.000 nepřipadá jako obrovská investice.
Jinak třeba .link.
Ten link na nový vůz v Brně je na 2.0 s 6rychlostním manuálem, proto těch 50 navíc za automat. Je fakt e na 2.0 (přes 300.000km) nemám dvouhmotu ani FAP, ale na 2.2 (210.000km) mám oboje. Koupeno se 123.000 a investice bez spotřebních nákladů - nové spojovačky, pravý přední podběh, Alternátor (volnoběka), motorek zadního stěrače, třetí brzdové světlo. To mi zase na téměř 100.000 nepřipadá jako obrovská investice.
Jinak třeba http://search.yauto.cz/cena-a/?s_k=1&s_pf=&s_pt=&s_m=13&s_yf=2007&s_yt=&s_n=90&s_c=2&s_b=6&s_d=&s_f=2&s_
|
|
19.03.2013 08:44 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558893
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Já myslím e by se to dalo shrnout tak, e to je prostě o monostech jak je kdo schopný vydělat peníze.Telefony,televize,ledničky atd. vetsina z nás také koupí nové.Ale auto je u dost velká investice.Jíst granule,nejezdit na dovolenou,a jinak si trhat od huby,
za to mi ten kus plechu nestojí. A pak se jetě třást strachy aby mi to někdo neukrad/nezničil ,tak to ani náhodou...A vyhraju ve sportce tak koupím nové hned dvě C5 a C6 teda to u asi nové nebude
Já myslím e by se to dalo shrnout tak, e to je prostě o monostech jak je kdo schopný vydělat peníze.Telefony,televize,ledničky atd. vetsina z nás také koupí nové.Ale auto je u dost velká investice.Jíst granule,nejezdit na dovolenou,a jinak si trhat od huby,
za to mi ten kus plechu nestojí. A pak se jetě třást strachy aby mi to někdo neukrad/nezničil ,tak to ani náhodou...A vyhraju ve sportce tak koupím nové hned dvě C5 a C6 teda to u asi nové nebude:-))))
|
|
19.03.2013 10:29 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558904
|
|
jumep
|
|
|
predsedoo ... oni maj zachody ...
C6 je troska rozbalenejsia C5 X7, takze sa nemas coho obavat
a zeby to nejako skoro hrozilo sa tiez nemas coho obavat
a ked tu vela z vas place nad dvojhmotou, cely komplet kupis za 15 a menej tisic
mne na mojom aute prezila cez 300t a to este by dala viac, ale lozisko si to rozmyslelo
inu, ked ti bude stacit auto nizsej triedy s mensou vybavou, tak si kludne kup nove, ale cele to porovnavanie je uplne mimo, lebo nova C5 v lepsej vybave ako tu kazdy povacsine ma a chce je okolo miliona. Starsiu okolo 200t km kupis za stvrtinu ceny, poviem za 250000, aj ked tam narvem 70000 do spojky, alternatora, strikov tak som na tom kus lepsie ako milion za nove a ty 200t mi to zasa da ...
co sa tyka fapu, ten nebudem ani komentovat, raz za 100t (nove typi su 180 - 240t) ho vyplachnut je fakt polozka ktora ma zlozi na kolena
nove / starsie je presne o tom ze na nove v tej vybave a kategorii aku chces nemas tak si kupis starsie, pozri sa na to inac,
c5vyskov napsal(a): kromě té C5 mám v merku P508 (2,0HDI jsou za 470), P308 (cca 350?), případně Logan MPV(160?), mám to tak seřazený, kdyby se nááhodou na to lepí nepovedlo vydělat. Na tyhle ceny se odpovídající ojetina nikdy nedostane.
P508 z 3 roky pojde tak za 160t, P308 za 130t a logan bude za 70t a to s nizsej kategorii ako C5 uz od zaciatku. Vsetko je to o tom co chces a co si ochotny za to dat, keby som na to mal pojdem do novej C6, ale viem ze na to v danej situacii nikdy nebudem mat, tak ked sa najde dobra starsia tak pojdem do tej a nebudem ani v podstate uvazovat o tom zeby som chcel nieco mensie / nizsiu kategoriu, hoc by to mohlo byt nove, lebo som zhyckany a tato nizsia kategoria mi isto neponukne to co ta starsia C6
predsedoo ... oni maj zachody ...
C6 je troska rozbalenejsia C5 X7, takze sa nemas coho obavat :)
a zeby to nejako skoro hrozilo sa tiez nemas coho obavat
a ked tu vela z vas place nad dvojhmotou, cely komplet kupis za 15 a menej tisic
mne na mojom aute prezila cez 300t a to este by dala viac, ale lozisko si to rozmyslelo
inu, ked ti bude stacit auto nizsej triedy s mensou vybavou, tak si kludne kup nove, ale cele to porovnavanie je uplne mimo, lebo nova C5 v lepsej vybave ako tu kazdy povacsine ma a chce je okolo miliona. Starsiu okolo 200t km kupis za stvrtinu ceny, poviem za 250000, aj ked tam narvem 70000 do spojky, alternatora, strikov tak som na tom kus lepsie ako milion za nove a ty 200t mi to zasa da ...
co sa tyka fapu, ten nebudem ani komentovat, raz za 100t (nove typi su 180 - 240t) ho vyplachnut je fakt polozka ktora ma zlozi na kolena
nove / starsie je presne o tom ze na nove v tej vybave a kategorii aku chces nemas tak si kupis starsie, pozri sa na to inac,
P508 z 3 roky pojde tak za 160t, P308 za 130t a logan bude za 70t a to s nizsej kategorii ako C5 uz od zaciatku. Vsetko je to o tom co chces a co si ochotny za to dat, keby som na to mal pojdem do novej C6, ale viem ze na to v danej situacii nikdy nebudem mat, tak ked sa najde dobra starsia tak pojdem do tej a nebudem ani v podstate uvazovat o tom zeby som chcel nieco mensie / nizsiu kategoriu, hoc by to mohlo byt nove, lebo som zhyckany a tato nizsia kategoria mi isto neponukne to co ta starsia C6
|
|
19.03.2013 10:36 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558911
|
|
Darja
|
|
|
od roku 2007 mě C5 stála přesně "Celkové provozní náklady: 176830.00"... bez PHM samosebou... s pořizovací cenou jsem skoro na půl milionu... za to u by bylo nový auto... ale zase né nová C5
od roku 2007 mě C5 stála přesně "Celkové provozní náklady: 176830.00"... bez PHM samosebou... s pořizovací cenou jsem skoro na půl milionu... za to u by bylo nový auto... ale zase né nová C5:nevim
|
|
19.03.2013 10:40 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558912
|
|
C5stepan
|
|
|
Jumep napsal: C6 je troska rozbalenejsia C5 X7, takze sa nemas coho obavat
a zeby to nejako skoro hrozilo sa tiez nemas coho obavat
To se mi ulevilo. Luki u ji nemá? C6?
Jumep napsal: C6 je troska rozbalenejsia C5 X7, takze sa nemas coho obavat
a zeby to nejako skoro hrozilo sa tiez nemas coho obavat
To se mi ulevilo;-). Luki u ji nemá? C6?
|
|
19.03.2013 10:53 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558924
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Na začiatku by som hneď upresnil, e cena nového auta nie je cenníková cena Mne sa podarilo zohna v CZ skladovku v Exclusive so zžavou 40% plus odpočet DPH - ak sa dá, prečo nevyui.
Na garančný servis chodím k známemu automechanikovi - od roku cca 2008 NIE JE povinnos chodi k autorizovanému servisu a cenu ročnej servisnej prehliadky (identickej ako v ofiko servise) mám za 1/3 ceny.
Tie som uvaoval o jazdenke (prvé auto som kupoval 6-ročné - XA, minimum investícií, 90% servisu som si robil sám), ale keď som si zrátal:
- riziko pri kúpe (história, stav, vek)
- bezpečnos (pre mňa je bezpečné auto najlepia ivotná poistka - v rámci moností samozrejme )
- design (mono niekoho urazím, ale XA/XM sa mi páčia viac ako C5 I/II)
- dlhodobé uívanie auta
Tak som hžadal zaujímavé ponuky a usmialo sa tastie
Na začiatku by som hneď upresnil, e cena nového auta nie je cenníková cena ;-) Mne sa podarilo zohna v CZ skladovku v Exclusive so zžavou 40% plus odpočet DPH - ak sa dá, prečo nevyui.
Na garančný servis chodím k známemu automechanikovi - od roku cca 2008 NIE JE povinnos chodi k autorizovanému servisu a cenu ročnej servisnej prehliadky (identickej ako v ofiko servise) mám za 1/3 ceny.
Tie som uvaoval o jazdenke (prvé auto som kupoval 6-ročné - XA, minimum investícií, 90% servisu som si robil sám), ale keď som si zrátal:
- riziko pri kúpe (história, stav, vek)
- bezpečnos (pre mňa je bezpečné auto najlepia ivotná poistka - v rámci moností samozrejme ;-))
- design (mono niekoho urazím, ale XA/XM sa mi páčia viac ako C5 I/II)
- dlhodobé uívanie auta
Tak som hžadal zaujímavé ponuky a usmialo sa tastie ;-)
|
|
19.03.2013 12:15 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558980
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Říká se, e kadý řidič by si jednou za ivot měl dopřát nové auto. Zdůrazňuji JEDNOU, protoe kromě toho pocitu novoučkého mazlíčka to jinak nemá moc smysl. Jak psáno výe - výjezdem z autosalónu ihned přidou o 30% ceny, co pro naprostou větinu řidičů v ČR je počitatelná poloka.
Z jiného pohledu - nejbohatí Čech je ten, kdo si koupí novou fabii 1.2 nejlépe sedan. Kdy někdo můe vyhodit čtvrt mega oknem za tak mizivou uitnou hodnotu - tak to u musí být fakt frajer
Za polovinu se dá koupit provozuschopné auto vyí střední třídy, něco dá do preventivních výměn a furt mu něco zbyde a vozí si zadek v úasném pohodlí.
Ano - přiznávám, auto z druhé ruky je vdy risk, nové taky, ale větinu pokryje záruka. Na druhé straně graf poruch v čase má tvar vany a nejvíce chyb mají nová auta (záruka kryje, ale stojí to nervy a čas). Navíc poruchy z výroby jsou naprosto nevyzpytatelné. Take středně jeté auto má vychytané počáteční mouchy (vyvztekal se první majitel) a poruchy vzniklé únavou jsou u daného typu ji dobře známé, chytly se na ně třetí výrobci a dají se z větí části řeit preventivně.
Říká se, e kadý řidič by si jednou za ivot měl dopřát nové auto. Zdůrazňuji JEDNOU, protoe kromě toho pocitu novoučkého mazlíčka to jinak nemá moc smysl. Jak psáno výe - výjezdem z autosalónu ihned přidou o 30% ceny, co pro naprostou větinu řidičů v ČR je počitatelná poloka.
Z jiného pohledu - nejbohatí Čech je ten, kdo si koupí novou fabii 1.2 nejlépe sedan. Kdy někdo můe vyhodit čtvrt mega oknem za tak mizivou uitnou hodnotu - tak to u musí být fakt frajer :-)
Za polovinu se dá koupit provozuschopné auto vyí střední třídy, něco dá do preventivních výměn a furt mu něco zbyde a vozí si zadek v úasném pohodlí.
Ano - přiznávám, auto z druhé ruky je vdy risk, nové taky, ale větinu pokryje záruka. Na druhé straně graf poruch v čase má tvar vany a nejvíce chyb mají nová auta (záruka kryje, ale stojí to nervy a čas). Navíc poruchy z výroby jsou naprosto nevyzpytatelné. Take středně jeté auto má vychytané počáteční mouchy (vyvztekal se první majitel) a poruchy vzniklé únavou jsou u daného typu ji dobře známé, chytly se na ně třetí výrobci a dají se z větí části řeit preventivně.
|
|
19.03.2013 13:18 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558992
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Darja napsal(a): od roku 2007 mě C5 stála přesně "Celkové provozní náklady: 176830.00"... bez PHM samosebou... s pořizovací cenou jsem skoro na půl milionu... za to u by bylo nový auto... ale zase né nová C5
No tehdy by za to nová C5 nebyla... Dnes právě pomalu jo. Nový auta ly s cenou hrozně dolů a ceny ojetin jsou podle mě stejný jako za časů, kdy C5 byla za 800.
jumep: Srovnával jsem právě srovnatelné: novou C5 za 610 vs. jetou za 230+50 opravy. U těch jiných aut by to vylo podobně, třeba P508:
nový za 480t Kč / zvládne 200tis. km = 2,40Kč/km
ojetý jak říká 160t Kč+50tKč opravy / měl bych ho poloviční dobu, 100t km = 2,10Kč/km
A FAP jsem myslel, e bych řeil výměnou, a je to fakt bez starostí. I kdy třeba po proplachu dá 80t pak jetě 50t...ne kadýmu se s tím chce otravovat. Prostě novej má na 200t a neřeí ho. Tobě to třeba nevadí, ale podívej se na to z pohledu běnýho uivatele.
I s tou dvouhmotou a podobnýma věcma, jo, někomu můe vydret 300t, ale to jsou vyjímky. Myslím e větina členů tady ho měnila kolem 200t.
Vechno musíme uvaovat jako průměrnej stav. e to ojetý je z 5% bouraný, z 3% kradený, z 90% má po smrti dvouhmotu, vstřiky, z 80% fap, z 50% turbo, 30% brzdy. Kdy si to představí takhle, tak koupit ojetinu za současný ceny je ílenost.
vilous: Tak pro někoho je třeba fábie sedan srdcovka, no Podobný kaufy si taky nedovedu vysvětlit, tehdy tam jetě dávali HTP... Na druhou stranu takovej člověk měl NOVÉ malé auto, co pro něho bylo lepí ne PROVOZUSCHOPNÉ auto vyí střední. Taky si vem, e jsou různé skupiny lidí. První jako jumep, co se vyznají, opraví si to sami, ví jak se pohybují ceny. Druhá jako my ostatní na fóru, bavíme se o tom, něco meního sami opravíme. A třetí, největí skupina, ti prostě nemají tuení jak to auto funguje, co je patně, a jsou odkázaní čistě na servisy. A pro takovýho člověka je ta nová fábka určitě lepí ne jetý báwo.
od roku 2007 mě C5 stála přesně "Celkové provozní náklady: 176830.00"... bez PHM samosebou... s pořizovací cenou jsem skoro na půl milionu... za to u by bylo nový auto... ale zase né nová C5:nevim
No tehdy by za to nová C5 nebyla... Dnes právě pomalu jo. Nový auta ly s cenou hrozně dolů a ceny ojetin jsou podle mě stejný jako za časů, kdy C5 byla za 800.
jumep: Srovnával jsem právě srovnatelné: novou C5 za 610 vs. jetou za 230+50 opravy. U těch jiných aut by to vylo podobně, třeba P508:
nový za 480t Kč / zvládne 200tis. km = 2,40Kč/km
ojetý jak říká 160t Kč+50tKč opravy / měl bych ho poloviční dobu, 100t km = 2,10Kč/km
A FAP jsem myslel, e bych řeil výměnou, a je to fakt bez starostí. I kdy třeba po proplachu dá 80t pak jetě 50t...ne kadýmu se s tím chce otravovat. Prostě novej má na 200t a neřeí ho. Tobě to třeba nevadí, ale podívej se na to z pohledu běnýho uivatele.
I s tou dvouhmotou a podobnýma věcma, jo, někomu můe vydret 300t, ale to jsou vyjímky. Myslím e větina členů tady ho měnila kolem 200t.
Vechno musíme uvaovat jako průměrnej stav. e to ojetý je z 5% bouraný, z 3% kradený, z 90% má po smrti dvouhmotu, vstřiky, z 80% fap, z 50% turbo, 30% brzdy. Kdy si to představí takhle, tak koupit ojetinu za současný ceny je ílenost.
vilous: Tak pro někoho je třeba fábie sedan srdcovka, no :) Podobný kaufy si taky nedovedu vysvětlit, tehdy tam jetě dávali HTP... Na druhou stranu takovej člověk měl NOVÉ malé auto, co pro něho bylo lepí ne PROVOZUSCHOPNÉ auto vyí střední. Taky si vem, e jsou různé skupiny lidí. První jako jumep, co se vyznají, opraví si to sami, ví jak se pohybují ceny. Druhá jako my ostatní na fóru, bavíme se o tom, něco meního sami opravíme. A třetí, největí skupina, ti prostě nemají tuení jak to auto funguje, co je patně, a jsou odkázaní čistě na servisy. A pro takovýho člověka je ta nová fábka určitě lepí ne jetý báwo.
|
|
19.03.2013 14:00 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559004
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
c5vyskov napsal(a): \Vechno musíme uvaovat jako průměrnej stav. e to ojetý je z 5% bouraný, z 3% kradený, z 90% má po smrti dvouhmotu, vstřiky, z 80% fap, z 50% turbo, 30% brzdy. Kdy si to představí takhle, tak koupit ojetinu za současný ceny je ílenost.
Při 120 a 150 tisících se takhle zřízené C5 vyskytují snad pouze na vrakoviti.
Při 120 a 150 tisících se takhle zřízené C5 vyskytují snad pouze na vrakoviti.
|
|
19.03.2013 14:13 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2559006
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
c5vyskov napsal(a): ...A třetí, největí skupina, ti prostě nemají tuení jak to auto funguje, co je patně, a jsou odkázaní čistě na servisy. A pro takovýho člověka je ta nová fábka určitě lepí ne jetý báwo.
Ale to je přesně ta skupina co chodí do servisu na pravidelné kubání peří, z nich mají servisy největí vejvar - take napsat pak "zvládne 200tis. km = 2,40Kč/km" je zavádějící, protoe chybí těch dalích min. 100 litrů co nechají v servise za blbosti (sám jsem viděl: P307, najeto 60 tisíc od nového, komplet výměna brzd 25.000Kč).
Ale to je přesně ta skupina co chodí do servisu na pravidelné kubání peří, z nich mají servisy největí vejvar - take napsat pak "zvládne 200tis. km = 2,40Kč/km" je zavádějící, protoe chybí těch dalích min. 100 litrů co nechají v servise za blbosti (sám jsem viděl: P307, najeto 60 tisíc od nového, komplet výměna brzd 25.000Kč).
|
|
| |
|
|