| | |
23.12.2012 19:27 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533035
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
vseved napsal(a): 2.7 - první měly problémy s rozvody
1RE: Ano na 607mách čo viem
3.0 není převrtaná 2.7:
Dolo ke zvětení objemu válců z 2.721 na 2.993 cm3, a to zvětením vrtání i zdvihu.
2RE: sam si si odpovedal, prevrtana 2.7 rovnaky blok,rovnaky matro ,ine vrtanie ostatne je matematicky zavisle takze samozrejme aj to sa zmenilo ,pre info wiki: .link.
Vstřikování zajiuje systém typu common-rail. Tento systém ji 3. generace,
3RE: tzn naročnejí na presnos a čistotu systému ako prva gen
Nové vstřikovací čerpadlo dodává jen palivo nutné k optimálnímu fungování motoru, tím je zpětný tok paliva do nádre minimalizován.
4Re: A ? co je na tom uasne ze do nadrze prudi menej paliva?
Byla vyuita technika ECCS
5Re: ta sa pouila u na 2.0 ,2.2,2.7me ovela davnejie len ju trochu vyladili
Dále bylypouity nové havicí svíčky..tie mou byt pouité kedykolvek
turbodmychadla fungují stejně jako dosud, kadé napájí řadu 3 válců. Největím vývojem prola turbína, aby se docílilo její lepí účinnosti při nízkém průtoku (zmírnění setrvačnosti, optimalizace vnitřní aerodynamiky)
6Re:tzn zmenilo sa nastavenie turba..chiptuning za 1h
Elektrický okruh motoru je vybaven alternátorem, který během zpomalování a brzdění intenzivně rekuperuje pohybovou energii.
7Re kam? čo rekuperuje ?
Rozdíl: 2.7 / 3.0
výkon 150kw při 4000 / 177 kW při 3 800
krouák 440 Nm při 1900 / 450 Nm od 1.600 do 3.600
spotřeba kombin. 8.7 / 7.4
8Re: cena jazdenej priemernej 2.7my Exclusive je 10 000 cena 3.0hdi je priemerne 23000 ,z hladiska spotreby je rozdiel ca 1,3l musel by si nabeha na 2.7 minimálne 500 000km aby si dosiahol cenu 3.0 ,
8Re: cena jazdenej priemernej 2.7my Exclusive je 10 000 cena 3.0hdi je priemerne 23000 ,z hladiska spotreby je rozdiel ca 1,3l musel by si nabeha na 2.7 minimálne 500 000km aby si dosiahol cenu 3.0 ,
|
|
23.12.2012 21:18 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533081
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To TycoonX
2Re: 2.7=vrtáníxzdvih 81 x 86 mm. 3.0=vrtáníxzdvih 84 x 90. Větí zdvih si vyádal jiný blok, úprava hlav (zvýení propustnosti hlavy válce (o cca 10 %) pro lepí proudění vzduchu v motoru - zlepené plnění))
4Re: Proč čerpat mnoství které nepotřebuji a musím se pak starat o jeho čistotu teplotu atd.?
5Re: pouze u 2.2 HDi 173 a teď u 3.0 => niím kompresní poměr (16,1:1 místo 17,3:1 u 2.7)
6Re: Nejde chiptuningem - Optimální plnění při vysokých otáčkách, (maximálně 250.000 min-1 místo původních 230.000). Maximální tlak při přeplňování je 1,4 bar (absolutně 2,4 bar - u 2.7 2,0). Ovládání proměnlivé geometrie prostřednictvím elektrického motoru a s dobou odezvy do 100 ms, díky čemu se můe zatíení motoru změnit z 0 na 100 % během méně ne 500 ms (u 2,7 probíhá změna 6x pomaleji)
7 Re: Rekuperace je proces přeměny kinetické energie dopravního prostředku zpět na vyuitelnou elektrickou energii při brzdění.
8Re: Porovnej:
.link.
a
.link.
Rozdíl cca 10.000,-- Kč. Myslím e není co řeit.
To TycoonX
2Re: 2.7=vrtáníxzdvih 81 x 86 mm. 3.0=vrtáníxzdvih 84 x 90. Větí zdvih si vyádal jiný blok, úprava hlav (zvýení propustnosti hlavy válce (o cca 10 %) pro lepí proudění vzduchu v motoru - zlepené plnění))
4Re: Proč čerpat mnoství které nepotřebuji a musím se pak starat o jeho čistotu teplotu atd.?
5Re: pouze u 2.2 HDi 173 a teď u 3.0 => niím kompresní poměr (16,1:1 místo 17,3:1 u 2.7)
6Re: Nejde chiptuningem - Optimální plnění při vysokých otáčkách, (maximálně 250.000 min-1 místo původních 230.000). Maximální tlak při přeplňování je 1,4 bar (absolutně 2,4 bar - u 2.7 2,0). Ovládání proměnlivé geometrie prostřednictvím elektrického motoru a s dobou odezvy do 100 ms, díky čemu se můe zatíení motoru změnit z 0 na 100 % během méně ne 500 ms (u 2,7 probíhá změna 6x pomaleji)
7 Re: Rekuperace je proces přeměny kinetické energie dopravního prostředku zpět na vyuitelnou elektrickou energii při brzdění.
8Re: Porovnej:
http://auta.yauto.cz/citroen-c6-2-7-hdi-24v-exclusive-1257219.html
a
http://auta.yauto.cz/citroen-c6-3-0-hdi-at-exclusive-1446070.html
Rozdíl cca 10.000,-- Kč. Myslím e není co řeit.
|
|
23.12.2012 22:21 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533100
|
|
.45acp
|
|
|
vseved napsal(a): To TycoonX
2Re: 2.7=vrtáníxzdvih 81 x 86 mm. 3.0=vrtáníxzdvih 84 x 90. Větí zdvih si vyádal jiný blok, úprava hlav (zvýení propustnosti hlavy válce (o cca 10 %) pro lepí proudění vzduchu v motoru - zlepené plnění))
4Re: Proč čerpat mnoství které nepotřebuji a musím se pak starat o jeho čistotu teplotu atd.?
5Re: pouze u 2.2 HDi 173 a teď u 3.0 => niím kompresní poměr (16,1:1 místo 17,3:1 u 2.7)
6Re: Nejde chiptuningem - Optimální plnění při vysokých otáčkách, (maximálně 250.000 min-1 místo původních 230.000). Maximální tlak při přeplňování je 1,4 bar (absolutně 2,4 bar - u 2.7 2,0). Ovládání proměnlivé geometrie prostřednictvím elektrického motoru a s dobou odezvy do 100 ms, díky čemu se můe zatíení motoru změnit z 0 na 100 % během méně ne 500 ms (u 2,7 probíhá změna 6x pomaleji)
7 Re: Rekuperace je proces přeměny kinetické energie dopravního prostředku zpět na vyuitelnou elektrickou energii při brzdění.
8Re: Porovnej:
.link.
a
.link.
Rozdíl cca 10.000,-- Kč. Myslím e není co řeit.
U auta z druhýho odkazu mě zaráí, e je v provozu od 1.10.2012, má najeto 1km a u nemá servisku. Ta pochopitelně není zárukou ničeho, ale u auta koupenýho před necelými dvěma měsíci to je divné.
A jetě k odkazu, který jsem dával včera na tu s 2,2 motorem. Vůbec jsem si neviml, e to je taková socka, zdá se, e má C5 je na tom líp.
U auta z druhýho odkazu mě zaráí, e je v provozu od 1.10.2012, má najeto 1km a u nemá servisku. Ta pochopitelně není zárukou ničeho, ale u auta koupenýho před necelými dvěma měsíci to je divné.
A jetě k odkazu, který jsem dával včera na tu s 2,2 motorem. Vůbec jsem si neviml, e to je taková socka, zdá se, e má C5 je na tom líp.
|
|
23.12.2012 23:36 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533135
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To .45acp
Ty údaje jsou trochu nepřesný. Dle informací se jedná o nové, objednané a neodebrané auto. Dosud nebylo vlastně prodané. Serviska je součástí prodejní smlouvy.
To .45acp
Ty údaje jsou trochu nepřesný. Dle informací se jedná o nové, objednané a neodebrané auto. Dosud nebylo vlastně prodané. Serviska je součástí prodejní smlouvy.
|
|
24.12.2012 09:20 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533180
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
vseved ked myslis ,ja rozumiem ze je to novy motor a ma vylepenia oproti 2.7HDi ale nič prevratné , zo subjektívneho hladiska ide hladie ,tichie ,niia spotreba nieje zas tak niia ako sa uvádza ,a ja po výkone v diesli nepasiem ,C6 nieje lemra a to stačí
7 Re: stale nerozumiem C6 nieje hybrid
8 Re: ja porovnavam inde, z ČR a SR nechcem kupova nič
2.7 HDi 2007 140 000km, .link.
3.0HDi 2010 43 000km .link.
nevidim dovod soli za C6 35 000 (tvoje inzeraty) spokojne ju kupim za 10 000chf a z "uetrených" ju mozem ivi pár dekád.. či to má 40 000km alebo 140 000km pre mňa nieje podstatné ,zaujíma ma bude hlavne aktualny stav, za 150chf mám garanciu na rok na závady,za 40chf ročny príplatok mám HalbCasco poistenie kde su kryté svetlá ,nárazníky a okno.. bez kecov vymenené
vseved ked myslis ,ja rozumiem ze je to novy motor a ma vylepenia oproti 2.7HDi ale nič prevratné , zo subjektívneho hladiska ide hladie ,tichie ,niia spotreba nieje zas tak niia ako sa uvádza ,a ja po výkone v diesli nepasiem ,C6 nieje lemra a to stačí
7 Re: stale nerozumiem :-d C6 nieje hybrid
8 Re: ja porovnavam inde, z ČR a SR nechcem kupova nič
2.7 HDi 2007 140 000km, http://www.autoscout24.ch/de/d/citroen-c6-limousine-2007-occasion?index=0&make=12892&model=206388&nav=7&sort=price_asc&vehid=1296300&vehtyp=10
3.0HDi 2010 43 000km http://www.autoscout24.ch/de/d/citroen-c6-limousine-2010-occasion?index=0&make=12892&model=206388&nav=7&sort=price_asc&vehid=833181&vehtyp=10
nevidim dovod soli za C6 35 000 (tvoje inzeraty) spokojne ju kupim za 10 000chf a z "uetrených" ju mozem ivi pár dekád.. či to má 40 000km alebo 140 000km pre mňa nieje podstatné ,zaujíma ma bude hlavne aktualny stav, za 150chf mám garanciu na rok na závady,za 40chf ročny príplatok mám HalbCasco poistenie kde su kryté svetlá ,nárazníky a okno.. bez kecov vymenené
|
|
24.12.2012 10:46 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533207
|
|
.45acp
|
|
|
vseved napsal(a): To .45acp
Ty údaje jsou trochu nepřesný. Dle informací se jedná o nové, objednané a neodebrané auto. Dosud nebylo vlastně prodané. Serviska je součástí prodejní smlouvy.
Ten inzerát je celej nějakej zmatenej. Nikdy jsem nové auto neměl, ani nekupoval. Tak nevím jak to chodí. Ale podle selskýho rozumu, jak můe být auto, které nebylo vlastně prodané, dva měsíce v provozu. To, e prodejce neuvádí v inzerátu nic o tom, e by bylo auto nové je té divné, kdy do inzerátů dávají plno jiných kravin na upoutání pozornosti případných zájemců. Těch 900 tis. nemám a ani o koupi neuvauju, ale moc důvěryhodně to na mě nepůsobí.
Ten inzerát je celej nějakej zmatenej. Nikdy jsem nové auto neměl, ani nekupoval. Tak nevím jak to chodí. Ale podle selskýho rozumu, jak můe být auto, které nebylo vlastně prodané, dva měsíce v provozu. To, e prodejce neuvádí v inzerátu nic o tom, e by bylo auto nové je té divné, kdy do inzerátů dávají plno jiných kravin na upoutání pozornosti případných zájemců. Těch 900 tis. nemám a ani o koupi neuvauju, ale moc důvěryhodně to na mě nepůsobí.
|
|
24.12.2012 10:50 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533210
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Co jsem se doslechl, tak bylo do ČR dodáno 25 kusů C6 za cenu 900tis. - doprodej vyrobených C6.
Co jsem se doslechl, tak bylo do ČR dodáno 25 kusů C6 za cenu 900tis. - doprodej vyrobených C6.
|
|
24.12.2012 14:16 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533264
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tady je vidět, jak jsme nenaraný. U i C6 máme za socky
Tady je vidět, jak jsme nenaraný. U i C6 máme za socky :-d
|
|
24.12.2012 15:06 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533272
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Ale zase je to dobré a nekonečné téma
Ale zase je to dobré a nekonečné téma:-))))
|
|
24.12.2012 17:27 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533374
|
|
DOUFAK
|
|
|
C6 a socky?.... To je dobrý...
C6 a socky?.... To je dobrý...:-))))
|
|
24.12.2012 18:13 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533378
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
tady ta, kterou sem dával .45acp .link. je na svou třídu a cenovou kategorii (původně) hodně velká socka. Auto takové třídy bez estiválce? a ta výbava.. asi jak moje c5 a to exclusive nemám bída, bída... kdy u bych chtěl takovouhle krásu ivit, tak prostě v plný palbě a rozhodně V6.. nechtěl bych, kdybych c6 vlastnil, aby se mě někdo zeptal na motor a já musel říct "nooo, čtyřválec 2,2.. ale biturbo!" trapas prostě
tady ta, kterou sem dával .45acp http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c6/11552173?goFrom=list je na svou třídu a cenovou kategorii (původně) hodně velká socka. Auto takové třídy bez estiválce? :-o a ta výbava.. asi jak moje c5 a to exclusive nemám :D bída, bída... kdy u bych chtěl takovouhle krásu ivit, tak prostě v plný palbě a rozhodně V6.. nechtěl bych, kdybych c6 vlastnil, aby se mě někdo zeptal na motor a já musel říct "nooo, čtyřválec 2,2.. ale biturbo!" trapas prostě :-))))
|
|
24.12.2012 19:18 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533394
|
|
DOUFAK
|
|
|
Kamaráde,ta můe být časovanájak nálo pod barákem,spojka,vstřiky,Fap a dalích X věcí,včetně některých typických pro C6 a zblázní se. Dej pokoj - jak to není Nový - loterie,sportka...
Kamaráde,ta můe být časovanájak nálo pod barákem,spojka,vstřiky,Fap a dalích X věcí,včetně některých typických pro C6 a zblázní se. Dej pokoj - jak to není Nový - loterie,sportka... :-(
|
|
24.12.2012 21:53 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533421
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
DOUFAK napsal(a): Kamaráde,ta můe být časovanájak nálo pod barákem,spojka,vstřiky,Fap a dalích X věcí,včetně některých typických pro C6 a zblázní se. Dej pokoj - jak to není Nový - loterie,sportka...
Tak samozřejmě, to si nemůe být jistej u ničeho ..
@Mikra:
Tím jsem se nechtěl dotknout biturba to samozřejmě v ádným případě! Sám mám jen dvoulitr : ) ale přecijen ve vlajkové lodi, která váí nějakejch 18 metráků je to podle mě trochu málo, před nedávnem jsem řídil Lancii Thema (předělanej chrysler 300C) 3.0 CRD V6 177kw (má to asi 1900kg) a jelo to hezky, ale furt to nebylo ono při představě, e by v takovym kolosu bylo něco, co má "jen" 125kw, tak to mi příjde dosti málo. V C5 je to samozřejmě o něčem jinym, tady je to velmi dostatečné
Tak samozřejmě, to si nemůe být jistej u ničeho .. :-(
@Mikra:
Tím jsem se nechtěl dotknout biturba :D to samozřejmě v ádným případě! Sám mám jen dvoulitr : ) ale přecijen ve vlajkové lodi, která váí nějakejch 18 metráků je to podle mě trochu málo, před nedávnem jsem řídil Lancii Thema (předělanej chrysler 300C) 3.0 CRD V6 177kw (má to asi 1900kg) a jelo to hezky, ale furt to nebylo ono :D při představě, e by v takovym kolosu bylo něco, co má "jen" 125kw, tak to mi příjde dosti málo. V C5 je to samozřejmě o něčem jinym, tady je to velmi dostatečné :-p
|
|
24.12.2012 22:30 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533427
|
|
.45acp
|
|
|
Ale na "třetí" stranu, to, e čtyřválec biturbo je na C6 skoro málo budou vědět jen někteří Citroeňáci. Pro větinu ostatních to je stejně panělská vesnice.
Bez nějaké uráky nebo pohrdání i 1,6 je pro C5 taky skoro málo ( i kdy čtyřválec jako čtyřválec) a co jich poměrně spokojeně po světě jezdí.
A u je v C6 jakýkoliv motor, Kolik z nás si ji koupí? Na normální pouívání to je celkem nevhodné. Kolik pytlů brambor se tu vejde do kufru? A jak snadno se tam nakládají a vykládají? Je to sice extrém, ale i k tomu svou C5 pouívám. Jak u někdo ze začátku diskuse uvedl, byl by to pěkný počin pro přítího veterána. V tom případě by to opravdu chtělo pořídit v největím moném obsahu, a ostatní veteránisti za dvacet let koukaj.
Ale na "třetí" stranu, to, e čtyřválec biturbo je na C6 skoro málo budou vědět jen někteří Citroeňáci. Pro větinu ostatních to je stejně panělská vesnice.
Bez nějaké uráky nebo pohrdání i 1,6 je pro C5 taky skoro málo ( i kdy čtyřválec jako čtyřválec) a co jich poměrně spokojeně po světě jezdí.
A u je v C6 jakýkoliv motor, Kolik z nás si ji koupí? Na normální pouívání to je celkem nevhodné. Kolik pytlů brambor se tu vejde do kufru? A jak snadno se tam nakládají a vykládají? Je to sice extrém, ale i k tomu svou C5 pouívám. Jak u někdo ze začátku diskuse uvedl, byl by to pěkný počin pro přítího veterána. V tom případě by to opravdu chtělo pořídit v největím moném obsahu, a ostatní veteránisti za dvacet let koukaj.
|
|
24.12.2012 22:44 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533428
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Je to jak říká: kolik z nás si ji koupí. Ale beru to z pohledu člověka, kterej má budget 1,5M , tak kdy u, tak u.. Pokud bych vlastní auto vyuíval k nějakýmu podnikání nebo činnosti, která by vyadovala stovky km denně po dálnicích, a vezl bych akorát sako, kufřík, případně společníka, tak bych o c6 váně uvaoval (v porovnání s konkurencí). Ale pokud člověk potřebuje auto k ivotu, co je případ naprosté větiny normálních lidí (jak píe, brambory, skříně z ikea apod.) tak je to na prd.. pro mě asi vdycky zůstane jen nečím, co se mi líbí, nikdy to mít nebudu, a kdy ji občas potkám, tak si cvrknu a jedu dál
Je to jak říká: kolik z nás si ji koupí. Ale beru to z pohledu člověka, kterej má budget 1,5M , tak kdy u, tak u.. :D Pokud bych vlastní auto vyuíval k nějakýmu podnikání nebo činnosti, která by vyadovala stovky km denně po dálnicích, a vezl bych akorát sako, kufřík, případně společníka, tak bych o c6 váně uvaoval (v porovnání s konkurencí). Ale pokud člověk potřebuje auto k ivotu, co je případ naprosté větiny normálních lidí (jak píe, brambory, skříně z ikea apod.) tak je to na prd.. pro mě asi vdycky zůstane jen nečím, co se mi líbí, nikdy to mít nebudu, a kdy ji občas potkám, tak si cvrknu a jedu dál :-)
|
|
24.12.2012 23:14 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533438
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já bych to a tak tragicky neviděl. Teda myslím tím to, e to nikdy mít nebudeme. Ten komfort je za tak nízký a pořád padající ceny pomalu dostupnej nám vem. Já dal za C5 400t. Za C6 ve stejný výbavě a stejně starou bych dnes dával polovic. A za 5 let? Bude to dobrý druhý auto do rodiny pro jedění do práce
Já bych to a tak tragicky neviděl. Teda myslím tím to, e to nikdy mít nebudeme. Ten komfort je za tak nízký a pořád padající ceny pomalu dostupnej nám vem. Já dal za C5 400t. Za C6 ve stejný výbavě a stejně starou bych dnes dával polovic. A za 5 let? Bude to dobrý druhý auto do rodiny pro jedění do práce :-d
|
|
24.12.2012 23:24 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533439
|
|
jruze
|
|
|
No C6 by měla být snad nástupcem CX (moná se pletu) a CX ? kolik váila? 2.5turbo II měla jaký výkon ? a zkus si s ní dát závod s C 5 (jak ve spotřebě tak rychlosti) tak i v pohodlí Nevím váhy , ale CX byla sakra těká , jela přes 200Km hravě a dovedla rát 6. -7. l/100. Elektroniky pomálu,trochu přidat na turbu a hrabala i ve 100.
No C6 by měla být snad nástupcem CX (moná se pletu) a CX ? kolik váila? 2.5turbo II měla jaký výkon ? a zkus si s ní dát závod s C 5 (jak ve spotřebě tak rychlosti) tak i v pohodlí ;-) Nevím váhy , ale CX byla sakra těká , jela přes 200Km hravě a dovedla rát 6. -7. l/100. Elektroniky pomálu,trochu přidat na turbu a hrabala i ve 100. ;-)
|
|
24.12.2012 23:25 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533443
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Tak samozřejmě.. pořizovací ceny jsou u dneska celkem přijatelný, kdy porovnám, e za stejný love můu mít jetýho prassata. Ale, aby pak člověk nevykrvácel na údrbě.. na c5 mi odely zároveň vstřiky a setrvák (take komplet spojka) a to zabolí představa, e na V6, kde je o dva vstřiky víc se tohodle dočkám a do toho odejde převodovka, tak si to jdu hodit
Tak samozřejmě.. pořizovací ceny jsou u dneska celkem přijatelný, kdy porovnám, e za stejný love můu mít jetýho prassata. Ale, aby pak člověk nevykrvácel na údrbě.. na c5 mi odely zároveň vstřiky a setrvák (take komplet spojka) a to zabolí :-)))) představa, e na V6, kde je o dva vstřiky víc se tohodle dočkám a do toho odejde převodovka, tak si to jdu hodit :-))
|
|
| |
|
|