| | |
21.12.2012 22:41 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532423
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Jinak Citroen zaspal dobu u s XM, v roce 2000 u byla konkurence úplně jinde. Take reálně neměl Citroen konkurenceschopnou limuzínu takových 10 let...
XM sa predával dobre nebolo nutné ho meni, dobu určite nezaspal, bolo to prve auto s multiplexnou sietou..a aj multiplexnymi problemami..kazdopadne este po ukonceni vyroby boli poziadavky na dovyrobu asi 25 kusov a to uz bol rok 2003 ! S C6 sa otalalo lebo nechceli spravit podobnu chybu ako pri xm kedy vypustili nie velmi otestovane auto.
XM sa predával dobre nebolo nutné ho meni, dobu určite nezaspal, bolo to prve auto s multiplexnou sietou..a aj multiplexnymi problemami..kazdopadne este po ukonceni vyroby boli poziadavky na dovyrobu asi 25 kusov a to uz bol rok 2003 ! S C6 sa otalalo lebo nechceli spravit podobnu chybu ako pri xm kedy vypustili nie velmi otestovane auto.
|
|
22.12.2012 10:03 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532473
|
|
jruze
|
|
|
Já tedy nevím - XM jsem měl třikrát a krom jednoho co se neustále sr...lo (je to věc údrby atd..) tak na něj nedám dopustit - pohodlné, ralo o 2L méně ne C5 ve stejném provozu a stylu jízdy . Podle mne a s porovnáním s C5 (a to jsem lezl do C5 v max. výbavě) bylo XM a na to e nemělo XM navy lepí-dodnes mne mrzí e jsem ho dal pryč.C 6 jsem neměl a vzhledem k cenové relaci dílů po něm ani nějak netouím - pro normálního člověka je to tak trochu sebevrada(alespoň co o tom vím já)
Já tedy nevím - XM jsem měl třikrát a krom jednoho co se neustále sr...lo (je to věc údrby atd..) tak na něj nedám dopustit - pohodlné, ralo o 2L méně ne C5 ve stejném provozu a stylu jízdy . Podle mne a s porovnáním s C5 (a to jsem lezl do C5 v max. výbavě) bylo XM a na to e nemělo XM navy lepí-dodnes mne mrzí e jsem ho dal pryč.C 6 jsem neměl a vzhledem k cenové relaci dílů po něm ani nějak netouím - pro normálního člověka je to tak trochu sebevrada(alespoň co o tom vím já)
|
|
22.12.2012 13:47 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532498
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Nehodnotím spolehlivost nebo pohodlí XM. Ale to co prodává je design, bezpečnost... Postavte si vedle sebe XM z roku 2000 a BMW nebo Audi. Hranaté XM by skvěle zapadalo do roku 85 a naopak to BMW by člověk klidně tipl na 2005. No a bezpečnost? Golf z roku 97 dopadl v crashtestech líp a to je auto o 2 třídy ní.
Po C6 naopak touím víc a víc Ceny dílů jsou děs, ale druhá věc je, co se opravdu bude měnit a co jde opravit, sehnat v druhovýrobě... Servisovat v autorizáku C5 je taky sebevrada.
Někdo si postaví bazén, někdo koupí ultralight, dalí koupí Mustanga, my tady sníme o C6... Ani jedno není volba z rozumu. Jene, kdy ji miluje, není co řeit
Nehodnotím spolehlivost nebo pohodlí XM. Ale to co prodává je design, bezpečnost... Postavte si vedle sebe XM z roku 2000 a BMW nebo Audi. Hranaté XM by skvěle zapadalo do roku 85 a naopak to BMW by člověk klidně tipl na 2005. No a bezpečnost? Golf z roku 97 dopadl v crashtestech líp a to je auto o 2 třídy ní.
Po C6 naopak touím víc a víc:-d Ceny dílů jsou děs, ale druhá věc je, co se opravdu bude měnit a co jde opravit, sehnat v druhovýrobě... Servisovat v autorizáku C5 je taky sebevrada.
Někdo si postaví bazén, někdo koupí ultralight, dalí koupí Mustanga, my tady sníme o C6... Ani jedno není volba z rozumu. Jene, kdy ji miluje, není co řeit:-))
|
|
22.12.2012 13:57 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532499
|
|
Hanz 397
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Nehodnotím spolehlivost nebo pohodlí XM. Ale to co prodává je design, bezpečnost... Postavte si vedle sebe XM z roku 2000 a BMW nebo Audi. Hranaté XM by skvěle zapadalo do roku 85 a naopak to BMW by člověk klidně tipl na 2005. No a bezpečnost? Golf z roku 97 dopadl v crashtestech líp a to je auto o 2 třídy ní.
Po C6 naopak touím víc a víc Ceny dílů jsou děs, ale druhá věc je, co se opravdu bude měnit a co jde opravit, sehnat v druhovýrobě... Servisovat v autorizáku C5 je taky sebevrada.
Někdo si postaví bazén, někdo koupí ultralight, dalí koupí Mustanga, my tady sníme o C6... Ani jedno není volba z rozumu. Jene, kdy ji miluje, není co řeit
U toho BMW si tak jistej nejsem-kdy přijede nějaká 2000,tak je to opravdu i vzhledem stará je..a... A větinou je to i hroznej pelech. Je to moná tím,e ty auta vidím denně,ale kdy přijede třeba i 2006,2007,tak to jsou větinou taky starý pelechy.Moná je to kilometrama,protoe kdy vidím takhle starou C5(neřku-li C6)tak větinou vypadá líp.XM bylo designem v době uvedení na trh íííleně nadčasový a takový auta stárnou rychlej,ne auta s konzervativním=pro mě nudným designem.
A si myslí kdo chce,co chce,já prostě do C6 po C5 půjdu,protoe pro mě neexistuje jiná monost upgrade auta.
U toho BMW si tak jistej nejsem-kdy přijede nějaká 2000,tak je to opravdu i vzhledem stará je..a... A větinou je to i hroznej pelech. Je to moná tím,e ty auta vidím denně,ale kdy přijede třeba i 2006,2007,tak to jsou větinou taky starý pelechy.Moná je to kilometrama,protoe kdy vidím takhle starou C5(neřku-li C6)tak větinou vypadá líp.XM bylo designem v době uvedení na trh íííleně nadčasový a takový auta stárnou rychlej,ne auta s konzervativním=pro mě nudným designem.
A si myslí kdo chce,co chce,já prostě do C6 po C5 půjdu,protoe pro mě neexistuje jiná monost upgrade auta.
|
|
22.12.2012 15:22 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532501
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Tak jsem měl teď během 10 dnů k dispozici C5 III 2,0Hdi sedan, pak C6 2,2 HDi a nakonec C6 3,0 HDi. Na kadé jsem najel cca 700km (Praha - Ostrava - Praha). Při srovnání s moji starou C5 I 2.0 Hdi:
C5III jízda a jízdní pohodlí stejné, subjektivně méně prostoru, rozhodně méně schránek, lepí přední sedadla, výhoda 6ti manuálních rychlostí.
C6 2,2HDi jízda a jízdní pohodlí stejné (nelze nastavit ruční opěrku), výhoda 6ti manuálních rychlostí.
C6 3,0 HDi jízda a jízdní pohodlí min. o třídu výe.
Rozhodnuto: Dalí auto C6 3.0HDi ev. 2,7 (i kdy 2.7 není úplně povedený motor).
Tak jsem měl teď během 10 dnů k dispozici C5 III 2,0Hdi sedan, pak C6 2,2 HDi a nakonec C6 3,0 HDi. Na kadé jsem najel cca 700km (Praha - Ostrava - Praha). Při srovnání s moji starou C5 I 2.0 Hdi:
C5III jízda a jízdní pohodlí stejné, subjektivně méně prostoru, rozhodně méně schránek, lepí přední sedadla, výhoda 6ti manuálních rychlostí.
C6 2,2HDi jízda a jízdní pohodlí stejné (nelze nastavit ruční opěrku), výhoda 6ti manuálních rychlostí.
C6 3,0 HDi jízda a jízdní pohodlí min. o třídu výe.
Rozhodnuto: Dalí auto C6 3.0HDi ev. 2,7 (i kdy 2.7 není úplně povedený motor).
|
|
22.12.2012 18:07 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532556
|
|
jruze
|
|
|
vseved napsal(a): Tak jsem měl teď během 10 dnů k dispozici C5 III 2,0Hdi sedan, pak C6 2,2 HDi a nakonec C6 3,0 HDi. Na kadé jsem najel cca 700km (Praha - Ostrava - Praha). Při srovnání s moji starou C5 I 2.0 Hdi:
C5III jízda a jízdní pohodlí stejné, subjektivně méně prostoru, rozhodně méně schránek, lepí přední sedadla, výhoda 6ti manuálních rychlostí.
C6 2,2HDi jízda a jízdní pohodlí stejné (nelze nastavit ruční opěrku), výhoda 6ti manuálních rychlostí.
C6 3,0 HDi jízda a jízdní pohodlí min. o třídu výe.
Rozhodnuto: Dalí auto C6 3.0HDi ev. 2,7 (i kdy 2.7 není úplně povedený motor).
V letě jsem prodával AP a přijel si ke mně človíček mechanik a začal jí rvát do C6 - tak mu povídám - to chce do tak pěkného auta tohle cpát? a začal : do toho ráče? ten mne stál za rok a půl 150000,- - vechno se na tom sere,nic není druhoka,na rotech to není a kdy tak za raketu atd..................... a to si vechno dělal sám
V letě jsem prodával AP a přijel si ke mně človíček mechanik a začal jí rvát do C6 - tak mu povídám - to chce do tak pěkného auta tohle cpát? a začal : do toho ráče? ten mne stál za rok a půl 150000,- - vechno se na tom sere,nic není druhoka,na rotech to není a kdy tak za raketu atd..................... a to si vechno dělal sám:nevim
:nevim
|
|
22.12.2012 20:29 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532610
|
|
Soli26
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Jo jo. vára je na tom dost podobně. ije v Německu a stěuje si na to samý. To auto je imrvére nepojízdný. Za poslední rok do něj nasypal asi kolem sto tisíc a stejně mu tam zase něco nefunguje. Krom toho má jetě eSkovýho Mercedesa s Airmaticem a o něm mluví jen v superlativech. Říká, e je to i pohodlnějí ne ten Citroen. Jsem zvědavej co ale bude říkat, a se mu vysype i ten Airmatic
Jo jo. vára je na tom dost podobně. ije v Německu a stěuje si na to samý. To auto je imrvére nepojízdný. Za poslední rok do něj nasypal asi kolem sto tisíc a stejně mu tam zase něco nefunguje. Krom toho má jetě eSkovýho Mercedesa s Airmaticem a o něm mluví jen v superlativech. Říká, e je to i pohodlnějí ne ten Citroen. Jsem zvědavej co ale bude říkat, a se mu vysype i ten Airmatic :-)
|
|
22.12.2012 21:15 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532648
|
|
DOUFAK
|
|
|
Auto nádherné - cenově ílené od A do Z !!!
Auto nádherné - cenově ílené od A do Z !!! :-((((
|
|
22.12.2012 21:22 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532652
|
|
DOUFAK
|
|
|
apropo - někde v bazaru myslím AAA nebo Auto Essa je k mání C6 za 205000 kč !!! r.v.2006 Kdo chce spáchat finanční sebevradu,rozvést se,nebo bydlet v C6,tak si TO můe na TOM zkusit. Nic ve zlém,ale tohle auto není pro vorcáky.
apropo - někde v bazaru myslím AAA nebo Auto Essa je k mání C6 za 205000 kč !!! r.v.2006 Kdo chce spáchat finanční sebevradu,rozvést se,nebo bydlet v C6,tak si TO můe na TOM zkusit. Nic ve zlém,ale tohle auto není pro vorcáky.:-(
|
|
22.12.2012 22:11 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532677
|
|
.45acp
|
|
|
.link. tak tahle je skoro zadarmo
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c6/11552173?goFrom=list tak tahle je skoro zadarmo:-d
|
|
23.12.2012 13:12 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532846
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Lií se nějak (kromě motoru/převodovky)? Podvozkem, výbavou?
Lií se nějak (kromě motoru/převodovky)? Podvozkem, výbavou?
|
|
23.12.2012 14:13 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532871
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
C6 jakákoliv V6 má AMWAR, co je systém pro téměř plynule měnitelnou tuhost pérování, pro kadé kolo zvlá. Mění se průřez clonky do koule po 16 krocích. Je to nejpropracovanějí podvozek pro Citroen. 2,2 HDI má podvozek totoný s novou C5 (zadní víceprvková náprava) s Hydractivem, t.j. pouze tvrdý nebo měkký reim pro kadou nápravu.
C6 jakákoliv V6 má AMWAR, co je systém pro téměř plynule měnitelnou tuhost pérování, pro kadé kolo zvlá. Mění se průřez clonky do koule po 16 krocích. Je to nejpropracovanějí podvozek pro Citroen. 2,2 HDI má podvozek totoný s novou C5 (zadní víceprvková náprava) s Hydractivem, t.j. pouze tvrdý nebo měkký reim pro kadou nápravu.
|
|
23.12.2012 15:02 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532886
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
2.2ka je len taká akoe C6 , nemá vysúacie krídlo,sedačky s pameou,el nastavitelny volant (to nemaju ani 2.7 do r 2007) ,vačinou bez navi,bez drevenych dekorov ,podvozok spomenuty vyssie je totozny s C5 X7, interier velur, zadne sedadla nevyhrievane, a ete asi tak za koík vecí čo z nej oklbli oproti exclusive. pre mna auto musi byt v plnej .
2.7ma určite nieje nepovedeny motor, v 607mách určitá séria mala problem s praskanim blokov ale v C6 nie,
čas ukazal ze ma svoje mini muchy ale je spolahlivy, skor by som sa bal 3.0 čo je vlastne to isté len prevrtané s ete vysokotlakovejím CR..
ked niekto kúpi črep lacný tak sa nemoze divit ze do toho sype peniaze, C6 je relativne mlade auto na to aby bolo na vrakaci, v zahranici som pozeral 2.7mu r.v 2008 s peknymi 380 000km a 3.0 hdi s 290 000km r.v 2010 ! ale to nic neznamena lebo akonahle prejdu cez hranice zacnu im kilometre rapídne klesa aj pod 200 000 a najkrajsie je ze nikomu to nepride zvlastne a tym km aj uveri
2.2ka je len taká akoe C6 , nemá vysúacie krídlo,sedačky s pameou,el nastavitelny volant (to nemaju ani 2.7 do r 2007) ,vačinou bez navi,bez drevenych dekorov ,podvozok spomenuty vyssie je totozny s C5 X7, interier velur, zadne sedadla nevyhrievane, a ete asi tak za koík vecí čo z nej oklbli oproti exclusive. pre mna auto musi byt v plnej .
2.7ma určite nieje nepovedeny motor, v 607mách určitá séria mala problem s praskanim blokov ale v C6 nie,
čas ukazal ze ma svoje mini muchy ale je spolahlivy, skor by som sa bal 3.0 čo je vlastne to isté len prevrtané s ete vysokotlakovejím CR..
ked niekto kúpi črep lacný tak sa nemoze divit ze do toho sype peniaze, C6 je relativne mlade auto na to aby bolo na vrakaci, v zahranici som pozeral 2.7mu r.v 2008 s peknymi 380 000km a 3.0 hdi s 290 000km r.v 2010 ! ale to nic neznamena lebo akonahle prejdu cez hranice zacnu im kilometre rapídne klesa aj pod 200 000 :-d a najkrajsie je ze nikomu to nepride zvlastne a tym km aj uveri
|
|
23.12.2012 15:17 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532890
|
|
jruze
|
|
|
TycoonX napsal(a): 2.2ka je len taká akoe C6 , nemá vysúacie krídlo,sedačky s pameou,el nastavitelny volant (to nemaju ani 2.7 do r 2007) ,vačinou bez navi,bez drevenych dekorov ,podvozok spomenuty vyssie je totozny s C5 X7, interier velur, zadne sedadla nevyhrievane, a ete asi tak za koík vecí čo z nej oklbli oproti exclusive. pre mna auto musi byt v plnej .
2.7ma určite nieje nepovedeny motor, v 607mách určitá séria mala problem s praskanim blokov ale v C6 nie,
čas ukazal ze ma svoje mini muchy ale je spolahlivy, skor by som sa bal 3.0 čo je vlastne to isté len prevrtané s ete vysokotlakovejím CR..
ked niekto kúpi črep lacný tak sa nemoze divit ze do toho sype peniaze, C6 je relativne mlade auto na to aby bolo na vrakaci, v zahranici som pozeral 2.7mu r.v 2008 s peknymi 380 000km a 3.0 hdi s 290 000km r.v 2010 ! ale to nic neznamena lebo akonahle prejdu cez hranice zacnu im kilometre rapídne klesa aj pod 200 000 a najkrajsie je ze nikomu to nepride zvlastne a tym km aj uveri
No jestli je ta 2.7 stejná jako v C5 III. tak ty motory jsou v servisech jak doma a to skoro od nova - kadej druhej nepřeije ani záruku, třílitr tam prý nebyl ani jeden (alespoň z těch u nich prodaná auta) tak nevím nemám vlastní zkuenost a ani nevím co přesně odcházelo musel bych se zeptat mladýho ten tam dělal a měnily celé motory(větinou)
No jestli je ta 2.7 stejná jako v C5 III. tak ty motory jsou v servisech jak doma a to skoro od nova - kadej druhej nepřeije ani záruku, třílitr tam prý nebyl ani jeden (alespoň z těch u nich prodaná auta) tak nevím nemám vlastní zkuenost a ani nevím co přesně odcházelo musel bych se zeptat mladýho ten tam dělal a měnily celé motory(větinou):nevim
|
|
23.12.2012 15:35 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532895
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A co v citroenu nemění celý?
A co v citroenu nemění celý? :-))))
|
|
23.12.2012 16:48 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532944
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
TycoonX napsal(a): 2.7ma určite nieje nepovedeny motor, v 607mách určitá séria mala problem s praskanim blokov ale v C6 nie,
čas ukazal ze ma svoje mini muchy ale je spolahlivy, skor by som sa bal 3.0 čo je vlastne to isté len prevrtané s ete vysokotlakovejím CR..
2.7 - první měly problémy s rozvody, (napínací kladky) a hlavy. Od konce r.v.2006 prý problémy odstraněny.
3.0 není převrtaná 2.7:
Dolo ke zvětení objemu válců z 2.721 na 2.993 cm3, a to zvětením vrtání i zdvihu.
Vstřikování zajiuje systém typu common-rail. Tento systém ji 3. generace, pracuje s tlakem a 2.000 bar oproti předchozím 1.650. Vstřikovací trysky s 8 otvory oproti předchozím 6 - přesnějí dávkování paliva a podle situace je moné a 5 vstříknutí v jednom cyklu: jeden nebo dva pilotní vstřiky, dva hlavní vstřiky a jeden dodatečný vstřik,
který sniuje emise kodlivin. Rozpráení paliva je díky tomu homogennějí, co zlepuje spalování. Výsledkem je nií
hlučnost a zpracování kodlivin u zdroje. Nové vstřikovací čerpadlo dodává jen palivo nutné k optimálnímu fungování motoru, tím je zpětný tok paliva do nádre minimalizován.
Byla vyuita technika ECCS (Extreme Conventionnal Combustion System)- řeení staví na geometrii spalovacích prostorů, která je kompatibilní s poadovanou úrovní regulace znečiujících látek, hliníkových pístech s velmi dobrou mechanickou odolností a olejovým chlazením, niím kompresním poměru (16,1:1 místo 17,3:1) a zvýení propustnosti hlavy válce (o cca 10 %) pro lepí proudění vzduchu v motoru (sníení spotřeby paliva omezením třecích ztrát a zlepením plnění).
Dále bylypouity nové havicí svíčky, vyrobené z keramiky - lepí komfort při nízkých teplotách (pouití při zahřívání po nastartování), pro sníení emisí při studeném motoru a pro zkrácení doby předehřívání při nastartování při velice nízkých teplotách (-25 °C, doba předehřívání je sníena ze 12 na 2,5 s). Obě turbodmychadla fungují stejně jako dosud, kadé napájí řadu 3 válců. Největím vývojem prola turbína, aby se docílilo její lepí účinnosti při nízkém průtoku (zmírnění setrvačnosti, optimalizace vnitřní aerodynamiky) a zlepil se průtok při nízkých otáčkách. Optimální plnění při vysokých otáčkách, které mohou maximálně dosáhnout 250.000 min-1 místo původních 230.000, přispívá k vyím výkonům ve srovnání s motorem o objemu 2,7 litru. Maximální tlak při přeplňování je 1,4 bar (absolutně 2,4 bar). Ovládání proměnlivé geometrie prostřednictvím elektrického motoru a s dobou odezvy do 100 ms, díky čemu se zatíení motoru můe během méně ne 500 ms změnit z 0 na 100 %. Nový systémem recirkulace výfukových plynů EGR - o 40 % zvýena tepelná výkonnost výměníku. Elektrický okruh motoru je vybaven alternátorem, který během zpomalování a brzdění intenzivně rekuperuje pohybovou energii.
Motor splňuje poadavky emisní normy Euro V. Výfukový systém je vybaven oxidačním katalyzátorem a filtrem pevných částic. Frekvenci údrby filtru stanoví počítač motoru, který zaznamenává skutečné uivatelské podmínky,
a to po přiblině 260.000 km.
Rozdíl: 2.7 / 3.0
výkon 150kw při 4000 / 177 kW při 3 800
krouák 440 Nm při 1900 / 450 Nm od 1.600 do 3.600
spotřeba kombin. 8.7 / 7.4
2.7 - první měly problémy s rozvody, (napínací kladky) a hlavy. Od konce r.v.2006 prý problémy odstraněny.
3.0 není převrtaná 2.7:
Dolo ke zvětení objemu válců z 2.721 na 2.993 cm3, a to zvětením vrtání i zdvihu.
Vstřikování zajiuje systém typu common-rail. Tento systém ji 3. generace, pracuje s tlakem a 2.000 bar oproti předchozím 1.650. Vstřikovací trysky s 8 otvory oproti předchozím 6 - přesnějí dávkování paliva a podle situace je moné a 5 vstříknutí v jednom cyklu: jeden nebo dva pilotní vstřiky, dva hlavní vstřiky a jeden dodatečný vstřik,
který sniuje emise kodlivin. Rozpráení paliva je díky tomu homogennějí, co zlepuje spalování. Výsledkem je nií
hlučnost a zpracování kodlivin u zdroje. Nové vstřikovací čerpadlo dodává jen palivo nutné k optimálnímu fungování motoru, tím je zpětný tok paliva do nádre minimalizován.
Byla vyuita technika ECCS (Extreme Conventionnal Combustion System)- řeení staví na geometrii spalovacích prostorů, která je kompatibilní s poadovanou úrovní regulace znečiujících látek, hliníkových pístech s velmi dobrou mechanickou odolností a olejovým chlazením, niím kompresním poměru (16,1:1 místo 17,3:1) a zvýení propustnosti hlavy válce (o cca 10 %) pro lepí proudění vzduchu v motoru (sníení spotřeby paliva omezením třecích ztrát a zlepením plnění).
Dále bylypouity nové havicí svíčky, vyrobené z keramiky - lepí komfort při nízkých teplotách (pouití při zahřívání po nastartování), pro sníení emisí při studeném motoru a pro zkrácení doby předehřívání při nastartování při velice nízkých teplotách (-25 °C, doba předehřívání je sníena ze 12 na 2,5 s). Obě turbodmychadla fungují stejně jako dosud, kadé napájí řadu 3 válců. Největím vývojem prola turbína, aby se docílilo její lepí účinnosti při nízkém průtoku (zmírnění setrvačnosti, optimalizace vnitřní aerodynamiky) a zlepil se průtok při nízkých otáčkách. Optimální plnění při vysokých otáčkách, které mohou maximálně dosáhnout 250.000 min-1 místo původních 230.000, přispívá k vyím výkonům ve srovnání s motorem o objemu 2,7 litru. Maximální tlak při přeplňování je 1,4 bar (absolutně 2,4 bar). Ovládání proměnlivé geometrie prostřednictvím elektrického motoru a s dobou odezvy do 100 ms, díky čemu se zatíení motoru můe během méně ne 500 ms změnit z 0 na 100 %. Nový systémem recirkulace výfukových plynů EGR - o 40 % zvýena tepelná výkonnost výměníku. Elektrický okruh motoru je vybaven alternátorem, který během zpomalování a brzdění intenzivně rekuperuje pohybovou energii.
Motor splňuje poadavky emisní normy Euro V. Výfukový systém je vybaven oxidačním katalyzátorem a filtrem pevných částic. Frekvenci údrby filtru stanoví počítač motoru, který zaznamenává skutečné uivatelské podmínky,
a to po přiblině 260.000 km.
Rozdíl: 2.7 / 3.0
výkon 150kw při 4000 / 177 kW při 3 800
krouák 440 Nm při 1900 / 450 Nm od 1.600 do 3.600
spotřeba kombin. 8.7 / 7.4
|
|
23.12.2012 18:02 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2532967
|
|
jumep
|
|
|
citroen sam hovori ze ta 2.7 nebol super motor a preto sa poponahlali s 3.0
(ked si porovname ako dlho sa pouzival RHZ a RHY a ako dlho bol nasadeny 2.7 ...)
inu, zvonku je to zhodny motor, ale ostatne je vyvynutejsie
kludne by som siel do tej 2.7, ale radsej do tej 3.0, ovsem ta je za ine peniaze ...
citroen sam hovori ze ta 2.7 nebol super motor a preto sa poponahlali s 3.0
(ked si porovname ako dlho sa pouzival RHZ a RHY a ako dlho bol nasadeny 2.7 ...)
inu, zvonku je to zhodny motor, ale ostatne je vyvynutejsie
kludne by som siel do tej 2.7, ale radsej do tej 3.0, ovsem ta je za ine peniaze ...
|
|
23.12.2012 19:27 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
2533031
|
|
jumep
|
|
|
tos, ak ti nebude chybat kufor a nebehas okolo komina a mas to ako platit tak asi neni o com .. nove auto ... za polovic
tos, ak ti nebude chybat kufor a nebehas okolo komina a mas to ako platit tak asi neni o com .. nove auto ... za polovic
|
|
| |
|
|