| | |
12.11.2019 19:58 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
3247307
|
|
Jaromir108
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Take zkusím udělat závěr: C6 2.2HDi dobrý, manuál dobrý, bez AMWARu nemá cenu ... a jeliko se tato kombinace s AMWARem nedělala .. . Můu to tak říci?
Jinak lze nějak finančně vyjádřit jak moc je AMWAR náročnějí ne běná C5ka?
Take zkusím udělat závěr: C6 2.2HDi dobrý, manuál dobrý, bez AMWARu nemá cenu ... a jeliko se tato kombinace s AMWARem nedělala .. . Můu to tak říci?
Jinak lze nějak finančně vyjádřit jak moc je AMWAR náročnějí ne běná C5ka?
|
|
13.11.2019 10:46 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
3247404
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Přesedlal jsem z C5 X7 do C6 V6. Nedá se říct, e C6 je měkčí, nehoupe (jako třeba XM), ale je klidná, líp se popasuje s nerovnostma, take je člověk nevnímá. C5 X7 moná působí měkčím dojmem, protoe se občas na nerovnosti zhoupne. Mně se osobně víc líbil projev C5, bylo to takové víc citroenové, prostě se to zhoupne nebo ponoří předek při brzdění, nakloní, atd. Ten Amwar je tak dokonalý, a je takový sterilní. Já bych do C6 2,2 el. Spí bych se nechtěl vzdát toho motoru V6, je to prostě něco jiného ne čtyřválec, líp se to k to mu autu hodí. Nejlépe si tu 2,2 projeď a zkus někoho sehnat a projeď se s V6.
Přesedlal jsem z C5 X7 do C6 V6. Nedá se říct, e C6 je měkčí, nehoupe (jako třeba XM), ale je klidná, líp se popasuje s nerovnostma, take je člověk nevnímá. C5 X7 moná působí měkčím dojmem, protoe se občas na nerovnosti zhoupne. Mně se osobně víc líbil projev C5, bylo to takové víc citroenové, prostě se to zhoupne nebo ponoří předek při brzdění, nakloní, atd. Ten Amwar je tak dokonalý, a je takový sterilní. Já bych do C6 2,2 el. Spí bych se nechtěl vzdát toho motoru V6, je to prostě něco jiného ne čtyřválec, líp se to k to mu autu hodí. Nejlépe si tu 2,2 projeď a zkus někoho sehnat a projeď se s V6.
|
|
13.11.2019 14:31 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
3247436
|
|
Jaromir108
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Děkuji operátoroviXM za info
Něco takového jsem potřeboval ... jezdím teď hlavně s CII 2.2ku biturbo 125kW a jsem s ní v zásadě spokojený, otázka je, jak se bude tento motor projevovat v C6ce. Příjemně mne u C5ky překvapila spotřeba a jako mínus bych dal, e a příli dobře maskuje rychlost - přijde mi, e moc nejede a podvozkově je horí ne předchůdce. S X7 nemám vůbec zkuenosti a s XMem jsem jel jen jednou a připadala mi tehdy oproti Xantii taková přili houpavá a tekopádná. Moná to bylo dieslovou motorizací, nevím, na základě jedné zkuenosti by bylo hloupé posuzovat. Dvojkové Xantie jsem měl přes dvacet let a od dvoulitrů u to bylo velmi krásné svezení a podle mého po jízdní stránce u od té doby nic lepího Citroen neudělal (C6ku neznám a očekávám zde teď ukamenování ), u C5tek u mi přijde e díky emisím a váze u je dvoulitr málo. Z estiválců jsem měl monost jsem měl monost jezdit jen cca 10 dnů s 3l benzínem s automatem a přiznám se, e jsem byl silně zklamaný. Moná v Xantii to byla raketa, ale .. .
Stárnu a přiznám se, e jsem čím dál víc pohodlnějí a línějí u nás v městysu je 40ka a několik zpomalovacích prahů ... s Xantii jsem nemusel brzdit .. ozvala se rána a jelo se v pohodě dál .. hledám něco co by se k ní alespoň v tomto směru blíilo - co se jízdních vlastností týče. Je mi jasné, e C6ka bude jetě teí, ale doufal jsem, e by to mohlo být víc pohodlnějí svezení ... 2,7 jsem pochopil e je průser, 3l je její nástupce a kdy se podívam třeba na mobile.de je kadá druhá "motorshaden", 3l benzín mne zklamal a 2.2ka je bez AMWARu, hmmm. Kdy nad tím přemýlím, tak mne napadlo, e lepí u to asi nebude
Děkuji operátoroviXM za info :-d
Něco takového jsem potřeboval ... jezdím teď hlavně s CII 2.2ku biturbo 125kW a jsem s ní v zásadě spokojený, otázka je, jak se bude tento motor projevovat v C6ce. Příjemně mne u C5ky překvapila spotřeba a jako mínus bych dal, e a příli dobře maskuje rychlost - přijde mi, e moc nejede a podvozkově je horí ne předchůdce. S X7 nemám vůbec zkuenosti a s XMem jsem jel jen jednou a připadala mi tehdy oproti Xantii taková přili houpavá a tekopádná. Moná to bylo dieslovou motorizací, nevím, na základě jedné zkuenosti by bylo hloupé posuzovat. Dvojkové Xantie jsem měl přes dvacet let a od dvoulitrů u to bylo velmi krásné svezení a podle mého po jízdní stránce u od té doby nic lepího Citroen neudělal (C6ku neznám a očekávám zde teď ukamenování :-d), u C5tek u mi přijde e díky emisím a váze u je dvoulitr málo. Z estiválců jsem měl monost jsem měl monost jezdit jen cca 10 dnů s 3l benzínem s automatem a přiznám se, e jsem byl silně zklamaný. Moná v Xantii to byla raketa, ale .. .
Stárnu a přiznám se, e jsem čím dál víc pohodlnějí a línějí :-)) u nás v městysu je 40ka a několik zpomalovacích prahů ... s Xantii jsem nemusel brzdit .. ozvala se rána a jelo se v pohodě dál .. hledám něco co by se k ní alespoň v tomto směru blíilo - co se jízdních vlastností týče. Je mi jasné, e C6ka bude jetě teí, ale doufal jsem, e by to mohlo být víc pohodlnějí svezení ... 2,7 jsem pochopil e je průser, 3l je její nástupce a kdy se podívam třeba na mobile.de je kadá druhá "motorshaden", 3l benzín mne zklamal a 2.2ka je bez AMWARu, hmmm. Kdy nad tím přemýlím, tak mne napadlo, e lepí u to asi nebude :-p
|
|
13.11.2019 14:58 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
3247437
|
|
lubosb
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Ahoj,
stav se v Třebíči, provozuji jako denní auta c5 X7 Tourer a c6 obě 3,0 HDi,
obě "f plný", stojí vedle sebe, tankodromy místo silnic máme - skusí,
porovná, ev. vybere. Za mně : c6 vnitřně podstatně větí - jinak uspořádaná,
má vetí rozvor i ířku, zase blbý kufr a mení uitečnou zátě (je těí, celková je cca stejná).
Servisně neumím poradit (´uky uk - zatím nic závaného) - běné servisní úkony srovnatelné,
kola u c6 pouze 18" u c5 X7 vyí motorizace 17-19".
Jezdím raději 6, ale to je na delí povídání....
Xantia mně tam stojí taky - ale ji bych se do ní nerad vracel .
Ahoj,
stav se v Třebíči, provozuji jako denní auta c5 X7 Tourer a c6 obě 3,0 HDi,
obě "f plný", stojí vedle sebe, tankodromy místo silnic máme - skusí,
porovná, ev. vybere. Za mně : c6 vnitřně podstatně větí - jinak uspořádaná,
má vetí rozvor i ířku, zase blbý kufr a mení uitečnou zátě (je těí, celková je cca stejná).
Servisně neumím poradit (´uky uk - zatím nic závaného) - běné servisní úkony srovnatelné,
kola u c6 pouze 18" u c5 X7 vyí motorizace 17-19".
Jezdím raději 6, ale to je na delí povídání....
Xantia mně tam stojí taky - ale ji bych se do ní nerad vracel .
|
|
01.02.2020 20:09 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
3256950
|
|
Wengi
|
|
|
Ahojte,
menil som lanka na parkovacej brzde...Citroen cena 367,70 nu čo sa dá robi, musím to vymeni...ale aj tak som začal pátra po internete a v Nemecku e-shop 255 aj s potovným DHL, iaž neposielajú na Slovensko a ani som ich tam neukecal, e DHL si zaplatím sám. Naastie jeden mojich nemeckých éfov to zobral na svoju adresu a pozrite na foto, čo bolo na krabici keď som rozbalil balík - MADE IN SK-SLOVAQUIE
Ahojte,
menil som lanka na parkovacej brzde...Citroen cena 367,70 nu čo sa dá robi, musím to vymeni...ale aj tak som začal pátra po internete a v Nemecku e-shop 255 aj s potovným DHL, iaž neposielajú na Slovensko a ani som ich tam neukecal, e DHL si zaplatím sám. Naastie jeden mojich nemeckých éfov to zobral na svoju adresu a pozrite na foto, čo bolo na krabici keď som rozbalil balík - MADE IN SK-SLOVAQUIE
Přílohy: Lanka_ C6.jpg ( 225374b ) - |
|
28.04.2020 08:34 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
3267927
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Ahoj, sháním přední nárazník na C6, ideálně kompletní ?? kdyby někdo věděl díky za info
Ahoj, sháním přední nárazník na C6, ideálně kompletní ?? kdyby někdo věděl díky za info :nevim
|
|
| |
|
|