| | |
23.10.2012 21:13 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2515029
|
|
.45acp
|
|
|
filip76 napsal(a): Tak a jsem zpět
Kadopádně bych chtěl vem zůčastněným poděkovat za reakce. To v čem Citroen vyhrál na celé čáře je komunita. Tady se sely tři strany zajímavých názorů a věcných připomínek. Na bmwklubu jsou dvě odpovědi.
Asi si koupím Bavoráka a na pokec budu chodit sem
Jetě jednou děkuji vem.
Tak málo odpovědí z BMW clubu? Tam asi málokdo ví, e existuje taky nějakej Citroen. Take ani C5 neznají, pak se těko k něčemu podobnému mohou vyjadřovat. Prostě majitelé NADAUT.
Jinak před nějakým časem jsem četl ( nevím jestli tady, nebo na Citroenech ), kde tazatel uvaoval pořízení nových firemních aut jako C5 a C6 proto, e v mnoha lidech BMW a Audi vyvolává pocit zmrdizmu. Přiznávám, i já často mám podobné pocity při setkání s těmito značkami.
Tak málo odpovědí z BMW clubu? Tam asi málokdo ví, e existuje taky nějakej Citroen. Take ani C5 neznají, pak se těko k něčemu podobnému mohou vyjadřovat. Prostě majitelé NADAUT.
Jinak před nějakým časem jsem četl ( nevím jestli tady, nebo na Citroenech ), kde tazatel uvaoval pořízení nových firemních aut jako C5 a C6 proto, e v mnoha lidech BMW a Audi vyvolává pocit zmrdizmu. Přiznávám, i já často mám podobné pocity při setkání s těmito značkami.
|
|
23.10.2012 21:31 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2515047
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
U toho 3.0 dti a 2,5 dti se doporučuje hned po koupi vyhodit ekokurvítka - vířivý klapky, jinak to seere motor a je kaput. Jinak co se týče kvality interieru tak je prostě pravda e BMW ho má kvalitnějí, kamarád má 320 rok 2002 250 tkm a má ho v lepím stavu jak já se 2006 a 100tkm. Alespoň co se týče C5I a II, trojková u je na tom mnohem,mnohem líp, nedávno jsem jsem seděl v sourozenci 508čce a ta je jetě dál. Pokadý nadávám kdy se mi v mým autě začne rozpoutět koenkový volant v ruce a kinklat sedačka při dobdování a rozjídění v křiovatkách. Plasty taky někde občas pokřupou. Volant vyřeím cavallem ale co se sedačkou. Asi se jednou naseru a zavařím natvrdo...
U toho 3.0 dti a 2,5 dti se doporučuje hned po koupi vyhodit ekokurvítka - vířivý klapky, jinak to seere motor a je kaput. Jinak co se týče kvality interieru tak je prostě pravda e BMW ho má kvalitnějí, kamarád má 320 rok 2002 250 tkm a má ho v lepím stavu jak já se 2006 a 100tkm. Alespoň co se týče C5I a II, trojková u je na tom mnohem,mnohem líp, nedávno jsem jsem seděl v sourozenci 508čce a ta je jetě dál. Pokadý nadávám kdy se mi v mým autě začne rozpoutět koenkový volant v ruce a kinklat sedačka při dobdování a rozjídění v křiovatkách. Plasty taky někde občas pokřupou. Volant vyřeím cavallem ale co se sedačkou. Asi se jednou naseru a zavařím natvrdo...
|
|
23.10.2012 21:40 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2515048
|
|
Hanz 397
|
|
|
toskey napsal(a): U toho 3.0 dti a 2,5 dti se doporučuje hned po koupi vyhodit ekokurvítka - vířivý klapky, jinak to seere motor a je kaput. Jinak co se týče kvality interieru tak je prostě pravda e BMW ho má kvalitnějí, kamarád má 320 rok 2002 250 tkm a má ho v lepím stavu jak já se 2006 a 100tkm. Alespoň co se týče C5I a II, trojková u je na tom mnohem,mnohem líp, nedávno jsem jsem seděl v sourozenci 508čce a ta je jetě dál. Pokadý nadávám kdy se mi v mým autě začne rozpoutět koenkový volant v ruce a kinklat sedačka při dobdování a rozjídění v křiovatkách. Plasty taky někde občas pokřupou. Volant vyřeím cavallem ale co se sedačkou. Asi se jednou naseru a zavařím natvrdo...
Drallklappen-výřivý klapky-nemají s ekologií nic společného. Jsou tam naopak docela potřeba protoe mimo jiného zabraňují vzedmutí turba a potlačují zpětný protitlak do sacího traktu. Pokud tam nejsou,tak v lepím případě občas spadne hadice od mezichladiče k sání.
Jo a označení dti pouívá snad Opel,nebo tak něco,ne BMW,to má jen"d"...
Drallklappen-výřivý klapky-nemají s ekologií nic společného. Jsou tam naopak docela potřeba protoe mimo jiného zabraňují vzedmutí turba a potlačují zpětný protitlak do sacího traktu. Pokud tam nejsou,tak v lepím případě občas spadne hadice od mezichladiče k sání.
Jo a označení dti pouívá snad Opel,nebo tak něco,ne BMW,to má jen"d"... ;-)
|
|
23.10.2012 21:54 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2515054
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Jo pravta dti je u označen u omegy. Co se týče těch potřebných klapek, tak proč je teda vichni vyhazujou, kdy tam jsou potřeba a najeli s tím dalích staticíe km bez problému...
.link.
Jo pravta dti je u označen u omegy. Co se týče těch potřebných klapek, tak proč je teda vichni vyhazujou, kdy tam jsou potřeba a najeli s tím dalích staticíe km bez problému...
http://www.youtube.com/watch?v=1gBDLzhXY8k
|
|
23.10.2012 22:20 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2515058
|
|
Hanz 397
|
|
|
Právě proto,e nevědí,k čemu tam jsou. Vědí jen to,e se trhaj a padaj do motoru,ale docela často se divěj,e existuje inovovaný sání,kde jsou upravený a hlavně plastový,take kdy u se náhodou urve,tak jí motor docela bez problémů zchroupne.
Právě proto,e nevědí,k čemu tam jsou. Vědí jen to,e se trhaj a padaj do motoru,ale docela často se divěj,e existuje inovovaný sání,kde jsou upravený a hlavně plastový,take kdy u se náhodou urve,tak jí motor docela bez problémů zchroupne.
|
|
19.03.2015 10:15 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2799474
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Také jsem dlouho váhal co si koupit, zda BMW e39, nebo Ctroen C5. Jak píete mnoho dílů je podobných. Jene sehnat BMW e39 2,5d ve sluném stavu je docela problém ... Vystřídal jsem více aut a BMW jsem dříve měl také, bylo velmi udrované, ale kam dát například kočárek s věcmi... Málo kdo si to uvědomuje, ale umět BMW opravdu řídit je umění a moc řidičů to neumí a to se projeví od podzimu do jara. Nikoho nepomlouvám, ale vím o čem píi. Dílů bych se ale také nebál, spíe jen kvalitně odvedené servisní práce.
U mne zvítězila C5 ve sluném stavu (a na spojku), nepotřebuji nikam spěchat, je to pohodlnějí i kdy Xantia byla na pohodlí o něco lepí. Jak ale moc hezky píete, auto má dui.
No jen si rýpnu, na Tatru 613 - 4 MiL motor 4,36 a řídící jednotkou firmy Adcis, to nemá... (bylo jen 16 kusů). To vak srovnávám nesrovnatelné
Také jsem dlouho váhal co si koupit, zda BMW e39, nebo Ctroen C5. Jak píete mnoho dílů je podobných. Jene sehnat BMW e39 2,5d ve sluném stavu je docela problém ... Vystřídal jsem více aut a BMW jsem dříve měl také, bylo velmi udrované, ale kam dát například kočárek s věcmi... Málo kdo si to uvědomuje, ale umět BMW opravdu řídit je umění a moc řidičů to neumí a to se projeví od podzimu do jara. Nikoho nepomlouvám, ale vím o čem píi. Dílů bych se ale také nebál, spíe jen kvalitně odvedené servisní práce.
U mne zvítězila C5 ve sluném stavu (a na spojku), nepotřebuji nikam spěchat, je to pohodlnějí i kdy Xantia byla na pohodlí o něco lepí. Jak ale moc hezky píete, auto má dui. :-d
No jen si rýpnu, na Tatru 613 - 4 MiL motor 4,36 a řídící jednotkou firmy Adcis, to nemá... (bylo jen 16 kusů). To vak srovnávám nesrovnatelné ;-)
|
|
| |
|
|