| | |
22.10.2012 07:53 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514496
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
myneur napsal(a): Kvalita zpracování = nedrnčí ti v autě plasty, nepraskne ti molitan v sedačce a nedrolí se ti na podlahu, plasty jsou příjemnějí na omak a nepodezírá je z tendence odchlipovat se a zadní dveře ti nemaj tendenci padat na hlavu
Tedy, to, co vyladila a C5 III.
Mám C5 rok výroby 2001, mám ji u 7 roků, a i kdy jedem třeba po kostkách niz nedrnčí, nevre.
Mám C5 rok výroby 2001, mám ji u 7 roků, a i kdy jedem třeba po kostkách niz nedrnčí, nevre.
|
|
22.10.2012 08:38 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514498
|
|
filip76
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Poli VINka obou,porovnám ti výbavy,pokusím se,jestli to půjde,zjistit něco o servisní historii tý E39(podle roku to je E39) a popřemýlej proč já třeba nemám BMW,ale C5
Velice děkuji za nabídku, leč oba majitelé se ke zveřejnění VIN na internetu staví odmítavě. V tuto chvíli mi nezbývá ne jejich přání respektovat. Na druhou stranu oba servismani, které dnes navtívím mají asi obdobné monosti a po telefonu monost prolustrovat obě auta dle VIN oba dva přislíbili.
Kadopádně a jeden z vozů koupím, asi bych rád této nabidky vyuil. Mě osobně zveřejnění VIN ádné problémy nedělá.
K druhé části otázky. Proč nemá BMW, ale C5 ? No tak to váně netuím A nebudu lhát...dost by mě to zajímalo.
Ad probíraná kvalita a zpracování. Upřímně, taky očekávám, e u BMW bude na vyí úrovni. Minimálně by být měla. A kdy nebude, tak beru C5. Je to jednoduché. Jsem asi ten poslední, kdo by chtěl BMW jen proto, e to je BMW.
A na porovnávání pohodlí jsem taky dost zvědavej. Prozatím sdílím jumepovu úvahu o pohodlnosti BMW na Německých silnicích. Myslím ale, e silnice v Česku jsou trochu jiný level Zcela upřímně od Hydractivu dost očekávám, tak doufám, e nebudu zklamán.
No nic, uvidí se dnes.
Velice děkuji za nabídku, leč oba majitelé se ke zveřejnění VIN na internetu staví odmítavě. V tuto chvíli mi nezbývá ne jejich přání respektovat. Na druhou stranu oba servismani, které dnes navtívím mají asi obdobné monosti a po telefonu monost prolustrovat obě auta dle VIN oba dva přislíbili.
Kadopádně a jeden z vozů koupím, asi bych rád této nabidky vyuil. Mě osobně zveřejnění VIN ádné problémy nedělá.
K druhé části otázky. Proč nemá BMW, ale C5 ? No tak to váně netuím :-) A nebudu lhát...dost by mě to zajímalo.
Ad probíraná kvalita a zpracování. Upřímně, taky očekávám, e u BMW bude na vyí úrovni. Minimálně by být měla. A kdy nebude, tak beru C5. Je to jednoduché. Jsem asi ten poslední, kdo by chtěl BMW jen proto, e to je BMW.
A na porovnávání pohodlí jsem taky dost zvědavej. Prozatím sdílím jumepovu úvahu o pohodlnosti BMW na Německých silnicích. Myslím ale, e silnice v Česku jsou trochu jiný level :-) Zcela upřímně od Hydractivu dost očekávám, tak doufám, e nebudu zklamán.
No nic, uvidí se dnes.
|
|
22.10.2012 09:28 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514507
|
|
tief
|
|
|
citroen se oproti bmw vubec nekrade
a kdyz ani jeden prodejce neche poslat vin osobne bych nesel ani do jednoho - proc nechce aby si si skontroloval servisni historii ? to smrdi - hlavne kdyz je vin u tehle aut na okne zvenku viditelny - takze strach ze zneuziti je smesna vymluva ...
citroen se oproti bmw vubec nekrade
a kdyz ani jeden prodejce neche poslat vin osobne bych nesel ani do jednoho - proc nechce aby si si skontroloval servisni historii ? to smrdi - hlavne kdyz je vin u tehle aut na okne zvenku viditelny - takze strach ze zneuziti je smesna vymluva ...
|
|
22.10.2012 09:42 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514508
|
|
filip76
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Aby nedolo k nepochopení. Oni ne, e nechtějí poskytnout VIN. Já ta VINka v obou případech mám u napsaná a projet servisní historii mi přislíbili oba servismani, ke kterým dnes pojedu. Majitelé pouze nesouhlasili s jejich vystavením na netu. Důvody jsem z nich nepáčil. Je to jejich přání a já povauji za sluné tomuto přání vyhovět.
Jinak argument o krádei se mi jeví jako velmi pádný, dík za něj. Obzvlá kdy přihlédnu k lokalitě ve které bydlím. Kdysi o této lokalitě zpíval Ivan Hlas v souvislosti s černou duí a nutno podotknout, e nelhal. Tady se stmívá u kolem poledne (hlavně v parcích). Na vysvětlenou....to není rasismus, to jsou zkuenosti.
Aby nedolo k nepochopení. Oni ne, e nechtějí poskytnout VIN. Já ta VINka v obou případech mám u napsaná a projet servisní historii mi přislíbili oba servismani, ke kterým dnes pojedu. Majitelé pouze nesouhlasili s jejich vystavením na netu. Důvody jsem z nich nepáčil. Je to jejich přání a já povauji za sluné tomuto přání vyhovět.
Jinak argument o krádei se mi jeví jako velmi pádný, dík za něj. Obzvlá kdy přihlédnu k lokalitě ve které bydlím. Kdysi o této lokalitě zpíval Ivan Hlas v souvislosti s černou duí a nutno podotknout, e nelhal. Tady se stmívá u kolem poledne (hlavně v parcích). Na vysvětlenou....to není rasismus, to jsou zkuenosti.
|
|
22.10.2012 09:57 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514510
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Člověk, který naprosto kale na údrbu auta nebude spokojenej se ádnou značkou a vdy na ní bude nadávat, měnit auto po roce po dvouch a pak prohlásí, e takovou sra*ku u nikdy více. Pár takových lidí znám. Co se chlubím tím jak se o své auto starají, e mu vyměnili olej - to e to bylo třeba po 60000km je podle nich normální. Takhle na to dále kalou a jim auto přestane jezdit a moc se diví.
Co si budeme povídat, BMW je troku jinde, co se týče zpracování a jak ji mnozí psali, je to znát předevím při počáteční ceně auta (ale jen z poloviny, ta druhá polovina je cena za značku). Ovem pokud budu srovnávat ji hodně zastaralou 5 sérii z roku 2002, tak bych řekl, e má C5 2005 navrh.
Velké plus pro C5 je předevím bezpečnost, které se BMW 5 z 2002 ani zdaleka neblíí. Modely z roku 2004 a novějí jsou na tom ji lépe. A pro mě osobně je bezpečnost u auta na prvním místě. K čemu mi bude, e auto má lepí motor a hezčí interiér, kdy v něm budu zalisovaný a vystříhaj mě rovnou do plastového pytle...
C5 2004: .link.
BMW 5 1998 ( stejný typ v roce 2002): .link.
BMW 5 2004: .link.
Člověk, který naprosto kale na údrbu auta nebude spokojenej se ádnou značkou a vdy na ní bude nadávat, měnit auto po roce po dvouch a pak prohlásí, e takovou sra*ku u nikdy více. Pár takových lidí znám. Co se chlubím tím jak se o své auto starají, e mu vyměnili olej - to e to bylo třeba po 60000km je podle nich normální. Takhle na to dále kalou a jim auto přestane jezdit a moc se diví.
Co si budeme povídat, BMW je troku jinde, co se týče zpracování a jak ji mnozí psali, je to znát předevím při počáteční ceně auta (ale jen z poloviny, ta druhá polovina je cena za značku). Ovem pokud budu srovnávat ji hodně zastaralou 5 sérii z roku 2002, tak bych řekl, e má C5 2005 navrh.
Velké plus pro C5 je předevím bezpečnost, které se BMW 5 z 2002 ani zdaleka neblíí. Modely z roku 2004 a novějí jsou na tom ji lépe. A pro mě osobně je bezpečnost u auta na prvním místě. K čemu mi bude, e auto má lepí motor a hezčí interiér, kdy v něm budu zalisovaný a vystříhaj mě rovnou do plastového pytle...
C5 2004: http://www.euroncap.com/tests/citroen_c5_2004/205.aspx
BMW 5 1998 ( stejný typ v roce 2002): http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_1998/49.aspx
BMW 5 2004: http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_2004/208.aspx
|
|
22.10.2012 10:14 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514523
|
|
filip76
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 13 |
|
|
To o té údrbě je jedna veliká pravda. I v mém okolí se vyskytují podobní jedinci. Výhodou těch mnou zmíněných aut je, e oba jejich majitele docela dobře znám a oba se o svá auta starali řekl bych nadprůměrně (a dle toho taky vypadají)
Jinak po crash testech jsem se docela aktivně pídil a musím jen poopravit drobnou nepřesnost. BMW z roku 98 je předfaceliftový model. Facelift proběhl v roce 2000 a mimojiné tam přili úpravy, které zvyovaly aktivní bezpečnost. Teď nemůu najít link na jeden americký server, kde se o tom celkem zeiroka rozepisoval tamní redaktor. Jednalo se tuím o nějaké vzpěry v bočních dveřích, zesílenou výstuhu předního nárazníku a úpravu deformačních zón. S touto pofaceliftovou verzí u euroNCAP crashtest nedělal, ale předpokládám, e za účelem zhorení by to v BMW nedělali.
To o té údrbě je jedna veliká pravda. I v mém okolí se vyskytují podobní jedinci. Výhodou těch mnou zmíněných aut je, e oba jejich majitele docela dobře znám a oba se o svá auta starali řekl bych nadprůměrně (a dle toho taky vypadají)
Jinak po crash testech jsem se docela aktivně pídil a musím jen poopravit drobnou nepřesnost. BMW z roku 98 je předfaceliftový model. Facelift proběhl v roce 2000 a mimojiné tam přili úpravy, které zvyovaly aktivní bezpečnost. Teď nemůu najít link na jeden americký server, kde se o tom celkem zeiroka rozepisoval tamní redaktor. Jednalo se tuím o nějaké vzpěry v bočních dveřích, zesílenou výstuhu předního nárazníku a úpravu deformačních zón. S touto pofaceliftovou verzí u euroNCAP crashtest nedělal, ale předpokládám, e za účelem zhorení by to v BMW nedělali.
|
|
22.10.2012 10:24 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514525
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
filip76: Nicméně ta 2004 by měla být lepí neta z roku 2002 (po faceliftu), i kdy s jistotou se to říct nedá. No a i ta 2004 je horí ne dvojková C5, take jestli má papírek +/- , tak si u C5 můe udělat plus za bezpečnost u BMW zase plus za společenskou image.
filip76: Nicméně ta 2004 by měla být lepí neta z roku 2002 (po faceliftu), i kdy s jistotou se to říct nedá. No a i ta 2004 je horí ne dvojková C5, take jestli má papírek +/- , tak si u C5 můe udělat plus za bezpečnost u BMW zase plus za společenskou image. :-)
|
|
22.10.2012 10:48 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514528
|
|
filip76
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Papírků +/- jsem měl u asi patnáct. Chvilkama si u začínám připadat nesvéprávnej, e si ve svym věku nedokáu ani vybrat auto
U BMW + za společenskou image ? To nevím nevím...Přijde mi, e řidiči BMW (Audi, Mercedes..) se zrovinka velké oblibě u větinové společnosti netěí. Mně je srdečně ukradený jakej znáček bude mít moje vozítko na kapotě. Vlastně mi jde primárně o tom jakej produkt za svoje peníze dostanu.
Zatím se mírně přikláním na stranu Citroena. Je o něco levnějí (o 25.000,-, jestli si ale BMW bude umět svou vyí cenu obhájit nemám s tímto rozdílem problém), dle veho pohodlnějí(tady rozhodne samozřejmě testovací jízda. Nebudu etřit ani jeden z vozů a pro testování jsem vybral skutečně členitou tra...jen tu kvalitní silnici jsem hledal dlouho ), mení riziko krádee (to je asi bez debat), je mladí, motoricky by neměl moc zaostávat a i v té bezpečnosti to hraje pro něj.
Jetě mě kamarád postrail pár historkama o zadním náhonu v zimě
Proti Citroenu zatím mluví zpracování a materiály (teď se v reálu uvidí jak moc a jestli vůbec)
Papírků +/- jsem měl u asi patnáct. Chvilkama si u začínám připadat nesvéprávnej, e si ve svym věku nedokáu ani vybrat auto :-)
U BMW + za společenskou image ? To nevím nevím...Přijde mi, e řidiči BMW (Audi, Mercedes..) se zrovinka velké oblibě u větinové společnosti netěí. Mně je srdečně ukradený jakej znáček bude mít moje vozítko na kapotě. Vlastně mi jde primárně o tom jakej produkt za svoje peníze dostanu.
Zatím se mírně přikláním na stranu Citroena. Je o něco levnějí (o 25.000,-, jestli si ale BMW bude umět svou vyí cenu obhájit nemám s tímto rozdílem problém), dle veho pohodlnějí(tady rozhodne samozřejmě testovací jízda. Nebudu etřit ani jeden z vozů a pro testování jsem vybral skutečně členitou tra...jen tu kvalitní silnici jsem hledal dlouho :-) ), mení riziko krádee (to je asi bez debat), je mladí, motoricky by neměl moc zaostávat a i v té bezpečnosti to hraje pro něj.
Jetě mě kamarád postrail pár historkama o zadním náhonu v zimě :-)
Proti Citroenu zatím mluví zpracování a materiály (teď se v reálu uvidí jak moc a jestli vůbec)
|
|
22.10.2012 10:52 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514530
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
filip76 napsal(a): ...Facelift proběhl v roce 2000 a mimojiné tam přili úpravy, které zvyovaly aktivní bezpečnost. Teď nemůu najít link na jeden americký server, kde se o tom celkem zeiroka rozepisoval tamní redaktor. Jednalo se tuím o nějaké vzpěry v bočních dveřích, zesílenou výstuhu předního nárazníku a úpravu deformačních zón....
Jen malé upřesnění - aktivní bezpečnost jsou vychytávky předcházející vzniku nehody (ABS, ESP...), to co popisuje (výztuhy) je součástí pasivní bezpečnosti.
Jinak, pokud ti nejde o rychlou jízdu na hranici po klikatých okreskách a podobné blázniviny, tak vidím více kladů na straně C5 - novějí, levnějí, bezpečnějí (dle výe uvedených odkazů na crash testy), pohodlnějí. Pokud je auto v dobrém stavu, myslím, e zklamaný nebude (nepíe čím jezdí teď).
Jen malé upřesnění - aktivní bezpečnost jsou vychytávky předcházející vzniku nehody (ABS, ESP...), to co popisuje (výztuhy) je součástí pasivní bezpečnosti. :-)
Jinak, pokud ti nejde o rychlou jízdu na hranici po klikatých okreskách a podobné blázniviny, tak vidím více kladů na straně C5 - novějí, levnějí, bezpečnějí (dle výe uvedených odkazů na crash testy), pohodlnějí. Pokud je auto v dobrém stavu, myslím, e zklamaný nebude (nepíe čím jezdí teď).
|
|
22.10.2012 11:26 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514544
|
|
filip76
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Dík za upřesnění. U jsem toho přečet tolik, e v tom začínám mít hokej
O jízdu na hranici mi váně nejde. Přece jen 18 mi u bylo a pomalu začínám tak nějak "fotrovatět"
Jinak doteď se vozím stařičkou Mazdou 626 z 96.
Dík za upřesnění. U jsem toho přečet tolik, e v tom začínám mít hokej :-)
O jízdu na hranici mi váně nejde. Přece jen 18 mi u bylo a pomalu začínám tak nějak "fotrovatět"
Jinak doteď se vozím stařičkou Mazdou 626 z 96.
|
|
22.10.2012 11:52 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514545
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak po takový Mazdě tě čeká překolení na jinýho řidiče, a u zvolí BMW a nebo C5. Oboje je jiná liga.
Z toho co tady čtu a co si i já osobně myslím, nejsou rozdíly v obou značkách tak veliký. Respektive jsou, ale co se volby týká, tak najde na obou stranách stejný počet + i -. Take pořád nerozhodně.
Myslím, e rozhodnout můe u jen technický stav - ověřený odborníkama a podepřený informacema z diagnostiky. A nejdůleitějí hledisko v takhle nerozhodným boji bude asi subjektivní pocit z projíďky. Jak tě něco chytne za srdíčko, tak do toho jdi. Bude spokojenej i v budoucnu. Nebude si vyčítat, e ses nechal ukecat a nebo napálit. To co tě čeká je vdycky sázka do loterie. A to i u novýho auta. Můe mít u obou značek pech a nedostane se ze servisu, stejně tak ale můe mít kliku a nebude o servisu vědět hodně dlouho. Obě auta tě můou překvapit velkým výdajem u po pár kilometrech. A obě mají stejnou anci, e se to nestane. A kdy k tomu náhodou dojde, tak věř, e to nebude výsada jednoho z výrobců, ale smůla, která tě mohla potkat i při výběru druhýho auta. U mě by hrálo roli pohodlí, stáří a mení proběh kilometrů. Přeci jen se toho za míň km opotřebuje mení mnoství a C5II má ty servisní intervaly opravdu dost dlouhý. A to, e se nekradou, je myslím hóóódně velký plus. Co ti bude platný solidní BMW, kdy si ho uije jen pár týdnů?
Jetě jednou přeju astnou ruku při výběru.
PS: A jetě bych doplnil jeden důleitej fakt. U C5 můe počítat s bezvadnou partou nadenců, co si vdycky vědí rady, schází se na srazech a pomáhají si navzájem.
Tak po takový Mazdě tě čeká překolení na jinýho řidiče, a u zvolí BMW a nebo C5. Oboje je jiná liga.
Z toho co tady čtu a co si i já osobně myslím, nejsou rozdíly v obou značkách tak veliký. Respektive jsou, ale co se volby týká, tak najde na obou stranách stejný počet + i -. Take pořád nerozhodně.
Myslím, e rozhodnout můe u jen technický stav - ověřený odborníkama a podepřený informacema z diagnostiky. A nejdůleitějí hledisko v takhle nerozhodným boji bude asi subjektivní pocit z projíďky. Jak tě něco chytne za srdíčko, tak do toho jdi. Bude spokojenej i v budoucnu. Nebude si vyčítat, e ses nechal ukecat a nebo napálit. To co tě čeká je vdycky sázka do loterie. A to i u novýho auta. Můe mít u obou značek pech a nedostane se ze servisu, stejně tak ale můe mít kliku a nebude o servisu vědět hodně dlouho. Obě auta tě můou překvapit velkým výdajem u po pár kilometrech. A obě mají stejnou anci, e se to nestane. A kdy k tomu náhodou dojde, tak věř, e to nebude výsada jednoho z výrobců, ale smůla, která tě mohla potkat i při výběru druhýho auta. U mě by hrálo roli pohodlí, stáří a mení proběh kilometrů. Přeci jen se toho za míň km opotřebuje mení mnoství a C5II má ty servisní intervaly opravdu dost dlouhý. A to, e se nekradou, je myslím hóóódně velký plus. Co ti bude platný solidní BMW, kdy si ho uije jen pár týdnů?
Jetě jednou přeju astnou ruku při výběru. :palec
PS: A jetě bych doplnil jeden důleitej fakt. U C5 můe počítat s bezvadnou partou nadenců, co si vdycky vědí rady, schází se na srazech a pomáhají si navzájem.
|
|
22.10.2012 12:12 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514564
|
|
Soli26
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Máme v rodině c5 I 2.0hdi i Bmw 530d (r.v 99) musím říct, e ta auta se nedají vůbec porovnat. Nevím jak moc Citroenu prospěl facelift, ale při porovnání obou preFL aut musím dát jednoznačně body BMW. Je to asi jako rozdíl mezi Felicií a Fabií. Interiér, motor, jízdní vlastnosti, spolehlivost to ve je u BMW o třídu vý. Jestli má monost to koupit za stejný peníze, tak vůbec neváhej a skoč do BMW.
Jediný v čem je Citroen lepí je tlumení. Ale zase to není tak jak by se mohlo zdát z některých příspěvků. Často sedávám v obou autech a v některých situacích mi BMW přijde i pohodlnějí.
Máme v rodině c5 I 2.0hdi i Bmw 530d (r.v 99) musím říct, e ta auta se nedají vůbec porovnat. Nevím jak moc Citroenu prospěl facelift, ale při porovnání obou preFL aut musím dát jednoznačně body BMW. Je to asi jako rozdíl mezi Felicií a Fabií. Interiér, motor, jízdní vlastnosti, spolehlivost to ve je u BMW o třídu vý. Jestli má monost to koupit za stejný peníze, tak vůbec neváhej a skoč do BMW.
Jediný v čem je Citroen lepí je tlumení. Ale zase to není tak jak by se mohlo zdát z některých příspěvků. Často sedávám v obou autech a v některých situacích mi BMW přijde i pohodlnějí.
|
|
22.10.2012 13:27 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514577
|
|
jumep
|
|
|
facelift C5 prospel nie designova, ale hlavne elektronicky, z toho pohladu je facelift nove auto
a Soli26: porovnavas rok vyrobi ked sa dalo povedat ze bmw este znamenalo kvalitu ...
celkovo si myslim ze su to 2 absolutne rozdielne svety, ako tu isty pan kupil C5 3 a predtym mal octaviu 2, naposledy zahlasil ze sa mu moc do tej oktavie uz sadat nechce ...
ps. pri jazde po slovenskej dialci, v c5 neviem o tom ze tam je nejake zvlanienie, octavka tam skakala jak koza ....
na prvy pohlad ten citroen neni tak pohodlny, ale sadni si po jazdeni v nom do druheho auta a prejdi si tu trasu a pocitis ten rozdiel
facelift C5 prospel nie designova, ale hlavne elektronicky, z toho pohladu je facelift nove auto
a Soli26: porovnavas rok vyrobi ked sa dalo povedat ze bmw este znamenalo kvalitu ...
celkovo si myslim ze su to 2 absolutne rozdielne svety, ako tu isty pan kupil C5 3 a predtym mal octaviu 2, naposledy zahlasil ze sa mu moc do tej oktavie uz sadat nechce ...
ps. pri jazde po slovenskej dialci, v c5 neviem o tom ze tam je nejake zvlanienie, octavka tam skakala jak koza ....
na prvy pohlad ten citroen neni tak pohodlny, ale sadni si po jazdeni v nom do druheho auta a prejdi si tu trasu a pocitis ten rozdiel
|
|
22.10.2012 13:51 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514580
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Přesně tak, já si vdycky po nějaké době (kdy neřídím nic jinýho) na ten podvozek zvyknu a řikám si, e je to tvrdý a nepéruje to, jak bych od toho očekával.. pak sednu do čehokoliv jinýho, zdá se to v pohodě. Pak sednu zpátky do c5 a můu se zas zbláznit, jak je to vlastně pohodlný
Přesně tak, já si vdycky po nějaké době (kdy neřídím nic jinýho) na ten podvozek zvyknu a řikám si, e je to tvrdý a nepéruje to, jak bych od toho očekával.. pak sednu do čehokoliv jinýho, zdá se to v pohodě. Pak sednu zpátky do c5 a můu se zas zbláznit, jak je to vlastně pohodlný :-))))
|
|
22.10.2012 14:14 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514583
|
|
Soli26
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Jumep: ano. Pokes kvality u Bmw nastal. Stejně jako u ostatních výrobců i v Německu museli začít etřit. Ale to se týká předevím řady E60, o které tato diskuse není. E39 po FL je stejně kvalitní auto, jako e39 před FL a navíc přináí některá vylepení.
Uznávám, e podvozkově je c5 jinde, ne octavka, ale u té e39 bych byl opatrný. Ona ta e39 je setsakra podařený auto. I podvozkově.
Jumep: ano. Pokes kvality u Bmw nastal. Stejně jako u ostatních výrobců i v Německu museli začít etřit. Ale to se týká předevím řady E60, o které tato diskuse není. E39 po FL je stejně kvalitní auto, jako e39 před FL a navíc přináí některá vylepení.
Uznávám, e podvozkově je c5 jinde, ne octavka, ale u té e39 bych byl opatrný. Ona ta e39 je setsakra podařený auto. I podvozkově.
|
|
22.10.2012 14:15 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514584
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Mám v rodině:
1) C5 I sedan 2.0 HDi r.v. 3/2004 najeto 306 000km (2x rozvody, 1x komplet brzdy, 1x koule, oprava el. instalace - pokozená izolace, 1x snímač vačky, 1x váha vzduchu. výměna servisním ikulou zkratovana ECU, 1x lanka ruční brzdy. 1x kontrola a vyčitění vstřiků).
2) C5 I break 2.2 HDi r.v. 8/2002 najeto 286 000km (1x rozvody, 1x komplet brzdy, 1x koule, přečepování přední nápravy, 1x silové rele ventilátoru chlazení).
3) Mercedes E270 sedan 2.7 CDi automat r.v. 2/2006 najeto 178 000km (1x startér, 1x alternátor, 1x komplet brzdy, 1x pomocná baterie, 2x tempomat, 1x repas vstřiků, 1x komplet tlumiče pérování. 1x tlumič výfuku.)
4) BMW 530d sedan 3.0 r.v. 7/2002 najeto 204 000km (2x startér, 1x alternátor, 1x turbo, 2x tlumiče pérování, 1x kompresor klimatizace, čepy řízení, stahovačka okna PP dveří, 1x motorek ostřikovače světel. Ve středu repas 6ti vstřiků a nutná oprava zámku kufru).
Mám v rodině:
1) C5 I sedan 2.0 HDi r.v. 3/2004 najeto 306 000km (2x rozvody, 1x komplet brzdy, 1x koule, oprava el. instalace - pokozená izolace, 1x snímač vačky, 1x váha vzduchu. výměna servisním ikulou zkratovana ECU, 1x lanka ruční brzdy. 1x kontrola a vyčitění vstřiků).
2) C5 I break 2.2 HDi r.v. 8/2002 najeto 286 000km (1x rozvody, 1x komplet brzdy, 1x koule, přečepování přední nápravy, 1x silové rele ventilátoru chlazení).
3) Mercedes E270 sedan 2.7 CDi automat r.v. 2/2006 najeto 178 000km (1x startér, 1x alternátor, 1x komplet brzdy, 1x pomocná baterie, 2x tempomat, 1x repas vstřiků, 1x komplet tlumiče pérování. 1x tlumič výfuku.)
4) BMW 530d sedan 3.0 r.v. 7/2002 najeto 204 000km (2x startér, 1x alternátor, 1x turbo, 2x tlumiče pérování, 1x kompresor klimatizace, čepy řízení, stahovačka okna PP dveří, 1x motorek ostřikovače světel. Ve středu repas 6ti vstřiků a nutná oprava zámku kufru).
|
|
22.10.2012 14:31 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514586
|
|
Soli26
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Vseved: No vidí. A já kdy sečtu celkové investice, tak do BMW jsem nacpal tak třetinu toho co do c5. Co vechno se na c5 vysypalo u nedokáu ani vyjmenovat.
Mimochodem. Na co do čtyřválce 6 vstřiků ? Nebo je překlep v označení ?
Vseved: No vidí. A já kdy sečtu celkové investice, tak do BMW jsem nacpal tak třetinu toho co do c5. Co vechno se na c5 vysypalo u nedokáu ani vyjmenovat.
Mimochodem. Na co do čtyřválce 6 vstřiků ? Nebo je překlep v označení ?
|
|
22.10.2012 15:33 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514606
|
|
.45acp
|
|
|
Jinak, kdy má zábrany napsat sem VINy, můe je poslat Hanzovi SZ a nikdo jinej je neuvidí.
Jinak, kdy má zábrany napsat sem VINy, můe je poslat Hanzovi SZ a nikdo jinej je neuvidí.
|
|
22.10.2012 16:02 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
2514613
|
|
filip76
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Tak a mám to z části za sebou
Auto je projeto, prohlédnuto a prolustrováno. Servismen vozidlo označil za nadstandardně udrované a můj osobní poradce (takté mechanik) říkal, e je ve výborné kondici. Úplně mi vyrazilo dech, co vechno se dá o autě zjistit pomocí jednoho kabelu zapíchlého kamsi pod volant a následně asi 10 minut u PC. Krom barvy vlasů ředitele fabriky, ze které sjel z výrobního pásu o něm vím takřka ve
Vechny údaje, které mi předem hlásil stávající majitel souhlasí s tím, co vyzjistil servismen s pomocí svých elektronických kolegů. Diagnostika hlásila jakousi závadu na elektroinstalaci, kterou servismen s mým poradcem označili slovem prkotina a asi za deset minut byla odstraněna.
A k samotné jízdě. Jako dobrý Nevím jestli má očekávání byla a příli veliká, ale jsem tak nějak rozpolcen. Paradoxně nejvíc kvůli nejvíc proklamované devíze těchto vozů - Hydractivu.
Jako tlumí to skvěle, o tom není sporu. A jsem se musel podívat do zrcátka, jestli tu díru přes noc nezalátali Ale co mě tak nějak ....překvapilo...vyvedlo z míry...ani nevím jak to popsat. Vůbec neumím říct co to se mnou udělalo, ani co to vlastně bylo (panečku, to je věta Kdybych Vám přiel jako negramot, nebudu se divit). Zkrátka mě napadají slova jako "nejistota", "oddtaitost". Nevím jestli to je nezvyk, nebo proč jsem se cítil tak nějak nejistě. Nemůu podvozku vytknout nic konkrétního (moná a na hluk, který byl dle mého rádce způsoben zimním obutím), ale tak nějak jsem furt měl na mysli něco ve smyslu "tak copak ty kola vpředu právě teď asi dělají ?" No, zkrátka. Abych eliminoval počáteční zaskočení, které ani nedokáu pořádně pojmenovat, uprosil jsem majitel jetě na jednu jízdu. Vyspím se na ní, vstřebám dojmy a zítra u budu vědět do čeho jdu. Teprve pak budu hodnotit podvozek.
K motoru výhrad nemám. Oproti tomu, nač jsem zvyklí je to úplně jiný kalibr. Zátah to má parádní, předjídění je radost a oproti bratrově Octávii i mé Mazdě to tak nějak míň připomíná zemědělskou techniku.
Dost novinářů si u francouzských aut stěuje na nepřesné řazení. No, nelou Není to tak strané jako leckdo popisuje, ale kdy opět vezmu bratrovu Octávii, tak tam je řazení přesnějí.
Jinak ve je tak nějak o patro vý, ne na co jsem doposud zvyklí. A třeba funkce automatického dovření oken při deti mě teda rozradostnila. To je toti přesně to, co v katalogu nenajdete. Tam je prostě napsáno "deový senzor" a hotovo. e se to dá i takhle vyuít je prostě prima. Taková maličkost, ale člověk hned vidí, e se při vývoji přemýlelo.
vseved: bylo by moné sepsat nějaké dojmy z dlouhodobějího uívání ?
No a já jdu osedlat BMW.
Tak a mám to z části za sebou :-)
Auto je projeto, prohlédnuto a prolustrováno. Servismen vozidlo označil za nadstandardně udrované a můj osobní poradce (takté mechanik) říkal, e je ve výborné kondici. Úplně mi vyrazilo dech, co vechno se dá o autě zjistit pomocí jednoho kabelu zapíchlého kamsi pod volant a následně asi 10 minut u PC. Krom barvy vlasů ředitele fabriky, ze které sjel z výrobního pásu o něm vím takřka ve :-)
Vechny údaje, které mi předem hlásil stávající majitel souhlasí s tím, co vyzjistil servismen s pomocí svých elektronických kolegů. Diagnostika hlásila jakousi závadu na elektroinstalaci, kterou servismen s mým poradcem označili slovem prkotina a asi za deset minut byla odstraněna.
A k samotné jízdě. Jako dobrý :-) Nevím jestli má očekávání byla a příli veliká, ale jsem tak nějak rozpolcen. Paradoxně nejvíc kvůli nejvíc proklamované devíze těchto vozů - Hydractivu.
Jako tlumí to skvěle, o tom není sporu. A jsem se musel podívat do zrcátka, jestli tu díru přes noc nezalátali :-) Ale co mě tak nějak ....překvapilo...vyvedlo z míry...ani nevím jak to popsat. Vůbec neumím říct co to se mnou udělalo, ani co to vlastně bylo (panečku, to je věta :D Kdybych Vám přiel jako negramot, nebudu se divit). Zkrátka mě napadají slova jako "nejistota", "oddtaitost". Nevím jestli to je nezvyk, nebo proč jsem se cítil tak nějak nejistě. Nemůu podvozku vytknout nic konkrétního (moná a na hluk, který byl dle mého rádce způsoben zimním obutím), ale tak nějak jsem furt měl na mysli něco ve smyslu "tak copak ty kola vpředu právě teď asi dělají ?" No, zkrátka. Abych eliminoval počáteční zaskočení, které ani nedokáu pořádně pojmenovat, uprosil jsem majitel jetě na jednu jízdu. Vyspím se na ní, vstřebám dojmy a zítra u budu vědět do čeho jdu. Teprve pak budu hodnotit podvozek.
K motoru výhrad nemám. Oproti tomu, nač jsem zvyklí je to úplně jiný kalibr. Zátah to má parádní, předjídění je radost a oproti bratrově Octávii i mé Mazdě to tak nějak míň připomíná zemědělskou techniku.
Dost novinářů si u francouzských aut stěuje na nepřesné řazení. No, nelou :-) Není to tak strané jako leckdo popisuje, ale kdy opět vezmu bratrovu Octávii, tak tam je řazení přesnějí.
Jinak ve je tak nějak o patro vý, ne na co jsem doposud zvyklí. A třeba funkce automatického dovření oken při deti mě teda rozradostnila. To je toti přesně to, co v katalogu nenajdete. Tam je prostě napsáno "deový senzor" a hotovo. e se to dá i takhle vyuít je prostě prima. Taková maličkost, ale člověk hned vidí, e se při vývoji přemýlelo.
vseved: bylo by moné sepsat nějaké dojmy z dlouhodobějího uívání ?
No a já jdu osedlat BMW.
|
|
| |
|
|