| | |
12.10.2012 11:18 -
Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512278
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Nebudu chodit nikolo horké kae. Rovnou v úvodu zkonstatuji, e jsem byl po dlouhé době mile překvapen, e něco o čem se tvrdí, e nejvíc nejlepí neni uplně nějvíc nejhorí - dokonce je to chvályhodné. Jak předmět tématu praví - rád bych se podělil o zkuenosti s premiovým dehtem od Shellu. Rovnou musím konstatovat, e jsem konzerva a na propagandistické vásty typu "kudy teče, tudy léčí a včíl budete rvát dlaky ze silnice aj na tu trojku" s... a to i pro to, e mám velmi blízké zkuenosti s praktikami s nadopovanými palivyu OMW. čili - standartně takuji zcela normální naftu větinou u jedné relativně běné benzínky na severozápadní preriferi Práglu. Včera jsem s prakticky prázdnou nádrí doplul k fuelstejn f Teplicích. Koukám - normální nafta za nějakých 34 a uplně nejvíc nejlepí interkosmická za 39. Inu - říkám si - pojďme to tedy zkusit, kdy sem za podobnou cenu jetě nedávno krmil houpačku tou běnou naftou. Do nádre jsem nahňácal pěkných 69l a vyrazil dom. Prakticky celou cestu jsem řeil něco po telefonu a u jsem neměl koule řeit, co jako říká motor na jiný votruby. K rozkrývání pravdy dolo a dnes ráno cestou do roboty a první signály začaly u těsně po nastartování. Doposud se start odehrával v rytmu - dvoje - troje protočení - ignition nače se motor parkrát "zhoupnul" poklesly otáčky cca o 10% a byl klid. Sem tam to dělalo i na volnoběhu za tepla. Ted - jedno protočení, otáčky vylítly na nominál a drej jak přibitý. ani náznak nestability. motor je o poznání klidnějí v nízkých otáčkách při zatíení. zmizela taková jako by nervozita a pocit mírné nevyváenosti chodu. Pokud na to motor má, tak to naprosto plynule utáhne a je jasně patrná hranice, kde u je díky podtočení či přetíení jeho limit. Na standartní palivo je toto přelomové pole irí a obtíněji definované. Dalí rozdíl je při akceleraci. Zprincipu je zde vdy nějaká prodleva avak - Při standartním palivu se motor po selápnutí plynu spí na okamik jakoby "nadechl" co se projevilo mírnou ztrátou výkony na dobu cca 0,5 sec a pak zabral. Na tuhle elovou mixturu motor zareaguje okamitě zprvu na onu 0,5 sec mírným zvýením výkonu a pak u se to odehrává stejně. Nárůst výkonu ani změnu spotřeby nepozoruji. Změnil se trochu zvuk směrem oblasti, kterou někteří pohupovači koulí nazívají kultivovaný chod. ( v jednou nejmenovaném TéVé automototodleto se dokonce onehdá vyjádřil jeden ukrutně erudovaný redaktor o kultivovaném chodu v případě tříválcového dehtu z produkce áde/Fauwé, proti čemu má HDi kultivovaný chod i kdyby spalovalo omatěný mour)
čili závěrem - něco je určitě jinak a u Shellu asi nelou a nebo (co můe být rovně pravda a časem si to rozhodně ověřím) má "moje" benzínka u motelu "U starý poty" nějakou zaflusanou naftu a chod motoru je jen důsledek humáče, kterej musí rát.
Nějaké zkuenosti ostatních na dané téma?...
Nebudu chodit nikolo horké kae. Rovnou v úvodu zkonstatuji, e jsem byl po dlouhé době mile překvapen, e něco o čem se tvrdí, e nejvíc nejlepí neni uplně nějvíc nejhorí - dokonce je to chvályhodné. Jak předmět tématu praví - rád bych se podělil o zkuenosti s premiovým dehtem od Shellu. Rovnou musím konstatovat, e jsem konzerva a na propagandistické vásty typu "kudy teče, tudy léčí a včíl budete rvát dlaky ze silnice aj na tu trojku" s... a to i pro to, e mám velmi blízké zkuenosti s praktikami s nadopovanými palivyu OMW. čili - standartně takuji zcela normální naftu větinou u jedné relativně běné benzínky na severozápadní preriferi Práglu. Včera jsem s prakticky prázdnou nádrí doplul k fuelstejn f Teplicích. Koukám - normální nafta za nějakých 34 a uplně nejvíc nejlepí interkosmická za 39. Inu - říkám si - pojďme to tedy zkusit, kdy sem za podobnou cenu jetě nedávno krmil houpačku tou běnou naftou. Do nádre jsem nahňácal pěkných 69l a vyrazil dom. Prakticky celou cestu jsem řeil něco po telefonu a u jsem neměl koule řeit, co jako říká motor na jiný votruby. K rozkrývání pravdy dolo a dnes ráno cestou do roboty a první signály začaly u těsně po nastartování. Doposud se start odehrával v rytmu - dvoje - troje protočení - ignition nače se motor parkrát "zhoupnul" poklesly otáčky cca o 10% a byl klid. Sem tam to dělalo i na volnoběhu za tepla. Ted - jedno protočení, otáčky vylítly na nominál a drej jak přibitý. ani náznak nestability. motor je o poznání klidnějí v nízkých otáčkách při zatíení. zmizela taková jako by nervozita a pocit mírné nevyváenosti chodu. Pokud na to motor má, tak to naprosto plynule utáhne a je jasně patrná hranice, kde u je díky podtočení či přetíení jeho limit. Na standartní palivo je toto přelomové pole irí a obtíněji definované. Dalí rozdíl je při akceleraci. Zprincipu je zde vdy nějaká prodleva avak - Při standartním palivu se motor po selápnutí plynu spí na okamik jakoby "nadechl" co se projevilo mírnou ztrátou výkony na dobu cca 0,5 sec a pak zabral. Na tuhle elovou mixturu motor zareaguje okamitě zprvu na onu 0,5 sec mírným zvýením výkonu a pak u se to odehrává stejně. Nárůst výkonu ani změnu spotřeby nepozoruji. Změnil se trochu zvuk směrem oblasti, kterou někteří pohupovači koulí nazívají kultivovaný chod. ( v jednou nejmenovaném TéVé automototodleto se dokonce onehdá vyjádřil jeden ukrutně erudovaný redaktor o kultivovaném chodu v případě tříválcového dehtu z produkce áde/Fauwé, proti čemu má HDi kultivovaný chod i kdyby spalovalo omatěný mour)
čili závěrem - něco je určitě jinak a u Shellu asi nelou a nebo (co můe být rovně pravda a časem si to rozhodně ověřím) má "moje" benzínka u motelu "U starý poty" nějakou zaflusanou naftu a chod motoru je jen důsledek humáče, kterej musí rát.
Nějaké zkuenosti ostatních na dané téma?...
|
|
12.10.2012 12:16 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512280
|
|
miraltm
|
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 61 |
|
|
nemám zrovna zkuenosti s tou lepčí naftou od shell ale musím říct e teplická elácká klasika a lounská je podstatný rozdíl. nemůu říct e bych pocioval nějakou velkou úsporu nebo trhal kočičí hlavy z asfaltu, ale nafta z teplic tomu motoru prostě víc chutná. teplickou shelku musím pochválit, asi troku dbaj na kvalitu
nemám zrovna zkuenosti s tou lepčí naftou od shell ale musím říct e teplická elácká klasika a lounská je podstatný rozdíl. nemůu říct e bych pocioval nějakou velkou úsporu nebo trhal kočičí hlavy z asfaltu, ale nafta z teplic tomu motoru prostě víc chutná. teplickou shelku musím pochválit, asi troku dbaj na kvalitu:palec
|
|
12.10.2012 13:50 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512285
|
|
jardas
|
|
|
Trochu OT, ale na který,e to Teplický Shell jsi byl ? Jsou tu toti tři, ikdy pravda, e je různě střídám a asi v nich rozdíl nebude, co se nedá říct o naftě od jiný značky
Trochu OT, ale na který,e to Teplický Shell jsi byl ? Jsou tu toti tři, ikdy pravda, e je různě střídám a asi v nich rozdíl nebude, co se nedá říct o naftě od jiný značky
|
|
12.10.2012 14:07 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512286
|
|
Rampa
|
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Zdarec chlape, smysly Tě neálí. Mám obdobnou zkuenost. Na power diesel od keble jsem jezdil celé léto a na rozdíl od jiných druhů ropy tato skutečně vylepí kultivovanost chodu motoru, jeho ochotu bez prodlevy poslouchat plynový pedál a jakoby dávala pořádný zátah v daleko irím spektru otáček motoru. Dalí zkuenost mám takovou, e ta samá nafta (power diesel) na shellu u nás v ČR není stejná jako v zahraničí. Párkrát jsem natankoval v Polsku a leč jsem měl původně obavy, byl jsem mile překvapen. Nikdy to auto nejelo tak dobře. I blondýna z Londýna by poznala rozdíl. Jinak leju VERVU, páč mám pumpu kousek od baráku, ale power diesel to není.
Zdarec chlape, smysly Tě neálí. Mám obdobnou zkuenost. Na power diesel od keble jsem jezdil celé léto a na rozdíl od jiných druhů ropy tato skutečně vylepí kultivovanost chodu motoru, jeho ochotu bez prodlevy poslouchat plynový pedál a jakoby dávala pořádný zátah v daleko irím spektru otáček motoru. Dalí zkuenost mám takovou, e ta samá nafta (power diesel) na shellu u nás v ČR není stejná jako v zahraničí. Párkrát jsem natankoval v Polsku a leč jsem měl původně obavy, byl jsem mile překvapen. Nikdy to auto nejelo tak dobře. I blondýna z Londýna by poznala rozdíl. Jinak leju VERVU, páč mám pumpu kousek od baráku, ale power diesel to není.
|
|
12.10.2012 15:20 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512293
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Právě je v prodeji speciál Světa motorů "DIESEL" .tam je srovnání premiovejch naft.
Právě je v prodeji speciál Světa motorů "DIESEL" .tam je srovnání premiovejch naft. :palec
|
|
12.10.2012 16:09 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512295
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Shell tam nevyel zrovna nějak dobře ...
Benzina a OMV tam jsou
Shell tam nevyel zrovna nějak dobře ...
Benzina a OMV tam jsou :palec
|
|
12.10.2012 16:34 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512302
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Ja zopakuju co jsem tu uz psal, s predchozima autama jsem jezdil jedine k Shell, s C5 zpocatku taky, ale pote co jsem dal vervu, tak to bylo nebe a dudy a nic jinyho uz netankuju /+jeste pridavam VIF/. Pouze jednou jsem z nouze zkusil opet Shellku a hned byl patrnej rozdil i na volnobeh k horsimu. Takze za mne VERVA FOREVER !
Ja zopakuju co jsem tu uz psal, s predchozima autama jsem jezdil jedine k Shell, s C5 zpocatku taky, ale pote co jsem dal vervu, tak to bylo nebe a dudy a nic jinyho uz netankuju /+jeste pridavam VIF/. Pouze jednou jsem z nouze zkusil opet Shellku a hned byl patrnej rozdil i na volnobeh k horsimu. Takze za mne VERVA FOREVER !
|
|
12.10.2012 17:30 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512327
|
|
milda67
|
|
|
já mám stejnou zkuenost jako Dutch, mě to jede nejlíp na Vervu, kdykoli natankuju el póvl tak poznám rozdíl,citelně k horímu.Ono bude hodně záleet u kterého shellu se tankuje.Tankoval jsem několikrát v Jihlavě,je tam opravdu levnej,ale asi na ukor kvality
já mám stejnou zkuenost jako Dutch, mě to jede nejlíp na Vervu, kdykoli natankuju el póvl tak poznám rozdíl,citelně k horímu.Ono bude hodně záleet u kterého shellu se tankuje.Tankoval jsem několikrát v Jihlavě,je tam opravdu levnej,ale asi na ukor kvality:nevim
|
|
12.10.2012 18:05 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512333
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
No to sů yelen... tak jetě zkusím Vervu a to bych se moc divil, kdy se to jetě dalo zlepit. Jináč je to Shellka u Intersparu. Je u ní hned kruhák a občas kolem kruháku stojej vystaven místní bičís... ty ale asi polífčička od Shellu moc netankuje.
A jetě to zkusím odjinud - máte případně někdo zkuenosti sbenzínkou u Hrubýho - to je ta, kde tankuju jakoby standard naftu a která mi dělá brikule.
No to sů yelen... tak jetě zkusím Vervu a to bych se moc divil, kdy se to jetě dalo zlepit. Jináč je to Shellka u Intersparu. Je u ní hned kruhák a občas kolem kruháku stojej vystaven místní bičís... ty ale asi polífčička od Shellu moc netankuje. :-)
A jetě to zkusím odjinud - máte případně někdo zkuenosti sbenzínkou u Hrubýho - to je ta, kde tankuju jakoby standard naftu a která mi dělá brikule.
|
|
12.10.2012 18:39 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512334
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
já mám stejnou zkuenost , sice u sluební fobie ale stejnou, a kolega s motorem GDI má stejnou zkuenost s benzíny, prostě Shlell je kvalitou takový průměr zato orlen(benzina) je nadprůměr.
já mám stejnou zkuenost ;-), sice u sluební fobie ale stejnou, a kolega s motorem GDI má stejnou zkuenost s benzíny, prostě Shlell je kvalitou takový průměr zato orlen(benzina) je nadprůměr.
|
|
12.10.2012 18:43 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512335
|
|
Henry
|
|
|
Moje zkuenost. Čím víc ujetých kilometrů a horí stav motoru, tím větí nárok na kvalitu paliva. patné starty a cukání motoru vůbec neznám ani na to nejhorí palivo, ale v rodině mám auto s 250t km a tam patné starty a cukání zmizí po natankování BENZINY.
Moje zkuenost. Čím víc ujetých kilometrů a horí stav motoru, tím větí nárok na kvalitu paliva. patné starty a cukání motoru vůbec neznám ani na to nejhorí palivo, ale v rodině mám auto s 250t km a tam patné starty a cukání zmizí po natankování BENZINY.
|
|
12.10.2012 19:35 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512346
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Vím, e to nepatří přímo do tohoto vlákna, ale je čas hledat na naftě jiný vlastnosti ne ty zmíněný v předchozích příspěvcích. Proto obnovím link z předchozí zimy. A i tady se o Shell V-Power píe. A ne zrovna v superlativech, i kdy v trochu jiných souvislostech.
.link.
Vím, e to nepatří přímo do tohoto vlákna, ale je čas hledat na naftě jiný vlastnosti ne ty zmíněný v předchozích příspěvcích. Proto obnovím link z předchozí zimy. A i tady se o Shell V-Power píe. A ne zrovna v superlativech, i kdy v trochu jiných souvislostech.
http://www.auto.cz/reportaz-ktera-nafta-ceskych-pump-zamrzne-nejpozdeji-65209
|
|
12.10.2012 20:20 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512361
|
|
Mamlas
|
|
|
Tankuju pouze na Shellu. Nikdy nebyl v zime problem nastartovat. Zkousel jsem i Vervu, ale zadny rozdil nebyl poznatelny.
Tuhle jsem se bavil s jednim chlapkem od Shellu a rikal, ze obycejnou naftu dodava zdejsi rafinerie a V-power se dovazi z Nemecka. Tak by me zajimalo jak je mozny, ze je takovy rozdil mezi V-powerem prodavanym u nas a v zahranici.
Tankuju pouze na Shellu. Nikdy nebyl v zime problem nastartovat. Zkousel jsem i Vervu, ale zadny rozdil nebyl poznatelny.
Tuhle jsem se bavil s jednim chlapkem od Shellu a rikal, ze obycejnou naftu dodava zdejsi rafinerie a V-power se dovazi z Nemecka. Tak by me zajimalo jak je mozny, ze je takovy rozdil mezi V-powerem prodavanym u nas a v zahranici. :nevim
|
|
12.10.2012 20:30 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512366
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
pro roozena: u Hrubýho ve Zdibech tankuju často, ádnej problém, beztak je to stejná nafta z Kralup.jinak já nepoznávám rozdíl v obyč naftě od Shellu ani od Benziny. Vechny mi připadaj stejný,do veho leju Vif. Co vím tak verva je snad jediná nafta v ČR s 60 cetan. číslem.
pro roozena: u Hrubýho ve Zdibech tankuju často, ádnej problém, beztak je to stejná nafta z Kralup.jinak já nepoznávám rozdíl v obyč naftě od Shellu ani od Benziny. Vechny mi připadaj stejný,do veho leju Vif. Co vím tak verva je snad jediná nafta v ČR s 60 cetan. číslem.
|
|
12.10.2012 20:39 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512370
|
|
C5stepan
|
|
|
VERVA drahá a jetě do ní leju vif. Třeba mi to motůrek vrátí......
VERVA drahá a jetě do ní leju vif:palec. Třeba mi to motůrek vrátí......:-)
|
|
12.10.2012 20:59 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512374
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Jeste musim poznamenat ze jsem nikdy nemel problem se startama, vzdy mi C5 chyta na prvni otoceni, jedine pri cem jsem to poznal byl proste plynulejsi volnobeh a o neco malo lepsi zatah.
Jeste musim poznamenat ze jsem nikdy nemel problem se startama, vzdy mi C5 chyta na prvni otoceni, jedine pri cem jsem to poznal byl proste plynulejsi volnobeh a o neco malo lepsi zatah.
|
|
12.10.2012 21:15 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512378
|
|
Rampa
|
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Pánové pozor, obyčejná nafta na Shellu je nesrovnatelně horí kvality ne power diesel. Taky jsem jí zkusil před pár lety, ale prosil jsem motor za odputění. Power diesel je úplně něco jiného! Jen kdyby nebyl tak drahej.
Pánové pozor, obyčejná nafta na Shellu je nesrovnatelně horí kvality ne power diesel. Taky jsem jí zkusil před pár lety, ale prosil jsem motor za odputění. Power diesel je úplně něco jiného! Jen kdyby nebyl tak drahej.
|
|
12.10.2012 21:35 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512391
|
|
jumep
|
|
|
tu je podstatna jedna vec
stare hdi pracuje s tlakmi do 1300bar
1.6ma 1500 bar ...
potom tu je RHR so siemensom (kde vrchnut hranicu nepoznam) a biturbo s piezobosch ktory ide do 2500bar (tu by to tiez mohlo byt poznat)
motor ktory ma rampa a roozena ma delphi piezo vstrekovanie, ktore by malo byt s tlakmi obdobne ako biturbo a kde to moze mat iny vysledok ako v nasich 1300 bar systemoch
cize verva sa moze chovat uplne inac ako v-power pri kazdom motore inac
tu je podstatna jedna vec
stare hdi pracuje s tlakmi do 1300bar
1.6ma 1500 bar ...
potom tu je RHR so siemensom (kde vrchnut hranicu nepoznam) a biturbo s piezobosch ktory ide do 2500bar (tu by to tiez mohlo byt poznat)
motor ktory ma rampa a roozena ma delphi piezo vstrekovanie, ktore by malo byt s tlakmi obdobne ako biturbo a kde to moze mat iny vysledok ako v nasich 1300 bar systemoch
cize verva sa moze chovat uplne inac ako v-power pri kazdom motore inac
|
|
12.10.2012 21:37 -
Re: Palivo Shell V-Power Diesel
|
2512392
|
|
Hanz 397
|
|
|
Já jsem jednou někde V-power vzal a přilo mi to spí horí. Ale moná to bylo jen tím,e jsem měl moc vysoké očekávání... Jinak jsem zase začal jezdit do ilova pro Orlen Verva a ku...va rozdíl oproti naí Vervě...
Já jsem jednou někde V-power vzal a přilo mi to spí horí. Ale moná to bylo jen tím,e jsem měl moc vysoké očekávání... Jinak jsem zase začal jezdit do ilova pro Orlen Verva a ku...va rozdíl oproti naí Vervě...
|
|
| |
|
|