Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Palivo Shell V-Power Diesel
1 2 3 > >|
12.10.2012 11:18 - Palivo Shell V-Power Diesel 2512278
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Nebudu chodit nikolo horké kaše. Rovnou v úvodu zkonstatuji, že jsem byl po dlouhé době mile překvapen, že něco o čem se tvrdí, že nejvíc nejlepší neni uplně nějvíc nejhorší - dokonce je to chvályhodné. Jak předmět tématu praví - rád bych se podělil o zkušenosti s premiovým dehtem od Shellu. Rovnou musím konstatovat, že jsem konzerva a na propagandistické žvásty typu "kudy teče, tudy léčí a včíl budete rvát dlažky ze silnice aj na tu trojku" s... a to i pro to, že mám velmi blízké zkušenosti s praktikami s nadopovanými palivyu OMW. čili - standartně takuji zcela normální naftu většinou u jedné relativně běžné benzínky na severozápadní preriferi Práglu. Včera jsem s prakticky prázdnou nádrží doplul k fuelstejšn f Teplicích. Koukám - normální nafta za nějakých 34 a uplně nejvíc nejlepší interkosmická za 39. Inu - říkám si - pojďme to tedy zkusit, když sem za podobnou cenu ještě nedávno krmil houpačku tou běžnou naftou. Do nádrže jsem nahňácal pěkných 69l a vyrazil dom. Prakticky celou cestu jsem řešil něco po telefonu a už jsem neměl koule řešit, co jako říká motor na jiný votruby. K rozkrývání pravdy došlo až dnes ráno cestou do roboty a první signály začaly už těsně po nastartování. Doposud se start odehrával v rytmu - dvoje - troje protočení - ignition načež se motor parkrát "zhoupnul" poklesly otáčky cca o 10% a byl klid. Sem tam to dělalo i na volnoběhu za tepla. Ted - jedno protočení, otáčky vylítly na nominál a držej jak přibitý. ani náznak nestability. motor je o poznání klidnější v nízkých otáčkách při zatížení. zmizela taková jako by nervozita a pocit mírné nevyváženosti chodu. Pokud na to motor má, tak to naprosto plynule utáhne a je jasně patrná hranice, kde už je díky podtočení či přetížení jeho limit. Na standartní palivo je toto přelomové pole širší a obtížněji definované. Další rozdíl je při akceleraci. Zprincipu je zde vždy nějaká prodleva avšak - Při standartním palivu se motor po sešlápnutí plynu spíš na okamžik jakoby "nadechl" což se projevilo mírnou ztrátou výkony na dobu cca 0,5 sec a pak zabral. Na tuhle šelovou mixturu motor zareaguje okamžitě zprvu na onu 0,5 sec mírným zvýšením výkonu a pak už se to odehrává stejně. Nárůst výkonu ani změnu spotřeby nepozoruji. Změnil se trochu zvuk směrem oblasti, kterou někteří pohupovači koulí nazívají kultivovaný chod. ( v jednou nejmenovaném TéVé automototodleto se dokonce onehdá vyjádřil jeden ukrutně erudovaný redaktor o kultivovaném chodu v případě tříválcového dehtu z produkce Šáde/Fauwé, proti čemuž má HDi kultivovaný chod i kdyby spalovalo omaštěný mour)
čili závěrem - něco je určitě jinak a u Shellu asi nelžou a nebo (což může být rovněž pravda a časem si to rozhodně ověřím) má "moje" benzínka u motelu "U starý pošty" nějakou zaflusanou naftu a chod motoru je jen důsledek humáče, kterej musí žrát.
Nějaké zkušenosti ostatních na dané téma?...

12.10.2012 12:16 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512280
miraltm
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 61

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
nemám zrovna zkušenosti s tou lepčí naftou od shell ale musím říct že teplická šelácká klasika a lounská je podstatný rozdíl. nemůžu říct že bych pocioval nějakou velkou úsporu nebo trhal kočičí hlavy z asfaltu, ale nafta z teplic tomu motoru prostě víc chutná. teplickou shelku musím pochválit, asi trošku dbaj na kvalitu

12.10.2012 13:50 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512285
jardas
Město: Kostomlaty p/Mil, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 72

99 Poslat soukromou zprávu
Trochu OT, ale na který,že to Teplický Shell jsi byl ? Jsou tu totiž tři, ikdyž pravda, že je různě střídám a asi v nich rozdíl nebude, což se nedá říct o naftě od jiný značky

12.10.2012 14:07 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512286
Rampa
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 89
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdarec chlape, smysly Tě nešálí. Mám obdobnou zkušenost. Na power diesel od škeble jsem jezdil celé léto a na rozdíl od jiných druhů ropy tato skutečně vylepší kultivovanost chodu motoru, jeho ochotu bez prodlevy poslouchat plynový pedál a jakoby dávala pořádný zátah v daleko širším spektru otáček motoru. Další zkušenost mám takovou, že ta samá nafta (power diesel) na shellu u nás v ČR není stejná jako v zahraničí. Párkrát jsem natankoval v Polsku a leč jsem měl původně obavy, byl jsem mile překvapen. Nikdy to auto nejelo tak dobře. I blondýna z Londýna by poznala rozdíl. Jinak leju VERVU, páč mám pumpu kousek od baráku, ale power diesel to není.

12.10.2012 15:20 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512293
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Právě je v prodeji speciál Světa motorů "DIESEL" .tam je srovnání premiovejch naft.

12.10.2012 15:28 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512294
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Petr72 napsal(a):
Právě je v prodeji speciál Světa motorů "DIESEL" .tam je srovnání premiovejch naft.


To sem rovnou naskenuj, myslím, že udělᚠplno lidem radost.

12.10.2012 16:09 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512295
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
Shell tam nevyšel zrovna nějak dobře ...

Benzina a OMV tam jsou

12.10.2012 16:34 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512302
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Ja zopakuju co jsem tu uz psal, s predchozima autama jsem jezdil jedine k Shell, s C5 zpocatku taky, ale pote co jsem dal vervu, tak to bylo nebe a dudy a nic jinyho uz netankuju /+jeste pridavam VIF/. Pouze jednou jsem z nouze zkusil opet Shellku a hned byl patrnej rozdil i na volnobeh k horsimu. Takze za mne VERVA FOREVER !

12.10.2012 17:30 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512327
milda67
Město: Brno - Humpolec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 125

99 Poslat soukromou zprávu
já mám stejnou zkušenost jako Dutch, mě to jede nejlíp na Vervu, kdykoli natankuju šel póvl tak poznám rozdíl,citelně k horšímu.Ono bude hodně záležet u kterého shellu se tankuje.Tankoval jsem několikrát v Jihlavě,je tam opravdu levnej,ale asi na ukor kvality

12.10.2012 18:05 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512333
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
No to sů yelen... tak ještě zkusím Vervu a to bych se moc divil, kdy se to ještě dalo zlepšit. Jináč je to Shellka u Intersparu. Je u ní hned kruhák a občas kolem kruháku stojej vystaven místní bičís... ty ale asi polífčička od Shellu moc netankuje.
A ještě to zkusím odjinud - máte případně někdo zkušenosti sbenzínkou u Hrubýho - to je ta, kde tankuju jakoby standard naftu a která mi dělá brikule.

12.10.2012 18:39 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512334
tomikku
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 308
99 Poslat soukromou zprávu
já mám stejnou zkušenost , sice u služební fobie ale stejnou, a kolega s motorem GDI má stejnou zkušenost s benzíny, prostě Shlell je kvalitou takový průměr zato orlen(benzina) je nadprůměr.

12.10.2012 18:43 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512335
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
99 Poslat soukromou zprávu
Moje zkušenost. Čím víc ujetých kilometrů a horší stav motoru, tím větší nárok na kvalitu paliva. Špatné starty a cukání motoru vůbec neznám ani na to nejhorší palivo, ale v rodině mám auto s 250t km a tam špatné starty a cukání zmizí po natankování BENZINY.

12.10.2012 19:35 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512346
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vím, že to nepatří přímo do tohoto vlákna, ale je čas hledat na naftě jiný vlastnosti než ty zmíněný v předchozích příspěvcích. Proto obnovím link z předchozí zimy. A i tady se o Shell V-Power píše. A ne zrovna v superlativech, i když v trochu jiných souvislostech.
.link.

12.10.2012 20:20 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512361
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tankuju pouze na Shellu. Nikdy nebyl v zime problem nastartovat. Zkousel jsem i Vervu, ale zadny rozdil nebyl poznatelny.
Tuhle jsem se bavil s jednim chlapkem od Shellu a rikal, ze obycejnou naftu dodava zdejsi rafinerie a V-power se dovazi z Nemecka. Tak by me zajimalo jak je mozny, ze je takovy rozdil mezi V-powerem prodavanym u nas a v zahranici.

12.10.2012 20:30 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512366
toskey
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 147
99 Poslat soukromou zprávu
pro roozena: u Hrubýho ve Zdibech tankuju často, žádnej problém, beztak je to stejná nafta z Kralup.jinak já nepoznávám rozdíl v obyč naftě od Shellu ani od Benziny. Všechny mi připadaj stejný,do všeho leju Vif. Co vím tak verva je snad jediná nafta v ČR s 60 cetan. číslem.

12.10.2012 20:39 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512370
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
VERVA drahá a ještě do ní leju vif. Třeba mi to motůrek vrátí......

12.10.2012 20:59 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512374
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Jeste musim poznamenat ze jsem nikdy nemel problem se startama, vzdy mi C5 chyta na prvni otoceni, jedine pri cem jsem to poznal byl proste plynulejsi volnobeh a o neco malo lepsi zatah.

12.10.2012 21:15 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512378
Rampa
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 89
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pánové pozor, obyčejná nafta na Shellu je nesrovnatelně horší kvality než power diesel. Taky jsem jí zkusil před pár lety, ale prosil jsem motor za odpuštění. Power diesel je úplně něco jiného! Jen kdyby nebyl tak drahej.

12.10.2012 21:35 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512391
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tu je podstatna jedna vec
stare hdi pracuje s tlakmi do 1300bar

1.6ma 1500 bar ...
potom tu je RHR so siemensom (kde vrchnut hranicu nepoznam) a biturbo s piezobosch ktory ide do 2500bar (tu by to tiez mohlo byt poznat)

motor ktory ma rampa a roozena ma delphi piezo vstrekovanie, ktore by malo byt s tlakmi obdobne ako biturbo a kde to moze mat iny vysledok ako v nasich 1300 bar systemoch

cize verva sa moze chovat uplne inac ako v-power pri kazdom motore inac

12.10.2012 21:37 - Re: Palivo Shell V-Power Diesel 2512392
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já jsem jednou někde V-power vzal a přišlo mi to spíš horší. Ale možná to bylo jen tím,že jsem měl moc vysoké očekávání... Jinak jsem zase začal jezdit do šišlova pro Orlen Verva a ku...va rozdíl oproti naší Vervě...

1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator