| | |
13.03.2012 13:01 -
Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458368
|
|
kotysek
|
Město: Mohelnice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
.link.
http://www.firstclass.cz/auto-moto/nepili-jste-nevadi-stejne-dostanete-nejvyssi-trest/
|
|
13.03.2012 13:10 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458369
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
tak to si rád počkám na reakce rádoby znalců
tak to si rád počkám na reakce rádoby znalců :-))))
|
|
13.03.2012 14:35 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458393
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Článek mi příjde více ne vtipný.
Nevím, kde přili na to, e se běná silniční kontrola nyní můe dělat bez důvodu. Důvod byl vdycky, minimálně kvůli pátrání po vozidlech a osobách. (bez důvodu nemůou auto zastavit jen měáci - pokud se něco nezměnilo)
Jen bych k tomu vláknu dopsal... Hlavně si dejte pozor na pusu. Kdy mezi prvními slovy začne člověk hrubě nadávat na policejní práci, jak ho zdruje a e to jsou hovada, který jen buzerujou, tak se pak dotyčný nesmí divit, e ho skutečně buzerovat začnou. Pak k tomuto můe dojít.
Dalí příklad, nemusí nic nadýchat, ale oči má jak angorák, kecá nesmysly atd. Nemá u sebe test na drogy ani, ti ho nikdo nemůe na místo v tu chvíli dodat - jede se na odběr a konec (větinou je zfetovanej, e to hezký neni)
Obě dvě tyto skupiny se pak cejtí straně ublíený. Zákonama (např. odmítnutí vypovídat) se čachruje jen jak to jde, aby byl kadej nepostihnutelnej. Kdy pak je něco, co to lidem znemoňuje, tak nadávaj jak protrený.
Tak jako v kadé skupině i mezi policajtama jsou kokoti, ale já teda neznám ádného, který by jen tak pro zábavu dělal to, co je popsané v článku u i z jednoho velmi prostého důvodu - přidělává si tím moře práce...
Edit: Pokud máte víc ne jednu promili a nechcete mít záznam v trestním rejstříku, tak odmítnete dejchat atd. Dostanete velmi vysokou pokutu, příjdete o papíry, ale stálo to je jen přestupek. Kdy nadýcháte přes 1 promili, tak je to u trestný čin - větinou podmínka a zákaz řízení na nějakou dobu.
Článek mi příjde více ne vtipný. :-D
Nevím, kde přili na to, e se běná silniční kontrola nyní můe dělat bez důvodu. Důvod byl vdycky, minimálně kvůli pátrání po vozidlech a osobách. (bez důvodu nemůou auto zastavit jen měáci - pokud se něco nezměnilo)
Jen bych k tomu vláknu dopsal... Hlavně si dejte pozor na pusu. Kdy mezi prvními slovy začne člověk hrubě nadávat na policejní práci, jak ho zdruje a e to jsou hovada, který jen buzerujou, tak se pak dotyčný nesmí divit, e ho skutečně buzerovat začnou. Pak k tomuto můe dojít.
Dalí příklad, nemusí nic nadýchat, ale oči má jak angorák, kecá nesmysly atd. Nemá u sebe test na drogy ani, ti ho nikdo nemůe na místo v tu chvíli dodat - jede se na odběr a konec (větinou je zfetovanej, e to hezký neni)
Obě dvě tyto skupiny se pak cejtí straně ublíený. Zákonama (např. odmítnutí vypovídat) se čachruje jen jak to jde, aby byl kadej nepostihnutelnej. Kdy pak je něco, co to lidem znemoňuje, tak nadávaj jak protrený.
Tak jako v kadé skupině i mezi policajtama jsou kokoti, ale já teda neznám ádného, který by jen tak pro zábavu dělal to, co je popsané v článku u i z jednoho velmi prostého důvodu - přidělává si tím moře práce...
Edit: Pokud máte víc ne jednu promili a nechcete mít záznam v trestním rejstříku, tak odmítnete dejchat atd. Dostanete velmi vysokou pokutu, příjdete o papíry, ale stálo to je jen přestupek. Kdy nadýcháte přes 1 promili, tak je to u trestný čin - větinou podmínka a zákaz řízení na nějakou dobu.
|
|
13.03.2012 15:05 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458395
|
|
kotysek
|
Město: Mohelnice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Pro Tony Z :
Přijde mi docela ujetý, tahat řidiče na odběr krve, kdy dechová zkouka byla dvakrát negativní. -> kdy se jim řidič nezdá, tak mu mají dát test na drogy ( papírky na pot, sliny a bůhví co jetě) který jim to ukáí na místě. Pokud ty testy nemají jejich problém. Myslím si, e více ne v půlce případů dokáe normální člověk usoudit ,ano ten vypadá, e něco v sobě má a nebo naopak usoudit ne tohle je jen, enská, která má auto starýho a je vyklepaná z toho jestli má ve v pořádku.... O tom, e začně někdo drkovat na policajta zbytečně je věc druhá kdy je člověk deb.l tak mu nepomůe nic. Ale pokud si dvá policajti hrajou na "Texas Wolkry" tak bych se taky ozval a né e né... Asi to udělám, e si časem pořídím černou skříňku a bude... Co víc udělat, kdy se stát za policajty v těchto situacích postaví a já jsem v autě sám bez svědků...
Pro Tony Z :
Přijde mi docela ujetý, tahat řidiče na odběr krve, kdy dechová zkouka byla dvakrát negativní. -> kdy se jim řidič nezdá, tak mu mají dát test na drogy ( papírky na pot, sliny a bůhví co jetě) který jim to ukáí na místě. Pokud ty testy nemají jejich problém. Myslím si, e více ne v půlce případů dokáe normální člověk usoudit ,ano ten vypadá, e něco v sobě má a nebo naopak usoudit ne tohle je jen, enská, která má auto starýho a je vyklepaná z toho jestli má ve v pořádku.... O tom, e začně někdo drkovat na policajta zbytečně je věc druhá kdy je člověk deb.l tak mu nepomůe nic. Ale pokud si dvá policajti hrajou na "Texas Wolkry" tak bych se taky ozval a né e né... Asi to udělám, e si časem pořídím černou skříňku a bude... Co víc udělat, kdy se stát za policajty v těchto situacích postaví a já jsem v autě sám bez svědků...
|
|
13.03.2012 15:18 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458396
|
|
jruze
|
|
|
Nevím jestli je toto pravda protoe policie nesmí (a také nestaví) obsazené TAXI ( u několikrát zaplatili vzniklou kodu - z toho jednou letenku pasaérovi)-toto neplatí pokud řidič spáchal přestupek.Mám ověřeno e pokud je upozorním e vekeré náklady s bezdůvodným zadrením budu po nich vyadovat a samozřejmě neodmítám krevní test(a pokud ho navrhují tak je sám pobízím k odjezdu co se mi několikrát stalo tak okamitě vycouvají a nikam nechtějí jet)-Ono se to potom dá kvalifikovat jako omezování osobní svobody.Jednou dolo a na telefonát na 158 zde se hovory nahrávají s upozorněním e se hlídka chová arogantně za kadou cenu chce za něco peníze a e u je to třetí pokus kdy dva nevyli - po rozhovoru po vysílačce vrátily doklady-zeptali se jestli jsem si pomohl a odjeli.(problém je jen v tom e si člověk musí být jistý e nemají co vytrachat)
Nevím jestli je toto pravda protoe policie nesmí (a také nestaví) obsazené TAXI ( u několikrát zaplatili vzniklou kodu - z toho jednou letenku pasaérovi)-toto neplatí pokud řidič spáchal přestupek.Mám ověřeno e pokud je upozorním e vekeré náklady s bezdůvodným zadrením budu po nich vyadovat a samozřejmě neodmítám krevní test(a pokud ho navrhují tak je sám pobízím k odjezdu co se mi několikrát stalo tak okamitě vycouvají a nikam nechtějí jet)-Ono se to potom dá kvalifikovat jako omezování osobní svobody.Jednou dolo a na telefonát na 158 zde se hovory nahrávají s upozorněním e se hlídka chová arogantně za kadou cenu chce za něco peníze a e u je to třetí pokus kdy dva nevyli - po rozhovoru po vysílačce vrátily doklady-zeptali se jestli jsem si pomohl a odjeli.(problém je jen v tom e si člověk musí být jistý e nemají co vytrachat);-)
|
|
13.03.2012 15:26 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458399
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Bude se divit, peníze nikde nejsou a pomalu nejsou ani na ty testy na drogy - jsou dost drahý. kdy nejsou, tak to není jejich problém, ale ná problém. Nehodlám čekat, a mě nebo někoho jiného sundá zfetovanej debil autem - a si klidně dá, to je jeho problém, ale a neleze sjetej za volant - to u je pak ná problém, nás vech i tvůj.
Ve článku se píe, e test odmítli a pravděpodobně měli móóóc dobrej důvod, proč odmítnout. Nikde se nepíe o lidech, kteří museli snést bezdůvodnej odběr, páč ten odběr témě vdy vychází pozitivně - pak u takhle křičet do médií nemůou. Takhle se jen čílí kde jaké fetky, co si to sami posrali a snaí se opět vyjebat se zákonem. (prosím nepovauju za fetku nikoho, kdo si dá někde v uzavřené společnosti silvestrovské brčko, kdy neleze za volant )
Bude se divit, peníze nikde nejsou a pomalu nejsou ani na ty testy na drogy - jsou dost drahý. kdy nejsou, tak to není jejich problém, ale ná problém. Nehodlám čekat, a mě nebo někoho jiného sundá zfetovanej debil autem - a si klidně dá, to je jeho problém, ale a neleze sjetej za volant - to u je pak ná problém, nás vech i tvůj.
Ve článku se píe, e test odmítli a pravděpodobně měli móóóc dobrej důvod, proč odmítnout. Nikde se nepíe o lidech, kteří museli snést bezdůvodnej odběr, páč ten odběr témě vdy vychází pozitivně - pak u takhle křičet do médií nemůou. Takhle se jen čílí kde jaké fetky, co si to sami posrali a snaí se opět vyjebat se zákonem. (prosím nepovauju za fetku nikoho, kdo si dá někde v uzavřené společnosti silvestrovské brčko, kdy neleze za volant ;-))
|
|
13.03.2012 16:42 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458421
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Celý článek mi připadá jako "msta" za to, e si někdo dovolil zastavit zastavit pana redaktora a jetě po něm něco chtít. Trochu jsem do toho dělal a neumíte si představit, jakých zhovadilostí jsou lidi schopní a novináři tuplem. Vlastně mě ani nepřekvapuje, e polovina článku není a tak pravda, ale u novinářů u jsem si zvykl a jsem rád, e u jsem jinde...
1. Drtivá větina policistů na silnici jsou situací u PČR tak znechuceni, e si kadý odstojí tu svou stojku (ano, větinou tam nestojí o své vůli, ale proto, e musí od - do a neví jestli je někdo netočí na kameru. A u jejich nadřízený, nebo nějaký novinář) a rychle pryč. Fin. ohodnocení je bídné, kadý se o ně otře, take proč?
2. Kde vzali to, e se za pokuty v dnení době dávají odměny? Moná tak u Měáků, kde jdou vybrané prachy do rozpočtu města, potamo na jejich mzdy. Proto se s tím taky nemaou a výe jejich pokut je oproti PČR rozdílná. PČR vybere pokuty a vechny jdou do rozpočtu státu a ten je např. ve výplatní den sociálek odevzdá těm "potřebným". Take se do toho nikdo bůhvíjak nehrne. Druhá věc je ta, e se systém u PČR zvrhnul v čárkový systém, který byl sice vdycky, ale teď je to unikum. Take ne, e odměny, ale za to, e nepřinese stanovenou kvótu pokut, tak si potrestaný, a u finančně, nebo jinak. Vdycky se něco najde. Osobně jsem kvóty neplnil dle představ nadř., tak mi bylo řečeno, e mám nadměrně vyvinuto sociální cítění a měl bych si hledat práci jinde. Nějak se zapomíná, na to, e policista není soustruník (nic proti nim), který kdy si smyslí, tak vysoustruí o x matic navíc. Hasiči si taky nezakládají poáry, aby na ně mohli vyjet a naplnili tak statistiku. Dalí věc, je e o výi pokuty sice rozhoduje policista, ale ve skutečnosti má striktně přikázáno (samozřejmě ústně), jak ohodnotit jaký přestupek. Za nedodrení přichází trest. Třeba teď letí telefonování za jízdy je za 1000,- a pásy taky. To, e si chytil pachatele někde v chatě moc nikoho nezajímá. Navíc nikde v článku nezaznělo (myslím si, e schválně, v opačném případě je autor hlupák a neví co píe), e pokud ve odmítnete, tak přestupek putuje do správního řízení na magistrát, který určí pokutu, která NEMUSÍ být automaticky ta nejvyí a hlavně u to nemá s PČR nic společného. PČR alkohol na místě blokově řeit NESMÍ! A tou Amerikou bych se taky moc neoháněl. Vichni by z Ameriky chtěli jen to dobré, ale udělat sil. kontrolu po americkém způsobu tady, tak je to to poslední co ten policista v uniformě udělal. To by bylo stíností! A u PČR existuje presumpce viny.
3. Na sil. kontrolu je vdy důvod a dovolím si říct, e pokud bude policista chtít, tak vám na autě vdycky něco najde. Nepamatuju si v mém okolí, e by někdo někoho hnal na odběr bez předchozí pozitivní DZ. A pokud u nadýchám (záleí na mnoství), tak bych byl proti sobě, kdybych na tu krev nejel. Ono vechno chvíli trvá a hladina v krvi veselé klesá. pokud jsem samozřejmě před hoďkou neexnul flaku vodky. Jinak platí co napsal Tony_Z, e pokud víte, e je toho přes promili, tak ve odmítnout i za cenu vysokého flastru, ale s čistým rejstříkem.
Omlouvám se délku příspěvku, ale je mi z těch novinářů, politiků, celebrit, apod. floutků, kteří si myslí, e si vechno vyřvou (viz redaktor z Novy, kterému si dovolili naměřit v obci tuím 70 Km/h) na tyčku, tak jsem se nechal unést. U to nedělám 5 let, tak se moná něco změnilo, ale jak to tak vidím, tak spí k horímu
Celý článek mi připadá jako "msta" za to, e si někdo dovolil zastavit zastavit pana redaktora a jetě po něm něco chtít. Trochu jsem do toho dělal a neumíte si představit, jakých zhovadilostí jsou lidi schopní a novináři tuplem. Vlastně mě ani nepřekvapuje, e polovina článku není a tak pravda, ale u novinářů u jsem si zvykl a jsem rád, e u jsem jinde...
1. Drtivá větina policistů na silnici jsou situací u PČR tak znechuceni, e si kadý odstojí tu svou stojku (ano, větinou tam nestojí o své vůli, ale proto, e musí od - do a neví jestli je někdo netočí na kameru. A u jejich nadřízený, nebo nějaký novinář) a rychle pryč. Fin. ohodnocení je bídné, kadý se o ně otře, take proč?
2. Kde vzali to, e se za pokuty v dnení době dávají odměny? Moná tak u Měáků, kde jdou vybrané prachy do rozpočtu města, potamo na jejich mzdy. Proto se s tím taky nemaou a výe jejich pokut je oproti PČR rozdílná. PČR vybere pokuty a vechny jdou do rozpočtu státu a ten je např. ve výplatní den sociálek odevzdá těm "potřebným". Take se do toho nikdo bůhvíjak nehrne. Druhá věc je ta, e se systém u PČR zvrhnul v čárkový systém, který byl sice vdycky, ale teď je to unikum. Take ne, e odměny, ale za to, e nepřinese stanovenou kvótu pokut, tak si potrestaný, a u finančně, nebo jinak. Vdycky se něco najde. Osobně jsem kvóty neplnil dle představ nadř., tak mi bylo řečeno, e mám nadměrně vyvinuto sociální cítění a měl bych si hledat práci jinde. Nějak se zapomíná, na to, e policista není soustruník (nic proti nim), který kdy si smyslí, tak vysoustruí o x matic navíc. Hasiči si taky nezakládají poáry, aby na ně mohli vyjet a naplnili tak statistiku. Dalí věc, je e o výi pokuty sice rozhoduje policista, ale ve skutečnosti má striktně přikázáno (samozřejmě ústně), jak ohodnotit jaký přestupek. Za nedodrení přichází trest. Třeba teď letí telefonování za jízdy je za 1000,- a pásy taky. To, e si chytil pachatele někde v chatě moc nikoho nezajímá. Navíc nikde v článku nezaznělo (myslím si, e schválně, v opačném případě je autor hlupák a neví co píe), e pokud ve odmítnete, tak přestupek putuje do správního řízení na magistrát, který určí pokutu, která NEMUSÍ být automaticky ta nejvyí a hlavně u to nemá s PČR nic společného. PČR alkohol na místě blokově řeit NESMÍ! A tou Amerikou bych se taky moc neoháněl. Vichni by z Ameriky chtěli jen to dobré, ale udělat sil. kontrolu po americkém způsobu tady, tak je to to poslední co ten policista v uniformě udělal. To by bylo stíností! A u PČR existuje presumpce viny.
3. Na sil. kontrolu je vdy důvod a dovolím si říct, e pokud bude policista chtít, tak vám na autě vdycky něco najde. Nepamatuju si v mém okolí, e by někdo někoho hnal na odběr bez předchozí pozitivní DZ. A pokud u nadýchám (záleí na mnoství), tak bych byl proti sobě, kdybych na tu krev nejel. Ono vechno chvíli trvá a hladina v krvi veselé klesá. pokud jsem samozřejmě před hoďkou neexnul flaku vodky. Jinak platí co napsal Tony_Z, e pokud víte, e je toho přes promili, tak ve odmítnout i za cenu vysokého flastru, ale s čistým rejstříkem.
Omlouvám se délku příspěvku, ale je mi z těch novinářů, politiků, celebrit, apod. floutků, kteří si myslí, e si vechno vyřvou (viz redaktor z Novy, kterému si dovolili naměřit v obci tuím 70 Km/h) na tyčku, tak jsem se nechal unést. U to nedělám 5 let, tak se moná něco změnilo, ale jak to tak vidím, tak spí k horímu:-((((
|
|
13.03.2012 18:32 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458468
|
|
jruze
|
|
|
duff74 napsal(a): Celý článek mi připadá jako "msta" za to, e si někdo dovolil zastavit zastavit pana redaktora a jetě po něm něco chtít. Trochu jsem do toho dělal a neumíte si představit, jakých zhovadilostí jsou lidi schopní a novináři tuplem. Vlastně mě ani nepřekvapuje, e polovina článku není a tak pravda, ale u novinářů u jsem si zvykl a jsem rád, e u jsem jinde...
1. Drtivá větina policistů na silnici jsou situací u PČR tak znechuceni, e si kadý odstojí tu svou stojku (ano, větinou tam nestojí o své vůli, ale proto, e musí od - do a neví jestli je někdo netočí na kameru. A u jejich nadřízený, nebo nějaký novinář) a rychle pryč. Fin. ohodnocení je bídné, kadý se o ně otře, take proč?
2. Kde vzali to, e se za pokuty v dnení době dávají odměny? Moná tak u Měáků, kde jdou vybrané prachy do rozpočtu města, potamo na jejich mzdy. Proto se s tím taky nemaou a výe jejich pokut je oproti PČR rozdílná. PČR vybere pokuty a vechny jdou do rozpočtu státu a ten je např. ve výplatní den sociálek odevzdá těm "potřebným". Take se do toho nikdo bůhvíjak nehrne. Druhá věc je ta, e se systém u PČR zvrhnul v čárkový systém, který byl sice vdycky, ale teď je to unikum. Take ne, e odměny, ale za to, e nepřinese stanovenou kvótu pokut, tak si potrestaný, a u finančně, nebo jinak. Vdycky se něco najde. Osobně jsem kvóty neplnil dle představ nadř., tak mi bylo řečeno, e mám nadměrně vyvinuto sociální cítění a měl bych si hledat práci jinde. Nějak se zapomíná, na to, e policista není soustruník (nic proti nim), který kdy si smyslí, tak vysoustruí o x matic navíc. Hasiči si taky nezakládají poáry, aby na ně mohli vyjet a naplnili tak statistiku. Dalí věc, je e o výi pokuty sice rozhoduje policista, ale ve skutečnosti má striktně přikázáno (samozřejmě ústně), jak ohodnotit jaký přestupek. Za nedodrení přichází trest. Třeba teď letí telefonování za jízdy je za 1000,- a pásy taky. To, e si chytil pachatele někde v chatě moc nikoho nezajímá. Navíc nikde v článku nezaznělo (myslím si, e schválně, v opačném případě je autor hlupák a neví co píe), e pokud ve odmítnete, tak přestupek putuje do správního řízení na magistrát, který určí pokutu, která NEMUSÍ být automaticky ta nejvyí a hlavně u to nemá s PČR nic společného. PČR alkohol na místě blokově řeit NESMÍ! A tou Amerikou bych se taky moc neoháněl. Vichni by z Ameriky chtěli jen to dobré, ale udělat sil. kontrolu po americkém způsobu tady, tak je to to poslední co ten policista v uniformě udělal. To by bylo stíností! A u PČR existuje presumpce viny.
3. Na sil. kontrolu je vdy důvod a dovolím si říct, e pokud bude policista chtít, tak vám na autě vdycky něco najde. Nepamatuju si v mém okolí, e by někdo někoho hnal na odběr bez předchozí pozitivní DZ. A pokud u nadýchám (záleí na mnoství), tak bych byl proti sobě, kdybych na tu krev nejel. Ono vechno chvíli trvá a hladina v krvi veselé klesá. pokud jsem samozřejmě před hoďkou neexnul flaku vodky. Jinak platí co napsal Tony_Z, e pokud víte, e je toho přes promili, tak ve odmítnout i za cenu vysokého flastru, ale s čistým rejstříkem.
Omlouvám se délku příspěvku, ale je mi z těch novinářů, politiků, celebrit, apod. floutků, kteří si myslí, e si vechno vyřvou (viz redaktor z Novy, kterému si dovolili naměřit v obci tuím 70 Km/h) na tyčku, tak jsem se nechal unést. U to nedělám 5 let, tak se moná něco změnilo, ale jak to tak vidím, tak spí k horímu
Skoro ve vem má pravdu,ale vude se najdou zmetci- mně jeden stál 3.měsíce bez papírů za to e mi vycoubali do cesty(ten řidič to el sám nahlásit na pojiovnu jako jeho vinu),ten druhý jeho nadřízený mě stál papíry(na místě) a i přesto to ten kluk (slunej policajt el sám nahlásit poj.) A druhý případ jak jsem psal víe začalo červenou,potom bez radaru velkou rychlostí a končilo to technickou na silnici a mím telefonátem.
Skoro ve vem má pravdu,ale vude se najdou zmetci- mně jeden stál 3.měsíce bez papírů za to e mi vycoubali do cesty(ten řidič to el sám nahlásit na pojiovnu jako jeho vinu),ten druhý jeho nadřízený mě stál papíry(na místě) a i přesto to ten kluk (slunej policajt el sám nahlásit poj.) A druhý případ jak jsem psal víe začalo červenou,potom bez radaru velkou rychlostí a končilo to technickou na silnici a mím telefonátem.;-)
|
|
13.03.2012 19:19 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458507
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Ono je to těký. V dnení době, člověk kterej neni úplně blbej a má aspon základní povědomí o zákonech tak si vytře s hlídkou zadek. Řekne pouze tři fráze: "dobrý den. Ne, nejsem si vědom e jsem něco spáchal a proto prosím podstoupit to do správního řízení. Nashledanou" Toď ve.
Proto se člověk nemůe divit, e policie je v dnení době frustrovaná a a velice často bezúčelově ikanuje nevědoucí řidiče. Ano s chlastem a fetem je to problematické. Ale pokud není policajt úplně blbej a vidí, e dvě dechové zkouky prokázali nulu a dotyčnej má naprosto normální chování tak mi to pak skutečně připadá jako ikana, posílat ho na krevní zkouku.
Jinak je, ale fakt e pozoru poslední dobou naprosto zbytečné zastavování a zdrování lidí silničními kontrolami. Sakra kdy udělám přestupek tak a mě zastaví, ale kdy ne, tak mě fascinuje, e mě zastaví, vezme si doklady, jde na 10minut dřepět do auta a pak mi doklady vrátí a řekne "nashledanou". To pak absolutně nechápu co vlastně chtěl a proč ztrácel svůj a můj čas.
Ono je to těký. V dnení době, člověk kterej neni úplně blbej a má aspon základní povědomí o zákonech tak si vytře s hlídkou zadek. Řekne pouze tři fráze: "dobrý den. Ne, nejsem si vědom e jsem něco spáchal a proto prosím podstoupit to do správního řízení. Nashledanou" Toď ve.
Proto se člověk nemůe divit, e policie je v dnení době frustrovaná a a velice často bezúčelově ikanuje nevědoucí řidiče. Ano s chlastem a fetem je to problematické. Ale pokud není policajt úplně blbej a vidí, e dvě dechové zkouky prokázali nulu a dotyčnej má naprosto normální chování tak mi to pak skutečně připadá jako ikana, posílat ho na krevní zkouku.
Jinak je, ale fakt e pozoru poslední dobou naprosto zbytečné zastavování a zdrování lidí silničními kontrolami. Sakra kdy udělám přestupek tak a mě zastaví, ale kdy ne, tak mě fascinuje, e mě zastaví, vezme si doklady, jde na 10minut dřepět do auta a pak mi doklady vrátí a řekne "nashledanou". To pak absolutně nechápu co vlastně chtěl a proč ztrácel svůj a můj čas.
|
|
13.03.2012 20:10 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458542
|
|
js42
|
|
|
Dobrý večer.
Nechtěl jsem původně vůbec reagovat, ale nakonec mi to nedalo.
U PČR pracuji a to ji 20 let, celou dobu na ulici, mezi lidmi. Za celou dobu své praxe jsem se s popisovaným případem nesetkal. V zásadě souhlasím s tím co napsali "duff74 a Tony Z". Jen bych k tomu rád dodal, e nechápu jak pan novinář, který píe pro periodikum, které stojí 99,- Kč a jako motto má slogan "časopis ze světa luxusu a luxusního ivotního stylu" se pod svou práci ani nepodepíe. Asi proto, e motá dohromady jablka a hruky a jinak neví o čem je řeč. Prostě jedna paní povídala. Proto ten článek nestojí za reakci. Na druhou stranu je třeba objektivně říct, e vude jsou lidé různí a vdy se najde, dámy a děti prominou "blb". A bohuel jak známo sráka s blbcem je to nejhorí co se můe přihodit. Navíc je úplně jedno jakým oborem lidské činnosti se zabývá. V takovém případě je nutné se bránit vemi dostupnými prostředky.
Pěkný zbytek večera, Honza.
Dobrý večer.
Nechtěl jsem původně vůbec reagovat, ale nakonec mi to nedalo.
U PČR pracuji a to ji 20 let, celou dobu na ulici, mezi lidmi. Za celou dobu své praxe jsem se s popisovaným případem nesetkal. V zásadě souhlasím s tím co napsali "duff74 a Tony Z":palec. Jen bych k tomu rád dodal, e nechápu jak pan novinář, který píe pro periodikum, které stojí 99,- Kč a jako motto má slogan "časopis ze světa luxusu a luxusního ivotního stylu" se pod svou práci ani nepodepíe:nevim. Asi proto, e motá dohromady jablka a hruky a jinak neví o čem je řeč. Prostě jedna paní povídala. Proto ten článek nestojí za reakci. Na druhou stranu je třeba objektivně říct, e vude jsou lidé různí a vdy se najde, dámy a děti prominou "blb". A bohuel jak známo sráka s blbcem je to nejhorí co se můe přihodit. Navíc je úplně jedno jakým oborem lidské činnosti se zabývá. V takovém případě je nutné se bránit vemi dostupnými prostředky.
Pěkný zbytek večera, Honza.
|
|
13.03.2012 20:26 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458560
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
4 felix: reakce na tvou poslední větu: "jde na 10minut dřepět do auta a pak mi doklady vrátí a řekne "nashledanou". To pak absolutně nechápu co vlastně chtěl a proč ztrácel svůj a můj čas". - na to je jednoduchá odpověď - policista má nařízeno (pod sankcí potrestání, a vyhození) provést tzv. lustraci vozidla a řidiče a kdy těch lustrací po vysílačce se sejde více - od různých hlídek - tak to hold chvilku trvá. A jen pro zajímavost: myslím e to platí i nadále - musí napsat tzv. kontrolní lístek vozidla a řidiče (případně i posádky), pak prověřit tu tzv. lustraci (pátrání, odcizení, pohřeování) a jako bonbonek\: po slubě jetě přepsat tento lístek do PC
Honzo je to tak jetě pořád (čárkový systém) a závěr??? poldové jsou obrazem společnosti!!!!! a nejlepí jsou prý Langerovy děti - to byl nábor jak do hutí - ne výběr
a jinak pro neznalé: taky jsem byl policista 20 let a taky bych mohl vyprávět záitky o nás o řidičích
4 felix: reakce na tvou poslední větu: "jde na 10minut dřepět do auta a pak mi doklady vrátí a řekne "nashledanou". To pak absolutně nechápu co vlastně chtěl a proč ztrácel svůj a můj čas". - na to je jednoduchá odpověď - policista má nařízeno (pod sankcí potrestání, a vyhození) provést tzv. lustraci vozidla a řidiče a kdy těch lustrací po vysílačce se sejde více - od různých hlídek - tak to hold chvilku trvá. A jen pro zajímavost: myslím e to platí i nadále - musí napsat tzv. kontrolní lístek vozidla a řidiče (případně i posádky), pak prověřit tu tzv. lustraci (pátrání, odcizení, pohřeování) a jako bonbonek\: po slubě jetě přepsat tento lístek do PC :-))))
Honzo je to tak jetě pořád (čárkový systém) a závěr??? poldové jsou obrazem společnosti!!!!! a nejlepí jsou prý Langerovy děti - to byl nábor jak do hutí - ne výběr ;-)
a jinak pro neznalé: taky jsem byl policista 20 let a taky bych mohl vyprávět záitky o nás o řidičích :-D
|
|
13.03.2012 21:44 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458610
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
najk: Pro doplnění těch lustrací... Kdy má v autě notebook, tak to jde docela rychle, za minutku má vylustruvaný auto (pokud zastavuje z auta, tak ho má vylustrovanýho jetě ne ho zastaví, kdyby bylo v pátrání, a ví rovnou do čeho jde) a pak minutku za kadou osobu v autě - KO-čko si překopíruje do texáku. Problém je, kdy notebook nemá (je jich nedostatek), tak se také stává, e ti pomůe a třetí oddělení, páč něco zrovna nabíraj a "nemaj" čas se ti věnovat. - To pak trvá i mnohem déle ne 10 minut...
Na obvodě u nejsem, take si nejsem jistý jak teď, ale pokud si nepřivezl dostatečnej počet kontrol nebo pokud mono alespoň jednu zkrácenku za noc na chlast (buď to nebo to), tak jsi dostal pěknej poj*b.
najk: Pro doplnění těch lustrací... Kdy má v autě notebook, tak to jde docela rychle, za minutku má vylustruvaný auto (pokud zastavuje z auta, tak ho má vylustrovanýho jetě ne ho zastaví, kdyby bylo v pátrání, a ví rovnou do čeho jde) a pak minutku za kadou osobu v autě - KO-čko si překopíruje do texáku. Problém je, kdy notebook nemá (je jich nedostatek), tak se také stává, e ti pomůe a třetí oddělení, páč něco zrovna nabíraj a "nemaj" čas se ti věnovat. ;-) - To pak trvá i mnohem déle ne 10 minut...
Na obvodě u nejsem, take si nejsem jistý jak teď, ale pokud si nepřivezl dostatečnej počet kontrol nebo pokud mono alespoň jednu zkrácenku za noc na chlast (buď to nebo to), tak jsi dostal pěknej poj*b.
|
|
13.03.2012 22:09 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458614
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Já si teda nemůu na PČR stěovat, nikdy ádný bezdůvodný zdrování, vdycky jenom doklady, dýchnout a ok. Jednou se mi dokonce omluvili - zastavili mě ráno před 6, a e je jim jasný e asi nikdo nepojede do práce na 6 nalitej, ale mají to nařízený, tak a se nezlobím...
Zato na SK mě jednou nechali mrznout půl hodiny. e prej nemám jakousi kartičku k STK (měl jsem normálně nálepku na SPZ, zelenou kartu...). Na Slovensku e musí mít řidič speciální kartičku a bude to za 50Euro. Říkám e nic platit nebudu, tak prej jedeme na stanici. Klidně. Tak li do auta, půl hodiny mě lustrovali a pak Ďakujeme, móete ís...
Já si teda nemůu na PČR stěovat, nikdy ádný bezdůvodný zdrování, vdycky jenom doklady, dýchnout a ok. Jednou se mi dokonce omluvili - zastavili mě ráno před 6, a e je jim jasný e asi nikdo nepojede do práce na 6 nalitej, ale mají to nařízený, tak a se nezlobím...
Zato na SK mě jednou nechali mrznout půl hodiny. e prej nemám jakousi kartičku k STK (měl jsem normálně nálepku na SPZ, zelenou kartu...). Na Slovensku e musí mít řidič speciální kartičku a bude to za 50Euro. Říkám e nic platit nebudu, tak prej jedeme na stanici. Klidně. Tak li do auta, půl hodiny mě lustrovali a pak Ďakujeme, móete ís...
|
|
13.03.2012 22:31 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458621
|
|
jruze
|
|
|
Tony_Z napsal(a): najk: Pro doplnění těch lustrací... Kdy má v autě notebook, tak to jde docela rychle, za minutku má vylustruvaný auto (pokud zastavuje z auta, tak ho má vylustrovanýho jetě ne ho zastaví, kdyby bylo v pátrání, a ví rovnou do čeho jde) a pak minutku za kadou osobu v autě - KO-čko si překopíruje do texáku. Problém je, kdy notebook nemá (je jich nedostatek), tak se také stává, e ti pomůe a třetí oddělení, páč něco zrovna nabíraj a "nemaj" čas se ti věnovat. - To pak trvá i mnohem déle ne 10 minut...
Na obvodě u nejsem, take si nejsem jistý jak teď, ale pokud si nepřivezl dostatečnej počet kontrol nebo pokud mono alespoň jednu zkrácenku za noc na chlast (buď to nebo to), tak jsi dostal pěknej poj*b.
Jak u jsem psal - vozidlo P.J. vycouvalo zleva přes jizdní pruh a do mého pruhu(asi 30cm) a zastavilo(tak 5m předemně) jel jsem 50.-60.km/h neměl jsem kam víc uhnout na kraji vozovky stála oktávka,kontakt s vozem policie byl nepatrný - umne jen kráblej lak(ani né na plech) u vozu policie asi 1cm dirka v zadní lampě a promačklej ten rohlíček pod lampou (felicie) řidič vystoupil podívali jsme se na kodu omluvil se e mne neviděl já řekl e se v podstatě nic nestalo vylezl jeho nadřízený a začal - e je to má vina a kdy jsem toto odmítl (teď to trochu zkrátím) přijelo postupně deset vozů (jejich kolegů) s tím e to budou řeit - postupně jsem jim vysvětlil e nemohou e to musí řeit inspekce nebo inspektorát - dopadlo to tak e přijel zástupce správního oddělení z kongresky (kapitán Pudil) a se slovy ,,kdy to budu řeit já jste na min.tři měsíce bez řidičáku a kdy to bude řeit kolegině dostanete nějakou malou pokutu a bude mít řidičák" na to jsem odpověděl(protoe se zmenila ance na spravedlnost) ,,no ne abych byl bez papírů tak to jsem to raději zavinil" výsledek byl ten e prohlásil tak to budu dělat já a jste bez řidičáku.
take 1. poruení pravomoci, za 2. řidič doznal svou vinu, za 3. na dopravce po třech měsících ,, buď to mi to tu podepíete,nebo ne a to mi to seberou a budou to řeit jinde a můe to trvat dalí dva měsíce(jednání 23.12 - TAXI silvestr je pro mne tak 15.-20000,-) podepsal jsem. Druhý den mi přiel dopis od pojiovny abych se dostavil a nahlásil nehodu JAKO POKOZENÝ o týden později dopis od pojiovny dopis abych stejnou nehodu nahlásil jako kůdce. tak jsem se na to vy...ral a po čase jsem zjioval přes známého jak to tam s tím je a zjistili jsme e obě hláenky prostě nejsou v evidenci. Tak se zeptám kdo to vlastně tuto nehodu zavinil páni současný a minulí policisté? Jetě doplním e jem to probíral s jedním vyím známím policistou a on mi radil e ten spor asi vyhraji,ale a počítám s tím e se dostanu do nějaké evidence a a počítám e tak do měsíce jsem bez řidičáku - kam se hnu tam mne budou stavět vechny hlídky budou mít SPZ a mé jméno(něco jako hledaná osoba) a nedaj pokoj dokud se jim to nepovede.
Jak u jsem psal - vozidlo P.J. vycouvalo zleva přes jizdní pruh a do mého pruhu(asi 30cm) a zastavilo(tak 5m předemně) jel jsem 50.-60.km/h neměl jsem kam víc uhnout na kraji vozovky stála oktávka,kontakt s vozem policie byl nepatrný - umne jen kráblej lak(ani né na plech) u vozu policie asi 1cm dirka v zadní lampě a promačklej ten rohlíček pod lampou (felicie) řidič vystoupil podívali jsme se na kodu omluvil se e mne neviděl já řekl e se v podstatě nic nestalo vylezl jeho nadřízený a začal - e je to má vina a kdy jsem toto odmítl (teď to trochu zkrátím) přijelo postupně deset vozů (jejich kolegů) s tím e to budou řeit - postupně jsem jim vysvětlil e nemohou e to musí řeit inspekce nebo inspektorát - dopadlo to tak e přijel zástupce správního oddělení z kongresky (kapitán Pudil) a se slovy ,,kdy to budu řeit já jste na min.tři měsíce bez řidičáku a kdy to bude řeit kolegině dostanete nějakou malou pokutu a bude mít řidičák" na to jsem odpověděl(protoe se zmenila ance na spravedlnost) ,,no ne abych byl bez papírů tak to jsem to raději zavinil" výsledek byl ten e prohlásil tak to budu dělat já a jste bez řidičáku.
take 1. poruení pravomoci, za 2. řidič doznal svou vinu, za 3. na dopravce po třech měsících ,, buď to mi to tu podepíete,nebo ne a to mi to seberou a budou to řeit jinde a můe to trvat dalí dva měsíce(jednání 23.12 - TAXI silvestr je pro mne tak 15.-20000,-) podepsal jsem. Druhý den mi přiel dopis od pojiovny abych se dostavil a nahlásil nehodu JAKO POKOZENÝ o týden později dopis od pojiovny dopis abych stejnou nehodu nahlásil jako kůdce.:-)) tak jsem se na to vy...ral a po čase jsem zjioval přes známého jak to tam s tím je a zjistili jsme e obě hláenky prostě nejsou v evidenci. Tak se zeptám kdo to vlastně tuto nehodu zavinil páni současný a minulí policisté? Jetě doplním e jem to probíral s jedním vyím známím policistou a on mi radil e ten spor asi vyhraji,ale a počítám s tím e se dostanu do nějaké evidence a a počítám e tak do měsíce jsem bez řidičáku - kam se hnu tam mne budou stavět vechny hlídky budou mít SPZ a mé jméno(něco jako hledaná osoba) a nedaj pokoj dokud se jim to nepovede.
|
|
13.03.2012 23:06 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458630
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mafie. Koza Nozdra.
Mafie. Koza Nozdra. :-((((
|
|
14.03.2012 07:58 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458660
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
jruze: Co k tomu dodat... Jak u nás tu více psalo, v kadém odvětví se najdou blbci. Jak píe, e by jsi se dostal do nějaké evidence, tak já teda o ádné takové nevím - leda tak evidence "per huba", tohodle zastavavujte, protoe tohle a tohle, ale rozhodně ne v takové souvislosti jak píe. To jsem nikdy neslyel. (třeba toho vím málo nebo tě ten známý zbytečně strail) Jinak řadovej policista ti na takovýhle věci rychle zapomene, má mnoho jiné práce, ne nahánět jedno auto, který mu je umák (jen aby ho buzeroval na popud nadřízenýho nemá za potřebí). To by snad musela být z nějakého prdelákova Horní-Dolní, ale ve větím městě pochybuji, e na to má někdo čas.
jruze: Co k tomu dodat... Jak u nás tu více psalo, v kadém odvětví se najdou blbci. Jak píe, e by jsi se dostal do nějaké evidence, tak já teda o ádné takové nevím - leda tak evidence "per huba", tohodle zastavavujte, protoe tohle a tohle, ale rozhodně ne v takové souvislosti jak píe. To jsem nikdy neslyel. (třeba toho vím málo nebo tě ten známý zbytečně strail) Jinak řadovej policista ti na takovýhle věci rychle zapomene, má mnoho jiné práce, ne nahánět jedno auto, který mu je umák (jen aby ho buzeroval na popud nadřízenýho nemá za potřebí). To by snad musela být z nějakého prdelákova Horní-Dolní, ale ve větím městě pochybuji, e na to má někdo čas.
|
|
14.03.2012 09:26 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458699
|
|
js42
|
|
|
4 najk - tvůj závěr je jako vdy správný !!!
4 najk - tvůj závěr je jako vdy správný:palec !!!
|
|
14.03.2012 10:08 -
Re: Dejte si na to pozor!!! Nemusíte pít a přece Vás policie vytrestá....
|
2458709
|
|
jruze
|
|
|
Tony_Z napsal(a): jruze: Co k tomu dodat... Jak u nás tu více psalo, v kadém odvětví se najdou blbci. Jak píe, e by jsi se dostal do nějaké evidence, tak já teda o ádné takové nevím - leda tak evidence "per huba", tohodle zastavavujte, protoe tohle a tohle, ale rozhodně ne v takové souvislosti jak píe. To jsem nikdy neslyel. (třeba toho vím málo nebo tě ten známý zbytečně strail) Jinak řadovej policista ti na takovýhle věci rychle zapomene, má mnoho jiné práce, ne nahánět jedno auto, který mu je umák (jen aby ho buzeroval na popud nadřízenýho nemá za potřebí). To by snad musela být z nějakého prdelákova Horní-Dolní, ale ve větím městě pochybuji, e na to má někdo čas.
Praha má zhruba 6000 TAXI a jednalo se o jednoho policajta z vysoce postavených - ten co mi radil je dobrej kamarád ze zásahovky.V dnení době je tento seznam (viděl jsem ho) na neádoucí(problémové taxi řidiče)- ti se účastní i několika kontrol za noc . Praha je propikovaná kamerama a stačí aby operační,který na ně čučí jen poslal do éteru tam a tam jede vozidlo podívejte se na něj(určitě tě nebude hledat nějaká hlídka brouzdající Prahou)Jednou se mi stalo e mne zastavila hlídka,která mi řekla e u mne chtěli třikrát skontrolovat a e jsem se jim vdy ztratil (patně zakrytý transparent-jako e nejsem v provozu-aby nemohli chtít vechny doklady k TAXI - no byli dva a hodní - chtěli jen (....,-) a jsou jetě e ti řeknou ,,kdy to polem na magistrát tak je to od 50000,- vej tak si vyber" ale tohle bylo spí na S.Z.(ale nikdo z TAXI to nikde nepotvrdí a asi je kadý rád e to je..)
Praha má zhruba 6000 TAXI a jednalo se o jednoho policajta z vysoce postavených - ten co mi radil je dobrej kamarád ze zásahovky.V dnení době je tento seznam (viděl jsem ho) na neádoucí(problémové taxi řidiče)- ti se účastní i několika kontrol za noc ;-) . Praha je propikovaná kamerama a stačí aby operační,který na ně čučí jen poslal do éteru tam a tam jede vozidlo podívejte se na něj(určitě tě nebude hledat nějaká hlídka brouzdající Prahou)Jednou se mi stalo e mne zastavila hlídka,která mi řekla e u mne chtěli třikrát skontrolovat a e jsem se jim vdy ztratil (patně zakrytý transparent-jako e nejsem v provozu-aby nemohli chtít vechny doklady k TAXI - no byli dva a hodní - chtěli jen (....,-) a jsou jetě e ti řeknou ,,kdy to polem na magistrát tak je to od 50000,- vej tak si vyber" ale tohle bylo spí na S.Z.(ale nikdo z TAXI to nikde nepotvrdí a asi je kadý rád e to je..);-)
|
|
| |
|
|