| | |
16.04.2015 23:24 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810826
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Presne jak pise Johny, idealni je jet v levem pruhu o kterem vsichni vi ze konci az nadoraz aby pak vsichni mohli zastavit a pana pustit... to zrychli dopravu
Presne jak pise Johny, idealni je jet v levem pruhu o kterem vsichni vi ze konci az nadoraz aby pak vsichni mohli zastavit a pana pustit...:palec to zrychli dopravu :-d
|
|
16.04.2015 23:31 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810827
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
63zdenda napsal(a): Na koleních, které absolvuji jednou ročně, nám v tloukají do hlavy, dokonce to je zanesené i ve vyhláce, e zip se pouívá v případě, kdy se dva pruhy sbíhají, aní by bylo jasné, který z nich je průběný...
Při souběné jízdě umoní řidiči vozidel jedoucích v průběném pruhu řidičům vozidel do tohoto pruhu přejídějících z pruhu, který přestal být průběným, vjet tak, aby se vozidla jedoucí v průběném pruhu a vozidla do něho přejídějící mohla řadit střídavě po jednom do jízdního proudu průběného pruhu."
.link.
Při souběné jízdě umoní řidiči vozidel jedoucích v průběném pruhu řidičům vozidel do tohoto pruhu přejídějících z pruhu, který přestal být průběným, vjet tak, aby se vozidla jedoucí v průběném pruhu a vozidla do něho přejídějící mohla řadit střídavě po jednom do jízdního proudu průběného pruhu."
http://www.ibesip.cz/cz/ridic/zasady-bezpecne-jizdy/pravidlo-zip
|
|
17.04.2015 07:23 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810846
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Zip je na jednu stranu dobra vec, ale ne vzdy je nutne ho pouzivat, nebo si ho vynucovat. Je potreba ho chapat, jako prostredek k plynulejsimu razeni se do prubezneho pruhu ze dvou ucpanych pruhu, coz je velka pomoc a drive to byl docela problem. Nicmene nic nezakazuje se do prubezneho pruhu zaradit driv a v pripade ne moc hustyho a plynulyho provozu je to lepsi a vetsinou to ridici delaji. V takovym pripade chapu reakci lidi na strelce, ktery ty vsechny auta predjede, ikdyz jedou plynule zhruba rychlosti povolenou v tom useku a provoz neni nijak husty, aby se nemohl zaradit do prubeznyho pruhu kdykoliv driv. To vetsinou vede k tomu, ze se snazi nacpat za kazdou cenu do prubeznyho pruhu az v miste, kde dal nemuze a nezridka donuti celou tu do te doby plynule jedouci kolonu zastavit.
Takze za me v takovym pripade mam toho dotycnyho skutecne za debila.
Co se kruhacu tyka, je ted takova asi moda, protoze to cpou skoro vsude i kdyz to tam nema zadnej efekt a taky vim o jednom miste, kde kruhac zasekaval dopravu tak nehoraznym zpusobem, za ho museli zase zrusit a krizovatku vyresit jinak.
Zip je na jednu stranu dobra vec, ale ne vzdy je nutne ho pouzivat, nebo si ho vynucovat. Je potreba ho chapat, jako prostredek k plynulejsimu razeni se do prubezneho pruhu ze dvou ucpanych pruhu, coz je velka pomoc a drive to byl docela problem. Nicmene nic nezakazuje se do prubezneho pruhu zaradit driv a v pripade ne moc hustyho a plynulyho provozu je to lepsi a vetsinou to ridici delaji. V takovym pripade chapu reakci lidi na strelce, ktery ty vsechny auta predjede, ikdyz jedou plynule zhruba rychlosti povolenou v tom useku a provoz neni nijak husty, aby se nemohl zaradit do prubeznyho pruhu kdykoliv driv. To vetsinou vede k tomu, ze se snazi nacpat za kazdou cenu do prubeznyho pruhu az v miste, kde dal nemuze a nezridka donuti celou tu do te doby plynule jedouci kolonu zastavit.
Takze za me v takovym pripade mam toho dotycnyho skutecne za debila.
Co se kruhacu tyka, je ted takova asi moda, protoze to cpou skoro vsude i kdyz to tam nema zadnej efekt a taky vim o jednom miste, kde kruhac zasekaval dopravu tak nehoraznym zpusobem, za ho museli zase zrusit a krizovatku vyresit jinak.
|
|
17.04.2015 07:42 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810849
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No myslíte to vichni hezky a chápu to.Ale jak jsem psal, je to boj s větrnými mlýny. Průběný pruh se vleče krokem víc jak 300 m a levý volný a na konec.
Kadé páté auto jede v něm a na konec a ihned projede.
Take je prostě blbost v něm stát. Dokud nebude v obou stejná fronta,spravedlnost nikdy nebude...
T Henry přesně to mi napadlo,to auto vypadalo divně. Říkal jsem si e by tam mohl být nějaký Rus s bouchačkou, ale ten by zase nestál ve frontě.. .)
Nejlepí by bylo jak jsem psal skočit na ty koleje, to by čumel
No myslíte to vichni hezky a chápu to.Ale jak jsem psal, je to boj s větrnými mlýny. Průběný pruh se vleče krokem víc jak 300 m a levý volný a na konec.
Kadé páté auto jede v něm a na konec a ihned projede.
Take je prostě blbost v něm stát. Dokud nebude v obou stejná fronta,spravedlnost nikdy nebude...
T Henry přesně to mi napadlo,to auto vypadalo divně. Říkal jsem si e by tam mohl být nějaký Rus s bouchačkou, ale ten by zase nestál ve frontě.. .:-)))
Nejlepí by bylo jak jsem psal skočit na ty koleje, to by čumel :-))
|
|
17.04.2015 07:48 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810850
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
TomasT napsal(a): Při souběné jízdě umoní řidiči vozidel jedoucích v průběném pruhu řidičům vozidel do tohoto pruhu přejídějících z pruhu, který přestal být průběným, vjet tak, aby se vozidla jedoucí v průběném pruhu a vozidla do něho přejídějící mohla řadit střídavě po jednom do jízdního proudu průběného pruhu."
.link.
Jsem rád, e jsi dal sem ten link, potvrzuje to přesně to co jsem celou dobu psal, pokud má zip fungovat, musí se dodret pravidla, pak funguje dobře a zrychluje to bezpečnost a plynulost provozu, pokud se pravidla nedodrí, má to přesně opačný efekt, je to v lidech, v jejich znalostech a dodrování. Stejné jak jsem psal o přednosti zprava na parkovitích u obchoďáků, nejsou tam značky a lidé si myslí, kdy jedou rovně, mají přednost, mnohokrát jsem stál na brzdách i kdy jsem měl přednost já, jetě kroutili hlavou, jak je moné, e jim tam vjídím, proto bych souhlasil pro kolení řidičů, kteří na kolení chodit nemusí, určitě by na silnicích bylo znát určité zlepení v chování a dodrování pravidel, to se samozřejmě netýká řidičů, kteří na to kalou, ty nedostanou rozum nikdy.
Jsem rád, e jsi dal sem ten link, potvrzuje to přesně to co jsem celou dobu psal, pokud má zip fungovat, musí se dodret pravidla, pak funguje dobře a zrychluje to bezpečnost a plynulost provozu, pokud se pravidla nedodrí, má to přesně opačný efekt, je to v lidech, v jejich znalostech a dodrování. Stejné jak jsem psal o přednosti zprava na parkovitích u obchoďáků, nejsou tam značky a lidé si myslí, kdy jedou rovně, mají přednost, mnohokrát jsem stál na brzdách i kdy jsem měl přednost já, jetě kroutili hlavou, jak je moné, e jim tam vjídím, proto bych souhlasil pro kolení řidičů, kteří na kolení chodit nemusí, určitě by na silnicích bylo znát určité zlepení v chování a dodrování pravidel, to se samozřejmě netýká řidičů, kteří na to kalou, ty nedostanou rozum nikdy. ;-)
|
|
17.04.2015 08:31 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810883
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
bluemotion napsal(a): Presne jak pise Johny, idealni je jet v levem pruhu o kterem vsichni vi ze konci az nadoraz aby pak vsichni mohli zastavit a pana pustit... to zrychli dopravu
Nevím proč zastavit, stačí dostatečně v předstihu vytvořit místo na jedno auto.Teda ne e bych to nikdy neudělal, ale předjet celou kolonu je trochu přes čáru - ale to zase naráím na to, e řidiči neumí zip. Ale kdy se táhnou pomalu, kolona má aspoň 10- 20 aut a já nemám na čekání celý den, udělal bych to samé co Hellmut.
Nevím proč zastavit, stačí dostatečně v předstihu vytvořit místo na jedno auto.Teda ne e bych to nikdy neudělal, ale předjet celou kolonu je trochu přes čáru - ale to zase naráím na to, e řidiči neumí zip. Ale kdy se táhnou pomalu, kolona má aspoň 10- 20 aut a já nemám na čekání celý den, udělal bych to samé co Hellmut.
|
|
17.04.2015 08:36 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810884
|
|
marton
|
|
|
Celkom zaujimava debata ono kazda krajina toto moze riesit po svojom, aj pravna uprava v nasich koncinach je trocha odlisna... v kazdom pripade to je aj o ohladuplnosti.
Zakon o cestnej premavke §10 Jazda v jazdnych pruhoch
(6) Vodič pri prechádzaní z jedného jazdného pruhu do druhého jazdného pruhu je povinný da prednos v jazde vodičovi jazdiacemu v jazdnom pruhu, do ktorého prechádza; pritom je povinný dáva znamenie o zmene smeru jazdy. Tam, kde sa dva jazdné pruhy zbiehajú do jedného jazdného pruhu tak, e nie je zrejmé, ktorý z nich je priebený, vodič jazdiaci v žavom jazdnom pruhu je povinný da prednos v jazde vodičovi v pravom jazdnom pruhu; to neplatí, ak ide o striedavé radenie upravené príslunou dopravnou značkou.
(8) Ak je na zaraďovanie do priebeného jazdného pruhu zriadený pripájací pruh, je vodič povinný pred zaradením sa do priebeného jazdného pruhu poui tento pruh. Vodič pri zaraďovaní z pripájacieho pruhu do priebeného pruhu je povinný da prednos v jazde vodičovi idúcemu v priebenom pruhu.
(10) Ak je pri súbenej jazde v niektorom jazdnom pruhu prekáka cestnej premávky, vodič vozidla idúceho vo vožnom jazdnom pruhu je povinný umoni vodičovi prvého vozidla nachádzajúceho sa v jazdnom pruhu, v ktorom je prekáka, jej obídenie, ak ten dáva znamenie o zmene smeru jazdy. Vodič obchádzajúci prekáku pritom nesmie ohrozi vodiča jazdiaceho vo vožnom jazdnom pruhu.
takze zaver: "Zip" - striedave radenie v SR plati pred prekazkou na ceste (ak vodic pouzije znamenie o zmene smeru jazdy) alebo ak je osadena dopravna znacka; pri klasickom zbiehani dvoch pruhov ma prednost vozidlo v priebeznom pruhu.
Celkom zaujimava debata :) ono kazda krajina toto moze riesit po svojom, aj pravna uprava v nasich koncinach je trocha odlisna... v kazdom pripade to je aj o ohladuplnosti.
Zakon o cestnej premavke §10 Jazda v jazdnych pruhoch
(6) Vodič pri prechádzaní z jedného jazdného pruhu do druhého jazdného pruhu je povinný da prednos v jazde vodičovi jazdiacemu v jazdnom pruhu, do ktorého prechádza; pritom je povinný dáva znamenie o zmene smeru jazdy. Tam, kde sa dva jazdné pruhy zbiehajú do jedného jazdného pruhu tak, e nie je zrejmé, ktorý z nich je priebený, vodič jazdiaci v žavom jazdnom pruhu je povinný da prednos v jazde vodičovi v pravom jazdnom pruhu; to neplatí, ak ide o striedavé radenie upravené príslunou dopravnou značkou.
(8) Ak je na zaraďovanie do priebeného jazdného pruhu zriadený pripájací pruh, je vodič povinný pred zaradením sa do priebeného jazdného pruhu poui tento pruh. Vodič pri zaraďovaní z pripájacieho pruhu do priebeného pruhu je povinný da prednos v jazde vodičovi idúcemu v priebenom pruhu.
(10) Ak je pri súbenej jazde v niektorom jazdnom pruhu prekáka cestnej premávky, vodič vozidla idúceho vo vožnom jazdnom pruhu je povinný umoni vodičovi prvého vozidla nachádzajúceho sa v jazdnom pruhu, v ktorom je prekáka, jej obídenie, ak ten dáva znamenie o zmene smeru jazdy. Vodič obchádzajúci prekáku pritom nesmie ohrozi vodiča jazdiaceho vo vožnom jazdnom pruhu.
takze zaver: "Zip" - striedave radenie v SR plati pred prekazkou na ceste (ak vodic pouzije znamenie o zmene smeru jazdy) alebo ak je osadena dopravna znacka; pri klasickom zbiehani dvoch pruhov ma prednost vozidlo v priebeznom pruhu.
|
|
17.04.2015 09:40 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810904
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Tohle u nas plati taky, zip se uplatnuje jen pri soubezne jizde.
Tohle u nas plati taky, zip se uplatnuje jen pri soubezne jizde.
|
|
17.04.2015 14:04 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2811011
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Vdy je to ale logické, proč stát, kdy to vedle jede
Prostě se má jet v obou a pak se plynule srovnat.
Jene ty lidi stojí vlevo,protoe se větina bojí, e z prava je do leva pak nikdo nepustí. No tak a stojí! Ale pak a se nevztekaj!
A nebo vude udělat jen jeden pruh?
Jako cpát se kilometr do leva a věřit e v pravo nikdo nepojede,je stejné jako věřit e bude fungovat komunismus...
Ale pěkně si tady diskutujeme, to mě baví
:-))))
Vdy je to ale logické, proč stát, kdy to vedle jede :-d
Prostě se má jet v obou a pak se plynule srovnat.
Jene ty lidi stojí vlevo,protoe se větina bojí, e z prava je do leva pak nikdo nepustí. No tak a stojí! Ale pak a se nevztekaj!:-)
A nebo vude udělat jen jeden pruh?:-d
Jako cpát se kilometr do leva a věřit e v pravo nikdo nepojede,je stejné jako věřit e bude fungovat komunismus... :-))))
Ale pěkně si tady diskutujeme, to mě baví :palec
|
|
17.04.2015 14:33 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2811013
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Přesně tak Asi se shodneme, e kdy u je zácpa, tak zip má smysl. Otázkou je, jak ho praktikovat, kdy jetě zácpa není. U nás chybí značka nebo nějaké označení, ve kterém místě by se mělo zipovat. Rozhodně to není v místě zúení. Podle mě by se mělo zipovat od značky Sbíhání pruhů 200m, a za značkou Sbíhání pruhů u by v končícím nikdo jet neměl. Tak jak je to ve stoupacích pruzích. A ve městě, kde prostě jeden pruh končí a značka tam není...tam u je to o svědomí kadého z nás, jestli máme zapotřebí podjet těch 300m aut a pak je vechny zablokovat. Jinak vyjet z průběnýho pruhu, před jet pár aut a zase se řadit zpátky, to povauju přesně za případ, podle čeho se jmenuje tohle vlákno
Přesně tak:-d Asi se shodneme, e kdy u je zácpa, tak zip má smysl. Otázkou je, jak ho praktikovat, kdy jetě zácpa není. U nás chybí značka nebo nějaké označení, ve kterém místě by se mělo zipovat. Rozhodně to není v místě zúení. Podle mě by se mělo zipovat od značky Sbíhání pruhů 200m, a za značkou Sbíhání pruhů u by v končícím nikdo jet neměl. Tak jak je to ve stoupacích pruzích. A ve městě, kde prostě jeden pruh končí a značka tam není...tam u je to o svědomí kadého z nás, jestli máme zapotřebí podjet těch 300m aut a pak je vechny zablokovat. Jinak vyjet z průběnýho pruhu, před jet pár aut a zase se řadit zpátky, to povauju přesně za případ, podle čeho se jmenuje tohle vlákno:)
|
|
17.04.2015 15:01 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2811017
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud není kolona, nejde o souběnou jízdu a není třeba zipovat, místa bývá na zařazení dost.
Pokud to stojící nebo pomalu jedoucí kolona je, jde o souběnou jízdu a je potřeba to nae kolegy naučit - proto ty končící pruhy hezky dojídějte a do konce a řaďte se tam, jak je to uvedené v zákoně. Kadý, kdo se v koloně z neprůběného pruhu nepředpokládaně řadí dříve, tak v tom akorát dělá zmatek a ten průběný pruh daleko více zpomaluje.
Pokud někdo z průběného pruhu částečně vyjede, aby srovnal rychlost obou pruhů - já osobně s tím ádný problém nemám, celkové plynulosti v zúení to nijak nekodí.
Pokud není kolona, nejde o souběnou jízdu a není třeba zipovat, místa bývá na zařazení dost.
Pokud to stojící nebo pomalu jedoucí kolona je, jde o souběnou jízdu a je potřeba to nae kolegy naučit - proto ty končící pruhy hezky dojídějte a do konce a řaďte se tam, jak je to uvedené v zákoně. Kadý, kdo se v koloně z neprůběného pruhu nepředpokládaně řadí dříve, tak v tom akorát dělá zmatek a ten průběný pruh daleko více zpomaluje.
Pokud někdo z průběného pruhu částečně vyjede, aby srovnal rychlost obou pruhů - já osobně s tím ádný problém nemám, celkové plynulosti v zúení to nijak nekodí.
|
|
17.04.2015 17:00 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2811046
|
|
Henry
|
|
|
Stále nechápu proč by měli auta v místě zůení zpomalovat.???
Teoreticky!!!! Dva jízdní pruhy - v kadém kolona vozidel jedoucí 50km/hod - vichni dodrují bezpečnou vzdálenost asi 10 a 15m - před místem zůení se "zazipujou" - při délce aut asi 5m a mezery asi 10 a 15m to nemůe být problém ani při rychlosti 50km/hod. Za místem zůení se zase "rozzipujou" a jedou kadý po svém.
Tak mě vysvětlete v čem je v Česku takový problém.
P.S. Chtělo by to na srazu nacvičit a "nakamerovat" jako istruktání video.
Stále nechápu proč by měli auta v místě zůení zpomalovat.???
Teoreticky!!!! Dva jízdní pruhy - v kadém kolona vozidel jedoucí 50km/hod - vichni dodrují bezpečnou vzdálenost asi 10 a 15m - před místem zůení se "zazipujou" - při délce aut asi 5m a mezery asi 10 a 15m to nemůe být problém ani při rychlosti 50km/hod. Za místem zůení se zase "rozzipujou" a jedou kadý po svém.
Tak mě vysvětlete v čem je v Česku takový problém. :-o:-o
P.S. Chtělo by to na srazu nacvičit a "nakamerovat" jako istruktání video.:-))))
|
|
17.04.2015 18:00 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2811071
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
U jsi viděl v koloně rozestupy 10-15m? To je ten problém. V praxi to není jak na instruktáním videu, jednak rozestupy jsou kratí a taky auta jsou delí (sem tam kamion...).
Nejde se zipovat těsně před zúením, to v rychlosti nejde zvládnout. Tady jsem nael pěkný obrázek z USA, mají tam jasné cedule, kdy se mají začít zipovat: .link.
Jestli je to v měřítku, tak se zipují 50-100m před zúením, nejezdí nadoraz k ipce jako u nás.
Přejetí do končícího pruhu a pak zpátky do průběného tu kolonu podstatně zpomalí. Představ si extrém, silnice by se z 1 pruhu roziřovala na 6 a zpátky na 1, něco jako u benzinky. Případ 1, vichni pojedou stálou rychlostí v jednom pruhu. Případ 2, auta se rozjedou do 6 pruhů a před zúením se začnou zipovat do jednoho, budou muset skoro zastavit.
U jsi viděl v koloně rozestupy 10-15m? To je ten problém. V praxi to není jak na instruktáním videu, jednak rozestupy jsou kratí a taky auta jsou delí (sem tam kamion...).
Nejde se zipovat těsně před zúením, to v rychlosti nejde zvládnout. Tady jsem nael pěkný obrázek z USA, mají tam jasné cedule, kdy se mají začít zipovat: http://www.jamesrobertwatson.com/images/mergesign3.jpg
Jestli je to v měřítku, tak se zipují 50-100m před zúením, nejezdí nadoraz k ipce jako u nás.
Přejetí do končícího pruhu a pak zpátky do průběného tu kolonu podstatně zpomalí. Představ si extrém, silnice by se z 1 pruhu roziřovala na 6 a zpátky na 1, něco jako u benzinky. Případ 1, vichni pojedou stálou rychlostí v jednom pruhu. Případ 2, auta se rozjedou do 6 pruhů a před zúením se začnou zipovat do jednoho, budou muset skoro zastavit.
|
|
17.04.2015 23:20 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2811376
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Dennodenne trčím v zahraničí v zápche.. kazdy sa trepe az do zuzenia z dvoch dovodov.. - musia ho pusti + predbehne 20 áut a uetrí si minútu v zápche ,,
Má to dva háčiky - ten pred ktoreho sa zaraduje musí zasta a je povinný ho pusti . V prípade ze ho nepustí..a nabúra je to vina toho kto mu nedal prednos.
Ja osobne preferujem radenie skôr, stačí da blinker a niekto dobrosrdečný ..resp nesebecký vytvorí medzeru.. plynule za jazdy sa tam zasuniem. Ked to ja zvládam denne s viac ako 17m kamionom..tak nech mi niekto netvrdi ze s autom sa to nedá Robim to aj s osobákom.. problem nastáva ked sa dostanem k zipsu..tam zase musim zasta..lebo inteligenta to nenapadlo..a tak brzdíme..
Dennodenne trčím v zahraničí v zápche.. kazdy sa trepe az do zuzenia z dvoch dovodov.. - musia ho pusti + predbehne 20 áut a uetrí si minútu v zápche ,,
Má to dva háčiky - ten pred ktoreho sa zaraduje musí zasta a je povinný ho pusti . V prípade ze ho nepustí..a nabúra je to vina toho kto mu nedal prednos.
Ja osobne preferujem radenie skôr, stačí da blinker a niekto dobrosrdečný ..resp nesebecký vytvorí medzeru.. plynule za jazdy sa tam zasuniem. Ked to ja zvládam denne s viac ako 17m kamionom..tak nech mi niekto netvrdi ze s autom sa to nedá :-p Robim to aj s osobákom.. problem nastáva ked sa dostanem k zipsu..tam zase musim zasta..lebo inteligenta to nenapadlo..a tak brzdíme..
|
|
17.04.2015 23:25 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2811381
|
|
jumep
|
|
|
ja som to hovoril uz davno, ked som chodil s T815 po bratislave, stacila smerovka a naznak zatocenia volantom - medzera bola, ked som to skusal v osobaku tak ta medzera nie a nie
ja som to hovoril uz davno, ked som chodil s T815 po bratislave, stacila smerovka a naznak zatocenia volantom - medzera bola, ked som to skusal v osobaku tak ta medzera nie a nie :)
|
|
18.04.2015 11:20 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2811572
|
|
jruze
|
|
|
Já třeba jezdím hodně často do D.Počernic kde je skoro pokadé kolona ve pičce tak 1Km - no nevím jestli je to prasárna ale.. - take v levém dokud jede(přez pravej stojící) potom problém projet přes pravej do odstavného a pomalou jízdou se zaplím pravím blinkrem (proto se následně zařazuji do odbočovacího pravého) no a xkrát se mi stalo e idiot v pravém který si mne vimne vyjede napůl z pravého do odstavného abych nemohl pokraovat
No nevím co je v tomto případě prasárna??
Já třeba jezdím hodně často do D.Počernic kde je skoro pokadé kolona ve pičce tak 1Km - no nevím jestli je to prasárna ale.. - take v levém dokud jede(přez pravej stojící) potom problém projet přes pravej do odstavného a pomalou jízdou se zaplím pravím blinkrem (proto se následně zařazuji do odbočovacího pravého) no a xkrát se mi stalo e idiot v pravém který si mne vimne vyjede napůl z pravého do odstavného abych nemohl pokraovat:nevim
No nevím co je v tomto případě prasárna??;-)
|
|
18.04.2015 12:25 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2811639
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
no to je klasika, odstavným pruhem se nejezdí, ale udělal bych to taky ve tvé situaci. A toho dementa co ti tam napůl vjede bych ztrestal... Sebrat mu debilovi klíčky od auta a hodit je do kanálu. Co kdybys někoho vezl do nemocnice? By asi pěkně vejral kdyby se kvůli jeho vyučování něco stalo...
:-)))) no to je klasika, odstavným pruhem se nejezdí, ale udělal bych to taky ve tvé situaci. A toho dementa co ti tam napůl vjede bych ztrestal... Sebrat mu debilovi klíčky od auta a hodit je do kanálu. Co kdybys někoho vezl do nemocnice? By asi pěkně vejral kdyby se kvůli jeho vyučování něco stalo...
|
|
18.04.2015 15:49 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2811777
|
|
radar
|
Město: Řicany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 69 |
|
|
Ztrestat zaslouí ty, za blby kecy. Sám jsi to napsal, "odstavným pruhem se nejezdí". Těch co jezdí odstavným pruhem "do nemocnice" vídám kadý den desítky. A ty blbci co dodrují zákon, a si uvědomí "co kdybych jel do nemocnice".
Ztrestat zaslouí ty, za blby kecy. Sám jsi to napsal, "odstavným pruhem se nejezdí". Těch co jezdí odstavným pruhem "do nemocnice" vídám kadý den desítky. A ty blbci co dodrují zákon, a si uvědomí "co kdybych jel do nemocnice". :-(
|
|
| |
|
|