| | |
15.04.2015 20:28 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810515
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Pravdu jsi měl ty. Ne se ná národ naučí správně "zip", tak to jetě potrvá.
Pravdu jsi měl ty. Ne se ná národ naučí správně "zip", tak to jetě potrvá.
|
|
15.04.2015 20:49 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810525
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Přesně tak kolona by neměla 300 ale jen 150 metrů a řidiči by mohli plynule zipovat.
Se bohuel v Česku a bude si muset počkat a se to ostatní naučí.
Přesně tak kolona by neměla 300 ale jen 150 metrů a řidiči by mohli plynule zipovat.
Se bohuel v Česku a bude si muset počkat a se to ostatní naučí.
|
|
15.04.2015 21:28 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810558
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Přesně tak, zip spoustě řidičů nic neříká...
V pátek asi byly skvrny na slunci, dva dementi podjíděli kolonu vozidel vpravo...
První, Polák, se zařadil zpátky před civilní Octavii naich pomahačů a chráničů. Hodili maják na střechu a u ho táhli z dálnice pryč
Druhého zavřel týpek co jel přede mnou, e měl s tou O III co dělat aby dobrzdil za tím kamionem v pravém pruhu.
Ani jednou jsme v koloně nejeli míň jak 120... tohle asi nikdy nepochopím, ten druhý jel za dalích 20 km pomaleji, take asi nespěchá kdy jsem ho bez problémů předjel na tempomat...
Přesně tak, zip spoustě řidičů nic neříká...
V pátek asi byly skvrny na slunci, dva dementi podjíděli kolonu vozidel vpravo...
První, Polák, se zařadil zpátky před civilní Octavii naich pomahačů a chráničů. Hodili maják na střechu a u ho táhli z dálnice pryč :-)))):-))))
Druhého zavřel týpek co jel přede mnou, e měl s tou O III co dělat aby dobrzdil za tím kamionem v pravém pruhu.
Ani jednou jsme v koloně nejeli míň jak 120... tohle asi nikdy nepochopím, ten druhý jel za dalích 20 km pomaleji, take asi nespěchá kdy jsem ho bez problémů předjel na tempomat...
|
|
15.04.2015 21:46 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810566
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Je pravda, e zip hodně řidičům nic neříká, kdy jedu u nás k obchoďáku, na velkém parkoviti řidičům nic neříká ani přednost zprava, myslí si, kdy jedou rovně, jsou na hlavní, samozřejmě značky tam ádné nejsou, kolikrát mne tam málem smetli a jetě se divili, e mám snahu jim tam vjet, chtělo by je zvát alespoň jednou za dva roky na kolení, ne přezkouení, určitě by se chovali jinak, já ohledně modrým majákům chodím kadý rok a opravdu mi to vdy něco nového dá.
Je pravda, e zip hodně řidičům nic neříká, kdy jedu u nás k obchoďáku, na velkém parkoviti řidičům nic neříká ani přednost zprava, myslí si, kdy jedou rovně, jsou na hlavní, samozřejmě značky tam ádné nejsou, kolikrát mne tam málem smetli a jetě se divili, e mám snahu jim tam vjet, chtělo by je zvát alespoň jednou za dva roky na kolení, ne přezkouení, určitě by se chovali jinak, já ohledně modrým majákům chodím kadý rok a opravdu mi to vdy něco nového dá. ;-)
|
|
15.04.2015 22:04 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810573
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
To nemusí ani kvůli majakům, stačí být řidič - referent a dozví se novinky. Povinně kadý rok .
To nemusí ani kvůli majakům, stačí být řidič - referent a dozví se novinky. :-) Povinně kadý rok :-).
|
|
15.04.2015 23:59 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810607
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Na D5 je to teď podobný. Kvůli neschopnosti zvládnout zip se tvoří kolony jak prase a a v jednom pruhu se to rozjede. Lidi nesmyslně přejídí do pruhu u kilometr před a podobně. A samozřejmě podjídí sakra dost lidí.
Mimochodem jak byste hodnotili tohle? Jestli někdo zná přejezd v Praze na Nádraí Veleslavín, tak ví, e tam jsou raňky dole dost dlouho, take se stává, e je kolona a na Evropskou, která se tak zbytečně blokuje. No a jeden řidič tomu trochu chtěl ulehčit, tak si vjel před závorama do protisměru a při zvednutí (protisměr se zvedá první) vyrazil a nikoho tak nezpomalil. Bohuel jeden "aktivní" kolega tohle nevydejchal, tak ho regulérně udal...
Na D5 je to teď podobný. Kvůli neschopnosti zvládnout zip se tvoří kolony jak prase a a v jednom pruhu se to rozjede. Lidi nesmyslně přejídí do pruhu u kilometr před a podobně. A samozřejmě podjídí sakra dost lidí.
Mimochodem jak byste hodnotili tohle? Jestli někdo zná přejezd v Praze na Nádraí Veleslavín, tak ví, e tam jsou raňky dole dost dlouho, take se stává, e je kolona a na Evropskou, která se tak zbytečně blokuje. No a jeden řidič tomu trochu chtěl ulehčit, tak si vjel před závorama do protisměru a při zvednutí (protisměr se zvedá první) vyrazil a nikoho tak nezpomalil. Bohuel jeden "aktivní" kolega tohle nevydejchal, tak ho regulérně udal...
|
|
16.04.2015 00:10 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810608
|
|
jumep
|
|
|
problem zipu u n as je ze ho ludia nevedia pouzivat a lavy pruh proste sa hybe a pravy stoji
potom to takyto trestaci tu akoze riesia ...
problem zipu u n as je ze ho ludia nevedia pouzivat a lavy pruh proste sa hybe a pravy stoji
potom to takyto trestaci tu akoze riesia ...
|
|
16.04.2015 08:09 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810627
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Zip funguje úplně krásně na příkladu, kdy ve dvou pruzích jedou auta stejně rychle, mají dostatečné odstupy, mají stejnou délku... Prakticky to tak nefunguje. Nejde se zařadit na fleku, mezi kamiony, jetě v nějaké rychlosti. Jako je blbost, pokud u jednou jsem zařazený v průběném pruhu, z něho vyjídět, předjet 20 aut a zase ten průběný pruh blokovat, aby pro mě vytvořil místo.
Zip funguje v německu. Ale nikdo neříká proč. Protoe tam se nezařazuje 5m před koncem pruhu, aby by ses řítil 80 proti pangejtu a modlil se, jestli tě ten vpravo pustí...a stejně tak aby se ten vpravo modlil, jestli mu to tam zleva nepole... Němci dají značku 200m před zúení a pak je na zemi na 100m namalovaná pozvolná ikmá čára, kdy se mají auta zařadit. To dá dost času, aby si auta vytvořily rozestup a i v rychlosti se zařadily. A komu se nepovede, má na to jetě dalích 100m.
Představa u nás, e auta pojedou ve dvou pruzích 80km/h a těsně před zúením budou házet myku do vedlejího pruhu, je mimo. Ale vidím to často. 50m před zůením u vichni jedeme plynule v průběným pruhu a kolikrát se najde borec, který prostě jetě musí ty 3 kamiony předjet, hodí myku, těsně před zúením se natlačí zase do průběnýho, kamion v průběným musí jít na brzdy, aby se frajer veel... Pak si borec myslí, jak to projel naprosto výborně, plynule, a my vichni v průběným jsme blbci, kteří zbytečně stojí, kdy to lo projet tak krásně plynule zipem Úplně nejlepí to bývá v Brně od výstavitě směrem na Svitavy. Tam jsou dva průběné pruhy a kdy se frajerům zdá, e to jede pomalu, tak přejedou jetě do připojováků zleva a zprava a po 500m se zase zipují do průběných. Take ne aby 2 proudy plynule jely, tak 4 plynule stojí
Kdo tohle povauje za normální, tak si vemte, e by tohle udělaly kamiony. Natlačili se do končícího pruhu a pak si vynucovali těsně před zúením zip. Projel by jeden osobák, průběný by se zastavil, ne by se udělala 30m mezera pro kamion, teď by se čekalo, ne kamion nabere rychlost...
Něco jinýho je zip ve městě, kde to stojí nebo se jede fakt pomalu. Tam je zip slunost.
edit: Vlastně něco podobného jako zip jsou připojovací pruhy. Taky máte 100m na připojení a nikdo nikomu hlavu neutrhne, kdy se připojíte hned, kdy nic nejede, nebo naopak a na konci připojováku, nebo to v nejhorím vezmete jetě 50m odstavným...jde to naprosto plynule. Jako zip v Německu. Ale tam, kde se na nájezdy dá stopka a jetě se připojuje jen do jednoho pruhu (teď třeba je to tak na opravované dálnici), tak tam se to zablokuje. To je příklad českého pojetí zipu.
Zip funguje úplně krásně na příkladu, kdy ve dvou pruzích jedou auta stejně rychle, mají dostatečné odstupy, mají stejnou délku... Prakticky to tak nefunguje. Nejde se zařadit na fleku, mezi kamiony, jetě v nějaké rychlosti. Jako je blbost, pokud u jednou jsem zařazený v průběném pruhu, z něho vyjídět, předjet 20 aut a zase ten průběný pruh blokovat, aby pro mě vytvořil místo.
Zip funguje v německu. Ale nikdo neříká proč. Protoe tam se nezařazuje 5m před koncem pruhu, aby by ses řítil 80 proti pangejtu a modlil se, jestli tě ten vpravo pustí...a stejně tak aby se ten vpravo modlil, jestli mu to tam zleva nepole... Němci dají značku 200m před zúení a pak je na zemi na 100m namalovaná pozvolná ikmá čára, kdy se mají auta zařadit. To dá dost času, aby si auta vytvořily rozestup a i v rychlosti se zařadily. A komu se nepovede, má na to jetě dalích 100m.
Představa u nás, e auta pojedou ve dvou pruzích 80km/h a těsně před zúením budou házet myku do vedlejího pruhu, je mimo. Ale vidím to často. 50m před zůením u vichni jedeme plynule v průběným pruhu a kolikrát se najde borec, který prostě jetě musí ty 3 kamiony předjet, hodí myku, těsně před zúením se natlačí zase do průběnýho, kamion v průběným musí jít na brzdy, aby se frajer veel... Pak si borec myslí, jak to projel naprosto výborně, plynule, a my vichni v průběným jsme blbci, kteří zbytečně stojí, kdy to lo projet tak krásně plynule zipem:) Úplně nejlepí to bývá v Brně od výstavitě směrem na Svitavy. Tam jsou dva průběné pruhy a kdy se frajerům zdá, e to jede pomalu, tak přejedou jetě do připojováků zleva a zprava a po 500m se zase zipují do průběných. Take ne aby 2 proudy plynule jely, tak 4 plynule stojí:)
Kdo tohle povauje za normální, tak si vemte, e by tohle udělaly kamiony. Natlačili se do končícího pruhu a pak si vynucovali těsně před zúením zip. Projel by jeden osobák, průběný by se zastavil, ne by se udělala 30m mezera pro kamion, teď by se čekalo, ne kamion nabere rychlost...
Něco jinýho je zip ve městě, kde to stojí nebo se jede fakt pomalu. Tam je zip slunost.
edit: Vlastně něco podobného jako zip jsou připojovací pruhy. Taky máte 100m na připojení a nikdo nikomu hlavu neutrhne, kdy se připojíte hned, kdy nic nejede, nebo naopak a na konci připojováku, nebo to v nejhorím vezmete jetě 50m odstavným...jde to naprosto plynule. Jako zip v Německu. Ale tam, kde se na nájezdy dá stopka a jetě se připojuje jen do jednoho pruhu (teď třeba je to tak na opravované dálnici), tak tam se to zablokuje. To je příklad českého pojetí zipu.
|
|
16.04.2015 10:24 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810643
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Je blbost tady rozebírat jak má zip fungovat a jetě mluvit o metrech, zip má jasná pravidla, kdy se ve dodruje, funguje ideálně, kdy se nedodruje, je to samozřejmě v lidech, fungovat nebude a nemá cenu to rozebírat, samozřejmě při střetu je viník jasný, ale mít něco polámaného, v lepím případě a jetě rozvihané auto, to si dám raději pozor a takového blázna raději pustím, ne mít takovéto starosti.
Je blbost tady rozebírat jak má zip fungovat a jetě mluvit o metrech, zip má jasná pravidla, kdy se ve dodruje, funguje ideálně, kdy se nedodruje, je to samozřejmě v lidech, fungovat nebude a nemá cenu to rozebírat, samozřejmě při střetu je viník jasný, ale mít něco polámaného, v lepím případě a jetě rozvihané auto, to si dám raději pozor a takového blázna raději pustím, ne mít takovéto starosti. ;-)
|
|
16.04.2015 12:05 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810654
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Je blbost tady rozebírat jak má zip fungovat a jetě mluvit o metrech, zip má jasná pravidla, kdy se ve dodruje, funguje ideálně, kdy se nedodruje, je to samozřejmě v lidech, fungovat nebude a nemá cenu to rozebírat, samozřejmě při střetu je viník jasný, ale mít něco polámaného, v lepím případě a jetě rozvihané auto, to si dám raději pozor a takového blázna raději pustím, ne mít takovéto starosti.
Základní rozdíl v silničním provozu v CZ a D je e v D reagují na auto které se chce zařadit do jiného pruhu tak e zpomálí a pokud mono uvolní pruh přejetím do pruhu vlevo a v CZ přidají aby se ten ,,hajzl" náhodou nezařadil do jejich pruhu před ně.
Základní rozdíl v silničním provozu v CZ a D je e v D reagují na auto které se chce zařadit do jiného pruhu tak e zpomálí a pokud mono uvolní pruh přejetím do pruhu vlevo a v CZ přidají aby se ten ,,hajzl" náhodou nezařadil do jejich pruhu před ně.;-)
|
|
16.04.2015 18:06 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810734
|
|
Henry
|
|
|
to: C5vyskov
Mluví mě z due lépe bych to nenapsal. V tomhle státě to jsou zbytečný slova, protoe dopravní zákony jsou jiné v kadém městě. Jsou města kde si řidiči vynucují "zip" z připojovacího pruhu - to je taky slunost??? Dokud nás někdo nenaučí co je "souběná jízda" a co je "předjídění", co znamená překáka v jízdním pruhu, tak "zip" nebudeme nikdy správně "ZIPOVAT"..
A mimochodem, v 80km/h jsem se "zipoval" v D na dálnici. Zpomalili jsme z 150 na 80, zazipovali se a potom jsme 150 pokračovali kadý ve svém pruhu. U nás si to neumím představit.
to: HELLMUT
Odpověděl sis u v první větě. Jízda toho druhého je jen reakce na podobné poruení dopravního zákona. Důleité je, aby se podobní "řidiči" pozabíjeli mezi sebou a neotravovali ivot těm co pokorně stáli v té koloně.
Spěcháme vichni, take důvod k tomu předjídění měli vichni v té koloně.
to: C5vyskov
Mluví mě z due :palec lépe bych to nenapsal. V tomhle státě to jsou zbytečný slova, protoe dopravní zákony jsou jiné v kadém městě. Jsou města kde si řidiči vynucují "zip" z připojovacího pruhu - to je taky slunost??? Dokud nás někdo nenaučí co je "souběná jízda" a co je "předjídění", co znamená překáka v jízdním pruhu, tak "zip" nebudeme nikdy správně "ZIPOVAT"..
A mimochodem, v 80km/h jsem se "zipoval" v D na dálnici. Zpomalili jsme z 150 na 80, zazipovali se a potom jsme 150 pokračovali kadý ve svém pruhu. U nás si to neumím představit. :-o
to: HELLMUT
Odpověděl sis u v první větě. Jízda toho druhého je jen reakce na podobné poruení dopravního zákona. Důleité je, aby se podobní "řidiči" pozabíjeli mezi sebou a neotravovali ivot těm co pokorně stáli v té koloně.
Spěcháme vichni, take důvod k tomu předjídění měli vichni v té koloně.
|
|
16.04.2015 19:41 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810747
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jako e i já jsem hajzl?
Tam byli normálně dva pruhy a najednou jeden končí a za přechodem zase pokračuje...
Přijde mi hloupost stát nekonečně v koloně a vidět jak ti co jedou v pravém jsou hned pryč.
To je boj s větrnými mlýny...
Kdyby stali stejně v obou,tak se nikdo nikam necpe.
Ten člověk mě tak vytočil, e jsem straně litoval e zrovna nejedu v Xantii. To bych zatáhnul za páku, podvozek nahoru a up přes obrubník na tramvajový pás. To by pan mstitel asi čumel jako puk
Jene s miláčkem C5 jsem tohle dát nechtěl
No nakonec to vyřeil autobus za mnou, vytroubil ho a on uhnul.
Teď lituji e jsem se ho neel zeptat jestli ví co je zip...
Jako e i já jsem hajzl? :-)) :-))))
Tam byli normálně dva pruhy a najednou jeden končí a za přechodem zase pokračuje...
Přijde mi hloupost stát nekonečně v koloně a vidět jak ti co jedou v pravém jsou hned pryč.
To je boj s větrnými mlýny...
Kdyby stali stejně v obou,tak se nikdo nikam necpe.
Ten člověk mě tak vytočil, e jsem straně litoval e zrovna nejedu v Xantii. To bych zatáhnul za páku, podvozek nahoru a up přes obrubník na tramvajový pás. To by pan mstitel asi čumel jako puk:-))))
Jene s miláčkem C5 jsem tohle dát nechtěl :-))))
No nakonec to vyřeil autobus za mnou, vytroubil ho a on uhnul.:-d
Teď lituji e jsem se ho neel zeptat jestli ví co je zip...
|
|
16.04.2015 21:17 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810760
|
|
jumep
|
|
|
zip je program na komprimaciu
zip je program na komprimaciu :)
|
|
16.04.2015 22:03 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810769
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Na ten jsem Expert ! Ten pouívám skoro denně na otevření staené hudby a určitě častěji ne ten silniční .
:palec
Na ten jsem Expert ! Ten pouívám skoro denně na otevření staené hudby :-d a určitě častěji ne ten silniční .:-))))
|
|
16.04.2015 22:10 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810770
|
|
gurney
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Zip je řeení, které má napravit hloupost řidičů, kteří tím, e nebyli schopni se včas zařadit do průběného pruhu, způsobili značné zpomalení dopravy. Zip v pojetí dojedeme a na konec a tam se začneme zipovat je naprosto zcestné a neumím pochopit jak, jej někdo můe povaovat za správné. Pokud by se vichni včas zařadili do průběného pruhu, projeli bychom místem zúení maximální monou rychlostí, pak bychom svým dětem mohli říci: Kdyby se tady objevil kokot který by v tom levým pruhu dojel a na konec a tam se začal cpát do toho pravýho tak bychom tady v koloně hodinu poskakovali jako kokoti.
Dneska ale musím synovi vysvětlovat, e ti kokoti u tam byli, jsou a dalí přijídějí.
Edit: Mám na mysli konkrétně Dálnici v jiných případech toto vdy neplatí.
Zip je řeení, které má napravit hloupost řidičů, kteří tím, e nebyli schopni se včas zařadit do průběného pruhu, způsobili značné zpomalení dopravy. Zip v pojetí dojedeme a na konec a tam se začneme zipovat je naprosto zcestné a neumím pochopit jak, jej někdo můe povaovat za správné. Pokud by se vichni včas zařadili do průběného pruhu, projeli bychom místem zúení maximální monou rychlostí, pak bychom svým dětem mohli říci: Kdyby se tady objevil kokot který by v tom levým pruhu dojel a na konec a tam se začal cpát do toho pravýho tak bychom tady v koloně hodinu poskakovali jako kokoti.
Dneska ale musím synovi vysvětlovat, e ti kokoti u tam byli, jsou a dalí přijídějí.
Edit: Mám na mysli konkrétně Dálnici v jiných případech toto vdy neplatí.
|
|
16.04.2015 22:13 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810771
|
|
Henry
|
|
|
to: HELLMUT
Nemyslel jsem to osobně, ale sám jsi poloil otázku.
Touhu zeptat se takového řidiče jsem míval často ( dost jezdím a dost váím). A mě jeden kamarád poradil, abych zůstal v klidu, protoe by dotyčný mohl vytáhnout pistoli a bude zle. Od té doby vím, e zlo plodí zlo a radi si pustím rádio nebo si někde zastavím zakouřit.
C5 je přeci o pohodové jízdě, tak proč si ji kazit.
to: HELLMUT
Nemyslel jsem to osobně, ale sám jsi poloil otázku. ;-)
Touhu zeptat se takového řidiče jsem míval často ( dost jezdím a dost váím). A mě jeden kamarád poradil, abych zůstal v klidu, protoe by dotyčný mohl vytáhnout pistoli a bude zle. Od té doby vím, e zlo plodí zlo a radi si pustím rádio nebo si někde zastavím zakouřit.
C5 je přeci o pohodové jízdě, tak proč si ji kazit.:-))))
|
|
16.04.2015 22:29 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810781
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Na koleních, které absolvuji jednou ročně, nám v tloukají do hlavy, dokonce to je zanesené i ve vyhláce, e zip se pouívá v případě, kdy se dva pruhy sbíhají, aní by bylo jasné, který z nich je průběný, o hlouposti řidičů tam nic není, jedině kdy nevědí v kterých případech ho pouít.
Na koleních, které absolvuji jednou ročně, nám v tloukají do hlavy, dokonce to je zanesené i ve vyhláce, e zip se pouívá v případě, kdy se dva pruhy sbíhají, aní by bylo jasné, který z nich je průběný, o hlouposti řidičů tam nic není, jedině kdy nevědí v kterých případech ho pouít. :-))))
|
|
16.04.2015 22:32 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810782
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Ale houby hloupost, kokoti jsou ti, kteří neví jak se zip dělá. Před zúením, za značkou která zúení signalizuje, je přece normální jet stále ve svém pruhu a dávat znamení o tom, e se chci zařadit. e vichni jedou v pravým pruhu je jejich blbost a sniuje to kapacitu komunikace - tudí kdy je volný levý pruh, tak v něm pokračuju v jízdě a v klidu se zařadím do pravého. Typicky třeba silnice 11 na západní straně Hradce Králové - v pravým pruhu kolona a táhne se o 20km/h méně ne je povoleno, obvykle přejídím do levého pruhu a zapínám tempomat. Uetřím si tím spoustu času čekáním v kolonách. Správně provedený zip stejně jako kruhové objezdy zrychluje dopravu.
Ale houby hloupost, kokoti jsou ti, kteří neví jak se zip dělá. Před zúením, za značkou která zúení signalizuje, je přece normální jet stále ve svém pruhu a dávat znamení o tom, e se chci zařadit. e vichni jedou v pravým pruhu je jejich blbost a sniuje to kapacitu komunikace - tudí kdy je volný levý pruh, tak v něm pokračuju v jízdě a v klidu se zařadím do pravého. Typicky třeba silnice 11 na západní straně Hradce Králové - v pravým pruhu kolona a táhne se o 20km/h méně ne je povoleno, obvykle přejídím do levého pruhu a zapínám tempomat. Uetřím si tím spoustu času čekáním v kolonách. Správně provedený zip stejně jako kruhové objezdy zrychluje dopravu.
|
|
16.04.2015 22:41 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810787
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Vak to celou dobu píu, řidiči nevědí, kde, jak a kdy ho pouít, pak zadrhává celá plynulost, stejně jak jsi dodal kruhové objezdy, zrychluje to dopravu.
Vak to celou dobu píu, řidiči nevědí, kde, jak a kdy ho pouít, pak zadrhává celá plynulost, stejně jak jsi dodal kruhové objezdy, zrychluje to dopravu. ;-)
|
|
16.04.2015 23:06 -
Re: Kdo kde potkal hajzla
|
2810793
|
|
jumep
|
|
|
kruhovy objazd, uz som skoro zopar krat nabural toho predo mnou
vsade prazdno, oproti ide auto este je daleko vobec od kruhacu, ten vul zastavi a caka kym sa henten dostane na kruhac a prejde nim rovno ...
kruhovy objazd, uz som skoro zopar krat nabural toho predo mnou
vsade prazdno, oproti ide auto este je daleko vobec od kruhacu, ten vul zastavi a caka kym sa henten dostane na kruhac a prejde nim rovno ...
|
|
| |
|
|